Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 978 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiki2098 / 2022-10-24 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!!
    Podpisanie wniosku o oprocentowanie stałe - marzec, w maju telefon, że coś się źle wydrukowało i musimy podjechać raz jeszcze.
    W czerwcu wreszcie informacja, ze możemy podpisać aneks.
    Mamy październik - nasz aneks podobno dalej w kolejce do wprowadzenia, a cza oczekiwania na ta chwile 100 dni roboczych!!!!!!
    Szkoda, że nie 1000...
    ZaletyBrak
    WadyZero konkretnej informacji
    Przedłużanie oczywistej rzeczy w nieskończoność
  • ~Wkurzona / 2022-10-21 21:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu. Pierwsza rzecz to przelewy- nie dochodzą na czas co mnie bardzo denerwuje!! Za każdym razem jak mam otrzymać przelew zlecony nawet i dzień wcześniej nigdy go nie ma na drugi dzień dodam że wcześniej nie było z tym problemu teraz nagle trzeba dwa dni czekać.
    Druga sprawa opłatą za prowadzenie kąta. Przy zakładaniu konta wynosiła 7zl nagle po 3 miesiącach z 7 zrobiło się ponad 40zl!!! Pracownicy banku twierdza zw zgodziłam się na jakieś dodatkowe ubezpieczenia i podpisałam to . W domu przeglądałam dokumenty i nic takiego nie podpisywałam stwierdzili ze zgubiłam widocznie kartkę. Oni niby też nie mogą mi tego pokazać bo jest w archiwum itd. Kłamcy i oszusty!0 nie polecam tego banku!
  • ~reev / 2022-10-21 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jest kompletnie nieudolny. Na wniosek z kwietnia w placówce w banku o zmianę oprocentowania zmiennego kredytu do stałe nadal nie dali rady obsłużyć. Zero kontaktu, a na reklamacje ciągle odpowiadają tak samo dodając kolejne dni na rozpatrzenie spawy. Obecnie mija 7 miesięcy i jeszcze tego nie zrobili. Skoro tak prosta operacja zajmuje im tyle czasu, to może wyobrazić sobie co tam się dzieje.
    Wakacje kredytowe również nie wchodzą do harmonogramu i każdą czekać.
    DRAMAT OBSŁUGOWY I KOMPLETNE IGNOROWANIE KLIENTÓW.
    Zaletyaplikacja działa
    Wadyobsługa bezpośrednia i internetowa
  • ~Tomasz / 2022-10-12 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejski Bank otworzyłem konto oszczędnościowe na 60dni, po dwudziestu dniach bank zamknął konto nie informując mnie i przelali środki na konto techniczne które nie generowało żadnej korzyści. Po 22 dniach dostałem informację że konto jest zamknięte. Strata za 22 dni 700zł!!!!
  • ~W. / 2022-10-07 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Strzeżcie się Banku Millenium. Brak kompetencji pracowników i obsługi – za każdym razem mnie szokuje. Poniżej kilka z moich historii:
    1. Przy podpisywaniu umowy kredytowej pracownik zapytał czy przy okazji możemy podpisać dodatkową opcje, którą będzie można zlikwidować na infolinii. Pracownik miał za to otrzymać dodatkowe pieniądze - dla mnie nie był to problem więc się zgodziłam. Nie powiedział mi jednak ze to nie jest kwestia podpisania jednego dokumentu ale szereg analiz. Mój pobyt zamiast trwac 0.5h trwała 3 godziny. Byłam pewna ze pracownik przygotowywuje umowę kredytową. Na koniec okazało się ze to chodziło o te dodatkowe atrakcje. Kiedy miałam już zrezygnować z tej opcji okazało się ze nie da soie tego zrobić przez infolinie. Musialam jechać wraz z męzem do oddziału banku. Jawne oszustwo.

    2. Po podpisaniu umowy kredytowej miałam dostarczyć odpis z księgi wieczystej. TEN SAM DOKUMENT dostarczałam w kilku oddziałach( np. Oddział w Tomaszowie Mazowieckim, Józefowie i Warszawie – Wilanów) za każdym razem otrzymałam informacje ze dokument jest właściwy i w sumie to nie wiedzą dlaczego za każdym razem otrzymuje informacje o tym że weryfikacja dokumentu przebiegła negatywnie. Oczywiście pobierana była co miesiąc przez to kara z mojego konta. Dopiero po 4 miesiącach kiedy rozmowa w banku przeszła już niemal w sprzeczkę. Pracownik dowiedział się dlaczego mój dokument jest zły i wiedziałam jak powinien ten dokument prawidłowo wyglądać. Zaznaczam ze każdym w oddziałów rozmawiałam z osoba odpowiedzialną za kredyty hipoteczne.

    3. Oddział na ulicy Kwiatkowskiego 1 Warszawa. Bylem w banku. Chciałem wpłacić pieniądze na konto pracownik zapewnił ze wpłatomat działa bez zarzutu i spokojnie mogę wpłacić. Powtórzyłem mu ze jest to dla mnie ważne. Ponownie zapewnił ze transakcja odbędzie się bez zarzutu. Bankomat wciągnął pieniądze. Kwota nie pojawiła się na moim koncie. Pracownik zapewnił ze pieniądze pojawia się w ciągu 2 godzin. Nie pojawiły się. Zaginęło około 12 tysięcy. Nie wpłaciłem na czas pieniędzy przez co zostałem obarczony dodatkowymi kosztami w wysokości 500 zł. Bank nie poczuł się do pokrycia tej strarty. Podczas skladania reklamacji otrzymałem jak zwykle bledną informacje ze pieniądze otrzymam po dwóch godzinach. Dopiero na infolinii sprostowano ze po 15 dniach!!. Spowodowało to dodatkowe koszty. Aby odzyskać te pieniądze kilkakrotnie byłem w banku lub wisiałem na infolinii. Straciłem mnóstwo nerwów, paliwa i jeszcze kara 500 zło które musiałem zapłacić a które bank nie zwrócił mi.
  • ~Włąśnie od 10 minut czekam, aż ktoś odb / 2022-10-07 14:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia tego banku to coś potwornego - czekanie po 20-30 minut aż ktoś odbierze to już od dawna standard. W oddziałach nie jest lepiej, nawet jak czekają 2 osoby, to do stanowiska nie przyjmują szybciej niż po 15-20 minutach.
    ZaletyOferta niezła, ale w sumie niczym się nie wyróżnia
    WadyStraszna obsługa na infolinii
  • ~Piotr / 2022-10-07 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety bank millenium pobiera opłatę za prowadzenie konta pomimo że spełnione zostały warunki.W moim przypadku było tak już kilkukrotnie. Oczywiście po mojej interwencji,pracownik banku sprawdza i ze zdziwieniem stwierdza że faktycznie opłata została pobrana niesłusznie, i tak już kilka razy.Oczywiscie składam reklamacje,niesłusznie pobrane opłaty są zwracane, ale wymaga to ciągłej kontroli i udowadniania swoich racji,masakra ... Byc może kwota 20zl jaką ostatnio mi pobrano nie jest duża ale m fakt że sytuacja powtorzyla się już kilka razy sprawia że już odechciewa mi się powierzać moje pieniądze temu bankowi.
  • ~Agnieszka / 2022-10-06 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Chodzi tylko o to żeby założyć konto, lokatę a najlepiej wsiąść kredyt. Później klient to największy wróg. Nic nie można załatwić. Pracownicy oddziałów są niepomocni i chamscy. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt do poprawy
  • ~Ja / 2022-10-05 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to oszuści a wyjaśnienie jakiejkolwiek sprawy jest niemożliwe. Zrobią wszystko by chwycić klienta a później mają go gdzieś
    WadyBank to porażka
  • ~Siema / 2022-10-04 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polcam kurs waluty drogi ze wszystkim utrudnienia żeby wypłacić w holandi trzeba dwa razy zamieniać płacić za kurs z polskie na euro i z euro na polskie ogólnie zjebany bank żałuje ze mam tu konto
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Ex klient Millenium / 2022-10-04 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejski bank !! Podpisujesz aneks na stałe...
    ...stopy procentowe w maju, a oni mają czelność we wrześniu podnieść ratę wg.. zmiennej stopy procentowej ! Szczyt wszystkiego ! Wycofuje sukcesywnie wszystkie produkty z tego złodziejskiego banku!!
    ZaletyŻadnych!
    WadyŁamią umowę którą podpisujecie!
    Nie dotrzymują terminów!
    5 miesięcy na wprowadzenie aneksu o stałe stopy procentowe!
    Zwodzenie ,kłamanie , łamanie umowy !
  • ~Ella / 2022-10-02 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam!!!
    Jeśli cokolwiek stanie się z kontem / aplikacją / kartą - stracisz pół dnia na dodzwonienie się do konsultanta.
    W tej chwili jest po 12:00, a ja dzwonię od godziny 9:00 i nic.
    Najważniejsze są oferty, tam dodzwonisz się w ciągu kilku minut...
    ZaletyBrak.
    WadyBardzo trudny kontakt z obsługą klienta.
  • ~Anna / 2022-09-30 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Wprowadzają aneks o stałe oprocentowanie 4 miesiące!
    Zaletynie ma
    Wadywszysto
  • ~Tomm / 2022-09-27 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki może istnieć. Blokują konta bez podstawy prawnej. Zobaczymy się w sądzie.
  • ~Niezadowolona klientka / 2022-09-26 21:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem banku od 4 lat. Na początku wszytko pięknie. Niestety od około 2 miesięcy koszmar. Brak osób kompetentnych, aby rozwiązać problem. Pracownicy banku kontaktują się za pomocą wewnętrznego systemu. Brak przepływu informacji, brak informacji z góry. Pieniędzy pobieraj i oddają albo pobierają i nie oddają i nikt nie potrafi wyjaśnić co dokładnie się dzieje.
    ZaletyNa chwile obecna brak.
  • ~Klient / 2022-09-26 16:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam

    Jestem klientem od wielu lat. Dzisiaj trafiłem do placówki franczyzowej w Zgorzelcu chcąc uaktualnić dane osobowe. Niestety spotkałem się z chamstwem 2 pań które obsługiwały klientów. Najpierw poproszono mnie aby poczekać ponieważ trwa liczenie pieniędzy a później panie dyskutowały sobie na temat wycieczki zagranicznej.
    Po 20 min. Oczekiwania gdzie na sali która ma ok 20 M2 siedziałem sam i upomniałem się o obsługę to zostałem poinformowany że nadal mam czekać, ale na co? Za chwilę do placówki weszła nastęnna klientka która została wysluchana. Zapytałem się a ja.. na to pani odparła że mnie nie widziała.. jedynego klienta który przebywał w placówce...!! Wstała za biurka i zapytała się ,,po co Pan tu przyszedł,, odparłem , gdyby planu nie była tak zajęta rozmową o wycieczce to wiedziała by ... ponieważ już powiedziałem. Na to usłyszałem .. ,,przed panem to trzeba czerwony dywan rozcielić,, Dalej to już tylko była pysk9wka Pań które w tym dniu 26.09.22 były w pracy.

    Reasumując

    Z takim chamstwem i brakiem kompetencji już dawno się nie spotkałem w żadnym banku. Te panie nie powinny pracować w żadnym banku.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa która zasługuje na zwolnienie z pracy.
  • ~Angelika / 2022-09-26 12:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie jestem zadowolona z wyboru banku Millennium na 30 lat kredytu hipotecznego, który łączy bardziej niż małżeństwo. Aczkolwiek jeżeli ktoś ma równie nieprzyjemne doświadczenia to polecam oddział w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu. Tamtejsza Pani kierownik Jaonna Zin jest przecudowną osobą, uśmiechnięta, pomocna, posiadająca ogromną wiedzę o kredytach hipotecznych. Jako nieliczna dała mi swoją wizytówkę z bezpośrednim mailem i nr telefonu. Dzięki niej nie wniosłam sprawy do Sądu przeciwko banku Millennium, a była to moja czwarta placówka w tym mieście, do której udałam się po pomoc. Bank Millennium powinien kurczowo trzymać tą Panią w swoim zespole i należycie ją wynagradzać za świetną pracę jaką wykonuje!
  • ~Angelika / 2022-09-26 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam do załatwienia sprawę odnośnie zaciągniętego kredytu hipotecznego w banku Millennium i w tym celu udałam się do oddziału znajdującego się w Magnolii we Wrocławiu. Co za dramat!!! Nic nie byłam w stanie tam załatwić, chamska obsługa, niekompetentni pracownicy, brak jakiejkolwiek wiedzy, brak chęci pomocy nawet ze strony kierownika tego oddziału. Ci pracownicy nawet nie posiadają wiedzy jak wydrukować dokument przesłany z centrali twierdząc, że poczta w soboty nie dochodzi choć dokumenty są wysyłane do nich mailowo. Moja noga nigdy tam więcej nie postanie i żałuje, że wzięłam kredyt w tym banku. Przez 15 lat zostawiłam w tym banku kopę kasy, nie tak się traktuje klienta!
  • ~Bogdan / 2022-09-26 10:29
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam...bank, który lekceważy klienta.. niekompetentni pracownicy, straszne problemy w otrzymaniu i realizacji kredytu..
  • ~Katarzyna / 2022-09-19 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką banku millennium od wielu lat, nie polecam tego banku absolutnie, nawet wzięcie kredytu w wysokości 1000 złotych to ogromny problem. Od dłuższego czasu wyskakuje u mnie błąd, którego nikt w banku nie potrafi usunąć. Brak odpowiedzi na moje reklamacje. Jawne ignorowanie wieloletniego klienta, który przelewa do tego banku co miesiąc pensje i zawsze spłaca regularnie pożyczki (są pobierane automatycznie z mojego konta).Obecnie zmieniam bank. Nie polecam!!!
    ZaletyMiła obsługa na infolinii
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 914
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004