Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alojz / 2022-04-29 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    A czekam sobie po pół godzinki aż ktoś laskawie odbierze na infolinii Millennium.
  • ~An / 2022-05-08 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam dwa konta w banku millenium. Przy zakładaniu drugiego konta pisałam numer telefonu ten sam co do pierwszego, pytam debili czy to nie będzie przeszkadzać przy logowaniu, smsach itp, oczywiście że nie, odpowiada debili. Okazuje się,że debil się mylił, że system nie ogarnia jednego numeru do dwóch kont. Teraz wypada mi kupić nową kartę do telefonu żeby pomóc bankowi ogarnąć system. Bank nieprzyjazny dla seniorów, życzę powodzenia w nauce 85 latki korzystania z banku online, dodam osobie chorej, która nie będzie stała w kolejkach. Debil z banku każe ściągnąć takiej osobie aplikacje, hahahaha.
    ZaletyŻadnych
    WadyOgromne nie polecam.
  • ~Anakin1024 / 2021-01-18 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedna pomyłka.
    Jest bank który ingeruje
    w działalność na koncie klienta
    zawiesza działalnoś aplikacji
    mobilnych. BOA przez idiotyczny
    Milekod bez nie go nie ma kontaktu.
    Dzwonienie do klienta banku
    w celu pouczen związanych z
    tym milekodem dzwonią dwa razy
    po 2 sygnały jak nie odbierzesz
    blokuja aplikację mobilną
    Na wymianę karty czekasz 45 dni.
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~Ananas / 2022-08-26 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Jedyne co to chyba tylko aplikacja jest w miarę przejrzysta. Nawet w placówce chcąc wypłacić większą ilość pieniędzy,zostałam odesłana do bankomatu i namawiana na pożyczkę ,chociaż powiedziałam stanowczo ,że jej nie chce.
    ZaletyAplikacja
    WadyObsługa klienta przedewszystkim
  • ~And / 2022-10-31 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jakiego doświadczyłem. 55 min czekania w kolejce przy 70% stuffu i będąc pierwszym w kolejce. Nieuprzejmosc, ignorancją. Oddział w Blue City

    Przyszedłem otworzyć subkonta a w efekcie tej ignorancji zamykam tutaj wszystko.
    Ludzi, omijajcie ten bank z daleka.
  • ~Andrew / 2020-08-03 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest chyba najgorszy bank w Polsce załatwiający wnioski o wypłatę i wydanie zaświadczenia o stanie konta w sprawach spadkowych, kiedy inne banki takie jak Pekao, Santander, GetIn, wypłaciły mi pieniądze w 2 dni, i wydaly zaświadczenie w ciągu 1-2 tygodni, Bank Millennium chce 90 dni na zrealizowanie takich wniosków,
    to jest poniżej jakichkolwiek standardów bankowości i czasu realizacji wniosku klienta
  • ~Andrzej / 2020-01-17 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem , to katastrofa dwa razy ponad 15 minut oczekiwania
  • ~andrzej / 2020-03-30 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    byłem klientem tego banku ok. 10 lat; dopóki nic nie potrzebowałem tylko korzystali ze mnie było w porządku ale kiedy chciałem zrezygnować z głupiej usługi ( debetu na karcie ) to nie mogłem tego zrobić w inny sposób jak osobiście w banku; jest to o tyle głupie, że przez internet mogę wydatkować wszystkie moje pieniądze mając tylko dla zabezpieczenia kod sms a nie można zrezygnować z takiej błahostki; poza tym kroją na każdym kroku - pazerni jak pis; o wzięciu pożyczki nie wspomnę, a karta kredytowa to już szaleństwo; zdecydowanie nie polecam ;
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~Andrzej / 2020-11-30 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Księgowanie wypłat to porażka. Przelew opuszczony w piątek do południa, a dziś jest poniedziałek około 15.00 i jeszcze nic. Gorszy od nich jest tylko Amber Gold.
    Zalety????
    WadyReszta
  • ~Andrzej / 2022-01-15 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w którym mam konto zarobki 5 000 zł chec wziąci tv na raty po 200 zł odmowa , ale obracaćmoimi pieniedzmi to imiecie????? odradzam ten bank to szmira
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Andrzej / 2022-05-11 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej, kontakt z infolinię zerowy w banku też nie można załatwić tego co chciałem, odsyłają na infolinię, ale żeby wciskać kredyt to na to mają sposób i czas.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Andrzej / 2022-08-29 06:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowizja za przelew między swoimi kontami 7,50 czysta kradzież w biały dzień zdała od tego banku
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Andrzej / 2023-04-13 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują na kredytach, i nie tylko. Bank zaczyna chyba upadać dlatego trzymają pieniądze rękami, i nogami
    ZaletyAplikacja
    WadyNawet nie mają pieniędzy by wypłacić większe sumy
  • ~Aneta / 2022-05-14 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    W aplikacji mobilnej można otworzyć rachunek w EUR lub Dół. Oczywiście na koncie złotówkowym. Jak można przypuszczać zamiana ze złotego na Dol lub EUR po kursie z d..... Py, w drugą stronę tak samo po kursie z pi.... y. To oczywiście szybki przelew karta na Revoluta i wymiana. Oczywiście przelew z Revoluta za grosze dewiz na " bezpieczne" konto w millennium. I tu jesteś w totalnej dupie. Pseudo system pseudo aplikacja po przelaniu środków w kilka sekund już w drugą stronę nie działa. Chcesz zaregowac sprzedać to w Millennium cię oskubia totalnie. Przelew zwrotny nie dość że idzie z tydzień to jeszcze płacisz jak za woły. Apka faktycznie dla debili którym sam jestem. Bardzo słaby bank z że słabymi usługami a w dodatku stracisz pieniądze przy każdym ruchu gotówki co w dzisiejszych czasach jest podstawą. Nie można czekać na przelewanie pieniędzy tydzień i opłaty wysokości 100 zł za takie tranzakcje. Apka i bank tylko na biedronkę bilety i rachunki. Porażka
    ZaletyNie ma
    WadyWysokie kwoty za przelewy zagraniczne, długi czas realizacji. Bardzo niski kurs walut do realnego kursu.
  • ~Anett / 2021-06-10 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga.infolinia 801 331 331 jest płatna!!!i nie mozna doczekac sie na polaczenia(3xpo okolo 20min i 27zł z konta telefonu)Sprawa niezałatwiona.Niekompetencja pana na infolinii.Odesłał mnie do punktuMilenium gdzie mojej sprawy nie da sie załatwic-rezygnacja z ubezpieczenia kredytu.Mozna to zrobic tylko przez infolinię,ale już nie zdołałam się połączyć.Po zżarciu 27zl infolinia sama sie rozłącza..na szczęście.Doceniam teraz ze nie mam konta w Millennium i doceniam mój bank,w ktorym zawsze wszystko gra.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji na infolinii.
  • ~Angelika / 2022-06-17 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako osoba, która ma konta w różnych częściach świata chciałabym ostrzec ludzi, że ten bank jest najgorszy z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. Używałam go może z 10 razy na co 4/5 były problemy. Notoryczne problemy z wpłatą gotówki!!! Po ostatnim razie jak wpłaciłam pieniądze i ich nie otrzymałam na koncie stwierdziłam, że to jest takie przegięcie, że usuwam konto. Naprawdę nigdy ani się nie spotkałam osobiście ani nie słyszałam żeby były z bankiem aż takiego problemy. Unikajcie jak chcecie zaoszczędzić nerwów i pieniędzy.
    ZaletyJedyna zaleta to aplikacja.
    WadySame wady- najgorszy bank jakiego kiedykolwiek używałam.
  • ~Angelika / 2022-09-26 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam do załatwienia sprawę odnośnie zaciągniętego kredytu hipotecznego w banku Millennium i w tym celu udałam się do oddziału znajdującego się w Magnolii we Wrocławiu. Co za dramat!!! Nic nie byłam w stanie tam załatwić, chamska obsługa, niekompetentni pracownicy, brak jakiejkolwiek wiedzy, brak chęci pomocy nawet ze strony kierownika tego oddziału. Ci pracownicy nawet nie posiadają wiedzy jak wydrukować dokument przesłany z centrali twierdząc, że poczta w soboty nie dochodzi choć dokumenty są wysyłane do nich mailowo. Moja noga nigdy tam więcej nie postanie i żałuje, że wzięłam kredyt w tym banku. Przez 15 lat zostawiłam w tym banku kopę kasy, nie tak się traktuje klienta!
  • ~Angrydoktor / 2023-03-24 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy z mężem z Białorusi, chcieliśmy wziąć kredyt hipoteczny. Pani w banku nam wszystko wyliczyła, zdolność ok (18.000 dochodu na rodzinę, bez dzieci, wykonujemy zawód medyczny), pytaliśmy na samym początku czy nasze obywatelstwo nie jest problemem bo wiemy ze inne banki odmawiają w większości przypadków ze względów politycznych. Pani powiedziała że nie wie o czymś takim. Jednak skonsultowała się z doradzą i się okazało, Białorusini dostaną odmowę niezależnie od zdolności kredytowej.
  • ~Ania / 2019-12-02 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zaangażowania. Obsługa kredytu długa i nie kompetentna.
    ZaletyBrak
    WadyDługa obsługa
  • ~Ania / 2020-08-25 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bylam w Banku aby zmniejszyć oprocentowanie A p.Magda Sz. proponuje kartę kredytową. Bank w Galenie w Jaworznie beznadziejny. Mało tego hasła obsluga. Nie polecam tego banku. Wogole nie jest i otwarty do klienta
    ZaletyHipoteczny kredyt
    WadyNie miła obsluga
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976