Strona transkacyjna upstrzona grafikami, nachalnymi reklamami i innym badziewiem do niemożliwości. Nie można się skupić na obsłudze konta bo ciągle atakują mnie jakieś obrazki z panienkami. Webmasterom tego banku pomyliła się chyba budowa strony banku ze stroną agencji towarzyskiej. Informatycy nieustannie mieszają w kontstrukcji strony a co zmiana to na gorsze. Najwyraźniej za dużo ich tam się nudzą. Cała grafika strony transakcyjnej to jakiś Disnsneyland a nie poważny bank. Mam już tego serdecznie dość i idę zmieniać bank na jakiś poważniejszy.
ZaletyNic szczególnego w obsłudze - ot jak w każdym banku
WadyTragiczna strona transakcyjna. Przeładowana grafiką i różnymi głupimi gadżetami. Nie idzie się skupić. Ciągle coś zmieniają a jak zmienią to tylko na gorsze. Infolinia i korespondencja z tym bankiem to tylko szablonowe odpowiedzi bez sensu.
~enimars1 / 2021-10-03 21:13
Ocena: 1.00 / 5
Wzięłam kredyt na 1000 zł okazało się że muszę spłacić 1780. Na razie spłaciłam 1000 zł dwa razy po 500 zł a na koncie od miesiąca widnieje że mam do spłaty jeszcze 1500 zł ????
Inteligo w porównaniu z tym bankiem to bajka.
O co tu chodzi ? Dodzwonić się nie ma szans, nikt nie odpowiada.
ZaletyNie mam pojęcia
WadyNiejasne informacje na koncie.
~Ilia / 2021-10-01 13:23
Ocena: 2.00 / 5
POrazka naciaganie telefonu dzwoniłam dzis godzine i nikt nie odebrał... To są jakies jaja
Zaletybrak
Wadycała masa
~Zdenerowana123 / 2021-09-30 18:27
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy bank jaki istnieje, oferowane stopy procentowe wzięte znikąd, potwierdzić operacji w aplikacji mobilnej się nie da, bo nie ma żadnego komunikatu ani nic, a dostać się do internetowej obsługi klienta również się nie da. ODRADZAM TEN ŻAŁOSNY BANK
Zaletybrak
Wadysame wady, UNIKAĆ TEGO BANKU
~Bartosz S. / 2021-09-30 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli chodzi o kredyt hipoteczny to bardzo odradzam ten bank:
1.Brak indywidualnego doradcy, wszystko idzie przez centrale, co znacznie utrudnia kontakt
2.Masa formalności – jest ich znacznie więcej niż innych bankach
3.Kuriozalny sposób badanie zdolności kredytowej: umowy zlecenie nie liczą się do zdolności ale jednak trzeba je dostarczyć do wniosku (sic!),
4.Średniowieczne, sztywne podejście do indywidualnych przypadków: mój pracodawca jest na końcowym etapie postepowania ugodowego z bankiem spowodowanego kredytem, ma za ostatnie dwa lata bardzo dobre wyniki finansowe (na co przedstawiłem dowody), moje wynagrodzenia są od 2 lat przelewane regularnie (co analityk mógł sam sprawdzić, gdyż mam konto w tym banku), jednak mimo to odmówiono mi udzielenia kredytu, pomimo wielu wyczerpujących wyjaśnień i dowodów na stabilną sytuację finansową. W takiej sytuacji nie wiem jaka była rola analityka, skoro decyzja była podjęta na zasadzie 0-1, bez jakiejkolwiek analizy okoliczności.
Skoro tak wygląda „procedura” jego uzyskania strach pomyśleć jak wygląda jego rozliczenie. Konkludując – bardzo gorąco NIE POLECAM tego banku, jeżeli chcecie brać kredyt.
~Marta / 2021-09-26 22:56
Ocena: 1.00 / 5
Wpłatomat Banku Millennium OKRADŁ mnie na 2.000tyś.złotych.Składłam 3 reklamację w każdej odpowiedzi piszą,że nie odnotowali nadpłaty we wpłatomat cię.Jeżeli macie państwo zamiar wpłacać większą sumę za pomocą wpłatomaty(ja nie miałam na tamtą chwilę innej możliwości)to nie polecam ,ponieważ w dzisiejszych czasach wierzy się maszynie ,a nie człowiekowi.
WadyNieuczciwi pracownicy.
~Bnn / 2021-09-24 21:37
Ocena: 1.00 / 5
Dodzwon się na infolinię. Do link 4 jest łatwiej...
~Agnieszka / 2021-09-17 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Piszę jako były pracownik innego banku a więc obeznany z obsługą klienta i produktami bankowymi,wszelkimi procedurami,które zapewne w większości będą się powtarzać w każdej instytucji bankowej.
Jako klientka banku millennium musiałam wykonać przelew zagraniczny w usd ale w oddziale ponieważ posiadam taki tym konta,że system nie przepuszczał mnie przez millenet ze względu na kwotę a nie muszę korzystać z aplikacji na telefonie ponieważ jest to moja decyzja.
I już od progu pan po upewnieniu się z czym przyszłam do oddziału stwierdził ,że u nich w placówce nie mogą wykonać takiego przelewu ponieważ system im wysiadł ale sama przez millenet w oddziale jak najbardziej jestem w stanie tylko muszę zainstalować aplikację na telefon celem potwierdzenia.Jako ,że musiałam wykonać pilnie ten przelew nie dyskutowałam tylko zrobiłam sama -system oczywiście w tym przypadku zadziałał ale osoba starsza zostałaby odesłana z kwitkiem.Czyli jeśli nie chcesz kupić jakiegoś produktu to kliencie wszystko rób sam my nie jesteśmy od tego.
Dzisiaj poszłam z 85-cio letnim ojcem do banku gdzie ma konto aby ustanowił mnie pełnomocnikiem ,zaproponował również dyspozycję na wypadek śmierci ponieważ z chwilą zgonu pełnomocnictwo wygasa.Pani jak się dowiedziała to zaczęła nam odradzać bo niby po co nam to potrzebne.Uparłam się .Jak się okazało pani od roku nie wypełniała tego typu dokumentów i czekaliśmy ze 40 min aż upora się z systemem ,którego nie umie obsługiwać -3 inne osoby jej pomagały.Natomiast usłyszałam ,że bez dyspozycji szybciej wypłacę gotówkę z konta ojca bo potem są problemy.Śmiech na sali chyba na ładne oczy da mi własne.
Pozdrawiam wszystkich i zalecam samodzielnie zapoznać się dokładnie z tebelą opłat i prowizji i wszelkimi informacjami a nie słuchać niedouczonych pracowników ,którzy służa pomocą tylko w uzyskaniu pożyczki.Można wniosek taki również wypełnić samemu i bez łaski.
Zaletyprzyzwyczajenie
Wadybrak pomocy i wprowadzanie w błąd ze strony pracowników
~Edyta / 2021-09-17 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza obsługa klienta jaką kiedykolwiek spotkałam,pani z obsługi pytając o dane nie potrafiła przeliterować nazwiska rodowego mamy po czym się rozłączyła gdy poprosiłam ją ,żeby podała jeszcze raz po kolei literówke
nie wiem z kąt bank zatrudnia takich nie udolnych ludzi
Wadyobsługa telefoniczna
~Joanna T / 2021-09-15 16:33
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiaca nie moge wykonac przelewu zmieniam bank nigdy wiecej tego badziewstwa
ZaletyBak
Wady100% wad
~Anna / 2021-09-14 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Jestem od kilku lat klientka banku i to jak potraktowano mnie obecnie jest szczytem kpin i lekceważenia klienta. Wyslalm zapytanie odnosnie kredytu hipotecznego, skontaktowala sie z ze mna Pani(chetnie bym ujawnila imie i nazwisko)kazala wyslac zaswiadczenie o zarobkach i tak tez zrobilam i co dalej?Pani juz nie raczyla sie odezwac.po wielu probach dzwonienia, odebrala tel, stwierdzajac ze dostal zaswiadczenie 1 wrzesnia, ale byla na weselu i nie miala czasu sprawdzic.Dzis jest 14 wrzesnia i cisza, widocznie dalej bawi sie na weselu....tak sie szanuje klienta
~Klientka / 2021-09-11 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tego banku nikomu!!!! Zabrali mi moje pieniądze na życie i nie mają zamiaru oddać.Za niezlecony przeze mnie przelew pobrali sobie 7,99 zł prowizji. Właśnie wystąpiłam o zamknięcie konta.
~edi / 2021-09-09 13:26
Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo dobrze obeznany w finansach a bank millenium polecam , ale idiotom. Omijajcie go ludzie daleka!. Same reklamy tego parabanku już odpychają od skorzystania z jego oferty.
~tt / 2021-09-08 20:37
Ocena: 4.67 / 5
Współczuje wszystkim nieukom i ludziom nieobeznanym w finansach, którzy wyrzucają swoją frustrację na tym portalu. Podpisującym umowy bez zapoznania się z ich treścią proponuję niekorzystanie z żadnych produktów instytucji finansowych. Zaoszczędzicie sobie i pracownikom owych instytucji nerwów :)
Bank Millennium jak każdy inny. Zero problemów. Kredyty spłacam terminowo, od 15 lat nie miałem kontaktu z żadnym przedstawicielem tego banku. Wszystko online. Oferta stała się troche mniej konkurencyjna względem innych banków ale pandemia, niskie stopy, wiec i prowizje poszły w górę...
~Józef / 2021-09-07 10:45
Ocena: 1.67 / 5
Szkoda czasu i nerwów. Próbowałem wziąć kredyt hipoteczny i 2 razy "analizowali z tym samym skutkiem. Jak uzupełniłem pierwsze wydumane mankamenty " to przyczepi się do tego co niby byo dobrze. Nie wiem czy oni przypadkiem nie mają środków aby takie kredyty udzielać i tylko pozornie rozpatrują wnioski. Moi znajomi mieli to samo
~Marta / 2021-09-03 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze do wczoraj polecalam ten bank każdemu. W życiu nie żałowałam tak bardzo niczego jak pożyczki w tym banku. Zostałam błędnie poinformowana o produktach. Koszta kredytu nie wiem skąd wzięte. Tragedia.
~K. / 2021-09-02 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Bank jest zupełnie niepoważny. Nikomu nie polecam. Wzięłam 2 milenium kredyt na laptopa i chciałam opłacić go wcześniej. Pani na infolini podała kwotę okazało się że brakuje 55 zł. Opłaciłam, okazało się że brakuje 4 groszy. Koszmar. Zero kompetencji.
ZaletyBRAK
WadyNiekompetencja
~agnieszka / 2021-08-30 16:18
Ocena: 2.33 / 5
Posiadam konto w millenium od 20 lat.
Ostatnimi czasy z racji prowadzonej działalności mam konta w innych bankach.
Po pierwsze kontakt telefoniczny z bankiem zerowy.
Problemy w uzyskaniu linii czy leasingu utrudniony.
W innych Bankach połączenia telefoniczne bez problemu.
Jesli w millenium ciezko uzyskac leasing inny bank da od ręki.
Procedury utrudnione.
Nie polecam.
Czas zakonczyc współpracę.
~Adam G. / 2021-08-30 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Sami zablokowali mi konto, żeby odblokować każą podać kod SMS, ale SMS nie wysyłają. Twierdza, że rozpatrują reklamacje u może to potrwać kilka dni, a tymczasem od 4-ech dni nie mam dostępu do konta i nie mogę opłacić rachunków. Żadne argumenty nie docierają, na każde pytanie odpowiada jak nakręcona "rozpatrujemy reklamacje". Ciekawe kto mi zwróci za odsetki karne od niezapłaconych rachunków.
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencji, blokowanie konta bez podania przyczyny
~Robert / 2021-08-25 11:07
Ocena: 1.00 / 5
Wpłatomat okradł mnie o 1000zł
Termin reklamacji minął wczoraj
bez odpowiedzi
Nie polecam Banku