Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2023-08-29 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Ursus Skorosze to całkowity dramat. Niekompetentni pracownicy, kolejka wielka, o tym, że w banku nie można wypłacić pieniędzy pracownica informuje po 40 minutach czekania.
  • ~Agata / 2022-03-17 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy z możliwych banków . Niespotykana niekompetencja , brak etyki , zwykli złodzieje . Ale zacznijmy od początku . Drogi zainteresowany czytelniku , jeśli masz czas to zapraszam do lektury która może Cię przestrzec przed najgorszym - wiązaniem się z tym gównianym bankiem. Gdybym była mądrzejsza przed 2 laty - nigdy , przenigdy nie wchodziłabym w to szambo. Ale od początku .

    Wszystko było dobrze dopóki nie wzięłam tam hipoteki . Od momentu wzięcia hipoteki :

    1. Baba która mnie kredytowała przestała odpisywać na maile .

    2. Pod koniec sierpnia 2021 okazało się że spóźniłam się z wypłatą ostatniej transzy ( o czym nie wiedziałam , mimo że przy ostatniej wizycie w banku pytalam czy przypadkiem nie zbliżają mi się jakieś terminy - bank krótko przed tym spóźnieniem z uśmiechem stwierdził , że nie .
    W wyniku spóźnienia , musiałam napisać i wypełnić od nowa wnioski związane z kredytem i czekać na decyzję , czy bank wypłaci mi moje pieniądze , czy tez nie . Miałam czekać 3 tyg max ale po 3 tyg nikt się nie odezwał więc napisałam na inoflinię . Baba z info powiedziała , że we wniosku który wypełniał pracownik brakuje 1 pola. Poszłam zatem do banku ale okazało się , że moim wnioskiem zajmuje się juz inna osoba bo poprzedni pracownik się zwolnił. Pracownica X pzejrzała wniosek i stwerdziła że wszystko jest i schowała go do szuflady . Minal kolejny miesiac .... zadzwonilam na infolinie , Pani powiedziala ze dalej brakuje jednego pola.... poszlam tam zatem do Pani X , ktora stwoerdzila ze wszystko jest . Powiedzialam ze nie wyjde dopoki nie sprawdzi go jeszcze raz . Pani po 3 razie sprawdzania wniosku napierw stwierdzila ze takiego pola w ogole nie ma , ale powiedzialam jej gdzie szukac...ja , ktora nie ma o tym pojecia . Okazalo sie ze oczywiscie takie pole istnieje i czekalam kolejne miesiace na zatwierdzenie i decyzję . Co ciekawe Pani X to rowniez klamczucha . Znam osobe z Millenium ( jedyna ktorej ufam) , ktora na moje nieszczescie mieszka w innym miescie . Poprosilam te osobe zeby dopilnowala zeby X zrobila w koncu wszystko jak nalezy. Okazalo sie , ze moja zaufana osoba zaczela z X rozmawiac na Skypie ( przed moim wyjsciem X patrzac mi w oczy powiedziala ze wszystko juz jest ok ) i wyszlo jaka z X jest idiotka . Rozmowa Z ( zaufana) .
    Z- (do X) - dolaczylam skan wniosku do dokumentu ? Bo inaczej to ie przejdzie .
    X- tak
    Z- nieprawda bo widze to w systemie
    X- aaaaa , dobra k***. To powiedz mi jak to zrobic bo ja nie umiem .
    Gdyby nie to ze znam Z ten wniosek w zyciu by nie wyszedl zaszuflade . Skracajac historie - na oczekiwane pieniadze czekalam 5 miesiecy , poniewaz pozniej ta sama sprawe spartaczyly i inne osoby z tego banku . Niedolaczony wniosek, niewyslany skan, a bo ktos zappomnial , itd . Sprawa ciagnela sie przez 5 miesiecy i zeby dostac swoje pieniadze musialam zaplacic kare w wysyokosci 500 zl za spoznienie z wyplata transzy ....
    Bank jako rekompensate za swoje bledy przyznal mi 80 zl na bon do Empiku.....


    Po tej calej sprawie : bank do dzisiaj nalicza mi bezpodstawne kary , tu 100 zl, tam 220 zl, tam 100 . Kiedy pytam o to, nikt nie odpisuje albo pozno odpisuja ze tak to jest . Ostatnio sciagneli mi z konta kolejna
    stowe za niedostarczenie polisy ubezpieczenia ktore dostarczylam im miesiac wczesniej ... oczywiscie infolinia poczatkowo orzekla, ze moge domagac sie zwrotu i otrzymam pieniadze na konto tego samego dnia jak tylko sprawdza polise. Sprawdzili ale oczywiscie nie wiedzialabym o tym gdybym nie znala zaufanej osoby Z. Mimo to bank nagle orzekl ze trzeba pisac reklamacje i czekac okolo miesiaca na decyzje .

    To zwykli zlodzieje . Najgorszy z mozliwych bankow , z najslabsza obsluga z jaka kiedykolwiek sie spotkalam . Dzis bank zabiera mi 2/3 wyplaty ( stopy procentowe i kary ktorych byc nie powinno i o ktore ciagle toczy sie boj a oni nie chca oddawac albo przeciagaja w nieskonczonosc ) . Kazde pieniadze ktore udaje mi sie dorobic zeby sie jakos ratowac zabiera mi bank . Nie odpisuja na wiadomosci , ich kompetencja siega dna . Ten bank to najgorsze gowno finansowe z jakim sie zetknelam i kazdemu, kazdemu odradzam brania u nich JAKIEGOKOLWIEK kredytu . To scierowata swolocz.
    Zaletyzadnych
    Wadybrak etyki , klamstwa, kradzieze, niekompetencja , wciskanie kitu w zywe oczy
  • ~Agata / 2023-12-05 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez internet nie przyjmuje mDowodu jak chce zaktualizować, jak chciałam zaświadczenie do całkowitej splaty kredytu hipotecznego to wydali po dwóch tygodniach, kredyt został spłacony na numer konta z zaświadczenia i niktnie wiedział gdzie są pieniądze, na infolinii powiedzieli ze wystarczy że jeden wspolkredytobiorca zglosi zamknięcie kredytu, w placówce okazuje się że muszą być oboje, przychodzimy oboje a Pani mówi że ona nie wie jaki wniosek, nie wie gdzie są pieniądze, ani ile potrzeba do zamknięcia kredytu- czysta niekompetencja
    ZaletyBrak
    WadyOpisane wyżej
  • ~Agnieszka / 2020-04-02 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem z pierwszym logowaniem do konta internetowego, infolinia, Pani nie tylko, ze nie moze pomoc, a jeszcze podnosila na mnie glos. Tym sposobem w czasie epidemi osoba starsza, ktora ma siedziec w domu musi isc do oddzialu , zeby naprawic blad jaki wyskakuje, bo inaczej sie nie da. Oczywiscie nie pozwolilam na to. Wielka akcja zostan w domu, a bank taki pomocny. Wszystkie dane do logowania byly wyskakiwal blad, ktory bez obecnosci wlascicielki w banku nie do rozwiazania jest. Sytuacja nie rozwiazna nadal , ja zwyczajnie oplace te rachunki, za ta osobe . Tylko nie kazdy ma taka mozliwosc , srodki itp. W takiej chwili jednak bank powinien wychodzic na przeciw ludziom, stan epidemii jest zaskoczeniem nie tylko dla bankow ale i dla zwyklych ludzi , mysle, ze warto byc empatycznym, pomocnym zwlaszcza w takim czasie i dla osoby starszej. Pamietajmy kazdy kiedys bedzie starszym i mniej radzacym sobie w nowej rzeczywistosci.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyzej
  • ~Agnieszka / 2020-04-11 00:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki istnieje. Złożyłam wniosek o zamknięciu konta i wypłatę pieniędzy. Czekam już trzy miesiące i nie chcą mi oddać moich pieniędzy. Twierdzą, że w moim imieniu została złożona reklamacja, do której, z resztą nie mam wglądu. Poprostu zostałam oszukana. Nie ma gorszego banku. Unikajcie szerokim łukiem
  • ~Agnieszka / 2021-08-04 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku.
    Jestem klientką Millennium Bank od 20 lat.
    Ale ostatnimi czasy kilkakrotnie zostałam oszukana przez bank. Po złożeniu reklamacji bank musiał oddać mi niesłusznie pobrane pieniądze z mojego konta.
    O innych szwindlach stosowanych przez obsługę oddziału w Krośnie (podkarpackie) nie ma tu miejsca żeby pisać.
    Po prostu omijajcie tych naciągaczy.
    Pomijam już że oferta banku jest absolutnie niekonkurencyjne z ofertami konkurencji.
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie i nierzetelność obsługi
  • ~Agnieszka / 2021-09-17 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę jako były pracownik innego banku a więc obeznany z obsługą klienta i produktami bankowymi,wszelkimi procedurami,które zapewne w większości będą się powtarzać w każdej instytucji bankowej.
    Jako klientka banku millennium musiałam wykonać przelew zagraniczny w usd ale w oddziale ponieważ posiadam taki tym konta,że system nie przepuszczał mnie przez millenet ze względu na kwotę a nie muszę korzystać z aplikacji na telefonie ponieważ jest to moja decyzja.
    I już od progu pan po upewnieniu się z czym przyszłam do oddziału stwierdził ,że u nich w placówce nie mogą wykonać takiego przelewu ponieważ system im wysiadł ale sama przez millenet w oddziale jak najbardziej jestem w stanie tylko muszę zainstalować aplikację na telefon celem potwierdzenia.Jako ,że musiałam wykonać pilnie ten przelew nie dyskutowałam tylko zrobiłam sama -system oczywiście w tym przypadku zadziałał ale osoba starsza zostałaby odesłana z kwitkiem.Czyli jeśli nie chcesz kupić jakiegoś produktu to kliencie wszystko rób sam my nie jesteśmy od tego.
    Dzisiaj poszłam z 85-cio letnim ojcem do banku gdzie ma konto aby ustanowił mnie pełnomocnikiem ,zaproponował również dyspozycję na wypadek śmierci ponieważ z chwilą zgonu pełnomocnictwo wygasa.Pani jak się dowiedziała to zaczęła nam odradzać bo niby po co nam to potrzebne.Uparłam się .Jak się okazało pani od roku nie wypełniała tego typu dokumentów i czekaliśmy ze 40 min aż upora się z systemem ,którego nie umie obsługiwać -3 inne osoby jej pomagały.Natomiast usłyszałam ,że bez dyspozycji szybciej wypłacę gotówkę z konta ojca bo potem są problemy.Śmiech na sali chyba na ładne oczy da mi własne.

    Pozdrawiam wszystkich i zalecam samodzielnie zapoznać się dokładnie z tebelą opłat i prowizji i wszelkimi informacjami a nie słuchać niedouczonych pracowników ,którzy służa pomocą tylko w uzyskaniu pożyczki.Można wniosek taki również wypełnić samemu i bez łaski.
    Zaletyprzyzwyczajenie
    Wadybrak pomocy i wprowadzanie w błąd ze strony pracowników
  • ~Agnieszka / 2021-12-10 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko oceniam na jedną gwiazdkę najchętniej to jeszcze niżej bym oceniła. Może i obsługa się stara ale nie rozdwoi się. W banku zawsze ale to zawsze są kolejki czeka się na obsługę po pół godziny i dłużej. Cudem jest jak w 10 min zostanę obsłużona. Dodatkowo ciągle polecają dokonywać wpłat we wplatomacie. Szkoda tylko że że już dwukrotnie wpłatomat połknął pieniądze i konieczna była reklamacja i oczekiwanie na pieniądze do 14 dni. Jak dla mnie podejście do klienta jak w PRL-u
    ZaletyŻadnych
    WadyOczekiwanie na obsługę
  • ~Agnieszka / 2022-10-06 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Chodzi tylko o to żeby założyć konto, lokatę a najlepiej wsiąść kredyt. Później klient to największy wróg. Nic nie można załatwić. Pracownicy oddziałów są niepomocni i chamscy. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt do poprawy
  • ~Agnieszka / 2023-06-29 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra!! Obsługa na ul Kwiatkowskiego! Wykwalifikowana kadra otwieta kontna klientom przez ok 2g!
    WadyWpłacić euro też problem
  • ~Agnieszka / 2024-03-03 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu z karty kredytowej ktoś mi sciągnoł Ok 2500 tys złotych poszło gdzieś do Kazachstanu. Zgłosiłam to w ten sam dzień złożyłam reklamache zablokowali mi kartę czekałam 1.5 miesiąca na reklamację i okazało się że muszę spłacić bo to z mojej winy. To jakaś paranoja płaciłam w sklepach stacjonarnych nie duzymi kwotami nigdy nie płaciłem tą kartą w sklepach internetowych nie podawał nidzie danych z mojej karty. Maja moja historie czarno na białym. Złodzieje. Odwołam sie do rzecznika praw i wszystkim będę odradzała bank Milenium.
    Zalety Rozczarowana jestem !!!!
    WadyOszuści i złodzieje!
  • ~AgnieszkaAug / 2022-08-03 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest po prostu jakaś tragedia. Od tygodnia próbuje się dodzwonić pod każdy numer a jak przez pomyłkę złożyłam wniosek o kredyt hipoteczny oddzwonili w 30sec i uwaga!!! Przełączyli mnie do działu w którym przez 15 następnych minut grała melodyjka i nikt nie odebrał. To jest ostatni raz gdy cokolwiek łączy mnie z tym bankiem
  • ~Ags / 2023-05-31 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Miasto opole i 2 kasy do obsługi. Kpina mają umowę z UM i jak przyjdzie z jednostki to ma 30 50 wpłat czekania ponad Godzine. Przerwy techniczne pokrywające się w czasie w obu bankach. Czy ktoś ma rozum. Może wszyscy wprowadzimy przerwy techniczne. Bank badziewo
    ZaletyBrsk
  • ~Agulek / 2024-09-07 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra ten bank to jakaś porażka odciagneli mi do komornika z wypłaty a potem jeszcze z 800+ na dzieci odciagneli mi 200 zł nie wiedząc co przychodzi zaprzelew i potem takie akcje się dzieją nie polecam banku z ludzi nic sobie nie robią
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyZa każdym razem jak przyjdzie jakiś dodatkowy przelew a z reguły to jest z opieki społecznej trzeba robić reklamacje bo blokują mi
  • ~Akil / 2024-09-28 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat.
    Od ponad tygodnia wszystkie bankomaty w moim mieście nie wypłacają pieniędzy. Próba kontaktu z bankiem skutkuje odpowiedzią jakiejś chamskiej pracownicy banku Anna M., która nic nie wnosi. Konto oszczędnościowe od kilku miesięcy nie nalicza odsetek. Odrażający bank.
    ZaletyBrak
    Wadychamstwo, buta, brak dostępu do gotówki, zawłaszczanie oprocentowania konta oszczędnościowego
  • ~Akir / 2020-05-05 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kobieta, która założyła konto wprowadziła mnie umyślnie w błąd. Za konto miały nie być naliczane żadne opłaty przez okres przez nią wskazany, a na koniec tego okresu miała zadzwonić. Nic takiego nie miało miejsca. Opłaty zostały naliczone, a konta nie mogłem "zamknąć ot tak", bo obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia. Nie polecam. Mogę polecić inne banki, które nie okłamują klientów i w jasny sposób przedstawiają warunki.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentni pracownicy
    opłaty za prowadzenie konta
  • ~Alex / 2021-11-19 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    WYCIEK DANYCH OSOBOWYCH!!! SKRAJNA NIEKOMPETENCJA BANKU MILLENNIUM. NIE POTRAFIĄ ZAPEWNIC BEZPIECZEŃSTWA WRAŻLIWYCM DANYM KLIENTÓW! Już dzień po założeniu konta we wspomnianym banku ktoś próbował się do mnie dodzwonić (nie zdążyłam odebrać). Później jednak sprawdziłam co to za numer i okazało się, że to oszuści podszywający się pod Millennium bank. Miesiąc później znowu ktoś dzwonił. Podał się za pracownika wydziału banku, w którym zakładałam konto i podjął próbę przekonania mnie do zrobienia przelewu, niby w celu sprawdzenia poprawnego działania aplikacji. Ta osoba wiedziała jak się nazywam i gdzie zakładałam konto. Podejrzewam, że to nie były moje jedyne dane, które wymknęły się z bazy danych banku Millennium, ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyWYCIEK DANYCH OSOBOWYCH!!!
  • ~alex / 2024-04-09 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    W Szczecinie na Mickiewicza wciskają starszym ludzią karty kredytowe nie informując ich o opłatach z tym związanych.
    ZaletyBrak
    Wadyoszukują starszych ludzi na ofertę banku. Otwieraja konta bez zgody właściciela konta
  • ~Alicja / 2020-03-27 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wieloletnia klientką banku juz ponad 60 letnią osobą. Obserwuję jak z roku na rok obsluga klienta pogarsza się., a takze ofert dla klientow są coraz mniej atrakcyj e i nie zachecaja do oszczedzanja tam. Pracownicy obslugi sa niekompetentni, często udzielajacy informacji niezgodnych z obecnymi tabelami w banku.Są malo cierpliwi i czesto bez elementarnych zasad kultury osobistej i kultury obslugi klienta. To sprawia, ze większość swoich osczednosci przenoszę i na lepszych zasadach do innych bankow. Przeżywam stres, gdy muszę sie udac do odz. Banku Millennium w Galerii Jurowiecka w Bialymstoku. Tam ze strony obslugi zawsze napotykam na niemiłe sytuacje.
    ZaletyWystarczajaca ilosc oddzialow w mjescie
    Wadybrak ciekawych, konkurencyjnych ofert dla klientow, zwlaszcza dla stalych. Jezeli sie pojawiaja to dla nowych klientow. Czesto niekompetentna obsluga, ktora cechuje czesto brak kultury osobistej a nawet arogancja. Dlugie oczekiwanie na infolinnii,niedotrzymywanie terminow reklamacji.
  • ~Alicja / 2021-10-31 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna zalozylam konto ale zanim wplacilam jakiekolwiek pieniadze zamknelam konto po przeczytaniu opini na temat tego banku
    ZaletyBrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976