Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ja / 2021-07-21 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.Czat z konsultantem??Jaki czat??? Cisza jak makiem zasiał.Z konta nie można podac za co sie komus placi.Tylko nazwe i numer konta.Zenada.
  • ~Ja / 2021-12-20 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z mozliwycg. Trzymajcie sie z daleka! Jedna gwiazdka to za duzo. Zablokowali mi konto przez ich blad systemu teraz czekam tydzien i nic. Do tego przyjeli moja reklamacje pozniej niz pisalem pierwszy raz i musze czekac dluzej. Uciekam z tego banku jak najszybvieh. Co chwile kto inny odpisuje na wiadomosci i nie mam konkretow
    ZaletyNic 0
    WadyWszystko zwlaszcza obsluga klienta
  • ~Ja / 2022-10-05 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to oszuści a wyjaśnienie jakiejkolwiek sprawy jest niemożliwe. Zrobią wszystko by chwycić klienta a później mają go gdzieś
    WadyBank to porażka
  • ~Jabsbxuskaanbsxjidien / 2024-02-13 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział reklamacji i logistyka tego banku to jakiś żart. Chciałam wypłacić blikiem tysiąc złotych z bankomatu i bankomat odrzucił transakcje z powodu zbyt długiego oczekiwania a z konta pobrali mi tysiąc złotych. Zadzwoniłam z interwencją i usłyszałam, że na zwrot pieniędzy, które mi po prostu zabrali muszę czekać do 15 dni z możliwością przedłużenia do 35 dni. To jakiś absurd, żebym musiała się domagać zwrotu własnych pieniędzy i ciągle słyszeć że takie są procedury i nic z tym nie zrobią.Powinni trybem natychmiastowym stanąć na głowie i zwrócić mi pieniądze, które mi zabrali. Błąd leży po ich winie, a nie mojej. Nie polecam.
  • ~Jacek / 2020-04-09 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa. W przypadku jakiegokolwiek pytania otrzymujemy tyle różnych odpowiedzi ilu konsultantów nas obsłuży. W przypadku wakacji kredytowych po 20 dniach od złożenia wniosku przypadkowo dowiedziałem się, ze go odrzucono z racji nie wypłacenia jeszcze pełnej puli kredytu (kredyt w transzach). Niestety żaden konsultant z wcześniej mnie obsługujących mnie o tym nie poinformował, a wręcz zapewniali, ze wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie tylko ze względu na panująca sytuacje się wydłuża. W momencie kiedy zlecam kolejna transzę do przelania mojemu deweloperowi 2 placówki nie potrafią tego zrobić i kierują mnie gdzie indziej!!!! No żenujące. W trzeciej placówce dwie panie wysiliły się wspólnie i jakoś im się to udało tylko niestety nie wzięły wszystkich wymaganych dokumentów przez co musiałem jechać kilka dni później jeszcze raz. Odradzam stanowczo pseudo bank. O sytuacjach, które mi się przytrafiły mogę jeszcze pisać ale szkoda mojego czasu... spłacę to co mam spłacić i nie chcę o nich więcej słyszeć.
    ZaletyNie znalazłem
    WadyNa ta chwilę każda załatwiana sprawa nie może skończyć się sukcesem... cały czas problemy bo „oni” nie wiedza albo jak wiedza to każdy mówi co innego...
  • ~Jacek / 2021-02-18 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jeżeli chodzi o kredyt hipoteczny! Na początku wszystko super, operat 420 zl, a potem pod górkę, bo analitykowi nie pasują wszystkie dochody.
  • ~Jacek / 2023-11-17 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to tragedia, zawinom manatki szybciej niż sie spodziewają
  • ~Jaga / 2024-02-04 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed zakupem w Banku Millenium lokat strukturyzowanych. Nabrali mnie już 2 razy. Płacą pracownikom dodatkowe premie za naciągnięcie klienta na te lokaty obiecując możliwość zarobku w wys. 0-25 procent. Faktycznie w 2019 r. dopisali mi 0,8% a teraz po 1.5 roku zwrócili mi kapitał na konto bez żadnych odsetek. Straciłam parę tysięcy zł bo tyle uzyskałabym na koncie oszczędnościowym. Nie udało im się nic zarobić. Tam muszą pracować wyjątkowi "specjaliści" od inwestowania. Inflacja sięgała kilkunastu procent a oni nie potrafili uzyskać nawet 1%. Wyciągają od klientów pieniądze którymi potem udzielają kredytów i za ten okres który przetrzymywali moje pieniądze zarobili kilkanaście tysięcy złotych.
    Wadybrak wiedzy, nieumiejętność inwestowania, brak dbałości klienta
  • ~Jagoda / 2021-12-02 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Nie polecam nikomu. Nie da się dodzwonić od dwóch dni na infolinię.
    ZaletyBrak
  • ~Jakub / 2022-07-28 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dają się pobawić,nie mam 18 i nie chcą ze mną przy ponownej wizycie porozmawiać,nawet,żeby się pośmiać podczas pracy.Pozdrowienia z galerii Focus Mall w Bydgoszczy.
  • ~Jan / 2024-12-23 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kliencie uważaj na pracowników banku, ponieważ pracownicy okradają konta emerytów.
  • ~Jan Dłużnik / 2021-07-13 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy
    Bez wiedzy bankowej, nie umiejący odpowiedzieć na proste pytanie. Powiedzą to co sam widzisz w systemie.
    Systemowe operacje są nie jasne, nie sprecyzowane.
    Jeśli masz zajęcie komornicze system tego banku wariuje i nie można dowiedzieć się co się dzieje z kontem.
    Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej odsyłają cię od jednego konsultanta do drugiego.
    Nie polecam usług tych amatorów
  • ~Janina / 2022-08-29 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank zachowuje się jak w powiedzeniu ruski bank : nie propadiot i nie połuczisz.
    Ostatnio potrzebowałam środków pienięznych z IKE : złożyłam wniosek oczekiwałam 30 dni a pieniędzy nie ma i nie będzie. Jak u klasyka. Minęły kolejne dni i proszą o złożenie nastepnego wniosku bo im system nie zadziałał.
    Transakcja na która potrzebowałam środki poszła się j..... Pi,Pi,Pi,. Środki na koncie są ale nie dostępne.
    Zaletyżadnych
    Wadysłebe oprocentowanie, środki pieniężne trudne do odzyskania
  • ~Janusz / 2022-02-10 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK OSZUJKUJE NA KAZDYM KROKU ,OSZUKUJA NA SWOJA STRONE A KIEDY CHCESZ SŁACIC kredyt to trzymaja pieniadze na swoim koncie technicznym nie na koncie kredytu
    ZaletyOSZUSCI
    Wadyoszusci
  • ~janusz / 2023-05-03 08:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystarczy zgubic telefon lub nie mozna z niego skorzystac-wtedy totalna tragednia -w czym pomóc to slogan który nie powinien byc uzywany -nic ci w tym banku nie pomoga-zamykac konto i uciekac jak najdalej od tego banku
    Zaletybrak
    Wadywszystko co najgorsze
  • ~Jarosław Kaczor / 2020-05-08 01:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Usiłują żerować na klientach. Kręcą i zmieniają zasady promocji dla np. konta oszczędnościowego. Brak przejrzystych zasad. Obsługa nastawiona na oszukiwanie i wprowadzanie w błąd klienta.

    Przy okazji - bardzo słabe zabezpieczenia przeciwko oszustwom i naciągaczom oraz przeciwko kradzieży danych lub/i podszywanie się pod klienta.

    ODRADZAM STANOWCZO !
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~JASIU MASZKETNIK / 2020-04-06 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam WSZYSTKIM ten bank. Nie jestem konkurencją lecz osobą, która po połączeniu banków musiała przejść do tego banku. Moje problemy są od samego początku. Na dzień dzisiejszy miarka się przebrała.Obsługa zarówno na infolinii jak i na czacie jest poniżej zera. "konsultanci" nie wiedzą NIC, nie potrafią udzielić odpowiedzi lub NIE odpowiadają, wybierają sobie pytania, na które chcą odpowiedzieć. Nie akceptują umów kredytowych wcześniej podpisanych tylko narzucają swoje "nowe warunki, od dziś", np naliczając odsetki, których nie mogą naliczać, nie informują klienta w żaden sposób jaką kwotę ma do zapłaty, odpowiedź Pani na infolinii- proszę sobie samemu obliczyć ile trzeba zapłacić ŻENADA!!!


    Omijajcie ten bank SZEROKIM ŁUKIEM
    Zaletyżadne
    Wadybrak wiedzy konsultantów, okradanie ludzi z ich własnych pieniędzy, brak akceptacji umów wcześniej podpisanych, ignorowanie pytań i proś na odpowiedzi
  • ~JB / 2020-03-28 01:12
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA: Konto w Banku Millennium może być tym, które tylko przyjmuje wpłaty, ale nie żeby później oddać włożone zasoby. Takie jest moje doświadczenie z końcówki marca 2020 kiedy chciałem odebrać swoje pieniądze (EURO) wpłacone w 2019 roku w oddziale przy ul. Kwiatkowskiego w W-wie powiedziano mi, że: "to jest bank polski i tu nie ma obcych walut", a kiedy próbowałem tłumaczyć, że tu właśnie wpłaciłem to co chcę, aby mi zwrócono, "my tego nie mamy i mieć nie będziemy, bo waluty przywozimy samolotami, a teraz nie wiemy kiedy mogą one dotrzeć do Polski, więc proszę nam głowy nie zawracać". To samo usłyszałem od konsultanta z Infolinii: "nie ma pieniędzy i nie wiemy kiedy będą", ale przecież nie mamy tu ani stanu wojennego, ani żadnego stanu nadzwyczajnego, więc znaczy to, że bank jest fatalnie zarządzany, bo nie utrzymuje obowiązkowej płynności finansowej i nie uwzględnia minimalnego współczynnika wypłacalności. Pieniędzy jak nie otrzymałem tak nadal nie mam pomimo że ich bardzo potrzebuję Dziwi mnie to szczególnie, gdy poznałem jakie osoby wchodzą do Rady Nadzorczej, a są tu takie osoby jak pan A.Koźmiński, pan B.Kott, czy pan D.Rosati.
    Zaletydobrze zrobiona strona internetowa
    WadyBARDZO DUŻE ryzyko utraty pieniędzy przez źle zarządzaną instytucję finansową i brak płynności finansowej oraz całkowity brak odpowiedzialności za powierzone im pieniądze klientów.
  • ~Jelena / 2023-09-13 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetentnych pracowników, kontakt z bankiem beznadziejny.
  • ~Jerzy / 2019-11-19 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    To chyba jakiś żart a nie bank. Jestem przejętym klientem Eurobanku. Nie można się do nich dodzwonić. Bez uprzedzenia zablokowali mi płatności kartą kredytową na google pay. Odradzam. Uciekam od nich jak najszybciej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976