Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 987 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Julia / 2023-12-02 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch miesięcy moja aplikacja jest zablokowana, blokują mi aktywacje na jakiś czas, po tym czasie niby mogę się zalogowac ale wtedy wyskakuje ze jeszcze mi blokują na kolejne dni i tak cały czas, obsługa klienta nie pomaga, mówią ze trzeba czekac do wyznaczonego dnia i się zalogowac, czekam loguje się i znów zablokowane
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZła obsługa klienta
  • ~Justa / 2020-03-08 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Od trzech miesięcy czekam na kartę kredytową. Stara po połączeniu banków przestała działać. Pomimo umowy, że spłata karty miesięcznie to 5% każą spłacić cały kredyt. Wyjaśnia trzy cztery razy w miesiącu, że to jest błąd, A oni nie wiedzą jak to poprawić. Banku nie polecam. Rozglądam się nad zmianą. Mój pech, że kupili mój stary.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencj, brak chęci pomocy w rozwiązaniu problemu.
  • ~Justyna / 2021-12-19 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo jestem rozczarowana obsługą jak i informacją ogólną z tego banku.
    Nie polecam ze wzgledu na brak informacji od strony pracownika banku w ogólnym zapytaniu o sytuacje jak i również brak empatii.Same problemy przy załatwianiu sprawy.
    Trzy razy spotkałam się z taką sytuacją i trzy razy to samo.Odnosi się wrażenie że pracują tam same roboty.
    WadyBrak empatii u pracownika.
    Brak informacji ogólnych.
  • ~Justyna / 2022-01-02 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jest beznadziejny . Myślę o zamknięciu tam konta.
    ZaletyŻadne
    WadyDużo by tu wymieniac
  • ~K. / 2021-09-02 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jest zupełnie niepoważny. Nikomu nie polecam. Wzięłam 2 milenium kredyt na laptopa i chciałam opłacić go wcześniej. Pani na infolini podała kwotę okazało się że brakuje 55 zł. Opłaciłam, okazało się że brakuje 4 groszy. Koszmar. Zero kompetencji.
    ZaletyBRAK
    WadyNiekompetencja
  • ~k33a / 2022-05-04 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który działa niezgodnie z prawem, i to nawet bankowym. Przelali bezpodstawnie należne mi wynagrodzenie do komornika, a teraz nakazują kontakt z komornikiem w celu wyjaśnienia sprawy. DNO!!!! ZERO SZACUNKU DLA KLIENTA, TOTALNE LEKCEWAŻENIE!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyDZIAŁANIE NIEZGODNE Z PRAWEM, GODZINY CZEKANIA NA INFOLINII, BRAK REALNEJ POMOCY W ROZWIĄZANIU PROBLEMU, KTÓRY SAMI SPOWODOWALI.
  • ~Kaligula / 2021-10-03 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Strona transkacyjna upstrzona grafikami, nachalnymi reklamami i innym badziewiem do niemożliwości. Nie można się skupić na obsłudze konta bo ciągle atakują mnie jakieś obrazki z panienkami. Webmasterom tego banku pomyliła się chyba budowa strony banku ze stroną agencji towarzyskiej. Informatycy nieustannie mieszają w kontstrukcji strony a co zmiana to na gorsze. Najwyraźniej za dużo ich tam się nudzą. Cała grafika strony transakcyjnej to jakiś Disnsneyland a nie poważny bank. Mam już tego serdecznie dość i idę zmieniać bank na jakiś poważniejszy.
    ZaletyNic szczególnego w obsłudze - ot jak w każdym banku
    WadyTragiczna strona transakcyjna. Przeładowana grafiką i różnymi głupimi gadżetami. Nie idzie się skupić. Ciągle coś zmieniają a jak zmienią to tylko na gorsze. Infolinia i korespondencja z tym bankiem to tylko szablonowe odpowiedzi bez sensu.
  • ~Kamil / 2021-08-04 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich chcących wziąć kredyt hipoteczny w tym banku. Fatalna obsługa, z najmniejsza pierdoła trzeba chodzić do placówki, bank o niczym nie informuje o wszystko trzeba dopytywać sie samemu, obsługa tragiczna a do tego wszystkiego poprostu oszukują. Mialem mieć marże 2.2 a mam 2.7! Mimo ze spełniałem wszystkie wymagania na 2.2. Reklamacje nie uwzględniane czekanie miesiącami na rozpatrzenie.
    Obijać ten bank z daleka podpisuje sie pod tym imieniem i nazwiskiem.
