Wystarczy zgubic telefon lub nie mozna z niego skorzystac-wtedy totalna tragednia -w czym pomóc to slogan który nie powinien byc uzywany -nic ci w tym banku nie pomoga-zamykac konto i uciekac jak najdalej od tego banku
Zaletybrak
Wadywszystko co najgorsze
~Jarosław Kaczor / 2020-05-08 01:05
Ocena: 1.00 / 5
Usiłują żerować na klientach. Kręcą i zmieniają zasady promocji dla np. konta oszczędnościowego. Brak przejrzystych zasad. Obsługa nastawiona na oszukiwanie i wprowadzanie w błąd klienta.
Przy okazji - bardzo słabe zabezpieczenia przeciwko oszustwom i naciągaczom oraz przeciwko kradzieży danych lub/i podszywanie się pod klienta.
ODRADZAM STANOWCZO !
ZaletyBrak
WadyWszystko
~JASIU MASZKETNIK / 2020-04-06 19:54
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam WSZYSTKIM ten bank. Nie jestem konkurencją lecz osobą, która po połączeniu banków musiała przejść do tego banku. Moje problemy są od samego początku. Na dzień dzisiejszy miarka się przebrała.Obsługa zarówno na infolinii jak i na czacie jest poniżej zera. "konsultanci" nie wiedzą NIC, nie potrafią udzielić odpowiedzi lub NIE odpowiadają, wybierają sobie pytania, na które chcą odpowiedzieć. Nie akceptują umów kredytowych wcześniej podpisanych tylko narzucają swoje "nowe warunki, od dziś", np naliczając odsetki, których nie mogą naliczać, nie informują klienta w żaden sposób jaką kwotę ma do zapłaty, odpowiedź Pani na infolinii- proszę sobie samemu obliczyć ile trzeba zapłacić ŻENADA!!!
Omijajcie ten bank SZEROKIM ŁUKIEM
Zaletyżadne
Wadybrak wiedzy konsultantów, okradanie ludzi z ich własnych pieniędzy, brak akceptacji umów wcześniej podpisanych, ignorowanie pytań i proś na odpowiedzi
~JB / 2020-03-28 01:12
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA: Konto w Banku Millennium może być tym, które tylko przyjmuje wpłaty, ale nie żeby później oddać włożone zasoby. Takie jest moje doświadczenie z końcówki marca 2020 kiedy chciałem odebrać swoje pieniądze (EURO) wpłacone w 2019 roku w oddziale przy ul. Kwiatkowskiego w W-wie powiedziano mi, że: "to jest bank polski i tu nie ma obcych walut", a kiedy próbowałem tłumaczyć, że tu właśnie wpłaciłem to co chcę, aby mi zwrócono, "my tego nie mamy i mieć nie będziemy, bo waluty przywozimy samolotami, a teraz nie wiemy kiedy mogą one dotrzeć do Polski, więc proszę nam głowy nie zawracać". To samo usłyszałem od konsultanta z Infolinii: "nie ma pieniędzy i nie wiemy kiedy będą", ale przecież nie mamy tu ani stanu wojennego, ani żadnego stanu nadzwyczajnego, więc znaczy to, że bank jest fatalnie zarządzany, bo nie utrzymuje obowiązkowej płynności finansowej i nie uwzględnia minimalnego współczynnika wypłacalności. Pieniędzy jak nie otrzymałem tak nadal nie mam pomimo że ich bardzo potrzebuję Dziwi mnie to szczególnie, gdy poznałem jakie osoby wchodzą do Rady Nadzorczej, a są tu takie osoby jak pan A.Koźmiński, pan B.Kott, czy pan D.Rosati.
Zaletydobrze zrobiona strona internetowa
WadyBARDZO DUŻE ryzyko utraty pieniędzy przez źle zarządzaną instytucję finansową i brak płynności finansowej oraz całkowity brak odpowiedzialności za powierzone im pieniądze klientów.
~Jelena / 2023-09-13 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Brak kompetentnych pracowników, kontakt z bankiem beznadziejny.
~Jerzy / 2019-11-19 17:38
Ocena: 1.00 / 5
To chyba jakiś żart a nie bank. Jestem przejętym klientem Eurobanku. Nie można się do nich dodzwonić. Bez uprzedzenia zablokowali mi płatności kartą kredytową na google pay. Odradzam. Uciekam od nich jak najszybciej.
~jjaro / 2023-12-29 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Witam nie polecam w razie kłopotów finansowy bank ci nie pomoże wszystkie zapewnienia przed kredytem to bzdura
Zaletybrak
~Jk / 2021-02-08 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Nie miła obsługa w okienku w Gdańsku na ul. Jana Pawła. Brak rzetelnych informacji. Załatwienie jednej rzeczy wymaga nieraz kilkurazowego stawienia się w banku.
~Jmilenium / 2023-09-20 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś potrzebowałem karty kredytowej na wyjazd (rezerwacja hoteli, wynajem samochodu). Postanowiłem założyć konto w milenium banku, czasu było wystarczająco, ale nie zdążyli przesłać karty.
Przez jakiś czas trzymałem kartę jako zapasową, aż nie zaczęły obowiązywać wyższe opłaty.
Złożyłem dyspozycję zamknięcia konta (niby nie było możliwości założenia samej karty haha) wraz z wszystkimi składnikami tego konta.
Oczywiście karty kredytowej nie zamknęli.
Podczas dłuższego pobytu za granicą potrzebowałem skorzystać z tej karty, jak już jest to czemu nie? Raz okazało się, że jest zablokowana z powodu zaległości 2 GROSZY! Oczywiście ani w aplikacji, ani zadną inną drogą nie zostałem o tym poinformowany.
Następnie zablokowali mi kartę permanentnie i zablokowali możliwość logowania się. Spłacałem kartę na oko, pamiętając ile mam jeszcze do spłaty. Wróciłem niedawno z zagranicy, a te niedojdy wysłały zwykły list 11 września z terminem spłaty całej karty do 18 września.
Oczywiście brak jakiekolwiek maila w tej sprawie czy wcześniejszych listów.
ZaletyBrak
Wady- beznadziejna obsługa klienta, właściwie nawet nie można nazwać tego obsługą.
- beznadziejna aplikacja i jej blokowanie.
- brak należytego kontaktu.
- wysokie opłaty.
- kłamstwa i manipulacje byle założyć konto.
~Joanna / 2023-05-09 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Zaprojektowana aplikacja mobilna nie jest dostosowana do konta technicznego. Uniemozliwia zmiane telefonu na potrzeby logowania sie do wlasnego konta. Brak mozliwosci zmiany danych na infolinii obslugi klienta. Wymuszenie osobistego stawiennictwa w oddziale banku. Brak mozliwosci dodania zagranicznego numeru.
W przeszlosci oddzial banku nie posiadal takiej mozliwosci trzeba bylo dokonac zmiany zagranicznego numeru komorkowego poprzez infolinie obslugi klienta.
Bank nie pozwala na dostep do wlasnego konta. Procedura jest skomplikowana I nieprzyjazna klientowi. Bank doslownie odmawia mi dostepu do mojego konta, jesli nie pojawie sie w placowce, a takiej mozliwosci nie ma na chwile obecna.
~Joanna / 2023-08-15 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jeśli chodzi o kredyty.
Pobierają opłaty z konta bez wiedzy klienta czy wcześniejszym poinformowaniu.
Uciekamy z tego banku i przenosimy kredyt.
Pracownicy niekompetentni.
Kredyt uruchamiał się pół roku.
3 lata po wzięciu kredytu dalej problemy.
Nie polecam!
~Joanna / 2023-12-21 09:15
Ocena: 1.00 / 5
Typowa psychologia. Nie da się nic trudniejszego załatwić na pierwszej linii. Pomimo, że osoby pracujące a przynajmniej ich kierownicy powinni mieć określoną wiedzę, to temat spychany. Udzielone odpowiedzi nie są na zadane pytanie, tylko seryjnie jakby " kopiuj- wklej". W innych bankach ten sam dokument wystawiają od ręki.
ZaletyDo tej pory żadnej
WadyUtrudnianie procesu obsługi i pomocy klientowi
~Joanna / 2023-12-21 20:35
Ocena: 1.00 / 5
Na prosty dokument, możliwy do wystawienia od ręki, czeka się mega długo. Na ofertę namawiają a potem obsługa tragiczna
ZaletyŁadna nazwa
WadyFatalna pomoc dla klienta
~Joanna T / 2021-09-15 16:33
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiaca nie moge wykonac przelewu zmieniam bank nigdy wiecej tego badziewstwa
ZaletyBak
Wady100% wad
~Joanns / 2019-10-21 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch miesięcy próbuje zamknąć konto firmowe. Pomimo wpisu w KRS zasłaniają się wewnętrznymi procedurami i utrudniają. Kolejny raz od godziny walczę z nieuprzejmym personelem.
~Jola / 2023-05-06 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie można cofnąć przelewu który jeszcze nie wyszedł..Przez aplikacje
ZaletyBrak
WadyW/w
~Józef / 2024-01-28 15:47
Ocena: 1.00 / 5
Millenium nie otrzymałem google play i aplikacja inny chcę kupić nie mogę bank Millenium zablokowane google play to dupki
WadyGoogle play i aplikacji
~Julia / 2023-12-02 10:18
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch miesięcy moja aplikacja jest zablokowana, blokują mi aktywacje na jakiś czas, po tym czasie niby mogę się zalogowac ale wtedy wyskakuje ze jeszcze mi blokują na kolejne dni i tak cały czas, obsługa klienta nie pomaga, mówią ze trzeba czekac do wyznaczonego dnia i się zalogowac, czekam loguje się i znów zablokowane
ZaletyNie ma zalet
WadyZła obsługa klienta
~Justa / 2020-03-08 22:49
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa. Od trzech miesięcy czekam na kartę kredytową. Stara po połączeniu banków przestała działać. Pomimo umowy, że spłata karty miesięcznie to 5% każą spłacić cały kredyt. Wyjaśnia trzy cztery razy w miesiącu, że to jest błąd, A oni nie wiedzą jak to poprawić. Banku nie polecam. Rozglądam się nad zmianą. Mój pech, że kupili mój stary.
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencj, brak chęci pomocy w rozwiązaniu problemu.
~Justyna / 2021-12-19 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo jestem rozczarowana obsługą jak i informacją ogólną z tego banku.
Nie polecam ze wzgledu na brak informacji od strony pracownika banku w ogólnym zapytaniu o sytuacje jak i również brak empatii.Same problemy przy załatwianiu sprawy.
Trzy razy spotkałam się z taką sytuacją i trzy razy to samo.Odnosi się wrażenie że pracują tam same roboty.
WadyBrak empatii u pracownika.
Brak informacji ogólnych.