Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 966 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~GOSIA / 2022-04-28 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank millennium leasing NIE POLECAM , STRASZNE TRAKTOWANIE KLIENTA !! ZANIEDBYWANIE!! , USTALENIA DOTYCZĄCE LESIUNGU A MIANOWICE UBEZPIECZENIA TRAGEDIA , Z PRACOWNIKIEM BANKU UMAWIAM SIĘ NA CO INNEGO A ON ZAPOMINA O TYM I PO INTERWENCJI WSZYSTKIEGO SIĘ WYPIERA INNI PRACOWNICY ROBIĄ CO CHCĄ NA MOJE REKLAMACJE ODPOWIADAJĄ PO DWÓCH MIESIĄCACH JAKI JUŻ NIE MOGĘ ROZWIĄZAĆ UMOWY UBEZPIECZENIA PO MINA OKRES 30 DNI WYPOWIEDZENIA . PRAKTYKI BANKU SKANDALICZNE!!!! NIE POLECAM NIKOMU TO CO ROBIĄ W BANKU JEST TRAGEDIĄ DLA KLIENTA , Z BROKEREM UBEZPIECZENIOWYM UMAWIAM SIĘ NA INNA KWOTĘ UBEZPIECZENIA a ban bez żadnej informacji wystawia mi fakturę z podatkiem vat o 1000 zł więcej !!! piszę reklamacje ,że chcę zapłacić do brokera , bank po dwóch m-ach odpowiada LUDZIE I DOSTAJĘ WIADOMOŚĆ -"W związku z nieuwzględnieniem złożonej przez Państwa reklamacji informujemy, iż mają Państwo możliwość wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie tej sprawy do Rzecznika Finansowego, a także prawdo do wystąpienia przeciwko Millennium Leasing z powództwem w tej sprawie do sądu powszechnego. Sądem właściwym miejscowo dla rozpoznania takiej sprawy jest Sąd Rejonowo dla m.st. Warszawy m IX Wydział Gospodarczy."-niestety sprawa nie do wygrania dla zwykłej malutkiej firmy!!!
    REKLAMACJA polegała na niezasadną opłatę za zaległość , która wystąpiła z winy pracownika ale to oczywiście klient płaci !!!!! trzymajcie się z daleka od BANKU MILLENIUM A W SZCZEGÓLNOŚCI OD LEASINGU !!!!!
    A NA KONIEC PRACOWNIK NAWET NIE ODBIERA TELEFONÓW!!!


    ZaletyBRAK
    WadyKARYGODNE ZUCHWALSTWO, BRAK ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW !!!
  • ~Winkket / 2022-04-23 13:01
    Ocena: 3.67 / 5
    Bank super ale brak Google Pay zniechęca mnie do tego banku i za brak obsługi WearOS jakoś apple pay i watchOS posiada taką funkcję. WearOS jest dla mnie ważny aby zapłacić w sklepie np.zbliżeniowo (wystarczy do tego google pay lub właśnie apka bankowa)lub kodem blik(mój zegarek to Samsung Galaxy Watch 4
    ZaletyPrawie wszystko
    WadyBrak GooglePay
    Brak Obsługi WearOS
  • ~Klijet / 2022-04-23 03:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam oddziału w Kraśniku przy lubelskiej, bardzo zła obsługa. Kierowniczka tego oddziału nie nadaje się do pracy w śród ludzi
    ZaletyDobra oferta
    WadyZła obsluga
  • ~Olo / 2022-04-23 01:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Millennium Wąbrzeźno nie polecam. Osoby, które obecnie są na obsłudze nie posiadają wiedzy i umiejętności. Odmawiają wpłat są opryskliwe. Oferta banku jeżeli chodzi o produkty kredytowe jest dobra. Natomiast obsługa w/w oddziału schodzi na dno. Brak telefonu równa się odesłaniem od okienka. Na infolini otrzymałem konkretne informacje na które pracownice nie potrafiły mi odpowiedzieć. Nie raz też byłem świadkiem stojąc w kolejce że obsługiwała tam jedna osoba za to na zapleczu odbywały się śmiechy jak na imprezie. Być może w innych miastach jest inaczej.
    ZaletyDobea oferta kredytów, świetna aplikacja.
    WadyBrak kompetencji pracowników. Brak kompetentnej miłej obsługi.
