ZaletyBrak
strona 27 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~Moni / 2022-03-27 15:20
Nie polecam, mam u nich konto od 15 lat. Nie wychodzą na przeciw klientom. Obecnie podwyższają co miesiąc oprocentowania.Dla stałych klientów nie mają żadnych promocji.Wniosek o konsolidację z innego banku, mnóstwo załatwiania, biegania itp. Wstępna decyzja ok. A jak miało dojść do podpisania to brak zgody. Nawet nie wyjaśnili czemu. Tym bardziej kredyt miał być do nich przeniesiony. Co za różnica w którym banku się płaci, tym bardziej że Millenium miało korzystna ofertę konsolidacji bez prowizji i suma summarum rata byłaby niższa, no ale po co..... -
-
~MC / 2022-03-25 12:31
20 minut czekania na infolinii i nikt nie odbiera, nawet nie podają informacji ile osób jest w kolejce, brak jakiegokolwiek poszanowania dla klienta i jego czasu. -
~Pola / 2022-03-24 16:57
Bardzo kiepski bank, przycina na pieniądze, po spełnieniu warunków promocji pieniądze nie są automatycznie wypłacane na konto, jedynie po kliknięciu w znikający przycisk, premia przepadła mimo spełnienia warunków, pracownicy BARDZO niekompetentni. Nie spotkałam się jeszcze z taką niekompetencją pracowników, porażka... Mogę za to polecić Santander (mimo, że nie mam tam już konta to nawet proces zamykania przebiegł miło i profesjonalnie) czy mBank. -
~Jolanda / 2022-03-24 12:08
Nie polecam tego banku obsługa na żenująco niskim poziomie podejście pracownika na zasadzie " jak pani chce" dotyczące otwarcia konta firmowego z limitem kredytowym jest poza wszelką krytyką. ZaletyBezpłatne bankomatyWadyChyba cała reszta oferty -
~Robert / 2022-03-24 11:45
Chyba najgorszy bank ze wszystkich. Porażka już na infolini. Nie jestem klientem tego banku ale mam sprzęt na raty kupiony przez nich w elektromarkecie. Bez posiadania jakiś loginow nie jestem w stanie sprawdzić czy już jest sprzęt spłacony czy nie. Konsultant nie może pomóc bo nie jest w stanie nawet po peselu sprawdzić umowy ratalnej.musisz iść do placówki. Ja pierd....nigdy więcej waszych usług. Z innymi bankami mniejszy problem. ZaletyBrak.WadyMnóstwo -
~Paula / 2022-03-23 23:03
Dzień dobry,
Irytujące są ciągle wymuszanie aktualizacji w aplikacjach, bo sama aplikacja za dużo nie wnosi a dodatkowych funkcji nie używam. Zamiast tego proponowałabym wprowadzenia informacji komunikatów po przekroczeniu darowego ,,przerzucania" środków z konta wewnętrznego na główne, gdyż za kolejne są pobierane prowizję. Pozwoli to uniknąć nerwów, gdy z konta znikną środki.
Pozdrawiam,
Posiadacz konta w bankuZaletybankomat/ wpłatomat oraz kasa (wpłata lub wypłata nie pobiera za to prowizji)Wadypłatne (drugi) przelewy w jednym banku -
~GO / 2022-03-23 09:06
komunikacja tylko sprzedażowa, obsługa klienta na druzgocącym poziomie, brak informacji o modyfikacjach na kredycie. obsługa w oddziałach - 2 RAZY zdarzyła mi się rzetelna obsługa. ZaletyBRAK -
~Przemek / 2022-03-22 18:52
Bank Millennium wprowadza ludzi w błąd. Nie da się założyć konta dla uchodźców z Ukrainy bez karty pobytu, pomimo iż informują w Internecie klientów o takiej możliwości. Porażka. -
-
~Paulina / 2022-03-22 10:40
Nie polecam banku Millennium, jestem stala klientka banku Millennium od 18 roku zycia, przez ponad 7 lat nie zmienialam banku, skorzystalam z oferty Millennium limitu w koncie przez pierwsze 2 lata super, niski procent, raz dostalam oferte przedluzenia limitu za darmo i w tamtym roku splacilam limit 80% zaleglosci gotowka i za odnowienie limitu w kolejnym roku nie pobierano oplat, niestety w tym roku przeszli samych siebie, za niska kwote limitu w tym momencie pobieraja wielki procent oraz co miesieczne odsetki debetowe, bank Millennium takze nie posiada dobrych ofert kont osobistych dla klientow zagranicznych, jestem zmuszona po powrocie calkowicie zamknac konto i przeniesc sie do ING. ZaletybrakWadywyoskie oprocentowanie kredytow, brak zniżek dla stałych klientow, niekorzystna oferta kont osobistych -
~Kinia / 2022-03-20 21:46
Czytam opinie różnych banków i wszystkie są źle ciekawi mnie to nie ma dobrych banków???
Myślę że każdy ma wady i zalety szkoda że nie ma strony oceniającej klientów. Dama byłam świadkiem nie jednej kłótni klienta mimo że pracownik chciał pomóc, wszystko zależy od nas ludzie to oczywiste wymagamy też od siebie nie tylko innych uczmy się i nie idźmy na wygodę bo obowiązki też są po naszej stronie klienci a kultura osobisty, cierpliwość i zrozumienie dotyczy wszystkich ludzi nie ważne po której siedzą stronie. -
~Valdi / 2022-03-18 23:51
Nie na darmo w pobliżu banku (Millenium Partner w Końskich) jest lekarz psychiatra. Czas obsługi w prostych sprawach to katastrofa!!! Miła obsługa nie rekompensuje braku kompetencji ciągłych problemów technicznych i złych procedur. -
~Agata / 2022-03-17 19:07
Najgorszy z możliwych banków . Niespotykana niekompetencja , brak etyki , zwykli złodzieje . Ale zacznijmy od początku . Drogi zainteresowany czytelniku , jeśli masz czas to zapraszam do lektury która może Cię przestrzec przed najgorszym - wiązaniem się z tym gównianym bankiem. Gdybym była mądrzejsza przed 2 laty - nigdy , przenigdy nie wchodziłabym w to szambo. Ale od początku .
Wszystko było dobrze dopóki nie wzięłam tam hipoteki . Od momentu wzięcia hipoteki :
1. Baba która mnie kredytowała przestała odpisywać na maile .
2. Pod koniec sierpnia 2021 okazało się że spóźniłam się z wypłatą ostatniej transzy ( o czym nie wiedziałam , mimo że przy ostatniej wizycie w banku pytalam czy przypadkiem nie zbliżają mi się jakieś terminy - bank krótko przed tym spóźnieniem z uśmiechem stwierdził , że nie .
W wyniku spóźnienia , musiałam napisać i wypełnić od nowa wnioski związane z kredytem i czekać na decyzję , czy bank wypłaci mi moje pieniądze , czy tez nie . Miałam czekać 3 tyg max ale po 3 tyg nikt się nie odezwał więc napisałam na inoflinię . Baba z info powiedziała , że we wniosku który wypełniał pracownik brakuje 1 pola. Poszłam zatem do banku ale okazało się , że moim wnioskiem zajmuje się juz inna osoba bo poprzedni pracownik się zwolnił. Pracownica X pzejrzała wniosek i stwerdziła że wszystko jest i schowała go do szuflady . Minal kolejny miesiac .... zadzwonilam na infolinie , Pani powiedziala ze dalej brakuje jednego pola.... poszlam tam zatem do Pani X , ktora stwoerdzila ze wszystko jest . Powiedzialam ze nie wyjde dopoki nie sprawdzi go jeszcze raz . Pani po 3 razie sprawdzania wniosku napierw stwierdzila ze takiego pola w ogole nie ma , ale powiedzialam jej gdzie szukac...ja , ktora nie ma o tym pojecia . Okazalo sie ze oczywiscie takie pole istnieje i czekalam kolejne miesiace na zatwierdzenie i decyzję . Co ciekawe Pani X to rowniez klamczucha . Znam osobe z Millenium ( jedyna ktorej ufam) , ktora na moje nieszczescie mieszka w innym miescie . Poprosilam te osobe zeby dopilnowala zeby X zrobila w koncu wszystko jak nalezy. Okazalo sie , ze moja zaufana osoba zaczela z X rozmawiac na Skypie ( przed moim wyjsciem X patrzac mi w oczy powiedziala ze wszystko juz jest ok ) i wyszlo jaka z X jest idiotka . Rozmowa Z ( zaufana) .
Z- (do X) - dolaczylam skan wniosku do dokumentu ? Bo inaczej to ie przejdzie .
X- tak
Z- nieprawda bo widze to w systemie
X- aaaaa , dobra k***. To powiedz mi jak to zrobic bo ja nie umiem .
Gdyby nie to ze znam Z ten wniosek w zyciu by nie wyszedl zaszuflade . Skracajac historie - na oczekiwane pieniadze czekalam 5 miesiecy , poniewaz pozniej ta sama sprawe spartaczyly i inne osoby z tego banku . Niedolaczony wniosek, niewyslany skan, a bo ktos zappomnial , itd . Sprawa ciagnela sie przez 5 miesiecy i zeby dostac swoje pieniadze musialam zaplacic kare w wysyokosci 500 zl za spoznienie z wyplata transzy ....
Bank jako rekompensate za swoje bledy przyznal mi 80 zl na bon do Empiku.....
Po tej calej sprawie : bank do dzisiaj nalicza mi bezpodstawne kary , tu 100 zl, tam 220 zl, tam 100 . Kiedy pytam o to, nikt nie odpisuje albo pozno odpisuja ze tak to jest . Ostatnio sciagneli mi z konta kolejna
stowe za niedostarczenie polisy ubezpieczenia ktore dostarczylam im miesiac wczesniej ... oczywiscie infolinia poczatkowo orzekla, ze moge domagac sie zwrotu i otrzymam pieniadze na konto tego samego dnia jak tylko sprawdza polise. Sprawdzili ale oczywiscie nie wiedzialabym o tym gdybym nie znala zaufanej osoby Z. Mimo to bank nagle orzekl ze trzeba pisac reklamacje i czekac okolo miesiaca na decyzje .
To zwykli zlodzieje . Najgorszy z mozliwych bankow , z najslabsza obsluga z jaka kiedykolwiek sie spotkalam . Dzis bank zabiera mi 2/3 wyplaty ( stopy procentowe i kary ktorych byc nie powinno i o ktore ciagle toczy sie boj a oni nie chca oddawac albo przeciagaja w nieskonczonosc ) . Kazde pieniadze ktore udaje mi sie dorobic zeby sie jakos ratowac zabiera mi bank . Nie odpisuja na wiadomosci , ich kompetencja siega dna . Ten bank to najgorsze gowno finansowe z jakim sie zetknelam i kazdemu, kazdemu odradzam brania u nich JAKIEGOKOLWIEK kredytu . To scierowata swolocz.ZaletyzadnychWadybrak etyki , klamstwa, kradzieze, niekompetencja , wciskanie kitu w zywe oczy -
~Raul / 2022-03-16 17:48
Konto 360 jak kazde inne konto. O ile placisz i operujesz w kraju to może byc.
ABSOLUTNIE nie nadaje sie do przelewów zagranicznych oraz płatności kartą poza granicami kraju! Przewalutowania są na poziomie lichwiarskim średnio doliczaja 10%. Przyklad z października kurs euro 4.41, płatność revoltem 4.40 w tym samym dniu karta milenium (rozliczana w euro) 4.84 :)ZaletyChyba brak oplat w krajowych bankomatachWadyNIEOPŁACALNE kozystanie z kart platniczych poza granicami kraju bez znaczenia czy płatność bezgotowkowa czy bankomat -
~Miles / 2022-03-16 07:51
Posiadam konto walutowe. Wczoraj dowiedziałem się że jeśli chce wybrać euro to bedą mili za 2 tygodnie. Masakra złodziejstwo. -
~Olga / 2022-03-15 18:02
Porażka, w każdym oddziale pracownik mówi co innego. Robią problemy na każdym kroku. Na byle zaświadczenie czeka się w nieskończoność. Bank nie ma od ręki potwierdzenia pełnomocnictwa swojego pracownika, każą na nie czekać podczas gdy w innych bankach jest to dostępne od ręki. Nie polecam. Zaletyłatwość nadpłacenia kredytu, pakiet pomocy różnych specjalistówWadyObsługa klienta, niekompetencja na każdym kroku)skąd Wy tych ludzi bierzecie?)rozbieżność w wiedzy pracowników, ponad godzina czekania na infolinii bez informacji, który jesteś w kolejce. -
~Ssemyazaw / 2022-03-12 20:16
Nie polecam proc się trzeba o swoje pieniądze, mroA gotówkę na twoim koncie i trzeba czekać tydzień na wypłatę która musi być zamówiona na daną godzinę... -
-
~Jk / 2022-03-10 07:46
Wplatomaty w Poznaniu notorycznie nie przyjmują gotówki albo są ciągle zepsute. Nieporozumienie. Szczególnie ten na Słowiańskiej, ale dotyczy to też innych w Poznaniu. -
~Nieszczesny klient banku Milenium / 2022-03-08 19:24
ODRADZAM! Z konta znika kilka tys bo ktoś się wkradł na konto. Bank umywa ręcę. Po tym jak mówi, że przelew wygląda podejrzanie, odrzuca reklamacje mowiąc, że 'wygląda jak' ja bym zrobiła ten przelew! Omijać szerokim łukiem!!! Możecie stracić oszczędności swojego życia!!!!! ZaletyWyczyszczone kontoWadyNie utrudnianie pracy zlodziejom -
~Olka / 2022-03-08 13:40
Brak słów. Nie chcą wypłacać pieniędzy. Zaznaczam swoich ciężko zarobionych pieniędzy! Mimo zamówień, co też jest kpiną robią z Ciebie idiote. Przekładają terminy. Co to ma być,ja się pytam gdzie mają moja gotówkę? Żeby się prosić o swoje! Czas zrezygnować z tego banku. ZaletyŻadnych -
~Beata / 2022-03-03 12:46
Kontakt z infolinia to jakaś masakra.
Brak szacunku dla klienta.
strona 27 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »