Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 978 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~robert / 2022-07-25 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    kiedys bylo dobrze nawet powiem bardzo dobrze teraz to tragedia nie wiem o co chodzi ze taka zmiana dobra zmiana haha
    Zaletybrak
    Wadykontakt dostep do gotowki
  • ~Maniek / 2022-07-25 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Milenium assistance dno i metr mułu nie polecam przez dwadzieścia godzin zero pomocy na drodze sprawa trafi do sądu
  • ~Andrzej / 2022-07-25 13:47
    Ocena: 2.00 / 5
    W tym banku są zatrudniani chyba pracownicy z przypadku, chodzi mi o infolinię. Od ponad dwóch miesięcy nie mogą zamknąć jednego z kont a opłaty są pobierane oczywiście podczas wypłaty środków z konta poprosiłem o zamknięcie i oczywiście pracownik poinformował, że po ok tygodniu konto zostanie zamknięte, ten tydzień trwa trzeci miesiąc
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Karolina / 2022-07-16 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Dramat ! Dramat !

    Moja sytuacja dot. Polisy do kh tzw z zewnątrz.. Dostarczyliśmy polisę dobrze ponad miesiąc przed terminem ostatecznym, bank weryfikował ją kilka tygodni po czym stwierdził odrzucenie wskazując 1 obszar do poprawy, dokonaliśmy tego niezwłocznie, poprawiając dokładnie ten obszar ściśle zgodnie z wytycznymi, niezwlocznie oznacza w dniu w którym otrzymaliśmy wytyczne, znowu minęło kilka tygodni, sytuacja powtórzyła się, później jeszcze raz, w międzyczasie bank pobrał opłatę przedłużając samowolnie "starą" polisę, złożyliśmy reklamację, po dostarczeniu wszystkiego - łącznie wizyt w banku było jakieś 7-8, bo nie mogliśmy doprosić się informacji zwrotnej, okazało się że jeszcze wypowiedzenie poprzedniej polisy należy zrobić, czego nikt w oddziale nie zasugerował wcześniej, następnie kolejna wizyta bo cesja, później kolejna bo pełnomocnictwo do cesji, w międzyczasie okazało się że w ubiegłym roku również mumio dostarczenia polisy z zewnątrz w zakresie ubezp.budynku, bank pobrał kasę na "swoją" polisę, nie zauważyliśmy tego wcześniej w gąszczu innych wydatków, ręce opadają! W oddziale nikt nic nie wie "bo centrala" w centrali nikt nic nie wie... Borykamy się z polisą na życie od marca, mamy lipiec i temat wciąż nie jest zamknięty, teraz bank chce dostarczenia cesji którą już dostarczylismy, generalnie obsługa zakrawa na NĘKANIE!
    ZaletyMile Panie w oddziale
    WadyTotalny brak kompetencji wśród pracowników - nie twierdzę przy tym że to ich wina, raczej to wina instytucji
  • ~Polska / 2022-07-15 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurw….!!! I złodzieje !!!! Okradliście chyba już wszystkich….
    ZaletyWypier…. Do swojego kraju złodzie….!!!!!!
    WadyZłodzieje !!!!!!!
  • ~Kredytobiorca / 2022-07-14 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,
    Kontakt bankiem zakrawa na żart. Miesiąc temu wyslalam odnowioną polisę- brak jakiejkolwiek odpowiedzi nie licząc bota. Infolinia? Zero kontaktu. Żaden normalnie funkcjonujący czlowiek nie ma 15 godzin tygodniowo by wisieć na linii (dodam ze dedykowanej do obsługi kredytu!) -oczywiście bezskutecznie. Wibor przekroczył pulap rynku, wiec argumentacja w postaci ilości wnioskow brzmi malo wiarygodnie. Dodam, że w innych bankach czas weryfikacji wszelkich wnioskow to góra kilka dni. Ogromny niesmak.
  • ~Xxxx / 2022-07-12 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje !!!!!!!!! Okradliście Polaków !!!!!! Złodzieje !!!!!!!
    ZaletyZmieniajcie bank Polacy!!!!!!
    WadyKur…… i złodzieje
  • ~Klient banku - lasingowy / 2022-07-08 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Po potwierdzeniu telefonicznym przyjęcia od nas dyspozycji polecenia zapłaty (uprawnienia do zdejmowania z konta opłat) bank nie zdejmuje opłaty.
    Na wielokrotnie składane reklamacje pisemnie oraz przez formularze w w systemie bankowym kompletnie nie odpowiada i nie rozpatruje reklamacji.

    Brak jakiejkolwiek komunikacji.
    Na infolinii brak osób decyzyjnych i kompetentnych.

    Gorzej niż źle jak na instytucję zaufania publicznego.
  • ~LIDA / 2022-07-07 13:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank ze względu na tragiczną obsługę. Już 6 raz składam udokumentowanie remontu ze środków z kredytu. Za każdym razem coś jest nie tak. Za każdym razem mówią coś innego. Raz zdjęcia źle a kosztorys zamienny dobrze. Następnym razem zdjęcia ok, kosztorys źle. Raz każą w dwóch kolumnach uzupełniać a raz w jednej. I każą jeździć do siebie, bo na miejscu ma być uzupełniane, bo oboje braliśmy kredyt, i razem z mężem musimy brać wolne w pracy już 6raz. TRAGEDIA
    Zaletybrak
    Wadytragiczna obsługa, niedouczeni pracownicy, niemili,
  • ~Astrea / 2022-07-04 12:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Złodziejskie praktyki i bezczelne traktowanie klientów, których środki zostały z góry przywłaszczone. Próbuję od 27 mają dowiedzieć się, dlaczego po całkowitej spłacie kredytu nie otrzymałam zwrotu prowizji i dlaczego przejęli o 5 tys więcej, niż powinni. Po ostatniej rozmowie telefonicznej (przez aplikację) podejrzewam, że mnie zablokowali i od tamtej pory nie udało mi się już nigdy połączyć z konsultantem. Przedwczoraj zrobiłam przelew w USD na niecałe 2500 USD, a z konta zniknęła kwota 2650 USD. Szok!!! Na połączenie telefoniczne czekałam trzykrotnie ponad 15 minut i rezygnowałam. Próbowałam także czatu, bez odzewu. Czuję, że zostałam wpisana na "czarną listę". Jedyne, co mi pozostaje, to pojechać dk oddziału i osobiście szarpać się o swoje pieniądze. Czuję obrzydzenie do takich praktyk że strony poważnej instytucji finansowej. Planuję napisać skargę do Komisji Nadzoru Finansowego.
    ZaletyE-banking
    Wady30-60 dni na rozpatrzenie reklamacji. Fatalna obsługa klienta. Blokowanie ofiar nieuczciwych praktyk banku.
  • ~Seb / 2022-07-03 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pobiera opłatę 8 zl za konto 7 zl za kartę chodz zapomniałem zrobić tylko transakcji karta a wpływ 1000 zl był ale niby mają takie prawo ustalone czyli 15 zl pobierają za niespełnienie jednego warunku śmiech konto zamkniete
  • ~Milosz / 2022-07-02 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank bezprawnie zablokował mi konto z 18 tysiącmi zł ponad 2 tygodnie temu, sprawa już trafiła do komisji nadzoru finansowego, radzę omijać szerokim łukiem, ponieważ nigdy nie wiadomo czy przez takie akcje np będąc na wakacjach będziemy w stanie wrócić do domu bez pieniędzy...
    WadyPrzywłaszczanie środków klientów
  • ~Kropla / 2022-07-02 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Obecnie najgorszy bank z jakim miałam doczynienia. Klientka traktują jak intryza nie załatwiają spraw już nie mówić o ich systemie zabezpieczeń. Nie czuję się już bezpiecznie w tym banku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak bezpieczeństwa swoich środków, nie miła obsługa
  • ~adr / 2022-06-30 21:42
    Ocena: 2.00 / 5
    7 kwietnia złożyłem wniosek o przejście na stałe oprocentowanie. Czekałem 40 dni na sprawdzenie i okazało się, że wniosek który wypełnił mi pracownik banku był źle wypełniony.
    Po podpisaniu już aneksu dostałem informację, że zmiana pojawi się w systemie za kilka dni. Po tygodniu zadzwoniłem i dowiedziałem się, że czas oczekiwania wynosi 25 dni roboczych.
    Szkoda, że w między czasie mam 10 lipca zapłacić kolejną ratę (aneks podpisałem 21 czerwca) która miała być na nowym oprocentowaniu. Niestety będzie na wyższym o 1,6%.
    Jak rata rosła to jakoś system z automatu działał. Zmianę na niższej musi zrobić pracownik. Pewnie ich niewielu mają żeby więcej jeszcze ściągnąć z klientów.
    Zaletybrak
    Wadyopieszałość, długie załatwianie spraw
  • ~Zawiedziona / 2022-06-30 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam znaleźć, jak zakładałam konto to kłaniali się w pas, teraz ja się muszę kłaniać przy drzwiach i tłumaczyć po co przyszłam zanim mnie ktoś zaprosi do biurka i obsłuży
    ZaletyBrak
    WadyCaloksztalt
  • ~Beata / 2022-06-30 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Robią wszystko aby złapać klienta a potem wykręcają się. Mnie tak zrobili z niby promocja na konto 360. Jak przyszedł czas na nagrodę to się wypięli.
    ZaletyBrak
    WadyCała instytucja to wawda
  • ~Marek / 2022-06-23 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Do du....
    Tak wprost. Wymiana dowodu i trzeba całować klamkę żeby dać im zarobić na pożyczce.
    NIGDY WIĘCEJ
    ALI SIĘ JUŻ CIESZY
    ZaletyRodo czyli ogrodki działkowe w ich rozumieniu
    WadyRodo czyli rób co chcesz
  • ~Ewa / 2022-06-21 00:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Gdyby nie kredyt hipoteczny to dawno bym z niego uciekła,jest najgorszym bankiem z jakim miałam do czynienia. Najgorsza jest obsługa po prostu porażka
    ZaletyNie ma
    WadyPełno
  • ~Anna / 2022-06-20 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, omijać szerokim łukiem!!! Nękają telefonami, kontaktują się z osobami spokrewnionymi (nieupowaznieni z kontem/kredytem)
    ZaletyBrak
  • ~Wkurzona / 2022-06-17 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Dzisiaj o 10:05 wpłacałam swoje pieniądze. I do tej pory nie są na koncie. Kilka razy. Mimo zapewnień że do końca dnia będą nie ma ich. O 15:46 dostałam informację sms że konto jest zasilone, i na bankowości elektronicznej i aplikacji nie ma śladu wpłaty, a transakcja została odrzucona
    ZaletyNie widzę
    WadySporo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 914
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3947
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004