strona 24 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Angelika / 2022-09-26 12:44
Miałam do załatwienia sprawę odnośnie zaciągniętego kredytu hipotecznego w banku Millennium i w tym celu udałam się do oddziału znajdującego się w Magnolii we Wrocławiu. Co za dramat!!! Nic nie byłam w stanie tam załatwić, chamska obsługa, niekompetentni pracownicy, brak jakiejkolwiek wiedzy, brak chęci pomocy nawet ze strony kierownika tego oddziału. Ci pracownicy nawet nie posiadają wiedzy jak wydrukować dokument przesłany z centrali twierdząc, że poczta w soboty nie dochodzi choć dokumenty są wysyłane do nich mailowo. Moja noga nigdy tam więcej nie postanie i żałuje, że wzięłam kredyt w tym banku. Przez 15 lat zostawiłam w tym banku kopę kasy, nie tak się traktuje klienta! -
-
~Angrydoktor / 2023-03-24 17:45
Jesteśmy z mężem z Białorusi, chcieliśmy wziąć kredyt hipoteczny. Pani w banku nam wszystko wyliczyła, zdolność ok (18.000 dochodu na rodzinę, bez dzieci, wykonujemy zawód medyczny), pytaliśmy na samym początku czy nasze obywatelstwo nie jest problemem bo wiemy ze inne banki odmawiają w większości przypadków ze względów politycznych. Pani powiedziała że nie wie o czymś takim. Jednak skonsultowała się z doradzą i się okazało, Białorusini dostaną odmowę niezależnie od zdolności kredytowej. -
~Ania / 2019-12-02 18:31
Brak zaangażowania. Obsługa kredytu długa i nie kompetentna. ZaletyBrakWadyDługa obsługa -
~Ania / 2020-08-25 22:00
Bylam w Banku aby zmniejszyć oprocentowanie A p.Magda Sz. proponuje kartę kredytową. Bank w Galenie w Jaworznie beznadziejny. Mało tego hasła obsluga. Nie polecam tego banku. Wogole nie jest i otwarty do klienta ZaletyHipoteczny kredytWadyNie miła obsluga -
~Ania / 2021-06-18 14:19
Witam, chcialam przestrzec przed Bankiem Millennium. Ten Bank nie stosuje sie do przepisow przeciwdzialaniu praniu pieniedzy (zostalam okraciona przez Brokera) sprawa trafila na policje i do prokuratury. Oczywiscie Bank umywa rece od jakiekolwiek odpowiedzialnosci, jakby sprawy nie bylo. Rozmawiajac z prawnikiem ktory zajmuje sie sprawa, mowi ze Bank Millennium nie jest pod tym wzgledem dobrym bankiem. Przestrzegam przyszlych klientow. Ten Bank nie zrobi nic, zeby odzyskac Twoje pieniadze. Pieniadze w tym Banku nie sa bezpieczne. ZaletyBrakWadyLamanie praw klienta. Nie stosowanie sie do AML -
~Anita / 2020-10-26 01:52
Moje konto osobiste w banku milenium zostało zablokowane i nie mam żadnego wglądu na swoje konto ponieważ zmieniłam numer telefonu !!! W związku z tym mam zgłosić się w punkcie banku aby potwierdzić zmianę i zweryfikować . W czasie pandemii a mieszkam za granica jest to poprostu nie możliwe !! Wielokrotnie dzwoniłam do banku złożyłam nawet reklamacje ale nic nie da się zrobić !!!
Dziwi mnie to skoro otworzyć nowe konta można online w 15 min ale już zmienić numer telefonu wymagane do operowania kontem jest niemożliwe online ani żadna inna droga dostępna w czasie pandemii
A wiec nie mam żadnego wglądu na swoje konto tudzież wynajmuje w Polsce mieszkanie i opłacam podatek od wynajmu mieszkania obecnie nie mam możliwości tego robić wiąże się to z ogromnymi problemami ale banku to nie interesuje ważnie ze mogą robić z moim kontem obecnie co chcą SZOK POPROSTU SZOK
To jest oszustwo ! W okresie pandemii oferują wszystko na online do załatwienia w 15 min ale UWAGA później już nic nie da się załatwić online . Jestem przerażona i w pułapce
Na moja reklamacje i prośbę zamknięcia konta (skoro nie mogę korzystać ze swoich środków na kim) nikt nie raczył nawet odpowiedzieć a potwierdzenie ze bank otrzymał moja prośbę i reklamacje mam ale to tyle ...
-
~Ann / 2022-06-10 11:05
Oszuści. Przeciągają zmianę oprocentowania ile się da. -
~Ann / 2024-06-20 17:57
nigdy w życiu więcej ! jak tylko skończę procedurę odzyskania moich pieniędzy wywalę konto u nich w powietrze! ZaletybrakWadykontakt jest prawie niemożliwy, a nawet jak uda się dodzwonić- konsultanci kompletnie niekompetentni.od 3 tyg nie potrafią mi powiedzieć co zrobili z moim przelewem który przesłałam sobie sama z innego banku- żenada!!!
oddajcie mi moje pieniądze! -
-
~Anna / 2019-10-16 20:59
Po najnowszej zmianie serwis transakcyjny jest bardzo nieintuicyjny! Na głównej stronie wyświetla się saldo tylko jednego konta osobistego, a tak dla odmiany oszczędności z kilku kont są sumowane...poza tymi dwoma informacjami na głównej stronie znajdziemy jeszcze przycisk do przelewów i... i to wszystko!... resztę opcji sobie kliencie szukaj po zakładkach... Poprzednia wersja jak dla mnie 5/5, obecna nawet na jeden nie zasługuje. -
~ANNA / 2020-02-24 14:01
INFOLINIA:TRAGEDIA
OBSLUGA W ODDZIALE:TRAGEDIA
ROZPATRYWANIE REKLAMACJI :TRAGEDIA, CO MIESIĄC DOSTAJĘ SMS Z INFORMACJĄ ŻE MOJE ZGŁOSZENIE WYMAGA DLUŻSZEJ ANALIZY
NIE POLECAM NIKOMU
ZaletyBRAKWadyBRAK KOMPETENTNEJ OBSŁUGI
NIE STARAJĄ SIĘ POMÓC I ROZWIĄZAĆ PROBLEM
TRAKTUJĄ KLIENTA JAK PRZEDMIOT -
~Anna / 2020-08-10 15:17
Najgorszy bank , z jakim miałam do czynienia. Wniosek o kredyt wpłynął na początku czerwca. Procedura miała trwać maksymalnie 3 tygodnie. Po paru tygodniach oczekiwania decyzja pozytywna . Czas podpisać umowę. Okazuje się , że w umowie popełniono błąd. Nie wiadomo jaki . Znowu czekanie. W końcu dochodzi do podpisania umowy na końcu lipca. Umowa podpisana. Dzisiaj jest 10 sierpnia a pieniędzy nie ma mimo , że ostatniego lipca wyszło zlecenie na przelew. Skandal. Klientowi lecą odsetki za pieniądze, które bank przetrzymuje. Ostrzegam przed kredytem w tym banku ZaletyBrak -
~ANNA / 2021-02-09 19:13
Na infolinię nie idzie się dodzwonić, pod wypełnieniu formularza oddalają na infolinię i tak w kółko. Tragedia jakąś będę omijać ten bank z daleka -
~Anna / 2021-07-20 21:52
Buractwo do potęgi entej. Dają kredyty wraz z ubezpieczeniem na wypadek śmierci, czy choroby. Ale ubezpieczyciel TU Europa świadczeń nie wypłaca, wymyślają wyssane z palca powody by odmówić. Bank, mimo że jest uprawniony do otrzymania roszczenia, nie upomina się o zapłatę- przecież nie ma w tym interesu, łatwiej po śmierci kredytobiorcy pokombinować i próbować od spadkobierców wyciągnąć kasę. Wysłać na adres zmarłego kredytobiorcy pisma z żądaniem zapłaty (mimo korespondencji ze spadkobiercą na jego adres), bo przecież wiadomo że nie odbierze i będzie można za plecami do sądu iść. Sąd klepnie, bo niby dlaczego nie, przecież się nie stawił i hulaj dusza, konto zajęte przez komornika i weź się człowieku broń. Sprytne, co? Powinien nasz rząd wziąć się za takie sprawy i ustawę dot. Banków i Ubezpieczycieli ustanowić, w której zawarte byłyby podstawowe zasady tego typu transakcji. Żeby po latach płacenia składek na ubezpieczenie na wypadek śmierci, po śmierci kredytobiorcy ubezpieczyciel miał obowiązek wypłaty roszczenia a bank obowiązek egzekwowania od swojej przyjaciółki firmy ubezpieczeniowej TU Europa tejże wypłaty. Lepiej się dobrze zastanowić nim się z tym teamem człowiek zwiąże. -
~Anna / 2021-09-14 16:58
Jestem od kilku lat klientka banku i to jak potraktowano mnie obecnie jest szczytem kpin i lekceważenia klienta. Wyslalm zapytanie odnosnie kredytu hipotecznego, skontaktowala sie z ze mna Pani(chetnie bym ujawnila imie i nazwisko)kazala wyslac zaswiadczenie o zarobkach i tak tez zrobilam i co dalej?Pani juz nie raczyla sie odezwac.po wielu probach dzwonienia, odebrala tel, stwierdzajac ze dostal zaswiadczenie 1 wrzesnia, ale byla na weselu i nie miala czasu sprawdzic.Dzis jest 14 wrzesnia i cisza, widocznie dalej bawi sie na weselu....tak sie szanuje klienta -
~Anna / 2022-04-16 19:05
Dno. Zostałam wezwana do zaległości z tytułu niespłaconych rat po pół roku na kwotę 0,02 zł(dodam że przez przeoczenie} . To nawet urząd skarbowy nie żąda odsetek poniżej 6 zł. Wstyd! Jedna gwiazdka to za dużo. -
~Anna / 2022-06-20 16:20
Nie polecam, omijać szerokim łukiem!!! Nękają telefonami, kontaktują się z osobami spokrewnionymi (nieupowaznieni z kontem/kredytem) ZaletyBrak -
-
~Anna / 2022-09-30 16:33
Nie polecam! Wprowadzają aneks o stałe oprocentowanie 4 miesiące! Zaletynie maWadywszysto -
~Anna / 2023-05-08 12:48
Skandaliczne zachwanie konsultantki na infolini, za 1 zł odsetek wynikajăcych z jednodniowego opoznienia w splacie, zostalam poinformowana, ze jesli dzis nie uiszcze tej kwoty, wplynie to na bardzo negatywne stosunki miedzy mna a bankiem :)))))) Ale kredyciki dawac to mila obsluga...zenada Zaletybrak -
~Anna / 2024-07-15 11:31
Porażka. Oddziały czynne od 8-16 nie wiem dla kogo takie godziny .
Dodzwonić się żeby załatwić sprawę na linii 1 h czekania bez odzewu .porażka!!! -
~Anna f. / 2021-03-26 15:20
Beznadzieja, każdy przelew idzie wieki, na infolinię nie można się dodzwonić, wypłata ciągle wieczorem, bankomatów jak na lekarstwo. Eurobank był znacznie lepszy niż ten szajs.
strona 24 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »