Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 967 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~radziu / 2021-11-22 21:09
    Ocena: 5.00 / 5
    nie wiem skąd tyle negatywów, ludzie czytacie umowy, które podpisujecie? Ogarniacie bankowość internetową?
    Zaletydigitalizacja, możliwość ogarnięcie większości spraw zdalnie
    Wadybrak google pay
  • ~Sławek / 2021-11-22 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Spóźniłem się 2 dni że spłatą raty za mikrofalówkę wziętą na raty i za kolejne 2 tygodnie dzwoni do mnie Pani i firmy windykacyjnej Kruk S.A. z żądaniem natychmiastowej spłaty gigantycznego zadłużenia w wysokości 0.04 zł albo zostanę wpisany jako do BIK jako dłużnik itd itp. Oczywiscie przelew miałem wykonać natychmiast ponieważ Bank nie będzie czekał 2 tygodnie do kolejnej raty kiedy mógłbym dołożyć te 4 grosze. Żenada, nikomu nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Maciek / 2021-11-22 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rozumieją co się do nich mówi na infolini. Koszmar
    Bankomat w miejscowości Braniewo to coś okropnego używam tylko innych które są za darmo ale z limitem 1000zl bo millennium nigdy nie działa albo nie przyjmuje karty albo pusty.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Olena / 2021-11-20 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra !!!! prostej obsługi nie można przeprowadzić !!! dodzwonić się masakra !!! potrzebowałam szybko przeprowadzić przelew,niestety ,,ich,, system błędny !!! byłam w oddziale w sprawie aktywacji nowego telefonu... już pani miała problem... w domu chcę zrobić poważny przelew i niestety nie ma autoryzacji... likwiduję rachunek i wracam do Alioru
    Zaletyżadnych,jeżeli mają problemy w tak błahych sprawach to jak można ,,ich,, brać poważnie a przeprowadzam często poważne przelewy... totalne ryzyko w tym banku !
    Wadysporo
  • ~Alex / 2021-11-19 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    WYCIEK DANYCH OSOBOWYCH!!! SKRAJNA NIEKOMPETENCJA BANKU MILLENNIUM. NIE POTRAFIĄ ZAPEWNIC BEZPIECZEŃSTWA WRAŻLIWYCM DANYM KLIENTÓW! Już dzień po założeniu konta we wspomnianym banku ktoś próbował się do mnie dodzwonić (nie zdążyłam odebrać). Później jednak sprawdziłam co to za numer i okazało się, że to oszuści podszywający się pod Millennium bank. Miesiąc później znowu ktoś dzwonił. Podał się za pracownika wydziału banku, w którym zakładałam konto i podjął próbę przekonania mnie do zrobienia przelewu, niby w celu sprawdzenia poprawnego działania aplikacji. Ta osoba wiedziała jak się nazywam i gdzie zakładałam konto. Podejrzewam, że to nie były moje jedyne dane, które wymknęły się z bazy danych banku Millennium, ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyWYCIEK DANYCH OSOBOWYCH!!!
  • ~Zadora / 2021-11-16 15:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziadostwo do entej potęgi. Infolinia to pomyłka. Na rozmową czeka się długo, a potem konsultantka odpowiada, że nic nie wie. Jedno trzeba przyznać. Załatwianie absurdalnie drogich rat trwa 4 minuty.
    WadyDużo
  • ~nie milenium / 2021-11-10 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ich wniooski to zenada, neich spier!!! do bankructwa
    Zaletybrak
    Wadywsszystko
  • ~bart / 2021-11-09 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    nie moge wykonac potwierdzenia z aplikacji oraz brak kontaktu z infolinia
  • ~Grzegorz / 2021-11-09 12:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Opinia dotyczy obsługi w oddziale Millenium w Sosnowcu przy ul. Targowej, kiedy to przyszedłem do banku odebrać wcześniej zamówioną do odbioru walutę. Operacja moja trwała ok 3...4 minut, na którą musiałem wyczekać się prawie 20 minut. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby w oddziale było dużo klientów. W tym przypadku w oddziale było dwóch klientów tj. ja i klient przy okienku kasowym, obsługiwanym przez jedną z pań. Personel natomiast składał się z 3 osób. Ja cierpliwie czekałem, pokonując narastającą we mnie frustrację spowodowanym tym, że oprócz pani w kasie obsługującej tego jednego klienta dwie pozostałe siedziały przy biurkach. W zasadzie to jedna siedziała, a druga najpierw biegała od biurka do okienka i z powrotem, a potem wyszła sobie chyba do sklepu. Ja cały czas czekałem. W końcu nie wytrzymałem i podszedłem do tej jednej siedzącej przy biurku prosząc grzecznie o obsługę, przecież chciałem tylko wypłacić małą kwotę waluty. Ta kobieta, przepraszam za stwierdzenie, ale nie da się tego określić inaczej swoim "słodkim i współczującym pierdzeniem" oznajmiła mi, że nie jest zalogowana. Ale jak tylko wróci koleżanka ze sklepu to jej powie, żeby mnie obsłużyła. Ok, mówię. Czekam dalej. O! widzę wchodzi koleżanka. Pani przy biurku coś jej tam szepce, ale nie słyszę co. Czekam dalej, czekam i czekam i dalej nic. Od powrotu tej kobiety ze sklepu dalej nikt mnie nie obsłużył. Niestety walcząc z atakującą mnie wewnętrzną irytacją spowodowaną całą tą sytuacją znieczulicy na brak obsługi klienta musiałem odczekać swoje, aż klient wymagający więcej czasu obsługi w końcu odejdzie od okienka kasowego. W tej sytuacji pozostaje mi chyba pogratulować takiego personelu w Millenium w Sosnowcu, który zalecany dystans w pandemii znakomicie rozwiną o nowe podejście w obsłudze klientów, metodą na unik w obsłudze poprzez wyjście do sklepu, niezalogowanie się itp.
