strona 30 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~gt / 2022-01-14 20:29
W dniu 23.12.2021 wykonałem przelew na 40 zł ekspresowy za 5 zł dostałem potwierdzenie i kod sms przelew widniał w historii mojego konta po kilku dniach okazało się ze przelew nie został zrealizowany i został wykasowany z mojej historii Obsługa banku kompletnie olewa klienta nie potrafi wyjaśnić dlaczego tak się stało -
-
~Gujcio / 2024-02-24 14:35
Od 2 tyg nie mogę wykonywać płatności moja kartą, bank nie wie dlaczego ZaletyNie znamWadyObsługa klienta działa jak boty -
~Gutek / 2022-06-17 14:49
Całkowita porażka. Wpłaty we wpłatomatach nie księgują się potem oczekiwanie do 35 dni roboczych na zwrot własnych pieniędzy.szczerze odradzam. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Gwidon / 2022-02-19 22:59
Byłam z córką w oddziale Banku w Zamościu przy ul.Peowiaków 9.Córka chciała dokonać wpłaty środków ,ale pracownik banku zażądał użycia aplikacji do autoryzacji transakcji,córka nie posiada tej aplikacji i nie miała przy sobie telefonu.Pracownik odmówił przyjecia jakiejkolwiek wpłaty środków na konto.Na pytanie ,co w takiej sytuacji mamy zrobić wzruszył ramionami,że nie może przyjąć wpłaty, bo nie drukują potwierdzeń papierowych i nie ma jakiegokolwiek rozwiązania,po prostu nie, bo nie. Nie po to zgłosiłyśmy się do placówki Banku,żeby sprawy załatwiać przez aplikację, a tym bardziej,żeby odejść "z kwitkiem". Takie podejście i sposób traktowania klienta w placówce jest żenujący. Właściciel konta musi się prosić o to, żeby mógł wpłacić środki na swoje konto lub wypłacić i odchodzi załatwiony odmownie ? Coś tu chyba jest nie tak. -
~Hania / 2023-02-06 19:09
Konsultanci którzy pracują w tym banku to pomyłka brak wyszkolenia nie mówić o kulturze NIE POLECAM ZaletyBrak -
~Hanna / 2023-06-29 20:48
Nie spodziewałam się takiego braku kompetencji dopóki nie musiałam załatwiać szybszej spłaty kredytu hipotecznego. W placówkach i na infolinii pracownicy wprowadzili nas w błąd. Zero konsekwencji dla pracowników a my musieliśmy jeździć po 100km do banku ponieważ się przeprowadziliśmy i nie mamy oddziału w mieście. Wysyłka zaświadczenia to kolejny dramat -czas 2tyg. Pojechaliśmy do banku a pani nie umiała wydrukować dokumentu. Trzeba było dzwonić na infolinię będąc w banku i instruować pracownika w placówce. Potem pracownik źle wystawił dyspozycję ...zatem znów musimy jechać do banku.
Dramat.ZaletyBrakWadyNiekompetencja pracowników -
~Henryk / 2020-11-28 07:07
Bank jest złodziejskim narzędziem drenowania kasy. Byłem jego klientem biorąc kredyt w CHF/2001 r/ na Lanosa/samochód/, spłaciłem między czasie była stłuczka z tytułu AC - Bank zabrał połowę odszkodowania ja opłacałem naprawę nie było zmniejszenia wartości przedmiotu ubezpieczenia- po 10 latach bank jakby nic podaje mi konto ratalne jako osobiste i co m-c od lat potrąca za prowadzenie konta- żądając podania nowych danych wraz z nr nowego DO. Sprawę skieruję do UOKiK. Nie chcę z tym bankiem mieć nic do czynienia. -
~HIUMEN / 2021-10-20 14:19
Dodzwonić się i PRZEBRNĄĆ przez automat === Nie rób tego bo i tak ci się to NIE UDA !!! - TRAGEDIA !!! ESENCJA SKRAJNEJ GŁUPOTY I DEBILIZMU w jednym W AUTOMACIE BANKU !!!!!!! WadyZMIANA BANKU -
-
~HM / 2024-01-30 09:05
Dzień dobry.
Żałuję, że złożyłem wniosek w Banku Milenium o założenie konto z promocji 500 zł. i niżej wyjaśnię .
