Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kamila / 2022-05-24 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana. Błędy, pomyłki. Problemy. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialnosci
  • ~Karina / 2022-02-04 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się dodzwonić. Czekanie ponad godzinę, czy to jest Ok ? Człowiek dzwoni załatwić sprawę i musi tyle czekać, o co chodzi?Macie jednego pracownika ? Zniechęcacie i to bardzo. Porażka. Najpierw trzeba wysłuchać gadanie o +500 i pożyczkach, po co mi to? Jak będę potrzebować to się sama zgłoszę.
    ZaletyNiema
    WadyCzekanie i gadanie o kompletnie nie interesujących ofertach
  • ~Karol / 2022-10-29 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam pracownicy naciągają na produkty już kilka razy została, zaproponowana mi karta kredytowa pomimo tego że jej nie potebrzebowalem i powtarzalem pracownikowi który twierdził ze brakuje mu do planu i za miesiąc przyjdę i zrezygnuje z tej karty. Tylko szkoda że pracownik nie mówi że taka karta wpływa na zdolność kredytową klienta. To jest naciąganie bo inaczej nie można tego nazwać. Zlikwidowałem konto bo już miałem dosyć tego nagabywania. Radzę omijać ten bank
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie klientów
  • ~Karola / 2019-11-15 01:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak. Bank millenium był świetnym bankiem. Który działał bez zarzutów tylko po co oni łączyli się z tym scierwem eurobankiem.tylko stracą klientów. Od tej pory jak się połączyli z eurobankiem są cyrki przelewy idą gdzie chcą zamiast na wskazany rachunek. Wchodzę na aplikacje millenium i pokazuje mi dostępne środki 1.20zl co mnie zdziwiło ale niżej była opcja konto 360 weszłam w to i środki dostępne 1000zl z groszami zero zablokowanych środków mówię no to ok place karta a tu wchodzę a tu dostępne środki na minusie a poniżej konto 360 gdy w to weszłam to środki dostępne 900z groszami. Więc o co tu do cholery jasnej chodzi.... Chyba muszę zmienić konto na inny bank wszystko było ok tylko się zaczęło jak się połączyli z tym gownem. Jak bym chciała eurobank to bym poszła do eurobanku a że wolałam millenium to poszłam do millenium a teraz ten wspaniały bank został zniszczony i nie jednego klienta straci.
  • ~KAROLINA / 2021-11-23 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    ABSOLUTNIE ODRADZAM KONTA FIRMOWE W TYM BEZNADZIEJNYM BANKU PRZY PLATNOSCI KARTA SYSTEM Z BYLE POWODU BLOKUJE KARTE BEZ MOZLIWOSCI JEJ ODBLOKOWANIA SAMODZIELNIE BA NAWET BEZ MOZLIWOSCI ODBLOKOWANIA W BANKU !!!!
    2 GODZINY SPEDZONE NA INFOLINI Z BOTEM ALBO W KOLEJCE , PRZELACZANIE DO KOLEJNYCH DZIAŁÓW I NIC RADA INFOLINII PROSZE ISC DO ODDZALU TAM PANI POMOGA I PACH 2 GODZINY W BANKU I NIC NIE MOGA ZROBIC JEDYNYM WYJSCIEM JEST ZAMOIWNIE NOWEJ KARY BO TAMTA ZOSTALA SKUTECZNIE ZSTRZEZONA NIE PRZEZEMNIE PARANOJA DODOAM TYLKO , ZE TO JUZ 2 TAKA SYTACJA W TYM MIESIACU !!!!!!!!CZYLI JAKBY NIE BYLO TYLKO KILKA DI MOZNA POCIESZYC SIE SPOKOJNYMY TRANZKACJAMI BO W RESZIE PRZYPADKOW TRZEBA WYSIADYWAC JAJKO W ODDZIALE . OMIJAC ! OMIJAC I JESZCZE RAZ OMIJAC TO DZIADOSTWO !
    ZaletyBRAK
    WadyW/W
  • ~Karolina / 2022-07-16 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Dramat ! Dramat !

    Moja sytuacja dot. Polisy do kh tzw z zewnątrz.. Dostarczyliśmy polisę dobrze ponad miesiąc przed terminem ostatecznym, bank weryfikował ją kilka tygodni po czym stwierdził odrzucenie wskazując 1 obszar do poprawy, dokonaliśmy tego niezwłocznie, poprawiając dokładnie ten obszar ściśle zgodnie z wytycznymi, niezwlocznie oznacza w dniu w którym otrzymaliśmy wytyczne, znowu minęło kilka tygodni, sytuacja powtórzyła się, później jeszcze raz, w międzyczasie bank pobrał opłatę przedłużając samowolnie "starą" polisę, złożyliśmy reklamację, po dostarczeniu wszystkiego - łącznie wizyt w banku było jakieś 7-8, bo nie mogliśmy doprosić się informacji zwrotnej, okazało się że jeszcze wypowiedzenie poprzedniej polisy należy zrobić, czego nikt w oddziale nie zasugerował wcześniej, następnie kolejna wizyta bo cesja, później kolejna bo pełnomocnictwo do cesji, w międzyczasie okazało się że w ubiegłym roku również mumio dostarczenia polisy z zewnątrz w zakresie ubezp.budynku, bank pobrał kasę na "swoją" polisę, nie zauważyliśmy tego wcześniej w gąszczu innych wydatków, ręce opadają! W oddziale nikt nic nie wie "bo centrala" w centrali nikt nic nie wie... Borykamy się z polisą na życie od marca, mamy lipiec i temat wciąż nie jest zamknięty, teraz bank chce dostarczenia cesji którą już dostarczylismy, generalnie obsługa zakrawa na NĘKANIE!
    ZaletyMile Panie w oddziale
    WadyTotalny brak kompetencji wśród pracowników - nie twierdzę przy tym że to ich wina, raczej to wina instytucji
  • ~Karolina P / 2023-02-01 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna rozmowa telefoniczna z pracownikiem banku Millenium, brak kultury i profesjonalizmu
    Zaletybrak
    Wadypracownik banku
  • ~Karys / 2023-12-06 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jeżeli chodzi o obsługę klienta. Do tego nie ma szans dodzwonić sie na infolinii, można godzinami czekać na połączenie... dodatkowo bank przysyła kartę do bankomatu z błędnymi danymi... co to ma być ? takie pomyłki, a chcą żeby na infolinii podawać swoje dane do logowania, absurd !!!! nie polecam.
    Wadysame wady
  • ~Kasia / 2020-11-01 23:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy bank jaki może istnieć, jeden na pewno z wielu. Ja mam by najmniej pierwszy raz do czynienia z tym całym ich chorym systemem. Wyobraźcie sobie, że po prostu okradaja mnie z moich środków i nie potrafią już się z tego tłumaczyć. Konto 360. W aplikacji mobilnej widnieje w systemie coś takiego jak środki zablokowane, bank to nalicza po ogólnie np zrobionych przez ciebie zakupach.. Są sytuację w których gdzie np tak jak u mnie za zrobione zakupy kasjerka powiedziała, że środki nie przechodzą mimo wszystko bank naliczył i zabrał. Wyszła z tego jakaś kwota 217 zł i stało się to zablokowanymi środkami, mało tego bank mi to pobrał te 217 zła właśnie tłumacząc, że w zaistniałej sytuacji oni mają do tygodnia!!!!? na oddanie mi tych środków, ok. Ale teraz bonusik, w systemie wciąż widnieją zablokowane środki czyli te 217 zł.. I wyszło tak, że za każdym razem kiedy wchodził mi przelew do banku, bank po prostu naliczał sobie te 217 zł!! Wyobraźcie sobie! Heh. Obsługa mówiła że to nie możliwe, przedstawiałam im prosty rachunek i nic w tym czasie nie zakupialam, pieniądze po prostu przelewałam na konto, ale co z tego i tak byłam na minusie. Nie potrafią do tego dojść. No jak złodziej ma się przyznać haha. Pani w obsłudze powiedziała mimo tego iż miała moja historie przed nosem, że tak się stało tylko raz, że raz się stać powinno. Robiła ze mnie totalna idiotke. Rezygnuje z tego ścierwa i moim celem od dziś jest robienie im jak najgorszej reklamy, zadbam o to tak jak oni zadbali o mój czas, nerwy. W czasach takich jak teraz jest wielu którzy cię wykorzystają, mimo tego i tak baczniej obserwuję. Odradzam współpracę z tym chorym systemem
    ZaletyBrak
    WadyMogłabym wymieniać ich milion
  • ~Kasia / 2021-10-08 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jaka obsługa w tym banku w Płocku na królewieckiej to jest koszmar stoi się w kasie po godzinie obsługa flegmatyczny ciągle coś się psuje jakieś awarię nie polecam
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWady wszystkie
  • ~Kasia / 2021-12-05 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś kpina nie bank!!! Po zrobieniu czterech przelewów z konta internetowego, moje hasło do konta internetowego zostało zablokowane. Wyskakuje informacja, że ktoś do mnie zadzwoni w celu odblokowania lub że mogę się skontaktować pod numerem telefonu [tu nr telefonu infolinii]. Pod numerem nikt telefonu nie odbiera, jak rownież pod żadnym innym numerem infolinii całodobowej. Nie mam dostępu do własnych pieniędzy, nie mogę wykonac przelewow, pobrac potwierdzeń, pozałatwiać spraw. Jedna gwiazdka to za duzo na ten kołchoz!
    ZaletyMiłe i pomocne Panie w oddziale (co nie ma znaczenia w moim opisanym przypadku, ponieważ w niedziele bank jest nieczynny)
    Wadywszystko pozostale
  • ~Kasia / 2022-06-08 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam ten bank. Hakerzy zapłacili moją kartą kredytową na platformie Twich. Bank zaakceptował 2 transakcje na kwotę prawie 1400 zł po czym zablokował kartę bo u, należy te transakcje za podejrzane. Jak się zorientowałam, że mam zablokowaną kartę to złożyłam w banku reklamacje. Ja nie kupowałam niczego na tej platformie. Pierwszy raz o niej usłyszałam jak bank zablokował kartę. Nie dostałam na tel żadnych kodów autoryzujących te 2 fałszywe transakcje. Zastrzegłam kartę i zgłosiłam sprawę na policji. Bank odrzucił moją reklamacje. Złożyłam odwołanie i czekam.
    Chciałam skorzystać z procedury charge back, ale nie znalazłam wniosku na Millenet ani w aplikacji. Udałam się do placówki a pracownik olał mnie totalnie i kazał czekać na odpowiedź z odwołania się na nieuznaną reklamacje.
    W końcu po 4 półgodzinnych próbach dodzwoniłam się na infolinię i złożyłam wniosek o chargeback.Czekam na rozpatrzenie.
    Bankowe systemy zawiodły, zostałam okradziona a bank umywa ręce.
    Nie polecam
    WadyBrak ochrony klienta, słabe zabezpieczenia, brak chęci pomocy,
  • ~kasia / 2022-11-23 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie potrafią pilnować pieniędzy a to jest ich jedyna rola. W ciągu roku na 2 kontach bliskich mi osób doszło do kradzieży. Oczywiście bank nie oddaje pieniędzy. (W jednym wypadku się udalo ale trzeba im było z gardeł wyciągnąć)
    Zaletybrak
    Wady-niekompetentny personel
    -nie potrafią zrobic jedynej rzeczy za którą są odpowiedzialni
    -nie oddają pieniędzy
  • ~Kasia / 2024-06-08 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ,ale ten bank oszukuje swoich klientów zabierając pieniądze z konta ( RODZINNE Z OPS) zwalajac na przepisy .Odradzam każdemu!!!!!!!!!!!
  • ~Katarzyna / 2022-02-01 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa mówi co chce, przez infolinię inna informacja, a w placówce inna. Nie potrafią zdjąć zlecenia stałego. A ja tracę pieniądze.
  • ~Katarzyna / 2022-05-09 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Zamiast otworzyć kolejne okienko to pytają ludzi " w czym pomóc"-paranoja. Godziny otwarcia mega niedostosowane do potrzeb klientów. Obsługa niedoszkolona i nie potrafiąca wyjaśnić podstawowych kwestii. Obiecują złote góry a potem rozkładają ręce i nic nie możemy zrobić. Naciągają starszych ludzi na cudowne obligacje a potem same straty i oczywiście nikt tego nie potrafi wyjaśnić. Omijać z daleka!!
  • ~Katarzyna / 2022-09-19 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką banku millennium od wielu lat, nie polecam tego banku absolutnie, nawet wzięcie kredytu w wysokości 1000 złotych to ogromny problem. Od dłuższego czasu wyskakuje u mnie błąd, którego nikt w banku nie potrafi usunąć. Brak odpowiedzi na moje reklamacje. Jawne ignorowanie wieloletniego klienta, który przelewa do tego banku co miesiąc pensje i zawsze spłaca regularnie pożyczki (są pobierane automatycznie z mojego konta).Obecnie zmieniam bank. Nie polecam!!!
    ZaletyMiła obsługa na infolinii
  • ~Katarzyna Kwiatkowska / 2023-07-12 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką tego banku od wielu lat. Od kilku lat wyskakuje w banku jakiś błąd dotyczący mojej osoby i nie chcą mi udzielić pożyczki nawet w wysokości 1000zl (jest to minimalna możliwość). Pisałam, wyjaśniałam, donosiłam dokumenty, niestety kierownictwo i pracownicy mają mnie gdzieś (chociaż co miesiąc maja stałe źródło przychodów ode mnie) i nawet już nie odpowiadają na reklamacje….. najgorszy bank. Nie polecam! Wieloletniego klienta traktują jak intruza!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zaangażowania ze strony pracowników i kierownictwa w pomocy i wyjaśnieniu problemu!!!!
  • ~kaz / 2021-02-26 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie obsługujące infolinie mają wszystko w D... nie mozna załatwić naj prostszej sprawy
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~Kazik / 2021-12-22 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Millennium to nie bank to instytucja która nie posiada gotówki,byłem w trzech placówkach w gdansku wypłacic gotówke z swojego konta odpowiedz była jedna jestesmy bankiem bezgotówkowym oczywiscie na czter okienka czynne było jedne
    ZaletyBrak zalet
    WadyObsługujący ucieka przed klientem jak zwróciłem uwage podniesionym głosem ile moźna czekac to znalazła się obsługa trzy osoby wraz z uciekakącym
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976