WadyODDZIAŁ BANKU NIE PRZYJAZY DLA KIENTA.
strona 33 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Wiesław / 2021-10-08 19:16
Piątek 14,30 odział w Łodzi przy ul. Retkińskiej. Wchodzę 5 stanowisk,Zadnego klienta Panie plotkują. Chciałem zrobić 2 przelewy z kona -PANI - tylko przez internet a ma Pan telefon - nie mam. To przynieść trzeba telefon to nauczę jak robić .A tylko z dowoem osob. nie można . nie. Przegoniono emeryta jak psa, nie ważne że nie radzę sobie z internetem i żle widzę. Pojechałem do Galerii Łódzkiej i załatwiłem bez problemów. Wystarczył dowód. KOMU JEST POTRZEBNY BANK KÓRY NIE REALIZUJE PRZELEWÓW, TYLKO PRZEGANIA KLIENTÓW. -
-
~naleo / 2021-10-08 18:06
dzwonie od ponad godziny nie mozna sie dodzwonic przelew o godzinie 7.30 nie doszedl z pko do godziny 18 zawsze byly. tragicznie zmieniam bank. ZaletybrakWadymasa wad -
~Kasia / 2021-10-08 14:44
Masakra jaka obsługa w tym banku w Płocku na królewieckiej to jest koszmar stoi się w kasie po godzinie obsługa flegmatyczny ciągle coś się psuje jakieś awarię nie polecam ZaletyNie ma zaletWadyWady wszystkie -
~Niezadowolony / 2021-10-07 16:45
Nigdy więcej Banku Millenium. Nie polecam nikomu. Bardzo ciężki kontakt, za każdym razem w placówce inny pracownik, brak opiekuna z którym można byłoby się skontaktować. Przez ich infolinię jic nie da rady załatwić. Obsługa kredytów hipotecznych TRAGICZNA! Analitycy skądś tam, nie czytają umów i podejmują decyzję opierając się chyba na własnych odczuciach albo nie wiem na czym. Odrzucają wnioski o transze nie czytając umowy kredytowej (kredyt na zakup działki i budowę), a oni piszą że inwestycja nie doinwestowana o 50tys, a z kapitału własnego wykonane kilka etapów do przodu (nie wliczyli kosztu kredytowania działki za 200tys). Później problem z przejściem na normalne raty (ciągną maksymalnie odsetki) wymagają zdjęć z wykończenia, gdze kredyt był tylko na budowę w stanie developerskim (nie czytają zakresu na jaki był udzielany kredyt) NIE POLECĘ NIKOMU TEGO BANKU!! Załatwienie czego kolwiek trwa miesiące i klient na tym tylko traci bo musi przez ten okres płacić dodatkowe ubezpieczenia spaca same odsetki a kapitał stoi bez zmian ZaletyBrak -
~Dorota / 2021-10-05 20:58
Po prostu tragedia. Brak komunikacji między klientem a bankiem. Brak jasnych rzeczowych odpowiedzi. Przez millenet można pisać i pisać, jedynie człowiek dostaje z automatu powiadomienie, że zgłoszenie zostało przyjęte i to wszystko.Czekam od czerwca na konkretną decyzję...głucha cisza, choć ponagleń i zapytań w mojej sprawie wysłałam przynajmniej z 16 pism. Koszmar. Nie polecam tego banku. -
~Kaligula / 2021-10-03 22:46
Strona transkacyjna upstrzona grafikami, nachalnymi reklamami i innym badziewiem do niemożliwości. Nie można się skupić na obsłudze konta bo ciągle atakują mnie jakieś obrazki z panienkami. Webmasterom tego banku pomyliła się chyba budowa strony banku ze stroną agencji towarzyskiej. Informatycy nieustannie mieszają w kontstrukcji strony a co zmiana to na gorsze. Najwyraźniej za dużo ich tam się nudzą. Cała grafika strony transakcyjnej to jakiś Disnsneyland a nie poważny bank. Mam już tego serdecznie dość i idę zmieniać bank na jakiś poważniejszy. ZaletyNic szczególnego w obsłudze - ot jak w każdym bankuWadyTragiczna strona transakcyjna. Przeładowana grafiką i różnymi głupimi gadżetami. Nie idzie się skupić. Ciągle coś zmieniają a jak zmienią to tylko na gorsze. Infolinia i korespondencja z tym bankiem to tylko szablonowe odpowiedzi bez sensu. -
~enimars1 / 2021-10-03 21:13
Wzięłam kredyt na 1000 zł okazało się że muszę spłacić 1780. Na razie spłaciłam 1000 zł dwa razy po 500 zł a na koncie od miesiąca widnieje że mam do spłaty jeszcze 1500 zł ????
