strona 21 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~Angelika / 2022-09-26 12:52
Nie jestem zadowolona z wyboru banku Millennium na 30 lat kredytu hipotecznego, który łączy bardziej niż małżeństwo. Aczkolwiek jeżeli ktoś ma równie nieprzyjemne doświadczenia to polecam oddział w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu. Tamtejsza Pani kierownik Jaonna Zin jest przecudowną osobą, uśmiechnięta, pomocna, posiadająca ogromną wiedzę o kredytach hipotecznych. Jako nieliczna dała mi swoją wizytówkę z bezpośrednim mailem i nr telefonu. Dzięki niej nie wniosłam sprawy do Sądu przeciwko banku Millennium, a była to moja czwarta placówka w tym mieście, do której udałam się po pomoc. Bank Millennium powinien kurczowo trzymać tą Panią w swoim zespole i należycie ją wynagradzać za świetną pracę jaką wykonuje! -
-
~Angelika / 2022-09-26 12:44
Miałam do załatwienia sprawę odnośnie zaciągniętego kredytu hipotecznego w banku Millennium i w tym celu udałam się do oddziału znajdującego się w Magnolii we Wrocławiu. Co za dramat!!! Nic nie byłam w stanie tam załatwić, chamska obsługa, niekompetentni pracownicy, brak jakiejkolwiek wiedzy, brak chęci pomocy nawet ze strony kierownika tego oddziału. Ci pracownicy nawet nie posiadają wiedzy jak wydrukować dokument przesłany z centrali twierdząc, że poczta w soboty nie dochodzi choć dokumenty są wysyłane do nich mailowo. Moja noga nigdy tam więcej nie postanie i żałuje, że wzięłam kredyt w tym banku. Przez 15 lat zostawiłam w tym banku kopę kasy, nie tak się traktuje klienta! -
~Bogdan / 2022-09-26 10:29
nie polecam...bank, który lekceważy klienta.. niekompetentni pracownicy, straszne problemy w otrzymaniu i realizacji kredytu.. -
~Katarzyna / 2022-09-19 22:24
Jestem klientką banku millennium od wielu lat, nie polecam tego banku absolutnie, nawet wzięcie kredytu w wysokości 1000 złotych to ogromny problem. Od dłuższego czasu wyskakuje u mnie błąd, którego nikt w banku nie potrafi usunąć. Brak odpowiedzi na moje reklamacje. Jawne ignorowanie wieloletniego klienta, który przelewa do tego banku co miesiąc pensje i zawsze spłaca regularnie pożyczki (są pobierane automatycznie z mojego konta).Obecnie zmieniam bank. Nie polecam!!! ZaletyMiła obsługa na infolinii -
~szalanda / 2022-09-13 06:41
Dramatycznie kiepska obsługa w oddziałach; kompletny brak dyskrecji; wszyscy klienci chcąc nie chcąc uczestniczą w "interesach" innych, można się dowiedzieć kto ma debet, kredyt itp. a nawet być obecnym przy wypłacie wielkich kwot.
W Gdańsku w żadnym oddziale nie ma wydzielonych stanowisk zapewniających dyskrecję i bezpieczeństwo transakcji także gotówkowych (zostałam skierowana do Wejherowa)). Notoryczny niedobór obsługi skutkuje ogromnymi kolejkami i rosnącym napięciem, arogancją pracowników i zdenerwowaniem klientów (lepiej nie zaglądać do oddziału przy ul. Hallera!). Warunki jak w handlu kartoflami.
Trudno o kompetentną pomoc i nie można liczyć na wyczerpujące informacje, bo obsługa sama jest niedoinformowana i odsyła do infolinii.
-
~Luiza / 2022-09-12 14:18
Najgorszy Bank jaki istnieje.
Od blisko roku mam naliczane opłaty karne za brak ubezpieczania kredytu hipotecznego. Ubezpieczenia nie mogę zrealizować na własną rękę, bo zajął się tym Bank (zgodnie z umową) i sprawa jest w toku... Wielokrotne wizyty w placówkach, telefony na Infolinie, pisanie skargi - po wielu miesiącach zaskutkowało w końcu przygotowaniem przez Bank Millennium odpowiedniego aneksu i polisy ubezpieczeniowej do kredytu, które podpisałam. Wydawało mi się, że sprawa zakończyła się sukcesem w czerwcu. Jednak od tego czasu nadal mam naliczane opłaty karne za brak ubezpieczenia, bo podpisane dokumenty od 3 miesięcy nie zostały przez bank wprowadzone. Na Infolinii każą czekać i pisać reklamacje. Ile można??? Straciłam wiarę, że cokolwiek uda się tam załatwić.Zaletybrak -
~Joanna Kirsz / 2022-09-11 12:18
Nie da się dodzwonić do banku. Nawet po zalogowaniu nikt nie odpowiada na infolinii, która niby jest czynna 24/7 .
Pozostaje rozmowa na czacie - z botem.
Bank słabo chroni transakcje klientów skoro zglaszam nieautoryzowana transakcję sklepu Google apo i otrzymuję odpowiedź, że bank beż problemu prześlę pieniądze złodziejowi i nie zamierza wstrzymać przelewu. Ja mogę tylko iść na policję, a prokuratura sprawę umorzy. Bank nie chroni klientów a sprzyja zlidziejom.WadyBank sprzyja złodziejom -
~Marzz / 2022-09-09 11:50
Dramat , tam nie da się dodzwonić, 3x po 20 minut i nikt nie odbiera . Ładnie zarabiają na wykonanych do nich połączeniach ...Nie polecam ZaletybrakWadyBrak kontaktu -
-
~Iwona / 2022-09-07 15:10
Polecam bardzo! Nasz ulubiony bank! W oddziale Poznań, ul. Traugutta przesympatyczna obsługa, ludzie zawsze gotowi pomóc. ZaletyWszystko, czego potrzebujemy, znajdujemy w tym banku. Strona internetowa, aplikacja, wszystko działa doskonale. -
~Wściekła / 2022-09-07 10:30
Najgorszy bank jaki znam!!!! 4 miesiące czekam na wpisanie aneksu, dzwonię na infolinię co tydzień, za każdym razem otrzymuję inną informację. Dziś usłyszałam, że aneks został odrzucony, na pytanie dlaczego usłyszałam, że z winy Banku... KATASTROFA -
~Romek / 2022-09-06 16:17
Mega zadowolony, szeroki wybór produktów, znakomita bankowość elektroniczna. W oddziale czasami kolejki, ale to pewnie wynika z dużej ilości klientów. -
~Niezadowolony klient / 2022-09-06 13:17
Nie polecam banku Millennium. Na początku było wszystko w porządku byłam zadowolona, później się zaczął cyrk. W placówce w galerii handlowej panie nie wiedzą niczego! Nie ważne z czym przyszłam zawsze był problem wytłumaczyć wyjaśnić czy sprawdzić, kiedy zdecydowałam się na założeniu karty kredytowej to żałuję do dnia dzisiejszego. Mówili w placówce że trzeba miesięcznie spłacać 5% oferta mi odpowiadała, lecz potem okazuje się że w każdym miesiącu inaczej sobie podliczają powinnam płacić 150zł a w każdym miesiącu płacę różne sumy! Raz zdarzy się 160zł a za chwilę 200zł. I co najważniejsze pobierają pieniądze z konta bez wiedzy klinieta! Konto podstawowe konto już zamknęłam teraz staram się jak najszybciej zamknąć jeszcze kartę kredytową i zakończyć umowę z tym pseudo bankiem. Unikać ten bank szerokim łukiem! ZaletyBRAKWadyBrak wiedzy pracowników
Pobieranie pieniędzy bez wiedzy klinieta
Problem z udzieleniem pomocy klinieta
Ukrywania rzeczywistości działań danej karty -
~Poszkodowany / 2022-09-05 13:12
Dzwonię na infolinię, pani mówi jedno. Idę do placówki, a tam pan mówi co innego. Na czacie dostaję jeszcze inne informacje na temat tej samej sprawy. Bałagan i chaos, w którym nikt się nie odnajduje, nawet ludzie, którzy teoretycznie mają Ci pomóc i rozwiązać problem. Zaczęło się od tego, że bank wydał mi dokumenty do kredytu hipotecznego z błędnymi danymi. W związku z tym wpis do KW przedłużył się o około 6 miesięcy, a w tym czasie bank nadal pobierał opłatę za podwyższone ryzyko. Ewidentna wina banku, co zresztą pracownicy przyznają. Niestety pieniądze nie do odzyskania - skargi, reklamacje, odwołania... wszystko jak kulą w płot. Bank popełnia błędy i każe za nie płacić klientom! Odradzam Bank Millennium. ZaletySą placówki otwarte po godzinie 17 w tygodniu oraz w sobotyWadyNiekompletni pracownicy, chaos i bałagan, ignorancja klienta. -
~Jacek / 2022-09-01 22:43
Używam bardzo długo i jestem zadowolony. Żadnych problemów obsługa klienta bardzo pomocna. Bank idzie klientowi bardzo ja rękę ZaletyPomoc klienta -
~Ktos / 2022-09-01 09:52
Bank jest beznadziejny. Przelewy wykonane poprzedniego dnia przychodza nastepnego o 12tej albo pozniej gdzie w innych bankach przychodza rano. Nie da sie dodzwonic nijak na infolinie a na czacie nie zalatwi sie prawie nic bo trzeba zadzwonic, wiec kolo sie zamyka. Za przelewy wlasne kasuja 7,50. No chore naprawde nie polecam. -
~Nilena / 2022-08-30 11:51
Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338 -
-
~Janina / 2022-08-29 15:01
ten bank zachowuje się jak w powiedzeniu ruski bank : nie propadiot i nie połuczisz.
Ostatnio potrzebowałam środków pienięznych z IKE : złożyłam wniosek oczekiwałam 30 dni a pieniędzy nie ma i nie będzie. Jak u klasyka. Minęły kolejne dni i proszą o złożenie nastepnego wniosku bo im system nie zadziałał.
Transakcja na która potrzebowałam środki poszła się j..... Pi,Pi,Pi,. Środki na koncie są ale nie dostępne.ZaletyżadnychWadysłebe oprocentowanie, środki pieniężne trudne do odzyskania -
~Andrzej / 2022-08-29 06:10
Prowizja za przelew między swoimi kontami 7,50 czysta kradzież w biały dzień zdała od tego banku ZaletyBrakWadySame -
~XYZ / 2022-08-26 15:06
Obsługa klienta leży nie można się z nikim skontaktować, ciągle każą na infolinii podawac ten zje... millekod, lepszy SANTANDER Zaletynie ma są zjeb...Wadycałokształt -
~Ananas / 2022-08-26 12:24
Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Jedyne co to chyba tylko aplikacja jest w miarę przejrzysta. Nawet w placówce chcąc wypłacić większą ilość pieniędzy,zostałam odesłana do bankomatu i namawiana na pożyczkę ,chociaż powiedziałam stanowczo ,że jej nie chce. ZaletyAplikacjaWadyObsługa klienta przedewszystkim
strona 21 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »