Zaletybrak
strona 32 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~jjaro / 2023-12-29 15:42
Witam nie polecam w razie kłopotów finansowy bank ci nie pomoże wszystkie zapewnienia przed kredytem to bzdura -
-
~Jk / 2021-02-08 17:12
Nie miła obsługa w okienku w Gdańsku na ul. Jana Pawła. Brak rzetelnych informacji. Załatwienie jednej rzeczy wymaga nieraz kilkurazowego stawienia się w banku. -
~Jmilenium / 2023-09-20 21:51
Kiedyś potrzebowałem karty kredytowej na wyjazd (rezerwacja hoteli, wynajem samochodu). Postanowiłem założyć konto w milenium banku, czasu było wystarczająco, ale nie zdążyli przesłać karty.
Przez jakiś czas trzymałem kartę jako zapasową, aż nie zaczęły obowiązywać wyższe opłaty.
Złożyłem dyspozycję zamknięcia konta (niby nie było możliwości założenia samej karty haha) wraz z wszystkimi składnikami tego konta.
Oczywiście karty kredytowej nie zamknęli.
Podczas dłuższego pobytu za granicą potrzebowałem skorzystać z tej karty, jak już jest to czemu nie? Raz okazało się, że jest zablokowana z powodu zaległości 2 GROSZY! Oczywiście ani w aplikacji, ani zadną inną drogą nie zostałem o tym poinformowany.
Następnie zablokowali mi kartę permanentnie i zablokowali możliwość logowania się. Spłacałem kartę na oko, pamiętając ile mam jeszcze do spłaty. Wróciłem niedawno z zagranicy, a te niedojdy wysłały zwykły list 11 września z terminem spłaty całej karty do 18 września.
Oczywiście brak jakiekolwiek maila w tej sprawie czy wcześniejszych listów.ZaletyBrakWady- beznadziejna obsługa klienta, właściwie nawet nie można nazwać tego obsługą.
- beznadziejna aplikacja i jej blokowanie.
- brak należytego kontaktu.
- wysokie opłaty.
- kłamstwa i manipulacje byle założyć konto. -
~Joanna / 2023-05-09 21:51
Zaprojektowana aplikacja mobilna nie jest dostosowana do konta technicznego. Uniemozliwia zmiane telefonu na potrzeby logowania sie do wlasnego konta. Brak mozliwosci zmiany danych na infolinii obslugi klienta. Wymuszenie osobistego stawiennictwa w oddziale banku. Brak mozliwosci dodania zagranicznego numeru.
W przeszlosci oddzial banku nie posiadal takiej mozliwosci trzeba bylo dokonac zmiany zagranicznego numeru komorkowego poprzez infolinie obslugi klienta.
Bank nie pozwala na dostep do wlasnego konta. Procedura jest skomplikowana I nieprzyjazna klientowi. Bank doslownie odmawia mi dostepu do mojego konta, jesli nie pojawie sie w placowce, a takiej mozliwosci nie ma na chwile obecna. -
~Joanna / 2023-08-15 14:06
Najgorszy bank jeśli chodzi o kredyty.
Pobierają opłaty z konta bez wiedzy klienta czy wcześniejszym poinformowaniu.
Uciekamy z tego banku i przenosimy kredyt.
Pracownicy niekompetentni.
Kredyt uruchamiał się pół roku.
3 lata po wzięciu kredytu dalej problemy.
Nie polecam! -
~Joanna / 2023-12-21 09:15
Typowa psychologia. Nie da się nic trudniejszego załatwić na pierwszej linii. Pomimo, że osoby pracujące a przynajmniej ich kierownicy powinni mieć określoną wiedzę, to temat spychany. Udzielone odpowiedzi nie są na zadane pytanie, tylko seryjnie jakby " kopiuj- wklej". W innych bankach ten sam dokument wystawiają od ręki. ZaletyDo tej pory żadnejWadyUtrudnianie procesu obsługi i pomocy klientowi -
~Joanna / 2023-12-21 20:35
Na prosty dokument, możliwy do wystawienia od ręki, czeka się mega długo. Na ofertę namawiają a potem obsługa tragiczna ZaletyŁadna nazwaWadyFatalna pomoc dla klienta -
~Joanna T / 2021-09-15 16:33
Od miesiaca nie moge wykonac przelewu zmieniam bank nigdy wiecej tego badziewstwa ZaletyBakWady100% wad -
-
~Joanns / 2019-10-21 15:51
Od dwóch miesięcy próbuje zamknąć konto firmowe. Pomimo wpisu w KRS zasłaniają się wewnętrznymi procedurami i utrudniają. Kolejny raz od godziny walczę z nieuprzejmym personelem. -
~Jola / 2023-05-06 17:56
Nie można cofnąć przelewu który jeszcze nie wyszedł..Przez aplikacje ZaletyBrakWadyW/w -
~Józef / 2024-01-28 15:47
Millenium nie otrzymałem google play i aplikacja inny chcę kupić nie mogę bank Millenium zablokowane google play to dupki WadyGoogle play i aplikacji -
~Julia / 2023-12-02 10:18
Od dwóch miesięcy moja aplikacja jest zablokowana, blokują mi aktywacje na jakiś czas, po tym czasie niby mogę się zalogowac ale wtedy wyskakuje ze jeszcze mi blokują na kolejne dni i tak cały czas, obsługa klienta nie pomaga, mówią ze trzeba czekac do wyznaczonego dnia i się zalogowac, czekam loguje się i znów zablokowane ZaletyNie ma zaletWadyZła obsługa klienta -
~Justa / 2020-03-08 22:49
Katastrofa. Od trzech miesięcy czekam na kartę kredytową. Stara po połączeniu banków przestała działać. Pomimo umowy, że spłata karty miesięcznie to 5% każą spłacić cały kredyt. Wyjaśnia trzy cztery razy w miesiącu, że to jest błąd, A oni nie wiedzą jak to poprawić. Banku nie polecam. Rozglądam się nad zmianą. Mój pech, że kupili mój stary. ZaletyBrakWadyBrak kompetencj, brak chęci pomocy w rozwiązaniu problemu. -
~Justyna / 2021-12-19 11:14
Bardzo jestem rozczarowana obsługą jak i informacją ogólną z tego banku.
Nie polecam ze wzgledu na brak informacji od strony pracownika banku w ogólnym zapytaniu o sytuacje jak i również brak empatii.Same problemy przy załatwianiu sprawy.
Trzy razy spotkałam się z taką sytuacją i trzy razy to samo.Odnosi się wrażenie że pracują tam same roboty.WadyBrak empatii u pracownika.
Brak informacji ogólnych. -
~Justyna / 2022-01-02 16:21
Bank jest beznadziejny . Myślę o zamknięciu tam konta. ZaletyŻadneWadyDużo by tu wymieniac -
~K. / 2021-09-02 20:59
Bank jest zupełnie niepoważny. Nikomu nie polecam. Wzięłam 2 milenium kredyt na laptopa i chciałam opłacić go wcześniej. Pani na infolini podała kwotę okazało się że brakuje 55 zł. Opłaciłam, okazało się że brakuje 4 groszy. Koszmar. Zero kompetencji. ZaletyBRAKWadyNiekompetencja -
-
~k33a / 2022-05-04 14:43
Bank który działa niezgodnie z prawem, i to nawet bankowym. Przelali bezpodstawnie należne mi wynagrodzenie do komornika, a teraz nakazują kontakt z komornikiem w celu wyjaśnienia sprawy. DNO!!!! ZERO SZACUNKU DLA KLIENTA, TOTALNE LEKCEWAŻENIE!!!!! ZaletyBRAKWadyDZIAŁANIE NIEZGODNE Z PRAWEM, GODZINY CZEKANIA NA INFOLINII, BRAK REALNEJ POMOCY W ROZWIĄZANIU PROBLEMU, KTÓRY SAMI SPOWODOWALI. -
~Kaligula / 2021-10-03 22:46
Strona transkacyjna upstrzona grafikami, nachalnymi reklamami i innym badziewiem do niemożliwości. Nie można się skupić na obsłudze konta bo ciągle atakują mnie jakieś obrazki z panienkami. Webmasterom tego banku pomyliła się chyba budowa strony banku ze stroną agencji towarzyskiej. Informatycy nieustannie mieszają w kontstrukcji strony a co zmiana to na gorsze. Najwyraźniej za dużo ich tam się nudzą. Cała grafika strony transakcyjnej to jakiś Disnsneyland a nie poważny bank. Mam już tego serdecznie dość i idę zmieniać bank na jakiś poważniejszy. ZaletyNic szczególnego w obsłudze - ot jak w każdym bankuWadyTragiczna strona transakcyjna. Przeładowana grafiką i różnymi głupimi gadżetami. Nie idzie się skupić. Ciągle coś zmieniają a jak zmienią to tylko na gorsze. Infolinia i korespondencja z tym bankiem to tylko szablonowe odpowiedzi bez sensu. -
~Kamil / 2021-08-04 09:55
Przestrzegam wszystkich chcących wziąć kredyt hipoteczny w tym banku. Fatalna obsługa, z najmniejsza pierdoła trzeba chodzić do placówki, bank o niczym nie informuje o wszystko trzeba dopytywać sie samemu, obsługa tragiczna a do tego wszystkiego poprostu oszukują. Mialem mieć marże 2.2 a mam 2.7! Mimo ze spełniałem wszystkie wymagania na 2.2. Reklamacje nie uwzględniane czekanie miesiącami na rozpatrzenie.
Obijać ten bank z daleka podpisuje sie pod tym imieniem i nazwiskiem. -
~Kamil / 2023-10-09 17:46
Jeden z najgorszych banków z jakimi miałem doczynienia. Obsługa w banku jak na infolinii (jeżeli ktoś się dodzwoni) totalne dno. Uciekam od nich do ING z uśmiechem na twarzy. Nie polecam nikomu ZaletyBrakWadyObsługa i wszystko co z tym bankiem powiązane
strona 32 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »