Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 985 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomm / 2022-09-27 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki może istnieć. Blokują konta bez podstawy prawnej. Zobaczymy się w sądzie.
  • ~Niezadowolona klientka / 2022-09-26 21:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem banku od 4 lat. Na początku wszytko pięknie. Niestety od około 2 miesięcy koszmar. Brak osób kompetentnych, aby rozwiązać problem. Pracownicy banku kontaktują się za pomocą wewnętrznego systemu. Brak przepływu informacji, brak informacji z góry. Pieniędzy pobieraj i oddają albo pobierają i nie oddają i nikt nie potrafi wyjaśnić co dokładnie się dzieje.
    ZaletyNa chwile obecna brak.
  • ~Klient / 2022-09-26 16:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam

    Jestem klientem od wielu lat. Dzisiaj trafiłem do placówki franczyzowej w Zgorzelcu chcąc uaktualnić dane osobowe. Niestety spotkałem się z chamstwem 2 pań które obsługiwały klientów. Najpierw poproszono mnie aby poczekać ponieważ trwa liczenie pieniędzy a później panie dyskutowały sobie na temat wycieczki zagranicznej.
    Po 20 min. Oczekiwania gdzie na sali która ma ok 20 M2 siedziałem sam i upomniałem się o obsługę to zostałem poinformowany że nadal mam czekać, ale na co? Za chwilę do placówki weszła nastęnna klientka która została wysluchana. Zapytałem się a ja.. na to pani odparła że mnie nie widziała.. jedynego klienta który przebywał w placówce...!! Wstała za biurka i zapytała się ,,po co Pan tu przyszedł,, odparłem , gdyby planu nie była tak zajęta rozmową o wycieczce to wiedziała by ... ponieważ już powiedziałem. Na to usłyszałem .. ,,przed panem to trzeba czerwony dywan rozcielić,, Dalej to już tylko była pysk9wka Pań które w tym dniu 26.09.22 były w pracy.

    Reasumując

    Z takim chamstwem i brakiem kompetencji już dawno się nie spotkałem w żadnym banku. Te panie nie powinny pracować w żadnym banku.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa która zasługuje na zwolnienie z pracy.
  • ~Angelika / 2022-09-26 12:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie jestem zadowolona z wyboru banku Millennium na 30 lat kredytu hipotecznego, który łączy bardziej niż małżeństwo. Aczkolwiek jeżeli ktoś ma równie nieprzyjemne doświadczenia to polecam oddział w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu. Tamtejsza Pani kierownik Jaonna Zin jest przecudowną osobą, uśmiechnięta, pomocna, posiadająca ogromną wiedzę o kredytach hipotecznych. Jako nieliczna dała mi swoją wizytówkę z bezpośrednim mailem i nr telefonu. Dzięki niej nie wniosłam sprawy do Sądu przeciwko banku Millennium, a była to moja czwarta placówka w tym mieście, do której udałam się po pomoc. Bank Millennium powinien kurczowo trzymać tą Panią w swoim zespole i należycie ją wynagradzać za świetną pracę jaką wykonuje!
  • ~Angelika / 2022-09-26 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam do załatwienia sprawę odnośnie zaciągniętego kredytu hipotecznego w banku Millennium i w tym celu udałam się do oddziału znajdującego się w Magnolii we Wrocławiu. Co za dramat!!! Nic nie byłam w stanie tam załatwić, chamska obsługa, niekompetentni pracownicy, brak jakiejkolwiek wiedzy, brak chęci pomocy nawet ze strony kierownika tego oddziału. Ci pracownicy nawet nie posiadają wiedzy jak wydrukować dokument przesłany z centrali twierdząc, że poczta w soboty nie dochodzi choć dokumenty są wysyłane do nich mailowo. Moja noga nigdy tam więcej nie postanie i żałuje, że wzięłam kredyt w tym banku. Przez 15 lat zostawiłam w tym banku kopę kasy, nie tak się traktuje klienta!
  • ~Bogdan / 2022-09-26 10:29
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam...bank, który lekceważy klienta.. niekompetentni pracownicy, straszne problemy w otrzymaniu i realizacji kredytu..
  • ~Katarzyna / 2022-09-19 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką banku millennium od wielu lat, nie polecam tego banku absolutnie, nawet wzięcie kredytu w wysokości 1000 złotych to ogromny problem. Od dłuższego czasu wyskakuje u mnie błąd, którego nikt w banku nie potrafi usunąć. Brak odpowiedzi na moje reklamacje. Jawne ignorowanie wieloletniego klienta, który przelewa do tego banku co miesiąc pensje i zawsze spłaca regularnie pożyczki (są pobierane automatycznie z mojego konta).Obecnie zmieniam bank. Nie polecam!!!
    ZaletyMiła obsługa na infolinii
  • ~szalanda / 2022-09-13 06:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramatycznie kiepska obsługa w oddziałach; kompletny brak dyskrecji; wszyscy klienci chcąc nie chcąc uczestniczą w "interesach" innych, można się dowiedzieć kto ma debet, kredyt itp. a nawet być obecnym przy wypłacie wielkich kwot.
    W Gdańsku w żadnym oddziale nie ma wydzielonych stanowisk zapewniających dyskrecję i bezpieczeństwo transakcji także gotówkowych (zostałam skierowana do Wejherowa)). Notoryczny niedobór obsługi skutkuje ogromnymi kolejkami i rosnącym napięciem, arogancją pracowników i zdenerwowaniem klientów (lepiej nie zaglądać do oddziału przy ul. Hallera!). Warunki jak w handlu kartoflami.
    Trudno o kompetentną pomoc i nie można liczyć na wyczerpujące informacje, bo obsługa sama jest niedoinformowana i odsyła do infolinii.
  • ~Luiza / 2022-09-12 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank jaki istnieje.
    Od blisko roku mam naliczane opłaty karne za brak ubezpieczania kredytu hipotecznego. Ubezpieczenia nie mogę zrealizować na własną rękę, bo zajął się tym Bank (zgodnie z umową) i sprawa jest w toku... Wielokrotne wizyty w placówkach, telefony na Infolinie, pisanie skargi - po wielu miesiącach zaskutkowało w końcu przygotowaniem przez Bank Millennium odpowiedniego aneksu i polisy ubezpieczeniowej do kredytu, które podpisałam. Wydawało mi się, że sprawa zakończyła się sukcesem w czerwcu. Jednak od tego czasu nadal mam naliczane opłaty karne za brak ubezpieczenia, bo podpisane dokumenty od 3 miesięcy nie zostały przez bank wprowadzone. Na Infolinii każą czekać i pisać reklamacje. Ile można??? Straciłam wiarę, że cokolwiek uda się tam załatwić.
    Zaletybrak
  • ~Joanna Kirsz / 2022-09-11 12:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie da się dodzwonić do banku. Nawet po zalogowaniu nikt nie odpowiada na infolinii, która niby jest czynna 24/7 .
    Pozostaje rozmowa na czacie - z botem.
    Bank słabo chroni transakcje klientów skoro zglaszam nieautoryzowana transakcję sklepu Google apo i otrzymuję odpowiedź, że bank beż problemu prześlę pieniądze złodziejowi i nie zamierza wstrzymać przelewu. Ja mogę tylko iść na policję, a prokuratura sprawę umorzy. Bank nie chroni klientów a sprzyja zlidziejom.
    WadyBank sprzyja złodziejom
  • ~Marzz / 2022-09-09 11:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat , tam nie da się dodzwonić, 3x po 20 minut i nikt nie odbiera . Ładnie zarabiają na wykonanych do nich połączeniach ...Nie polecam
    Zaletybrak
    WadyBrak kontaktu
  • ~Iwona / 2022-09-07 15:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam bardzo! Nasz ulubiony bank! W oddziale Poznań, ul. Traugutta przesympatyczna obsługa, ludzie zawsze gotowi pomóc.
    ZaletyWszystko, czego potrzebujemy, znajdujemy w tym banku. Strona internetowa, aplikacja, wszystko działa doskonale.
  • ~Wściekła / 2022-09-07 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam!!!! 4 miesiące czekam na wpisanie aneksu, dzwonię na infolinię co tydzień, za każdym razem otrzymuję inną informację. Dziś usłyszałam, że aneks został odrzucony, na pytanie dlaczego usłyszałam, że z winy Banku... KATASTROFA
  • ~Romek / 2022-09-06 16:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Mega zadowolony, szeroki wybór produktów, znakomita bankowość elektroniczna. W oddziale czasami kolejki, ale to pewnie wynika z dużej ilości klientów.
  • ~Niezadowolony klient / 2022-09-06 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku Millennium. Na początku było wszystko w porządku byłam zadowolona, później się zaczął cyrk. W placówce w galerii handlowej panie nie wiedzą niczego! Nie ważne z czym przyszłam zawsze był problem wytłumaczyć wyjaśnić czy sprawdzić, kiedy zdecydowałam się na założeniu karty kredytowej to żałuję do dnia dzisiejszego. Mówili w placówce że trzeba miesięcznie spłacać 5% oferta mi odpowiadała, lecz potem okazuje się że w każdym miesiącu inaczej sobie podliczają powinnam płacić 150zł a w każdym miesiącu płacę różne sumy! Raz zdarzy się 160zł a za chwilę 200zł. I co najważniejsze pobierają pieniądze z konta bez wiedzy klinieta! Konto podstawowe konto już zamknęłam teraz staram się jak najszybciej zamknąć jeszcze kartę kredytową i zakończyć umowę z tym pseudo bankiem. Unikać ten bank szerokim łukiem!
    ZaletyBRAK
    WadyBrak wiedzy pracowników
    Pobieranie pieniędzy bez wiedzy klinieta
    Problem z udzieleniem pomocy klinieta
    Ukrywania rzeczywistości działań danej karty
  • ~Poszkodowany / 2022-09-05 13:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzwonię na infolinię, pani mówi jedno. Idę do placówki, a tam pan mówi co innego. Na czacie dostaję jeszcze inne informacje na temat tej samej sprawy. Bałagan i chaos, w którym nikt się nie odnajduje, nawet ludzie, którzy teoretycznie mają Ci pomóc i rozwiązać problem. Zaczęło się od tego, że bank wydał mi dokumenty do kredytu hipotecznego z błędnymi danymi. W związku z tym wpis do KW przedłużył się o około 6 miesięcy, a w tym czasie bank nadal pobierał opłatę za podwyższone ryzyko. Ewidentna wina banku, co zresztą pracownicy przyznają. Niestety pieniądze nie do odzyskania - skargi, reklamacje, odwołania... wszystko jak kulą w płot. Bank popełnia błędy i każe za nie płacić klientom! Odradzam Bank Millennium.
    ZaletySą placówki otwarte po godzinie 17 w tygodniu oraz w soboty
    WadyNiekompletni pracownicy, chaos i bałagan, ignorancja klienta.
  • ~Jacek / 2022-09-01 22:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Używam bardzo długo i jestem zadowolony. Żadnych problemów obsługa klienta bardzo pomocna. Bank idzie klientowi bardzo ja rękę
    ZaletyPomoc klienta
  • ~Ktos / 2022-09-01 09:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank jest beznadziejny. Przelewy wykonane poprzedniego dnia przychodza nastepnego o 12tej albo pozniej gdzie w innych bankach przychodza rano. Nie da sie dodzwonic nijak na infolinie a na czacie nie zalatwi sie prawie nic bo trzeba zadzwonic, wiec kolo sie zamyka. Za przelewy wlasne kasuja 7,50. No chore naprawde nie polecam.
  • ~Nilena / 2022-08-30 11:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338
  • ~Janina / 2022-08-29 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank zachowuje się jak w powiedzeniu ruski bank : nie propadiot i nie połuczisz.
    Ostatnio potrzebowałam środków pienięznych z IKE : złożyłam wniosek oczekiwałam 30 dni a pieniędzy nie ma i nie będzie. Jak u klasyka. Minęły kolejne dni i proszą o złożenie nastepnego wniosku bo im system nie zadziałał.
    Transakcja na która potrzebowałam środki poszła się j..... Pi,Pi,Pi,. Środki na koncie są ale nie dostępne.
    Zaletyżadnych
    Wadysłebe oprocentowanie, środki pieniężne trudne do odzyskania
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1222
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 985
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 971
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 913
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064