ZaletyBrak
strona 26 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~Klient / 2022-05-06 18:19
Nikomu nie polecam tego banku i przestrzegam przed lokowaniem w nim pieniędzy. Rok temu wpłaciłam 10000zł na fundusz banku Millennium, straciłam już 800 zł, a byłam przekonywania że lokata będzie bardzo korzystaj. Nie można w żaden sposób skontaktować się z obsługą banku. Bank lekceważy klienta i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za swoje produkty. Myślę że jedna gwiazdka róża dużo. -
-
~Monika / 2022-05-05 19:48
Wybaczcie, ale można rzucać wielkimi słowami i liczbami, a rzeczywistość jest zgoła inna. Niekompetentny pracownik placówki Bank Millennium nie potrafi przyjąć prostego wniosku o zaświadczenie o kredycie od ręki tylko wprowadza go odręcznie przez 40 min!? Następnie, kolejny niekompetentny pracownik Centrali nie potrafi skutecznie poinformować mnie, że niekompetentny pracownik placówki źle wprowadził mój wniosek i nie ma możliwości wygenerowania dla mnie zaświadczenia, za które notabene już zapłaciłam 100 pln. Ale niekompetentny pracownik placówki nie jest tego świadomy i dzwoni w końcu do mnie po 20 dniach, że mogę odebrać zaświadczenie w każdej placówkce. Dzisiaj przy wizycie w placówce Pani uświadamia mnie, że nie ma zaświadczenia i że taka informacja w systemie jest od 19 kwietnia. Oczywiście bank od 14 lat ma wszystkie moje dane kontaktowe: od adresu do korespondencji, przez telefon, email, a na nr klienta millenet kończąc. Bareja by się nie powstydził.....ale Bank Millennium powinien. -
~k33a / 2022-05-04 14:43
Bank który działa niezgodnie z prawem, i to nawet bankowym. Przelali bezpodstawnie należne mi wynagrodzenie do komornika, a teraz nakazują kontakt z komornikiem w celu wyjaśnienia sprawy. DNO!!!! ZERO SZACUNKU DLA KLIENTA, TOTALNE LEKCEWAŻENIE!!!!! ZaletyBRAKWadyDZIAŁANIE NIEZGODNE Z PRAWEM, GODZINY CZEKANIA NA INFOLINII, BRAK REALNEJ POMOCY W ROZWIĄZANIU PROBLEMU, KTÓRY SAMI SPOWODOWALI. -
~INKA / 2022-05-04 09:12
SKOMPLIKOWANY SYSTEM LOGOWANIA I CHAMSTWO I TOTALNY BRAK KULTURY NA -
~589987258 / 2022-05-02 11:39
Beznadziejne procedury logowania nowych klientów trudne nie jasne nie sprzyjające odpychające nigdy więcej nie skorzystam z usług tego banku. Jeżeli chodzi o raty dokumenty pdf zablokowane kodami ciekawe po co przecież nikt nie ma ochoty spłacać kogoś rat np: moich. Następnym razem jak będę co kupował na raty pierwsze co zrobię zapytam jaki bank udziela kredytu ratalnego. -
~Zawiedziona / 2022-05-02 05:27
Szkoda czasu i nerwów! Kontakt i obsługa beznadziejna!!! Żadnej pomocy. Rozmowa jak z automatem. Jestem zszokowana że można tak niekompetentnie i lekceważąco traktować klienta. Nie polecam! Jedna gwiazdka to nawet za dużo. Po naszych doświadczeniach z bankiem millennium ze względu na utratę zaufania i ignorancję przeniesiemy konto do innego banku. -
~Bernadetta / 2022-05-02 00:33
Nie postawię ani 1 gwiazdki dała bym -100 masakra i to dosłownie muszę wykonać przelew na już i co prace techniczne przepraszamy WadyBrak możliwości płatności kiedy muszę zrobić przelew na już -
~Alojz / 2022-04-29 15:04
A czekam sobie po pół godzinki aż ktoś laskawie odbierze na infolinii Millennium. -
-
~GOSIA / 2022-04-28 10:50
Bank millennium leasing NIE POLECAM , STRASZNE TRAKTOWANIE KLIENTA !! ZANIEDBYWANIE!! , USTALENIA DOTYCZĄCE LESIUNGU A MIANOWICE UBEZPIECZENIA TRAGEDIA , Z PRACOWNIKIEM BANKU UMAWIAM SIĘ NA CO INNEGO A ON ZAPOMINA O TYM I PO INTERWENCJI WSZYSTKIEGO SIĘ WYPIERA INNI PRACOWNICY ROBIĄ CO CHCĄ NA MOJE REKLAMACJE ODPOWIADAJĄ PO DWÓCH MIESIĄCACH JAKI JUŻ NIE MOGĘ ROZWIĄZAĆ UMOWY UBEZPIECZENIA PO MINA OKRES 30 DNI WYPOWIEDZENIA . PRAKTYKI BANKU SKANDALICZNE!!!! NIE POLECAM NIKOMU TO CO ROBIĄ W BANKU JEST TRAGEDIĄ DLA KLIENTA , Z BROKEREM UBEZPIECZENIOWYM UMAWIAM SIĘ NA INNA KWOTĘ UBEZPIECZENIA a ban bez żadnej informacji wystawia mi fakturę z podatkiem vat o 1000 zł więcej !!! piszę reklamacje ,że chcę zapłacić do brokera , bank po dwóch m-ach odpowiada LUDZIE I DOSTAJĘ WIADOMOŚĆ -"W związku z nieuwzględnieniem złożonej przez Państwa reklamacji informujemy, iż mają Państwo możliwość wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie tej sprawy do Rzecznika Finansowego, a także prawdo do wystąpienia przeciwko Millennium Leasing z powództwem w tej sprawie do sądu powszechnego. Sądem właściwym miejscowo dla rozpoznania takiej sprawy jest Sąd Rejonowo dla m.st. Warszawy m IX Wydział Gospodarczy."-niestety sprawa nie do wygrania dla zwykłej malutkiej firmy!!!
REKLAMACJA polegała na niezasadną opłatę za zaległość , która wystąpiła z winy pracownika ale to oczywiście klient płaci !!!!! trzymajcie się z daleka od BANKU MILLENIUM A W SZCZEGÓLNOŚCI OD LEASINGU !!!!!
A NA KONIEC PRACOWNIK NAWET NIE ODBIERA TELEFONÓW!!!
ZaletyBRAKWadyKARYGODNE ZUCHWALSTWO, BRAK ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW !!! -
~Winkket / 2022-04-23 13:01
Bank super ale brak Google Pay zniechęca mnie do tego banku i za brak obsługi WearOS jakoś apple pay i watchOS posiada taką funkcję. WearOS jest dla mnie ważny aby zapłacić w sklepie np.zbliżeniowo (wystarczy do tego google pay lub właśnie apka bankowa)lub kodem blik(mój zegarek to Samsung Galaxy Watch 4 ZaletyPrawie wszystkoWadyBrak GooglePay
Brak Obsługi WearOS -
~Klijet / 2022-04-23 03:04
Nie polecam oddziału w Kraśniku przy lubelskiej, bardzo zła obsługa. Kierowniczka tego oddziału nie nadaje się do pracy w śród ludzi ZaletyDobra ofertaWadyZła obsluga -
~Olo / 2022-04-23 01:12
Millennium Wąbrzeźno nie polecam. Osoby, które obecnie są na obsłudze nie posiadają wiedzy i umiejętności. Odmawiają wpłat są opryskliwe. Oferta banku jeżeli chodzi o produkty kredytowe jest dobra. Natomiast obsługa w/w oddziału schodzi na dno. Brak telefonu równa się odesłaniem od okienka. Na infolini otrzymałem konkretne informacje na które pracownice nie potrafiły mi odpowiedzieć. Nie raz też byłem świadkiem stojąc w kolejce że obsługiwała tam jedna osoba za to na zapleczu odbywały się śmiechy jak na imprezie. Być może w innych miastach jest inaczej. ZaletyDobea oferta kredytów, świetna aplikacja.WadyBrak kompetencji pracowników. Brak kompetentnej miłej obsługi. -
~Adam / 2022-04-19 11:23
Bank bardzo dobry ale posiadam zegarek samsung galaxy watch 4 i nie mogę nim płacić w sklepie przez brak obsługi google pay takto super ZaletyWszystkoWadyBrak Google Pay -
~Anna / 2022-04-16 19:05
Dno. Zostałam wezwana do zaległości z tytułu niespłaconych rat po pół roku na kwotę 0,02 zł(dodam że przez przeoczenie} . To nawet urząd skarbowy nie żąda odsetek poniżej 6 zł. Wstyd! Jedna gwiazdka to za dużo. -
~Maciej / 2022-04-16 13:30
Jestem klientem banku już kilka lat. Jestem zadowolony zarówno z konta i hipoteki w tym banku, jak również z obsługi klienta. Szybko odpisują na zgłoszenia w aplikacji, bankomat i wpłatomat działa w mojej miejscowości. Obsługa w oddziale jest bardzo dobra. Polecam ;) -
~Spi / 2022-04-14 19:54
Jedyny bank jaki znam który nie chce przyjąć gotówki w kasie 2000pln bo jest wpłatomat do którego jest kolejka bo są święta. Dwa okienka kasowe i panie bawią się świetnie opowiadając sobie historie życia. Brawo Platan Zabrze.
Po świętach likwiduje konto. Pozdrawiam -
-
~Sylwester / 2022-04-13 16:43
Dno. Za obsługę brak gwiazdek przyznanie jednej byłoby błędem.
Po śmierci ojca chciałem spłacić dług na karcie kredytowej, z aktem zgony udałem się do oddziału a tu otrzymałem taką radę, proszę wpłacić 10 lub 20 zł więcej niż wynosi zadłużenie i powinno być w porządku. Na pytanie ile wynosi zadłużenie brak informacji jakaś tajemnica bankowa na koniec żeby zamknąć kartę (nie konto) muszą być jakieś papiery z sądu.Akt2 infolinia -12zl informacji 0. Akt 3 poprosiłem przez internet o rozmowę z konsultantem po około godzinie telefon pan gotowy przedstawić ofertę, powiedziałem w jakiej sprawie dzwonię cisza po chwili pan mnie słyszy halo halo i połączenie przerwane mówiłem że słyszę w tle takie wyciszone odgłosy biura więc połączenie było tu malutka nadzieja że z jakiejś przyczyny ja nie byłem słyszany a nie pan udawał. -
~Adam / 2022-04-13 15:36
Bardzo fajny bank miła obsługa bardzo funkcjonalna apka (bardzo fajna apke też dla dzieci poniżej 13 lat. Jak i powyżej 13 lat) Zalety-blik
-konto dla osób poniżej 13 lat
-płatności telefonem HCE i Apple PayWady-Brak google pay -
~Paweł / 2022-04-12 13:48
Godziny słuchania muzyki na infolinii w oczekiwaniu na połączenie. Bank, który kiedyś działał sprawnie w tej chwili sprawia wrażenie całkowicie ignorującego klientów.
Karta wystawiona z błędem w nazwisku, tydzień oczekiwania na kolejną... której nie da się aktywować !!!
Omijajcie ten bank z daleka !Zaletydobra aplikacja na telefonWadyskandaliczna jakość obsługi -
~Sylwia / 2022-04-11 08:06
W grudniu zostałam okradziona przez internet bank poinformował mnie że środki nie zostaną mi zwrócone ponieważ to moja wina że mnie okradli. Zostałam bez środków do życia przed samymi świętami. Generalnie mają klientów w dupie. Nie polecam
strona 26 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »