Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 978 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~NieidealnaAleZadowolonaKlientka / 2021-12-20 00:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Z ciekawości postanowiłam poczytać opinie o banku, z którego korzystam już prawie 10 lat. Po zapoznaniu się z tutejszymi komentarzami postanowiłam dodać coś od siebie. Wcześniej miałam konta w dwóch innych dużych polskich bankach. Zmiany na Millennium nie żałuję. Ostatnio korzystałam z infolinii jakieś dwa miesiące temu. W skrócie: nie czekałam 50 min., ani nawet 30 min. na połączenie; poinformowałam Panią z banku iż jestem w sklepie chcę zrobić zakupy a nie mam karty. Zostałam poinstruowana jak zainstalować aplikację a następnie uruchomić blika. Dodam, że nowe technologie to coś w czym, delikatnie mówiąc, nie jestem lotna. Pani z banku oddzwaniała do mnie trzykrotnie na każdym etapie (czy już się udało? nie? jaki ma Pani telefon? proszę kliknąć tu a tu? widzi Pani taki a taki komunikat?), zostałam poprowadzona za rączkę i nie wyczułam ani krzty zniecierpliwienia! Pełen profesjonalizm. Na koniec zadowolona klientka banku Millennium zapłaciła za zakupy blikiem choć myślała, że nigdy nie będzie umiała z tego korzystać. Innym razem wpadłam zniecierpliwiona do oddziału i poinformowałam, ze nie mam ochoty dłużej odbierać telefonów w sprawie propozycji kredytów. Grzecznie zaproponowano mi cofnięcie zgody marketingowej i problem się magicznie rozwiązał. Innym razem dzwoniłam przerażona do banku, że zaginął mi dowód osobisty. Spokojnie i rzeczowo wytłumaczono mi jakie mam możliwości. Reasumując; bywam niełatwą klientką ale miałam najwyraźniej ogrom szczęścia by trafić na właściwe osoby, których jak czytam w moim banku podobno jest niewiele.
    ZaletyObsługa klienta
    WadyW oddziałach nikt nie częstuje kawą i ciastkami a kredyty są oprocentowane!
  • ~Justyna / 2021-12-19 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo jestem rozczarowana obsługą jak i informacją ogólną z tego banku.
    Nie polecam ze wzgledu na brak informacji od strony pracownika banku w ogólnym zapytaniu o sytuacje jak i również brak empatii.Same problemy przy załatwianiu sprawy.
    Trzy razy spotkałam się z taką sytuacją i trzy razy to samo.Odnosi się wrażenie że pracują tam same roboty.
    WadyBrak empatii u pracownika.
    Brak informacji ogólnych.
  • ~Rafal / 2021-12-16 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za syf. Bank zablokowal dostęp do aplikacji mobilnej i na www. Czekałem na infolinii 30 minut słuchając ich durnej melodii i po tym czasie połączenie zostało przerwane. Na czacie nie pomogą, self service przez www i w aplikacji kieruje na infolinię i koło się zamyka.
    ZaletyNobel w kategorii najdłuższe oczekiwanie na połączenie z infolinia.
    WadyPiękne reklamy za które płacą klienci, zamiast wydać ich pieniądze na obsługę klientów.
  • ~Bartłomiej / 2021-12-16 14:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Dodzwonić się na infolinie to jakiś koszmar. Nie dość, że aplikacja oraz dostęp do konta mi się zablokowały bez powodu! to do tego nikt nie raczy pomóc w odblokowaniu. Jak już się udało dodzwonić to zostałem źle pokierowany co należy zrobić i funduje mi to ( na ten moment) 30 minut czekania na połączenie.
  • ~Nika / 2021-12-15 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna kpina dzwonie od tygodnia z zagranicy codziennie po130minut i nikt nieraczy odebrać telefonu to co oni robią ????
  • ~Skarpeta lepsza / 2021-12-14 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina. Kpina. Kpina.
    Calosc ceniam na 0.01.
    1 w całym tym zestawieniu to zbyt wygorowana ocena.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo wad
  • ~Odchodzę z Millennium / 2021-12-14 16:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Klientem tego banku jestem od wielu lat...
    Niestety już jestem w trakcie przeniesienia się do Innego Banku. Po pierwsze stali klienci nie mogą liczyć najwyraźniej na nic jak założenie konta oszczędnościowego (tyle że taka oferta w każdym innym banku jest z pocałowaniem w reke), jeśli STAŁY KLIENT OD LAT Z WYNAGRODZENIEM STAŁYM WPŁYWAJĄCYM NA OWE KONTO nie może liczyć na szybką pożyczkę (po to mi bank przeciez)...rozpatrzenie pożyczki na swieta 1000zl (zbrakło mi na prezenty na Święta hehe) trwa już 2 dzień, raz nawet było tak ze nie chcieli mi dać pożyczki i nikt nie wiedział czemu Nawet dyrektor a nie mam zadłużeń, w moim Nowym banku w ciągu 15 min dostałem szybką pożyczkę i są zawsze pomocni. Bank Millennium proszę omijać szerokim łukiem :))
    ZaletyPracownicy starają się wykazywać dobrą obsługa i wolą pomocy w miarę danych im możliwościom.
    WadyStały Klient nie może liczyć na swój Bank, który nie oferuje żadnych usług w ramach długoletniej współpracy.
  • ~T / 2021-12-14 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam dla kredytu hipotecznego. Wnioskował z 10% wkładem własnym, dostałem od nich propozycje na 20% (choć miałem zdolność z wielkim zapasem), a zapłacony z góry koszt wyceny domu 700zl - nie zwrócili - dobry zarobek wymyślili. Trzymajcie się z daleka
    Wadyduzo
  • ~Kkk / 2021-12-13 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie idzie się dodzwonić na infolinię godzina i nikt nic
    WadyMasakra jednym słowem
  • ~artur / 2021-12-12 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    miało być zdarmo konto i opłaty kartą i kradną po 5zł kazdy miesiąc od pażdziernika bez powiadomienia klienta sami pobieraja opłaty i listopad 5zł i grudzień 5zł za nic kradna moje pieniądze taki bank nie szanje klientów wiedz radze o mijać ten Bank Millenium w Zabrzu Plac teatralnym 10
    Zalety________________oszsutwo klienta
    Wadyban Millenium nie informuje oddatkowych opłatach
  • ~Agnieszka / 2021-12-10 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko oceniam na jedną gwiazdkę najchętniej to jeszcze niżej bym oceniła. Może i obsługa się stara ale nie rozdwoi się. W banku zawsze ale to zawsze są kolejki czeka się na obsługę po pół godziny i dłużej. Cudem jest jak w 10 min zostanę obsłużona. Dodatkowo ciągle polecają dokonywać wpłat we wplatomacie. Szkoda tylko że że już dwukrotnie wpłatomat połknął pieniądze i konieczna była reklamacja i oczekiwanie na pieniądze do 14 dni. Jak dla mnie podejście do klienta jak w PRL-u
    ZaletyŻadnych
    WadyOczekiwanie na obsługę
  • ~Xena / 2021-12-09 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, tragedia, tragedia.... Połączyć się z konsultantem to graniczy z cudem. Prędzej można wygrać w totka. Z takim olewaniem klienta przez bank jeszcze się nie spotkałam. Śmieszne jest to, że w XXI wieku, żeby cokolwiek załatwić lub czegokolwiek się dowiedzieć trzeba iść do banku.
    ZaletyBrak
    WadyZupełny brak komunikacji z klientem banku.
  • ~iwona / 2021-12-09 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    kontakt z infolinią fatalny!!!
    50 minut zajęło mi zgłoszenie wypłaty gotówki z kasy w oddziale.
    dramat
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
  • ~Marcin / 2021-12-09 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ,niestety od trzech dni próba połączenia się z i foli ja oczywiście po zalogowaniu telefonicznym po 20 minut i totalny brak kontaktu ,masakra .
  • ~iThink997 / 2021-12-07 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    G***o nie bank. Stali klienci zlewni są zimnym moczem.
    Zapomnijcie, że zalatwicie coś przez telefon...
    Na połączenie z konsultantem czekałem w moim przypadku 57 minut. Polecam znaleźć jakieś zajęcie przy czekaniu. Polecam też ćwiczyć oddech i emocje, gdyż będą przydatne przy próbie nawiązania rozmowy z tą zinfantylizowaną firma". Taaak - wieeeelki cudzysłów.
    Obsługa jest niekompetentna i wszystkie ich grzechy zwalają na dyrektywy UE.
    Próbowałem zmienić numer telefonu do Haseł SMS z polskigo na brytyjski, gdyż mieszkam w Anglii, więc z oczywistych względów mam angielski numer. Nie mogę!
