Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 982 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wieloletni klient banku / 2021-12-29 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Proszę omijać ten bank szerokim łukiem.Z mojego konta oszust ukradł mi pieniądze i zaciągnął kredyt na dozą kwotę.Napisałem reklamacje a bank ja odrzucił pisząc że nie zachowałem określonych procedur.Bank tez odmówił mi chargebackui i każe spłacać kredyt zaciągnięty przez oszusta mimo że sprawe zgłosiłem na policji.Sprawę zgłosiłem do rzecznika finansowego.Jesli to nie poskutkuje zgłaszam sprawę do arbitra bankowego a później do sądu.Czas połaczenia na linie banku w sytuacji awaryjnej powyżej 1 godziny.
    ZaletyBrak
    WadyWolny czas reakcji w czasie kradzieży.
    Brak procedury Caschback.
    Gdy chcesz złożyc reklamacje pracownicy traktują cię jako intruza.
    Wciskanie ludziom wysoko oprocentowanych kredytów.
    Brak odpowiednich zabezpieczen na wypadek kradzięży pieniędzy.
  • ~Dominik / 2021-12-22 17:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank do obcokrajowców szczególnie dla Ukraińców ilość nie jakość szczególnie nawet obsługa nie zna języka ukraińskiego coś się każdy stara ale jak bym chciał na migi to umiał bym nawet arabski..
    ZaletyNie ma
    WadyPełno niedociągnięć w obsłudze kienta
  • ~Kazik / 2021-12-22 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Millennium to nie bank to instytucja która nie posiada gotówki,byłem w trzech placówkach w gdansku wypłacic gotówke z swojego konta odpowiedz była jedna jestesmy bankiem bezgotówkowym oczywiscie na czter okienka czynne było jedne
    ZaletyBrak zalet
    WadyObsługujący ucieka przed klientem jak zwróciłem uwage podniesionym głosem ile moźna czekac to znalazła się obsługa trzy osoby wraz z uciekakącym
  • ~Ja / 2021-12-20 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z mozliwycg. Trzymajcie sie z daleka! Jedna gwiazdka to za duzo. Zablokowali mi konto przez ich blad systemu teraz czekam tydzien i nic. Do tego przyjeli moja reklamacje pozniej niz pisalem pierwszy raz i musze czekac dluzej. Uciekam z tego banku jak najszybvieh. Co chwile kto inny odpisuje na wiadomosci i nie mam konkretow
    ZaletyNic 0
    WadyWszystko zwlaszcza obsluga klienta
  • ~NieidealnaAleZadowolonaKlientka / 2021-12-20 00:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Z ciekawości postanowiłam poczytać opinie o banku, z którego korzystam już prawie 10 lat. Po zapoznaniu się z tutejszymi komentarzami postanowiłam dodać coś od siebie. Wcześniej miałam konta w dwóch innych dużych polskich bankach. Zmiany na Millennium nie żałuję. Ostatnio korzystałam z infolinii jakieś dwa miesiące temu. W skrócie: nie czekałam 50 min., ani nawet 30 min. na połączenie; poinformowałam Panią z banku iż jestem w sklepie chcę zrobić zakupy a nie mam karty. Zostałam poinstruowana jak zainstalować aplikację a następnie uruchomić blika. Dodam, że nowe technologie to coś w czym, delikatnie mówiąc, nie jestem lotna. Pani z banku oddzwaniała do mnie trzykrotnie na każdym etapie (czy już się udało? nie? jaki ma Pani telefon? proszę kliknąć tu a tu? widzi Pani taki a taki komunikat?), zostałam poprowadzona za rączkę i nie wyczułam ani krzty zniecierpliwienia! Pełen profesjonalizm. Na koniec zadowolona klientka banku Millennium zapłaciła za zakupy blikiem choć myślała, że nigdy nie będzie umiała z tego korzystać. Innym razem wpadłam zniecierpliwiona do oddziału i poinformowałam, ze nie mam ochoty dłużej odbierać telefonów w sprawie propozycji kredytów. Grzecznie zaproponowano mi cofnięcie zgody marketingowej i problem się magicznie rozwiązał. Innym razem dzwoniłam przerażona do banku, że zaginął mi dowód osobisty. Spokojnie i rzeczowo wytłumaczono mi jakie mam możliwości. Reasumując; bywam niełatwą klientką ale miałam najwyraźniej ogrom szczęścia by trafić na właściwe osoby, których jak czytam w moim banku podobno jest niewiele.
    ZaletyObsługa klienta
    WadyW oddziałach nikt nie częstuje kawą i ciastkami a kredyty są oprocentowane!
  • ~Justyna / 2021-12-19 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo jestem rozczarowana obsługą jak i informacją ogólną z tego banku.
    Nie polecam ze wzgledu na brak informacji od strony pracownika banku w ogólnym zapytaniu o sytuacje jak i również brak empatii.Same problemy przy załatwianiu sprawy.
    Trzy razy spotkałam się z taką sytuacją i trzy razy to samo.Odnosi się wrażenie że pracują tam same roboty.
    WadyBrak empatii u pracownika.
    Brak informacji ogólnych.
  • ~Rafal / 2021-12-16 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za syf. Bank zablokowal dostęp do aplikacji mobilnej i na www. Czekałem na infolinii 30 minut słuchając ich durnej melodii i po tym czasie połączenie zostało przerwane. Na czacie nie pomogą, self service przez www i w aplikacji kieruje na infolinię i koło się zamyka.
    ZaletyNobel w kategorii najdłuższe oczekiwanie na połączenie z infolinia.
    WadyPiękne reklamy za które płacą klienci, zamiast wydać ich pieniądze na obsługę klientów.
  • ~Bartłomiej / 2021-12-16 14:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Dodzwonić się na infolinie to jakiś koszmar. Nie dość, że aplikacja oraz dostęp do konta mi się zablokowały bez powodu! to do tego nikt nie raczy pomóc w odblokowaniu. Jak już się udało dodzwonić to zostałem źle pokierowany co należy zrobić i funduje mi to ( na ten moment) 30 minut czekania na połączenie.
  • ~Nika / 2021-12-15 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna kpina dzwonie od tygodnia z zagranicy codziennie po130minut i nikt nieraczy odebrać telefonu to co oni robią ????
  • ~Skarpeta lepsza / 2021-12-14 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina. Kpina. Kpina.
    Calosc ceniam na 0.01.
    1 w całym tym zestawieniu to zbyt wygorowana ocena.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo wad
  • ~Odchodzę z Millennium / 2021-12-14 16:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Klientem tego banku jestem od wielu lat...
    Niestety już jestem w trakcie przeniesienia się do Innego Banku. Po pierwsze stali klienci nie mogą liczyć najwyraźniej na nic jak założenie konta oszczędnościowego (tyle że taka oferta w każdym innym banku jest z pocałowaniem w reke), jeśli STAŁY KLIENT OD LAT Z WYNAGRODZENIEM STAŁYM WPŁYWAJĄCYM NA OWE KONTO nie może liczyć na szybką pożyczkę (po to mi bank przeciez)...rozpatrzenie pożyczki na swieta 1000zl (zbrakło mi na prezenty na Święta hehe) trwa już 2 dzień, raz nawet było tak ze nie chcieli mi dać pożyczki i nikt nie wiedział czemu Nawet dyrektor a nie mam zadłużeń, w moim Nowym banku w ciągu 15 min dostałem szybką pożyczkę i są zawsze pomocni. Bank Millennium proszę omijać szerokim łukiem :))
    ZaletyPracownicy starają się wykazywać dobrą obsługa i wolą pomocy w miarę danych im możliwościom.
    WadyStały Klient nie może liczyć na swój Bank, który nie oferuje żadnych usług w ramach długoletniej współpracy.
  • ~T / 2021-12-14 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam dla kredytu hipotecznego. Wnioskował z 10% wkładem własnym, dostałem od nich propozycje na 20% (choć miałem zdolność z wielkim zapasem), a zapłacony z góry koszt wyceny domu 700zl - nie zwrócili - dobry zarobek wymyślili. Trzymajcie się z daleka
    Wadyduzo
  • ~Kkk / 2021-12-13 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie idzie się dodzwonić na infolinię godzina i nikt nic
    WadyMasakra jednym słowem
  • ~artur / 2021-12-12 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    miało być zdarmo konto i opłaty kartą i kradną po 5zł kazdy miesiąc od pażdziernika bez powiadomienia klienta sami pobieraja opłaty i listopad 5zł i grudzień 5zł za nic kradna moje pieniądze taki bank nie szanje klientów wiedz radze o mijać ten Bank Millenium w Zabrzu Plac teatralnym 10
    Zalety________________oszsutwo klienta
    Wadyban Millenium nie informuje oddatkowych opłatach
  • ~Agnieszka / 2021-12-10 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko oceniam na jedną gwiazdkę najchętniej to jeszcze niżej bym oceniła. Może i obsługa się stara ale nie rozdwoi się. W banku zawsze ale to zawsze są kolejki czeka się na obsługę po pół godziny i dłużej. Cudem jest jak w 10 min zostanę obsłużona. Dodatkowo ciągle polecają dokonywać wpłat we wplatomacie. Szkoda tylko że że już dwukrotnie wpłatomat połknął pieniądze i konieczna była reklamacja i oczekiwanie na pieniądze do 14 dni. Jak dla mnie podejście do klienta jak w PRL-u
    ZaletyŻadnych
    WadyOczekiwanie na obsługę
  • ~Xena / 2021-12-09 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, tragedia, tragedia.... Połączyć się z konsultantem to graniczy z cudem. Prędzej można wygrać w totka. Z takim olewaniem klienta przez bank jeszcze się nie spotkałam. Śmieszne jest to, że w XXI wieku, żeby cokolwiek załatwić lub czegokolwiek się dowiedzieć trzeba iść do banku.
    ZaletyBrak
    WadyZupełny brak komunikacji z klientem banku.
  • ~iwona / 2021-12-09 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    kontakt z infolinią fatalny!!!
    50 minut zajęło mi zgłoszenie wypłaty gotówki z kasy w oddziale.
    dramat
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
  • ~Marcin / 2021-12-09 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ,niestety od trzech dni próba połączenia się z i foli ja oczywiście po zalogowaniu telefonicznym po 20 minut i totalny brak kontaktu ,masakra .
  • ~iThink997 / 2021-12-07 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    G***o nie bank. Stali klienci zlewni są zimnym moczem.
    Zapomnijcie, że zalatwicie coś przez telefon...
    Na połączenie z konsultantem czekałem w moim przypadku 57 minut. Polecam znaleźć jakieś zajęcie przy czekaniu. Polecam też ćwiczyć oddech i emocje, gdyż będą przydatne przy próbie nawiązania rozmowy z tą zinfantylizowaną firma". Taaak - wieeeelki cudzysłów.
    Obsługa jest niekompetentna i wszystkie ich grzechy zwalają na dyrektywy UE.
    Próbowałem zmienić numer telefonu do Haseł SMS z polskigo na brytyjski, gdyż mieszkam w Anglii, więc z oczywistych względów mam angielski numer. Nie mogę!
    Muszę udac sie do placówki... Muszę wskoczyć w samolot, odbyć kwarantanne, zapłacić za hotel... Bank oczywiście za to nie zapłaci, a ja jestem ich zdaniem niepowazny człowiekiem pytajac o takie rzeczy...
    Podobno mamy kryzys, jakiś covid jest na świecie, ale bank nie znalazł na to rozwiązania...
    Teraz jeśli chce wykonac przelew, muszę czekać na polaczenie z konsultantem 45-60 minut i powiedzieć im łaskawie, że chce zrobić przelew. Kpina!
    Nie załatwicie tez nic mając Nokie 3310, bo nie ma na niej aplikacji, która jest Zbawcą Świata, a Ci którzy jest nie mają nazywani są nazwani "zacofanymi analogowymi ludźmi nienadążajacymi za aktualnym prymem świata".
    Z grzeczności nie polecam. Gdy tylko wrócę do kraju, zamykam konto i zmieniam ZOO.
    Pozdrawiam, Marcin
    ZaletyPieknie kobiety i ulzani faceci w placówkach, ale g***a tam panującego pudrem nie zakryją...
    WadyWada, że ludzie dostają pozwolenia na otwarcie takich banków.
  • ~infoliniatodno / 2021-12-07 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to jakaś kpina, czekasz po pół godziny i nic
    Wadyinfolinia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1546
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027