Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 982 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gutek / 2022-06-17 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowita porażka. Wpłaty we wpłatomatach nie księgują się potem oczekiwanie do 35 dni roboczych na zwrot własnych pieniędzy.szczerze odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Gwidon / 2022-02-19 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam z córką w oddziale Banku w Zamościu przy ul.Peowiaków 9.Córka chciała dokonać wpłaty środków ,ale pracownik banku zażądał użycia aplikacji do autoryzacji transakcji,córka nie posiada tej aplikacji i nie miała przy sobie telefonu.Pracownik odmówił przyjecia jakiejkolwiek wpłaty środków na konto.Na pytanie ,co w takiej sytuacji mamy zrobić wzruszył ramionami,że nie może przyjąć wpłaty, bo nie drukują potwierdzeń papierowych i nie ma jakiegokolwiek rozwiązania,po prostu nie, bo nie. Nie po to zgłosiłyśmy się do placówki Banku,żeby sprawy załatwiać przez aplikację, a tym bardziej,żeby odejść "z kwitkiem". Takie podejście i sposób traktowania klienta w placówce jest żenujący. Właściciel konta musi się prosić o to, żeby mógł wpłacić środki na swoje konto lub wypłacić i odchodzi załatwiony odmownie ? Coś tu chyba jest nie tak.
  • ~Hania / 2023-02-06 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci którzy pracują w tym banku to pomyłka brak wyszkolenia nie mówić o kulturze NIE POLECAM
    ZaletyBrak
  • ~Hanna / 2023-06-29 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spodziewałam się takiego braku kompetencji dopóki nie musiałam załatwiać szybszej spłaty kredytu hipotecznego. W placówkach i na infolinii pracownicy wprowadzili nas w błąd. Zero konsekwencji dla pracowników a my musieliśmy jeździć po 100km do banku ponieważ się przeprowadziliśmy i nie mamy oddziału w mieście. Wysyłka zaświadczenia to kolejny dramat -czas 2tyg. Pojechaliśmy do banku a pani nie umiała wydrukować dokumentu. Trzeba było dzwonić na infolinię będąc w banku i instruować pracownika w placówce. Potem pracownik źle wystawił dyspozycję ...zatem znów musimy jechać do banku.
    Dramat.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników
  • ~Henryk / 2020-11-28 07:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jest złodziejskim narzędziem drenowania kasy. Byłem jego klientem biorąc kredyt w CHF/2001 r/ na Lanosa/samochód/, spłaciłem między czasie była stłuczka z tytułu AC - Bank zabrał połowę odszkodowania ja opłacałem naprawę nie było zmniejszenia wartości przedmiotu ubezpieczenia- po 10 latach bank jakby nic podaje mi konto ratalne jako osobiste i co m-c od lat potrąca za prowadzenie konta- żądając podania nowych danych wraz z nr nowego DO. Sprawę skieruję do UOKiK. Nie chcę z tym bankiem mieć nic do czynienia.
  • ~HIUMEN / 2021-10-20 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się i PRZEBRNĄĆ przez automat === Nie rób tego bo i tak ci się to NIE UDA !!! - TRAGEDIA !!! ESENCJA SKRAJNEJ GŁUPOTY I DEBILIZMU w jednym W AUTOMACIE BANKU !!!!!!!
    WadyZMIANA BANKU
  • ~HM / 2024-01-30 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.
    Żałuję, że złożyłem wniosek w Banku Milenium o założenie konto z promocji 500 zł. i niżej wyjaśnię .
    Najpierw byłem w oddziale przy ul. Karmelickiej w Krakowie żeby otworzyć konto z promocji 500 zł. a Pni mi tłumaczyła , że musie to zrobić przez Internet i wypełnić wniosek i wybrać oddział w pobliżu zamieszkania i tak zrobiłem i co najgorszy wszystkie moje dany musiałem umieścić w tym wniosku potem poszedłem do oddziału żeby skanowali dowód i tak zrobiłem wypełniłem wniosek i wybrałem oddział w Galerii Bronowice w Krakowie, a w tym oddziale był Pan mało co wiedział a obok były 3 panie , które były zajęty sobą .po długie czekanie Pan skanował mój dowód a potem pytałem czy to konto z promocji 500 zł. a on nie wiedział musiał iść zapytać te panie, po długie moje czekanie dostałem odpowiedź że nie.
    Podsumowując to wszystko i wychodzę z wnioskiem żałuję że, złożyłem wniosek i byłem w tym oddziale (Bronowice) , bo brak miłej usługi i kompetencji i co najgorszy oni mają wszystkie moje dany , nr. pesel , nr dowodu osobisty, adres zamieszanie , adres e-mail, skan mojego dowodu a ja konto nie otworzyłem bo w oddziały chciał pracownik mi otworzyć konto zwykły sprzeczny z tym co wcześniej deklamowałem konto z promocji.
    Moje opinie o tym Banku jest najgorsza, mają wszystkie dany o mnie a ja konto nie mam i to najbardziej mi przykro.
    Pozdrawiam
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyPełen wad
  • ~Homelander / 2022-12-03 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamiast weekendu za miastem polecam spędzic go w oddziale Millenium w Galerii Bronowice w Krakowie. Panowie tutaj się nie spieszą i można posiedzieć 3 godziny w miłej atmosferze, jeśli chcemy to ten czas może umilić nam muzyka z infolinii, gdzie najpewniej i tak nie dodzwonimy się zanim zostaniemy obsłużeni.
    Aplikacja mobilna 0/10
    Aplikacja internetowa 0/10
    Obsługa 0/10
    Ilość wiecznych problemów 10/10
    Jeśli lubimy emocje i adrenalinę to polecam
  • ~Honorata / 2020-04-04 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam do grona niezadowolonych klientów Banku Millenium.
    12 marca zostałam okradziona na bardzo wysoką kwotę. Ktoś dokonał 4 nieautoryzowanych przeze mnie transakcji w dolarach amerykańskich. Natychmiast zastrzegłam kartę i złożyłam reklamację, jak również zgłosiłam sprawę na Policję. Tego dnia, oprócz mnie, zostało okradzionych jeszcze kilka innych osób (przez ten sam podmiot), które otrzymały warunkowy zwrot środków ze swoich banków w ramach (obowiązującej wszystkie banki) dyrektywy PSD2.
    Ja do tej pory czekam na rozpatrzenie swojej reklamacji! Bank poinformował mnie, że wystąpił o wyjaśnienie do Usługodawcy, który ma czas na odpowiedź do 8 maja!. Od decyzji Usługodawcy, zatem, zależy, czy moje pieniądze zostaną mi zwrócone.
    Pragnę Państwa uczulić na obsługę Banku Millenium oraz na bezpieczeństwo kont i transakcji w Banku Millenium.
    Jestem klientką od 2016r i zamierzam zlikwidować wszystkie produkty w Banku Millenium, ponieważ sposób potraktowania mnie zasługuje wyłącznie na skierowanie do Sądu (czego nie wykluczam).

    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Hrabia / 2020-02-21 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, tragedia, tragedia... Opieszałość w działaniu, przewlekłe oczekiwanie na decyzje kredytowe, brak kontaktu z obsługą, sprzeczne ze sobą informacje od różnych doradców na infolinii. OMIJAĆ SZEOKIM ŁUKIEM! JAK JESZCZE JESTEŚ KLIENTEM, TO UCIEKAJ!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe do wyobrażenia
  • ~Hubs / 2023-08-05 05:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Z calwgo serca nie polecam
    Pobierają oplaty nie wiadomo za co jakies pakiety "bardzo pomocne" ktore nie dzialaja i inne ukryte rzeczy
    Jawni naciągacze
    Slaba obsluga i wieczne problemy
    Slaba oferta na kazdym kroku
    Nawet bankomaty nie dzialaja
    WadyUkryre koszta
    Niejasne zasady
    Naciągacze
    Problemy
  • ~Hwdm / 2022-11-28 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to katastrofa trzeba słuchać milion opcji a i tak nie dodzwonisz się do konsultanta.
  • ~Ilka / 2021-10-30 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad 2 miesięcy, mimo złożonych wszystkich niezbędnych dokumentów i pozytywnej weryfikacji przez centralę banku, w dalszym ciągu nie mam na koncienie środków z tytułu spadku po rodzicach. Bank nie wyjaśnia dlaczego. Pracownik wymyśla coraz nowe wymówki. Ciekawe co odpowiedzą na reklamację.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta, brak kompetencji
  • ~infoliniatodno / 2021-12-07 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to jakaś kpina, czekasz po pół godziny i nic
    Wadyinfolinia
  • ~INKA / 2022-05-04 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    SKOMPLIKOWANY SYSTEM LOGOWANIA I CHAMSTWO I TOTALNY BRAK KULTURY NA
  • ~inna / 2020-05-04 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    ponad miesiąc temu złożyłam wniosek o wypłatę środków po zmarłym ojcu i do tej pory mi ich nie przekazano powołując się na wirusa . Powiedziano mi że będę czekać co najmniej 3 miesiące na wypłatę .
    Nie mogą mi też rzekomo powiedzieć ile tych środków jest na rachunku choć złożyłam wszystkie dokumenty uprawniające do spadku .
    W 2 innych bankach tę samą sprawę załatwiłam od ręki - jeszcze tego samego dnia była wypłata .

    Szczerze odradzam ten bank
    Zaletybrak
    Wadyprzetrzymywanie pieniędzy klienta
  • ~Irek / 2020-11-28 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Szmaciarska bank kłamliwe oferty niemożliwe do uzyskania zawsze coś wymysla. Nieudolne obsługę i madrala w oddziałach które nic nie umieją a już uzyskanie jakiegoś zaświadczenie to tragedia.Na wszystko odpowiedź nie da sie
    ZaletyBrak
    WadyCaloksztalt
  • ~iThink997 / 2021-12-07 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    G***o nie bank. Stali klienci zlewni są zimnym moczem.
    Zapomnijcie, że zalatwicie coś przez telefon...
    Na połączenie z konsultantem czekałem w moim przypadku 57 minut. Polecam znaleźć jakieś zajęcie przy czekaniu. Polecam też ćwiczyć oddech i emocje, gdyż będą przydatne przy próbie nawiązania rozmowy z tą zinfantylizowaną firma". Taaak - wieeeelki cudzysłów.
    Obsługa jest niekompetentna i wszystkie ich grzechy zwalają na dyrektywy UE.
    Próbowałem zmienić numer telefonu do Haseł SMS z polskigo na brytyjski, gdyż mieszkam w Anglii, więc z oczywistych względów mam angielski numer. Nie mogę!
    Muszę udac sie do placówki... Muszę wskoczyć w samolot, odbyć kwarantanne, zapłacić za hotel... Bank oczywiście za to nie zapłaci, a ja jestem ich zdaniem niepowazny człowiekiem pytajac o takie rzeczy...
    Podobno mamy kryzys, jakiś covid jest na świecie, ale bank nie znalazł na to rozwiązania...
    Teraz jeśli chce wykonac przelew, muszę czekać na polaczenie z konsultantem 45-60 minut i powiedzieć im łaskawie, że chce zrobić przelew. Kpina!
    Nie załatwicie tez nic mając Nokie 3310, bo nie ma na niej aplikacji, która jest Zbawcą Świata, a Ci którzy jest nie mają nazywani są nazwani "zacofanymi analogowymi ludźmi nienadążajacymi za aktualnym prymem świata".
    Z grzeczności nie polecam. Gdy tylko wrócę do kraju, zamykam konto i zmieniam ZOO.
    Pozdrawiam, Marcin
    ZaletyPieknie kobiety i ulzani faceci w placówkach, ale g***a tam panującego pudrem nie zakryją...
    WadyWada, że ludzie dostają pozwolenia na otwarcie takich banków.
  • ~Ivan / 2022-08-23 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    I was reading some bad reviews here and was thinking What could go wrong. OMG! This was the worst experience ever!!! People here are so unpleasant! And I do speak Polish btw. How do you communicate with others?? Somehow I have opened an account here, but I’m already thinking about closing it :(
  • ~Iwona / 2020-04-27 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie internetowej, oddział banku millennium w Toruniu przy ul. Szosa Chełmińska jest informacja, że bank jest czynny do godz 17:00. Stanęłam pod drzwiami banku o 15:31 i nie zostałam wpuszczona do środka. Na wewnętrznych drzwiach banku naklejono kartę, że bank czynny do godz. 15:30 !!!!! Nie byłam jedyną osobą, która stała przed drzwiami.Pracownicy banku siedzieli przy swoich stanowiskach i kiedy pukaliśmy do drzwi to udawali, że nie widzą i nie słyszą. Ignorancja pracowników oraz jawne oszukiwanie klientów o godzinach pracy banku spowodowały, że nie będę korzystała dłużej z ich usług. NIE POLECAM tego banku
    Zaletybrak
    Wadywprowadzanie klientów w błąd
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 944
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4690
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027