Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Raul / 2022-03-16 17:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Konto 360 jak kazde inne konto. O ile placisz i operujesz w kraju to może byc.
    ABSOLUTNIE nie nadaje sie do przelewów zagranicznych oraz płatności kartą poza granicami kraju! Przewalutowania są na poziomie lichwiarskim średnio doliczaja 10%. Przyklad z października kurs euro 4.41, płatność revoltem 4.40 w tym samym dniu karta milenium (rozliczana w euro) 4.84 :)
    ZaletyChyba brak oplat w krajowych bankomatach
    WadyNIEOPŁACALNE kozystanie z kart platniczych poza granicami kraju bez znaczenia czy płatność bezgotowkowa czy bankomat
  • ~Miles / 2022-03-16 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam konto walutowe. Wczoraj dowiedziałem się że jeśli chce wybrać euro to bedą mili za 2 tygodnie. Masakra złodziejstwo.
  • ~Olga / 2022-03-15 18:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka, w każdym oddziale pracownik mówi co innego. Robią problemy na każdym kroku. Na byle zaświadczenie czeka się w nieskończoność. Bank nie ma od ręki potwierdzenia pełnomocnictwa swojego pracownika, każą na nie czekać podczas gdy w innych bankach jest to dostępne od ręki. Nie polecam.
    Zaletyłatwość nadpłacenia kredytu, pakiet pomocy różnych specjalistów
    WadyObsługa klienta, niekompetencja na każdym kroku)skąd Wy tych ludzi bierzecie?)rozbieżność w wiedzy pracowników, ponad godzina czekania na infolinii bez informacji, który jesteś w kolejce.
  • ~Ssemyazaw / 2022-03-12 20:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam proc się trzeba o swoje pieniądze, mroA gotówkę na twoim koncie i trzeba czekać tydzień na wypłatę która musi być zamówiona na daną godzinę...
  • ~Jk / 2022-03-10 07:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Wplatomaty w Poznaniu notorycznie nie przyjmują gotówki albo są ciągle zepsute. Nieporozumienie. Szczególnie ten na Słowiańskiej, ale dotyczy to też innych w Poznaniu.
  • ~Nieszczesny klient banku Milenium / 2022-03-08 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM! Z konta znika kilka tys bo ktoś się wkradł na konto. Bank umywa ręcę. Po tym jak mówi, że przelew wygląda podejrzanie, odrzuca reklamacje mowiąc, że 'wygląda jak' ja bym zrobiła ten przelew! Omijać szerokim łukiem!!! Możecie stracić oszczędności swojego życia!!!!!
    ZaletyWyczyszczone konto
    WadyNie utrudnianie pracy zlodziejom
  • ~Olka / 2022-03-08 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Nie chcą wypłacać pieniędzy. Zaznaczam swoich ciężko zarobionych pieniędzy! Mimo zamówień, co też jest kpiną robią z Ciebie idiote. Przekładają terminy. Co to ma być,ja się pytam gdzie mają moja gotówkę? Żeby się prosić o swoje! Czas zrezygnować z tego banku.
    ZaletyŻadnych
  • ~Beata / 2022-03-03 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z infolinia to jakaś masakra.
    Brak szacunku dla klienta.
  • ~BORYS / 2022-03-02 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    UCIEKAJCIE OD NICH HAKUJĄ ICH KONTA NIE ODDAJĄKASY
  • ~Drodka / 2022-03-02 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam pieniądze w piątek, do odbioru w środę. Dzisiaj jadę po odbiór i niespodzianka-BRAK PENIĘDZY!!!! Nie mogę odzyskać swoich pieniędzy!!! Każą spróbować w poniedziałek. Masakra. Nie polecam. Pora zmienić bank.
    ZaletyBRAK
    Wadynie dotrzymują terminów
  • ~Agnieszka / 2022-02-28 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo długi czas na udzielenie pożyczki hipotecznej. Pomimo niezwłocznego składania przez klienta dokumentów brak informacji o terminie przelania środków. Nie można wogóle zaplanować jakichkolwiek dalszych kroków związanych z kredytem a jakiekolwiek próby ustalenia z bankiem o terminie przelania środków, nie przynosiły rezultatu. Kontakt z infolinią kończył się brakiem konkretnych informacji i za każdym razem rozmową z innym pracownikiem, który odczytywał w systemie te same dane co poprzedni pracownik bez udzielenia konkretnych informacji. Brak przejrzystych procedur.
    Zaletybrak
    Wadybrak terminów załatwiania przez bank poszczególnych etapów udzielenia kredytu
  • ~Bartosz / 2022-02-26 14:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank jaki można spotkać na swojej drodze. Wyprowadzono mi z konta blisko 700 000 zł!!! Sprawa zgłoszona na policji i w prokuraturze plus sprawa w sądzie. Uważajcie na ten bank i zgłaszajcie wszelkie oszustwa na policję. Nie może pracownik banku dotykać czyiś pieniędzy.
    ZaletyBRAK
    WadyNajgorsza obsługa, niekompetentni oraz niemili pracownicy.
  • ~Aga / 2022-02-24 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani na infolinii nie jest nastawiona na pomoc, nie odpowiada na pytania, nie próbuje rozwiązać problemu. Obsługa w oddziałach nie jest lepsza. Jeden z najgorszych banków
  • ~Tomasz / 2022-02-24 16:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Bankomaty non stop nieczynne. Bank odmawia wyplaty gotowki, jest nieprzychylny klientowi. Dotyczy placowki na os teatralnym w Krakowie
    ZaletyBrak
    WadyCalosc
  • ~m / 2022-02-22 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    oddział w Atrium Copernicus w Toruniu - obsługa jest tam chyba za karę; udają, że nie widzą klienta, odsyłają do bankomatu nie pytając w jakiej sprawie klient przychodzi, kierowniczka opryskliwa i pozwalająca się na niestosowne komentarze. Przydałoby się szkolenie nie tylko z obsługi klienta ale przed wszystkim z kultury...
  • ~Łukasz / 2022-02-20 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawa dotyczy karty kredytowej. Moja karta kredytowa uległa zniszczeniu, zostało to zgloszone. I tu się zaczynają problemy gdyż na duplikat karty czekam od października i dalej jej nie ma. Okazuje się że przyczyną był błąd konsultanta który wysłał karte do Krakowa na ulicę Pawią (galeria krakowska)do odzialu którego już nie ma. Po anulacij ponownej tej karty kolejny pracownik mimo informacji o adresie z automatu wysłał kartę w to samo miejsce tłumacząc że pomyłki się zdarzają. Miarka się już przebrała czas powiadomić odpowiednie organy ścigania i zgłoszenie sprawy na policję RODO. Odradzam Bank Millennium jeśli nie chcecie żeby wasze dane walały się po całym mieście. Oczywiście konsultanci nic z tego sobie nie robią. Ale ja nie wiem w czyje ręce 2 krotnie wpadły moje dane. To tak bank szanuje dane osobowe. Czas zgłosić to na policję.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak ochrony danych osobowych
  • ~Gwidon / 2022-02-19 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam z córką w oddziale Banku w Zamościu przy ul.Peowiaków 9.Córka chciała dokonać wpłaty środków ,ale pracownik banku zażądał użycia aplikacji do autoryzacji transakcji,córka nie posiada tej aplikacji i nie miała przy sobie telefonu.Pracownik odmówił przyjecia jakiejkolwiek wpłaty środków na konto.Na pytanie ,co w takiej sytuacji mamy zrobić wzruszył ramionami,że nie może przyjąć wpłaty, bo nie drukują potwierdzeń papierowych i nie ma jakiegokolwiek rozwiązania,po prostu nie, bo nie. Nie po to zgłosiłyśmy się do placówki Banku,żeby sprawy załatwiać przez aplikację, a tym bardziej,żeby odejść "z kwitkiem". Takie podejście i sposób traktowania klienta w placówce jest żenujący. Właściciel konta musi się prosić o to, żeby mógł wpłacić środki na swoje konto lub wypłacić i odchodzi załatwiony odmownie ? Coś tu chyba jest nie tak.
  • ~ula / 2022-02-18 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank schodzi na psy . Brak możliwości wpłat w okienku tylko przez wpłatomaty. Obsługa opryskliwa, od razu umoralniają klienta.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~patryk / 2022-02-16 01:17
    Ocena: 1.50 / 5

    Od poniedziałku we Wrocławiu nie działa żaden bankomat i wpłatomat tego banku, dla mnie to jest szok i sprawa powinna trafić do prokuratury Jest już środa 2 w nocy i nic nie działa, mam pilna sprawę , nie mogę wpłacić gotówki w całym mieście.
    Skandal , zamykam konta w tym burdelu.
  • ~Klient / 2022-02-15 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje oszuści
    Okradają ludzi w biały dzień
    Wziąłem sprzęt na raty
    Za 3500 zł i dostałem dokumenty po dwóch tygodniach ze doliczyli jakieś złodziejskie ubezpieczenie w kwocie 1700 zł
    Nigdy więcej nawet nie chce patrzeć na tych złodzieji
    ZaletyŻadnych
    WadyZa mało miejsca żeby opisać wszystko
    Złodzieje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976