Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 966 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ŁUKASZ / 2022-02-05 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    włam na konto wyzerowanie konta brak reakcji ze strony banku
  • ~Karina / 2022-02-04 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się dodzwonić. Czekanie ponad godzinę, czy to jest Ok ? Człowiek dzwoni załatwić sprawę i musi tyle czekać, o co chodzi?Macie jednego pracownika ? Zniechęcacie i to bardzo. Porażka. Najpierw trzeba wysłuchać gadanie o +500 i pożyczkach, po co mi to? Jak będę potrzebować to się sama zgłoszę.
    ZaletyNiema
    WadyCzekanie i gadanie o kompletnie nie interesujących ofertach
  • ~Grzegorz / 2022-02-04 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie bank Millenium to kolejny niesolidny bank który nie działa dla klienta tylko przeciwko niemu nie zawaham się po swoim przykładzie określić że Złodziejskim Bankiem, nie polecam nikomu.no chyba że wrogowi :(
    ZaletyBrak
  • ~Bozena / 2022-02-03 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Czarodzieje ...ukrywaja ważne fakty oprocentowanie..kwotę prowizji i ubezpieczenie.
    Byłam w oddziale banku w Warszawie przy ulicy Wolskiej i Pan bankowiec był przesympatyczny ...miło się rozmawiało ale tak pokierowal rozmowę żeby szybko obsłużyć i sprzedać kredycik. Udało mu się. Wróciłam do domu biorę dokumenty czytam i doznaje szoku...przedstawiono mi że mój kredycik będzie w kwocie ponad 13 tyś po czym niżej napisane że całkowita kwota kredytu z prowizją i ubezpieczeniem będzie ponad 17 tyś.
    Tej kwoty P. Bankowiec mi nie powiedział
    . Poszłam do banku z powrotem bliżej domu do oddziału i mówię że chce zrezygnować z kredytu i słyszę że nie mogę!!!
    Muszę spłacać!!!
    Każdy konsument ma prawo odstąpić od kredytu w ciągu 14 dni.
    Tego że nie będę mogła zwrócić kredyt mi nie powiedziano.!!!
    Jak tak można. ??
    Prawo konsumenckie chyba obowiązuje każdą placówkę?
    Uważam że to nie uczciwe.
    W Banku przy ul .Okopowej pan kierownik bardzo miły zaproponował że mogę złożyć reklamację i może się uda...zrezygnować z kredytu.
    Jestem wieloletnią klientka rzetelna i uważam że tak nie powinno się traktować klientów.
    Jeśli reklamacja nie będzie uwzględniona będę pisać do rzecznika praw konsumenta. Bo tego tak nie zostawię.
    Jestem zniesmaczoma. I na pewno zastanowię się nad zmianą banku gdzie uczciwość i przejrzystość informacji jest na pierwszym miejscu.
  • ~Karolina / 2022-02-03 11:55
    Ocena: 4.67 / 5
    Korzystam z konta od wielu lat, na przejrzystych zasadach bez żadnych opłat, konta, konta walutowe, bankomaty, wszystko za darmo Wszystko, proste, intuicyjne, najlepsza aplikacja. Załatwiam swoje sprawy zdalnie, nigdy z aplikacją nie miałam problemu. Wygoda korzystanie ze wszystkich bankomatów
    ZaletyŚwietna aplikacja, brak opłat , wszystkie bankomaty za free
  • ~Sylwia / 2022-02-02 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego banku,od 2 miesięcy mają problem z wyjaśnieniem mojej sprawy.Odsyłają od Jasia do Stasia itd. Nie potrafią naprawić prostej usterki ,masakra.
  • ~Posiadacz konta / 2022-02-01 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z usług tego banku. Obsługa klienta w placówkach jest na bardzo niskim poziomie, mam wrażenie, że ludzie którzy tam pracują nie mają zielonego pojęcia o bankowości. Nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania typu co to za opłata, która bank ściągnął z konta? Aktualnie również brak możliwości wypłaty gotówki w placówkach, co przy braku karty (która musiała zostać zablokowana) jest ogromnym problemem.
    Nie rozumiem również ciągłego zachęcania do założenia konta oszczędnościowego mimo zdecydowanej odmowy ze strony klienta.
    ZaletyNie potrafię wymienić ani jednej zalety posiadania konta w tym banku.
    WadyJak w opinii powyżej.
  • ~Katarzyna / 2022-02-01 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa mówi co chce, przez infolinię inna informacja, a w placówce inna. Nie potrafią zdjąć zlecenia stałego. A ja tracę pieniądze.
  • ~Masakra / 2022-01-27 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank a o bankowości internetowej to juz wogule nie wspomnę totalna porażka
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Lukasz / 2022-01-27 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank porażka żeby był problem z dodaniem numeru telefonu celem weryfikacji przelewów SMS. Skoro oe zlogowalem do aplikacji to po jaką holere jakoes telekody i milion wizyt banku....?
    ZaletyBrak
    WadyTrudne założenie konta firmowego
  • ~Tomasz / 2022-01-26 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 9 lat miesiac w miesiąc spłacałem rate po ponad 1000zł. Jak miałem wypadek i kłopot finansowy nie wpłaciłem dajmy na to w sierpniu raty. Od września już normalnie spłacane. Od razu zgłoszone do Bik.a teraz pismo że jak natychmiast nie spłace tej zaległości Zrywają umowę kredytową. Złodzieje zarobili już tyle na mnie a jak mały problem to najlepiej rozwiązać umowę ! Dno ! Kontakt dno !
  • ~Daw. / 2022-01-26 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy dają ofertę kredytu człowiek załatwia wszystkie papiery potrzebne a na koniec odmawiają udzielenia kredytu . To po co dają oferty ?!
  • ~Tom / 2022-01-24 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 tygodni dzwonią do mnie codziennie po 5 i wiecej razy bo man odsetki od kredytu 0,35 groszy i ,musze to natychmiast zaplacic.Czy bank jest na etapie upadĺosci ? Chyba tak skoro nie moźna tych odsetek doliczyć do kolejnej raty .
  • ~Wielki Duch / 2022-01-22 20:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam konto od ponad 10 lat, polecam. Polecam, polecam
    ZaletyPolecam
  • ~AnoniM / 2022-01-17 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez 1 zł, o którym nie miałem pojęcia, nie mogę dostać nic na raty. W 3 bankach na kwotę 2000 tysiące zł w ratach po około 160 zł. O tym że jest ten 1 zł dowiedziałem się dopiero od pani przez telefon i to po dość sporym czasie. Minął rok od spłacenia tamtego kredytu, a w zeszłym tygodniu się dowiedziałem że nie mogę nic zrobić przez tamten świetny ruch. Dramat a nie bank. Z Credit Agricole czy Santander żadnego problemu. Nie polecam
    ZaletyNie wiedzą co to
    WadyBrak informacji i robienie z klientów dłużników. Gdyby była jakaś informacja o tym że został 1 zł do spłaty,.chodź nigdy wcześniej się z tym nie spotkałem to bym spłacił w terminie tak potężną kwotę.
  • ~Andrzej / 2022-01-15 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w którym mam konto zarobki 5 000 zł chec wziąci tv na raty po 200 zł odmowa , ale obracaćmoimi pieniedzmi to imiecie????? odradzam ten bank to szmira
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Ada / 2022-01-15 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niski poziom obsługi w oddziale w Olsztynie przy ul. Kościuszki. Obsługa nieuprzejma i bez kultury.
  • ~gt / 2022-01-14 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 23.12.2021 wykonałem przelew na 40 zł ekspresowy za 5 zł dostałem potwierdzenie i kod sms przelew widniał w historii mojego konta po kilku dniach okazało się ze przelew nie został zrealizowany i został wykasowany z mojej historii Obsługa banku kompletnie olewa klienta nie potrafi wyjaśnić dlaczego tak się stało
  • ~Andrzej / 2022-01-12 18:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Kompletnie niekompetentna obsługa. Byłem 4 razy załatwić sprawę wypłaty środków po postanowieniu sądu w sprawie spadkowej. Za każdym razem zbywano mnie. Obsługa za każdą wizytą kserowała dokumenty (min. akt zgonu, postanowienie sądu, wystąpienie sądu do banku itp.) i obiecywała, że może coś się dowiedzą. Teraz (po miesiącu), Obsługa w Oddziale w Głogowie (bo tam wszystko się odbywało) mogłaby wypełnić wniosek, ale Pani powiedziała, że nie zdąży w 30min (przed zamknięciem banku), bo wypełnienie wniosku zajmuje 40min i nikt jej nie zapłaci za nadgodziny. Obsługa dała mi adres gdzie mam złożyć pismo z zapytaniem, bo oni nie przyjmują żadnych pism. Nie korzystajcie z tego banku, bo jak umrzecie Bank Millennium nie wypłaci spadkobiercom przyznanych przez sądy pieniędzy, ani nikt nie dowie się co się stało z tymi pieniędzmi.
    ZaletyBardzo ładne biuro obsługi.
  • ~Adam / 2022-01-07 11:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Ten bank to jakiś żart. Pracownicy nie potrafią zakładać kont dla spółek kapitałowych, zawsze jest z tym problem. Dodatkowo jak jest potrzeba wypłaty gotówki to się okazuje, że oddział jest bezgotówkowy, i mogę sobie wypłacić z bankomatu. Gdybym potrzebował kilku tysięcy to nie szedłbym do oddziału. Teraz trzeba za każdym razem sprawdzać czy przypadkiem oddział nie zamienił się w bezgotówkowy...
    ZaletyAplikacją mobilna dla klientów indywidualnych
    Bankowość online dla klientów indywidualnych
    Wady- pracownicy nieprzeszkoleni z zakresu obsługi spółek kapitałowych (w tym ich wewnętrzna infolinia, która udziela pracownikom absurdalnych informacji)
    - co chwilę jakiś oddział przekształca się w bezgotówkowy
    - aplikacją mobilna dla przedsiębiorstw - toporna i właściwie brak części podstawowych funkcji, jak np. przelewy podatkowe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1204
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 966
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4475
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4414
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926