Do du....
Tak wprost. Wymiana dowodu i trzeba całować klamkę żeby dać im zarobić na pożyczce.
NIGDY WIĘCEJ
ALI SIĘ JUŻ CIESZY
ZaletyRodo czyli ogrodki działkowe w ich rozumieniu
WadyRodo czyli rób co chcesz
~Ewa / 2022-06-21 00:14
Ocena: 1.33 / 5
Gdyby nie kredyt hipoteczny to dawno bym z niego uciekła,jest najgorszym bankiem z jakim miałam do czynienia. Najgorsza jest obsługa po prostu porażka
ZaletyNie ma
WadyPełno
~Anna / 2022-06-20 16:20
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, omijać szerokim łukiem!!! Nękają telefonami, kontaktują się z osobami spokrewnionymi (nieupowaznieni z kontem/kredytem)
ZaletyBrak
~Wkurzona / 2022-06-17 20:09
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank. Dzisiaj o 10:05 wpłacałam swoje pieniądze. I do tej pory nie są na koncie. Kilka razy. Mimo zapewnień że do końca dnia będą nie ma ich. O 15:46 dostałam informację sms że konto jest zasilone, i na bankowości elektronicznej i aplikacji nie ma śladu wpłaty, a transakcja została odrzucona
ZaletyNie widzę
WadySporo
~Gutek / 2022-06-17 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Całkowita porażka. Wpłaty we wpłatomatach nie księgują się potem oczekiwanie do 35 dni roboczych na zwrot własnych pieniędzy.szczerze odradzam.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Angelika / 2022-06-17 11:46
Ocena: 1.00 / 5
Jako osoba, która ma konta w różnych częściach świata chciałabym ostrzec ludzi, że ten bank jest najgorszy z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. Używałam go może z 10 razy na co 4/5 były problemy. Notoryczne problemy z wpłatą gotówki!!! Po ostatnim razie jak wpłaciłam pieniądze i ich nie otrzymałam na koncie stwierdziłam, że to jest takie przegięcie, że usuwam konto. Naprawdę nigdy ani się nie spotkałam osobiście ani nie słyszałam żeby były z bankiem aż takiego problemy. Unikajcie jak chcecie zaoszczędzić nerwów i pieniędzy.
ZaletyJedyna zaleta to aplikacja.
WadySame wady- najgorszy bank jakiego kiedykolwiek używałam.
~TOMASZ / 2022-06-14 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem co się stało ale ktoś podszył się za bank w aplikacji więc szybko zamknąłem konto w tym banku nie czułem się bezpiecznie będąc w banku
ZaletyBrak
WadyZbyt łatwo dostępny dla hakerów dla tez mnie nie ma w tym banku
~Danny / 2022-06-12 10:39
Ocena: 1.00 / 5
Bank Millennium w Tarnowskich Gorach ,ul.Krakowska 23.
Totalny brak kompetencjii.Zero dyskrecjii. Zero pomocy.
Stracony czas.
WadyNie doszkolona obsluga
~Pola / 2022-06-10 11:51
Ocena: 2.00 / 5
Ten bank to jakiś żart. Wczoraj zrobiłam przelew natychmiastowy a dopiero dziś po 11.30 doszedł. Oczywiście w żaden sposób nie dało się skontaktować z obsługą klienta.
~Ann / 2022-06-10 11:05
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Przeciągają zmianę oprocentowania ile się da.
~Ee / 2022-06-08 23:12
Ocena: 5.00 / 5
Bank okej . Aplikacja i nowe konto z ofert bardzo dobre. Fajne e vouchery i lepsze warunki bezpłatności konta . Polecam warto wypróbować.
ZaletyAplikacja bankowa
WadyMało placowek
~marek / 2022-06-08 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Wyjątkowo niesympatyczny pan Wojciech z Banku Millenium w Gdańsku ul. Targ Drzewny.
Młody, poniżający klientów (dzięki którym ma pracę ),brak empatii i wyrozumienia dla osób starszych, naśmiewający się z osób wypłacających pieniądze i w sposób głośny i z ironią komentujący.
Panie Wojciechu , nie odpowiada panu praca proszę się zwolnić, nie nadaje się pan do obsługi bezpośredniej.
~Kasia / 2022-06-08 11:42
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam ten bank. Hakerzy zapłacili moją kartą kredytową na platformie Twich. Bank zaakceptował 2 transakcje na kwotę prawie 1400 zł po czym zablokował kartę bo u, należy te transakcje za podejrzane. Jak się zorientowałam, że mam zablokowaną kartę to złożyłam w banku reklamacje. Ja nie kupowałam niczego na tej platformie. Pierwszy raz o niej usłyszałam jak bank zablokował kartę. Nie dostałam na tel żadnych kodów autoryzujących te 2 fałszywe transakcje. Zastrzegłam kartę i zgłosiłam sprawę na policji. Bank odrzucił moją reklamacje. Złożyłam odwołanie i czekam.
Chciałam skorzystać z procedury charge back, ale nie znalazłam wniosku na Millenet ani w aplikacji. Udałam się do placówki a pracownik olał mnie totalnie i kazał czekać na odpowiedź z odwołania się na nieuznaną reklamacje.
W końcu po 4 półgodzinnych próbach dodzwoniłam się na infolinię i złożyłam wniosek o chargeback.Czekam na rozpatrzenie.
Bankowe systemy zawiodły, zostałam okradziona a bank umywa ręce.
Nie polecam
WadyBrak ochrony klienta, słabe zabezpieczenia, brak chęci pomocy,
~Adam / 2022-06-07 15:54
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank ze wszystkich możliwych . Właśnie straciłem 340 zł przez źle działający blik który sugeruje przekroczony limit transakcji co jest bzdurą bo to 1 transakcja od 3 dni:/(można zrobić 20 transakcji na dzien)Bank oczywiście nie poczuwa sie do problemu bo nie widzi tego w historii transakcji, nie mam jej tam gdyż została zbanowana na dzień dobry przez Blik.Moge tu wylewać szambo godzinami bo zawsze jak musze dokonąc czynności bankowym mam jakis problem.Wpłatomaty nie działają zmiana danych (nowy nr dowodu) sugeruje że jestem idiotą i źle wpisuje kilka cyferek i 3 literki ,CIĄGLE coś . Zmieniam bank i ludzie prosze was nie zakładajcie tam konta
ZaletyBrak
~Bogusław / 2022-06-07 12:10
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo profesjonalna obsługa pani Pauliny Żaba z Placówki w Krakowie, ul. Zakopiańska 62 przy otwieraniu rachunku.
~nyska / 2022-06-03 16:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałam kiedykolwiek doczynienia. Nie polecam! A raczej namawiam za omijaniem tego banku szerokim łukiem! Okłamują klientów namawiając na kolejne kredyty. Nawet problemy są z zamknięciem rachunku. Totalna porażka!! Takie banki nie powinny wogole istnieć
ZaletyBrak
WadyBardzo dużo. Przede wszystkim okłamywanie i naciąganie ludzi
~Paulina / 2022-06-02 17:57
Ocena: 1.00 / 5
Bank Millennium
plac Tadeusza Kościuszki 1, 41-902 Bytom
Edit 2.6.22 z 5mc wstecz 4mc i Kierownik oczywiście nie widzi problemu że nie wypełnił kompletnie dokumentów. W sposób lekceważący,arogancki rozmawia mimo wielu błędów i niedopatrzeń nie pada nawet spoko przepraszam. Nie informują o fakcie tylko trzeba samemu dzwonić na infolinię i potem informować pracowników. TRAGEDIA NAJGORSZY ODDZIAŁ Z NIEKOMPETENTNĄ OBSŁUGĄ Z KIEROENIKIEM NA CZELE Do oddziału przyszłam pół godziny przed zamknięciem,było 4 pracowników,gdzie tylko jeden miał klienta. Pani,która do mnie podeszła,stwierdziła że nie zdążę załatwić sprawy ( złożenie 1stronicowego wniosku -kwestia Max 10min).Poinformowałam,że poczekam.Mimo wolnych pracowników zaczęto obsługiwać mnie 10minut po zamknięciu,czyli po ponad 40min oczekiwania w oddziale bez klientów. Do Pana,który mnie obsługiwał nie mam zastrzeżeń,mimo że nie zrealizował sprawy do końca,ponieważ się "zablokował",ostatecznie sprawę zakończyć miał Pan Kierownik,po czym od 29pazdziernika do dzisiaj nie ma dokumentacji-jak potwierdziła infolinia. Załatwienie sprawy zawsze w tym oddziale jest problemem. Raz obsługiwała mnie nową pracownica,nie odmówiła,ale za to Pani która jej "pomagała" odnosiła się do niej bardzo nieprzyjemnie. Wracając do ostatniej wizyty Panie nie raczyły załatwić mojej,ale za to nie omieszkały komentować że jest już zamknięte,między sobą komentując oczywiście wymownie patrząc na mnie i na męża.Epitety Pań jak k**** itp,zgodne zapewne z Państwa standardami. Nigdy nie spotkałam się z takim zachowaniem,bulwersuje mnie to jako klienta A także jako pracownika,bo sama pracuje w tym sektorze i jest to dla mnie nie do pomyślenia.
WadyNiekompetentni pracownicy z Kierownikiem na czele,nie potrafi dwóch dokumentów wypełnić nie widzi problemu nawet jeśli sprawa ciągnie się miesiącami. W dodatku arogancki i nieuprzejmy,niepotrafi się męskie ego przyznać do błędu.
~Adam / 2022-06-02 17:54
Ocena: 4.00 / 5
Bank perfekt tylko że na stronie internetowej pisze i w opisie aplikacji że obsługuje WearOS(Android Wear) a nie obsługuje (zegarek to Samsung Galaxy watch 4)
ZaletyDużoooo
Wady-Brak GooglePay
-Brak obsługi WearOS
~Moniq / 2022-06-02 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Bank kompletnie nie szanuje swoich klientów. Informacje nie pełne i nie prawdziwe, zarówno od opiekunów indywidualnych, jak i na infolinii. Podobno nie można umówić się w żadnym oddziale na konkretną godzinę aby załatwić sprawy a stoję od 40 minut w kolejce do oddziału bo co chwila przychodzą osoby umówione. Żenada, brak poszanowania klienta, żałuję mojej przygody z tym bankiem i zrobię wszystko aby jak najszybciej zabrać środki z konta i zamknąć je
WadySame wady a przede wszystkim brak szacunku dla klientów
~KK1922 / 2022-05-31 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje! Ten bank to jakaś porażka tylko kradną, kradną i jeszcze raz kradną a na dodatek są strasznie bezczelni i zero pomocy….