  • ~Adam / 2022-04-19 11:23
    Ocena: 4.33 / 5
    Bank bardzo dobry ale posiadam zegarek samsung galaxy watch 4 i nie mogę nim płacić w sklepie przez brak obsługi google pay takto super
    ZaletyWszystko
    WadyBrak Google Pay
  • ~Anna / 2022-04-16 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Zostałam wezwana do zaległości z tytułu niespłaconych rat po pół roku na kwotę 0,02 zł(dodam że przez przeoczenie} . To nawet urząd skarbowy nie żąda odsetek poniżej 6 zł. Wstyd! Jedna gwiazdka to za dużo.
  • ~Maciej / 2022-04-16 13:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem banku już kilka lat. Jestem zadowolony zarówno z konta i hipoteki w tym banku, jak również z obsługi klienta. Szybko odpisują na zgłoszenia w aplikacji, bankomat i wpłatomat działa w mojej miejscowości. Obsługa w oddziale jest bardzo dobra. Polecam ;)
  • ~Spi / 2022-04-14 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyny bank jaki znam który nie chce przyjąć gotówki w kasie 2000pln bo jest wpłatomat do którego jest kolejka bo są święta. Dwa okienka kasowe i panie bawią się świetnie opowiadając sobie historie życia. Brawo Platan Zabrze.
    Po świętach likwiduje konto. Pozdrawiam
  • ~Sylwester / 2022-04-13 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Za obsługę brak gwiazdek przyznanie jednej byłoby błędem.
    Po śmierci ojca chciałem spłacić dług na karcie kredytowej, z aktem zgony udałem się do oddziału a tu otrzymałem taką radę, proszę wpłacić 10 lub 20 zł więcej niż wynosi zadłużenie i powinno być w porządku. Na pytanie ile wynosi zadłużenie brak informacji jakaś tajemnica bankowa na koniec żeby zamknąć kartę (nie konto) muszą być jakieś papiery z sądu.Akt2 infolinia -12zl informacji 0. Akt 3 poprosiłem przez internet o rozmowę z konsultantem po około godzinie telefon pan gotowy przedstawić ofertę, powiedziałem w jakiej sprawie dzwonię cisza po chwili pan mnie słyszy halo halo i połączenie przerwane mówiłem że słyszę w tle takie wyciszone odgłosy biura więc połączenie było tu malutka nadzieja że z jakiejś przyczyny ja nie byłem słyszany a nie pan udawał.
  • ~Adam / 2022-04-13 15:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo fajny bank miła obsługa bardzo funkcjonalna apka (bardzo fajna apke też dla dzieci poniżej 13 lat. Jak i powyżej 13 lat)
    Zalety-blik
    -konto dla osób poniżej 13 lat
    -płatności telefonem HCE i Apple Pay
    Wady-Brak google pay
  • ~Paweł / 2022-04-12 13:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Godziny słuchania muzyki na infolinii w oczekiwaniu na połączenie. Bank, który kiedyś działał sprawnie w tej chwili sprawia wrażenie całkowicie ignorującego klientów.
    Karta wystawiona z błędem w nazwisku, tydzień oczekiwania na kolejną... której nie da się aktywować !!!
    Omijajcie ten bank z daleka !
    Zaletydobra aplikacja na telefon
    Wadyskandaliczna jakość obsługi
  • ~Sylwia / 2022-04-11 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W grudniu zostałam okradziona przez internet bank poinformował mnie że środki nie zostaną mi zwrócone ponieważ to moja wina że mnie okradli. Zostałam bez środków do życia przed samymi świętami. Generalnie mają klientów w dupie. Nie polecam
  • ~Adam / 2022-04-08 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta totalne dno, nic Ci nie pomogą nie powiedzą bez jakiś ich kodów a jeśli ich nie pamiętasz to po prostu bujaj się klient. Obsługa fatalna, omijać z dala, szkoda nerwów i czasu, jest masę innych banków z obsługa na właściwym poziomie.
    Wadyobsługa klienta
  • ~Andrew / 2022-04-08 13:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Tam pracują jakieś AMEBY UMYSŁOWE!!!
    Złożyliśmy wniosek o kredyt hipoteczny przez agenta, zarobki wysokie, zapas zdolności jeszcze na około 200tys zł.
    Rezultat? WNIOSEK ODRZUCONY bo jakiś idiota z ich własnego zaświadczenia o zarobkach odczytał, że premie to moje wynagrodzenie zasadnicze! Czy wy zatrudniacie tam ludzi, którzy w ogóle umieją czytać?
    ZaletyBRAK
    Wady3 razy kontakt z infolinią nieudany, pracownicy do debile
  • ~Kicor / 2022-04-05 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Mam tam konto do 20 lat. Od ok. 3 lat nic niedziała wiecznie. Obsługa klienta - nikt nie odbiera. Reklamacje - nie załatwione miesiącami. Od pół roku nie działaja mi karty przy transakcjach internetowych! Nie moge się doprosić naprawy. Bakn stał się zupłenie niefunkcjonalny. Ściąnięta aplikacja - non stop się zawieszała. Przeniosłam co mogłam do ING, tak mają superową apkę przynajmniej. A Milleniu ja nie wiem... chyba tam na prawdę kiepsko płacą pracownikom, bo nikt nic nie chce i nie może....
    Zaletyżadnych
    WadyTragiczna obsługa klienta. Tchnicznie - masakra.
  • ~ja / 2022-04-04 14:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Konto 360 obsługa banku wprowadza w błond co do premi .Po 3 miesiącach i spełnienu warunków okazuje się ze w 2018 roku byłem klijentem banku co miła pani przeoczyła
  • ~Dorota / 2022-04-02 21:49
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo dobre konto korzystam od 14 lat nadal mam Dobre Konto,Polecam :D
    ZaletyOferta,Konta,Kretyda
    WadyZADNYCH ;D
  • ~Koni / 2022-03-30 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny bank, infolinia nie działa, brak kontaktu podejściem, masakryczne warunki i nielegalne kradzieże z kont przez nich samych, nie polecam, trzymać się z dala.
    ZaletyŻadnych
    WadyTragiczna obsługa w oddziałach i na infolini, tragiczna strona, brak możliwości blika, aplikacja nie działa, duże koszty prowadzenia konta, ogólnie po prostu ten bank ma same wady.
  • ~Córka oszukanego ojca / 2022-03-30 02:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na swoich rodziców i dziadków oraz inne starsze osoby, które korzystają z tego banku. Pracownicy są nieuczciwi. Wciskają staruszkom lokaty inwestycyjne (strukturyzowane). Wypełniają za taką osobę test, który weryfikuje wiedzę klienta o tych lokatach i nie informują, że za likwidację lokaty są kary. Wrobili w ten sposób mojego 82letniego ojca, który ma już spowolnione procesy poznawcze i zbyt słaby wzrok żeby przeczytać umowę. Ojcu uległa uszkodzeniu karta do bankomatu. Zamiast wydać nową do tej samej umowy, rozwiązali umowę i podpisali nową (pewnie chodzi o prowizję), a na karcie ustalili wysokie dzienne limity: 10000 zł w bankomacie i 20000 w sklepie. Starsze osoby nie powinny same chodzić do tego banku, bo są łatwą ofiarą jego nieuczciwych praktyk. Pójdźcie do banku ze swoim starszy członkiem rodziny i kontrolujcie poczynania jego praoowników. Przez 82 lata nikt w banku ojca nie oszukał. Ufał więc tym instytucjom. I wszystko zmienił Bank Millennium. W gruzach legło zaufanie całej rodziny, w tym moje. Brzydzę się tego co robią i brzydzę się tej instytucji. Zero etyki, zero szacunku, zero człowieczeństwa!
    ZaletyBrak
    WadyBank nieprzyjazny osobom starszym. Bank stosuje nieuczciwe praktyki i manipulację wobec osób starszych, słaba oferta w ogóle. Po tym co spotkało mojego rodzica śmiem twierdzić, że to nie bank, ale organizacja, która jest na równi z tymi co starszym ludziom wciskają mega drogie gary lub cudowne materace. Bank żyruje na ufności, naiwności, łatwowierności, słabszej sprawności umysłowej oraz fizycznej (np. wzrok) i ogólnej nieporadności osób starszych.
  • ~Tosii / 2022-03-28 13:35
    Ocena: 4.00 / 5
    Nikomu sie nie dogodzi co do bankow, ale każdy ma jakies w sobie plusy i minusy , zalezy jak sie nim dysponuje. Ostatnio mamuska skorzystala z tej okazji linka podam i jest zadowolona.

    Tu link do stronki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1204
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 966
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4475
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4414
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926