Inteligo w porównaniu z tym bankiem to bajka.
O co tu chodzi ? Dodzwonić się nie ma szans, nikt nie odpowiada.ZaletyNie mam pojęciaWadyNiejasne informacje na koncie. -
~Ilia / 2021-10-01 13:23
POrazka naciaganie telefonu dzwoniłam dzis godzine i nikt nie odebrał... To są jakies jaja ZaletybrakWadycała masa -
-
~Zdenerowana123 / 2021-09-30 18:27
najgorszy bank jaki istnieje, oferowane stopy procentowe wzięte znikąd, potwierdzić operacji w aplikacji mobilnej się nie da, bo nie ma żadnego komunikatu ani nic, a dostać się do internetowej obsługi klienta również się nie da. ODRADZAM TEN ŻAŁOSNY BANK ZaletybrakWadysame wady, UNIKAĆ TEGO BANKU -
~Bartosz S. / 2021-09-30 13:06
Jeżeli chodzi o kredyt hipoteczny to bardzo odradzam ten bank:
1.Brak indywidualnego doradcy, wszystko idzie przez centrale, co znacznie utrudnia kontakt
2.Masa formalności – jest ich znacznie więcej niż innych bankach
3.Kuriozalny sposób badanie zdolności kredytowej: umowy zlecenie nie liczą się do zdolności ale jednak trzeba je dostarczyć do wniosku (sic!),
4.Średniowieczne, sztywne podejście do indywidualnych przypadków: mój pracodawca jest na końcowym etapie postepowania ugodowego z bankiem spowodowanego kredytem, ma za ostatnie dwa lata bardzo dobre wyniki finansowe (na co przedstawiłem dowody), moje wynagrodzenia są od 2 lat przelewane regularnie (co analityk mógł sam sprawdzić, gdyż mam konto w tym banku), jednak mimo to odmówiono mi udzielenia kredytu, pomimo wielu wyczerpujących wyjaśnień i dowodów na stabilną sytuację finansową. W takiej sytuacji nie wiem jaka była rola analityka, skoro decyzja była podjęta na zasadzie 0-1, bez jakiejkolwiek analizy okoliczności.
Skoro tak wygląda „procedura” jego uzyskania strach pomyśleć jak wygląda jego rozliczenie. Konkludując – bardzo gorąco NIE POLECAM tego banku, jeżeli chcecie brać kredyt.
-
~Marta / 2021-09-26 22:56
Wpłatomat Banku Millennium OKRADŁ mnie na 2.000tyś.złotych.Składłam 3 reklamację w każdej odpowiedzi piszą,że nie odnotowali nadpłaty we wpłatomat cię.Jeżeli macie państwo zamiar wpłacać większą sumę za pomocą wpłatomaty(ja nie miałam na tamtą chwilę innej możliwości)to nie polecam ,ponieważ w dzisiejszych czasach wierzy się maszynie ,a nie człowiekowi. WadyNieuczciwi pracownicy. -
~Bnn / 2021-09-24 21:37
Dodzwon się na infolinię. Do link 4 jest łatwiej... -
~Agnieszka / 2021-09-17 15:25
Piszę jako były pracownik innego banku a więc obeznany z obsługą klienta i produktami bankowymi,wszelkimi procedurami,które zapewne w większości będą się powtarzać w każdej instytucji bankowej.
Jako klientka banku millennium musiałam wykonać przelew zagraniczny w usd ale w oddziale ponieważ posiadam taki tym konta,że system nie przepuszczał mnie przez millenet ze względu na kwotę a nie muszę korzystać z aplikacji na telefonie ponieważ jest to moja decyzja.
I już od progu pan po upewnieniu się z czym przyszłam do oddziału stwierdził ,że u nich w placówce nie mogą wykonać takiego przelewu ponieważ system im wysiadł ale sama przez millenet w oddziale jak najbardziej jestem w stanie tylko muszę zainstalować aplikację na telefon celem potwierdzenia.Jako ,że musiałam wykonać pilnie ten przelew nie dyskutowałam tylko zrobiłam sama -system oczywiście w tym przypadku zadziałał ale osoba starsza zostałaby odesłana z kwitkiem.Czyli jeśli nie chcesz kupić jakiegoś produktu to kliencie wszystko rób sam my nie jesteśmy od tego.
