Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iwona / 2022-09-07 15:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam bardzo! Nasz ulubiony bank! W oddziale Poznań, ul. Traugutta przesympatyczna obsługa, ludzie zawsze gotowi pomóc.
    ZaletyWszystko, czego potrzebujemy, znajdujemy w tym banku. Strona internetowa, aplikacja, wszystko działa doskonale.
  • ~Wściekła / 2022-09-07 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam!!!! 4 miesiące czekam na wpisanie aneksu, dzwonię na infolinię co tydzień, za każdym razem otrzymuję inną informację. Dziś usłyszałam, że aneks został odrzucony, na pytanie dlaczego usłyszałam, że z winy Banku... KATASTROFA
  • ~Romek / 2022-09-06 16:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Mega zadowolony, szeroki wybór produktów, znakomita bankowość elektroniczna. W oddziale czasami kolejki, ale to pewnie wynika z dużej ilości klientów.
  • ~Niezadowolony klient / 2022-09-06 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku Millennium. Na początku było wszystko w porządku byłam zadowolona, później się zaczął cyrk. W placówce w galerii handlowej panie nie wiedzą niczego! Nie ważne z czym przyszłam zawsze był problem wytłumaczyć wyjaśnić czy sprawdzić, kiedy zdecydowałam się na założeniu karty kredytowej to żałuję do dnia dzisiejszego. Mówili w placówce że trzeba miesięcznie spłacać 5% oferta mi odpowiadała, lecz potem okazuje się że w każdym miesiącu inaczej sobie podliczają powinnam płacić 150zł a w każdym miesiącu płacę różne sumy! Raz zdarzy się 160zł a za chwilę 200zł. I co najważniejsze pobierają pieniądze z konta bez wiedzy klinieta! Konto podstawowe konto już zamknęłam teraz staram się jak najszybciej zamknąć jeszcze kartę kredytową i zakończyć umowę z tym pseudo bankiem. Unikać ten bank szerokim łukiem!
    ZaletyBRAK
    WadyBrak wiedzy pracowników
    Pobieranie pieniędzy bez wiedzy klinieta
    Problem z udzieleniem pomocy klinieta
    Ukrywania rzeczywistości działań danej karty
  • ~Poszkodowany / 2022-09-05 13:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzwonię na infolinię, pani mówi jedno. Idę do placówki, a tam pan mówi co innego. Na czacie dostaję jeszcze inne informacje na temat tej samej sprawy. Bałagan i chaos, w którym nikt się nie odnajduje, nawet ludzie, którzy teoretycznie mają Ci pomóc i rozwiązać problem. Zaczęło się od tego, że bank wydał mi dokumenty do kredytu hipotecznego z błędnymi danymi. W związku z tym wpis do KW przedłużył się o około 6 miesięcy, a w tym czasie bank nadal pobierał opłatę za podwyższone ryzyko. Ewidentna wina banku, co zresztą pracownicy przyznają. Niestety pieniądze nie do odzyskania - skargi, reklamacje, odwołania... wszystko jak kulą w płot. Bank popełnia błędy i każe za nie płacić klientom! Odradzam Bank Millennium.
    ZaletySą placówki otwarte po godzinie 17 w tygodniu oraz w soboty
    WadyNiekompletni pracownicy, chaos i bałagan, ignorancja klienta.
  • ~Jacek / 2022-09-01 22:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Używam bardzo długo i jestem zadowolony. Żadnych problemów obsługa klienta bardzo pomocna. Bank idzie klientowi bardzo ja rękę
    ZaletyPomoc klienta
  • ~Ktos / 2022-09-01 09:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank jest beznadziejny. Przelewy wykonane poprzedniego dnia przychodza nastepnego o 12tej albo pozniej gdzie w innych bankach przychodza rano. Nie da sie dodzwonic nijak na infolinie a na czacie nie zalatwi sie prawie nic bo trzeba zadzwonic, wiec kolo sie zamyka. Za przelewy wlasne kasuja 7,50. No chore naprawde nie polecam.
  • ~Nilena / 2022-08-30 11:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338
  • ~Janina / 2022-08-29 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank zachowuje się jak w powiedzeniu ruski bank : nie propadiot i nie połuczisz.
    Ostatnio potrzebowałam środków pienięznych z IKE : złożyłam wniosek oczekiwałam 30 dni a pieniędzy nie ma i nie będzie. Jak u klasyka. Minęły kolejne dni i proszą o złożenie nastepnego wniosku bo im system nie zadziałał.
    Transakcja na która potrzebowałam środki poszła się j..... Pi,Pi,Pi,. Środki na koncie są ale nie dostępne.
    Zaletyżadnych
    Wadysłebe oprocentowanie, środki pieniężne trudne do odzyskania
  • ~Andrzej / 2022-08-29 06:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowizja za przelew między swoimi kontami 7,50 czysta kradzież w biały dzień zdała od tego banku
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~XYZ / 2022-08-26 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta leży nie można się z nikim skontaktować, ciągle każą na infolinii podawac ten zje... millekod, lepszy SANTANDER
    Zaletynie ma są zjeb...
    Wadycałokształt
  • ~Ananas / 2022-08-26 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Jedyne co to chyba tylko aplikacja jest w miarę przejrzysta. Nawet w placówce chcąc wypłacić większą ilość pieniędzy,zostałam odesłana do bankomatu i namawiana na pożyczkę ,chociaż powiedziałam stanowczo ,że jej nie chce.
    ZaletyAplikacja
    WadyObsługa klienta przedewszystkim
  • ~Grazyna / 2022-08-26 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinięe się nie dodzwonisz , chyba że poczekasz godzinę. Konsultanci opryskliwi, zero szacunku. Pieniądze nie wypłacone z bankomatu ale pobrane przez bank. Sytuacja patowa,pan z bok twierdzi , że jak nie wrócą, to trzeba pisać reklamacje. Z takim chamstwem w rozmowie się nie spotkałam. Zadzwoniłam w imieniu mojego syna ( wcześniej zakładałam mu konto, bo miał 16 lat)któremu bankomat nie wypłacił pieniędzy, a pan drze się na mnie , że syn udostępnił mi kod, co jest absurdalne, bo sam wprowadził wszystkie dane. Efekt taki, że przenoszę mu konto do innego banku. Bank zapomina , że 18 latek najczęściej nie zarabia i to czy konto będzie miał w tym banku zależy od rodziców, bo to rodzice bezpośrednio wpłacają na to konto pieniądze.
    ZaletyBrak
    WadyTragedia infolinia, obsługa chamska
  • ~Bbb / 2022-08-25 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim mialam do czynienia. Ludzie bez szacunku dla klienta, nieslowni i niepowazni. Tragedia
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Martyna / 2022-08-24 20:50
    Ocena: 1.67 / 5
    pobieranie opłat bez poinformowania wcześniej za rozmowę z pracownikiem obsługi klienta
  • ~Iwona / 2022-08-24 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak komunikacji z działem reklamacji. Konsultanci nie potrafią udzielić odpowiedzi
    WadyOpieszałość, zła komunikacja z klientem
  • ~Ivan / 2022-08-23 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    I was reading some bad reviews here and was thinking What could go wrong. OMG! This was the worst experience ever!!! People here are so unpleasant! And I do speak Polish btw. How do you communicate with others?? Somehow I have opened an account here, but I’m already thinking about closing it :(
  • ~Aneta / 2022-08-23 07:29
    Ocena: 3.67 / 5
    Dotyczy konta osobistego. Od jakiegoś czasu pojawiła się opłata między rachunkami własnymi przy przelewie z 360 na oszczędnościowe. Brak słów jakie zdzierstwo. Nie dość, że bank obraca moimi pieniędzmi to zamiast za to dziękować jeszcze mnie za to karze.
    ZaletyPrzejrzysta aplikacja.
    WadyPobieranie opłat przy wpłatach na konto oszczędnościowe.
  • ~Silvergta / 2022-08-22 17:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Odkad wzieliśmy hipoteke już były schody z wzięciem, potem niejasność ze strony pracowników q placówka h - każdy mówił coś innego do tego stopnia, że przyszedł list, że mogą nam zabrać mieszkanie... Dopiero na infolinii raz ktoś pomógł w tej sprawie i póki co do niedawna było ok. Do niedawna bo pierwsza sprawa * rozmowa o warunkach umowy hipotecznej brzmi udownodnij, że konkurencja ma lepszą ofertę - no pewnie, że ma. Żałosna. Zamiast zyskać dają mi powód napisać negatywną opinię. Dzisiaj pitna dobija próba wzięcia kredytu ratalnego na zakup sprzętu - czekałem 4 dni robocze i nie dostałem, bo awaria systemu. Dzwonienie na infolinię to ponad 30 minut czekania na połaczenie + nieogarnięci pracownicy podobnie z resztą jak w niektórych placówkach (nawet skanu raz nam nie dołączyli do dokumentów nim dało się przez aplikacje). Odradzam ten bank i będę go hejtował - bo straciłem tym raze. W szanse za zakup sprzętu dużo taniej niż było to chwilę po zakupie. Szukajcie hipoteki gdzie indziej. Jak usłyszałem jak u konkurencji wygląda umowa hipoteki byłem zaskoczony - szczegółowo, z przykładami ale dostanie, jasno i jeszcze na papierze. Tutaj sterta regułek.
    ZaletyChyba tylko kalkulator nadpłaty kredytu - to jedynie dobrze działającą rzecz warta pochwały, że jest.
    WadyBeznadziejna obsługa, brak pomocy ze strony infolinii (wyuczone regułki), oferta niekorzystna dla stałych klientów,brak dialogu z klientem odnośnie korzystnych dla obydwóch stron rozwiązań w zakresie dotychczasowych produktów.
  • ~jaca / 2022-08-20 10:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Informacja na stronie banku o wcześniejszej spłacie kredytu hipotecznego jest kłamliwa. W dniu 19.08.2022 zalogowałem się do aplikacji mobilnej, lecz po wybraniu opcji "wcześniejsza spłata kredytu" nie mogłem przeprowadzić operacji. Wyświetliła się informacja, że mam ją przeprowadzić logując się w Millenecie. Zalogowałem się, jednak jedyną możliwą opcją był wniosek o wakacje kredytowe. To jest jakaś farsa.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1531
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 836
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4585
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971