    Zaletybrak
    Wadyopisane
  • ~Kinga / 2021-11-08 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinie nie moge sie dodzwonic,probuje juz 5 dzien .Po co taka infolinia skoro nikt nie odbiera.
  • ~Alicja / 2021-10-31 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna zalozylam konto ale zanim wplacilam jakiekolwiek pieniadze zamknelam konto po przeczytaniu opini na temat tego banku
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Ilka / 2021-10-30 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad 2 miesięcy, mimo złożonych wszystkich niezbędnych dokumentów i pozytywnej weryfikacji przez centralę banku, w dalszym ciągu nie mam na koncienie środków z tytułu spadku po rodzicach. Bank nie wyjaśnia dlaczego. Pracownik wymyśla coraz nowe wymówki. Ciekawe co odpowiedzą na reklamację.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta, brak kompetencji
  • ~X / 2021-10-30 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    A do tego grozi im upadłość za nim to wypłynie zabierajcie kase jeżeli jeszcze możecie
    ZaletyCałkowity brak
    WadyOni to jedna wielka wada
  • ~Artur / 2021-10-21 13:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Niepoważny bank. Chyba czas na zmianę.
    Udałem się z wpłatą do oddziału. Od X czasu prawie wszędzie posługuję się dowodem osobistym w rządowej aplikacji mObywatel . Niestety w TYM banku odprawiono mnie z kwitkiem, mimo że przy wpłacie nie chodzi o stwierdzenie a jedynie potwierdzenie tożsamości .W innych bankach nie ma problemu.
    Dzisiaj ponownie udałem się z wpłatą i z plastikowym dowodem. Znowu odesłano mnie z kwitkiem, ponieważ w moim mieście żaden oddział nie prowadzi wpłat ani wypłat.
    Jak żyć?
  • ~Adam / 2021-10-20 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa na maxa. Dzwonię od godziny i nic, cisza. Czy tam w ogóle ktoś pracuje? Skandaliczne.z konta mi już 8zl pobrało za połączenia... Nikomu nie polecam tego banku!!!
  • ~Saab / 2021-10-20 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedbym słowem fatalnie...Próbowałam się dodzwonić po 7 dniach w końcu udana próba. To jest skandaliczne! Obsługa na infolinii infantylna i nie wykazujaca chęci pomocy. rad ogranicza się do: Proszę się udać do placówki banku ...
  • ~HIUMEN / 2021-10-20 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się i PRZEBRNĄĆ przez automat === Nie rób tego bo i tak ci się to NIE UDA !!! - TRAGEDIA !!! ESENCJA SKRAJNEJ GŁUPOTY I DEBILIZMU w jednym W AUTOMACIE BANKU !!!!!!!
    WadyZMIANA BANKU
  • ~Katarzyna / 2021-10-13 16:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Karta straciła ważność. Przyszła nowa karta ale na nazwisko panieńskie które zmieniłam 1,5 roku temu. W banku pracownik zastrzega mi dwie karty i zamówił kolejna na właściwe nazwisko. Jakież było moje zdziwienie gdy kolejna karta również przyszła na nazwisko panieńskie. Bałagan i tyle. Na infolinii prawie pół godzinki widziałam celem wyjaśnienia sprawy. 3 karty zastrzeżone ,czekam na kolejną. Nie polecam banku.
  • ~Nik / 2021-10-13 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia do kasy stałem na dworze bo czynna albo jedna czasem dwie lale latają po banku niema komu odebrać tefonu próbowałem trzy godziny jedno szambo
  • ~łukasz / 2021-10-08 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    na infolinie nie da sie dodzwonić dzwonie juz tydzien
    zjebany bank
    Zaletyzero zalet same problemy
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1204
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4477
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4414
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926