strona 25 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~matt / 2022-05-16 12:09
Wniosek o zamianę oprocentowania kredytu hipotecznego na okresowo stałe rozpatrują od 2 miesięcy.
Podczas składania zapewniano mnie ze będzie to trwało 5-max 10 dni.
Nie wiem czy to żart? czy jak skomentować poziom obsługi w tym banku. -
-
~Daniel / 2022-05-16 11:12
Założyłem konto firmowe gdyż bank miał ofertę promocyjną pasującą do profilu mojej działalności. Bank nie potrafi dostarczyć mi karty do konta od blisko 3 miesięcy. Karta jest zamówiona do oddziału i po wysłaniu 3 karty już minęło 2 tygodnie czyli umowny czas dostarczenia i otrzymuje informację od pracownika "nie wiem co się dzieje z Pana Kartą". Wcześniej dzwoniąc na infolinię zapytać czy karta już dotarła otrzymałem informację "nie mogę skontaktować się z tym oddziałem ponieważ jest tak malutki że nawet nie mają nr telefonu" (oddział duży w wielkiej galerii handlowej) Domyślam się że celem Banku jest skuszenie klienta promocja a że nie dostarczy mu karty to nie skorzysta z promocji i może zostanie. Po złożeniu reklamacji o przedłużenie okresu promocji o czas kiedy to Bank nie może poradzić sobie z dostarczeniem karty otrzymałem odpowiedź że nie ma takiej możliwości. Czyli wniosek jest prosty promocja to ściema.
Wogole Bank który nie ma numerów do swoich oddziałów czy nie potrafi wysłać karty do oddziału tak aby dotarła przestaje budzić zaufanie firmy której można oddać swoje finanse.
Przedsiębiorcy polecam zastanowić się 2 razy czy warto tracić czas, pieniądze i nerwy. -
~Aneta / 2022-05-14 21:59
W aplikacji mobilnej można otworzyć rachunek w EUR lub Dół. Oczywiście na koncie złotówkowym. Jak można przypuszczać zamiana ze złotego na Dol lub EUR po kursie z d..... Py, w drugą stronę tak samo po kursie z pi.... y. To oczywiście szybki przelew karta na Revoluta i wymiana. Oczywiście przelew z Revoluta za grosze dewiz na " bezpieczne" konto w millennium. I tu jesteś w totalnej dupie. Pseudo system pseudo aplikacja po przelaniu środków w kilka sekund już w drugą stronę nie działa. Chcesz zaregowac sprzedać to w Millennium cię oskubia totalnie. Przelew zwrotny nie dość że idzie z tydzień to jeszcze płacisz jak za woły. Apka faktycznie dla debili którym sam jestem. Bardzo słaby bank z że słabymi usługami a w dodatku stracisz pieniądze przy każdym ruchu gotówki co w dzisiejszych czasach jest podstawą. Nie można czekać na przelewanie pieniędzy tydzień i opłaty wysokości 100 zł za takie tranzakcje. Apka i bank tylko na biedronkę bilety i rachunki. Porażka ZaletyNie maWadyWysokie kwoty za przelewy zagraniczne, długi czas realizacji. Bardzo niski kurs walut do realnego kursu. -
~Robert / 2022-05-12 09:28
Kiedys to byl fajny bank teraz tragedia niestety coraz gorszy WadyNie dzialajace bankomaty brak obslugi -
~Tomasz / 2022-05-12 01:43
Wpłatomaty często ale to bardzo często i notorycznie nie działają -
~Ola / 2022-05-11 20:49
Nie umia i nie rozumia co się mówi blokuje konta infolinia zanim coś powie pyta 2 osobę robia zamieszanie wspolwlasciciel konta nic nie może zrobić to po kiego h...on tam jest patologia Zalety00000000000WadyDo szkoły się uczyć najgorszy bank -
~Andrzej / 2022-05-11 13:20
Nigdy więcej, kontakt z infolinię zerowy w banku też nie można załatwić tego co chciałem, odsyłają na infolinię, ale żeby wciskać kredyt to na to mają sposób i czas. ZaletyŻadnych zaletWadySame wady -
~Artur / 2022-05-09 20:23
Nic, dosłownie nic nie potrafią zrobić jak należy... Nawet poinformować klienta telefonicznie o czekającej do podpisania umowie... Wieczne błędy i problemy podczas prowadzenia kredytu i ciągłe wzywanie aby podpisać coś drugi raz bo wynikł jakiś problem... Dno i żenada... Przy pierwszej okazji zmieniam bank bo po roku współpracy z millenium to się już człowiekowi odechciewa... Zero profesjonalizmu ba wręcz na minusie... ZaletyCo proszę?????!WadyChyba wszystko... -
-
~Katarzyna / 2022-05-09 18:08
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Zamiast otworzyć kolejne okienko to pytają ludzi " w czym pomóc"-paranoja. Godziny otwarcia mega niedostosowane do potrzeb klientów. Obsługa niedoszkolona i nie potrafiąca wyjaśnić podstawowych kwestii. Obiecują złote góry a potem rozkładają ręce i nic nie możemy zrobić. Naciągają starszych ludzi na cudowne obligacje a potem same straty i oczywiście nikt tego nie potrafi wyjaśnić. Omijać z daleka!! -
~Laura / 2022-05-08 21:34
Reklamują się jako bezpieczny bank a takie cyrki się dzieją,że można by było ksiązkę napisać.Raz okradziono mojego męża na 300 zł.Zauważył w historii przelewów dziwną tranzakcję,ktorej nie autoryzował i oczywiście zaraz zadzwonił do banku,zablokował kartę,wizyta na komisariacie i kasa została zwrócona.Nie dalej jak 2 lata później ,ta sama sytuacja.Mąż otrzymuje smsa z banku o podejrzanej tranzakcji,dzwoni do banku blokuje kartę....sprawdza konto i....dowiaduje się,że nie zdążył...doszło do kradzieży ponad półtora tysiąca złotych Jedzie na komisariat.dowiadujemy się,że kasa poszło do ...Madrytu w jakiejś knajpie !!! Mąż nie duplikował karty,nie zgubił jej a tranzakcja nie byla autoryzowana i uwaga :pani z banku twierdzi,że kasy nie oddadzą bo .....TEGO DNIA NIE MIĘLI ŻADNYCH PROBLEMÓW TECHNICZNYCH ANI PODEJRZANYCH TRANZAKCJI.Problem polegał na tym,że zapomnieli o tym,że sami wyslali do mojego meza smsa z informacją o podejrzanym przelewie i prośbie pilnego kontaktu z bankiem celem zablokowania karty.Odmowa oddania kasy.Policja rownież uznala,ze byla to wina banku,doszlo bowiem do fizycznego użycia karty w Madrycie gdy my bylismy w Polsce.Jak mozna sie domyślić ponad miesiąc(bo tyle trwalo odwolywanie się i czekanie na kolejne rozpatrzenia)wegetowaliśmy i to doslownie.dwójka dzieci,rachunki do zaplacenia,i ja po ciężkiej operacji gdzie potrzebne byly pieniadze na leki i opatrunki.W końcu pieniądze nam zwrócono ale ile nerwów nas to kosztowało,tylko my wiemy......od razu po tym zdarzeniu,mąż zamknął u nich konto.NIGDY WIĘCEJ! ZaletyBRAKWadyBrak odpowiednich zabezpieczeń bankowych,kradzieże z konta -
~An / 2022-05-08 09:57
Mam dwa konta w banku millenium. Przy zakładaniu drugiego konta pisałam numer telefonu ten sam co do pierwszego, pytam debili czy to nie będzie przeszkadzać przy logowaniu, smsach itp, oczywiście że nie, odpowiada debili. Okazuje się,że debil się mylił, że system nie ogarnia jednego numeru do dwóch kont. Teraz wypada mi kupić nową kartę do telefonu żeby pomóc bankowi ogarnąć system. Bank nieprzyjazny dla seniorów, życzę powodzenia w nauce 85 latki korzystania z banku online, dodam osobie chorej, która nie będzie stała w kolejkach. Debil z banku każe ściągnąć takiej osobie aplikacje, hahahaha. ZaletyŻadnychWadyOgromne nie polecam. -
~Grzegorz / 2022-05-08 09:25
Nie polecam oddzału tego banku we Wrocławiu na Strzegomskiej.
Obsługa strasznie opryskliwa i chamska.
Zadawanie pytań i dopytwanie się o szczegóły spotkało się z wielkim oburzeniem, że klinet śmie się czegoś dociekać.
Załatwienie nawet najprostrzej sprawy trwa wiczność.
Na 6 stanowisk tylko 3 były obsadzone, a obsługa klientów odbywała się w jednym.
NIgdy tam już nie pójdę, to jeden dramat i tragedia. -
~Klient / 2022-05-06 18:19
Nikomu nie polecam tego banku i przestrzegam przed lokowaniem w nim pieniędzy. Rok temu wpłaciłam 10000zł na fundusz banku Millennium, straciłam już 800 zł, a byłam przekonywania że lokata będzie bardzo korzystaj. Nie można w żaden sposób skontaktować się z obsługą banku. Bank lekceważy klienta i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za swoje produkty. Myślę że jedna gwiazdka róża dużo. ZaletyBrak -
~Monika / 2022-05-05 19:48
Wybaczcie, ale można rzucać wielkimi słowami i liczbami, a rzeczywistość jest zgoła inna. Niekompetentny pracownik placówki Bank Millennium nie potrafi przyjąć prostego wniosku o zaświadczenie o kredycie od ręki tylko wprowadza go odręcznie przez 40 min!? Następnie, kolejny niekompetentny pracownik Centrali nie potrafi skutecznie poinformować mnie, że niekompetentny pracownik placówki źle wprowadził mój wniosek i nie ma możliwości wygenerowania dla mnie zaświadczenia, za które notabene już zapłaciłam 100 pln. Ale niekompetentny pracownik placówki nie jest tego świadomy i dzwoni w końcu do mnie po 20 dniach, że mogę odebrać zaświadczenie w każdej placówkce. Dzisiaj przy wizycie w placówce Pani uświadamia mnie, że nie ma zaświadczenia i że taka informacja w systemie jest od 19 kwietnia. Oczywiście bank od 14 lat ma wszystkie moje dane kontaktowe: od adresu do korespondencji, przez telefon, email, a na nr klienta millenet kończąc. Bareja by się nie powstydził.....ale Bank Millennium powinien. -
~k33a / 2022-05-04 14:43
Bank który działa niezgodnie z prawem, i to nawet bankowym. Przelali bezpodstawnie należne mi wynagrodzenie do komornika, a teraz nakazują kontakt z komornikiem w celu wyjaśnienia sprawy. DNO!!!! ZERO SZACUNKU DLA KLIENTA, TOTALNE LEKCEWAŻENIE!!!!! ZaletyBRAKWadyDZIAŁANIE NIEZGODNE Z PRAWEM, GODZINY CZEKANIA NA INFOLINII, BRAK REALNEJ POMOCY W ROZWIĄZANIU PROBLEMU, KTÓRY SAMI SPOWODOWALI. -
~INKA / 2022-05-04 09:12
SKOMPLIKOWANY SYSTEM LOGOWANIA I CHAMSTWO I TOTALNY BRAK KULTURY NA -
-
~589987258 / 2022-05-02 11:39
Beznadziejne procedury logowania nowych klientów trudne nie jasne nie sprzyjające odpychające nigdy więcej nie skorzystam z usług tego banku. Jeżeli chodzi o raty dokumenty pdf zablokowane kodami ciekawe po co przecież nikt nie ma ochoty spłacać kogoś rat np: moich. Następnym razem jak będę co kupował na raty pierwsze co zrobię zapytam jaki bank udziela kredytu ratalnego. -
~Zawiedziona / 2022-05-02 05:27
Szkoda czasu i nerwów! Kontakt i obsługa beznadziejna!!! Żadnej pomocy. Rozmowa jak z automatem. Jestem zszokowana że można tak niekompetentnie i lekceważąco traktować klienta. Nie polecam! Jedna gwiazdka to nawet za dużo. Po naszych doświadczeniach z bankiem millennium ze względu na utratę zaufania i ignorancję przeniesiemy konto do innego banku. -
~Bernadetta / 2022-05-02 00:33
Nie postawię ani 1 gwiazdki dała bym -100 masakra i to dosłownie muszę wykonać przelew na już i co prace techniczne przepraszamy WadyBrak możliwości płatności kiedy muszę zrobić przelew na już -
~Alojz / 2022-04-29 15:04
A czekam sobie po pół godzinki aż ktoś laskawie odbierze na infolinii Millennium.
strona 25 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »