Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pola / 2022-06-10 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten bank to jakiś żart. Wczoraj zrobiłam przelew natychmiastowy a dopiero dziś po 11.30 doszedł. Oczywiście w żaden sposób nie dało się skontaktować z obsługą klienta.
  • ~Ann / 2022-06-10 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Przeciągają zmianę oprocentowania ile się da.
  • ~Ee / 2022-06-08 23:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank okej . Aplikacja i nowe konto z ofert bardzo dobre. Fajne e vouchery i lepsze warunki bezpłatności konta . Polecam warto wypróbować.
    ZaletyAplikacja bankowa
    WadyMało placowek
  • ~marek / 2022-06-08 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjątkowo niesympatyczny pan Wojciech z Banku Millenium w Gdańsku ul. Targ Drzewny.
    Młody, poniżający klientów (dzięki którym ma pracę ),brak empatii i wyrozumienia dla osób starszych, naśmiewający się z osób wypłacających pieniądze i w sposób głośny i z ironią komentujący.
    Panie Wojciechu , nie odpowiada panu praca proszę się zwolnić, nie nadaje się pan do obsługi bezpośredniej.
  • ~Kasia / 2022-06-08 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam ten bank. Hakerzy zapłacili moją kartą kredytową na platformie Twich. Bank zaakceptował 2 transakcje na kwotę prawie 1400 zł po czym zablokował kartę bo u, należy te transakcje za podejrzane. Jak się zorientowałam, że mam zablokowaną kartę to złożyłam w banku reklamacje. Ja nie kupowałam niczego na tej platformie. Pierwszy raz o niej usłyszałam jak bank zablokował kartę. Nie dostałam na tel żadnych kodów autoryzujących te 2 fałszywe transakcje. Zastrzegłam kartę i zgłosiłam sprawę na policji. Bank odrzucił moją reklamacje. Złożyłam odwołanie i czekam.
    Chciałam skorzystać z procedury charge back, ale nie znalazłam wniosku na Millenet ani w aplikacji. Udałam się do placówki a pracownik olał mnie totalnie i kazał czekać na odpowiedź z odwołania się na nieuznaną reklamacje.
    W końcu po 4 półgodzinnych próbach dodzwoniłam się na infolinię i złożyłam wniosek o chargeback.Czekam na rozpatrzenie.
    Bankowe systemy zawiodły, zostałam okradziona a bank umywa ręce.
    Nie polecam
    WadyBrak ochrony klienta, słabe zabezpieczenia, brak chęci pomocy,
  • ~Adam / 2022-06-07 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank ze wszystkich możliwych . Właśnie straciłem 340 zł przez źle działający blik który sugeruje przekroczony limit transakcji co jest bzdurą bo to 1 transakcja od 3 dni:/(można zrobić 20 transakcji na dzien)Bank oczywiście nie poczuwa sie do problemu bo nie widzi tego w historii transakcji, nie mam jej tam gdyż została zbanowana na dzień dobry przez Blik.Moge tu wylewać szambo godzinami bo zawsze jak musze dokonąc czynności bankowym mam jakis problem.Wpłatomaty nie działają zmiana danych (nowy nr dowodu) sugeruje że jestem idiotą i źle wpisuje kilka cyferek i 3 literki ,CIĄGLE coś . Zmieniam bank i ludzie prosze was nie zakładajcie tam konta
    ZaletyBrak
  • ~Bogusław / 2022-06-07 12:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalna obsługa pani Pauliny Żaba z Placówki w Krakowie, ul. Zakopiańska 62 przy otwieraniu rachunku.
  • ~nyska / 2022-06-03 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam kiedykolwiek doczynienia. Nie polecam! A raczej namawiam za omijaniem tego banku szerokim łukiem! Okłamują klientów namawiając na kolejne kredyty. Nawet problemy są z zamknięciem rachunku. Totalna porażka!! Takie banki nie powinny wogole istnieć
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo. Przede wszystkim okłamywanie i naciąganie ludzi
  • ~Paulina / 2022-06-02 17:57
    Ocena: 1.00 / 5


    Bank Millennium
    plac Tadeusza Kościuszki 1, 41-902 Bytom
    Edit 2.6.22 z 5mc wstecz 4mc i Kierownik oczywiście nie widzi problemu że nie wypełnił kompletnie dokumentów. W sposób lekceważący,arogancki rozmawia mimo wielu błędów i niedopatrzeń nie pada nawet spoko przepraszam. Nie informują o fakcie tylko trzeba samemu dzwonić na infolinię i potem informować pracowników. TRAGEDIA NAJGORSZY ODDZIAŁ Z NIEKOMPETENTNĄ OBSŁUGĄ Z KIEROENIKIEM NA CZELE Do oddziału przyszłam pół godziny przed zamknięciem,było 4 pracowników,gdzie tylko jeden miał klienta. Pani,która do mnie podeszła,stwierdziła że nie zdążę załatwić sprawy ( złożenie 1stronicowego wniosku -kwestia Max 10min).Poinformowałam,że poczekam.Mimo wolnych pracowników zaczęto obsługiwać mnie 10minut po zamknięciu,czyli po ponad 40min oczekiwania w oddziale bez klientów. Do Pana,który mnie obsługiwał nie mam zastrzeżeń,mimo że nie zrealizował sprawy do końca,ponieważ się "zablokował",ostatecznie sprawę zakończyć miał Pan Kierownik,po czym od 29pazdziernika do dzisiaj nie ma dokumentacji-jak potwierdziła infolinia. Załatwienie sprawy zawsze w tym oddziale jest problemem. Raz obsługiwała mnie nową pracownica,nie odmówiła,ale za to Pani która jej "pomagała" odnosiła się do niej bardzo nieprzyjemnie. Wracając do ostatniej wizyty Panie nie raczyły załatwić mojej,ale za to nie omieszkały komentować że jest już zamknięte,między sobą komentując oczywiście wymownie patrząc na mnie i na męża.Epitety Pań jak k**** itp,zgodne zapewne z Państwa standardami. Nigdy nie spotkałam się z takim zachowaniem,bulwersuje mnie to jako klienta A także jako pracownika,bo sama pracuje w tym sektorze i jest to dla mnie nie do pomyślenia.
    WadyNiekompetentni pracownicy z Kierownikiem na czele,nie potrafi dwóch dokumentów wypełnić nie widzi problemu nawet jeśli sprawa ciągnie się miesiącami. W dodatku arogancki i nieuprzejmy,niepotrafi się męskie ego przyznać do błędu.
  • ~Adam / 2022-06-02 17:54
    Ocena: 4.00 / 5
    Bank perfekt tylko że na stronie internetowej pisze i w opisie aplikacji że obsługuje WearOS(Android Wear) a nie obsługuje (zegarek to Samsung Galaxy watch 4)
    ZaletyDużoooo
    Wady-Brak GooglePay
    -Brak obsługi WearOS
  • ~Moniq / 2022-06-02 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank kompletnie nie szanuje swoich klientów. Informacje nie pełne i nie prawdziwe, zarówno od opiekunów indywidualnych, jak i na infolinii. Podobno nie można umówić się w żadnym oddziale na konkretną godzinę aby załatwić sprawy a stoję od 40 minut w kolejce do oddziału bo co chwila przychodzą osoby umówione. Żenada, brak poszanowania klienta, żałuję mojej przygody z tym bankiem i zrobię wszystko aby jak najszybciej zabrać środki z konta i zamknąć je
    WadySame wady a przede wszystkim brak szacunku dla klientów
  • ~KK1922 / 2022-05-31 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje! Ten bank to jakaś porażka tylko kradną, kradną i jeszcze raz kradną a na dodatek są strasznie bezczelni i zero pomocy….
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Klient / 2022-05-31 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Pasozytniczy bank, nadaje sie tylko do likwidacji, nie potrafia swiadczyc nawet podstawowych uslug, liczne bledy I wypieranie sie ich.
    Mozna stracic pieniadze
    ZaletyBank do likwidacji
    WadyStrata pieniedzy I czasu
  • ~bez imienia / 2022-05-31 15:51
    Ocena: 2.67 / 5
    1. Wieczne błędy systemu - tego nie widzą, tamtego się nie da. Kończy się licznymi wizytami w placówkach, które trwają po 40min-1h, a i tak nie zawsze da się wszystko załatwić, bo na czacie przekierowują do aplikacji bankowej, w aplikacji się nie da, więc przekierowują do placówki, w placówce przekierowują do aplikacji, po informacji że w aplikacji się nie da sami dzwonią na infolinię przez pół godziny i na końcu okazuje się, że z jakiegoś powodu zrobić się tego nie da.

    2. Przez wspomniane wyżej błędy często obsługa czata nie widzi jakichś dokumentów złożonych w placówce i radzi wybrać się do placówki w tej sprawie - placówki oczywiście otwarte są w godzinach, w których większość ludzi pracuje. Pytam więc o numer telefonu do osoby z placówki - w końcu to nie moja wina, że system Millennium ma kolejny błąd i nie widać dokumentu. Odpowiedź: nie ma możliwości podania numeru do pana z placówki.

    3. Sprawa do przemyślenia - skoro system BANKU ma tak wiele błędów, to chyba nasze pieniądze i nasze dane nie są tam bezpieczne.
  • ~DanielWroc / 2022-05-31 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji, podejścia do klienta, żetelności. założyłem konto firmowe tylko dla promocji 1800zl dla działalności w której między innymi obiecany był zwrot za transakcje dokonywane kartą płatniczą na stacjach benzynowych przez 6 miesięcy max zwrot 100zl. Bank nieudolnie próbował albo zwodził mnie z dostarczeniem karty do swojego własnego oddziału przez 3 miesiące z 6 w których działa promocja, uniemożliwiając mi korzystanie z promocji. Bank nie wiedział pomoc przez 3 miesiące co się dzieje z moją karta, centrala przez 3 miesiące nie potrafiła skontaktować z własnym oddziałem i dostawałem informacje zwrotne że oddizlq nie odbiera i nie odpisuje na maile albo że odział jest tak malutki że nawet nie ma telefonu. (jeden z większych oddziałów we Wrocławiu) kpina w kierunku klienta udzielając taką odpowiedź. Na reklamację dostałem informację że wszystko jest zgodnie z polityką banku i nie przedłużą mi okresu promocji i czas kiedy nie dostarczyli mi karty. Czyli polityka banku polega na ściąganiu klientów promocja z której nie dają możliwość skorzystania z tej promocji a przy okazji być nie kompetentnym. Ciekawe czy wysyłka dokumentów z danymi wrażliwymi klientów też tak wygląda że nie wiedzą co się z nimi dzieje i gdzie są.
    Nie polecam korzystania z usług banku przedsiębiorcą jak i osoba prywatnym
  • ~Banki / 2022-05-30 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank,brak profesionalizmu, nie mozna wykonywac wszystkich transakcji, bo czesto maja problemy I awarie systemu. Mozna stracic pieniadze
    WadyWady systemu awarie,zero profesjonalizmu
  • ~Patryk / 2022-05-28 23:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Ban dla idiotów. Przynajmniej tak traktują klienta. Pomimo próby usunięcia konta, obsługa banku chyba nie rozumie o co chodzi. Przychodzę do banku i chcę usunąć konto. A to podpis nie ten. A to pieniądze na koncie. Pomimo próby usunięcia konta nadal ono istnieje. Nie wiem czy tylko w Warszawie są tacy debilni pracownicy. W centrum Warszawy w mariocie. Pani która pracuje w banku nie mogła mi wypłacić 50 złotych z konta. Kiedy chciałem je zamknąć. Odradzam każdemu bank Millenium.
    ZaletyDobra aplikacja mobilna
    WadyGłupi pracownicy
    Z jakiegoś nie wyjaśnione go powodu nie można usunąć konta
    Ciągle problemy z obsługą
  • ~mart / 2022-05-26 14:28
    Ocena: 4.67 / 5
    korzystam już długo z usług banku. jestem bardzo zadowolona.
    Zaletytylko zalety
    Wadybrak
  • ~Smutny / 2022-05-26 11:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem klientem banku. Bank ma kretyńsko :) rozwiązane powiadomienia w aplikacji. No cóż.
    Nie jest zainteresowany informacją zwrotną od klientów. Naprawdę????
  • ~AAA / 2022-05-25 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Bank pomimo, że mam spłacony cały kredyt żąda ode mnie jeszcze zapłaty kwoty, której pochodzenia nie potrafią wyjaśnić. Próby wyjaśnienia sprawy telefonicznie jak i osobiście w dziale banku nie przynoszą rezultatu, ponieważ pracownicy nic nie wiedzą tylko widzą kwotę.
    ZaletyZERO
    WadyNiekompetentni pracownicy, robienie z klienta debila
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976