Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Matt / 2022-05-24 16:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa w galerii krakowskiej (pawia 5 krakow) powinna zostać jak najszybciej zwolniona. Ich niekompetencja i wprowadzanie ludzi w błąd jest karygodne. Przychodzi się do banku, czeka się w kolejce przez 45 minut bo wszyscy siedzą sami w gabinetach albo rozmawiają o wycieczkach w wakacje a potem okazuje się ze Pani zapomniała powiedzieć ze do zamknięcia kredytu musza być dwoje właścicieli. W każdym innym banku można złożyć dyspozycje z poziomu aplikacji a tutaj trzeba osobiście. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyObsługa w galerii krakowskiej (pawia 5 krakow) powinna zostać jak najszybciej zwolniona. Ich niekompetencja i wprowadzanie ludzi w błąd jest karygodne. Przychodzi się do banku, czeka się w kolejce przez 45 minut bo wszyscy siedzą sami w gabinetach albo rozmawiają o wycieczkach w wakacje a potem okazuje się ze Pani zapomniała powiedzieć ze do zamknięcia kredytu musza być dwoje właścicieli. W każdym innym banku można złożyć dyspozycje z poziomu aplikacji a tutaj trzeba osobiście. NIE POLECAM
  • ~kamila / 2022-05-24 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana. Błędy, pomyłki. Problemy. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialnosci
  • ~SYLWESTER / 2022-05-23 23:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Jest tak Milenium Bank fajny był, byłem w kilku placówkach obsługa super wszystko tip top
    ALE ZMIEŃCIE COŚ ALBO SYSTEM ALBO SZKOLENIE LUDZI. Spłacałem kredyt gotówkowy prawie 160tys. Chciałem spłacić pozostałość zamknąć kredy. Pani w placówce ojejku nie mogę zamknąć muszę zostawić panu zadłużenie 14.70zł. to zejdzie za miesiąc i będzie wszystko zamknięte super pomyślałem. Minoł m-c a z 14zł zrobiło mi się 2800zł. Tak podobno urosło zadłużenie a same odsetki ponad 1800. Więc co tu nawaliło. Obsługa klienta czy system.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyBrak wyszkolenia
    Wadliwy system
    Zero przyznania się do winy nwm jak to nazwać
  • ~Eee / 2022-05-23 21:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie mam czego się czepiać jestem tam klijentem od dawna i chwałę sobie ten bank. Wiadomo oddziały to gorący temat w każdym banku . Polecam zapoznać się z nową ofertą bo jest bardzo konkurencyjna
    ZaletyAplikacja
    WadyMało oddziałów krótko otwarte
  • ~Boski / 2022-05-22 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ten bank to żenada bezpieczniejsze są w skarpecie w domu.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Agnieszka / 2022-05-20 17:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank Millennium na Matarni w Gdańsku, przemiła obsługa klienta. Bardzo pomocna, po prostu rewelacja. Agnieszka
    ZaletyTylko zalety,
    WadyZero wad
  • ~BABAJAGA / 2022-05-19 11:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie przestrzegają RODO - np w placówce na ul Świeradowskiej wszyscy obecni słyszą o czym się mówi z pracownikiem i widzą czy i ile pieniędzy się wypłaca !!! Wg mnie to skandal i narażanie klientów na niebezpieczeństwo.
    Pracownicy na czacie nie potrafią udzielić odpowiedzi na dość proste pytania.
    Ogólnie słabo !!!!
    ZaletyBrak
    Wadyopisałam wyżej
  • ~Marrrrcin / 2022-05-17 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, brak szacunku dla klienta. Dla nich klient to nikt!
    ZaletyNie ma
    WadySame wady a szczególnie obsluga
  • ~matt / 2022-05-16 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Wniosek o zamianę oprocentowania kredytu hipotecznego na okresowo stałe rozpatrują od 2 miesięcy.
    Podczas składania zapewniano mnie ze będzie to trwało 5-max 10 dni.
    Nie wiem czy to żart? czy jak skomentować poziom obsługi w tym banku.
  • ~Daniel / 2022-05-16 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem konto firmowe gdyż bank miał ofertę promocyjną pasującą do profilu mojej działalności. Bank nie potrafi dostarczyć mi karty do konta od blisko 3 miesięcy. Karta jest zamówiona do oddziału i po wysłaniu 3 karty już minęło 2 tygodnie czyli umowny czas dostarczenia i otrzymuje informację od pracownika "nie wiem co się dzieje z Pana Kartą". Wcześniej dzwoniąc na infolinię zapytać czy karta już dotarła otrzymałem informację "nie mogę skontaktować się z tym oddziałem ponieważ jest tak malutki że nawet nie mają nr telefonu" (oddział duży w wielkiej galerii handlowej) Domyślam się że celem Banku jest skuszenie klienta promocja a że nie dostarczy mu karty to nie skorzysta z promocji i może zostanie. Po złożeniu reklamacji o przedłużenie okresu promocji o czas kiedy to Bank nie może poradzić sobie z dostarczeniem karty otrzymałem odpowiedź że nie ma takiej możliwości. Czyli wniosek jest prosty promocja to ściema.
    Wogole Bank który nie ma numerów do swoich oddziałów czy nie potrafi wysłać karty do oddziału tak aby dotarła przestaje budzić zaufanie firmy której można oddać swoje finanse.
    Przedsiębiorcy polecam zastanowić się 2 razy czy warto tracić czas, pieniądze i nerwy.
  • ~Aneta / 2022-05-14 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    W aplikacji mobilnej można otworzyć rachunek w EUR lub Dół. Oczywiście na koncie złotówkowym. Jak można przypuszczać zamiana ze złotego na Dol lub EUR po kursie z d..... Py, w drugą stronę tak samo po kursie z pi.... y. To oczywiście szybki przelew karta na Revoluta i wymiana. Oczywiście przelew z Revoluta za grosze dewiz na " bezpieczne" konto w millennium. I tu jesteś w totalnej dupie. Pseudo system pseudo aplikacja po przelaniu środków w kilka sekund już w drugą stronę nie działa. Chcesz zaregowac sprzedać to w Millennium cię oskubia totalnie. Przelew zwrotny nie dość że idzie z tydzień to jeszcze płacisz jak za woły. Apka faktycznie dla debili którym sam jestem. Bardzo słaby bank z że słabymi usługami a w dodatku stracisz pieniądze przy każdym ruchu gotówki co w dzisiejszych czasach jest podstawą. Nie można czekać na przelewanie pieniędzy tydzień i opłaty wysokości 100 zł za takie tranzakcje. Apka i bank tylko na biedronkę bilety i rachunki. Porażka
    ZaletyNie ma
    WadyWysokie kwoty za przelewy zagraniczne, długi czas realizacji. Bardzo niski kurs walut do realnego kursu.
  • ~Robert / 2022-05-12 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedys to byl fajny bank teraz tragedia niestety coraz gorszy
    WadyNie dzialajace bankomaty brak obslugi
  • ~Tomasz / 2022-05-12 01:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłatomaty często ale to bardzo często i notorycznie nie działają
  • ~Ola / 2022-05-11 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie umia i nie rozumia co się mówi blokuje konta infolinia zanim coś powie pyta 2 osobę robia zamieszanie wspolwlasciciel konta nic nie może zrobić to po kiego h...on tam jest patologia
    Zalety00000000000
    WadyDo szkoły się uczyć najgorszy bank
  • ~Andrzej / 2022-05-11 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej, kontakt z infolinię zerowy w banku też nie można załatwić tego co chciałem, odsyłają na infolinię, ale żeby wciskać kredyt to na to mają sposób i czas.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Artur / 2022-05-09 20:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Nic, dosłownie nic nie potrafią zrobić jak należy... Nawet poinformować klienta telefonicznie o czekającej do podpisania umowie... Wieczne błędy i problemy podczas prowadzenia kredytu i ciągłe wzywanie aby podpisać coś drugi raz bo wynikł jakiś problem... Dno i żenada... Przy pierwszej okazji zmieniam bank bo po roku współpracy z millenium to się już człowiekowi odechciewa... Zero profesjonalizmu ba wręcz na minusie...
    ZaletyCo proszę?????!
    WadyChyba wszystko...
  • ~Katarzyna / 2022-05-09 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Zamiast otworzyć kolejne okienko to pytają ludzi " w czym pomóc"-paranoja. Godziny otwarcia mega niedostosowane do potrzeb klientów. Obsługa niedoszkolona i nie potrafiąca wyjaśnić podstawowych kwestii. Obiecują złote góry a potem rozkładają ręce i nic nie możemy zrobić. Naciągają starszych ludzi na cudowne obligacje a potem same straty i oczywiście nikt tego nie potrafi wyjaśnić. Omijać z daleka!!
  • ~Laura / 2022-05-08 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamują się jako bezpieczny bank a takie cyrki się dzieją,że można by było ksiązkę napisać.Raz okradziono mojego męża na 300 zł.Zauważył w historii przelewów dziwną tranzakcję,ktorej nie autoryzował i oczywiście zaraz zadzwonił do banku,zablokował kartę,wizyta na komisariacie i kasa została zwrócona.Nie dalej jak 2 lata później ,ta sama sytuacja.Mąż otrzymuje smsa z banku o podejrzanej tranzakcji,dzwoni do banku blokuje kartę....sprawdza konto i....dowiaduje się,że nie zdążył...doszło do kradzieży ponad półtora tysiąca złotych Jedzie na komisariat.dowiadujemy się,że kasa poszło do ...Madrytu w jakiejś knajpie !!! Mąż nie duplikował karty,nie zgubił jej a tranzakcja nie byla autoryzowana i uwaga :pani z banku twierdzi,że kasy nie oddadzą bo .....TEGO DNIA NIE MIĘLI ŻADNYCH PROBLEMÓW TECHNICZNYCH ANI PODEJRZANYCH TRANZAKCJI.Problem polegał na tym,że zapomnieli o tym,że sami wyslali do mojego meza smsa z informacją o podejrzanym przelewie i prośbie pilnego kontaktu z bankiem celem zablokowania karty.Odmowa oddania kasy.Policja rownież uznala,ze byla to wina banku,doszlo bowiem do fizycznego użycia karty w Madrycie gdy my bylismy w Polsce.Jak mozna sie domyślić ponad miesiąc(bo tyle trwalo odwolywanie się i czekanie na kolejne rozpatrzenia)wegetowaliśmy i to doslownie.dwójka dzieci,rachunki do zaplacenia,i ja po ciężkiej operacji gdzie potrzebne byly pieniadze na leki i opatrunki.W końcu pieniądze nam zwrócono ale ile nerwów nas to kosztowało,tylko my wiemy......od razu po tym zdarzeniu,mąż zamknął u nich konto.NIGDY WIĘCEJ!
    ZaletyBRAK
    WadyBrak odpowiednich zabezpieczeń bankowych,kradzieże z konta
  • ~An / 2022-05-08 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam dwa konta w banku millenium. Przy zakładaniu drugiego konta pisałam numer telefonu ten sam co do pierwszego, pytam debili czy to nie będzie przeszkadzać przy logowaniu, smsach itp, oczywiście że nie, odpowiada debili. Okazuje się,że debil się mylił, że system nie ogarnia jednego numeru do dwóch kont. Teraz wypada mi kupić nową kartę do telefonu żeby pomóc bankowi ogarnąć system. Bank nieprzyjazny dla seniorów, życzę powodzenia w nauce 85 latki korzystania z banku online, dodam osobie chorej, która nie będzie stała w kolejkach. Debil z banku każe ściągnąć takiej osobie aplikacje, hahahaha.
    ZaletyŻadnych
    WadyOgromne nie polecam.
  • ~Grzegorz / 2022-05-08 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam oddzału tego banku we Wrocławiu na Strzegomskiej.
    Obsługa strasznie opryskliwa i chamska.
    Zadawanie pytań i dopytwanie się o szczegóły spotkało się z wielkim oburzeniem, że klinet śmie się czegoś dociekać.
    Załatwienie nawet najprostrzej sprawy trwa wiczność.
    Na 6 stanowisk tylko 3 były obsadzone, a obsługa klientów odbywała się w jednym.
    NIgdy tam już nie pójdę, to jeden dramat i tragedia.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976