Wadyobsługa klienta
strona 27 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~Adam / 2022-04-08 15:13
Obsługa klienta totalne dno, nic Ci nie pomogą nie powiedzą bez jakiś ich kodów a jeśli ich nie pamiętasz to po prostu bujaj się klient. Obsługa fatalna, omijać z dala, szkoda nerwów i czasu, jest masę innych banków z obsługa na właściwym poziomie. -
-
~Andrew / 2022-04-08 13:18
Tam pracują jakieś AMEBY UMYSŁOWE!!!
Złożyliśmy wniosek o kredyt hipoteczny przez agenta, zarobki wysokie, zapas zdolności jeszcze na około 200tys zł.
Rezultat? WNIOSEK ODRZUCONY bo jakiś idiota z ich własnego zaświadczenia o zarobkach odczytał, że premie to moje wynagrodzenie zasadnicze! Czy wy zatrudniacie tam ludzi, którzy w ogóle umieją czytać?ZaletyBRAKWady3 razy kontakt z infolinią nieudany, pracownicy do debile -
~Kicor / 2022-04-05 10:00
Masakra. Mam tam konto do 20 lat. Od ok. 3 lat nic niedziała wiecznie. Obsługa klienta - nikt nie odbiera. Reklamacje - nie załatwione miesiącami. Od pół roku nie działaja mi karty przy transakcjach internetowych! Nie moge się doprosić naprawy. Bakn stał się zupłenie niefunkcjonalny. Ściąnięta aplikacja - non stop się zawieszała. Przeniosłam co mogłam do ING, tak mają superową apkę przynajmniej. A Milleniu ja nie wiem... chyba tam na prawdę kiepsko płacą pracownikom, bo nikt nic nie chce i nie może.... ZaletyżadnychWadyTragiczna obsługa klienta. Tchnicznie - masakra. -
~ja / 2022-04-04 14:40
Konto 360 obsługa banku wprowadza w błond co do premi .Po 3 miesiącach i spełnienu warunków okazuje się ze w 2018 roku byłem klijentem banku co miła pani przeoczyła -
~Dorota / 2022-04-02 21:49
Bardzo dobre konto korzystam od 14 lat nadal mam Dobre Konto,Polecam :D ZaletyOferta,Konta,KretydaWadyZADNYCH ;D -
~Koni / 2022-03-30 08:35
Tragiczny bank, infolinia nie działa, brak kontaktu podejściem, masakryczne warunki i nielegalne kradzieże z kont przez nich samych, nie polecam, trzymać się z dala. ZaletyŻadnychWadyTragiczna obsługa w oddziałach i na infolini, tragiczna strona, brak możliwości blika, aplikacja nie działa, duże koszty prowadzenia konta, ogólnie po prostu ten bank ma same wady. -
~Córka oszukanego ojca / 2022-03-30 02:13
Uważajcie na swoich rodziców i dziadków oraz inne starsze osoby, które korzystają z tego banku. Pracownicy są nieuczciwi. Wciskają staruszkom lokaty inwestycyjne (strukturyzowane). Wypełniają za taką osobę test, który weryfikuje wiedzę klienta o tych lokatach i nie informują, że za likwidację lokaty są kary. Wrobili w ten sposób mojego 82letniego ojca, który ma już spowolnione procesy poznawcze i zbyt słaby wzrok żeby przeczytać umowę. Ojcu uległa uszkodzeniu karta do bankomatu. Zamiast wydać nową do tej samej umowy, rozwiązali umowę i podpisali nową (pewnie chodzi o prowizję), a na karcie ustalili wysokie dzienne limity: 10000 zł w bankomacie i 20000 w sklepie. Starsze osoby nie powinny same chodzić do tego banku, bo są łatwą ofiarą jego nieuczciwych praktyk. Pójdźcie do banku ze swoim starszy członkiem rodziny i kontrolujcie poczynania jego praoowników. Przez 82 lata nikt w banku ojca nie oszukał. Ufał więc tym instytucjom. I wszystko zmienił Bank Millennium. W gruzach legło zaufanie całej rodziny, w tym moje. Brzydzę się tego co robią i brzydzę się tej instytucji. Zero etyki, zero szacunku, zero człowieczeństwa! ZaletyBrakWadyBank nieprzyjazny osobom starszym. Bank stosuje nieuczciwe praktyki i manipulację wobec osób starszych, słaba oferta w ogóle. Po tym co spotkało mojego rodzica śmiem twierdzić, że to nie bank, ale organizacja, która jest na równi z tymi co starszym ludziom wciskają mega drogie gary lub cudowne materace. Bank żyruje na ufności, naiwności, łatwowierności, słabszej sprawności umysłowej oraz fizycznej (np. wzrok) i ogólnej nieporadności osób starszych. -
~Tosii / 2022-03-28 13:35
Nikomu sie nie dogodzi co do bankow, ale każdy ma jakies w sobie plusy i minusy , zalezy jak sie nim dysponuje. Ostatnio mamuska skorzystala z tej okazji linka podam i jest zadowolona.
Tu link do stronki
-
-
~Moni / 2022-03-27 15:20
Nie polecam, mam u nich konto od 15 lat. Nie wychodzą na przeciw klientom. Obecnie podwyższają co miesiąc oprocentowania.Dla stałych klientów nie mają żadnych promocji.Wniosek o konsolidację z innego banku, mnóstwo załatwiania, biegania itp. Wstępna decyzja ok. A jak miało dojść do podpisania to brak zgody. Nawet nie wyjaśnili czemu. Tym bardziej kredyt miał być do nich przeniesiony. Co za różnica w którym banku się płaci, tym bardziej że Millenium miało korzystna ofertę konsolidacji bez prowizji i suma summarum rata byłaby niższa, no ale po co..... ZaletyBrak -
~MC / 2022-03-25 12:31
20 minut czekania na infolinii i nikt nie odbiera, nawet nie podają informacji ile osób jest w kolejce, brak jakiegokolwiek poszanowania dla klienta i jego czasu. -
~Pola / 2022-03-24 16:57
Bardzo kiepski bank, przycina na pieniądze, po spełnieniu warunków promocji pieniądze nie są automatycznie wypłacane na konto, jedynie po kliknięciu w znikający przycisk, premia przepadła mimo spełnienia warunków, pracownicy BARDZO niekompetentni. Nie spotkałam się jeszcze z taką niekompetencją pracowników, porażka... Mogę za to polecić Santander (mimo, że nie mam tam już konta to nawet proces zamykania przebiegł miło i profesjonalnie) czy mBank. -
~Jolanda / 2022-03-24 12:08
Nie polecam tego banku obsługa na żenująco niskim poziomie podejście pracownika na zasadzie " jak pani chce" dotyczące otwarcia konta firmowego z limitem kredytowym jest poza wszelką krytyką. ZaletyBezpłatne bankomatyWadyChyba cała reszta oferty -
~Robert / 2022-03-24 11:45
Chyba najgorszy bank ze wszystkich. Porażka już na infolini. Nie jestem klientem tego banku ale mam sprzęt na raty kupiony przez nich w elektromarkecie. Bez posiadania jakiś loginow nie jestem w stanie sprawdzić czy już jest sprzęt spłacony czy nie. Konsultant nie może pomóc bo nie jest w stanie nawet po peselu sprawdzić umowy ratalnej.musisz iść do placówki. Ja pierd....nigdy więcej waszych usług. Z innymi bankami mniejszy problem. ZaletyBrak.WadyMnóstwo -
~Paula / 2022-03-23 23:03
Dzień dobry,
Irytujące są ciągle wymuszanie aktualizacji w aplikacjach, bo sama aplikacja za dużo nie wnosi a dodatkowych funkcji nie używam. Zamiast tego proponowałabym wprowadzenia informacji komunikatów po przekroczeniu darowego ,,przerzucania" środków z konta wewnętrznego na główne, gdyż za kolejne są pobierane prowizję. Pozwoli to uniknąć nerwów, gdy z konta znikną środki.
Pozdrawiam,
Posiadacz konta w bankuZaletybankomat/ wpłatomat oraz kasa (wpłata lub wypłata nie pobiera za to prowizji)Wadypłatne (drugi) przelewy w jednym banku -
~GO / 2022-03-23 09:06
komunikacja tylko sprzedażowa, obsługa klienta na druzgocącym poziomie, brak informacji o modyfikacjach na kredycie. obsługa w oddziałach - 2 RAZY zdarzyła mi się rzetelna obsługa. ZaletyBRAK -
~Przemek / 2022-03-22 18:52
Bank Millennium wprowadza ludzi w błąd. Nie da się założyć konta dla uchodźców z Ukrainy bez karty pobytu, pomimo iż informują w Internecie klientów o takiej możliwości. Porażka. -
-
~Paulina / 2022-03-22 10:40
Nie polecam banku Millennium, jestem stala klientka banku Millennium od 18 roku zycia, przez ponad 7 lat nie zmienialam banku, skorzystalam z oferty Millennium limitu w koncie przez pierwsze 2 lata super, niski procent, raz dostalam oferte przedluzenia limitu za darmo i w tamtym roku splacilam limit 80% zaleglosci gotowka i za odnowienie limitu w kolejnym roku nie pobierano oplat, niestety w tym roku przeszli samych siebie, za niska kwote limitu w tym momencie pobieraja wielki procent oraz co miesieczne odsetki debetowe, bank Millennium takze nie posiada dobrych ofert kont osobistych dla klientow zagranicznych, jestem zmuszona po powrocie calkowicie zamknac konto i przeniesc sie do ING. ZaletybrakWadywyoskie oprocentowanie kredytow, brak zniżek dla stałych klientow, niekorzystna oferta kont osobistych -
~Kinia / 2022-03-20 21:46
Czytam opinie różnych banków i wszystkie są źle ciekawi mnie to nie ma dobrych banków???
Myślę że każdy ma wady i zalety szkoda że nie ma strony oceniającej klientów. Dama byłam świadkiem nie jednej kłótni klienta mimo że pracownik chciał pomóc, wszystko zależy od nas ludzie to oczywiste wymagamy też od siebie nie tylko innych uczmy się i nie idźmy na wygodę bo obowiązki też są po naszej stronie klienci a kultura osobisty, cierpliwość i zrozumienie dotyczy wszystkich ludzi nie ważne po której siedzą stronie. -
~Valdi / 2022-03-18 23:51
Nie na darmo w pobliżu banku (Millenium Partner w Końskich) jest lekarz psychiatra. Czas obsługi w prostych sprawach to katastrofa!!! Miła obsługa nie rekompensuje braku kompetencji ciągłych problemów technicznych i złych procedur. -
~Agata / 2022-03-17 19:07
Najgorszy z możliwych banków . Niespotykana niekompetencja , brak etyki , zwykli złodzieje . Ale zacznijmy od początku . Drogi zainteresowany czytelniku , jeśli masz czas to zapraszam do lektury która może Cię przestrzec przed najgorszym - wiązaniem się z tym gównianym bankiem. Gdybym była mądrzejsza przed 2 laty - nigdy , przenigdy nie wchodziłabym w to szambo. Ale od początku .
Wszystko było dobrze dopóki nie wzięłam tam hipoteki . Od momentu wzięcia hipoteki :
1. Baba która mnie kredytowała przestała odpisywać na maile .
2. Pod koniec sierpnia 2021 okazało się że spóźniłam się z wypłatą ostatniej transzy ( o czym nie wiedziałam , mimo że przy ostatniej wizycie w banku pytalam czy przypadkiem nie zbliżają mi się jakieś terminy - bank krótko przed tym spóźnieniem z uśmiechem stwierdził , że nie .
W wyniku spóźnienia , musiałam napisać i wypełnić od nowa wnioski związane z kredytem i czekać na decyzję , czy bank wypłaci mi moje pieniądze , czy tez nie . Miałam czekać 3 tyg max ale po 3 tyg nikt się nie odezwał więc napisałam na inoflinię . Baba z info powiedziała , że we wniosku który wypełniał pracownik brakuje 1 pola. Poszłam zatem do banku ale okazało się , że moim wnioskiem zajmuje się juz inna osoba bo poprzedni pracownik się zwolnił. Pracownica X pzejrzała wniosek i stwerdziła że wszystko jest i schowała go do szuflady . Minal kolejny miesiac .... zadzwonilam na infolinie , Pani powiedziala ze dalej brakuje jednego pola.... poszlam tam zatem do Pani X , ktora stwoerdzila ze wszystko jest . Powiedzialam ze nie wyjde dopoki nie sprawdzi go jeszcze raz . Pani po 3 razie sprawdzania wniosku napierw stwierdzila ze takiego pola w ogole nie ma , ale powiedzialam jej gdzie szukac...ja , ktora nie ma o tym pojecia . Okazalo sie ze oczywiscie takie pole istnieje i czekalam kolejne miesiace na zatwierdzenie i decyzję . Co ciekawe Pani X to rowniez klamczucha . Znam osobe z Millenium ( jedyna ktorej ufam) , ktora na moje nieszczescie mieszka w innym miescie . Poprosilam te osobe zeby dopilnowala zeby X zrobila w koncu wszystko jak nalezy. Okazalo sie , ze moja zaufana osoba zaczela z X rozmawiac na Skypie ( przed moim wyjsciem X patrzac mi w oczy powiedziala ze wszystko juz jest ok ) i wyszlo jaka z X jest idiotka . Rozmowa Z ( zaufana) .
Z- (do X) - dolaczylam skan wniosku do dokumentu ? Bo inaczej to ie przejdzie .
X- tak
Z- nieprawda bo widze to w systemie
X- aaaaa , dobra k***. To powiedz mi jak to zrobic bo ja nie umiem .
Gdyby nie to ze znam Z ten wniosek w zyciu by nie wyszedl zaszuflade . Skracajac historie - na oczekiwane pieniadze czekalam 5 miesiecy , poniewaz pozniej ta sama sprawe spartaczyly i inne osoby z tego banku . Niedolaczony wniosek, niewyslany skan, a bo ktos zappomnial , itd . Sprawa ciagnela sie przez 5 miesiecy i zeby dostac swoje pieniadze musialam zaplacic kare w wysyokosci 500 zl za spoznienie z wyplata transzy ....
Bank jako rekompensate za swoje bledy przyznal mi 80 zl na bon do Empiku.....
Po tej calej sprawie : bank do dzisiaj nalicza mi bezpodstawne kary , tu 100 zl, tam 220 zl, tam 100 . Kiedy pytam o to, nikt nie odpisuje albo pozno odpisuja ze tak to jest . Ostatnio sciagneli mi z konta kolejna
stowe za niedostarczenie polisy ubezpieczenia ktore dostarczylam im miesiac wczesniej ... oczywiscie infolinia poczatkowo orzekla, ze moge domagac sie zwrotu i otrzymam pieniadze na konto tego samego dnia jak tylko sprawdza polise. Sprawdzili ale oczywiscie nie wiedzialabym o tym gdybym nie znala zaufanej osoby Z. Mimo to bank nagle orzekl ze trzeba pisac reklamacje i czekac okolo miesiaca na decyzje .
To zwykli zlodzieje . Najgorszy z mozliwych bankow , z najslabsza obsluga z jaka kiedykolwiek sie spotkalam . Dzis bank zabiera mi 2/3 wyplaty ( stopy procentowe i kary ktorych byc nie powinno i o ktore ciagle toczy sie boj a oni nie chca oddawac albo przeciagaja w nieskonczonosc ) . Kazde pieniadze ktore udaje mi sie dorobic zeby sie jakos ratowac zabiera mi bank . Nie odpisuja na wiadomosci , ich kompetencja siega dna . Ten bank to najgorsze gowno finansowe z jakim sie zetknelam i kazdemu, kazdemu odradzam brania u nich JAKIEGOKOLWIEK kredytu . To scierowata swolocz.ZaletyzadnychWadybrak etyki , klamstwa, kradzieze, niekompetencja , wciskanie kitu w zywe oczy
strona 27 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »