Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 978 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gwidon / 2022-02-19 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam z córką w oddziale Banku w Zamościu przy ul.Peowiaków 9.Córka chciała dokonać wpłaty środków ,ale pracownik banku zażądał użycia aplikacji do autoryzacji transakcji,córka nie posiada tej aplikacji i nie miała przy sobie telefonu.Pracownik odmówił przyjecia jakiejkolwiek wpłaty środków na konto.Na pytanie ,co w takiej sytuacji mamy zrobić wzruszył ramionami,że nie może przyjąć wpłaty, bo nie drukują potwierdzeń papierowych i nie ma jakiegokolwiek rozwiązania,po prostu nie, bo nie. Nie po to zgłosiłyśmy się do placówki Banku,żeby sprawy załatwiać przez aplikację, a tym bardziej,żeby odejść "z kwitkiem". Takie podejście i sposób traktowania klienta w placówce jest żenujący. Właściciel konta musi się prosić o to, żeby mógł wpłacić środki na swoje konto lub wypłacić i odchodzi załatwiony odmownie ? Coś tu chyba jest nie tak.
  • ~ula / 2022-02-18 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank schodzi na psy . Brak możliwości wpłat w okienku tylko przez wpłatomaty. Obsługa opryskliwa, od razu umoralniają klienta.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~patryk / 2022-02-16 01:17
    Ocena: 1.50 / 5

    Od poniedziałku we Wrocławiu nie działa żaden bankomat i wpłatomat tego banku, dla mnie to jest szok i sprawa powinna trafić do prokuratury Jest już środa 2 w nocy i nic nie działa, mam pilna sprawę , nie mogę wpłacić gotówki w całym mieście.
    Skandal , zamykam konta w tym burdelu.
  • ~Klient / 2022-02-15 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje oszuści
    Okradają ludzi w biały dzień
    Wziąłem sprzęt na raty
    Za 3500 zł i dostałem dokumenty po dwóch tygodniach ze doliczyli jakieś złodziejskie ubezpieczenie w kwocie 1700 zł
    Nigdy więcej nawet nie chce patrzeć na tych złodzieji
    ZaletyŻadnych
    WadyZa mało miejsca żeby opisać wszystko
    Złodzieje
  • ~Marta / 2022-02-15 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyne określenie to ZLODZIEJE.
    Dobrze, że nie zdążyłam zaciągnąć tam kredytu hipotecznego. Nie słuchają klienta i zamiast zrobić tak żeby i klient i bank był zadowolony to jest umowa konstruowana tylko pod bank. Spłacam co mam wzięte i przenoszę się do innego banku. Nie pozdrawiam.
    ZaletyBrak.
  • ~Nikita / 2022-02-11 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona ,bank wiecznie zamknięty - w większości całuje klamkę jak chcę coś załatwić w banku. Obsługa niemiła ,zmuszająca do zakładania aplikacji ,której nie chce mieć ( bez aplikacji nie chcą przyjąć w placówce wpłaty na konto ) . Karta od konta biznes nie działa od kilku miesięcy i nikt nie wie czemu !!!! I dużo dużo więcej .... Szkoda pisać !!!! Zawsze wychodząc z banku jestem zdenerwowana
    ZaletyBrak brak i jeszcze raz brak
    WadyCały ten bank jest Wadą
  • ~Janusz / 2022-02-10 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK OSZUJKUJE NA KAZDYM KROKU ,OSZUKUJA NA SWOJA STRONE A KIEDY CHCESZ SŁACIC kredyt to trzymaja pieniadze na swoim koncie technicznym nie na koncie kredytu
    ZaletyOSZUSCI
    Wadyoszusci
  • ~maciek / 2022-02-10 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z tym bankiem to jakaś kpina, czat na stronie porażka, opryskliwość konsultantów na najwyższym poziomie mam wrażenie, że to sposób na odstraszenie klienta od rozmowy z braku chęci do udzielania jakichkolwiek informacji i odesłaniu interesanta do placówki banku lub zarabiają na trzymaniu klientów na linii godzinami . Nigdy więcej żadnej współpracy z nimi
    Zaletybrak, brak, brak
    Wadykontakt niemożliwy
  • ~Adela / 2022-02-10 11:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Dotyczy banku Millennium w Toruniu Szosa Chełmińska. SKANDAL!!! BANK nieczynny od 02.02.2022 do 08.02.2022. W Internecie brak jakiekolwiek informacji. Na infolinii uzyskałem informację, że 8 lutego będzie już otwarty. Byłam 9 lutego kilka minut po 16! Bank zamknięty czynny do 16. Do tej pory był czynny zawsze do 17. CZY Toruń to wieś!!?? W Internecie informacja , czynny do 17. Na infolinii również. Dzisiaj idę kolejny 4 raz,by załatwić swoje sprawy. Obsługa niemrawa. Kolejki do kas. Czynna jedna. WSTYD!!
    ZaletyŻadnych zalet. Kilka lat temu lider w obsłudze klientów.
  • ~Ppp / 2022-02-09 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno jak tam się dodzwonić dramat jestem na telefonie od godziny nikt nieodbiera
    WadyDno
  • ~Anonim / 2022-02-08 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja!
    Banda nie powiem czego!
    Pracownicy infolinii chamscy, nie udzielają konkretnych odpowiedzi na pytania oraz rozłączają się w trakcie rozmowy!
    Nie polecam!!!!
    Po spłacie raty dowiedziałam się w SMS, ze rata ma jeszcze dopłatę o której nie zostałam poinformowana wcześniej!
    Oczywiście pracownik infolinii również nie odpowiedział mi na pytanie skąd ta kwota się wzięła !
    Nigdy nikomu nie życzę mieć co kolwiek związane z tym bankiem!
    ZaletyNie ma
    WadyTylko wady
  • ~Beata / 2022-02-07 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety,podobnie jak moim przedmówcom nie udało mi się dodzwonić na infolinię banku. Nie mam pojęcia skąd te statystyki o 98% zadowolonych klientów. To zdecydowanie absurd.
    Kpina i żenujący stosunek do klientów.
  • ~ŁUKASZ / 2022-02-05 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    włam na konto wyzerowanie konta brak reakcji ze strony banku
  • ~Karina / 2022-02-04 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się dodzwonić. Czekanie ponad godzinę, czy to jest Ok ? Człowiek dzwoni załatwić sprawę i musi tyle czekać, o co chodzi?Macie jednego pracownika ? Zniechęcacie i to bardzo. Porażka. Najpierw trzeba wysłuchać gadanie o +500 i pożyczkach, po co mi to? Jak będę potrzebować to się sama zgłoszę.
    ZaletyNiema
    WadyCzekanie i gadanie o kompletnie nie interesujących ofertach
  • ~Grzegorz / 2022-02-04 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie bank Millenium to kolejny niesolidny bank który nie działa dla klienta tylko przeciwko niemu nie zawaham się po swoim przykładzie określić że Złodziejskim Bankiem, nie polecam nikomu.no chyba że wrogowi :(
    ZaletyBrak
  • ~Bozena / 2022-02-03 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Czarodzieje ...ukrywaja ważne fakty oprocentowanie..kwotę prowizji i ubezpieczenie.
    Byłam w oddziale banku w Warszawie przy ulicy Wolskiej i Pan bankowiec był przesympatyczny ...miło się rozmawiało ale tak pokierowal rozmowę żeby szybko obsłużyć i sprzedać kredycik. Udało mu się. Wróciłam do domu biorę dokumenty czytam i doznaje szoku...przedstawiono mi że mój kredycik będzie w kwocie ponad 13 tyś po czym niżej napisane że całkowita kwota kredytu z prowizją i ubezpieczeniem będzie ponad 17 tyś.
    Tej kwoty P. Bankowiec mi nie powiedział
    . Poszłam do banku z powrotem bliżej domu do oddziału i mówię że chce zrezygnować z kredytu i słyszę że nie mogę!!!
    Muszę spłacać!!!
    Każdy konsument ma prawo odstąpić od kredytu w ciągu 14 dni.
    Tego że nie będę mogła zwrócić kredyt mi nie powiedziano.!!!
    Jak tak można. ??
    Prawo konsumenckie chyba obowiązuje każdą placówkę?
    Uważam że to nie uczciwe.
    W Banku przy ul .Okopowej pan kierownik bardzo miły zaproponował że mogę złożyć reklamację i może się uda...zrezygnować z kredytu.
    Jestem wieloletnią klientka rzetelna i uważam że tak nie powinno się traktować klientów.
    Jeśli reklamacja nie będzie uwzględniona będę pisać do rzecznika praw konsumenta. Bo tego tak nie zostawię.
    Jestem zniesmaczoma. I na pewno zastanowię się nad zmianą banku gdzie uczciwość i przejrzystość informacji jest na pierwszym miejscu.
  • ~Karolina / 2022-02-03 11:55
    Ocena: 4.67 / 5
    Korzystam z konta od wielu lat, na przejrzystych zasadach bez żadnych opłat, konta, konta walutowe, bankomaty, wszystko za darmo Wszystko, proste, intuicyjne, najlepsza aplikacja. Załatwiam swoje sprawy zdalnie, nigdy z aplikacją nie miałam problemu. Wygoda korzystanie ze wszystkich bankomatów
    ZaletyŚwietna aplikacja, brak opłat , wszystkie bankomaty za free
  • ~Sylwia / 2022-02-02 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego banku,od 2 miesięcy mają problem z wyjaśnieniem mojej sprawy.Odsyłają od Jasia do Stasia itd. Nie potrafią naprawić prostej usterki ,masakra.
  • ~Posiadacz konta / 2022-02-01 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z usług tego banku. Obsługa klienta w placówkach jest na bardzo niskim poziomie, mam wrażenie, że ludzie którzy tam pracują nie mają zielonego pojęcia o bankowości. Nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania typu co to za opłata, która bank ściągnął z konta? Aktualnie również brak możliwości wypłaty gotówki w placówkach, co przy braku karty (która musiała zostać zablokowana) jest ogromnym problemem.
    Nie rozumiem również ciągłego zachęcania do założenia konta oszczędnościowego mimo zdecydowanej odmowy ze strony klienta.
    ZaletyNie potrafię wymienić ani jednej zalety posiadania konta w tym banku.
    WadyJak w opinii powyżej.
  • ~Katarzyna / 2022-02-01 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa mówi co chce, przez infolinię inna informacja, a w placówce inna. Nie potrafią zdjąć zlecenia stałego. A ja tracę pieniądze.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 911
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4650
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4479
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3945
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004