Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 978 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kinga / 2021-11-08 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinie nie moge sie dodzwonic,probuje juz 5 dzien .Po co taka infolinia skoro nikt nie odbiera.
  • ~Alicja / 2021-10-31 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna zalozylam konto ale zanim wplacilam jakiekolwiek pieniadze zamknelam konto po przeczytaniu opini na temat tego banku
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Ilka / 2021-10-30 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad 2 miesięcy, mimo złożonych wszystkich niezbędnych dokumentów i pozytywnej weryfikacji przez centralę banku, w dalszym ciągu nie mam na koncienie środków z tytułu spadku po rodzicach. Bank nie wyjaśnia dlaczego. Pracownik wymyśla coraz nowe wymówki. Ciekawe co odpowiedzą na reklamację.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta, brak kompetencji
  • ~X / 2021-10-30 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    A do tego grozi im upadłość za nim to wypłynie zabierajcie kase jeżeli jeszcze możecie
    ZaletyCałkowity brak
    WadyOni to jedna wielka wada
  • ~Artur / 2021-10-21 13:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Niepoważny bank. Chyba czas na zmianę.
    Udałem się z wpłatą do oddziału. Od X czasu prawie wszędzie posługuję się dowodem osobistym w rządowej aplikacji mObywatel . Niestety w TYM banku odprawiono mnie z kwitkiem, mimo że przy wpłacie nie chodzi o stwierdzenie a jedynie potwierdzenie tożsamości .W innych bankach nie ma problemu.
    Dzisiaj ponownie udałem się z wpłatą i z plastikowym dowodem. Znowu odesłano mnie z kwitkiem, ponieważ w moim mieście żaden oddział nie prowadzi wpłat ani wypłat.
    Jak żyć?
  • ~Adam / 2021-10-20 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa na maxa. Dzwonię od godziny i nic, cisza. Czy tam w ogóle ktoś pracuje? Skandaliczne.z konta mi już 8zl pobrało za połączenia... Nikomu nie polecam tego banku!!!
  • ~Saab / 2021-10-20 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedbym słowem fatalnie...Próbowałam się dodzwonić po 7 dniach w końcu udana próba. To jest skandaliczne! Obsługa na infolinii infantylna i nie wykazujaca chęci pomocy. rad ogranicza się do: Proszę się udać do placówki banku ...
  • ~HIUMEN / 2021-10-20 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się i PRZEBRNĄĆ przez automat === Nie rób tego bo i tak ci się to NIE UDA !!! - TRAGEDIA !!! ESENCJA SKRAJNEJ GŁUPOTY I DEBILIZMU w jednym W AUTOMACIE BANKU !!!!!!!
    WadyZMIANA BANKU
  • ~Katarzyna / 2021-10-13 16:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Karta straciła ważność. Przyszła nowa karta ale na nazwisko panieńskie które zmieniłam 1,5 roku temu. W banku pracownik zastrzega mi dwie karty i zamówił kolejna na właściwe nazwisko. Jakież było moje zdziwienie gdy kolejna karta również przyszła na nazwisko panieńskie. Bałagan i tyle. Na infolinii prawie pół godzinki widziałam celem wyjaśnienia sprawy. 3 karty zastrzeżone ,czekam na kolejną. Nie polecam banku.
  • ~Nik / 2021-10-13 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia do kasy stałem na dworze bo czynna albo jedna czasem dwie lale latają po banku niema komu odebrać tefonu próbowałem trzy godziny jedno szambo
  • ~łukasz / 2021-10-08 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    na infolinie nie da sie dodzwonić dzwonie juz tydzien
    zjebany bank
    Zaletyzero zalet same problemy
    Wadywszystko
  • ~Wiesław / 2021-10-08 19:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Piątek 14,30 odział w Łodzi przy ul. Retkińskiej. Wchodzę 5 stanowisk,Zadnego klienta Panie plotkują. Chciałem zrobić 2 przelewy z kona -PANI - tylko przez internet a ma Pan telefon - nie mam. To przynieść trzeba telefon to nauczę jak robić .A tylko z dowoem osob. nie można . nie. Przegoniono emeryta jak psa, nie ważne że nie radzę sobie z internetem i żle widzę. Pojechałem do Galerii Łódzkiej i załatwiłem bez problemów. Wystarczył dowód. KOMU JEST POTRZEBNY BANK KÓRY NIE REALIZUJE PRZELEWÓW, TYLKO PRZEGANIA KLIENTÓW.
    WadyODDZIAŁ BANKU NIE PRZYJAZY DLA KIENTA.
  • ~naleo / 2021-10-08 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    dzwonie od ponad godziny nie mozna sie dodzwonic przelew o godzinie 7.30 nie doszedl z pko do godziny 18 zawsze byly. tragicznie zmieniam bank.
    Zaletybrak
    Wadymasa wad
  • ~Kasia / 2021-10-08 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jaka obsługa w tym banku w Płocku na królewieckiej to jest koszmar stoi się w kasie po godzinie obsługa flegmatyczny ciągle coś się psuje jakieś awarię nie polecam
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWady wszystkie
  • ~Niezadowolony / 2021-10-07 16:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej Banku Millenium. Nie polecam nikomu. Bardzo ciężki kontakt, za każdym razem w placówce inny pracownik, brak opiekuna z którym można byłoby się skontaktować. Przez ich infolinię jic nie da rady załatwić. Obsługa kredytów hipotecznych TRAGICZNA! Analitycy skądś tam, nie czytają umów i podejmują decyzję opierając się chyba na własnych odczuciach albo nie wiem na czym. Odrzucają wnioski o transze nie czytając umowy kredytowej (kredyt na zakup działki i budowę), a oni piszą że inwestycja nie doinwestowana o 50tys, a z kapitału własnego wykonane kilka etapów do przodu (nie wliczyli kosztu kredytowania działki za 200tys). Później problem z przejściem na normalne raty (ciągną maksymalnie odsetki) wymagają zdjęć z wykończenia, gdze kredyt był tylko na budowę w stanie developerskim (nie czytają zakresu na jaki był udzielany kredyt) NIE POLECĘ NIKOMU TEGO BANKU!! Załatwienie czego kolwiek trwa miesiące i klient na tym tylko traci bo musi przez ten okres płacić dodatkowe ubezpieczenia spaca same odsetki a kapitał stoi bez zmian
    ZaletyBrak
  • ~Dorota / 2021-10-05 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu tragedia. Brak komunikacji między klientem a bankiem. Brak jasnych rzeczowych odpowiedzi. Przez millenet można pisać i pisać, jedynie człowiek dostaje z automatu powiadomienie, że zgłoszenie zostało przyjęte i to wszystko.Czekam od czerwca na konkretną decyzję...głucha cisza, choć ponagleń i zapytań w mojej sprawie wysłałam przynajmniej z 16 pism. Koszmar. Nie polecam tego banku.
  • ~Kaligula / 2021-10-03 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Strona transkacyjna upstrzona grafikami, nachalnymi reklamami i innym badziewiem do niemożliwości. Nie można się skupić na obsłudze konta bo ciągle atakują mnie jakieś obrazki z panienkami. Webmasterom tego banku pomyliła się chyba budowa strony banku ze stroną agencji towarzyskiej. Informatycy nieustannie mieszają w kontstrukcji strony a co zmiana to na gorsze. Najwyraźniej za dużo ich tam się nudzą. Cała grafika strony transakcyjnej to jakiś Disnsneyland a nie poważny bank. Mam już tego serdecznie dość i idę zmieniać bank na jakiś poważniejszy.
    ZaletyNic szczególnego w obsłudze - ot jak w każdym banku
    WadyTragiczna strona transakcyjna. Przeładowana grafiką i różnymi głupimi gadżetami. Nie idzie się skupić. Ciągle coś zmieniają a jak zmienią to tylko na gorsze. Infolinia i korespondencja z tym bankiem to tylko szablonowe odpowiedzi bez sensu.
  • ~enimars1 / 2021-10-03 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wzięłam kredyt na 1000 zł okazało się że muszę spłacić 1780. Na razie spłaciłam 1000 zł dwa razy po 500 zł a na koncie od miesiąca widnieje że mam do spłaty jeszcze 1500 zł ????
    Inteligo w porównaniu z tym bankiem to bajka.
    O co tu chodzi ? Dodzwonić się nie ma szans, nikt nie odpowiada.
    ZaletyNie mam pojęcia
    WadyNiejasne informacje na koncie.
  • ~Ilia / 2021-10-01 13:23
    Ocena: 2.00 / 5
    POrazka naciaganie telefonu dzwoniłam dzis godzine i nikt nie odebrał... To są jakies jaja
    Zaletybrak
    Wadycała masa
  • ~Zdenerowana123 / 2021-09-30 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank jaki istnieje, oferowane stopy procentowe wzięte znikąd, potwierdzić operacji w aplikacji mobilnej się nie da, bo nie ma żadnego komunikatu ani nic, a dostać się do internetowej obsługi klienta również się nie da. ODRADZAM TEN ŻAŁOSNY BANK
    Zaletybrak
    Wadysame wady, UNIKAĆ TEGO BANKU
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 914
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3947
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004