WadyDużo
strona 33 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Zadora / 2021-11-16 15:56
Dziadostwo do entej potęgi. Infolinia to pomyłka. Na rozmową czeka się długo, a potem konsultantka odpowiada, że nic nie wie. Jedno trzeba przyznać. Załatwianie absurdalnie drogich rat trwa 4 minuty. -
-
~nie milenium / 2021-11-10 13:17
Ich wniooski to zenada, neich spier!!! do bankructwa ZaletybrakWadywsszystko -
~bart / 2021-11-09 19:01
nie moge wykonac potwierdzenia z aplikacji oraz brak kontaktu z infolinia -
~Grzegorz / 2021-11-09 12:33
Opinia dotyczy obsługi w oddziale Millenium w Sosnowcu przy ul. Targowej, kiedy to przyszedłem do banku odebrać wcześniej zamówioną do odbioru walutę. Operacja moja trwała ok 3...4 minut, na którą musiałem wyczekać się prawie 20 minut. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby w oddziale było dużo klientów. W tym przypadku w oddziale było dwóch klientów tj. ja i klient przy okienku kasowym, obsługiwanym przez jedną z pań. Personel natomiast składał się z 3 osób. Ja cierpliwie czekałem, pokonując narastającą we mnie frustrację spowodowanym tym, że oprócz pani w kasie obsługującej tego jednego klienta dwie pozostałe siedziały przy biurkach. W zasadzie to jedna siedziała, a druga najpierw biegała od biurka do okienka i z powrotem, a potem wyszła sobie chyba do sklepu. Ja cały czas czekałem. W końcu nie wytrzymałem i podszedłem do tej jednej siedzącej przy biurku prosząc grzecznie o obsługę, przecież chciałem tylko wypłacić małą kwotę waluty. Ta kobieta, przepraszam za stwierdzenie, ale nie da się tego określić inaczej swoim "słodkim i współczującym pierdzeniem" oznajmiła mi, że nie jest zalogowana. Ale jak tylko wróci koleżanka ze sklepu to jej powie, żeby mnie obsłużyła. Ok, mówię. Czekam dalej. O! widzę wchodzi koleżanka. Pani przy biurku coś jej tam szepce, ale nie słyszę co. Czekam dalej, czekam i czekam i dalej nic. Od powrotu tej kobiety ze sklepu dalej nikt mnie nie obsłużył. Niestety walcząc z atakującą mnie wewnętrzną irytacją spowodowaną całą tą sytuacją znieczulicy na brak obsługi klienta musiałem odczekać swoje, aż klient wymagający więcej czasu obsługi w końcu odejdzie od okienka kasowego. W tej sytuacji pozostaje mi chyba pogratulować takiego personelu w Millenium w Sosnowcu, który zalecany dystans w pandemii znakomicie rozwiną o nowe podejście w obsłudze klientów, metodą na unik w obsłudze poprzez wyjście do sklepu, niezalogowanie się itp. ZaletybrakWadyopisane -
~Kinga / 2021-11-08 12:47
Na infolinie nie moge sie dodzwonic,probuje juz 5 dzien .Po co taka infolinia skoro nikt nie odbiera. -
~Alicja / 2021-10-31 20:48
Dno dna zalozylam konto ale zanim wplacilam jakiekolwiek pieniadze zamknelam konto po przeczytaniu opini na temat tego banku ZaletyBrakWadySame wady -
~Ilka / 2021-10-30 22:09
Od ponad 2 miesięcy, mimo złożonych wszystkich niezbędnych dokumentów i pozytywnej weryfikacji przez centralę banku, w dalszym ciągu nie mam na koncienie środków z tytułu spadku po rodzicach. Bank nie wyjaśnia dlaczego. Pracownik wymyśla coraz nowe wymówki. Ciekawe co odpowiedzą na reklamację. ZaletyBrakWadyLekceważenie klienta, brak kompetencji -
~X / 2021-10-30 09:17
A do tego grozi im upadłość za nim to wypłynie zabierajcie kase jeżeli jeszcze możecie ZaletyCałkowity brakWadyOni to jedna wielka wada -
-
~Artur / 2021-10-21 13:10
Niepoważny bank. Chyba czas na zmianę.
Udałem się z wpłatą do oddziału. Od X czasu prawie wszędzie posługuję się dowodem osobistym w rządowej aplikacji mObywatel . Niestety w TYM banku odprawiono mnie z kwitkiem, mimo że przy wpłacie nie chodzi o stwierdzenie a jedynie potwierdzenie tożsamości .W innych bankach nie ma problemu.
Dzisiaj ponownie udałem się z wpłatą i z plastikowym dowodem. Znowu odesłano mnie z kwitkiem, ponieważ w moim mieście żaden oddział nie prowadzi wpłat ani wypłat.
Jak żyć? -
~Adam / 2021-10-20 17:49
Lipa na maxa. Dzwonię od godziny i nic, cisza. Czy tam w ogóle ktoś pracuje? Skandaliczne.z konta mi już 8zl pobrało za połączenia... Nikomu nie polecam tego banku!!! -
~Saab / 2021-10-20 16:34
Jedbym słowem fatalnie...Próbowałam się dodzwonić po 7 dniach w końcu udana próba. To jest skandaliczne! Obsługa na infolinii infantylna i nie wykazujaca chęci pomocy. rad ogranicza się do: Proszę się udać do placówki banku ...
-
~HIUMEN / 2021-10-20 14:19
Dodzwonić się i PRZEBRNĄĆ przez automat === Nie rób tego bo i tak ci się to NIE UDA !!! - TRAGEDIA !!! ESENCJA SKRAJNEJ GŁUPOTY I DEBILIZMU w jednym W AUTOMACIE BANKU !!!!!!! WadyZMIANA BANKU -
~Katarzyna / 2021-10-13 16:57
Karta straciła ważność. Przyszła nowa karta ale na nazwisko panieńskie które zmieniłam 1,5 roku temu. W banku pracownik zastrzega mi dwie karty i zamówił kolejna na właściwe nazwisko. Jakież było moje zdziwienie gdy kolejna karta również przyszła na nazwisko panieńskie. Bałagan i tyle. Na infolinii prawie pół godzinki widziałam celem wyjaśnienia sprawy. 3 karty zastrzeżone ,czekam na kolejną. Nie polecam banku. -
~Nik / 2021-10-13 11:18
Tragedia do kasy stałem na dworze bo czynna albo jedna czasem dwie lale latają po banku niema komu odebrać tefonu próbowałem trzy godziny jedno szambo -
~łukasz / 2021-10-08 20:52
na infolinie nie da sie dodzwonić dzwonie juz tydzien
zjebany bankZaletyzero zalet same problemyWadywszystko -
~Wiesław / 2021-10-08 19:16
Piątek 14,30 odział w Łodzi przy ul. Retkińskiej. Wchodzę 5 stanowisk,Zadnego klienta Panie plotkują. Chciałem zrobić 2 przelewy z kona -PANI - tylko przez internet a ma Pan telefon - nie mam. To przynieść trzeba telefon to nauczę jak robić .A tylko z dowoem osob. nie można . nie. Przegoniono emeryta jak psa, nie ważne że nie radzę sobie z internetem i żle widzę. Pojechałem do Galerii Łódzkiej i załatwiłem bez problemów. Wystarczył dowód. KOMU JEST POTRZEBNY BANK KÓRY NIE REALIZUJE PRZELEWÓW, TYLKO PRZEGANIA KLIENTÓW. WadyODDZIAŁ BANKU NIE PRZYJAZY DLA KIENTA. -
-
~naleo / 2021-10-08 18:06
dzwonie od ponad godziny nie mozna sie dodzwonic przelew o godzinie 7.30 nie doszedl z pko do godziny 18 zawsze byly. tragicznie zmieniam bank. ZaletybrakWadymasa wad -
~Kasia / 2021-10-08 14:44
Masakra jaka obsługa w tym banku w Płocku na królewieckiej to jest koszmar stoi się w kasie po godzinie obsługa flegmatyczny ciągle coś się psuje jakieś awarię nie polecam ZaletyNie ma zaletWadyWady wszystkie -
~Niezadowolony / 2021-10-07 16:45
Nigdy więcej Banku Millenium. Nie polecam nikomu. Bardzo ciężki kontakt, za każdym razem w placówce inny pracownik, brak opiekuna z którym można byłoby się skontaktować. Przez ich infolinię jic nie da rady załatwić. Obsługa kredytów hipotecznych TRAGICZNA! Analitycy skądś tam, nie czytają umów i podejmują decyzję opierając się chyba na własnych odczuciach albo nie wiem na czym. Odrzucają wnioski o transze nie czytając umowy kredytowej (kredyt na zakup działki i budowę), a oni piszą że inwestycja nie doinwestowana o 50tys, a z kapitału własnego wykonane kilka etapów do przodu (nie wliczyli kosztu kredytowania działki za 200tys). Później problem z przejściem na normalne raty (ciągną maksymalnie odsetki) wymagają zdjęć z wykończenia, gdze kredyt był tylko na budowę w stanie developerskim (nie czytają zakresu na jaki był udzielany kredyt) NIE POLECĘ NIKOMU TEGO BANKU!! Załatwienie czego kolwiek trwa miesiące i klient na tym tylko traci bo musi przez ten okres płacić dodatkowe ubezpieczenia spaca same odsetki a kapitał stoi bez zmian ZaletyBrak -
~Dorota / 2021-10-05 20:58
Po prostu tragedia. Brak komunikacji między klientem a bankiem. Brak jasnych rzeczowych odpowiedzi. Przez millenet można pisać i pisać, jedynie człowiek dostaje z automatu powiadomienie, że zgłoszenie zostało przyjęte i to wszystko.Czekam od czerwca na konkretną decyzję...głucha cisza, choć ponagleń i zapytań w mojej sprawie wysłałam przynajmniej z 16 pism. Koszmar. Nie polecam tego banku.
strona 33 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »