strona 30 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Tom / 2022-01-24 19:52
Od 3 tygodni dzwonią do mnie codziennie po 5 i wiecej razy bo man odsetki od kredytu 0,35 groszy i ,musze to natychmiast zaplacic.Czy bank jest na etapie upadĺosci ? Chyba tak skoro nie moźna tych odsetek doliczyć do kolejnej raty . -
-
~Wielki Duch / 2022-01-22 20:49
Mam konto od ponad 10 lat, polecam. Polecam, polecam ZaletyPolecam -
~AnoniM / 2022-01-17 17:02
Przez 1 zł, o którym nie miałem pojęcia, nie mogę dostać nic na raty. W 3 bankach na kwotę 2000 tysiące zł w ratach po około 160 zł. O tym że jest ten 1 zł dowiedziałem się dopiero od pani przez telefon i to po dość sporym czasie. Minął rok od spłacenia tamtego kredytu, a w zeszłym tygodniu się dowiedziałem że nie mogę nic zrobić przez tamten świetny ruch. Dramat a nie bank. Z Credit Agricole czy Santander żadnego problemu. Nie polecam ZaletyNie wiedzą co toWadyBrak informacji i robienie z klientów dłużników. Gdyby była jakaś informacja o tym że został 1 zł do spłaty,.chodź nigdy wcześniej się z tym nie spotkałem to bym spłacił w terminie tak potężną kwotę. -
~Andrzej / 2022-01-15 19:01
Bank w którym mam konto zarobki 5 000 zł chec wziąci tv na raty po 200 zł odmowa , ale obracaćmoimi pieniedzmi to imiecie????? odradzam ten bank to szmira ZaletybrakWadysame wady -
~Ada / 2022-01-15 07:54
Bardzo niski poziom obsługi w oddziale w Olsztynie przy ul. Kościuszki. Obsługa nieuprzejma i bez kultury. -
~gt / 2022-01-14 20:29
W dniu 23.12.2021 wykonałem przelew na 40 zł ekspresowy za 5 zł dostałem potwierdzenie i kod sms przelew widniał w historii mojego konta po kilku dniach okazało się ze przelew nie został zrealizowany i został wykasowany z mojej historii Obsługa banku kompletnie olewa klienta nie potrafi wyjaśnić dlaczego tak się stało -
~Andrzej / 2022-01-12 18:07
Kompletnie niekompetentna obsługa. Byłem 4 razy załatwić sprawę wypłaty środków po postanowieniu sądu w sprawie spadkowej. Za każdym razem zbywano mnie. Obsługa za każdą wizytą kserowała dokumenty (min. akt zgonu, postanowienie sądu, wystąpienie sądu do banku itp.) i obiecywała, że może coś się dowiedzą. Teraz (po miesiącu), Obsługa w Oddziale w Głogowie (bo tam wszystko się odbywało) mogłaby wypełnić wniosek, ale Pani powiedziała, że nie zdąży w 30min (przed zamknięciem banku), bo wypełnienie wniosku zajmuje 40min i nikt jej nie zapłaci za nadgodziny. Obsługa dała mi adres gdzie mam złożyć pismo z zapytaniem, bo oni nie przyjmują żadnych pism. Nie korzystajcie z tego banku, bo jak umrzecie Bank Millennium nie wypłaci spadkobiercom przyznanych przez sądy pieniędzy, ani nikt nie dowie się co się stało z tymi pieniędzmi. ZaletyBardzo ładne biuro obsługi. -
~Adam / 2022-01-07 11:36
Ten bank to jakiś żart. Pracownicy nie potrafią zakładać kont dla spółek kapitałowych, zawsze jest z tym problem. Dodatkowo jak jest potrzeba wypłaty gotówki to się okazuje, że oddział jest bezgotówkowy, i mogę sobie wypłacić z bankomatu. Gdybym potrzebował kilku tysięcy to nie szedłbym do oddziału. Teraz trzeba za każdym razem sprawdzać czy przypadkiem oddział nie zamienił się w bezgotówkowy... ZaletyAplikacją mobilna dla klientów indywidualnych
Bankowość online dla klientów indywidualnychWady- pracownicy nieprzeszkoleni z zakresu obsługi spółek kapitałowych (w tym ich wewnętrzna infolinia, która udziela pracownikom absurdalnych informacji)
- co chwilę jakiś oddział przekształca się w bezgotówkowy
- aplikacją mobilna dla przedsiębiorstw - toporna i właściwie brak części podstawowych funkcji, jak np. przelewy podatkowe -
-
~Paweł / 2022-01-04 19:50
Szybko podnoszą oprocentowanie kredytów po decyzji rrp. Zoferowali mi w listopadzie korzystne oprocentowanie ale teraz wysoko podnieśli, bardziej niż inne banki. Uciekam do innego banku bo to stawianie klienta pod ścianą. WadyRosnące oprocentowanie bardziej niż w innych bankach. -
~Justyna / 2022-01-02 16:21
Bank jest beznadziejny . Myślę o zamknięciu tam konta. ZaletyŻadneWadyDużo by tu wymieniac -
~Tere / 2022-01-02 01:21
Mając konto BIK i raporty generowane z BIK można dowiedzieć się jakie działania wykonuje bank bez zgody klienta. np; zapytanie o limit x 10 wzwyż anizeli ten na który wyrazilismy zgodę, Dowiadujemy się , że mamy opóźnienie w spłacie kredytu, bo zapłacilismy dzien wczesniej / bez zapisu o tym w umowie kredytu/.
Zachecam do raportów BIK , co bank wyprawia zadziwi. Limitować zaufanie.Zaletykonto internetoweWadyrozpatrywanie reklamacji, infolinia, działania bez zgody klienta. -
~Mlody / 2021-12-31 17:13
Jestem klientem banku millenium od ponad 4 lat , a jak przyszło dostać pożyczkę mimo tego że nigdy nie miałem problemów w spłacie to już nagle problemy się pojawiły. Poszedłem do innego banku w którym nie mam nawet konta i dostałem ile chciałem w 1 dzień. NIE POLECAM TEGO BANKU OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. ZaletyŻadnychWadySzukają dziury w całym -
~Wieloletni klient banku / 2021-12-29 08:17
Witam Proszę omijać ten bank szerokim łukiem.Z mojego konta oszust ukradł mi pieniądze i zaciągnął kredyt na dozą kwotę.Napisałem reklamacje a bank ja odrzucił pisząc że nie zachowałem określonych procedur.Bank tez odmówił mi chargebackui i każe spłacać kredyt zaciągnięty przez oszusta mimo że sprawe zgłosiłem na policji.Sprawę zgłosiłem do rzecznika finansowego.Jesli to nie poskutkuje zgłaszam sprawę do arbitra bankowego a później do sądu.Czas połaczenia na linie banku w sytuacji awaryjnej powyżej 1 godziny. ZaletyBrakWadyWolny czas reakcji w czasie kradzieży.
Brak procedury Caschback.
Gdy chcesz złożyc reklamacje pracownicy traktują cię jako intruza.
Wciskanie ludziom wysoko oprocentowanych kredytów.
Brak odpowiednich zabezpieczen na wypadek kradzięży pieniędzy. -
~Dominik / 2021-12-22 17:18
Bank do obcokrajowców szczególnie dla Ukraińców ilość nie jakość szczególnie nawet obsługa nie zna języka ukraińskiego coś się każdy stara ale jak bym chciał na migi to umiał bym nawet arabski.. ZaletyNie maWadyPełno niedociągnięć w obsłudze kienta -
~Kazik / 2021-12-22 14:35
Millennium to nie bank to instytucja która nie posiada gotówki,byłem w trzech placówkach w gdansku wypłacic gotówke z swojego konta odpowiedz była jedna jestesmy bankiem bezgotówkowym oczywiscie na czter okienka czynne było jedne ZaletyBrak zaletWadyObsługujący ucieka przed klientem jak zwróciłem uwage podniesionym głosem ile moźna czekac to znalazła się obsługa trzy osoby wraz z uciekakącym -
~Ja / 2021-12-20 14:24
Najgorszy bank z mozliwycg. Trzymajcie sie z daleka! Jedna gwiazdka to za duzo. Zablokowali mi konto przez ich blad systemu teraz czekam tydzien i nic. Do tego przyjeli moja reklamacje pozniej niz pisalem pierwszy raz i musze czekac dluzej. Uciekam z tego banku jak najszybvieh. Co chwile kto inny odpisuje na wiadomosci i nie mam konkretow ZaletyNic 0WadyWszystko zwlaszcza obsluga klienta -
-
~NieidealnaAleZadowolonaKlientka / 2021-12-20 00:12
Z ciekawości postanowiłam poczytać opinie o banku, z którego korzystam już prawie 10 lat. Po zapoznaniu się z tutejszymi komentarzami postanowiłam dodać coś od siebie. Wcześniej miałam konta w dwóch innych dużych polskich bankach. Zmiany na Millennium nie żałuję. Ostatnio korzystałam z infolinii jakieś dwa miesiące temu. W skrócie: nie czekałam 50 min., ani nawet 30 min. na połączenie; poinformowałam Panią z banku iż jestem w sklepie chcę zrobić zakupy a nie mam karty. Zostałam poinstruowana jak zainstalować aplikację a następnie uruchomić blika. Dodam, że nowe technologie to coś w czym, delikatnie mówiąc, nie jestem lotna. Pani z banku oddzwaniała do mnie trzykrotnie na każdym etapie (czy już się udało? nie? jaki ma Pani telefon? proszę kliknąć tu a tu? widzi Pani taki a taki komunikat?), zostałam poprowadzona za rączkę i nie wyczułam ani krzty zniecierpliwienia! Pełen profesjonalizm. Na koniec zadowolona klientka banku Millennium zapłaciła za zakupy blikiem choć myślała, że nigdy nie będzie umiała z tego korzystać. Innym razem wpadłam zniecierpliwiona do oddziału i poinformowałam, ze nie mam ochoty dłużej odbierać telefonów w sprawie propozycji kredytów. Grzecznie zaproponowano mi cofnięcie zgody marketingowej i problem się magicznie rozwiązał. Innym razem dzwoniłam przerażona do banku, że zaginął mi dowód osobisty. Spokojnie i rzeczowo wytłumaczono mi jakie mam możliwości. Reasumując; bywam niełatwą klientką ale miałam najwyraźniej ogrom szczęścia by trafić na właściwe osoby, których jak czytam w moim banku podobno jest niewiele. ZaletyObsługa klientaWadyW oddziałach nikt nie częstuje kawą i ciastkami a kredyty są oprocentowane! -
~Justyna / 2021-12-19 11:14
Bardzo jestem rozczarowana obsługą jak i informacją ogólną z tego banku.
Nie polecam ze wzgledu na brak informacji od strony pracownika banku w ogólnym zapytaniu o sytuacje jak i również brak empatii.Same problemy przy załatwianiu sprawy.
Trzy razy spotkałam się z taką sytuacją i trzy razy to samo.Odnosi się wrażenie że pracują tam same roboty.WadyBrak empatii u pracownika.
Brak informacji ogólnych. -
~Rafal / 2021-12-16 17:06
Co za syf. Bank zablokowal dostęp do aplikacji mobilnej i na www. Czekałem na infolinii 30 minut słuchając ich durnej melodii i po tym czasie połączenie zostało przerwane. Na czacie nie pomogą, self service przez www i w aplikacji kieruje na infolinię i koło się zamyka. ZaletyNobel w kategorii najdłuższe oczekiwanie na połączenie z infolinia.WadyPiękne reklamy za które płacą klienci, zamiast wydać ich pieniądze na obsługę klientów. -
~Bartłomiej / 2021-12-16 14:52
Dodzwonić się na infolinie to jakiś koszmar. Nie dość, że aplikacja oraz dostęp do konta mi się zablokowały bez powodu! to do tego nikt nie raczy pomóc w odblokowaniu. Jak już się udało dodzwonić to zostałem źle pokierowany co należy zrobić i funduje mi to ( na ten moment) 30 minut czekania na połączenie.
strona 30 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »