Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 966 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paulina / 2022-06-02 17:57
    Ocena: 1.00 / 5


    Bank Millennium
    plac Tadeusza Kościuszki 1, 41-902 Bytom
    Edit 2.6.22 z 5mc wstecz 4mc i Kierownik oczywiście nie widzi problemu że nie wypełnił kompletnie dokumentów. W sposób lekceważący,arogancki rozmawia mimo wielu błędów i niedopatrzeń nie pada nawet spoko przepraszam. Nie informują o fakcie tylko trzeba samemu dzwonić na infolinię i potem informować pracowników. TRAGEDIA NAJGORSZY ODDZIAŁ Z NIEKOMPETENTNĄ OBSŁUGĄ Z KIEROENIKIEM NA CZELE Do oddziału przyszłam pół godziny przed zamknięciem,było 4 pracowników,gdzie tylko jeden miał klienta. Pani,która do mnie podeszła,stwierdziła że nie zdążę załatwić sprawy ( złożenie 1stronicowego wniosku -kwestia Max 10min).Poinformowałam,że poczekam.Mimo wolnych pracowników zaczęto obsługiwać mnie 10minut po zamknięciu,czyli po ponad 40min oczekiwania w oddziale bez klientów. Do Pana,który mnie obsługiwał nie mam zastrzeżeń,mimo że nie zrealizował sprawy do końca,ponieważ się "zablokował",ostatecznie sprawę zakończyć miał Pan Kierownik,po czym od 29pazdziernika do dzisiaj nie ma dokumentacji-jak potwierdziła infolinia. Załatwienie sprawy zawsze w tym oddziale jest problemem. Raz obsługiwała mnie nową pracownica,nie odmówiła,ale za to Pani która jej "pomagała" odnosiła się do niej bardzo nieprzyjemnie. Wracając do ostatniej wizyty Panie nie raczyły załatwić mojej,ale za to nie omieszkały komentować że jest już zamknięte,między sobą komentując oczywiście wymownie patrząc na mnie i na męża.Epitety Pań jak k**** itp,zgodne zapewne z Państwa standardami. Nigdy nie spotkałam się z takim zachowaniem,bulwersuje mnie to jako klienta A także jako pracownika,bo sama pracuje w tym sektorze i jest to dla mnie nie do pomyślenia.
    WadyNiekompetentni pracownicy z Kierownikiem na czele,nie potrafi dwóch dokumentów wypełnić nie widzi problemu nawet jeśli sprawa ciągnie się miesiącami. W dodatku arogancki i nieuprzejmy,niepotrafi się męskie ego przyznać do błędu.
  • ~Adam / 2022-06-02 17:54
    Ocena: 4.00 / 5
    Bank perfekt tylko że na stronie internetowej pisze i w opisie aplikacji że obsługuje WearOS(Android Wear) a nie obsługuje (zegarek to Samsung Galaxy watch 4)
    ZaletyDużoooo
    Wady-Brak GooglePay
    -Brak obsługi WearOS
  • ~Moniq / 2022-06-02 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank kompletnie nie szanuje swoich klientów. Informacje nie pełne i nie prawdziwe, zarówno od opiekunów indywidualnych, jak i na infolinii. Podobno nie można umówić się w żadnym oddziale na konkretną godzinę aby załatwić sprawy a stoję od 40 minut w kolejce do oddziału bo co chwila przychodzą osoby umówione. Żenada, brak poszanowania klienta, żałuję mojej przygody z tym bankiem i zrobię wszystko aby jak najszybciej zabrać środki z konta i zamknąć je
    WadySame wady a przede wszystkim brak szacunku dla klientów
  • ~KK1922 / 2022-05-31 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje! Ten bank to jakaś porażka tylko kradną, kradną i jeszcze raz kradną a na dodatek są strasznie bezczelni i zero pomocy….
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Klient / 2022-05-31 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Pasozytniczy bank, nadaje sie tylko do likwidacji, nie potrafia swiadczyc nawet podstawowych uslug, liczne bledy I wypieranie sie ich.
    Mozna stracic pieniadze
    ZaletyBank do likwidacji
    WadyStrata pieniedzy I czasu
  • ~bez imienia / 2022-05-31 15:51
    Ocena: 2.67 / 5
    1. Wieczne błędy systemu - tego nie widzą, tamtego się nie da. Kończy się licznymi wizytami w placówkach, które trwają po 40min-1h, a i tak nie zawsze da się wszystko załatwić, bo na czacie przekierowują do aplikacji bankowej, w aplikacji się nie da, więc przekierowują do placówki, w placówce przekierowują do aplikacji, po informacji że w aplikacji się nie da sami dzwonią na infolinię przez pół godziny i na końcu okazuje się, że z jakiegoś powodu zrobić się tego nie da.

    2. Przez wspomniane wyżej błędy często obsługa czata nie widzi jakichś dokumentów złożonych w placówce i radzi wybrać się do placówki w tej sprawie - placówki oczywiście otwarte są w godzinach, w których większość ludzi pracuje. Pytam więc o numer telefonu do osoby z placówki - w końcu to nie moja wina, że system Millennium ma kolejny błąd i nie widać dokumentu. Odpowiedź: nie ma możliwości podania numeru do pana z placówki.

    3. Sprawa do przemyślenia - skoro system BANKU ma tak wiele błędów, to chyba nasze pieniądze i nasze dane nie są tam bezpieczne.
  • ~DanielWroc / 2022-05-31 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji, podejścia do klienta, żetelności. założyłem konto firmowe tylko dla promocji 1800zl dla działalności w której między innymi obiecany był zwrot za transakcje dokonywane kartą płatniczą na stacjach benzynowych przez 6 miesięcy max zwrot 100zl. Bank nieudolnie próbował albo zwodził mnie z dostarczeniem karty do swojego własnego oddziału przez 3 miesiące z 6 w których działa promocja, uniemożliwiając mi korzystanie z promocji. Bank nie wiedział pomoc przez 3 miesiące co się dzieje z moją karta, centrala przez 3 miesiące nie potrafiła skontaktować z własnym oddziałem i dostawałem informacje zwrotne że oddizlq nie odbiera i nie odpisuje na maile albo że odział jest tak malutki że nawet nie ma telefonu. (jeden z większych oddziałów we Wrocławiu) kpina w kierunku klienta udzielając taką odpowiedź. Na reklamację dostałem informację że wszystko jest zgodnie z polityką banku i nie przedłużą mi okresu promocji i czas kiedy nie dostarczyli mi karty. Czyli polityka banku polega na ściąganiu klientów promocja z której nie dają możliwość skorzystania z tej promocji a przy okazji być nie kompetentnym. Ciekawe czy wysyłka dokumentów z danymi wrażliwymi klientów też tak wygląda że nie wiedzą co się z nimi dzieje i gdzie są.
    Nie polecam korzystania z usług banku przedsiębiorcą jak i osoba prywatnym
  • ~Banki / 2022-05-30 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank,brak profesionalizmu, nie mozna wykonywac wszystkich transakcji, bo czesto maja problemy I awarie systemu. Mozna stracic pieniadze
    WadyWady systemu awarie,zero profesjonalizmu
  • ~Patryk / 2022-05-28 23:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Ban dla idiotów. Przynajmniej tak traktują klienta. Pomimo próby usunięcia konta, obsługa banku chyba nie rozumie o co chodzi. Przychodzę do banku i chcę usunąć konto. A to podpis nie ten. A to pieniądze na koncie. Pomimo próby usunięcia konta nadal ono istnieje. Nie wiem czy tylko w Warszawie są tacy debilni pracownicy. W centrum Warszawy w mariocie. Pani która pracuje w banku nie mogła mi wypłacić 50 złotych z konta. Kiedy chciałem je zamknąć. Odradzam każdemu bank Millenium.
    ZaletyDobra aplikacja mobilna
    WadyGłupi pracownicy
    Z jakiegoś nie wyjaśnione go powodu nie można usunąć konta
    Ciągle problemy z obsługą
  • ~mart / 2022-05-26 14:28
    Ocena: 4.67 / 5
    korzystam już długo z usług banku. jestem bardzo zadowolona.
    Zaletytylko zalety
    Wadybrak
  • ~Smutny / 2022-05-26 11:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem klientem banku. Bank ma kretyńsko :) rozwiązane powiadomienia w aplikacji. No cóż.
    Nie jest zainteresowany informacją zwrotną od klientów. Naprawdę????
  • ~AAA / 2022-05-25 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Bank pomimo, że mam spłacony cały kredyt żąda ode mnie jeszcze zapłaty kwoty, której pochodzenia nie potrafią wyjaśnić. Próby wyjaśnienia sprawy telefonicznie jak i osobiście w dziale banku nie przynoszą rezultatu, ponieważ pracownicy nic nie wiedzą tylko widzą kwotę.
    ZaletyZERO
    WadyNiekompetentni pracownicy, robienie z klienta debila
  • ~Matt / 2022-05-24 16:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa w galerii krakowskiej (pawia 5 krakow) powinna zostać jak najszybciej zwolniona. Ich niekompetencja i wprowadzanie ludzi w błąd jest karygodne. Przychodzi się do banku, czeka się w kolejce przez 45 minut bo wszyscy siedzą sami w gabinetach albo rozmawiają o wycieczkach w wakacje a potem okazuje się ze Pani zapomniała powiedzieć ze do zamknięcia kredytu musza być dwoje właścicieli. W każdym innym banku można złożyć dyspozycje z poziomu aplikacji a tutaj trzeba osobiście. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyObsługa w galerii krakowskiej (pawia 5 krakow) powinna zostać jak najszybciej zwolniona. Ich niekompetencja i wprowadzanie ludzi w błąd jest karygodne. Przychodzi się do banku, czeka się w kolejce przez 45 minut bo wszyscy siedzą sami w gabinetach albo rozmawiają o wycieczkach w wakacje a potem okazuje się ze Pani zapomniała powiedzieć ze do zamknięcia kredytu musza być dwoje właścicieli. W każdym innym banku można złożyć dyspozycje z poziomu aplikacji a tutaj trzeba osobiście. NIE POLECAM
  • ~kamila / 2022-05-24 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana. Błędy, pomyłki. Problemy. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialnosci
  • ~SYLWESTER / 2022-05-23 23:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Jest tak Milenium Bank fajny był, byłem w kilku placówkach obsługa super wszystko tip top
    ALE ZMIEŃCIE COŚ ALBO SYSTEM ALBO SZKOLENIE LUDZI. Spłacałem kredyt gotówkowy prawie 160tys. Chciałem spłacić pozostałość zamknąć kredy. Pani w placówce ojejku nie mogę zamknąć muszę zostawić panu zadłużenie 14.70zł. to zejdzie za miesiąc i będzie wszystko zamknięte super pomyślałem. Minoł m-c a z 14zł zrobiło mi się 2800zł. Tak podobno urosło zadłużenie a same odsetki ponad 1800. Więc co tu nawaliło. Obsługa klienta czy system.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyBrak wyszkolenia
    Wadliwy system
    Zero przyznania się do winy nwm jak to nazwać
  • ~Eee / 2022-05-23 21:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie mam czego się czepiać jestem tam klijentem od dawna i chwałę sobie ten bank. Wiadomo oddziały to gorący temat w każdym banku . Polecam zapoznać się z nową ofertą bo jest bardzo konkurencyjna
    ZaletyAplikacja
    WadyMało oddziałów krótko otwarte
  • ~Boski / 2022-05-22 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ten bank to żenada bezpieczniejsze są w skarpecie w domu.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Agnieszka / 2022-05-20 17:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank Millennium na Matarni w Gdańsku, przemiła obsługa klienta. Bardzo pomocna, po prostu rewelacja. Agnieszka
    ZaletyTylko zalety,
    WadyZero wad
  • ~BABAJAGA / 2022-05-19 11:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie przestrzegają RODO - np w placówce na ul Świeradowskiej wszyscy obecni słyszą o czym się mówi z pracownikiem i widzą czy i ile pieniędzy się wypłaca !!! Wg mnie to skandal i narażanie klientów na niebezpieczeństwo.
    Pracownicy na czacie nie potrafią udzielić odpowiedzi na dość proste pytania.
    Ogólnie słabo !!!!
    ZaletyBrak
    Wadyopisałam wyżej
  • ~Marrrrcin / 2022-05-17 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, brak szacunku dla klienta. Dla nich klient to nikt!
    ZaletyNie ma
    WadySame wady a szczególnie obsluga
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1204
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 966
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4475
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4414
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926