Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ada / 2020-05-12 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lutego nie mogę doprosić się o swoje pieniadze, zlodzieje
    ZaletyŻadnych
    WadyKłamcy, zlodzieje
  • ~Ada / 2021-05-24 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie z konsulatntem około godziny niezależnie od pory dnia. Wszystko zależy z kim się połączysz, jeden załatwił sprawę od razu a kolejny raz gdy dzwoniłam z tą samą sprawą kazał mi czekać na odpowiedź 20 minut bo była przerwa (a na samo połączenie czekałam 30 minut) i musi iść zapytać kierownika i się okazało że nie da się i ta poprzednia Pani która mi pomogła no to on nie wie jak to zrobiła. JAK NAJFALEJ OD TEGO BANKU!!!!!!
  • ~Ada / 2022-01-15 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niski poziom obsługi w oddziale w Olsztynie przy ul. Kościuszki. Obsługa nieuprzejma i bez kultury.
  • ~ADA / 2024-09-12 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Ojciec ma w millenium rachunek i chciał przelać pieniądze na swój własny rachunek w innym banku.
    Po pierwsze ograniczenia kwotowe- tylko 50 tyś przez internet - albo jak masz aplikacje to max 200 tyś. Po drugie bank stwierdził ze przelew jest podejrzany więc dzwoniła infolinia - ponieważ ojciec się pomylił w odpowiedziach - to kazali iść do oddziału - a w oddziale kazali dzwonić na infolinie!!! a pieniądze kolejny dzień są zablokowane. Uciekamy z tego banku
    Wadyodsyłanie z infolinii do oddziału i z powrotem, blokowanie pieniędzy
  • ~Adahu / 2021-12-04 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem banku millennium od 2006 roku i odrazu napiszę że już szukam nowego banku dla moich środków. Kiedyś było normalnie. Teraz to tragedia i to na wszystkich usługach jak również na infolini. Ludzie pracujący na infolini (bombelki) nie mają zupelnie pojęcia o bankowości, usługach i zachowaniu w stosunku do klienta banku. Dlaczego tak jest? Poczytajcie sobie wpisy na gowork bank millennium. To co tam wypisują stwarza obraz pracowników banku. Najniższa krajowa plus prowizja od przydzielonych kredytòw. Już teraz wiem dlaczego wiecznie wydzwaniają z ofertami. Tak to jest jak (bombelek) chciał by nic nie robić, być od razu kierownikiem (bez nawet podstawowej wiedzy) i zarabiać 7 do 10k miesięcznie. Odradzam bank millennium zważywszy również na to że jest to kapitał zachodni, więc wszystkie odsetki od kredytów i opłaty wypływają z kraju. W Polsce jest 26 banków, tak że jest w czym wybierać. A najlepszy produkt to taki, który nie musi się reklamować.
    ZaletyBrak
    WadyBrak podstawowej wiedzy ludzi pracujących na infolini, arogancja
  • ~Adam / 2016-04-14 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się z daleka! Jedni z największych oszustów - nielegalne zapisy w umowach, nieprzestrzeganie przez bank własnych umów (tak!), wprowadzanie i podnoszenie cichcem opłat za usługi, które miały być darmowe, odrzucanie reklamacji na zasadzie "i co nam zrobisz?". Jedyny sposób na ten bank to bujanie się latami w sądzie. Poza tym bank jest niesamowicie umoczony w kredyty pseudofrankowe - w razie czego popłynie razem z Waszymi pieniędzmi na lokatach, więc trzymanie tam jakichkolwiek pieniędzy to zabawa dla samobójców i desperatów. Jednym słowem - dno i pół metra mułu.
    Zaletybrak
    Wadywadą jest to, że instytucje nadzoru finansowego w ogóle pozwalają im jeszcze na działanie...
  • ~Adam / 2020-04-16 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    W marcu 2020 chciałem się zalogować. Wszystko gładko ID, hasło, cyfry Pesela...i nagle... podaj kod SMS.
    Patrze na telefon a tu ...nic. Okazało się , że ten telefon w banku to jakiś staroć, nie używany i nieaktywny od 5 lat. Spoko, myślę, miałem kiedyś ten sam problem, dzwonię na infolinię a tu niespodzianka ".zgodnie z dyrektywą unijna PSD2 nie jest mozliwa zmiana numeru komórki przez infolinię... Zapraszamy do naszych placówek. (thank you!) Że nie poinformowali? A nie , przez maila nie informujemy, pisaliśmy na naszej stronie, trzeba było czytać, a w ogóle to klient jest odpowiedzialny za aktualizację danych. .."
    A ja, uwięziony za granicą przez koronowirusa, bez dostępu do MOICH pieniędzy. Żeby to szlak. Nic nie pomogło, telefony maile (zero reakcji, nawet nie było "pocałuj mnie w d..."). po prostu totalna OLEWKA.
    Marzę o chwili, kiedy już będzie można wrócić i ... zmienić bank!
  • ~Adam / 2020-09-26 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Potrzebuje większego pola dla opisania wszystkich negatywnych opinii.
    ZaletyBrak
    WadyOczekiwanie - godzina
    Brak wolnych konsultantów, a które wolne, to robią wszystko bardo powoli co wydłuża czas oczekiwania.
    Obsługa - zero kompetencji
  • ~Adam / 2021-05-29 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    35 minut (!!!) czekania na połączenie z konsultantem i się nie doczekałem. Po 35 minutach czekania dałem sobie jednak spokój.
  • ~Adam / 2021-10-20 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa na maxa. Dzwonię od godziny i nic, cisza. Czy tam w ogóle ktoś pracuje? Skandaliczne.z konta mi już 8zl pobrało za połączenia... Nikomu nie polecam tego banku!!!
  • ~Adam / 2021-12-02 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Pół godziny czekasz aż ktoś łaskawie raczy odebrać i co??? I nic tragedia
  • ~Adam / 2022-04-08 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta totalne dno, nic Ci nie pomogą nie powiedzą bez jakiś ich kodów a jeśli ich nie pamiętasz to po prostu bujaj się klient. Obsługa fatalna, omijać z dala, szkoda nerwów i czasu, jest masę innych banków z obsługa na właściwym poziomie.
    Wadyobsługa klienta
  • ~Adam / 2022-06-07 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank ze wszystkich możliwych . Właśnie straciłem 340 zł przez źle działający blik który sugeruje przekroczony limit transakcji co jest bzdurą bo to 1 transakcja od 3 dni:/(można zrobić 20 transakcji na dzien)Bank oczywiście nie poczuwa sie do problemu bo nie widzi tego w historii transakcji, nie mam jej tam gdyż została zbanowana na dzień dobry przez Blik.Moge tu wylewać szambo godzinami bo zawsze jak musze dokonąc czynności bankowym mam jakis problem.Wpłatomaty nie działają zmiana danych (nowy nr dowodu) sugeruje że jestem idiotą i źle wpisuje kilka cyferek i 3 literki ,CIĄGLE coś . Zmieniam bank i ludzie prosze was nie zakładajcie tam konta
    ZaletyBrak
  • ~Adam G. / 2021-08-30 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami zablokowali mi konto, żeby odblokować każą podać kod SMS, ale SMS nie wysyłają. Twierdza, że rozpatrują reklamacje u może to potrwać kilka dni, a tymczasem od 4-ech dni nie mam dostępu do konta i nie mogę opłacić rachunków. Żadne argumenty nie docierają, na każde pytanie odpowiada jak nakręcona "rozpatrujemy reklamacje". Ciekawe kto mi zwróci za odsetki karne od niezapłaconych rachunków.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji, blokowanie konta bez podania przyczyny
  • ~adaś / 2022-08-06 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    witam Państwa, zpraszam do przeczytania chodź wiem ze wyjdzie z tego laurka... jestem z Lublina korzystam z tego banku ciut powyżej 2 lata i już mam pewne sugestie i chetnie sie podziele nimi bo troche za bardzo jestem zły na niektóre kwestie, może sie myle,, moze nie, ale moze jak to napisze to troche mi ulży lub ciśnienie opadnie ale jak nie napisze to sie nie dowiem, chcę uprzedzić ze nie jest to działanie konkurencji bo dobrze wiem że stosują taktyke zanizania opini (wstawiania złych komentarzy lub "jednynek" żeby srednia ocen malała, bądz też wrzucania złych nie mających podparcia w realu ażeby, jestem klientem autentycznym klientem, osoba fizyczna, jestem dostepny pod telefonem który podam poniżej wiec jak menadzer/dyrektor/kierownik tegoz banku czy kazdy inny człowiek z Was lub który jest pracownikiem placówki na ulicy Tysiąclecia 5a w Lublinie bedzie chciał sie skontaktować to postaram sie konstruktywnie omówić sprawę. zacznijmy na początku... przed założeniem konta w millenium byłem klientem banku Mbank, niestety irytowało mnie przede wszystkim brak obsługi kasowej, przy wpłacie/wypłacie wiekszch kwot musiał bym nieustannie korzystać z wpłatomatów na kika razy bo wpłatomat obsługuje jakis kwoty lub ilości bankntów, nie chciałem tego robić na takich zasadach (mogłem jeszcze wrzucać np do znajomego na konto w bnku stacjnarnym w kasie a potem on mi przelew na moje konto ale tego nie chciałem też robić bo troche zachodu) wiec postanowiłem zmienić bank na inny, w banku millenium była akurat promocja na załozenie konta i otrzymanie z tego tytułu chyba z tego co pamietam 300zł, sprawdziłem zy nie ma problemu z osługa kasowa i poszedłem założyć konto w odziale na ulicy Krakowskie Przedmiescie 74 i z samej obsługi tam w 2019 roku byłem zadowolony zadnych głupich pytan , zadnych niedomowien, wytłumaczył co z czym sie jje pracownik i wpłąciłem wtedy chyba kilka tysiecy na konto co tez było bezproblemowe ale przejdźmy do tego co sie stało dalej... pewnego razu w styczniu 2020 roku poszedłem do banku wpłącić wiekszą kwote pieniedzy bo w salonie w którym kupowałem samochód okazało sie że nie mają kasjera i kasy (jakiś chory dealer czego oczywiscie nie wiedziałęm wczesniej) i usiałęm załadować gotówke na konto i zrobić im przelew na konto, ale w banku poszło bez problemu wiec poki co jest ok. potem minął rok nie miałęm styczności z bankiem w marcu 2021roku sprzedałęm samochód i niestety kupujący za auto chciał mi zapłacić przelewami i tak sie stało, nastepnie miałem do zakupu maszynę która miała kosztować około 20 tysiecy poszedłem do na tysiaclecia bo miałem na krakowsie przedmiecie pojsc ale nieczynna była przez koronaświrusa obsluga kasowa, wiedząc ze moge wziąć 20tys bez awizacji udałem sie do kasy i mowie ze chce wiać 25tysi na co pracownik płci meskiej mowi ze nie moge tyle wziąć bo bez awizacji moge 20tysi , ja mowie dobra skoro to taki problem te wiecej 5 tysi to wezme 20tysi i już , na co gbur sie pyta czy mam aplikacje w telefonie mowie że nie przyszłem po aplikacje czy telefon tylko po pieniądze , na co on powiedział ze nie moge wziąć bo musze potwierdzić odbiór gotówki w aplikacji , mówie mu ze chyba coś mu sie w głowie po przestawiało od koronaświrusa bo nie po to zmieniałem bank z internetowego na stacjonarny zebym teraz nie mogł sobie wziąć pieniedzy jak człowiek, to powiedział zebym sobie zainstalował na co mu tłumacze ze nic nie bede instalował bo po pierwsze korzystam z normlanego telefonu a nie smartfonozabawki a po drugie nie korzyatam z neta z poziomu telefonu tylko z poziomu komputera, na co mi odpowiedział oszust (jak sie dowiedziałm potem dopiero o tym) ze moge wziąć jak założe sobie karte debetową czy jakoś tak musiałym w papierach sprawdzić w teczce bo mam umowe itp, a ze nie miałęm czasu sie spierac z tym pustym człowiekiem , mowie dobra zakłądaj i tak za miesiąć przyjde ją zlikwidować dawaj kase i spadam, wziąłem udało sie , potem za 3 miesiące byłęm i chciałem trafic do tego samego pajaca żeby mu sie przypomnieć i zaby zaknąć ale go nie było ;/ i zrobił to ktoś inny z tego oddziału... minął rok czyli kolejna wizyta w banku lipic 2022, wziałem wiekszą kwote pieniedzy bo lokaty skoczyły do góry , mysle wezme pojde wrzuce na lokate, poszedłem do banku Tysiaclecia Lublin przejął mnie agent, pytał w czym pomóc mowie ze mam kase i lokate chce załozyc to coś kilkał bawił sie czynił cuda , robił nie słuchał i wdrukował mi kwestionariusz zmiany danych, ja mowie człowieku czy ty wiesz co robisz ja nie chce nic zmianiać bo lokate chce i tyle to on mi daje papiery do podpisania jakieś smiecie (pewie roboty nie miał i chciał sobie nabić papierów ze taki w robocie potzebny) , nic o lokacie i mowi ze trzeba do ksay wiec nie robie dymu i de mowie ze pani kolega nie chce mi lokaty załocyc tylko mnie do pani wysyła, pyt sie baba (bo kobieta tego nie nazwe) ile pieniedzy mowie tyle i tyle , wzieła policzyła pogrupowała wydrukowała potwierdzenie powiedziała ze gotowe, ja mowie jak gotowe? rzecież chce lokate załozyć a nie na konto wrzucać a ona do mnie ze moge sobie w domu na interneie zalożyc , ja mowie człowiku nie po to brałem kase luzem żeby jechać do banku i nic nie zrobić skoro ją miałem już na koncie, mowie bierz sie i zakładaj mi odrazu bo to sa jakieś jaja! i tak w koncu zrobiła po prostu dno i nikompetencja! mam wsytskie papiery umowy kwity z nazwiskami chetnie udostepnie na maila do wglądu jako potwierdzenie moich słów, wiecej nie pojde z badurą a jak pojde to bede sie zachowywał jak oni , chciałęm być grzeczny i kulturalny ale sie nie da, czy to pechowy oddział i pracują w wiekszosci lub trafiłem akurat ja na imbecyle? na krakowskie przedmiescie nie pisze nic złego bo byłem dwa czy raz i nic nie było złego wszsytsko zgodnie z kulturą i szybko bez naciągania. na obsługe z siedziby od osob które kontaktują w sprawach technicznych czy ofert też było ormlane ale z tym bankiem na Tysiaclecia to masakra , jeszcze kiedys napisze do banku do nich tylko sobie ta teczke wyjme z szafki i posprawdzam nazwiska i daty zeby nie było to bez pokrycia dobrze ze tego nie wyrzucałem i mam poskładane, pozdrawiam czytajacych i dizekuje ze dotrwaliscie do konca, takie praktyki sie stosuje teraz kazy niech wywnioskuje bo nie moge tu napisac szczegłów bo moderator mnie wytnie, moj telefon do kontaktu 5744O527O, ostatnie pytanie takie teoretyczne: czy tym ludziom co są niby z wykształceniem wyższym jeszcze brakuje szkoły?, ja mam srednie wykształcenie i lepiej sie komunikuje z ludzmi jak oni, potrafie rozmawiac i wytłumaczyc klientowi czy zainteresowanemu to czy owo.... nikt nie jest nieomylny ale to woła i pomste do nieba, na poczatku myslaęłm ze trafiłem na jednego bałwana wiec nie zareagowałem ale teraz po ostatnej wizycie wiem ze coś z tymi ludźmi nie tak, a moze to objawy koronaświrusa czy mgły po kowidowej???? pozdrawiam wszystkich i nie dajsie sie na takie cos nabrać!! :)
    Zaletyoddzialy i punkty kasowe
    Wadyludzie pracujący na Tysiaclecia 5a w Lublinie
  • ~Adc / 2020-07-20 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do negatywnych opinii nt zwlekania z wypłatą środków, w moim przypadku po zmarłym ojcu. Przedłożyłam dokumenty dotyczące przeprowadzonego postępowania spadkowego, co więcej do rachunku została ustanowiona dyspozycja na wypadek śmierci i uzyskałam odpowiedź, że na wypłatę środków muszę czekac 82 dni. Zachęcam wszystkie osoby, które spotkały się z podobnym problemem do zgłaszanie sprawy do Urzędu Ochrony Konsumenta i Rzecznika finansowego. Trzeba ukrucić nieuczciwe praktyki Banku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Aga / 2019-12-12 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Naj hujowszy bank i odział kolejki po same wyjscie posługa nie mila.... strasznie sie myla z przelewami odzial jest na zoliborzu bez sesu jest!!!nie polecę go znajomym napewno
  • ~Aga / 2020-03-26 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z możliwych, nie przestrzegają przepisów, robią tak jak im pasuje. Omijać go szerokim łukiem
  • ~Aga / 2022-02-24 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani na infolinii nie jest nastawiona na pomoc, nie odpowiada na pytania, nie próbuje rozwiązać problemu. Obsługa w oddziałach nie jest lepsza. Jeden z najgorszych banków
  • ~Aga / 2022-12-20 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam kredyt w tym banku.Ten bank to kpina i porażka ...Nie polecam najgorszy bank jaki znam .Obsługa klienta to jakaś kpina...Nic nie wiedzą...Dzwonisz do nich jest wszystko ok pytasz o zaległości czy wszystko gra tak jest ok a po jakimś czasie dzwonią że masz jakąś zaległość na koncie choć spłacasz raty terminowo...Żałuję że wzięłam w tym banku kredyt....Odradzam bo tylko nerwy i stres !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976