Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Natalia / 2021-11-29 13:11
    Ocena: 2.67 / 5
    M A S A K R A. Nie polecam totalnie dla osob, które dostają przelewy w Euro i później chca sobie przewalutować na zł.
    ZaletyProsta obsługa aplikacji
    WadyBardzo niski kurs euro różnica nawet 13gr między Millennium a konkurencja.
  • ~Klient Milenium / 2021-11-28 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Placówka w Szczecinie przy ul. Pl.Rodła 9 w budynku PZM to najgorszy oddział w mieście. Faszystowskie zapędy personelu. Zmuszanie klientów do udziału w eksperymencie medycznym. Art. 191par.1 kk kłania się mili państwo. Bezprawie w oddziale to norma. Wstyd i hańba, odradzam, brak szacunku dla wasnego klienta. W oddziele zostałem potraktowany jak przestępca, straszono mnie policją, innym razem nawet nie obsłuono. Noie do wiary co tam się wyrabia
    Zaletybrak
    Wadyfaszyzm
  • ~robert / 2021-11-28 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego Banku zwłaszcz co do kredytów hipotecvznych.
    Starałem się o kredyt na mieszkanie . Wpłacone pieniądze u dewelopera. Bieganina za dokumetami bo nie wyrażne podpisy to na pieczątce nie wyrażna literka. Po dwóch pozytywnych odpowiedziach mieliśmy tylko donieść ostatni papierek z zusu dla zapieczętowania i oczekiwać yrzy dni na pozytywną decyzję. Oczywiście po trzech dniach decyzja odmowna ... Z nie wyjaśnionych przyczyn, bez żadnego wyjaśnienia. O mały włos nie straciłem kasy wpłaconej u dewelopera, kwoty kary umownej o nie zmieszczenie się w terminie... mam z żoną od wielu lat trzy konta w milenium. Postanowiliśmy już z nich zrezygnować bo ta sytuacja pokazuję że tylko kasują kasę z klientów zapominając że to dzięki tym klientom mają pieniądze. Odradzam i nie polecam..
  • ~sisi / 2021-11-26 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku! Proszę uważać na zakładanie konta dla dzieci niepełnoletnich. Mimo że mogą mieć pieniądze na koncie (powyżej 5,5 tys) nie mogą więcej wypłacać w różnej formie ! Czyli 16 latek może pracować, może zarabiać, ale nie może w pełni dysponować swoimi pieniędzmi!! Jedynym wyjściem, to jest założenie konta na niepełnoletnie dziecko w innym banku- gdzie nie ma limitów (PKO BP) i zamknąć konto w Millennium i zadysponować wypłatę na nowe konto!
    Zaletynie ma
    Wadydużo
  • ~Lena / 2021-11-25 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia dno. Dozwolone się nie da. Prędzej do ZUSu się dozwolone niż do nich.
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Klient / 2021-11-24 01:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Konto w Millennium mam od X lat. Nigdy nie chciałam kredytu wiec w tej kwestii sie nie wypowiem, ale w kwestii obsługi klienta chciałabym sie dowiedzieć czy tylko ja tak mam czy o co chodzi. Wiele razy byłam zmuszona dzwonic na infolinie, bo nie mogłam transakcji przez internet zrobić, czy karta mi z byle powodu nie działała itp, nigdy nie mialam żadnych problemów dosłownie żadnych. Od kilku miesięcy NOTORYCZNIE mam problem z dodzwonieniem sie do konsultanta, rekord czekania na połączenie 1h 43min i sie rozłączyłam bo mi głowa wysiadła od tej melodyjki. Połączenie z chatem to „sekunda” ale to tylko czysto informacyjny profil przez który nie da sie nic załatwić związanego z np „usunięciem urządzenia z konta” itp. Nie wszystko działa na stronie stad w takich sprawach telefony. I czy naprawde tylko ja mam takiego pecha ze połączenia które trwały 10min Max, trwają godziny a państwo na chatach nie udzielając odpowiedzi sie poprostu rozłącza? Rozumiem ze dla pracowników pewne kwestie sa jasne, ale nie wszystko jasne jest dla klientow ktorzy polegają tylko na opisach ze stron. Dzis poraz kolejny (wybrałam specjalnie pozna porę bo w dzien jest „armagedon”) próbowałam przez chat sie dowiedzieć czy dziecko mające konto junior i aplikacje w telefonie bedzie ze swojego konta miało wgląd do mojego (bo skoro ja mam do wszystkich to skąd mam wiedziec czy on nie bedzie miał tez). Nie mam jak sprawdzić bo jestem za granica a on jest z babcią w Polsce ktora nie ogarnia „smartfonów” wiec tez mi tego nie sprawdzi i Pani Konsultant Monika S. Była tak uprzejma ze mi odpisała bardzo wyczerpująca odpowiedz „Dziecko moze miec aplikacje w telefonie” SUPER- DZIEKI ZA INFO. Nie zdążyłam osobiscie bo po tym sie od razu rozłączyła ???? Albo mi sie wydaje albo Bank który myslalam ze jest na jakims poziomie zjechał do piwnicy..
    ZaletyNie dostrzegam.
    WadyGromadzą się.
  • ~KAROLINA / 2021-11-23 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    ABSOLUTNIE ODRADZAM KONTA FIRMOWE W TYM BEZNADZIEJNYM BANKU PRZY PLATNOSCI KARTA SYSTEM Z BYLE POWODU BLOKUJE KARTE BEZ MOZLIWOSCI JEJ ODBLOKOWANIA SAMODZIELNIE BA NAWET BEZ MOZLIWOSCI ODBLOKOWANIA W BANKU !!!!
    2 GODZINY SPEDZONE NA INFOLINI Z BOTEM ALBO W KOLEJCE , PRZELACZANIE DO KOLEJNYCH DZIAŁÓW I NIC RADA INFOLINII PROSZE ISC DO ODDZALU TAM PANI POMOGA I PACH 2 GODZINY W BANKU I NIC NIE MOGA ZROBIC JEDYNYM WYJSCIEM JEST ZAMOIWNIE NOWEJ KARY BO TAMTA ZOSTALA SKUTECZNIE ZSTRZEZONA NIE PRZEZEMNIE PARANOJA DODOAM TYLKO , ZE TO JUZ 2 TAKA SYTACJA W TYM MIESIACU !!!!!!!!CZYLI JAKBY NIE BYLO TYLKO KILKA DI MOZNA POCIESZYC SIE SPOKOJNYMY TRANZKACJAMI BO W RESZIE PRZYPADKOW TRZEBA WYSIADYWAC JAJKO W ODDZIALE . OMIJAC ! OMIJAC I JESZCZE RAZ OMIJAC TO DZIADOSTWO !
    ZaletyBRAK
    WadyW/W
  • ~radziu / 2021-11-22 21:09
    Ocena: 5.00 / 5
    nie wiem skąd tyle negatywów, ludzie czytacie umowy, które podpisujecie? Ogarniacie bankowość internetową?
    Zaletydigitalizacja, możliwość ogarnięcie większości spraw zdalnie
    Wadybrak google pay
  • ~Sławek / 2021-11-22 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Spóźniłem się 2 dni że spłatą raty za mikrofalówkę wziętą na raty i za kolejne 2 tygodnie dzwoni do mnie Pani i firmy windykacyjnej Kruk S.A. z żądaniem natychmiastowej spłaty gigantycznego zadłużenia w wysokości 0.04 zł albo zostanę wpisany jako do BIK jako dłużnik itd itp. Oczywiscie przelew miałem wykonać natychmiast ponieważ Bank nie będzie czekał 2 tygodnie do kolejnej raty kiedy mógłbym dołożyć te 4 grosze. Żenada, nikomu nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Maciek / 2021-11-22 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rozumieją co się do nich mówi na infolini. Koszmar
    Bankomat w miejscowości Braniewo to coś okropnego używam tylko innych które są za darmo ale z limitem 1000zl bo millennium nigdy nie działa albo nie przyjmuje karty albo pusty.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Olena / 2021-11-20 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra !!!! prostej obsługi nie można przeprowadzić !!! dodzwonić się masakra !!! potrzebowałam szybko przeprowadzić przelew,niestety ,,ich,, system błędny !!! byłam w oddziale w sprawie aktywacji nowego telefonu... już pani miała problem... w domu chcę zrobić poważny przelew i niestety nie ma autoryzacji... likwiduję rachunek i wracam do Alioru
    Zaletyżadnych,jeżeli mają problemy w tak błahych sprawach to jak można ,,ich,, brać poważnie a przeprowadzam często poważne przelewy... totalne ryzyko w tym banku !