Dzisiaj poszłam z 85-cio letnim ojcem do banku gdzie ma konto aby ustanowił mnie pełnomocnikiem ,zaproponował również dyspozycję na wypadek śmierci ponieważ z chwilą zgonu pełnomocnictwo wygasa.Pani jak się dowiedziała to zaczęła nam odradzać bo niby po co nam to potrzebne.Uparłam się .Jak się okazało pani od roku nie wypełniała tego typu dokumentów i czekaliśmy ze 40 min aż upora się z systemem ,którego nie umie obsługiwać -3 inne osoby jej pomagały.Natomiast usłyszałam ,że bez dyspozycji szybciej wypłacę gotówkę z konta ojca bo potem są problemy.Śmiech na sali chyba na ładne oczy da mi własne.
Pozdrawiam wszystkich i zalecam samodzielnie zapoznać się dokładnie z tebelą opłat i prowizji i wszelkimi informacjami a nie słuchać niedouczonych pracowników ,którzy służa pomocą tylko w uzyskaniu pożyczki.Można wniosek taki również wypełnić samemu i bez łaski.ZaletyprzyzwyczajenieWadybrak pomocy i wprowadzanie w błąd ze strony pracowników -
~Edyta / 2021-09-17 15:23
Najgorsza obsługa klienta jaką kiedykolwiek spotkałam,pani z obsługi pytając o dane nie potrafiła przeliterować nazwiska rodowego mamy po czym się rozłączyła gdy poprosiłam ją ,żeby podała jeszcze raz po kolei literówke
nie wiem z kąt bank zatrudnia takich nie udolnych ludziWadyobsługa telefoniczna -
~Joanna T / 2021-09-15 16:33
Od miesiaca nie moge wykonac przelewu zmieniam bank nigdy wiecej tego badziewstwa ZaletyBakWady100% wad -
~Anna / 2021-09-14 16:58
Jestem od kilku lat klientka banku i to jak potraktowano mnie obecnie jest szczytem kpin i lekceważenia klienta. Wyslalm zapytanie odnosnie kredytu hipotecznego, skontaktowala sie z ze mna Pani(chetnie bym ujawnila imie i nazwisko)kazala wyslac zaswiadczenie o zarobkach i tak tez zrobilam i co dalej?Pani juz nie raczyla sie odezwac.po wielu probach dzwonienia, odebrala tel, stwierdzajac ze dostal zaswiadczenie 1 wrzesnia, ale byla na weselu i nie miala czasu sprawdzic.Dzis jest 14 wrzesnia i cisza, widocznie dalej bawi sie na weselu....tak sie szanuje klienta -
-
~Klientka / 2021-09-11 15:23
Nikomu nie polecam tego banku nikomu!!!! Zabrali mi moje pieniądze na życie i nie mają zamiaru oddać.Za niezlecony przeze mnie przelew pobrali sobie 7,99 zł prowizji. Właśnie wystąpiłam o zamknięcie konta. -
~edi / 2021-09-09 13:26
Jestem bardzo dobrze obeznany w finansach a bank millenium polecam , ale idiotom. Omijajcie go ludzie daleka!. Same reklamy tego parabanku już odpychają od skorzystania z jego oferty. -
~tt / 2021-09-08 20:37
Współczuje wszystkim nieukom i ludziom nieobeznanym w finansach, którzy wyrzucają swoją frustrację na tym portalu. Podpisującym umowy bez zapoznania się z ich treścią proponuję niekorzystanie z żadnych produktów instytucji finansowych. Zaoszczędzicie sobie i pracownikom owych instytucji nerwów :)
Bank Millennium jak każdy inny. Zero problemów. Kredyty spłacam terminowo, od 15 lat nie miałem kontaktu z żadnym przedstawicielem tego banku. Wszystko online. Oferta stała się troche mniej konkurencyjna względem innych banków ale pandemia, niskie stopy, wiec i prowizje poszły w górę... -
~Józef / 2021-09-07 10:45
Szkoda czasu i nerwów. Próbowałem wziąć kredyt hipoteczny i 2 razy "analizowali z tym samym skutkiem. Jak uzupełniłem pierwsze wydumane mankamenty " to przyczepi się do tego co niby byo dobrze. Nie wiem czy oni przypadkiem nie mają środków aby takie kredyty udzielać i tylko pozornie rozpatrują wnioski. Moi znajomi mieli to samo
strona 33 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »