Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 966 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~BORYS / 2022-03-02 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    UCIEKAJCIE OD NICH HAKUJĄ ICH KONTA NIE ODDAJĄKASY
  • ~Drodka / 2022-03-02 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam pieniądze w piątek, do odbioru w środę. Dzisiaj jadę po odbiór i niespodzianka-BRAK PENIĘDZY!!!! Nie mogę odzyskać swoich pieniędzy!!! Każą spróbować w poniedziałek. Masakra. Nie polecam. Pora zmienić bank.
    ZaletyBRAK
    Wadynie dotrzymują terminów
  • ~Agnieszka / 2022-02-28 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo długi czas na udzielenie pożyczki hipotecznej. Pomimo niezwłocznego składania przez klienta dokumentów brak informacji o terminie przelania środków. Nie można wogóle zaplanować jakichkolwiek dalszych kroków związanych z kredytem a jakiekolwiek próby ustalenia z bankiem o terminie przelania środków, nie przynosiły rezultatu. Kontakt z infolinią kończył się brakiem konkretnych informacji i za każdym razem rozmową z innym pracownikiem, który odczytywał w systemie te same dane co poprzedni pracownik bez udzielenia konkretnych informacji. Brak przejrzystych procedur.
    Zaletybrak
    Wadybrak terminów załatwiania przez bank poszczególnych etapów udzielenia kredytu
  • ~Bartosz / 2022-02-26 14:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank jaki można spotkać na swojej drodze. Wyprowadzono mi z konta blisko 700 000 zł!!! Sprawa zgłoszona na policji i w prokuraturze plus sprawa w sądzie. Uważajcie na ten bank i zgłaszajcie wszelkie oszustwa na policję. Nie może pracownik banku dotykać czyiś pieniędzy.
    ZaletyBRAK
    WadyNajgorsza obsługa, niekompetentni oraz niemili pracownicy.
  • ~Aga / 2022-02-24 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani na infolinii nie jest nastawiona na pomoc, nie odpowiada na pytania, nie próbuje rozwiązać problemu. Obsługa w oddziałach nie jest lepsza. Jeden z najgorszych banków
  • ~Tomasz / 2022-02-24 16:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Bankomaty non stop nieczynne. Bank odmawia wyplaty gotowki, jest nieprzychylny klientowi. Dotyczy placowki na os teatralnym w Krakowie
    ZaletyBrak
    WadyCalosc
  • ~m / 2022-02-22 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    oddział w Atrium Copernicus w Toruniu - obsługa jest tam chyba za karę; udają, że nie widzą klienta, odsyłają do bankomatu nie pytając w jakiej sprawie klient przychodzi, kierowniczka opryskliwa i pozwalająca się na niestosowne komentarze. Przydałoby się szkolenie nie tylko z obsługi klienta ale przed wszystkim z kultury...
  • ~Łukasz / 2022-02-20 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawa dotyczy karty kredytowej. Moja karta kredytowa uległa zniszczeniu, zostało to zgloszone. I tu się zaczynają problemy gdyż na duplikat karty czekam od października i dalej jej nie ma. Okazuje się że przyczyną był błąd konsultanta który wysłał karte do Krakowa na ulicę Pawią (galeria krakowska)do odzialu którego już nie ma. Po anulacij ponownej tej karty kolejny pracownik mimo informacji o adresie z automatu wysłał kartę w to samo miejsce tłumacząc że pomyłki się zdarzają. Miarka się już przebrała czas powiadomić odpowiednie organy ścigania i zgłoszenie sprawy na policję RODO. Odradzam Bank Millennium jeśli nie chcecie żeby wasze dane walały się po całym mieście. Oczywiście konsultanci nic z tego sobie nie robią. Ale ja nie wiem w czyje ręce 2 krotnie wpadły moje dane. To tak bank szanuje dane osobowe. Czas zgłosić to na policję.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak ochrony danych osobowych
  • ~Gwidon / 2022-02-19 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam z córką w oddziale Banku w Zamościu przy ul.Peowiaków 9.Córka chciała dokonać wpłaty środków ,ale pracownik banku zażądał użycia aplikacji do autoryzacji transakcji,córka nie posiada tej aplikacji i nie miała przy sobie telefonu.Pracownik odmówił przyjecia jakiejkolwiek wpłaty środków na konto.Na pytanie ,co w takiej sytuacji mamy zrobić wzruszył ramionami,że nie może przyjąć wpłaty, bo nie drukują potwierdzeń papierowych i nie ma jakiegokolwiek rozwiązania,po prostu nie, bo nie. Nie po to zgłosiłyśmy się do placówki Banku,żeby sprawy załatwiać przez aplikację, a tym bardziej,żeby odejść "z kwitkiem". Takie podejście i sposób traktowania klienta w placówce jest żenujący. Właściciel konta musi się prosić o to, żeby mógł wpłacić środki na swoje konto lub wypłacić i odchodzi załatwiony odmownie ? Coś tu chyba jest nie tak.
  • ~ula / 2022-02-18 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank schodzi na psy . Brak możliwości wpłat w okienku tylko przez wpłatomaty. Obsługa opryskliwa, od razu umoralniają klienta.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~patryk / 2022-02-16 01:17
    Ocena: 1.50 / 5

    Od poniedziałku we Wrocławiu nie działa żaden bankomat i wpłatomat tego banku, dla mnie to jest szok i sprawa powinna trafić do prokuratury Jest już środa 2 w nocy i nic nie działa, mam pilna sprawę , nie mogę wpłacić gotówki w całym mieście.
    Skandal , zamykam konta w tym burdelu.
  • ~Klient / 2022-02-15 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje oszuści
    Okradają ludzi w biały dzień
    Wziąłem sprzęt na raty
    Za 3500 zł i dostałem dokumenty po dwóch tygodniach ze doliczyli jakieś złodziejskie ubezpieczenie w kwocie 1700 zł
    Nigdy więcej nawet nie chce patrzeć na tych złodzieji
    ZaletyŻadnych
    WadyZa mało miejsca żeby opisać wszystko
    Złodzieje
  • ~Marta / 2022-02-15 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyne określenie to ZLODZIEJE.
    Dobrze, że nie zdążyłam zaciągnąć tam kredytu hipotecznego. Nie słuchają klienta i zamiast zrobić tak żeby i klient i bank był zadowolony to jest umowa konstruowana tylko pod bank. Spłacam co mam wzięte i przenoszę się do innego banku. Nie pozdrawiam.
    ZaletyBrak.
  • ~Nikita / 2022-02-11 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona ,bank wiecznie zamknięty - w większości całuje klamkę jak chcę coś załatwić w banku. Obsługa niemiła ,zmuszająca do zakładania aplikacji ,której nie chce mieć ( bez aplikacji nie chcą przyjąć w placówce wpłaty na konto ) . Karta od konta biznes nie działa od kilku miesięcy i nikt nie wie czemu !!!! I dużo dużo więcej .... Szkoda pisać !!!! Zawsze wychodząc z banku jestem zdenerwowana
    ZaletyBrak brak i jeszcze raz brak
    WadyCały ten bank jest Wadą
  • ~Janusz / 2022-02-10 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK OSZUJKUJE NA KAZDYM KROKU ,OSZUKUJA NA SWOJA STRONE A KIEDY CHCESZ SŁACIC kredyt to trzymaja pieniadze na swoim koncie technicznym nie na koncie kredytu
    ZaletyOSZUSCI
    Wadyoszusci
  • ~maciek / 2022-02-10 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z tym bankiem to jakaś kpina, czat na stronie porażka, opryskliwość konsultantów na najwyższym poziomie mam wrażenie, że to sposób na odstraszenie klienta od rozmowy z braku chęci do udzielania jakichkolwiek informacji i odesłaniu interesanta do placówki banku lub zarabiają na trzymaniu klientów na linii godzinami . Nigdy więcej żadnej współpracy z nimi
    Zaletybrak, brak, brak
    Wadykontakt niemożliwy
  • ~Adela / 2022-02-10 11:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Dotyczy banku Millennium w Toruniu Szosa Chełmińska. SKANDAL!!! BANK nieczynny od 02.02.2022 do 08.02.2022. W Internecie brak jakiekolwiek informacji. Na infolinii uzyskałem informację, że 8 lutego będzie już otwarty. Byłam 9 lutego kilka minut po 16! Bank zamknięty czynny do 16. Do tej pory był czynny zawsze do 17. CZY Toruń to wieś!!?? W Internecie informacja , czynny do 17. Na infolinii również. Dzisiaj idę kolejny 4 raz,by załatwić swoje sprawy. Obsługa niemrawa. Kolejki do kas. Czynna jedna. WSTYD!!
    ZaletyŻadnych zalet. Kilka lat temu lider w obsłudze klientów.
  • ~Ppp / 2022-02-09 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno jak tam się dodzwonić dramat jestem na telefonie od godziny nikt nieodbiera
    WadyDno
  • ~Anonim / 2022-02-08 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja!
    Banda nie powiem czego!
    Pracownicy infolinii chamscy, nie udzielają konkretnych odpowiedzi na pytania oraz rozłączają się w trakcie rozmowy!
    Nie polecam!!!!
    Po spłacie raty dowiedziałam się w SMS, ze rata ma jeszcze dopłatę o której nie zostałam poinformowana wcześniej!
    Oczywiście pracownik infolinii również nie odpowiedział mi na pytanie skąd ta kwota się wzięła !
    Nigdy nikomu nie życzę mieć co kolwiek związane z tym bankiem!
    ZaletyNie ma
    WadyTylko wady
  • ~Beata / 2022-02-07 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety,podobnie jak moim przedmówcom nie udało mi się dodzwonić na infolinię banku. Nie mam pojęcia skąd te statystyki o 98% zadowolonych klientów. To zdecydowanie absurd.
    Kpina i żenujący stosunek do klientów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1204
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 966
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4475
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4414
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926