    Wadysporo
  • ~Alex / 2021-11-19 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    WYCIEK DANYCH OSOBOWYCH!!! SKRAJNA NIEKOMPETENCJA BANKU MILLENNIUM. NIE POTRAFIĄ ZAPEWNIC BEZPIECZEŃSTWA WRAŻLIWYCM DANYM KLIENTÓW! Już dzień po założeniu konta we wspomnianym banku ktoś próbował się do mnie dodzwonić (nie zdążyłam odebrać). Później jednak sprawdziłam co to za numer i okazało się, że to oszuści podszywający się pod Millennium bank. Miesiąc później znowu ktoś dzwonił. Podał się za pracownika wydziału banku, w którym zakładałam konto i podjął próbę przekonania mnie do zrobienia przelewu, niby w celu sprawdzenia poprawnego działania aplikacji. Ta osoba wiedziała jak się nazywam i gdzie zakładałam konto. Podejrzewam, że to nie były moje jedyne dane, które wymknęły się z bazy danych banku Millennium, ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyWYCIEK DANYCH OSOBOWYCH!!!
  • ~Zadora / 2021-11-16 15:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziadostwo do entej potęgi. Infolinia to pomyłka. Na rozmową czeka się długo, a potem konsultantka odpowiada, że nic nie wie. Jedno trzeba przyznać. Załatwianie absurdalnie drogich rat trwa 4 minuty.
    WadyDużo
  • ~nie milenium / 2021-11-10 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ich wniooski to zenada, neich spier!!! do bankructwa
    Zaletybrak
    Wadywsszystko
  • ~bart / 2021-11-09 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    nie moge wykonac potwierdzenia z aplikacji oraz brak kontaktu z infolinia
  • ~Grzegorz / 2021-11-09 12:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Opinia dotyczy obsługi w oddziale Millenium w Sosnowcu przy ul. Targowej, kiedy to przyszedłem do banku odebrać wcześniej zamówioną do odbioru walutę. Operacja moja trwała ok 3...4 minut, na którą musiałem wyczekać się prawie 20 minut. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby w oddziale było dużo klientów. W tym przypadku w oddziale było dwóch klientów tj. ja i klient przy okienku kasowym, obsługiwanym przez jedną z pań. Personel natomiast składał się z 3 osób. Ja cierpliwie czekałem, pokonując narastającą we mnie frustrację spowodowanym tym, że oprócz pani w kasie obsługującej tego jednego klienta dwie pozostałe siedziały przy biurkach. W zasadzie to jedna siedziała, a druga najpierw biegała od biurka do okienka i z powrotem, a potem wyszła sobie chyba do sklepu. Ja cały czas czekałem. W końcu nie wytrzymałem i podszedłem do tej jednej siedzącej przy biurku prosząc grzecznie o obsługę, przecież chciałem tylko wypłacić małą kwotę waluty. Ta kobieta, przepraszam za stwierdzenie, ale nie da się tego określić inaczej swoim "słodkim i współczującym pierdzeniem" oznajmiła mi, że nie jest zalogowana. Ale jak tylko wróci koleżanka ze sklepu to jej powie, żeby mnie obsłużyła. Ok, mówię. Czekam dalej. O! widzę wchodzi koleżanka. Pani przy biurku coś jej tam szepce, ale nie słyszę co. Czekam dalej, czekam i czekam i dalej nic. Od powrotu tej kobiety ze sklepu dalej nikt mnie nie obsłużył. Niestety walcząc z atakującą mnie wewnętrzną irytacją spowodowaną całą tą sytuacją znieczulicy na brak obsługi klienta musiałem odczekać swoje, aż klient wymagający więcej czasu obsługi w końcu odejdzie od okienka kasowego. W tej sytuacji pozostaje mi chyba pogratulować takiego personelu w Millenium w Sosnowcu, który zalecany dystans w pandemii znakomicie rozwiną o nowe podejście w obsłudze klientów, metodą na unik w obsłudze poprzez wyjście do sklepu, niezalogowanie się itp.
    Zaletybrak
    Wadyopisane
  • ~Kinga / 2021-11-08 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinie nie moge sie dodzwonic,probuje juz 5 dzien .Po co taka infolinia skoro nikt nie odbiera.
  • ~Alicja / 2021-10-31 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna zalozylam konto ale zanim wplacilam jakiekolwiek pieniadze zamknelam konto po przeczytaniu opini na temat tego banku
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Ilka / 2021-10-30 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad 2 miesięcy, mimo złożonych wszystkich niezbędnych dokumentów i pozytywnej weryfikacji przez centralę banku, w dalszym ciągu nie mam na koncienie środków z tytułu spadku po rodzicach. Bank nie wyjaśnia dlaczego. Pracownik wymyśla coraz nowe wymówki. Ciekawe co odpowiedzą na reklamację.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta, brak kompetencji
  • ~X / 2021-10-30 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    A do tego grozi im upadłość za nim to wypłynie zabierajcie kase jeżeli jeszcze możecie
    ZaletyCałkowity brak
    WadyOni to jedna wielka wada
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976