    Muszę udac sie do placówki... Muszę wskoczyć w samolot, odbyć kwarantanne, zapłacić za hotel... Bank oczywiście za to nie zapłaci, a ja jestem ich zdaniem niepowazny człowiekiem pytajac o takie rzeczy...
    Podobno mamy kryzys, jakiś covid jest na świecie, ale bank nie znalazł na to rozwiązania...
    Teraz jeśli chce wykonac przelew, muszę czekać na polaczenie z konsultantem 45-60 minut i powiedzieć im łaskawie, że chce zrobić przelew. Kpina!
    Nie załatwicie tez nic mając Nokie 3310, bo nie ma na niej aplikacji, która jest Zbawcą Świata, a Ci którzy jest nie mają nazywani są nazwani "zacofanymi analogowymi ludźmi nienadążajacymi za aktualnym prymem świata".
    Z grzeczności nie polecam. Gdy tylko wrócę do kraju, zamykam konto i zmieniam ZOO.
    Pozdrawiam, Marcin
    ZaletyPieknie kobiety i ulzani faceci w placówkach, ale g***a tam panującego pudrem nie zakryją...
    WadyWada, że ludzie dostają pozwolenia na otwarcie takich banków.
  • ~infoliniatodno / 2021-12-07 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to jakaś kpina, czekasz po pół godziny i nic
    Wadyinfolinia
  • ~Kasia / 2021-12-05 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś kpina nie bank!!! Po zrobieniu czterech przelewów z konta internetowego, moje hasło do konta internetowego zostało zablokowane. Wyskakuje informacja, że ktoś do mnie zadzwoni w celu odblokowania lub że mogę się skontaktować pod numerem telefonu [tu nr telefonu infolinii]. Pod numerem nikt telefonu nie odbiera, jak rownież pod żadnym innym numerem infolinii całodobowej. Nie mam dostępu do własnych pieniędzy, nie mogę wykonac przelewow, pobrac potwierdzeń, pozałatwiać spraw. Jedna gwiazdka to za duzo na ten kołchoz!
    ZaletyMiłe i pomocne Panie w oddziale (co nie ma znaczenia w moim opisanym przypadku, ponieważ w niedziele bank jest nieczynny)
    Wadywszystko pozostale
  • ~Adahu / 2021-12-04 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem banku millennium od 2006 roku i odrazu napiszę że już szukam nowego banku dla moich środków. Kiedyś było normalnie. Teraz to tragedia i to na wszystkich usługach jak również na infolini. Ludzie pracujący na infolini (bombelki) nie mają zupelnie pojęcia o bankowości, usługach i zachowaniu w stosunku do klienta banku. Dlaczego tak jest? Poczytajcie sobie wpisy na gowork bank millennium. To co tam wypisują stwarza obraz pracowników banku. Najniższa krajowa plus prowizja od przydzielonych kredytòw. Już teraz wiem dlaczego wiecznie wydzwaniają z ofertami. Tak to jest jak (bombelek) chciał by nic nie robić, być od razu kierownikiem (bez nawet podstawowej wiedzy) i zarabiać 7 do 10k miesięcznie. Odradzam bank millennium zważywszy również na to że jest to kapitał zachodni, więc wszystkie odsetki od kredytów i opłaty wypływają z kraju. W Polsce jest 26 banków, tak że jest w czym wybierać. A najlepszy produkt to taki, który nie musi się reklamować.
    ZaletyBrak
    WadyBrak podstawowej wiedzy ludzi pracujących na infolini, arogancja
  • ~Zeeq / 2021-12-03 10:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank ogólnie tragiczny. Ostatnio 3 razy załatwiałem ten sam problem na infolinii, do której żeby się dodzwonić to trzeba na prawdę uzbroić się w cierpliwość. Jak już się uda to obsługa strasznie niekompetentna, mówią, że coś naprawią i nie robią tego, dają rady, które nie działają. Ja osobiście miałem bardzo dużo problemów z kartą kredytową na którą namówiła mnie pani z działu sprzedaży, ogólnie karta spoko, ale jakieś dziwne blokady zostały na nią nałożone i podczas zakładania jej nie zostałem poinformowany o opłacie za nią. Nie polecam tego banku serdecznie.
  • ~Jagoda / 2021-12-02 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Nie polecam nikomu. Nie da się dodzwonić od dwóch dni na infolinię.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 913
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4481
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3946
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004