Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 982 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bbb / 2022-08-25 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim mialam do czynienia. Ludzie bez szacunku dla klienta, nieslowni i niepowazni. Tragedia
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~BeaT / 2020-07-07 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA! Bank Millennium aż do 75 dni roboczych przetrzymuje pieniądze na rachunku osoby zmarłej które powinien jak najszybciej wypłacić spadkobiercom po złożeniu wszelkich koniecznych dokumentów. To jest skandal.
    Zaletybrak
    WadySkandalicznie długi termin realizacji wypłaty z tytułu spadku.
  • ~Beata / 2022-02-07 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety,podobnie jak moim przedmówcom nie udało mi się dodzwonić na infolinię banku. Nie mam pojęcia skąd te statystyki o 98% zadowolonych klientów. To zdecydowanie absurd.
    Kpina i żenujący stosunek do klientów.
  • ~Beata / 2022-03-03 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z infolinia to jakaś masakra.
    Brak szacunku dla klienta.
  • ~Beata / 2022-06-30 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Robią wszystko aby złapać klienta a potem wykręcają się. Mnie tak zrobili z niby promocja na konto 360. Jak przyszedł czas na nagrodę to się wypięli.
    ZaletyBrak
    WadyCała instytucja to wawda
  • ~Beata / 2024-02-20 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    blik nie działa, długo mirlr, po cxym po długim oczekiwaniu okazuje się, że nie wyszło. Lepiej nie kupować biletu na blik
    Zaletyjeszcze nie wiem
    Wadyblik nie działa
  • ~Bernadetta / 2022-05-02 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie postawię ani 1 gwiazdki dała bym -100 masakra i to dosłownie muszę wykonać przelew na już i co prace techniczne przepraszamy
    WadyBrak możliwości płatności kiedy muszę zrobić przelew na już
  • ~beta / 2024-03-07 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia dotyczy Millenetu. Po nieudanym przelewie nie z winy klienta, pokazują się buźki z napisem cos poszło nie tak. To znaczy co się stało ze środkami klienta? Po wykonanym przelewie pokazuje się ikona Tranzakcja anulowana. A jednak przelew poszedł ...
    Nigdy nie wiesz czy będzie przelew czy tez nie. A kuku..niespodzianka.
    Tygodniami bot od reklamacji wysyła mail - odpowiemy za 3 dni. Na koniec wytłumaczenie niczego nie tłumaczy.
    WadyMożliwość reklamowania usług to atrapa
  • ~Bety / 2021-03-30 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Na moje konto włamał się konsultant banku,sprawa zgłoszona w oddziale ,w trakcie transakcji siedziałam w banku. Przez opieszałość pracownika w placówce mam zaciągnięte kredyty,które musze spłacić.
    Nie polecam banku,pracownik obsługujący mnie stwierdzil:ze powinnam się cieszyć ze zyje,a kredyty spłacę, bo pracuje.
    Składam pozew i spotkam się z nimi w sadzie
    ZaletyTragedia
    WadyBrak ludzkiego podejścia do sprawy
  • ~Bnn / 2021-09-24 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwon się na infolinię. Do link 4 jest łatwiej...
  • ~BORYS / 2022-03-02 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    UCIEKAJCIE OD NICH HAKUJĄ ICH KONTA NIE ODDAJĄKASY
  • ~Boski / 2022-05-22 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ten bank to żenada bezpieczniejsze są w skarpecie w domu.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Bozena / 2022-02-03 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Czarodzieje ...ukrywaja ważne fakty oprocentowanie..kwotę prowizji i ubezpieczenie.
    Byłam w oddziale banku w Warszawie przy ulicy Wolskiej i Pan bankowiec był przesympatyczny ...miło się rozmawiało ale tak pokierowal rozmowę żeby szybko obsłużyć i sprzedać kredycik. Udało mu się. Wróciłam do domu biorę dokumenty czytam i doznaje szoku...przedstawiono mi że mój kredycik będzie w kwocie ponad 13 tyś po czym niżej napisane że całkowita kwota kredytu z prowizją i ubezpieczeniem będzie ponad 17 tyś.
    Tej kwoty P. Bankowiec mi nie powiedział
    . Poszłam do banku z powrotem bliżej domu do oddziału i mówię że chce zrezygnować z kredytu i słyszę że nie mogę!!!
    Muszę spłacać!!!
    Każdy konsument ma prawo odstąpić od kredytu w ciągu 14 dni.
    Tego że nie będę mogła zwrócić kredyt mi nie powiedziano.!!!
    Jak tak można. ??
    Prawo konsumenckie chyba obowiązuje każdą placówkę?
    Uważam że to nie uczciwe.
    W Banku przy ul .Okopowej pan kierownik bardzo miły zaproponował że mogę złożyć reklamację i może się uda...zrezygnować z kredytu.
    Jestem wieloletnią klientka rzetelna i uważam że tak nie powinno się traktować klientów.
    Jeśli reklamacja nie będzie uwzględniona będę pisać do rzecznika praw konsumenta. Bo tego tak nie zostawię.
    Jestem zniesmaczoma. I na pewno zastanowię się nad zmianą banku gdzie uczciwość i przejrzystość informacji jest na pierwszym miejscu.
  • ~Brena / 2023-12-19 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nastawiony na to zeby napchac sobie kieszenie a z klienta zedrzec ostatnie 5 groszy. Za wszystko trzeba zaplacic. Po kilku latach splacania kredytu nawet za zmiane terminu splaty kaza sobie zaplacic 800 zl totalny absurd wszystko zeby dalej zdzierac odsetki za nieterminowe oplaty
  • ~Była wieloletnia klientka / 2024-07-12 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie zasługuje na żadną gwiazdkę,stanowczo odradzam bo środki pieniężne nie są w tym banku bezpieczne.
  • ~CallMyDaddy / 2021-02-01 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci są po prostu niekompetentne. Nie wszyscy, ale w wystarczającej ilości. Nie ma znaczenia, na ile dokładnie wytłumaczone im, czego potrzebujesz. I tak wprowadzają klienta w błąd.
    Wszystkie procedury są strasznie zbiurokratyzowane. Duża ilość opcji nie jest dostępna przez aplikację.
    Porażka
  • ~ccc / 2020-04-17 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    bank oszukuje nie oddaje pieniędzy nie odpowiada na maile obsługa to jakieś jaja kilka razy trzeba ich odwiedzć bo ciągle coś zapomnieli omijać szerokim łukiem
    Zaletyżadnych niema
    Wadyobsługa tragiczna , brak uczciwości
  • ~Clipperton / 2021-06-07 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Na decyzję dot. kredytu hipotecznego czekałem ponad 40 dni. W trakcie oczekiwania na decyzję, dokładnie w 21 dniu zadzwonili do mnie , że trzeba uzupełnić dokumenty ... robią to celowo tylko po to , aby przedłużyć sobie ustawowy 21-dniowy czas na wydanie decyzji kredytowej. Zrobili mi symulację kredytu , po czym jak poszedłem z tą symulacją, okazało się, że marża jest już wyższa o 0,2% i nie honorują tego oprocentowania z symulacji. ... już nie mówiąc o tym, że składanie dokumentów do wniosku kredytowego w oddziale trwało prawie 3 godziny.
    Beznadziejny bank.
    Zaletyw przypadku kredytów hipotecznych - brak zalet
    Wadyw przypadku kredytów hipotecznych - ten bank to katastrofa!
  • ~coronovirus / 2020-04-18 06:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno!!!! Wielkie szambo!!! Utrudniają zwykłą formalność bankową!!!
    ZaletyDno
    Wadywielkie szambo!!!
  • ~Córka oszukanego ojca / 2022-03-30 02:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na swoich rodziców i dziadków oraz inne starsze osoby, które korzystają z tego banku. Pracownicy są nieuczciwi. Wciskają staruszkom lokaty inwestycyjne (strukturyzowane). Wypełniają za taką osobę test, który weryfikuje wiedzę klienta o tych lokatach i nie informują, że za likwidację lokaty są kary. Wrobili w ten sposób mojego 82letniego ojca, który ma już spowolnione procesy poznawcze i zbyt słaby wzrok żeby przeczytać umowę. Ojcu uległa uszkodzeniu karta do bankomatu. Zamiast wydać nową do tej samej umowy, rozwiązali umowę i podpisali nową (pewnie chodzi o prowizję), a na karcie ustalili wysokie dzienne limity: 10000 zł w bankomacie i 20000 w sklepie. Starsze osoby nie powinny same chodzić do tego banku, bo są łatwą ofiarą jego nieuczciwych praktyk. Pójdźcie do banku ze swoim starszy członkiem rodziny i kontrolujcie poczynania jego praoowników. Przez 82 lata nikt w banku ojca nie oszukał. Ufał więc tym instytucjom. I wszystko zmienił Bank Millennium. W gruzach legło zaufanie całej rodziny, w tym moje. Brzydzę się tego co robią i brzydzę się tej instytucji. Zero etyki, zero szacunku, zero człowieczeństwa!
    ZaletyBrak
    WadyBank nieprzyjazny osobom starszym. Bank stosuje nieuczciwe praktyki i manipulację wobec osób starszych, słaba oferta w ogóle. Po tym co spotkało mojego rodzica śmiem twierdzić, że to nie bank, ale organizacja, która jest na równi z tymi co starszym ludziom wciskają mega drogie gary lub cudowne materace. Bank żyruje na ufności, naiwności, łatwowierności, słabszej sprawności umysłowej oraz fizycznej (np. wzrok) i ogólnej nieporadności osób starszych.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 943
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4688
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3961
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3026