Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 987 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jan Dłużnik / 2021-07-13 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy
    Bez wiedzy bankowej, nie umiejący odpowiedzieć na proste pytanie. Powiedzą to co sam widzisz w systemie.
    Systemowe operacje są nie jasne, nie sprecyzowane.
    Jeśli masz zajęcie komornicze system tego banku wariuje i nie można dowiedzieć się co się dzieje z kontem.
    Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej odsyłają cię od jednego konsultanta do drugiego.
    Nie polecam usług tych amatorów
  • ~Janina / 2022-08-29 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank zachowuje się jak w powiedzeniu ruski bank : nie propadiot i nie połuczisz.
    Ostatnio potrzebowałam środków pienięznych z IKE : złożyłam wniosek oczekiwałam 30 dni a pieniędzy nie ma i nie będzie. Jak u klasyka. Minęły kolejne dni i proszą o złożenie nastepnego wniosku bo im system nie zadziałał.
    Transakcja na która potrzebowałam środki poszła się j..... Pi,Pi,Pi,. Środki na koncie są ale nie dostępne.
    Zaletyżadnych
    Wadysłebe oprocentowanie, środki pieniężne trudne do odzyskania
  • ~Janusz / 2022-02-10 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK OSZUJKUJE NA KAZDYM KROKU ,OSZUKUJA NA SWOJA STRONE A KIEDY CHCESZ SŁACIC kredyt to trzymaja pieniadze na swoim koncie technicznym nie na koncie kredytu
    ZaletyOSZUSCI
    Wadyoszusci
  • ~janusz / 2023-05-03 08:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystarczy zgubic telefon lub nie mozna z niego skorzystac-wtedy totalna tragednia -w czym pomóc to slogan który nie powinien byc uzywany -nic ci w tym banku nie pomoga-zamykac konto i uciekac jak najdalej od tego banku
    Zaletybrak
    Wadywszystko co najgorsze
  • ~Jarosław Kaczor / 2020-05-08 01:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Usiłują żerować na klientach. Kręcą i zmieniają zasady promocji dla np. konta oszczędnościowego. Brak przejrzystych zasad. Obsługa nastawiona na oszukiwanie i wprowadzanie w błąd klienta.

    Przy okazji - bardzo słabe zabezpieczenia przeciwko oszustwom i naciągaczom oraz przeciwko kradzieży danych lub/i podszywanie się pod klienta.

    ODRADZAM STANOWCZO !
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~JASIU MASZKETNIK / 2020-04-06 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam WSZYSTKIM ten bank. Nie jestem konkurencją lecz osobą, która po połączeniu banków musiała przejść do tego banku. Moje problemy są od samego początku. Na dzień dzisiejszy miarka się przebrała.Obsługa zarówno na infolinii jak i na czacie jest poniżej zera. "konsultanci" nie wiedzą NIC, nie potrafią udzielić odpowiedzi lub NIE odpowiadają, wybierają sobie pytania, na które chcą odpowiedzieć. Nie akceptują umów kredytowych wcześniej podpisanych tylko narzucają swoje "nowe warunki, od dziś", np naliczając odsetki, których nie mogą naliczać, nie informują klienta w żaden sposób jaką kwotę ma do zapłaty, odpowiedź Pani na infolinii- proszę sobie samemu obliczyć ile trzeba zapłacić ŻENADA!!!


    Omijajcie ten bank SZEROKIM ŁUKIEM
    Zaletyżadne
    Wadybrak wiedzy konsultantów, okradanie ludzi z ich własnych pieniędzy, brak akceptacji umów wcześniej podpisanych, ignorowanie pytań i proś na odpowiedzi
  • ~JB / 2020-03-28 01:12
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA: Konto w Banku Millennium może być tym, które tylko przyjmuje wpłaty, ale nie żeby później oddać włożone zasoby. Takie jest moje doświadczenie z końcówki marca 2020 kiedy chciałem odebrać swoje pieniądze (EURO) wpłacone w 2019 roku w oddziale przy ul. Kwiatkowskiego w W-wie powiedziano mi, że: "to jest bank polski i tu nie ma obcych walut", a kiedy próbowałem tłumaczyć, że tu właśnie wpłaciłem to co chcę, aby mi zwrócono, "my tego nie mamy i mieć nie będziemy, bo waluty przywozimy samolotami, a teraz nie wiemy kiedy mogą one dotrzeć do Polski, więc proszę nam głowy nie zawracać". To samo usłyszałem od konsultanta z Infolinii: "nie ma pieniędzy i nie wiemy kiedy będą", ale przecież nie mamy tu ani stanu wojennego, ani żadnego stanu nadzwyczajnego, więc znaczy to, że bank jest fatalnie zarządzany, bo nie utrzymuje obowiązkowej płynności finansowej i nie uwzględnia minimalnego współczynnika wypłacalności. Pieniędzy jak nie otrzymałem tak nadal nie mam pomimo że ich bardzo potrzebuję Dziwi mnie to szczególnie, gdy poznałem jakie osoby wchodzą do Rady Nadzorczej, a są tu takie osoby jak pan A.Koźmiński, pan B.Kott, czy pan D.Rosati.
    Zaletydobrze zrobiona strona internetowa
    WadyBARDZO DUŻE ryzyko utraty pieniędzy przez źle zarządzaną instytucję finansową i brak płynności finansowej oraz całkowity brak odpowiedzialności za powierzone im pieniądze klientów.
  • ~Jelena / 2023-09-13 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetentnych pracowników, kontakt z bankiem beznadziejny.
  • ~Jerzy / 2019-11-19 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    To chyba jakiś żart a nie bank. Jestem przejętym klientem Eurobanku. Nie można się do nich dodzwonić. Bez uprzedzenia zablokowali mi płatności kartą kredytową na google pay. Odradzam. Uciekam od nich jak najszybciej.
  • ~jjaro / 2023-12-29 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam nie polecam w razie kłopotów finansowy bank ci nie pomoże wszystkie zapewnienia przed kredytem to bzdura
    Zaletybrak
  • ~Jk / 2021-02-08 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie miła obsługa w okienku w Gdańsku na ul. Jana Pawła. Brak rzetelnych informacji. Załatwienie jednej rzeczy wymaga nieraz kilkurazowego stawienia się w banku.
  • ~Jmilenium / 2023-09-20 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś potrzebowałem karty kredytowej na wyjazd (rezerwacja hoteli, wynajem samochodu). Postanowiłem założyć konto w milenium banku, czasu było wystarczająco, ale nie zdążyli przesłać karty.
    Przez jakiś czas trzymałem kartę jako zapasową, aż nie zaczęły obowiązywać wyższe opłaty.
    Złożyłem dyspozycję zamknięcia konta (niby nie było możliwości założenia samej karty haha) wraz z wszystkimi składnikami tego konta.
    Oczywiście karty kredytowej nie zamknęli.
    Podczas dłuższego pobytu za granicą potrzebowałem skorzystać z tej karty, jak już jest to czemu nie? Raz okazało się, że jest zablokowana z powodu zaległości 2 GROSZY! Oczywiście ani w aplikacji, ani zadną inną drogą nie zostałem o tym poinformowany.
    Następnie zablokowali mi kartę permanentnie i zablokowali możliwość logowania się. Spłacałem kartę na oko, pamiętając ile mam jeszcze do spłaty. Wróciłem niedawno z zagranicy, a te niedojdy wysłały zwykły list 11 września z terminem spłaty całej karty do 18 września.
    Oczywiście brak jakiekolwiek maila w tej sprawie czy wcześniejszych listów.
    ZaletyBrak
    Wady- beznadziejna obsługa klienta, właściwie nawet nie można nazwać tego obsługą.
    - beznadziejna aplikacja i jej blokowanie.
    - brak należytego kontaktu.
    - wysokie opłaty.
    - kłamstwa i manipulacje byle założyć konto.
  • ~Joanna / 2023-05-09 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaprojektowana aplikacja mobilna nie jest dostosowana do konta technicznego. Uniemozliwia zmiane telefonu na potrzeby logowania sie do wlasnego konta. Brak mozliwosci zmiany danych na infolinii obslugi klienta. Wymuszenie osobistego stawiennictwa w oddziale banku. Brak mozliwosci dodania zagranicznego numeru.
    W przeszlosci oddzial banku nie posiadal takiej mozliwosci trzeba bylo dokonac zmiany zagranicznego numeru komorkowego poprzez infolinie obslugi klienta.
    Bank nie pozwala na dostep do wlasnego konta. Procedura jest skomplikowana I nieprzyjazna klientowi. Bank doslownie odmawia mi dostepu do mojego konta, jesli nie pojawie sie w placowce, a takiej mozliwosci nie ma na chwile obecna.
  • ~Joanna / 2023-08-15 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jeśli chodzi o kredyty.
    Pobierają opłaty z konta bez wiedzy klienta czy wcześniejszym poinformowaniu.
    Uciekamy z tego banku i przenosimy kredyt.
    Pracownicy niekompetentni.
    Kredyt uruchamiał się pół roku.
    3 lata po wzięciu kredytu dalej problemy.
    Nie polecam!
  • ~Joanna / 2023-12-21 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Typowa psychologia. Nie da się nic trudniejszego załatwić na pierwszej linii. Pomimo, że osoby pracujące a przynajmniej ich kierownicy powinni mieć określoną wiedzę, to temat spychany. Udzielone odpowiedzi nie są na zadane pytanie, tylko seryjnie jakby " kopiuj- wklej". W innych bankach ten sam dokument wystawiają od ręki.
    ZaletyDo tej pory żadnej
    WadyUtrudnianie procesu obsługi i pomocy klientowi
  • ~Joanna / 2023-12-21 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Na prosty dokument, możliwy do wystawienia od ręki, czeka się mega długo. Na ofertę namawiają a potem obsługa tragiczna
    ZaletyŁadna nazwa
    WadyFatalna pomoc dla klienta
  • ~Joanna T / 2021-09-15 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiaca nie moge wykonac przelewu zmieniam bank nigdy wiecej tego badziewstwa
    ZaletyBak
    Wady100% wad
  • ~Joanns / 2019-10-21 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch miesięcy próbuje zamknąć konto firmowe. Pomimo wpisu w KRS zasłaniają się wewnętrznymi procedurami i utrudniają. Kolejny raz od godziny walczę z nieuprzejmym personelem.
  • ~Jola / 2023-05-06 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można cofnąć przelewu który jeszcze nie wyszedł..Przez aplikacje
    ZaletyBrak
    WadyW/w
  • ~Józef / 2024-01-28 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Millenium nie otrzymałem google play i aplikacja inny chcę kupić nie mogę bank Millenium zablokowane google play to dupki
    WadyGoogle play i aplikacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1009
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4783
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099