Najpierw byłem w oddziale przy ul. Karmelickiej w Krakowie żeby otworzyć konto z promocji 500 zł. a Pni mi tłumaczyła , że musie to zrobić przez Internet i wypełnić wniosek i wybrać oddział w pobliżu zamieszkania i tak zrobiłem i co najgorszy wszystkie moje dany musiałem umieścić w tym wniosku potem poszedłem do oddziału żeby skanowali dowód i tak zrobiłem wypełniłem wniosek i wybrałem oddział w Galerii Bronowice w Krakowie, a w tym oddziale był Pan mało co wiedział a obok były 3 panie , które były zajęty sobą .po długie czekanie Pan skanował mój dowód a potem pytałem czy to konto z promocji 500 zł. a on nie wiedział musiał iść zapytać te panie, po długie moje czekanie dostałem odpowiedź że nie.
Podsumowując to wszystko i wychodzę z wnioskiem żałuję że, złożyłem wniosek i byłem w tym oddziale (Bronowice) , bo brak miłej usługi i kompetencji i co najgorszy oni mają wszystkie moje dany , nr. pesel , nr dowodu osobisty, adres zamieszanie , adres e-mail, skan mojego dowodu a ja konto nie otworzyłem bo w oddziały chciał pracownik mi otworzyć konto zwykły sprzeczny z tym co wcześniej deklamowałem konto z promocji.
Moje opinie o tym Banku jest najgorsza, mają wszystkie dany o mnie a ja konto nie mam i to najbardziej mi przykro.
PozdrawiamZaletyNie ma żadnych zaletWadyPełen wad -
~Homelander / 2022-12-03 16:10
Zamiast weekendu za miastem polecam spędzic go w oddziale Millenium w Galerii Bronowice w Krakowie. Panowie tutaj się nie spieszą i można posiedzieć 3 godziny w miłej atmosferze, jeśli chcemy to ten czas może umilić nam muzyka z infolinii, gdzie najpewniej i tak nie dodzwonimy się zanim zostaniemy obsłużeni.
Aplikacja mobilna 0/10
Aplikacja internetowa 0/10
Obsługa 0/10
Ilość wiecznych problemów 10/10
Jeśli lubimy emocje i adrenalinę to polecam
-
~Honorata / 2020-04-04 12:56
Dołączam do grona niezadowolonych klientów Banku Millenium.
12 marca zostałam okradziona na bardzo wysoką kwotę. Ktoś dokonał 4 nieautoryzowanych przeze mnie transakcji w dolarach amerykańskich. Natychmiast zastrzegłam kartę i złożyłam reklamację, jak również zgłosiłam sprawę na Policję. Tego dnia, oprócz mnie, zostało okradzionych jeszcze kilka innych osób (przez ten sam podmiot), które otrzymały warunkowy zwrot środków ze swoich banków w ramach (obowiązującej wszystkie banki) dyrektywy PSD2.
Ja do tej pory czekam na rozpatrzenie swojej reklamacji! Bank poinformował mnie, że wystąpił o wyjaśnienie do Usługodawcy, który ma czas na odpowiedź do 8 maja!. Od decyzji Usługodawcy, zatem, zależy, czy moje pieniądze zostaną mi zwrócone.
Pragnę Państwa uczulić na obsługę Banku Millenium oraz na bezpieczeństwo kont i transakcji w Banku Millenium.
Jestem klientką od 2016r i zamierzam zlikwidować wszystkie produkty w Banku Millenium, ponieważ sposób potraktowania mnie zasługuje wyłącznie na skierowanie do Sądu (czego nie wykluczam).
ZaletybrakWadyj.w. -
~Hrabia / 2020-02-21 11:25
Tragedia, tragedia, tragedia... Opieszałość w działaniu, przewlekłe oczekiwanie na decyzje kredytowe, brak kontaktu z obsługą, sprzeczne ze sobą informacje od różnych doradców na infolinii. OMIJAĆ SZEOKIM ŁUKIEM! JAK JESZCZE JESTEŚ KLIENTEM, TO UCIEKAJ! ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe do wyobrażenia -
~Hubs / 2023-08-05 05:43
Z calwgo serca nie polecam
Pobierają oplaty nie wiadomo za co jakies pakiety "bardzo pomocne" ktore nie dzialaja i inne ukryte rzeczy
Jawni naciągacze
Slaba obsluga i wieczne problemy
Slaba oferta na kazdym kroku
Nawet bankomaty nie dzialajaWadyUkryre koszta
Niejasne zasady
Naciągacze
Problemy -
~Hwdm / 2022-11-28 17:21
Infolinia to katastrofa trzeba słuchać milion opcji a i tak nie dodzwonisz się do konsultanta. -
~Ilka / 2021-10-30 22:09
Od ponad 2 miesięcy, mimo złożonych wszystkich niezbędnych dokumentów i pozytywnej weryfikacji przez centralę banku, w dalszym ciągu nie mam na koncienie środków z tytułu spadku po rodzicach. Bank nie wyjaśnia dlaczego. Pracownik wymyśla coraz nowe wymówki. Ciekawe co odpowiedzą na reklamację. ZaletyBrakWadyLekceważenie klienta, brak kompetencji -
~infoliniatodno / 2021-12-07 17:11
Infolinia to jakaś kpina, czekasz po pół godziny i nic Wadyinfolinia -
-
~INKA / 2022-05-04 09:12
SKOMPLIKOWANY SYSTEM LOGOWANIA I CHAMSTWO I TOTALNY BRAK KULTURY NA -
~inna / 2020-05-04 10:15
ponad miesiąc temu złożyłam wniosek o wypłatę środków po zmarłym ojcu i do tej pory mi ich nie przekazano powołując się na wirusa . Powiedziano mi że będę czekać co najmniej 3 miesiące na wypłatę .
Nie mogą mi też rzekomo powiedzieć ile tych środków jest na rachunku choć złożyłam wszystkie dokumenty uprawniające do spadku .
W 2 innych bankach tę samą sprawę załatwiłam od ręki - jeszcze tego samego dnia była wypłata .
Szczerze odradzam ten bankZaletybrakWadyprzetrzymywanie pieniędzy klienta -
~Irek / 2020-11-28 21:42
Szmaciarska bank kłamliwe oferty niemożliwe do uzyskania zawsze coś wymysla. Nieudolne obsługę i madrala w oddziałach które nic nie umieją a już uzyskanie jakiegoś zaświadczenie to tragedia.Na wszystko odpowiedź nie da sie ZaletyBrakWadyCaloksztalt -
~iThink997 / 2021-12-07 18:37
G***o nie bank. Stali klienci zlewni są zimnym moczem.
Zapomnijcie, że zalatwicie coś przez telefon...
Na połączenie z konsultantem czekałem w moim przypadku 57 minut. Polecam znaleźć jakieś zajęcie przy czekaniu. Polecam też ćwiczyć oddech i emocje, gdyż będą przydatne przy próbie nawiązania rozmowy z tą zinfantylizowaną firma". Taaak - wieeeelki cudzysłów.
Obsługa jest niekompetentna i wszystkie ich grzechy zwalają na dyrektywy UE.
Próbowałem zmienić numer telefonu do Haseł SMS z polskigo na brytyjski, gdyż mieszkam w Anglii, więc z oczywistych względów mam angielski numer. Nie mogę!
Muszę udac sie do placówki... Muszę wskoczyć w samolot, odbyć kwarantanne, zapłacić za hotel... Bank oczywiście za to nie zapłaci, a ja jestem ich zdaniem niepowazny człowiekiem pytajac o takie rzeczy...
Podobno mamy kryzys, jakiś covid jest na świecie, ale bank nie znalazł na to rozwiązania...
Teraz jeśli chce wykonac przelew, muszę czekać na polaczenie z konsultantem 45-60 minut i powiedzieć im łaskawie, że chce zrobić przelew. Kpina!
Nie załatwicie tez nic mając Nokie 3310, bo nie ma na niej aplikacji, która jest Zbawcą Świata, a Ci którzy jest nie mają nazywani są nazwani "zacofanymi analogowymi ludźmi nienadążajacymi za aktualnym prymem świata".
Z grzeczności nie polecam. Gdy tylko wrócę do kraju, zamykam konto i zmieniam ZOO.
Pozdrawiam, MarcinZaletyPieknie kobiety i ulzani faceci w placówkach, ale g***a tam panującego pudrem nie zakryją...WadyWada, że ludzie dostają pozwolenia na otwarcie takich banków.
strona 30 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »