Zadzwonił do mnie pracownik aby zweryfikować mnie przy przelewie. Zachowywał się i mówił jak naciągacz gdy powiedziałem że nie podam danych jeśli nie udowodni że jest z banku zablokował konto.
ZaletyBrak
WadyObsługa na bardzo niskim poziomie. Ludzie tam pracujący nadają się do Pchania karuzeli! Albo tarcia chrzanu!!!! A nie do pracy w banku.
~Damien / 2024-02-19 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują ludzi kradną kasę .. robią automatyczne przelewy ..
ZaletyZero
WadyMilon
~Dane osobowe / 2023-02-07 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli chcecie paść ofiarą oszusta który wygołoci wam konto do 0 zapraszam do założenia konta w banku millenium!!! Bank ułatwi cały proces tak że ty nie będziesz musiał robić nic a pieniądze same znikną!
Jesteście w millenium bezczelni, doskonale wiecie że klienci są okradani a namawiacie do zrezygnowania z limitów, korzystania z aplikacji która otwiera furtkę dla przestępców i na koniec macie klienta w dupie u proponujecie mu UWAGA KREDYT!!!
ZaletyBRAK
WadySą w białych rekawiczkach pośrednikiem w phishingu
~Daniel / 2022-05-16 11:12
Ocena: 1.00 / 5
Założyłem konto firmowe gdyż bank miał ofertę promocyjną pasującą do profilu mojej działalności. Bank nie potrafi dostarczyć mi karty do konta od blisko 3 miesięcy. Karta jest zamówiona do oddziału i po wysłaniu 3 karty już minęło 2 tygodnie czyli umowny czas dostarczenia i otrzymuje informację od pracownika "nie wiem co się dzieje z Pana Kartą". Wcześniej dzwoniąc na infolinię zapytać czy karta już dotarła otrzymałem informację "nie mogę skontaktować się z tym oddziałem ponieważ jest tak malutki że nawet nie mają nr telefonu" (oddział duży w wielkiej galerii handlowej) Domyślam się że celem Banku jest skuszenie klienta promocja a że nie dostarczy mu karty to nie skorzysta z promocji i może zostanie. Po złożeniu reklamacji o przedłużenie okresu promocji o czas kiedy to Bank nie może poradzić sobie z dostarczeniem karty otrzymałem odpowiedź że nie ma takiej możliwości. Czyli wniosek jest prosty promocja to ściema.
Wogole Bank który nie ma numerów do swoich oddziałów czy nie potrafi wysłać karty do oddziału tak aby dotarła przestaje budzić zaufanie firmy której można oddać swoje finanse.
Przedsiębiorcy polecam zastanowić się 2 razy czy warto tracić czas, pieniądze i nerwy.
~Daniel / 2023-04-19 06:22
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa tragedia na infolinii nie zna się na pracy nie potrafi pomyć po zatrudniali Ukraińców który do mnie mówi zrób ze przez aplikacje ja ci nie pomogę żart jakiś
ZaletyBrak profesjonalizmu
WadyBrak wiedzy
~DanielWroc / 2022-05-31 09:31
Ocena: 1.00 / 5
Brak kompetencji, podejścia do klienta, żetelności. założyłem konto firmowe tylko dla promocji 1800zl dla działalności w której między innymi obiecany był zwrot za transakcje dokonywane kartą płatniczą na stacjach benzynowych przez 6 miesięcy max zwrot 100zl. Bank nieudolnie próbował albo zwodził mnie z dostarczeniem karty do swojego własnego oddziału przez 3 miesiące z 6 w których działa promocja, uniemożliwiając mi korzystanie z promocji. Bank nie wiedział pomoc przez 3 miesiące co się dzieje z moją karta, centrala przez 3 miesiące nie potrafiła skontaktować z własnym oddziałem i dostawałem informacje zwrotne że oddizlq nie odbiera i nie odpisuje na maile albo że odział jest tak malutki że nawet nie ma telefonu. (jeden z większych oddziałów we Wrocławiu) kpina w kierunku klienta udzielając taką odpowiedź. Na reklamację dostałem informację że wszystko jest zgodnie z polityką banku i nie przedłużą mi okresu promocji i czas kiedy nie dostarczyli mi karty. Czyli polityka banku polega na ściąganiu klientów promocja z której nie dają możliwość skorzystania z tej promocji a przy okazji być nie kompetentnym. Ciekawe czy wysyłka dokumentów z danymi wrażliwymi klientów też tak wygląda że nie wiedzą co się z nimi dzieje i gdzie są.
Nie polecam korzystania z usług banku przedsiębiorcą jak i osoba prywatnym
~Danny / 2022-06-12 10:39
Ocena: 1.00 / 5
Bank Millennium w Tarnowskich Gorach ,ul.Krakowska 23.
Totalny brak kompetencjii.Zero dyskrecjii. Zero pomocy.
Stracony czas.
WadyNie doszkolona obsluga
~Danuta / 2021-12-02 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Witam,31 min i czekam dalej na infolinii super oby tak dalej
~Darek / 2021-05-26 13:12
Ocena: 1.00 / 5
Dzień Dobry.
Mój kontakt z bankiem dotyczył przejęcia spadku. Osiem tygodni temu złożyłem wszystkie wymagane dokumenty urzędowe i do dziś czekam na wypłatę moich pieniędzy. Identyczne procedury w trzech innych bankach skończyły się do trzech tygodni. W oddziale banku dowiedziałem się ,że jest covid i dużo ludzi umiera,a poza tym mam pół roku na zgłoszenie do urzędu skarbowego. Kiedy otrzymam moje własne pieniądze- nie wiadomo. ŻENADA.
ZaletyNie widze
WadyWszystko
~Daria / 2020-12-28 18:58
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank w jakim miałam konto. Pół roku pieniądze zablokowane przez bank i wysylane na konto komornika po czym wracały na konto... Z winy pomylki banku. Zenada!!! Pół roku sprawy nie mogli załatwić.... Tragedia nue polecam
ZaletyZadnych
WadyZbyt mało miejsca do opisania wszystkich wad
~Dariusz / 2022-10-24 15:06
Ocena: 1.00 / 5
OSIEM LAT JESTEM Z TYM BANKIEM WCZEŚNIEJ EUROBANK KTÓRY DOWALAŁ SIĘ ŻE MAM ZAKOŃCZYĆ BUDOWĘ POMIMO ŻE TŁUMACZYŁEM ŻE NIE MOGĘ PONIEWAŻ MUSZĘ JESZCZE WYKONAĆ KILKA PRAC WYMAGAJĄCYCH KIEROWNIKA BUDOWY, NIESTETY NIE TRAFIAŁO RAZ W MIESIĄCU MONIT. ZMIENILI NA MILLENIUM NIE MA MONITÓW ALE JAK WKOŃCU CHCIAŁEM SKOŻYSTAĆ Z KREDYTU ODNAWIALNEGO TO USŁYSZAŁEM "NIE" POMIMO IŻ WIELOKROTNIE MI TO PROPONOWANO. NAZWA SIĘ ZMIENIŁA ALE LUDZIE NIE NIESTETY, JESZCZE DWA LATA MUSZĘ SIĘ Z NIMI MĘCZYĆ.
ZaletyŻADNA
WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
~Dariusz / 2022-12-12 21:00
Ocena: 1.00 / 5
O 9 miesięcy, nie mogę zaktualizować dowodu osobistego w systemie, z powodu błędu w ich systemie a oni zmuszają mnie do udania się do ich placówki do której najbliżej mam 45 kilometrów! Mało tego blokują mi konto z tego powodu, chociaż to ich wina!!!!
Zaletybrak
~Daw. / 2022-01-26 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Gdy dają ofertę kredytu człowiek załatwia wszystkie papiery potrzebne a na koniec odmawiają udzielenia kredytu . To po co dają oferty ?!
~Dawid / 2021-03-13 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam ten bank raz na koncie Pani mi mówi że mam 2378 zł A po chwili jak chce wypłacić Pani twierdzi że mam minus 3680 PLN pytam się jak to nie mam limitu A Pani mi mówi że widocznie system Bankowy ICBS źle zaksiegował chyba. Myślałem że oszaleją 2 dni trwało jak wyjaśnili moja sytuację i od razu zmieniłem bank.
ZaletyNie ma
WadyPrzestarzały system Bankowy brak kompetencji pracowników
~Dawid grabarek / 2019-12-26 15:54
Ocena: 1.00 / 5
Śmiech na sali z tym pseudo bankiem mój roczny dochód wychodzi średnio 10 tys miesięcznie a oni mi 2500 kredytu nie chcą dać na 3 Mc bo miałem komorników których splacilem
~Denys / 2023-02-13 22:25
Ocena: 1.00 / 5
bank potworów. uznany za podejrzany transfer p2p. nie żądał ode mnie żadnych dokumentów. po cichu wysłany do prokuratury. zablokowanie konta na pół roku. OK. prokurator wydaje postanowienie o zniesieniu blokady. i od 2 miesięcy ten nienormalny bank pisze - czekaj na odpowiedź. To niedopuszczalne, żebyśmy tak traktowali naszych klientów. takie banki należy zlikwidować. nie ma dla nich miejsca na rynku. złamał mi życie
Zaletyzaginiony
Wadykompletne lekceważenie klienta
~Długoletni klient / 2024-09-14 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Wrocław Psie Pole to duża dzielnica,w 2019 roku było 103 tys mieszkańców,jest filia banku Millennium,ale co z tego ,mają nie sprawny bankomat od kilku dni w banku nie ma możliwości wypłaty, wysyłają do centrum miasta lub do bankomatu konkurencji (prowizja) i nikt się tym nie przejmuje.Czy nie można kupić nowy bankomat? A może lepiej sponsorować TVN i Milionerów Huberta ???
ZaletyBrak!!!
WadyOpis powyżej
~Dominik / 2022-11-30 13:21
Ocena: 1.00 / 5
Pieniądze wpłynęły na konto hipoteczne 24.11.2022, a bank od tygodnia nie może zamknąć kredytu mając ponad 300tys na koncie. Ten złodziejski bank czeka do ostatniego dnia by za moje pieniądze jeszcze sobie dorobić. Sprawę zgłaszam do UOKiK, i KNF, bo to jest niedopuszczalne.
~Dominik / 2023-11-11 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści. Okradają swoich klientów, jak się tylko da.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Dominik / 2024-07-18 18:04
Ocena: 1.00 / 5
Po spłaceniu rat za telefon na moim rachunku technicznym pozostały środki. Próbowałem przelać w aplikacji ale nie dało się. Nie wyświetliła się żadna informacja, co jest przyczyną. Wyświetlało się jedynie logo banku, a następnie znikało. Po napisaniu wiadomości do konsultanta, otrzymałem odpowiedź, że przelew z rachunku technicznego mogę wykonać jedynie w odziale banku. Będąc w galerii handlowej, chciałem załatwić tą sprawę przy okazji w wyspie banku. Oczywiście tam też się nie dało. Pozostaje mi jechać specjalnie do odziału banku, który jest dosyć daleko, żeby prosić się o własne pieniądze i zmarnować cenny czas. Poziom User Experience szoruje brzuchem po dnie.