Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gabriella / 2020-04-30 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Chciałabym poinformować, że lepiej w ogóle nie zakładać konta w tym banku. To jest koszmar jak traktują oni ludzi. To są zwykli oszuści i naciągacze.
  • ~Gesia / 2023-06-24 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych bankow I widzę że nie tylko ja tak uważam bo komentarze są negatywne. W aplikacji ustawiona propozycja pożyczki że jest pożyczka czyli jedno i to samo a po uzupełnieniu wniosku odmowa. Spłacę kartę I uciekam z tego banku bo za długo jestem i nic z tego nie mam
    ZaletyŻadne
    WadyMultum
  • ~GO / 2022-03-23 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    komunikacja tylko sprzedażowa, obsługa klienta na druzgocącym poziomie, brak informacji o modyfikacjach na kredycie. obsługa w oddziałach - 2 RAZY zdarzyła mi się rzetelna obsługa.
    ZaletyBRAK
  • ~Gosia / 2021-06-16 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykre, że rodak przebywający za granicą nie jest w stanie uzyskać pomocy ze strony banku, gdyż nie jest w stanie odwiedzić kraju ani placówki ze względu na Covid-19
    WadyBrak pomocy za granicą
  • ~GOSIA / 2022-04-28 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank millennium leasing NIE POLECAM , STRASZNE TRAKTOWANIE KLIENTA !! ZANIEDBYWANIE!! , USTALENIA DOTYCZĄCE LESIUNGU A MIANOWICE UBEZPIECZENIA TRAGEDIA , Z PRACOWNIKIEM BANKU UMAWIAM SIĘ NA CO INNEGO A ON ZAPOMINA O TYM I PO INTERWENCJI WSZYSTKIEGO SIĘ WYPIERA INNI PRACOWNICY ROBIĄ CO CHCĄ NA MOJE REKLAMACJE ODPOWIADAJĄ PO DWÓCH MIESIĄCACH JAKI JUŻ NIE MOGĘ ROZWIĄZAĆ UMOWY UBEZPIECZENIA PO MINA OKRES 30 DNI WYPOWIEDZENIA . PRAKTYKI BANKU SKANDALICZNE!!!! NIE POLECAM NIKOMU TO CO ROBIĄ W BANKU JEST TRAGEDIĄ DLA KLIENTA , Z BROKEREM UBEZPIECZENIOWYM UMAWIAM SIĘ NA INNA KWOTĘ UBEZPIECZENIA a ban bez żadnej informacji wystawia mi fakturę z podatkiem vat o 1000 zł więcej !!! piszę reklamacje ,że chcę zapłacić do brokera , bank po dwóch m-ach odpowiada LUDZIE I DOSTAJĘ WIADOMOŚĆ -"W związku z nieuwzględnieniem złożonej przez Państwa reklamacji informujemy, iż mają Państwo możliwość wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie tej sprawy do Rzecznika Finansowego, a także prawdo do wystąpienia przeciwko Millennium Leasing z powództwem w tej sprawie do sądu powszechnego. Sądem właściwym miejscowo dla rozpoznania takiej sprawy jest Sąd Rejonowo dla m.st. Warszawy m IX Wydział Gospodarczy."-niestety sprawa nie do wygrania dla zwykłej malutkiej firmy!!!
    REKLAMACJA polegała na niezasadną opłatę za zaległość , która wystąpiła z winy pracownika ale to oczywiście klient płaci !!!!! trzymajcie się z daleka od BANKU MILLENIUM A W SZCZEGÓLNOŚCI OD LEASINGU !!!!!
    A NA KONIEC PRACOWNIK NAWET NIE ODBIERA TELEFONÓW!!!


    ZaletyBRAK
    WadyKARYGODNE ZUCHWALSTWO, BRAK ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW !!!
  • ~Gosia / 2024-10-05 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki może być . Bank nie stosuje się do aktu notarialnego , każą mamie załatwiać sprawy gdzie mama jest osobą leżąca . Ma do banku przyjść osobiście.
    ZaletyBrak
    WadyBrak empatii
  • ~Gotówka to wolność / 2023-07-17 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamykają oddziały trzeba jechać 15 km żeby wypłacić gotówkę kij im w oko
  • ~Grazyna / 2022-08-26 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinięe się nie dodzwonisz , chyba że poczekasz godzinę. Konsultanci opryskliwi, zero szacunku. Pieniądze nie wypłacone z bankomatu ale pobrane przez bank. Sytuacja patowa,pan z bok twierdzi , że jak nie wrócą, to trzeba pisać reklamacje. Z takim chamstwem w rozmowie się nie spotkałam. Zadzwoniłam w imieniu mojego syna ( wcześniej zakładałam mu konto, bo miał 16 lat)któremu bankomat nie wypłacił pieniędzy, a pan drze się na mnie , że syn udostępnił mi kod, co jest absurdalne, bo sam wprowadził wszystkie dane. Efekt taki, że przenoszę mu konto do innego banku. Bank zapomina , że 18 latek najczęściej nie zarabia i to czy konto będzie miał w tym banku zależy od rodziców, bo to rodzice bezpośrednio wpłacają na to konto pieniądze.
    ZaletyBrak
    WadyTragedia infolinia, obsługa chamska
  • ~greg / 2016-04-04 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój developer miał tam konto i było mniej papierkologii dlatego wziąłem kredyt w Millennium. Konto Premium było za darmo dla posiadaczy kredytów "hipotecznych". od 2009 Millennium powiedziało, że wali to i konto kosztuje 15zł a posiadanie kredytu nie jest czynnikiem wystarczającym do zwolnienia z opłaty. Aby uzyskać zwolnienie trzeba trzymać 5.000zł na nieoprocentowanym rachunku. Potem Millennium wprowadziło rachunki z możliwością uniknięcia opłaty jak przelewasz pencję. No dobra ale to dla nowych klientów. Dla tych co mają kredyt to zmiana rachunku do spłacania kredytu wiąże się z prowizją 500zł !!! Przy każdej okazji próbują wcisnąć ankes usuwający niedozwolone klauzule z umowy kredytu. Wręcz złodziejski spread 6,3% do sprawdzenia na stronie jak poniżej http://spred.pl/ Millennium przysłał mi pismo, że łaskawie pozwoli mi na przewalutowanie kredytu pseudo CHF po aktualny kursie CHF w NBP. mają gest skurczysyny. :) Uciekać jak najdalej od tego banku !!!
    Zaletyprzekręcą klienta na wszystkim co się tylko da.
    Wadyj.w.
    konto i kredyt pseudo CHF od 2007
  • ~Grzegorz / 2020-11-16 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotaczam nic nie mieć wspólnego z tym bankiem. Naciągają na fikcyjne umowy kredytu pod kredytem stworzenia konta. Kredyt jest fikcyjny, przedstawione umowy ze strony konsultanta, są fikcyjne. Przykład przed stworzeniem konta za 15 tyś konszt łączny kr3cytu 23 tys. na 36 miesięcy. Po umowie założenia konta koszt 31 tys. Ostrzegam oszyuuuuuści jak miasło
    Wadykoszuści
  • ~Grzegorz / 2022-02-04 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie bank Millenium to kolejny niesolidny bank który nie działa dla klienta tylko przeciwko niemu nie zawaham się po swoim przykładzie określić że Złodziejskim Bankiem, nie polecam nikomu.no chyba że wrogowi :(
    ZaletyBrak
  • ~Grzegorz / 2022-05-08 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam oddzału tego banku we Wrocławiu na Strzegomskiej.
    Obsługa strasznie opryskliwa i chamska.
    Zadawanie pytań i dopytwanie się o szczegóły spotkało się z wielkim oburzeniem, że klinet śmie się czegoś dociekać.
    Załatwienie nawet najprostrzej sprawy trwa wiczność.
    Na 6 stanowisk tylko 3 były obsadzone, a obsługa klientów odbywała się w jednym.
    NIgdy tam już nie pójdę, to jeden dramat i tragedia.
  • ~Grzegorz / 2022-12-20 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedna wielka kpina. Kredyt ratalny, który żeby wcześniej spłacić muszę się udać do bezpośrednio do banku. Oczywiście wcześniej trzeba wpłacić pieniądze na konto techniczne. Czyli pieniądze są w banku a ja nie mogę ich przekierować na spłatę rat. Wcześniej trzeba stracić pół dnia żeby zalogować się na ich stronę, no nikt nic nie powie bez posranego ''mile kodu''. Omijajcie ten syf z daleka bo szkoda nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalnej obsługi klienta, Z poziomu internetu nie można nic zrobić.
  • ~gt / 2022-01-14 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 23.12.2021 wykonałem przelew na 40 zł ekspresowy za 5 zł dostałem potwierdzenie i kod sms przelew widniał w historii mojego konta po kilku dniach okazało się ze przelew nie został zrealizowany i został wykasowany z mojej historii Obsługa banku kompletnie olewa klienta nie potrafi wyjaśnić dlaczego tak się stało
  • ~Gujcio / 2024-02-24 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 tyg nie mogę wykonywać płatności moja kartą, bank nie wie dlaczego
    ZaletyNie znam
    WadyObsługa klienta działa jak boty
  • ~Gutek / 2022-06-17 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowita porażka. Wpłaty we wpłatomatach nie księgują się potem oczekiwanie do 35 dni roboczych na zwrot własnych pieniędzy.szczerze odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Gwidon / 2022-02-19 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam z córką w oddziale Banku w Zamościu przy ul.Peowiaków 9.Córka chciała dokonać wpłaty środków ,ale pracownik banku zażądał użycia aplikacji do autoryzacji transakcji,córka nie posiada tej aplikacji i nie miała przy sobie telefonu.Pracownik odmówił przyjecia jakiejkolwiek wpłaty środków na konto.Na pytanie ,co w takiej sytuacji mamy zrobić wzruszył ramionami,że nie może przyjąć wpłaty, bo nie drukują potwierdzeń papierowych i nie ma jakiegokolwiek rozwiązania,po prostu nie, bo nie. Nie po to zgłosiłyśmy się do placówki Banku,żeby sprawy załatwiać przez aplikację, a tym bardziej,żeby odejść "z kwitkiem". Takie podejście i sposób traktowania klienta w placówce jest żenujący. Właściciel konta musi się prosić o to, żeby mógł wpłacić środki na swoje konto lub wypłacić i odchodzi załatwiony odmownie ? Coś tu chyba jest nie tak.
  • ~Hania / 2023-02-06 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci którzy pracują w tym banku to pomyłka brak wyszkolenia nie mówić o kulturze NIE POLECAM
    ZaletyBrak
  • ~Hanna / 2023-06-29 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spodziewałam się takiego braku kompetencji dopóki nie musiałam załatwiać szybszej spłaty kredytu hipotecznego. W placówkach i na infolinii pracownicy wprowadzili nas w błąd. Zero konsekwencji dla pracowników a my musieliśmy jeździć po 100km do banku ponieważ się przeprowadziliśmy i nie mamy oddziału w mieście. Wysyłka zaświadczenia to kolejny dramat -czas 2tyg. Pojechaliśmy do banku a pani nie umiała wydrukować dokumentu. Trzeba było dzwonić na infolinię będąc w banku i instruować pracownika w placówce. Potem pracownik źle wystawił dyspozycję ...zatem znów musimy jechać do banku.
    Dramat.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników
  • ~Henryk / 2020-11-28 07:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jest złodziejskim narzędziem drenowania kasy. Byłem jego klientem biorąc kredyt w CHF/2001 r/ na Lanosa/samochód/, spłaciłem między czasie była stłuczka z tytułu AC - Bank zabrał połowę odszkodowania ja opłacałem naprawę nie było zmniejszenia wartości przedmiotu ubezpieczenia- po 10 latach bank jakby nic podaje mi konto ratalne jako osobiste i co m-c od lat potrąca za prowadzenie konta- żądając podania nowych danych wraz z nr nowego DO. Sprawę skieruję do UOKiK. Nie chcę z tym bankiem mieć nic do czynienia.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976