strona 33 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Kinga / 2021-11-08 12:47
Na infolinie nie moge sie dodzwonic,probuje juz 5 dzien .Po co taka infolinia skoro nikt nie odbiera. -
-
~Alicja / 2021-10-31 20:48
Dno dna zalozylam konto ale zanim wplacilam jakiekolwiek pieniadze zamknelam konto po przeczytaniu opini na temat tego banku ZaletyBrakWadySame wady -
~Ilka / 2021-10-30 22:09
Od ponad 2 miesięcy, mimo złożonych wszystkich niezbędnych dokumentów i pozytywnej weryfikacji przez centralę banku, w dalszym ciągu nie mam na koncienie środków z tytułu spadku po rodzicach. Bank nie wyjaśnia dlaczego. Pracownik wymyśla coraz nowe wymówki. Ciekawe co odpowiedzą na reklamację. ZaletyBrakWadyLekceważenie klienta, brak kompetencji -
~X / 2021-10-30 09:17
A do tego grozi im upadłość za nim to wypłynie zabierajcie kase jeżeli jeszcze możecie ZaletyCałkowity brakWadyOni to jedna wielka wada -
~Artur / 2021-10-21 13:10
Niepoważny bank. Chyba czas na zmianę.
Udałem się z wpłatą do oddziału. Od X czasu prawie wszędzie posługuję się dowodem osobistym w rządowej aplikacji mObywatel . Niestety w TYM banku odprawiono mnie z kwitkiem, mimo że przy wpłacie nie chodzi o stwierdzenie a jedynie potwierdzenie tożsamości .W innych bankach nie ma problemu.
Dzisiaj ponownie udałem się z wpłatą i z plastikowym dowodem. Znowu odesłano mnie z kwitkiem, ponieważ w moim mieście żaden oddział nie prowadzi wpłat ani wypłat.
Jak żyć? -
~Adam / 2021-10-20 17:49
Lipa na maxa. Dzwonię od godziny i nic, cisza. Czy tam w ogóle ktoś pracuje? Skandaliczne.z konta mi już 8zl pobrało za połączenia... Nikomu nie polecam tego banku!!! -
~Saab / 2021-10-20 16:34
Jedbym słowem fatalnie...Próbowałam się dodzwonić po 7 dniach w końcu udana próba. To jest skandaliczne! Obsługa na infolinii infantylna i nie wykazujaca chęci pomocy. rad ogranicza się do: Proszę się udać do placówki banku ...
-
~HIUMEN / 2021-10-20 14:19
Dodzwonić się i PRZEBRNĄĆ przez automat === Nie rób tego bo i tak ci się to NIE UDA !!! - TRAGEDIA !!! ESENCJA SKRAJNEJ GŁUPOTY I DEBILIZMU w jednym W AUTOMACIE BANKU !!!!!!! WadyZMIANA BANKU -
-
~Katarzyna / 2021-10-13 16:57
Karta straciła ważność. Przyszła nowa karta ale na nazwisko panieńskie które zmieniłam 1,5 roku temu. W banku pracownik zastrzega mi dwie karty i zamówił kolejna na właściwe nazwisko. Jakież było moje zdziwienie gdy kolejna karta również przyszła na nazwisko panieńskie. Bałagan i tyle. Na infolinii prawie pół godzinki widziałam celem wyjaśnienia sprawy. 3 karty zastrzeżone ,czekam na kolejną. Nie polecam banku. -
~Nik / 2021-10-13 11:18
Tragedia do kasy stałem na dworze bo czynna albo jedna czasem dwie lale latają po banku niema komu odebrać tefonu próbowałem trzy godziny jedno szambo -
~łukasz / 2021-10-08 20:52
na infolinie nie da sie dodzwonić dzwonie juz tydzien
zjebany bankZaletyzero zalet same problemyWadywszystko -
~Wiesław / 2021-10-08 19:16
Piątek 14,30 odział w Łodzi przy ul. Retkińskiej. Wchodzę 5 stanowisk,Zadnego klienta Panie plotkują. Chciałem zrobić 2 przelewy z kona -PANI - tylko przez internet a ma Pan telefon - nie mam. To przynieść trzeba telefon to nauczę jak robić .A tylko z dowoem osob. nie można . nie. Przegoniono emeryta jak psa, nie ważne że nie radzę sobie z internetem i żle widzę. Pojechałem do Galerii Łódzkiej i załatwiłem bez problemów. Wystarczył dowód. KOMU JEST POTRZEBNY BANK KÓRY NIE REALIZUJE PRZELEWÓW, TYLKO PRZEGANIA KLIENTÓW. WadyODDZIAŁ BANKU NIE PRZYJAZY DLA KIENTA. -
~naleo / 2021-10-08 18:06
dzwonie od ponad godziny nie mozna sie dodzwonic przelew o godzinie 7.30 nie doszedl z pko do godziny 18 zawsze byly. tragicznie zmieniam bank. ZaletybrakWadymasa wad -
~Kasia / 2021-10-08 14:44
Masakra jaka obsługa w tym banku w Płocku na królewieckiej to jest koszmar stoi się w kasie po godzinie obsługa flegmatyczny ciągle coś się psuje jakieś awarię nie polecam ZaletyNie ma zaletWadyWady wszystkie -
~Niezadowolony / 2021-10-07 16:45
Nigdy więcej Banku Millenium. Nie polecam nikomu. Bardzo ciężki kontakt, za każdym razem w placówce inny pracownik, brak opiekuna z którym można byłoby się skontaktować. Przez ich infolinię jic nie da rady załatwić. Obsługa kredytów hipotecznych TRAGICZNA! Analitycy skądś tam, nie czytają umów i podejmują decyzję opierając się chyba na własnych odczuciach albo nie wiem na czym. Odrzucają wnioski o transze nie czytając umowy kredytowej (kredyt na zakup działki i budowę), a oni piszą że inwestycja nie doinwestowana o 50tys, a z kapitału własnego wykonane kilka etapów do przodu (nie wliczyli kosztu kredytowania działki za 200tys). Później problem z przejściem na normalne raty (ciągną maksymalnie odsetki) wymagają zdjęć z wykończenia, gdze kredyt był tylko na budowę w stanie developerskim (nie czytają zakresu na jaki był udzielany kredyt) NIE POLECĘ NIKOMU TEGO BANKU!! Załatwienie czego kolwiek trwa miesiące i klient na tym tylko traci bo musi przez ten okres płacić dodatkowe ubezpieczenia spaca same odsetki a kapitał stoi bez zmian ZaletyBrak -
~Dorota / 2021-10-05 20:58
Po prostu tragedia. Brak komunikacji między klientem a bankiem. Brak jasnych rzeczowych odpowiedzi. Przez millenet można pisać i pisać, jedynie człowiek dostaje z automatu powiadomienie, że zgłoszenie zostało przyjęte i to wszystko.Czekam od czerwca na konkretną decyzję...głucha cisza, choć ponagleń i zapytań w mojej sprawie wysłałam przynajmniej z 16 pism. Koszmar. Nie polecam tego banku. -
-
~Kaligula / 2021-10-03 22:46
Strona transkacyjna upstrzona grafikami, nachalnymi reklamami i innym badziewiem do niemożliwości. Nie można się skupić na obsłudze konta bo ciągle atakują mnie jakieś obrazki z panienkami. Webmasterom tego banku pomyliła się chyba budowa strony banku ze stroną agencji towarzyskiej. Informatycy nieustannie mieszają w kontstrukcji strony a co zmiana to na gorsze. Najwyraźniej za dużo ich tam się nudzą. Cała grafika strony transakcyjnej to jakiś Disnsneyland a nie poważny bank. Mam już tego serdecznie dość i idę zmieniać bank na jakiś poważniejszy. ZaletyNic szczególnego w obsłudze - ot jak w każdym bankuWadyTragiczna strona transakcyjna. Przeładowana grafiką i różnymi głupimi gadżetami. Nie idzie się skupić. Ciągle coś zmieniają a jak zmienią to tylko na gorsze. Infolinia i korespondencja z tym bankiem to tylko szablonowe odpowiedzi bez sensu. -
~enimars1 / 2021-10-03 21:13
Wzięłam kredyt na 1000 zł okazało się że muszę spłacić 1780. Na razie spłaciłam 1000 zł dwa razy po 500 zł a na koncie od miesiąca widnieje że mam do spłaty jeszcze 1500 zł ????
Inteligo w porównaniu z tym bankiem to bajka.
O co tu chodzi ? Dodzwonić się nie ma szans, nikt nie odpowiada.ZaletyNie mam pojęciaWadyNiejasne informacje na koncie. -
~Ilia / 2021-10-01 13:23
POrazka naciaganie telefonu dzwoniłam dzis godzine i nikt nie odebrał... To są jakies jaja ZaletybrakWadycała masa -
~Zdenerowana123 / 2021-09-30 18:27
najgorszy bank jaki istnieje, oferowane stopy procentowe wzięte znikąd, potwierdzić operacji w aplikacji mobilnej się nie da, bo nie ma żadnego komunikatu ani nic, a dostać się do internetowej obsługi klienta również się nie da. ODRADZAM TEN ŻAŁOSNY BANK ZaletybrakWadysame wady, UNIKAĆ TEGO BANKU
strona 33 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »