Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 966 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Janina / 2022-08-29 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank zachowuje się jak w powiedzeniu ruski bank : nie propadiot i nie połuczisz.
    Ostatnio potrzebowałam środków pienięznych z IKE : złożyłam wniosek oczekiwałam 30 dni a pieniędzy nie ma i nie będzie. Jak u klasyka. Minęły kolejne dni i proszą o złożenie nastepnego wniosku bo im system nie zadziałał.
    Transakcja na która potrzebowałam środki poszła się j..... Pi,Pi,Pi,. Środki na koncie są ale nie dostępne.
    Zaletyżadnych
    Wadysłebe oprocentowanie, środki pieniężne trudne do odzyskania
  • ~Andrzej / 2022-08-29 06:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowizja za przelew między swoimi kontami 7,50 czysta kradzież w biały dzień zdała od tego banku
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~XYZ / 2022-08-26 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta leży nie można się z nikim skontaktować, ciągle każą na infolinii podawac ten zje... millekod, lepszy SANTANDER
    Zaletynie ma są zjeb...
    Wadycałokształt
  • ~Ananas / 2022-08-26 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Jedyne co to chyba tylko aplikacja jest w miarę przejrzysta. Nawet w placówce chcąc wypłacić większą ilość pieniędzy,zostałam odesłana do bankomatu i namawiana na pożyczkę ,chociaż powiedziałam stanowczo ,że jej nie chce.
    ZaletyAplikacja
    WadyObsługa klienta przedewszystkim
  • ~Grazyna / 2022-08-26 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinięe się nie dodzwonisz , chyba że poczekasz godzinę. Konsultanci opryskliwi, zero szacunku. Pieniądze nie wypłacone z bankomatu ale pobrane przez bank. Sytuacja patowa,pan z bok twierdzi , że jak nie wrócą, to trzeba pisać reklamacje. Z takim chamstwem w rozmowie się nie spotkałam. Zadzwoniłam w imieniu mojego syna ( wcześniej zakładałam mu konto, bo miał 16 lat)któremu bankomat nie wypłacił pieniędzy, a pan drze się na mnie , że syn udostępnił mi kod, co jest absurdalne, bo sam wprowadził wszystkie dane. Efekt taki, że przenoszę mu konto do innego banku. Bank zapomina , że 18 latek najczęściej nie zarabia i to czy konto będzie miał w tym banku zależy od rodziców, bo to rodzice bezpośrednio wpłacają na to konto pieniądze.
    ZaletyBrak
    WadyTragedia infolinia, obsługa chamska
  • ~Bbb / 2022-08-25 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim mialam do czynienia. Ludzie bez szacunku dla klienta, nieslowni i niepowazni. Tragedia
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Martyna / 2022-08-24 20:50
    Ocena: 1.67 / 5
    pobieranie opłat bez poinformowania wcześniej za rozmowę z pracownikiem obsługi klienta
  • ~Iwona / 2022-08-24 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak komunikacji z działem reklamacji. Konsultanci nie potrafią udzielić odpowiedzi
    WadyOpieszałość, zła komunikacja z klientem
  • ~Ivan / 2022-08-23 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    I was reading some bad reviews here and was thinking What could go wrong. OMG! This was the worst experience ever!!! People here are so unpleasant! And I do speak Polish btw. How do you communicate with others?? Somehow I have opened an account here, but I’m already thinking about closing it :(
  • ~Aneta / 2022-08-23 07:29
    Ocena: 3.67 / 5
    Dotyczy konta osobistego. Od jakiegoś czasu pojawiła się opłata między rachunkami własnymi przy przelewie z 360 na oszczędnościowe. Brak słów jakie zdzierstwo. Nie dość, że bank obraca moimi pieniędzmi to zamiast za to dziękować jeszcze mnie za to karze.
    ZaletyPrzejrzysta aplikacja.
    WadyPobieranie opłat przy wpłatach na konto oszczędnościowe.
  • ~Silvergta / 2022-08-22 17:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Odkad wzieliśmy hipoteke już były schody z wzięciem, potem niejasność ze strony pracowników q placówka h - każdy mówił coś innego do tego stopnia, że przyszedł list, że mogą nam zabrać mieszkanie... Dopiero na infolinii raz ktoś pomógł w tej sprawie i póki co do niedawna było ok. Do niedawna bo pierwsza sprawa * rozmowa o warunkach umowy hipotecznej brzmi udownodnij, że konkurencja ma lepszą ofertę - no pewnie, że ma. Żałosna. Zamiast zyskać dają mi powód napisać negatywną opinię. Dzisiaj pitna dobija próba wzięcia kredytu ratalnego na zakup sprzętu - czekałem 4 dni robocze i nie dostałem, bo awaria systemu. Dzwonienie na infolinię to ponad 30 minut czekania na połaczenie + nieogarnięci pracownicy podobnie z resztą jak w niektórych placówkach (nawet skanu raz nam nie dołączyli do dokumentów nim dało się przez aplikacje). Odradzam ten bank i będę go hejtował - bo straciłem tym raze. W szanse za zakup sprzętu dużo taniej niż było to chwilę po zakupie. Szukajcie hipoteki gdzie indziej. Jak usłyszałem jak u konkurencji wygląda umowa hipoteki byłem zaskoczony - szczegółowo, z przykładami ale dostanie, jasno i jeszcze na papierze. Tutaj sterta regułek.
    ZaletyChyba tylko kalkulator nadpłaty kredytu - to jedynie dobrze działającą rzecz warta pochwały, że jest.
    WadyBeznadziejna obsługa, brak pomocy ze strony infolinii (wyuczone regułki), oferta niekorzystna dla stałych klientów,brak dialogu z klientem odnośnie korzystnych dla obydwóch stron rozwiązań w zakresie dotychczasowych produktów.
  • ~jaca / 2022-08-20 10:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Informacja na stronie banku o wcześniejszej spłacie kredytu hipotecznego jest kłamliwa. W dniu 19.08.2022 zalogowałem się do aplikacji mobilnej, lecz po wybraniu opcji "wcześniejsza spłata kredytu" nie mogłem przeprowadzić operacji. Wyświetliła się informacja, że mam ją przeprowadzić logując się w Millenecie. Zalogowałem się, jednak jedyną możliwą opcją był wniosek o wakacje kredytowe. To jest jakaś farsa.
  • ~Pivko / 2022-08-18 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia - czas oczekiwania to kpina informacja poziom żenujący wręcz kłamliwy
    Miałem ostatnią ratę do zapłaty w kredycie spłacanym ze sporym wyprzedzeniem wiec oczekiwałem informacji o ile pomniejszyć ostatnią wpłatę aby zamknąć kredyt . Kwota X zgodnie z info zapłacona tego samego dnia po 4 miesiącach Ostateczne wezwanie do zapłaty na 4,99pln Smsy listy polecone jakbym im coś ukradł ..
    No to dzwonie do wielmożnego działu windykacji infolinia informuje mnie w środę o 13:00 ze pracują tylko w dni robocze do 17:00
    Pisze @ do gwiazdy z pisma windykacyjnego nie można dostarczyć @ .. może już ja wyje.bali .. Porażka nigdy nic więcej z tym i zależnym podmiotem
    ZaletyBrak strata czasu i pieniędzy
    WadyZa mało miejsca by wymienić
  • ~Arczi / 2022-08-18 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem dowiedzieć się prostej rzeczy. Konsultantka nie potrafiła odpowiedzieć tak lub nie w prostej sprawie, czy da radę coś zrobić bez millekodu, który zgubiłem. W pewnym momencie zaczęła mi udzielać zgryźliwych komentarzy, uszczypliwości itd a na koniec po prostu gdy spytałem, że chcę po prostu wiedzieć, czy mogę dezaktywować kartę bez millekodu o ktory pyta - po prostu się rozłączyła... Skandaliczne zachowanie konsultanta.
  • ~Minin / 2022-08-17 17:39
    Ocena: 4.67 / 5
    https://tmlead.pl/redirect/613908_239 super oferta
  • ~PAWEL / 2022-08-15 12:16
    Ocena: 1.33 / 5
    skandalicznie !! ok25-30 minut czekania . niekompetentni pracownicy mijający się z prawdą wręcz kłamiący .
  • ~Patrycja / 2022-08-09 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie miła pani, rozmawiala ze mną jakby musiała robić to za karę dodatkowo byłam potraktowana jak złodziej za opóźnienie 5 dni w spłacie. Gdzie nigdy w żadnym banku mi się to nie zdarzyło dodatkowo już było mi grożone KOMORNIKIEM!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest wadą
  • ~adaś / 2022-08-06 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    witam Państwa, zpraszam do przeczytania chodź wiem ze wyjdzie z tego laurka... jestem z Lublina korzystam z tego banku ciut powyżej 2 lata i już mam pewne sugestie i chetnie sie podziele nimi bo troche za bardzo jestem zły na niektóre kwestie, może sie myle,, moze nie, ale moze jak to napisze to troche mi ulży lub ciśnienie opadnie ale jak nie napisze to sie nie dowiem, chcę uprzedzić ze nie jest to działanie konkurencji bo dobrze wiem że stosują taktyke zanizania opini (wstawiania złych komentarzy lub "jednynek" żeby srednia ocen malała, bądz też wrzucania złych nie mających podparcia w realu ażeby, jestem klientem autentycznym klientem, osoba fizyczna, jestem dostepny pod telefonem który podam poniżej wiec jak menadzer/dyrektor/kierownik tegoz banku czy kazdy inny człowiek z Was lub który jest pracownikiem placówki na ulicy Tysiąclecia 5a w Lublinie bedzie chciał sie skontaktować to postaram sie konstruktywnie omówić sprawę. zacznijmy na początku... przed założeniem konta w millenium byłem klientem banku Mbank, niestety irytowało mnie przede wszystkim brak obsługi kasowej, przy wpłacie/wypłacie wiekszch kwot musiał bym nieustannie korzystać z wpłatomatów na kika razy bo wpłatomat obsługuje jakis kwoty lub ilości bankntów, nie chciałem tego robić na takich zasadach (mogłem jeszcze wrzucać np do znajomego na konto w bnku stacjnarnym w kasie a potem on mi przelew na moje konto ale tego nie chciałem też robić bo troche zachodu) wiec postanowiłem zmienić bank na inny, w banku millenium była akurat promocja na załozenie konta i otrzymanie z tego tytułu chyba z tego co pamietam 300zł, sprawdziłem zy nie ma problemu z osługa kasowa i poszedłem założyć konto w odziale na ulicy Krakowskie Przedmiescie 74 i z samej obsługi tam w 2019 roku byłem zadowolony zadnych głupich pytan , zadnych niedomowien, wytłumaczył co z czym sie jje pracownik i wpłąciłem wtedy chyba kilka tysiecy na konto co tez było bezproblemowe ale przejdźmy do tego co sie stało dalej... pewnego razu w styczniu 2020 roku poszedłem do banku wpłącić wiekszą kwote pieniedzy bo w salonie w którym kupowałem samochód okazało sie że nie mają kasjera i kasy (jakiś chory dealer czego oczywiscie nie wiedziałęm wczesniej) i usiałęm załadować gotówke na konto i zrobić im przelew na konto, ale w banku poszło bez problemu wiec poki co jest ok. potem minął rok nie miałęm styczności z bankiem w marcu 2021roku sprzedałęm samochód i niestety kupujący za auto chciał mi zapłacić przelewami i tak sie stało, nastepnie miałem do zakupu maszynę która miała kosztować około 20 tysiecy poszedłem do na tysiaclecia bo miałem na krakowsie przedmiecie pojsc ale nieczynna była przez koronaświrusa obsluga kasowa, wiedząc ze moge wziąć 20tys bez awizacji udałem sie do kasy i mowie ze chce wiać 25tysi na co pracownik płci meskiej mowi ze nie moge tyle wziąć bo bez awizacji moge 20tysi , ja mowie dobra skoro to taki problem te wiecej 5 tysi to wezme 20tysi i już , na co gbur sie pyta czy mam aplikacje w telefonie mowie że nie przyszłem po aplikacje czy telefon tylko po pieniądze , na co on powiedział ze nie moge wziąć bo musze potwierdzić odbiór gotówki w aplikacji , mówie mu ze chyba coś mu sie w głowie po przestawiało od koronaświrusa bo nie po to zmieniałem bank z internetowego na stacjonarny zebym teraz nie mogł sobie wziąć pieniedzy jak człowiek, to powiedział zebym sobie zainstalował na co mu tłumacze ze nic nie bede instalował bo po pierwsze korzystam z normlanego telefonu a nie smartfonozabawki a po drugie nie korzyatam z neta z poziomu telefonu tylko z poziomu komputera, na co mi odpowiedział oszust (jak sie dowiedziałm potem dopiero o tym) ze moge wziąć jak założe sobie karte debetową czy jakoś tak musiałym w papierach sprawdzić w teczce bo mam umowe itp, a ze nie miałęm czasu sie spierac z tym pustym człowiekiem , mowie dobra zakłądaj i tak za miesiąć przyjde ją zlikwidować dawaj kase i spadam, wziąłem udało sie , potem za 3 miesiące byłęm i chciałem trafic do tego samego pajaca żeby mu sie przypomnieć i zaby zaknąć ale go nie było ;/ i zrobił to ktoś inny z tego oddziału... minął rok czyli kolejna wizyta w banku lipic 2022, wziałem wiekszą kwote pieniedzy bo lokaty skoczyły do góry , mysle wezme pojde wrzuce na lokate, poszedłem do banku Tysiaclecia Lublin przejął mnie agent, pytał w czym pomóc mowie ze mam kase i lokate chce załozyc to coś kilkał bawił sie czynił cuda , robił nie słuchał i wdrukował mi kwestionariusz zmiany danych, ja mowie człowieku czy ty wiesz co robisz ja nie chce nic zmianiać bo lokate chce i tyle to on mi daje papiery do podpisania jakieś smiecie (pewie roboty nie miał i chciał sobie nabić papierów ze taki w robocie potzebny) , nic o lokacie i mowi ze trzeba do ksay wiec nie robie dymu i de mowie ze pani kolega nie chce mi lokaty załocyc tylko mnie do pani wysyła, pyt sie baba (bo kobieta tego nie nazwe) ile pieniedzy mowie tyle i tyle , wzieła policzyła pogrupowała wydrukowała potwierdzenie powiedziała ze gotowe, ja mowie jak gotowe? rzecież chce lokate załozyć a nie na konto wrzucać a ona do mnie ze moge sobie w domu na interneie zalożyc , ja mowie człowiku nie po to brałem kase luzem żeby jechać do banku i nic nie zrobić skoro ją miałem już na koncie, mowie bierz sie i zakładaj mi odrazu bo to sa jakieś jaja! i tak w koncu zrobiła po prostu dno i nikompetencja! mam wsytskie papiery umowy kwity z nazwiskami chetnie udostepnie na maila do wglądu jako potwierdzenie moich słów, wiecej nie pojde z badurą a jak pojde to bede sie zachowywał jak oni , chciałęm być grzeczny i kulturalny ale sie nie da, czy to pechowy oddział i pracują w wiekszosci lub trafiłem akurat ja na imbecyle? na krakowskie przedmiescie nie pisze nic złego bo byłem dwa czy raz i nic nie było złego wszsytsko zgodnie z kulturą i szybko bez naciągania. na obsługe z siedziby od osob które kontaktują w sprawach technicznych czy ofert też było ormlane ale z tym bankiem na Tysiaclecia to masakra , jeszcze kiedys napisze do banku do nich tylko sobie ta teczke wyjme z szafki i posprawdzam nazwiska i daty zeby nie było to bez pokrycia dobrze ze tego nie wyrzucałem i mam poskładane, pozdrawiam czytajacych i dizekuje ze dotrwaliscie do konca, takie praktyki sie stosuje teraz kazy niech wywnioskuje bo nie moge tu napisac szczegłów bo moderator mnie wytnie, moj telefon do kontaktu 5744O527O, ostatnie pytanie takie teoretyczne: czy tym ludziom co są niby z wykształceniem wyższym jeszcze brakuje szkoły?, ja mam srednie wykształcenie i lepiej sie komunikuje z ludzmi jak oni, potrafie rozmawiac i wytłumaczyc klientowi czy zainteresowanemu to czy owo.... nikt nie jest nieomylny ale to woła i pomste do nieba, na poczatku myslaęłm ze trafiłem na jednego bałwana wiec nie zareagowałem ale teraz po ostatnej wizycie wiem ze coś z tymi ludźmi nie tak, a moze to objawy koronaświrusa czy mgły po kowidowej???? pozdrawiam wszystkich i nie dajsie sie na takie cos nabrać!! :)
    Zaletyoddzialy i punkty kasowe
    Wadyludzie pracujący na Tysiaclecia 5a w Lublinie
  • ~Agnieszka / 2022-08-04 13:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie Bank w porządku. Problem stanowi kontak.Rizmowa z konsultantem tylko po wcześniejszym umówieniu inaczej możemy wysłuchać tylko automatu. Jestem długoletnim klientem i śmiało mogę powiedzieć, że kiedyś było o wiele łatwiej o taką rozmowę.
  • ~AgnieszkaAug / 2022-08-03 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest po prostu jakaś tragedia. Od tygodnia próbuje się dodzwonić pod każdy numer a jak przez pomyłkę złożyłam wniosek o kredyt hipoteczny oddzwonili w 30sec i uwaga!!! Przełączyli mnie do działu w którym przez 15 następnych minut grała melodyjka i nikt nie odebrał. To jest ostatni raz gdy cokolwiek łączy mnie z tym bankiem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1204
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 966
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 827
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4471
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4413
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2924