Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 982 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~iwona / 2021-12-09 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    kontakt z infolinią fatalny!!!
    50 minut zajęło mi zgłoszenie wypłaty gotówki z kasy w oddziale.
    dramat
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
  • ~Iwona / 2022-08-24 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak komunikacji z działem reklamacji. Konsultanci nie potrafią udzielić odpowiedzi
    WadyOpieszałość, zła komunikacja z klientem
  • ~Iwona / 2023-01-11 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    10 stanowisk a tylko jedno czynne gigantyczne kolejki do kasy
    Tylko jena pani przyjmuje wpłaty i wypłaty ..
    Żeby cokolwiek załatwić trzeba wziąć dzień wolny.Katastrofa.
    ZaletyNie ma
  • ~Iza / 2023-09-14 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zajmują pieniądze nie tego czyje jest konto tylko również rentę innych. Złodzieje i krętacze
  • ~J. / 2020-02-25 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj przeczytałam, że od 26.02.2020 Bank Millenium na podstawie danych z sierpnia i września 2019 r. obniża oprocentowanie Konta Oszczędnościowego Profit.Nie wiem czy to arogancja, głupota, czy chciwość, by obniżać oprocentowanie w momencie gdy ceny towarów i usług konsumpcyjnych szybują w górę. Mam nadzieję , że stracicie klientów, bo takie postępowanie trudno zrozumieć.
    WadyChciwość
  • ~ja / 2021-07-21 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.Czat z konsultantem??Jaki czat??? Cisza jak makiem zasiał.Z konta nie można podac za co sie komus placi.Tylko nazwe i numer konta.Zenada.
  • ~Ja / 2021-12-20 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z mozliwycg. Trzymajcie sie z daleka! Jedna gwiazdka to za duzo. Zablokowali mi konto przez ich blad systemu teraz czekam tydzien i nic. Do tego przyjeli moja reklamacje pozniej niz pisalem pierwszy raz i musze czekac dluzej. Uciekam z tego banku jak najszybvieh. Co chwile kto inny odpisuje na wiadomosci i nie mam konkretow
    ZaletyNic 0
    WadyWszystko zwlaszcza obsluga klienta
  • ~Ja / 2022-10-05 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to oszuści a wyjaśnienie jakiejkolwiek sprawy jest niemożliwe. Zrobią wszystko by chwycić klienta a później mają go gdzieś
    WadyBank to porażka
  • ~Ja / 2025-06-26 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank, którego nie polecam- nie można się dodzwonić, rozpatrzenie reklamacji trwa do 35 dni i blokują w tym czasie nie swoje pieniądze.
    ZaletyBrak
  • ~Jabsbxuskaanbsxjidien / 2024-02-13 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział reklamacji i logistyka tego banku to jakiś żart. Chciałam wypłacić blikiem tysiąc złotych z bankomatu i bankomat odrzucił transakcje z powodu zbyt długiego oczekiwania a z konta pobrali mi tysiąc złotych. Zadzwoniłam z interwencją i usłyszałam, że na zwrot pieniędzy, które mi po prostu zabrali muszę czekać do 15 dni z możliwością przedłużenia do 35 dni. To jakiś absurd, żebym musiała się domagać zwrotu własnych pieniędzy i ciągle słyszeć że takie są procedury i nic z tym nie zrobią.Powinni trybem natychmiastowym stanąć na głowie i zwrócić mi pieniądze, które mi zabrali. Błąd leży po ich winie, a nie mojej. Nie polecam.
  • ~Jacek / 2020-04-09 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa. W przypadku jakiegokolwiek pytania otrzymujemy tyle różnych odpowiedzi ilu konsultantów nas obsłuży. W przypadku wakacji kredytowych po 20 dniach od złożenia wniosku przypadkowo dowiedziałem się, ze go odrzucono z racji nie wypłacenia jeszcze pełnej puli kredytu (kredyt w transzach). Niestety żaden konsultant z wcześniej mnie obsługujących mnie o tym nie poinformował, a wręcz zapewniali, ze wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie tylko ze względu na panująca sytuacje się wydłuża. W momencie kiedy zlecam kolejna transzę do przelania mojemu deweloperowi 2 placówki nie potrafią tego zrobić i kierują mnie gdzie indziej!!!! No żenujące. W trzeciej placówce dwie panie wysiliły się wspólnie i jakoś im się to udało tylko niestety nie wzięły wszystkich wymaganych dokumentów przez co musiałem jechać kilka dni później jeszcze raz. Odradzam stanowczo pseudo bank. O sytuacjach, które mi się przytrafiły mogę jeszcze pisać ale szkoda mojego czasu... spłacę to co mam spłacić i nie chcę o nich więcej słyszeć.
    ZaletyNie znalazłem
    WadyNa ta chwilę każda załatwiana sprawa nie może skończyć się sukcesem... cały czas problemy bo „oni” nie wiedza albo jak wiedza to każdy mówi co innego...
  • ~Jacek / 2021-02-18 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jeżeli chodzi o kredyt hipoteczny! Na początku wszystko super, operat 420 zl, a potem pod górkę, bo analitykowi nie pasują wszystkie dochody.
  • ~Jacek / 2023-11-17 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to tragedia, zawinom manatki szybciej niż sie spodziewają
  • ~Jaga / 2024-02-04 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed zakupem w Banku Millenium lokat strukturyzowanych. Nabrali mnie już 2 razy. Płacą pracownikom dodatkowe premie za naciągnięcie klienta na te lokaty obiecując możliwość zarobku w wys. 0-25 procent. Faktycznie w 2019 r. dopisali mi 0,8% a teraz po 1.5 roku zwrócili mi kapitał na konto bez żadnych odsetek. Straciłam parę tysięcy zł bo tyle uzyskałabym na koncie oszczędnościowym. Nie udało im się nic zarobić. Tam muszą pracować wyjątkowi "specjaliści" od inwestowania. Inflacja sięgała kilkunastu procent a oni nie potrafili uzyskać nawet 1%. Wyciągają od klientów pieniądze którymi potem udzielają kredytów i za ten okres który przetrzymywali moje pieniądze zarobili kilkanaście tysięcy złotych.
    Wadybrak wiedzy, nieumiejętność inwestowania, brak dbałości klienta
  • ~Jagoda / 2021-12-02 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Nie polecam nikomu. Nie da się dodzwonić od dwóch dni na infolinię.
    ZaletyBrak
  • ~Jakub / 2022-07-28 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dają się pobawić,nie mam 18 i nie chcą ze mną przy ponownej wizycie porozmawiać,nawet,żeby się pośmiać podczas pracy.Pozdrowienia z galerii Focus Mall w Bydgoszczy.
  • ~Jan / 2024-12-23 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kliencie uważaj na pracowników banku, ponieważ pracownicy okradają konta emerytów.
  • ~Jan Dłużnik / 2021-07-13 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy
    Bez wiedzy bankowej, nie umiejący odpowiedzieć na proste pytanie. Powiedzą to co sam widzisz w systemie.
    Systemowe operacje są nie jasne, nie sprecyzowane.
    Jeśli masz zajęcie komornicze system tego banku wariuje i nie można dowiedzieć się co się dzieje z kontem.
    Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej odsyłają cię od jednego konsultanta do drugiego.
    Nie polecam usług tych amatorów
  • ~Janina / 2022-08-29 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank zachowuje się jak w powiedzeniu ruski bank : nie propadiot i nie połuczisz.
    Ostatnio potrzebowałam środków pienięznych z IKE : złożyłam wniosek oczekiwałam 30 dni a pieniędzy nie ma i nie będzie. Jak u klasyka. Minęły kolejne dni i proszą o złożenie nastepnego wniosku bo im system nie zadziałał.
    Transakcja na która potrzebowałam środki poszła się j..... Pi,Pi,Pi,. Środki na koncie są ale nie dostępne.
    Zaletyżadnych
    Wadysłebe oprocentowanie, środki pieniężne trudne do odzyskania
  • ~Janusz / 2022-02-10 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK OSZUJKUJE NA KAZDYM KROKU ,OSZUKUJA NA SWOJA STRONE A KIEDY CHCESZ SŁACIC kredyt to trzymaja pieniadze na swoim koncie technicznym nie na koncie kredytu
    ZaletyOSZUSCI
    Wadyoszusci
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 944
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4690
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027