strona 27 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~Sylwester / 2022-04-13 16:43
Dno. Za obsługę brak gwiazdek przyznanie jednej byłoby błędem.
Po śmierci ojca chciałem spłacić dług na karcie kredytowej, z aktem zgony udałem się do oddziału a tu otrzymałem taką radę, proszę wpłacić 10 lub 20 zł więcej niż wynosi zadłużenie i powinno być w porządku. Na pytanie ile wynosi zadłużenie brak informacji jakaś tajemnica bankowa na koniec żeby zamknąć kartę (nie konto) muszą być jakieś papiery z sądu.Akt2 infolinia -12zl informacji 0. Akt 3 poprosiłem przez internet o rozmowę z konsultantem po około godzinie telefon pan gotowy przedstawić ofertę, powiedziałem w jakiej sprawie dzwonię cisza po chwili pan mnie słyszy halo halo i połączenie przerwane mówiłem że słyszę w tle takie wyciszone odgłosy biura więc połączenie było tu malutka nadzieja że z jakiejś przyczyny ja nie byłem słyszany a nie pan udawał. -
-
~Adam / 2022-04-13 15:36
Bardzo fajny bank miła obsługa bardzo funkcjonalna apka (bardzo fajna apke też dla dzieci poniżej 13 lat. Jak i powyżej 13 lat) Zalety-blik
-konto dla osób poniżej 13 lat
-płatności telefonem HCE i Apple PayWady-Brak google pay -
~Paweł / 2022-04-12 13:48
Godziny słuchania muzyki na infolinii w oczekiwaniu na połączenie. Bank, który kiedyś działał sprawnie w tej chwili sprawia wrażenie całkowicie ignorującego klientów.
Karta wystawiona z błędem w nazwisku, tydzień oczekiwania na kolejną... której nie da się aktywować !!!
Omijajcie ten bank z daleka !Zaletydobra aplikacja na telefonWadyskandaliczna jakość obsługi -
~Sylwia / 2022-04-11 08:06
W grudniu zostałam okradziona przez internet bank poinformował mnie że środki nie zostaną mi zwrócone ponieważ to moja wina że mnie okradli. Zostałam bez środków do życia przed samymi świętami. Generalnie mają klientów w dupie. Nie polecam -
~Adam / 2022-04-08 15:13
Obsługa klienta totalne dno, nic Ci nie pomogą nie powiedzą bez jakiś ich kodów a jeśli ich nie pamiętasz to po prostu bujaj się klient. Obsługa fatalna, omijać z dala, szkoda nerwów i czasu, jest masę innych banków z obsługa na właściwym poziomie. Wadyobsługa klienta -
~Andrew / 2022-04-08 13:18
Tam pracują jakieś AMEBY UMYSŁOWE!!!
Złożyliśmy wniosek o kredyt hipoteczny przez agenta, zarobki wysokie, zapas zdolności jeszcze na około 200tys zł.
Rezultat? WNIOSEK ODRZUCONY bo jakiś idiota z ich własnego zaświadczenia o zarobkach odczytał, że premie to moje wynagrodzenie zasadnicze! Czy wy zatrudniacie tam ludzi, którzy w ogóle umieją czytać?ZaletyBRAKWady3 razy kontakt z infolinią nieudany, pracownicy do debile -
~Kicor / 2022-04-05 10:00
Masakra. Mam tam konto do 20 lat. Od ok. 3 lat nic niedziała wiecznie. Obsługa klienta - nikt nie odbiera. Reklamacje - nie załatwione miesiącami. Od pół roku nie działaja mi karty przy transakcjach internetowych! Nie moge się doprosić naprawy. Bakn stał się zupłenie niefunkcjonalny. Ściąnięta aplikacja - non stop się zawieszała. Przeniosłam co mogłam do ING, tak mają superową apkę przynajmniej. A Milleniu ja nie wiem... chyba tam na prawdę kiepsko płacą pracownikom, bo nikt nic nie chce i nie może.... ZaletyżadnychWadyTragiczna obsługa klienta. Tchnicznie - masakra. -
~ja / 2022-04-04 14:40
Konto 360 obsługa banku wprowadza w błond co do premi .Po 3 miesiącach i spełnienu warunków okazuje się ze w 2018 roku byłem klijentem banku co miła pani przeoczyła -
-
~Dorota / 2022-04-02 21:49
Bardzo dobre konto korzystam od 14 lat nadal mam Dobre Konto,Polecam :D ZaletyOferta,Konta,KretydaWadyZADNYCH ;D -
~Koni / 2022-03-30 08:35
Tragiczny bank, infolinia nie działa, brak kontaktu podejściem, masakryczne warunki i nielegalne kradzieże z kont przez nich samych, nie polecam, trzymać się z dala. ZaletyŻadnychWadyTragiczna obsługa w oddziałach i na infolini, tragiczna strona, brak możliwości blika, aplikacja nie działa, duże koszty prowadzenia konta, ogólnie po prostu ten bank ma same wady. -
~Córka oszukanego ojca / 2022-03-30 02:13
Uważajcie na swoich rodziców i dziadków oraz inne starsze osoby, które korzystają z tego banku. Pracownicy są nieuczciwi. Wciskają staruszkom lokaty inwestycyjne (strukturyzowane). Wypełniają za taką osobę test, który weryfikuje wiedzę klienta o tych lokatach i nie informują, że za likwidację lokaty są kary. Wrobili w ten sposób mojego 82letniego ojca, który ma już spowolnione procesy poznawcze i zbyt słaby wzrok żeby przeczytać umowę. Ojcu uległa uszkodzeniu karta do bankomatu. Zamiast wydać nową do tej samej umowy, rozwiązali umowę i podpisali nową (pewnie chodzi o prowizję), a na karcie ustalili wysokie dzienne limity: 10000 zł w bankomacie i 20000 w sklepie. Starsze osoby nie powinny same chodzić do tego banku, bo są łatwą ofiarą jego nieuczciwych praktyk. Pójdźcie do banku ze swoim starszy członkiem rodziny i kontrolujcie poczynania jego praoowników. Przez 82 lata nikt w banku ojca nie oszukał. Ufał więc tym instytucjom. I wszystko zmienił Bank Millennium. W gruzach legło zaufanie całej rodziny, w tym moje. Brzydzę się tego co robią i brzydzę się tej instytucji. Zero etyki, zero szacunku, zero człowieczeństwa! ZaletyBrakWadyBank nieprzyjazny osobom starszym. Bank stosuje nieuczciwe praktyki i manipulację wobec osób starszych, słaba oferta w ogóle. Po tym co spotkało mojego rodzica śmiem twierdzić, że to nie bank, ale organizacja, która jest na równi z tymi co starszym ludziom wciskają mega drogie gary lub cudowne materace. Bank żyruje na ufności, naiwności, łatwowierności, słabszej sprawności umysłowej oraz fizycznej (np. wzrok) i ogólnej nieporadności osób starszych. -
~Tosii / 2022-03-28 13:35
Nikomu sie nie dogodzi co do bankow, ale każdy ma jakies w sobie plusy i minusy , zalezy jak sie nim dysponuje. Ostatnio mamuska skorzystala z tej okazji linka podam i jest zadowolona.
Tu link do stronki
-
~Moni / 2022-03-27 15:20
Nie polecam, mam u nich konto od 15 lat. Nie wychodzą na przeciw klientom. Obecnie podwyższają co miesiąc oprocentowania.Dla stałych klientów nie mają żadnych promocji.Wniosek o konsolidację z innego banku, mnóstwo załatwiania, biegania itp. Wstępna decyzja ok. A jak miało dojść do podpisania to brak zgody. Nawet nie wyjaśnili czemu. Tym bardziej kredyt miał być do nich przeniesiony. Co za różnica w którym banku się płaci, tym bardziej że Millenium miało korzystna ofertę konsolidacji bez prowizji i suma summarum rata byłaby niższa, no ale po co..... ZaletyBrak -
~MC / 2022-03-25 12:31
20 minut czekania na infolinii i nikt nie odbiera, nawet nie podają informacji ile osób jest w kolejce, brak jakiegokolwiek poszanowania dla klienta i jego czasu. -
~Pola / 2022-03-24 16:57
Bardzo kiepski bank, przycina na pieniądze, po spełnieniu warunków promocji pieniądze nie są automatycznie wypłacane na konto, jedynie po kliknięciu w znikający przycisk, premia przepadła mimo spełnienia warunków, pracownicy BARDZO niekompetentni. Nie spotkałam się jeszcze z taką niekompetencją pracowników, porażka... Mogę za to polecić Santander (mimo, że nie mam tam już konta to nawet proces zamykania przebiegł miło i profesjonalnie) czy mBank. -
~Jolanda / 2022-03-24 12:08
Nie polecam tego banku obsługa na żenująco niskim poziomie podejście pracownika na zasadzie " jak pani chce" dotyczące otwarcia konta firmowego z limitem kredytowym jest poza wszelką krytyką. ZaletyBezpłatne bankomatyWadyChyba cała reszta oferty -
-
~Robert / 2022-03-24 11:45
Chyba najgorszy bank ze wszystkich. Porażka już na infolini. Nie jestem klientem tego banku ale mam sprzęt na raty kupiony przez nich w elektromarkecie. Bez posiadania jakiś loginow nie jestem w stanie sprawdzić czy już jest sprzęt spłacony czy nie. Konsultant nie może pomóc bo nie jest w stanie nawet po peselu sprawdzić umowy ratalnej.musisz iść do placówki. Ja pierd....nigdy więcej waszych usług. Z innymi bankami mniejszy problem. ZaletyBrak.WadyMnóstwo -
~Paula / 2022-03-23 23:03
Dzień dobry,
Irytujące są ciągle wymuszanie aktualizacji w aplikacjach, bo sama aplikacja za dużo nie wnosi a dodatkowych funkcji nie używam. Zamiast tego proponowałabym wprowadzenia informacji komunikatów po przekroczeniu darowego ,,przerzucania" środków z konta wewnętrznego na główne, gdyż za kolejne są pobierane prowizję. Pozwoli to uniknąć nerwów, gdy z konta znikną środki.
Pozdrawiam,
Posiadacz konta w bankuZaletybankomat/ wpłatomat oraz kasa (wpłata lub wypłata nie pobiera za to prowizji)Wadypłatne (drugi) przelewy w jednym banku -
~GO / 2022-03-23 09:06
komunikacja tylko sprzedażowa, obsługa klienta na druzgocącym poziomie, brak informacji o modyfikacjach na kredycie. obsługa w oddziałach - 2 RAZY zdarzyła mi się rzetelna obsługa. ZaletyBRAK -
~Przemek / 2022-03-22 18:52
Bank Millennium wprowadza ludzi w błąd. Nie da się założyć konta dla uchodźców z Ukrainy bez karty pobytu, pomimo iż informują w Internecie klientów o takiej możliwości. Porażka.
strona 27 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »