strona 29 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~Valdi / 2022-03-18 23:51
Nie na darmo w pobliżu banku (Millenium Partner w Końskich) jest lekarz psychiatra. Czas obsługi w prostych sprawach to katastrofa!!! Miła obsługa nie rekompensuje braku kompetencji ciągłych problemów technicznych i złych procedur. -
-
~Agata / 2022-03-17 19:07
Najgorszy z możliwych banków . Niespotykana niekompetencja , brak etyki , zwykli złodzieje . Ale zacznijmy od początku . Drogi zainteresowany czytelniku , jeśli masz czas to zapraszam do lektury która może Cię przestrzec przed najgorszym - wiązaniem się z tym gównianym bankiem. Gdybym była mądrzejsza przed 2 laty - nigdy , przenigdy nie wchodziłabym w to szambo. Ale od początku .
Wszystko było dobrze dopóki nie wzięłam tam hipoteki . Od momentu wzięcia hipoteki :
1. Baba która mnie kredytowała przestała odpisywać na maile .
2. Pod koniec sierpnia 2021 okazało się że spóźniłam się z wypłatą ostatniej transzy ( o czym nie wiedziałam , mimo że przy ostatniej wizycie w banku pytalam czy przypadkiem nie zbliżają mi się jakieś terminy - bank krótko przed tym spóźnieniem z uśmiechem stwierdził , że nie .
W wyniku spóźnienia , musiałam napisać i wypełnić od nowa wnioski związane z kredytem i czekać na decyzję , czy bank wypłaci mi moje pieniądze , czy tez nie . Miałam czekać 3 tyg max ale po 3 tyg nikt się nie odezwał więc napisałam na inoflinię . Baba z info powiedziała , że we wniosku który wypełniał pracownik brakuje 1 pola. Poszłam zatem do banku ale okazało się , że moim wnioskiem zajmuje się juz inna osoba bo poprzedni pracownik się zwolnił. Pracownica X pzejrzała wniosek i stwerdziła że wszystko jest i schowała go do szuflady . Minal kolejny miesiac .... zadzwonilam na infolinie , Pani powiedziala ze dalej brakuje jednego pola.... poszlam tam zatem do Pani X , ktora stwoerdzila ze wszystko jest . Powiedzialam ze nie wyjde dopoki nie sprawdzi go jeszcze raz . Pani po 3 razie sprawdzania wniosku napierw stwierdzila ze takiego pola w ogole nie ma , ale powiedzialam jej gdzie szukac...ja , ktora nie ma o tym pojecia . Okazalo sie ze oczywiscie takie pole istnieje i czekalam kolejne miesiace na zatwierdzenie i decyzję . Co ciekawe Pani X to rowniez klamczucha . Znam osobe z Millenium ( jedyna ktorej ufam) , ktora na moje nieszczescie mieszka w innym miescie . Poprosilam te osobe zeby dopilnowala zeby X zrobila w koncu wszystko jak nalezy. Okazalo sie , ze moja zaufana osoba zaczela z X rozmawiac na Skypie ( przed moim wyjsciem X patrzac mi w oczy powiedziala ze wszystko juz jest ok ) i wyszlo jaka z X jest idiotka . Rozmowa Z ( zaufana) .
Z- (do X) - dolaczylam skan wniosku do dokumentu ? Bo inaczej to ie przejdzie .
X- tak
Z- nieprawda bo widze to w systemie
X- aaaaa , dobra k***. To powiedz mi jak to zrobic bo ja nie umiem .
Gdyby nie to ze znam Z ten wniosek w zyciu by nie wyszedl zaszuflade . Skracajac historie - na oczekiwane pieniadze czekalam 5 miesiecy , poniewaz pozniej ta sama sprawe spartaczyly i inne osoby z tego banku . Niedolaczony wniosek, niewyslany skan, a bo ktos zappomnial , itd . Sprawa ciagnela sie przez 5 miesiecy i zeby dostac swoje pieniadze musialam zaplacic kare w wysyokosci 500 zl za spoznienie z wyplata transzy ....
Bank jako rekompensate za swoje bledy przyznal mi 80 zl na bon do Empiku.....
Po tej calej sprawie : bank do dzisiaj nalicza mi bezpodstawne kary , tu 100 zl, tam 220 zl, tam 100 . Kiedy pytam o to, nikt nie odpisuje albo pozno odpisuja ze tak to jest . Ostatnio sciagneli mi z konta kolejna
stowe za niedostarczenie polisy ubezpieczenia ktore dostarczylam im miesiac wczesniej ... oczywiscie infolinia poczatkowo orzekla, ze moge domagac sie zwrotu i otrzymam pieniadze na konto tego samego dnia jak tylko sprawdza polise. Sprawdzili ale oczywiscie nie wiedzialabym o tym gdybym nie znala zaufanej osoby Z. Mimo to bank nagle orzekl ze trzeba pisac reklamacje i czekac okolo miesiaca na decyzje .
To zwykli zlodzieje . Najgorszy z mozliwych bankow , z najslabsza obsluga z jaka kiedykolwiek sie spotkalam . Dzis bank zabiera mi 2/3 wyplaty ( stopy procentowe i kary ktorych byc nie powinno i o ktore ciagle toczy sie boj a oni nie chca oddawac albo przeciagaja w nieskonczonosc ) . Kazde pieniadze ktore udaje mi sie dorobic zeby sie jakos ratowac zabiera mi bank . Nie odpisuja na wiadomosci , ich kompetencja siega dna . Ten bank to najgorsze gowno finansowe z jakim sie zetknelam i kazdemu, kazdemu odradzam brania u nich JAKIEGOKOLWIEK kredytu . To scierowata swolocz.ZaletyzadnychWadybrak etyki , klamstwa, kradzieze, niekompetencja , wciskanie kitu w zywe oczy -
~Raul / 2022-03-16 17:48
Konto 360 jak kazde inne konto. O ile placisz i operujesz w kraju to może byc.
ABSOLUTNIE nie nadaje sie do przelewów zagranicznych oraz płatności kartą poza granicami kraju! Przewalutowania są na poziomie lichwiarskim średnio doliczaja 10%. Przyklad z października kurs euro 4.41, płatność revoltem 4.40 w tym samym dniu karta milenium (rozliczana w euro) 4.84 :)ZaletyChyba brak oplat w krajowych bankomatachWadyNIEOPŁACALNE kozystanie z kart platniczych poza granicami kraju bez znaczenia czy płatność bezgotowkowa czy bankomat -
~Miles / 2022-03-16 07:51
Posiadam konto walutowe. Wczoraj dowiedziałem się że jeśli chce wybrać euro to bedą mili za 2 tygodnie. Masakra złodziejstwo. -
~Olga / 2022-03-15 18:02
Porażka, w każdym oddziale pracownik mówi co innego. Robią problemy na każdym kroku. Na byle zaświadczenie czeka się w nieskończoność. Bank nie ma od ręki potwierdzenia pełnomocnictwa swojego pracownika, każą na nie czekać podczas gdy w innych bankach jest to dostępne od ręki. Nie polecam. Zaletyłatwość nadpłacenia kredytu, pakiet pomocy różnych specjalistówWadyObsługa klienta, niekompetencja na każdym kroku)skąd Wy tych ludzi bierzecie?)rozbieżność w wiedzy pracowników, ponad godzina czekania na infolinii bez informacji, który jesteś w kolejce. -
~Ssemyazaw / 2022-03-12 20:16
Nie polecam proc się trzeba o swoje pieniądze, mroA gotówkę na twoim koncie i trzeba czekać tydzień na wypłatę która musi być zamówiona na daną godzinę... -
~Jk / 2022-03-10 07:46
Wplatomaty w Poznaniu notorycznie nie przyjmują gotówki albo są ciągle zepsute. Nieporozumienie. Szczególnie ten na Słowiańskiej, ale dotyczy to też innych w Poznaniu. -
~Nieszczesny klient banku Milenium / 2022-03-08 19:24
ODRADZAM! Z konta znika kilka tys bo ktoś się wkradł na konto. Bank umywa ręcę. Po tym jak mówi, że przelew wygląda podejrzanie, odrzuca reklamacje mowiąc, że 'wygląda jak' ja bym zrobiła ten przelew! Omijać szerokim łukiem!!! Możecie stracić oszczędności swojego życia!!!!! ZaletyWyczyszczone kontoWadyNie utrudnianie pracy zlodziejom -
-
~Olka / 2022-03-08 13:40
Brak słów. Nie chcą wypłacać pieniędzy. Zaznaczam swoich ciężko zarobionych pieniędzy! Mimo zamówień, co też jest kpiną robią z Ciebie idiote. Przekładają terminy. Co to ma być,ja się pytam gdzie mają moja gotówkę? Żeby się prosić o swoje! Czas zrezygnować z tego banku. ZaletyŻadnych -
~Beata / 2022-03-03 12:46
Kontakt z infolinia to jakaś masakra.
Brak szacunku dla klienta. -
~BORYS / 2022-03-02 22:52
UCIEKAJCIE OD NICH HAKUJĄ ICH KONTA NIE ODDAJĄKASY -
~Drodka / 2022-03-02 12:47
Zamówiłam pieniądze w piątek, do odbioru w środę. Dzisiaj jadę po odbiór i niespodzianka-BRAK PENIĘDZY!!!! Nie mogę odzyskać swoich pieniędzy!!! Każą spróbować w poniedziałek. Masakra. Nie polecam. Pora zmienić bank. ZaletyBRAKWadynie dotrzymują terminów -
~Agnieszka / 2022-02-28 22:07
Bardzo długi czas na udzielenie pożyczki hipotecznej. Pomimo niezwłocznego składania przez klienta dokumentów brak informacji o terminie przelania środków. Nie można wogóle zaplanować jakichkolwiek dalszych kroków związanych z kredytem a jakiekolwiek próby ustalenia z bankiem o terminie przelania środków, nie przynosiły rezultatu. Kontakt z infolinią kończył się brakiem konkretnych informacji i za każdym razem rozmową z innym pracownikiem, który odczytywał w systemie te same dane co poprzedni pracownik bez udzielenia konkretnych informacji. Brak przejrzystych procedur. ZaletybrakWadybrak terminów załatwiania przez bank poszczególnych etapów udzielenia kredytu -
~Bartosz / 2022-02-26 14:30
Najgorszy bank jaki można spotkać na swojej drodze. Wyprowadzono mi z konta blisko 700 000 zł!!! Sprawa zgłoszona na policji i w prokuraturze plus sprawa w sądzie. Uważajcie na ten bank i zgłaszajcie wszelkie oszustwa na policję. Nie może pracownik banku dotykać czyiś pieniędzy. ZaletyBRAKWadyNajgorsza obsługa, niekompetentni oraz niemili pracownicy. -
~Aga / 2022-02-24 21:49
Pani na infolinii nie jest nastawiona na pomoc, nie odpowiada na pytania, nie próbuje rozwiązać problemu. Obsługa w oddziałach nie jest lepsza. Jeden z najgorszych banków -
~Tomasz / 2022-02-24 16:42
Bankomaty non stop nieczynne. Bank odmawia wyplaty gotowki, jest nieprzychylny klientowi. Dotyczy placowki na os teatralnym w Krakowie ZaletyBrakWadyCalosc -
-
~m / 2022-02-22 10:19
oddział w Atrium Copernicus w Toruniu - obsługa jest tam chyba za karę; udają, że nie widzą klienta, odsyłają do bankomatu nie pytając w jakiej sprawie klient przychodzi, kierowniczka opryskliwa i pozwalająca się na niestosowne komentarze. Przydałoby się szkolenie nie tylko z obsługi klienta ale przed wszystkim z kultury... -
~Łukasz / 2022-02-20 17:54
Sprawa dotyczy karty kredytowej. Moja karta kredytowa uległa zniszczeniu, zostało to zgloszone. I tu się zaczynają problemy gdyż na duplikat karty czekam od października i dalej jej nie ma. Okazuje się że przyczyną był błąd konsultanta który wysłał karte do Krakowa na ulicę Pawią (galeria krakowska)do odzialu którego już nie ma. Po anulacij ponownej tej karty kolejny pracownik mimo informacji o adresie z automatu wysłał kartę w to samo miejsce tłumacząc że pomyłki się zdarzają. Miarka się już przebrała czas powiadomić odpowiednie organy ścigania i zgłoszenie sprawy na policję RODO. Odradzam Bank Millennium jeśli nie chcecie żeby wasze dane walały się po całym mieście. Oczywiście konsultanci nic z tego sobie nie robią. Ale ja nie wiem w czyje ręce 2 krotnie wpadły moje dane. To tak bank szanuje dane osobowe. Czas zgłosić to na policję. ZaletyŻadnychWadyBrak ochrony danych osobowych -
~Gwidon / 2022-02-19 22:59
Byłam z córką w oddziale Banku w Zamościu przy ul.Peowiaków 9.Córka chciała dokonać wpłaty środków ,ale pracownik banku zażądał użycia aplikacji do autoryzacji transakcji,córka nie posiada tej aplikacji i nie miała przy sobie telefonu.Pracownik odmówił przyjecia jakiejkolwiek wpłaty środków na konto.Na pytanie ,co w takiej sytuacji mamy zrobić wzruszył ramionami,że nie może przyjąć wpłaty, bo nie drukują potwierdzeń papierowych i nie ma jakiegokolwiek rozwiązania,po prostu nie, bo nie. Nie po to zgłosiłyśmy się do placówki Banku,żeby sprawy załatwiać przez aplikację, a tym bardziej,żeby odejść "z kwitkiem". Takie podejście i sposób traktowania klienta w placówce jest żenujący. Właściciel konta musi się prosić o to, żeby mógł wpłacić środki na swoje konto lub wypłacić i odchodzi załatwiony odmownie ? Coś tu chyba jest nie tak. -
~ula / 2022-02-18 14:23
Bank schodzi na psy . Brak możliwości wpłat w okienku tylko przez wpłatomaty. Obsługa opryskliwa, od razu umoralniają klienta. ZaletybrakWadysame
strona 29 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »