Odkad wzieliśmy hipoteke już były schody z wzięciem, potem niejasność ze strony pracowników q placówka h - każdy mówił coś innego do tego stopnia, że przyszedł list, że mogą nam zabrać mieszkanie... Dopiero na infolinii raz ktoś pomógł w tej sprawie i póki co do niedawna było ok. Do niedawna bo pierwsza sprawa * rozmowa o warunkach umowy hipotecznej brzmi udownodnij, że konkurencja ma lepszą ofertę - no pewnie, że ma. Żałosna. Zamiast zyskać dają mi powód napisać negatywną opinię. Dzisiaj pitna dobija próba wzięcia kredytu ratalnego na zakup sprzętu - czekałem 4 dni robocze i nie dostałem, bo awaria systemu. Dzwonienie na infolinię to ponad 30 minut czekania na połaczenie + nieogarnięci pracownicy podobnie z resztą jak w niektórych placówkach (nawet skanu raz nam nie dołączyli do dokumentów nim dało się przez aplikacje). Odradzam ten bank i będę go hejtował - bo straciłem tym raze. W szanse za zakup sprzętu dużo taniej niż było to chwilę po zakupie. Szukajcie hipoteki gdzie indziej. Jak usłyszałem jak u konkurencji wygląda umowa hipoteki byłem zaskoczony - szczegółowo, z przykładami ale dostanie, jasno i jeszcze na papierze. Tutaj sterta regułek.ZaletyChyba tylko kalkulator nadpłaty kredytu - to jedynie dobrze działającą rzecz warta pochwały, że jest.
WadyBeznadziejna obsługa, brak pomocy ze strony infolinii (wyuczone regułki), oferta niekorzystna dla stałych klientów,brak dialogu z klientem odnośnie korzystnych dla obydwóch stron rozwiązań w zakresie dotychczasowych produktów.