  • ~Kamil / 2023-10-09 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych banków z jakimi miałem doczynienia. Obsługa w banku jak na infolinii (jeżeli ktoś się dodzwoni) totalne dno. Uciekam od nich do ING z uśmiechem na twarzy. Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyObsługa i wszystko co z tym bankiem powiązane
  • ~kamila / 2022-05-24 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana. Błędy, pomyłki. Problemy. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialnosci
  • ~Karina / 2022-02-04 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się dodzwonić. Czekanie ponad godzinę, czy to jest Ok ? Człowiek dzwoni załatwić sprawę i musi tyle czekać, o co chodzi?Macie jednego pracownika ? Zniechęcacie i to bardzo. Porażka. Najpierw trzeba wysłuchać gadanie o +500 i pożyczkach, po co mi to? Jak będę potrzebować to się sama zgłoszę.
    ZaletyNiema
    WadyCzekanie i gadanie o kompletnie nie interesujących ofertach
  • ~Karol / 2022-10-29 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam pracownicy naciągają na produkty już kilka razy została, zaproponowana mi karta kredytowa pomimo tego że jej nie potebrzebowalem i powtarzalem pracownikowi który twierdził ze brakuje mu do planu i za miesiąc przyjdę i zrezygnuje z tej karty. Tylko szkoda że pracownik nie mówi że taka karta wpływa na zdolność kredytową klienta. To jest naciąganie bo inaczej nie można tego nazwać. Zlikwidowałem konto bo już miałem dosyć tego nagabywania. Radzę omijać ten bank
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie klientów
  • ~Karola / 2019-11-15 01:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak. Bank millenium był świetnym bankiem. Który działał bez zarzutów tylko po co oni łączyli się z tym scierwem eurobankiem.tylko stracą klientów. Od tej pory jak się połączyli z eurobankiem są cyrki przelewy idą gdzie chcą zamiast na wskazany rachunek. Wchodzę na aplikacje millenium i pokazuje mi dostępne środki 1.20zl co mnie zdziwiło ale niżej była opcja konto 360 weszłam w to i środki dostępne 1000zl z groszami zero zablokowanych środków mówię no to ok place karta a tu wchodzę a tu dostępne środki na minusie a poniżej konto 360 gdy w to weszłam to środki dostępne 900z groszami. Więc o co tu do cholery jasnej chodzi.... Chyba muszę zmienić konto na inny bank wszystko było ok tylko się zaczęło jak się połączyli z tym gownem. Jak bym chciała eurobank to bym poszła do eurobanku a że wolałam millenium to poszłam do millenium a teraz ten wspaniały bank został zniszczony i nie jednego klienta straci.
  • ~KAROLINA / 2021-11-23 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    ABSOLUTNIE ODRADZAM KONTA FIRMOWE W TYM BEZNADZIEJNYM BANKU PRZY PLATNOSCI KARTA SYSTEM Z BYLE POWODU BLOKUJE KARTE BEZ MOZLIWOSCI JEJ ODBLOKOWANIA SAMODZIELNIE BA NAWET BEZ MOZLIWOSCI ODBLOKOWANIA W BANKU !!!!
    2 GODZINY SPEDZONE NA INFOLINI Z BOTEM ALBO W KOLEJCE , PRZELACZANIE DO KOLEJNYCH DZIAŁÓW I NIC RADA INFOLINII PROSZE ISC DO ODDZALU TAM PANI POMOGA I PACH 2 GODZINY W BANKU I NIC NIE MOGA ZROBIC JEDYNYM WYJSCIEM JEST ZAMOIWNIE NOWEJ KARY BO TAMTA ZOSTALA SKUTECZNIE ZSTRZEZONA NIE PRZEZEMNIE PARANOJA DODOAM TYLKO , ZE TO JUZ 2 TAKA SYTACJA W TYM MIESIACU !!!!!!!!CZYLI JAKBY NIE BYLO TYLKO KILKA DI MOZNA POCIESZYC SIE SPOKOJNYMY TRANZKACJAMI BO W RESZIE PRZYPADKOW TRZEBA WYSIADYWAC JAJKO W ODDZIALE . OMIJAC ! OMIJAC I JESZCZE RAZ OMIJAC TO DZIADOSTWO !
    ZaletyBRAK
    WadyW/W
  • ~Karolina / 2022-07-16 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Dramat ! Dramat !

    Moja sytuacja dot. Polisy do kh tzw z zewnątrz.. Dostarczyliśmy polisę dobrze ponad miesiąc przed terminem ostatecznym, bank weryfikował ją kilka tygodni po czym stwierdził odrzucenie wskazując 1 obszar do poprawy, dokonaliśmy tego niezwłocznie, poprawiając dokładnie ten obszar ściśle zgodnie z wytycznymi, niezwlocznie oznacza w dniu w którym otrzymaliśmy wytyczne, znowu minęło kilka tygodni, sytuacja powtórzyła się, później jeszcze raz, w międzyczasie bank pobrał opłatę przedłużając samowolnie "starą" polisę, złożyliśmy reklamację, po dostarczeniu wszystkiego - łącznie wizyt w banku było jakieś 7-8, bo nie mogliśmy doprosić się informacji zwrotnej, okazało się że jeszcze wypowiedzenie poprzedniej polisy należy zrobić, czego nikt w oddziale nie zasugerował wcześniej, następnie kolejna wizyta bo cesja, później kolejna bo pełnomocnictwo do cesji, w międzyczasie okazało się że w ubiegłym roku również mumio dostarczenia polisy z zewnątrz w zakresie ubezp.budynku, bank pobrał kasę na "swoją" polisę, nie zauważyliśmy tego wcześniej w gąszczu innych wydatków, ręce opadają! W oddziale nikt nic nie wie "bo centrala" w centrali nikt nic nie wie... Borykamy się z polisą na życie od marca, mamy lipiec i temat wciąż nie jest zamknięty, teraz bank chce dostarczenia cesji którą już dostarczylismy, generalnie obsługa zakrawa na NĘKANIE!
    ZaletyMile Panie w oddziale
    WadyTotalny brak kompetencji wśród pracowników - nie twierdzę przy tym że to ich wina, raczej to wina instytucji
  • ~Karolina P / 2023-02-01 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna rozmowa telefoniczna z pracownikiem banku Millenium, brak kultury i profesjonalizmu
    Zaletybrak
    Wadypracownik banku
  • ~Karys / 2023-12-06 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jeżeli chodzi o obsługę klienta. Do tego nie ma szans dodzwonić sie na infolinii, można godzinami czekać na połączenie... dodatkowo bank przysyła kartę do bankomatu z błędnymi danymi... co to ma być ? takie pomyłki, a chcą żeby na infolinii podawać swoje dane do logowania, absurd !!!! nie polecam.
    Wadysame wady
  • ~Kasia / 2020-11-01 23:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy bank jaki może istnieć, jeden na pewno z wielu. Ja mam by najmniej pierwszy raz do czynienia z tym całym ich chorym systemem. Wyobraźcie sobie, że po prostu okradaja mnie z moich środków i nie potrafią już się z tego tłumaczyć. Konto 360. W aplikacji mobilnej widnieje w systemie coś takiego jak środki zablokowane, bank to nalicza po ogólnie np zrobionych przez ciebie zakupach.. Są sytuację w których gdzie np tak jak u mnie za zrobione zakupy kasjerka powiedziała, że środki nie przechodzą mimo wszystko bank naliczył i zabrał. Wyszła z tego jakaś kwota 217 zł i stało się to zablokowanymi środkami, mało tego bank mi to pobrał te 217 zła właśnie tłumacząc, że w zaistniałej sytuacji oni mają do tygodnia!!!!? na oddanie mi tych środków, ok. Ale teraz bonusik, w systemie wciąż widnieją zablokowane środki czyli te 217 zł.. I wyszło tak, że za każdym razem kiedy wchodził mi przelew do banku, bank po prostu naliczał sobie te 217 zł!! Wyobraźcie sobie! Heh. Obsługa mówiła że to nie możliwe, przedstawiałam im prosty rachunek i nic w tym czasie nie zakupialam, pieniądze po prostu przelewałam na konto, ale co z tego i tak byłam na minusie. Nie potrafią do tego dojść. No jak złodziej ma się przyznać haha. Pani w obsłudze powiedziała mimo tego iż miała moja historie przed nosem, że tak się stało tylko raz, że raz się stać powinno. Robiła ze mnie totalna idiotke. Rezygnuje z tego ścierwa i moim celem od dziś jest robienie im jak najgorszej reklamy, zadbam o to tak jak oni zadbali o mój czas, nerwy. W czasach takich jak teraz jest wielu którzy cię wykorzystają, mimo tego i tak baczniej obserwuję. Odradzam współpracę z tym chorym systemem
    ZaletyBrak
    WadyMogłabym wymieniać ich milion
  • ~Kasia / 2021-10-08 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jaka obsługa w tym banku w Płocku na królewieckiej to jest koszmar stoi się w kasie po godzinie obsługa flegmatyczny ciągle coś się psuje jakieś awarię nie polecam
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWady wszystkie
  • ~Kasia / 2021-12-05 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś kpina nie bank!!! Po zrobieniu czterech przelewów z konta internetowego, moje hasło do konta internetowego zostało zablokowane. Wyskakuje informacja, że ktoś do mnie zadzwoni w celu odblokowania lub że mogę się skontaktować pod numerem telefonu [tu nr telefonu infolinii]. Pod numerem nikt telefonu nie odbiera, jak rownież pod żadnym innym numerem infolinii całodobowej. Nie mam dostępu do własnych pieniędzy, nie mogę wykonac przelewow, pobrac potwierdzeń, pozałatwiać spraw. Jedna gwiazdka to za duzo na ten kołchoz!
    ZaletyMiłe i pomocne Panie w oddziale (co nie ma znaczenia w moim opisanym przypadku, ponieważ w niedziele bank jest nieczynny)
    Wadywszystko pozostale
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1009
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4783
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099