Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2021-10-21 13:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Niepoważny bank. Chyba czas na zmianę.
    Udałem się z wpłatą do oddziału. Od X czasu prawie wszędzie posługuję się dowodem osobistym w rządowej aplikacji mObywatel . Niestety w TYM banku odprawiono mnie z kwitkiem, mimo że przy wpłacie nie chodzi o stwierdzenie a jedynie potwierdzenie tożsamości .W innych bankach nie ma problemu.
    Dzisiaj ponownie udałem się z wpłatą i z plastikowym dowodem. Znowu odesłano mnie z kwitkiem, ponieważ w moim mieście żaden oddział nie prowadzi wpłat ani wypłat.
    Jak żyć?
  • ~Adam / 2021-10-20 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa na maxa. Dzwonię od godziny i nic, cisza. Czy tam w ogóle ktoś pracuje? Skandaliczne.z konta mi już 8zl pobrało za połączenia... Nikomu nie polecam tego banku!!!
  • ~Saab / 2021-10-20 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedbym słowem fatalnie...Próbowałam się dodzwonić po 7 dniach w końcu udana próba. To jest skandaliczne! Obsługa na infolinii infantylna i nie wykazujaca chęci pomocy. rad ogranicza się do: Proszę się udać do placówki banku ...
  • ~HIUMEN / 2021-10-20 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się i PRZEBRNĄĆ przez automat === Nie rób tego bo i tak ci się to NIE UDA !!! - TRAGEDIA !!! ESENCJA SKRAJNEJ GŁUPOTY I DEBILIZMU w jednym W AUTOMACIE BANKU !!!!!!!
    WadyZMIANA BANKU
  • ~Katarzyna / 2021-10-13 16:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Karta straciła ważność. Przyszła nowa karta ale na nazwisko panieńskie które zmieniłam 1,5 roku temu. W banku pracownik zastrzega mi dwie karty i zamówił kolejna na właściwe nazwisko. Jakież było moje zdziwienie gdy kolejna karta również przyszła na nazwisko panieńskie. Bałagan i tyle. Na infolinii prawie pół godzinki widziałam celem wyjaśnienia sprawy. 3 karty zastrzeżone ,czekam na kolejną. Nie polecam banku.
  • ~Nik / 2021-10-13 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia do kasy stałem na dworze bo czynna albo jedna czasem dwie lale latają po banku niema komu odebrać tefonu próbowałem trzy godziny jedno szambo
  • ~łukasz / 2021-10-08 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    na infolinie nie da sie dodzwonić dzwonie juz tydzien
    zjebany bank
    Zaletyzero zalet same problemy
    Wadywszystko
  • ~Wiesław / 2021-10-08 19:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Piątek 14,30 odział w Łodzi przy ul. Retkińskiej. Wchodzę 5 stanowisk,Zadnego klienta Panie plotkują. Chciałem zrobić 2 przelewy z kona -PANI - tylko przez internet a ma Pan telefon - nie mam. To przynieść trzeba telefon to nauczę jak robić .A tylko z dowoem osob. nie można . nie. Przegoniono emeryta jak psa, nie ważne że nie radzę sobie z internetem i żle widzę. Pojechałem do Galerii Łódzkiej i załatwiłem bez problemów. Wystarczył dowód. KOMU JEST POTRZEBNY BANK KÓRY NIE REALIZUJE PRZELEWÓW, TYLKO PRZEGANIA KLIENTÓW.
    WadyODDZIAŁ BANKU NIE PRZYJAZY DLA KIENTA.
  • ~naleo / 2021-10-08 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    dzwonie od ponad godziny nie mozna sie dodzwonic przelew o godzinie 7.30 nie doszedl z pko do godziny 18 zawsze byly. tragicznie zmieniam bank.
    Zaletybrak
    Wadymasa wad
  • ~Kasia / 2021-10-08 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jaka obsługa w tym banku w Płocku na królewieckiej to jest koszmar stoi się w kasie po godzinie obsługa flegmatyczny ciągle coś się psuje jakieś awarię nie polecam
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWady wszystkie
  • ~Niezadowolony / 2021-10-07 16:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej Banku Millenium. Nie polecam nikomu. Bardzo ciężki kontakt, za każdym razem w placówce inny pracownik, brak opiekuna z którym można byłoby się skontaktować. Przez ich infolinię jic nie da rady załatwić. Obsługa kredytów hipotecznych TRAGICZNA! Analitycy skądś tam, nie czytają umów i podejmują decyzję opierając się chyba na własnych odczuciach albo nie wiem na czym. Odrzucają wnioski o transze nie czytając umowy kredytowej (kredyt na zakup działki i budowę), a oni piszą że inwestycja nie doinwestowana o 50tys, a z kapitału własnego wykonane kilka etapów do przodu (nie wliczyli kosztu kredytowania działki za 200tys). Później problem z przejściem na normalne raty (ciągną maksymalnie odsetki) wymagają zdjęć z wykończenia, gdze kredyt był tylko na budowę w stanie developerskim (nie czytają zakresu na jaki był udzielany kredyt) NIE POLECĘ NIKOMU TEGO BANKU!! Załatwienie czego kolwiek trwa miesiące i klient na tym tylko traci bo musi przez ten okres płacić dodatkowe ubezpieczenia spaca same odsetki a kapitał stoi bez zmian
    ZaletyBrak
  • ~Dorota / 2021-10-05 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu tragedia. Brak komunikacji między klientem a bankiem. Brak jasnych rzeczowych odpowiedzi. Przez millenet można pisać i pisać, jedynie człowiek dostaje z automatu powiadomienie, że zgłoszenie zostało przyjęte i to wszystko.Czekam od czerwca na konkretną decyzję...głucha cisza, choć ponagleń i zapytań w mojej sprawie wysłałam przynajmniej z 16 pism. Koszmar. Nie polecam tego banku.
  • ~Kaligula / 2021-10-03 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Strona transkacyjna upstrzona grafikami, nachalnymi reklamami i innym badziewiem do niemożliwości. Nie można się skupić na obsłudze konta bo ciągle atakują mnie jakieś obrazki z panienkami. Webmasterom tego banku pomyliła się chyba budowa strony banku ze stroną agencji towarzyskiej. Informatycy nieustannie mieszają w kontstrukcji strony a co zmiana to na gorsze. Najwyraźniej za dużo ich tam się nudzą. Cała grafika strony transakcyjnej to jakiś Disnsneyland a nie poważny bank. Mam już tego serdecznie dość i idę zmieniać bank na jakiś poważniejszy.
    ZaletyNic szczególnego w obsłudze - ot jak w każdym banku
    WadyTragiczna strona transakcyjna. Przeładowana grafiką i różnymi głupimi gadżetami. Nie idzie się skupić. Ciągle coś zmieniają a jak zmienią to tylko na gorsze. Infolinia i korespondencja z tym bankiem to tylko szablonowe odpowiedzi bez sensu.
  • ~enimars1 / 2021-10-03 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wzięłam kredyt na 1000 zł okazało się że muszę spłacić 1780. Na razie spłaciłam 1000 zł dwa razy po 500 zł a na koncie od miesiąca widnieje że mam do spłaty jeszcze 1500 zł ????
    Inteligo w porównaniu z tym bankiem to bajka.
    O co tu chodzi ? Dodzwonić się nie ma szans, nikt nie odpowiada.
    ZaletyNie mam pojęcia
    WadyNiejasne informacje na koncie.
  • ~Ilia / 2021-10-01 13:23
    Ocena: 2.00 / 5
    POrazka naciaganie telefonu dzwoniłam dzis godzine i nikt nie odebrał... To są jakies jaja
    Zaletybrak
    Wadycała masa
  • ~Zdenerowana123 / 2021-09-30 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank jaki istnieje, oferowane stopy procentowe wzięte znikąd, potwierdzić operacji w aplikacji mobilnej się nie da, bo nie ma żadnego komunikatu ani nic, a dostać się do internetowej obsługi klienta również się nie da. ODRADZAM TEN ŻAŁOSNY BANK
    Zaletybrak
    Wadysame wady, UNIKAĆ TEGO BANKU
  • ~Bartosz S. / 2021-09-30 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli chodzi o kredyt hipoteczny to bardzo odradzam ten bank:
    1.Brak indywidualnego doradcy, wszystko idzie przez centrale, co znacznie utrudnia kontakt
    2.Masa formalności – jest ich znacznie więcej niż innych bankach
    3.Kuriozalny sposób badanie zdolności kredytowej: umowy zlecenie nie liczą się do zdolności ale jednak trzeba je dostarczyć do wniosku (sic!),
    4.Średniowieczne, sztywne podejście do indywidualnych przypadków: mój pracodawca jest na końcowym etapie postepowania ugodowego z bankiem spowodowanego kredytem, ma za ostatnie dwa lata bardzo dobre wyniki finansowe (na co przedstawiłem dowody), moje wynagrodzenia są od 2 lat przelewane regularnie (co analityk mógł sam sprawdzić, gdyż mam konto w tym banku), jednak mimo to odmówiono mi udzielenia kredytu, pomimo wielu wyczerpujących wyjaśnień i dowodów na stabilną sytuację finansową. W takiej sytuacji nie wiem jaka była rola analityka, skoro decyzja była podjęta na zasadzie 0-1, bez jakiejkolwiek analizy okoliczności.
    Skoro tak wygląda „procedura” jego uzyskania strach pomyśleć jak wygląda jego rozliczenie. Konkludując – bardzo gorąco NIE POLECAM tego banku, jeżeli chcecie brać kredyt.
  • ~Marta / 2021-09-26 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłatomat Banku Millennium OKRADŁ mnie na 2.000tyś.złotych.Składłam 3 reklamację w każdej odpowiedzi piszą,że nie odnotowali nadpłaty we wpłatomat cię.Jeżeli macie państwo zamiar wpłacać większą sumę za pomocą wpłatomaty(ja nie miałam na tamtą chwilę innej możliwości)to nie polecam ,ponieważ w dzisiejszych czasach wierzy się maszynie ,a nie człowiekowi.
    WadyNieuczciwi pracownicy.
  • ~Bnn / 2021-09-24 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwon się na infolinię. Do link 4 jest łatwiej...
  • ~Agnieszka / 2021-09-17 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę jako były pracownik innego banku a więc obeznany z obsługą klienta i produktami bankowymi,wszelkimi procedurami,które zapewne w większości będą się powtarzać w każdej instytucji bankowej.
    Jako klientka banku millennium musiałam wykonać przelew zagraniczny w usd ale w oddziale ponieważ posiadam taki tym konta,że system nie przepuszczał mnie przez millenet ze względu na kwotę a nie muszę korzystać z aplikacji na telefonie ponieważ jest to moja decyzja.
    I już od progu pan po upewnieniu się z czym przyszłam do oddziału stwierdził ,że u nich w placówce nie mogą wykonać takiego przelewu ponieważ system im wysiadł ale sama przez millenet w oddziale jak najbardziej jestem w stanie tylko muszę zainstalować aplikację na telefon celem potwierdzenia.Jako ,że musiałam wykonać pilnie ten przelew nie dyskutowałam tylko zrobiłam sama -system oczywiście w tym przypadku zadziałał ale osoba starsza zostałaby odesłana z kwitkiem.Czyli jeśli nie chcesz kupić jakiegoś produktu to kliencie wszystko rób sam my nie jesteśmy od tego.
    Dzisiaj poszłam z 85-cio letnim ojcem do banku gdzie ma konto aby ustanowił mnie pełnomocnikiem ,zaproponował również dyspozycję na wypadek śmierci ponieważ z chwilą zgonu pełnomocnictwo wygasa.Pani jak się dowiedziała to zaczęła nam odradzać bo niby po co nam to potrzebne.Uparłam się .Jak się okazało pani od roku nie wypełniała tego typu dokumentów i czekaliśmy ze 40 min aż upora się z systemem ,którego nie umie obsługiwać -3 inne osoby jej pomagały.Natomiast usłyszałam ,że bez dyspozycji szybciej wypłacę gotówkę z konta ojca bo potem są problemy.Śmiech na sali chyba na ładne oczy da mi własne.

    Pozdrawiam wszystkich i zalecam samodzielnie zapoznać się dokładnie z tebelą opłat i prowizji i wszelkimi informacjami a nie słuchać niedouczonych pracowników ,którzy służa pomocą tylko w uzyskaniu pożyczki.Można wniosek taki również wypełnić samemu i bez łaski.
    Zaletyprzyzwyczajenie
    Wadybrak pomocy i wprowadzanie w błąd ze strony pracowników
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976