Wadyniekompetencja pracowników
strona 22 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2022-08-02 10:21
Posiadam konta w tym banku od kilkunastu lat. Chciałam wziąć niewielki kredyt gotówkowy .Zarabiam dużo powyżej średniej krajowej i moje przychody bank może śledzić od kilkunastu lat. Procedura załatwienia sprawy przez telefon jest dramatyczna. Pracownicy są niekompetentni niedoinformowani, podają sprzeczne informacje. Od ponad tygodnia przyjmowali ode mnie kilkakrotnie deklaracje zgody itp. Od ponad tygodnia nie informują jaka jest decyzja banku. Przeciągają sprawę w nieskończoność. Pomijam już kwestie formalne, ale niekompetencja pracowników , brak jakiejkolwiek informacji jest dramatyczna. -
-
~Mc / 2022-08-01 19:16
Masakra , dostałem przelew od kolegi , zgłosili to do prokuratury, zablokowali konto bez informacji. Nie wyjaśnili nic , odsyłali od konsultanta do konsultanta. Zlikwidowali rachunek bez podstaw . Nie oddając pieniędzy -
~TOMASZ / 2022-07-31 21:38
Też się nabrałem na ten bank miałem więcej problemów niz porzydku przed dwoma laty zrezygnowałem z ich usług i ponad dwa miesiące musiałem chodzic i zamykać konto które powinny zamknąć dawno ZaletyCzynne w weekendWadyWszystko -
~. / 2022-07-30 12:01
jezeli chca sie Panswto denerwowac, to warto zalozyc
stanowoczo odradzam instalowanie aplikcji mobilnej - w przypadku jakby sie telefon zalal np, nie zrobicie przelewu, bo i tak potrzebne potwierdzenie aplikacji do jakiej nie macie dostepu!!!! jedyna opcja jest wtedy isc do oddzialu, lub zcekac pol godziny na polaczenie (w tygodniu - przez weekend wogoe nie odbieraja, ale trzymaja na linii by pobrac nawet 40zl za polaczenie)
bankowosc online jest tak zla, nieintuicyjna, infolinia nie odbiera nawet przez pol godziny, ze zdecyduje sie zamknac kontoZaletyfajne konto walutowo oszczednoscioweWadynajgorszy support jaki widzialam, bardzo drogie uslugi w banku (przelew blyskawiczny w oddzale 30 zl) -
~Łukasz / 2022-07-29 23:12
Patologia w kontakcie z klientem. Syf i zwykle pie***lenie zeby zbyc klienta z problemem. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Jakub / 2022-07-28 13:13
Nie dają się pobawić,nie mam 18 i nie chcą ze mną przy ponownej wizycie porozmawiać,nawet,żeby się pośmiać podczas pracy.Pozdrowienia z galerii Focus Mall w Bydgoszczy. -
~Gosc / 2022-07-28 13:07
Jestem w tej chwili w Szkocji i mam problemy płacenia kartą Millennium impresja w sklepach wszędzie mi odrzuca, zrobiłam to co kazali mu pracownicy banku i nadal karta nie jest akceptowana w sklepach. Przypominam sobie że w poprzednich lat to też zawsze był jakiś problem. Dobrze ta kartą funkcjonuje w Polsce. -
~Tomasz / 2022-07-26 14:46
Bank Millennium nie wyplacił mi należnej nagrody w promocji za założenie konta 360, mimo, że zarejestrowałem się w internecie i dokończyłem weryfikację w placówce, tłumacząc się, że nie kliknąłem promocyjnego linku. To kłamstwo, bo wszystko było sprawdzone ponoć w placówce. Podejrzewam, że chcieli tylko przyciągnąć ludzi, z racji na słabą kondycję finansową. Szkoda, że nie potrafią dotrzymać umowy. ZaletyBrak. W oszukiwaniu klienta nie można doszukiwać się zalet.WadyJak wyżej. -
-
~robert / 2022-07-25 17:13
kiedys bylo dobrze nawet powiem bardzo dobrze teraz to tragedia nie wiem o co chodzi ze taka zmiana dobra zmiana haha ZaletybrakWadykontakt dostep do gotowki -
~Maniek / 2022-07-25 13:59
Milenium assistance dno i metr mułu nie polecam przez dwadzieścia godzin zero pomocy na drodze sprawa trafi do sądu -
~Andrzej / 2022-07-25 13:47
W tym banku są zatrudniani chyba pracownicy z przypadku, chodzi mi o infolinię. Od ponad dwóch miesięcy nie mogą zamknąć jednego z kont a opłaty są pobierane oczywiście podczas wypłaty środków z konta poprosiłem o zamknięcie i oczywiście pracownik poinformował, że po ok tygodniu konto zostanie zamknięte, ten tydzień trwa trzeci miesiąc ZaletybrakWadysame -
~Karolina / 2022-07-16 14:44
Dramat! Dramat ! Dramat !
Moja sytuacja dot. Polisy do kh tzw z zewnątrz.. Dostarczyliśmy polisę dobrze ponad miesiąc przed terminem ostatecznym, bank weryfikował ją kilka tygodni po czym stwierdził odrzucenie wskazując 1 obszar do poprawy, dokonaliśmy tego niezwłocznie, poprawiając dokładnie ten obszar ściśle zgodnie z wytycznymi, niezwlocznie oznacza w dniu w którym otrzymaliśmy wytyczne, znowu minęło kilka tygodni, sytuacja powtórzyła się, później jeszcze raz, w międzyczasie bank pobrał opłatę przedłużając samowolnie "starą" polisę, złożyliśmy reklamację, po dostarczeniu wszystkiego - łącznie wizyt w banku było jakieś 7-8, bo nie mogliśmy doprosić się informacji zwrotnej, okazało się że jeszcze wypowiedzenie poprzedniej polisy należy zrobić, czego nikt w oddziale nie zasugerował wcześniej, następnie kolejna wizyta bo cesja, później kolejna bo pełnomocnictwo do cesji, w międzyczasie okazało się że w ubiegłym roku również mumio dostarczenia polisy z zewnątrz w zakresie ubezp.budynku, bank pobrał kasę na "swoją" polisę, nie zauważyliśmy tego wcześniej w gąszczu innych wydatków, ręce opadają! W oddziale nikt nic nie wie "bo centrala" w centrali nikt nic nie wie... Borykamy się z polisą na życie od marca, mamy lipiec i temat wciąż nie jest zamknięty, teraz bank chce dostarczenia cesji którą już dostarczylismy, generalnie obsługa zakrawa na NĘKANIE!ZaletyMile Panie w oddzialeWadyTotalny brak kompetencji wśród pracowników - nie twierdzę przy tym że to ich wina, raczej to wina instytucji -
~Polska / 2022-07-15 10:31
Kurw….!!! I złodzieje !!!! Okradliście chyba już wszystkich…. ZaletyWypier…. Do swojego kraju złodzie….!!!!!!WadyZłodzieje !!!!!!! -
~Kredytobiorca / 2022-07-14 10:24
Szanowni Państwo,
Kontakt bankiem zakrawa na żart. Miesiąc temu wyslalam odnowioną polisę- brak jakiejkolwiek odpowiedzi nie licząc bota. Infolinia? Zero kontaktu. Żaden normalnie funkcjonujący czlowiek nie ma 15 godzin tygodniowo by wisieć na linii (dodam ze dedykowanej do obsługi kredytu!) -oczywiście bezskutecznie. Wibor przekroczył pulap rynku, wiec argumentacja w postaci ilości wnioskow brzmi malo wiarygodnie. Dodam, że w innych bankach czas weryfikacji wszelkich wnioskow to góra kilka dni. Ogromny niesmak. -
~Xxxx / 2022-07-12 10:53
Złodzieje !!!!!!!!! Okradliście Polaków !!!!!! Złodzieje !!!!!!! ZaletyZmieniajcie bank Polacy!!!!!!WadyKur…… i złodzieje -
~Klient banku - lasingowy / 2022-07-08 22:05
Po potwierdzeniu telefonicznym przyjęcia od nas dyspozycji polecenia zapłaty (uprawnienia do zdejmowania z konta opłat) bank nie zdejmuje opłaty.
Na wielokrotnie składane reklamacje pisemnie oraz przez formularze w w systemie bankowym kompletnie nie odpowiada i nie rozpatruje reklamacji.
Brak jakiejkolwiek komunikacji.
Na infolinii brak osób decyzyjnych i kompetentnych.
Gorzej niż źle jak na instytucję zaufania publicznego. -
-
~LIDA / 2022-07-07 13:39
Najgorszy bank ze względu na tragiczną obsługę. Już 6 raz składam udokumentowanie remontu ze środków z kredytu. Za każdym razem coś jest nie tak. Za każdym razem mówią coś innego. Raz zdjęcia źle a kosztorys zamienny dobrze. Następnym razem zdjęcia ok, kosztorys źle. Raz każą w dwóch kolumnach uzupełniać a raz w jednej. I każą jeździć do siebie, bo na miejscu ma być uzupełniane, bo oboje braliśmy kredyt, i razem z mężem musimy brać wolne w pracy już 6raz. TRAGEDIA ZaletybrakWadytragiczna obsługa, niedouczeni pracownicy, niemili, -
~Astrea / 2022-07-04 12:51
Złodziejskie praktyki i bezczelne traktowanie klientów, których środki zostały z góry przywłaszczone. Próbuję od 27 mają dowiedzieć się, dlaczego po całkowitej spłacie kredytu nie otrzymałam zwrotu prowizji i dlaczego przejęli o 5 tys więcej, niż powinni. Po ostatniej rozmowie telefonicznej (przez aplikację) podejrzewam, że mnie zablokowali i od tamtej pory nie udało mi się już nigdy połączyć z konsultantem. Przedwczoraj zrobiłam przelew w USD na niecałe 2500 USD, a z konta zniknęła kwota 2650 USD. Szok!!! Na połączenie telefoniczne czekałam trzykrotnie ponad 15 minut i rezygnowałam. Próbowałam także czatu, bez odzewu. Czuję, że zostałam wpisana na "czarną listę". Jedyne, co mi pozostaje, to pojechać dk oddziału i osobiście szarpać się o swoje pieniądze. Czuję obrzydzenie do takich praktyk że strony poważnej instytucji finansowej. Planuję napisać skargę do Komisji Nadzoru Finansowego. ZaletyE-bankingWady30-60 dni na rozpatrzenie reklamacji. Fatalna obsługa klienta. Blokowanie ofiar nieuczciwych praktyk banku. -
~Seb / 2022-07-03 10:39
Bank pobiera opłatę 8 zl za konto 7 zl za kartę chodz zapomniałem zrobić tylko transakcji karta a wpływ 1000 zl był ale niby mają takie prawo ustalone czyli 15 zl pobierają za niespełnienie jednego warunku śmiech konto zamkniete -
~Milosz / 2022-07-02 18:36
Bank bezprawnie zablokował mi konto z 18 tysiącmi zł ponad 2 tygodnie temu, sprawa już trafiła do komisji nadzoru finansowego, radzę omijać szerokim łukiem, ponieważ nigdy nie wiadomo czy przez takie akcje np będąc na wakacjach będziemy w stanie wrócić do domu bez pieniędzy... WadyPrzywłaszczanie środków klientów
strona 22 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »