Infolinia - czas oczekiwania to kpina informacja poziom żenujący wręcz kłamliwy
Miałem ostatnią ratę do zapłaty w kredycie spłacanym ze sporym wyprzedzeniem wiec oczekiwałem informacji o ile pomniejszyć ostatnią wpłatę aby zamknąć kredyt . Kwota X zgodnie z info zapłacona tego samego dnia po 4 miesiącach Ostateczne wezwanie do zapłaty na 4,99pln Smsy listy polecone jakbym im coś ukradł ..
No to dzwonie do wielmożnego działu windykacji infolinia informuje mnie w środę o 13:00 ze pracują tylko w dni robocze do 17:00
Pisze @ do gwiazdy z pisma windykacyjnego nie można dostarczyć @ .. może już ja wyje.bali .. Porażka nigdy nic więcej z tym i zależnym podmiotem
ZaletyBrak strata czasu i pieniędzy
WadyZa mało miejsca by wymienić
~Arczi / 2022-08-18 15:39
Ocena: 1.00 / 5
Próbowałem dowiedzieć się prostej rzeczy. Konsultantka nie potrafiła odpowiedzieć tak lub nie w prostej sprawie, czy da radę coś zrobić bez millekodu, który zgubiłem. W pewnym momencie zaczęła mi udzielać zgryźliwych komentarzy, uszczypliwości itd a na koniec po prostu gdy spytałem, że chcę po prostu wiedzieć, czy mogę dezaktywować kartę bez millekodu o ktory pyta - po prostu się rozłączyła... Skandaliczne zachowanie konsultanta.
~Minin / 2022-08-17 17:39
Ocena: 4.67 / 5
https://tmlead.pl/redirect/613908_239 super oferta
~PAWEL / 2022-08-15 12:16
Ocena: 1.33 / 5
skandalicznie !! ok25-30 minut czekania . niekompetentni pracownicy mijający się z prawdą wręcz kłamiący .
~Patrycja / 2022-08-09 13:41
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie miła pani, rozmawiala ze mną jakby musiała robić to za karę dodatkowo byłam potraktowana jak złodziej za opóźnienie 5 dni w spłacie. Gdzie nigdy w żadnym banku mi się to nie zdarzyło dodatkowo już było mi grożone KOMORNIKIEM!
ZaletyBrak
WadyWszystko jest wadą
~adaś / 2022-08-06 21:19
Ocena: 1.00 / 5
witam Państwa, zpraszam do przeczytania chodź wiem ze wyjdzie z tego laurka... jestem z Lublina korzystam z tego banku ciut powyżej 2 lata i już mam pewne sugestie i chetnie sie podziele nimi bo troche za bardzo jestem zły na niektóre kwestie, może sie myle,, moze nie, ale moze jak to napisze to troche mi ulży lub ciśnienie opadnie ale jak nie napisze to sie nie dowiem, chcę uprzedzić ze nie jest to działanie konkurencji bo dobrze wiem że stosują taktyke zanizania opini (wstawiania złych komentarzy lub "jednynek" żeby srednia ocen malała, bądz też wrzucania złych nie mających podparcia w realu ażeby, jestem klientem autentycznym klientem, osoba fizyczna, jestem dostepny pod telefonem który podam poniżej wiec jak menadzer/dyrektor/kierownik tegoz banku czy kazdy inny człowiek z Was lub który jest pracownikiem placówki na ulicy Tysiąclecia 5a w Lublinie bedzie chciał sie skontaktować to postaram sie konstruktywnie omówić sprawę. zacznijmy na początku... przed założeniem konta w millenium byłem klientem banku Mbank, niestety irytowało mnie przede wszystkim brak obsługi kasowej, przy wpłacie/wypłacie wiekszch kwot musiał bym nieustannie korzystać z wpłatomatów na kika razy bo wpłatomat obsługuje jakis kwoty lub ilości bankntów, nie chciałem tego robić na takich zasadach (mogłem jeszcze wrzucać np do znajomego na konto w bnku stacjnarnym w kasie a potem on mi przelew na moje konto ale tego nie chciałem też robić bo troche zachodu) wiec postanowiłem zmienić bank na inny, w banku millenium była akurat promocja na załozenie konta i otrzymanie z tego tytułu chyba z tego co pamietam 300zł, sprawdziłem zy nie ma problemu z osługa kasowa i poszedłem założyć konto w odziale na ulicy Krakowskie Przedmiescie 74 i z samej obsługi tam w 2019 roku byłem zadowolony zadnych głupich pytan , zadnych niedomowien, wytłumaczył co z czym sie jje pracownik i wpłąciłem wtedy chyba kilka tysiecy na konto co tez było bezproblemowe ale przejdźmy do tego co sie stało dalej... pewnego razu w styczniu 2020 roku poszedłem do banku wpłącić wiekszą kwote pieniedzy bo w salonie w którym kupowałem samochód okazało sie że nie mają kasjera i kasy (jakiś chory dealer czego oczywiscie nie wiedziałęm wczesniej) i usiałęm załadować gotówke na konto i zrobić im przelew na konto, ale w banku poszło bez problemu wiec poki co jest ok. potem minął rok nie miałęm styczności z bankiem w marcu 2021roku sprzedałęm samochód i niestety kupujący za auto chciał mi zapłacić przelewami i tak sie stało, nastepnie miałem do zakupu maszynę która miała kosztować około 20 tysiecy poszedłem do na tysiaclecia bo miałem na krakowsie przedmiecie pojsc ale nieczynna była przez koronaświrusa obsluga kasowa, wiedząc ze moge wziąć 20tys bez awizacji udałem sie do kasy i mowie ze chce wiać 25tysi na co pracownik płci meskiej mowi ze nie moge tyle wziąć bo bez awizacji moge 20tysi , ja mowie dobra skoro to taki problem te wiecej 5 tysi to wezme 20tysi i już , na co gbur sie pyta czy mam aplikacje w telefonie mowie że nie przyszłem po aplikacje czy telefon tylko po pieniądze , na co on powiedział ze nie moge wziąć bo musze potwierdzić odbiór gotówki w aplikacji , mówie mu ze chyba coś mu sie w głowie po przestawiało od koronaświrusa bo nie po to zmieniałem bank z internetowego na stacjonarny zebym teraz nie mogł sobie wziąć pieniedzy jak człowiek, to powiedział zebym sobie zainstalował na co mu tłumacze ze nic nie bede instalował bo po pierwsze korzystam z normlanego telefonu a nie smartfonozabawki a po drugie nie korzyatam z neta z poziomu telefonu tylko z poziomu komputera, na co mi odpowiedział oszust (jak sie dowiedziałm potem dopiero o tym) ze moge wziąć jak założe sobie karte debetową czy jakoś tak musiałym w papierach sprawdzić w teczce bo mam umowe itp, a ze nie miałęm czasu sie spierac z tym pustym człowiekiem , mowie dobra zakłądaj i tak za miesiąć przyjde ją zlikwidować dawaj kase i spadam, wziąłem udało sie , potem za 3 miesiące byłęm i chciałem trafic do tego samego pajaca żeby mu sie przypomnieć i zaby zaknąć ale go nie było ;/ i zrobił to ktoś inny z tego oddziału... minął rok czyli kolejna wizyta w banku lipic 2022, wziałem wiekszą kwote pieniedzy bo lokaty skoczyły do góry , mysle wezme pojde wrzuce na lokate, poszedłem do banku Tysiaclecia Lublin przejął mnie agent, pytał w czym pomóc mowie ze mam kase i lokate chce załozyc to coś kilkał bawił sie czynił cuda , robił nie słuchał i wdrukował mi kwestionariusz zmiany danych, ja mowie człowieku czy ty wiesz co robisz ja nie chce nic zmianiać bo lokate chce i tyle to on mi daje papiery do podpisania jakieś smiecie (pewie roboty nie miał i chciał sobie nabić papierów ze taki w robocie potzebny) , nic o lokacie i mowi ze trzeba do ksay wiec nie robie dymu i de mowie ze pani kolega nie chce mi lokaty załocyc tylko mnie do pani wysyła, pyt sie baba (bo kobieta tego nie nazwe) ile pieniedzy mowie tyle i tyle , wzieła policzyła pogrupowała wydrukowała potwierdzenie powiedziała ze gotowe, ja mowie jak gotowe? rzecież chce lokate załozyć a nie na konto wrzucać a ona do mnie ze moge sobie w domu na interneie zalożyc , ja mowie człowiku nie po to brałem kase luzem żeby jechać do banku i nic nie zrobić skoro ją miałem już na koncie, mowie bierz sie i zakładaj mi odrazu bo to sa jakieś jaja! i tak w koncu zrobiła po prostu dno i nikompetencja! mam wsytskie papiery umowy kwity z nazwiskami chetnie udostepnie na maila do wglądu jako potwierdzenie moich słów, wiecej nie pojde z badurą a jak pojde to bede sie zachowywał jak oni , chciałęm być grzeczny i kulturalny ale sie nie da, czy to pechowy oddział i pracują w wiekszosci lub trafiłem akurat ja na imbecyle? na krakowskie przedmiescie nie pisze nic złego bo byłem dwa czy raz i nic nie było złego wszsytsko zgodnie z kulturą i szybko bez naciągania. na obsługe z siedziby od osob które kontaktują w sprawach technicznych czy ofert też było ormlane ale z tym bankiem na Tysiaclecia to masakra , jeszcze kiedys napisze do banku do nich tylko sobie ta teczke wyjme z szafki i posprawdzam nazwiska i daty zeby nie było to bez pokrycia dobrze ze tego nie wyrzucałem i mam poskładane, pozdrawiam czytajacych i dizekuje ze dotrwaliscie do konca, takie praktyki sie stosuje teraz kazy niech wywnioskuje bo nie moge tu napisac szczegłów bo moderator mnie wytnie, moj telefon do kontaktu 5744O527O, ostatnie pytanie takie teoretyczne: czy tym ludziom co są niby z wykształceniem wyższym jeszcze brakuje szkoły?, ja mam srednie wykształcenie i lepiej sie komunikuje z ludzmi jak oni, potrafie rozmawiac i wytłumaczyc klientowi czy zainteresowanemu to czy owo.... nikt nie jest nieomylny ale to woła i pomste do nieba, na poczatku myslaęłm ze trafiłem na jednego bałwana wiec nie zareagowałem ale teraz po ostatnej wizycie wiem ze coś z tymi ludźmi nie tak, a moze to objawy koronaświrusa czy mgły po kowidowej???? pozdrawiam wszystkich i nie dajsie sie na takie cos nabrać!! :)
Zaletyoddzialy i punkty kasowe
Wadyludzie pracujący na Tysiaclecia 5a w Lublinie
~Agnieszka / 2022-08-04 13:52
Ocena: 2.67 / 5
Ogólnie Bank w porządku. Problem stanowi kontak.Rizmowa z konsultantem tylko po wcześniejszym umówieniu inaczej możemy wysłuchać tylko automatu. Jestem długoletnim klientem i śmiało mogę powiedzieć, że kiedyś było o wiele łatwiej o taką rozmowę.
~AgnieszkaAug / 2022-08-03 11:27
Ocena: 1.00 / 5
To jest po prostu jakaś tragedia. Od tygodnia próbuje się dodzwonić pod każdy numer a jak przez pomyłkę złożyłam wniosek o kredyt hipoteczny oddzwonili w 30sec i uwaga!!! Przełączyli mnie do działu w którym przez 15 następnych minut grała melodyjka i nikt nie odebrał. To jest ostatni raz gdy cokolwiek łączy mnie z tym bankiem
~Agnieszka / 2022-08-02 10:21
Ocena: 1.67 / 5
Posiadam konta w tym banku od kilkunastu lat. Chciałam wziąć niewielki kredyt gotówkowy .Zarabiam dużo powyżej średniej krajowej i moje przychody bank może śledzić od kilkunastu lat. Procedura załatwienia sprawy przez telefon jest dramatyczna. Pracownicy są niekompetentni niedoinformowani, podają sprzeczne informacje. Od ponad tygodnia przyjmowali ode mnie kilkakrotnie deklaracje zgody itp. Od ponad tygodnia nie informują jaka jest decyzja banku. Przeciągają sprawę w nieskończoność. Pomijam już kwestie formalne, ale niekompetencja pracowników , brak jakiejkolwiek informacji jest dramatyczna.
Wadyniekompetencja pracowników
~Mc / 2022-08-01 19:16
Ocena: 1.00 / 5
Masakra , dostałem przelew od kolegi , zgłosili to do prokuratury, zablokowali konto bez informacji. Nie wyjaśnili nic , odsyłali od konsultanta do konsultanta. Zlikwidowali rachunek bez podstaw . Nie oddając pieniędzy
~TOMASZ / 2022-07-31 21:38
Ocena: 1.00 / 5
Też się nabrałem na ten bank miałem więcej problemów niz porzydku przed dwoma laty zrezygnowałem z ich usług i ponad dwa miesiące musiałem chodzic i zamykać konto które powinny zamknąć dawno
ZaletyCzynne w weekend
WadyWszystko
~. / 2022-07-30 12:01
Ocena: 1.33 / 5
jezeli chca sie Panswto denerwowac, to warto zalozyc
stanowoczo odradzam instalowanie aplikcji mobilnej - w przypadku jakby sie telefon zalal np, nie zrobicie przelewu, bo i tak potrzebne potwierdzenie aplikacji do jakiej nie macie dostepu!!!! jedyna opcja jest wtedy isc do oddzialu, lub zcekac pol godziny na polaczenie (w tygodniu - przez weekend wogoe nie odbieraja, ale trzymaja na linii by pobrac nawet 40zl za polaczenie)
bankowosc online jest tak zla, nieintuicyjna, infolinia nie odbiera nawet przez pol godziny, ze zdecyduje sie zamknac konto
Zaletyfajne konto walutowo oszczednosciowe
Wadynajgorszy support jaki widzialam, bardzo drogie uslugi w banku (przelew blyskawiczny w oddzale 30 zl)
~Łukasz / 2022-07-29 23:12
Ocena: 1.00 / 5
Patologia w kontakcie z klientem. Syf i zwykle pie***lenie zeby zbyc klienta z problemem.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Jakub / 2022-07-28 13:13
Ocena: 1.00 / 5
Nie dają się pobawić,nie mam 18 i nie chcą ze mną przy ponownej wizycie porozmawiać,nawet,żeby się pośmiać podczas pracy.Pozdrowienia z galerii Focus Mall w Bydgoszczy.
~Gosc / 2022-07-28 13:07
Ocena: 3.00 / 5
Jestem w tej chwili w Szkocji i mam problemy płacenia kartą Millennium impresja w sklepach wszędzie mi odrzuca, zrobiłam to co kazali mu pracownicy banku i nadal karta nie jest akceptowana w sklepach. Przypominam sobie że w poprzednich lat to też zawsze był jakiś problem. Dobrze ta kartą funkcjonuje w Polsce.
~Tomasz / 2022-07-26 14:46
Ocena: 1.00 / 5
Bank Millennium nie wyplacił mi należnej nagrody w promocji za założenie konta 360, mimo, że zarejestrowałem się w internecie i dokończyłem weryfikację w placówce, tłumacząc się, że nie kliknąłem promocyjnego linku. To kłamstwo, bo wszystko było sprawdzone ponoć w placówce. Podejrzewam, że chcieli tylko przyciągnąć ludzi, z racji na słabą kondycję finansową. Szkoda, że nie potrafią dotrzymać umowy.
ZaletyBrak. W oszukiwaniu klienta nie można doszukiwać się zalet.
WadyJak wyżej.
~robert / 2022-07-25 17:13
Ocena: 1.00 / 5
kiedys bylo dobrze nawet powiem bardzo dobrze teraz to tragedia nie wiem o co chodzi ze taka zmiana dobra zmiana haha
Zaletybrak
Wadykontakt dostep do gotowki
~Maniek / 2022-07-25 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Milenium assistance dno i metr mułu nie polecam przez dwadzieścia godzin zero pomocy na drodze sprawa trafi do sądu
~Andrzej / 2022-07-25 13:47
Ocena: 2.00 / 5
W tym banku są zatrudniani chyba pracownicy z przypadku, chodzi mi o infolinię. Od ponad dwóch miesięcy nie mogą zamknąć jednego z kont a opłaty są pobierane oczywiście podczas wypłaty środków z konta poprosiłem o zamknięcie i oczywiście pracownik poinformował, że po ok tygodniu konto zostanie zamknięte, ten tydzień trwa trzeci miesiąc
Zaletybrak
Wadysame
~Karolina / 2022-07-16 14:44
Ocena: 1.00 / 5
Dramat! Dramat ! Dramat !
Moja sytuacja dot. Polisy do kh tzw z zewnątrz.. Dostarczyliśmy polisę dobrze ponad miesiąc przed terminem ostatecznym, bank weryfikował ją kilka tygodni po czym stwierdził odrzucenie wskazując 1 obszar do poprawy, dokonaliśmy tego niezwłocznie, poprawiając dokładnie ten obszar ściśle zgodnie z wytycznymi, niezwlocznie oznacza w dniu w którym otrzymaliśmy wytyczne, znowu minęło kilka tygodni, sytuacja powtórzyła się, później jeszcze raz, w międzyczasie bank pobrał opłatę przedłużając samowolnie "starą" polisę, złożyliśmy reklamację, po dostarczeniu wszystkiego - łącznie wizyt w banku było jakieś 7-8, bo nie mogliśmy doprosić się informacji zwrotnej, okazało się że jeszcze wypowiedzenie poprzedniej polisy należy zrobić, czego nikt w oddziale nie zasugerował wcześniej, następnie kolejna wizyta bo cesja, później kolejna bo pełnomocnictwo do cesji, w międzyczasie okazało się że w ubiegłym roku również mumio dostarczenia polisy z zewnątrz w zakresie ubezp.budynku, bank pobrał kasę na "swoją" polisę, nie zauważyliśmy tego wcześniej w gąszczu innych wydatków, ręce opadają! W oddziale nikt nic nie wie "bo centrala" w centrali nikt nic nie wie... Borykamy się z polisą na życie od marca, mamy lipiec i temat wciąż nie jest zamknięty, teraz bank chce dostarczenia cesji którą już dostarczylismy, generalnie obsługa zakrawa na NĘKANIE!
ZaletyMile Panie w oddziale
WadyTotalny brak kompetencji wśród pracowników - nie twierdzę przy tym że to ich wina, raczej to wina instytucji