Nie polecam! Wprowadzają aneks o stałe oprocentowanie 4 miesiące!
Zaletynie ma
Wadywszysto
~Tomm / 2022-09-27 16:11
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki może istnieć. Blokują konta bez podstawy prawnej. Zobaczymy się w sądzie.
~Niezadowolona klientka / 2022-09-26 21:37
Ocena: 1.67 / 5
Jestem klientem banku od 4 lat. Na początku wszytko pięknie. Niestety od około 2 miesięcy koszmar. Brak osób kompetentnych, aby rozwiązać problem. Pracownicy banku kontaktują się za pomocą wewnętrznego systemu. Brak przepływu informacji, brak informacji z góry. Pieniędzy pobieraj i oddają albo pobierają i nie oddają i nikt nie potrafi wyjaśnić co dokładnie się dzieje.
ZaletyNa chwile obecna brak.
~Klient / 2022-09-26 16:29
Ocena: 2.67 / 5
Witam
Jestem klientem od wielu lat. Dzisiaj trafiłem do placówki franczyzowej w Zgorzelcu chcąc uaktualnić dane osobowe. Niestety spotkałem się z chamstwem 2 pań które obsługiwały klientów. Najpierw poproszono mnie aby poczekać ponieważ trwa liczenie pieniędzy a później panie dyskutowały sobie na temat wycieczki zagranicznej.
Po 20 min. Oczekiwania gdzie na sali która ma ok 20 M2 siedziałem sam i upomniałem się o obsługę to zostałem poinformowany że nadal mam czekać, ale na co? Za chwilę do placówki weszła nastęnna klientka która została wysluchana. Zapytałem się a ja.. na to pani odparła że mnie nie widziała.. jedynego klienta który przebywał w placówce...!! Wstała za biurka i zapytała się ,,po co Pan tu przyszedł,, odparłem , gdyby planu nie była tak zajęta rozmową o wycieczce to wiedziała by ... ponieważ już powiedziałem. Na to usłyszałem .. ,,przed panem to trzeba czerwony dywan rozcielić,, Dalej to już tylko była pysk9wka Pań które w tym dniu 26.09.22 były w pracy.
Reasumując
Z takim chamstwem i brakiem kompetencji już dawno się nie spotkałem w żadnym banku. Te panie nie powinny pracować w żadnym banku.
ZaletyBrak
WadyObsługa która zasługuje na zwolnienie z pracy.
~Angelika / 2022-09-26 12:52
Ocena: 5.00 / 5
Nie jestem zadowolona z wyboru banku Millennium na 30 lat kredytu hipotecznego, który łączy bardziej niż małżeństwo. Aczkolwiek jeżeli ktoś ma równie nieprzyjemne doświadczenia to polecam oddział w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu. Tamtejsza Pani kierownik Jaonna Zin jest przecudowną osobą, uśmiechnięta, pomocna, posiadająca ogromną wiedzę o kredytach hipotecznych. Jako nieliczna dała mi swoją wizytówkę z bezpośrednim mailem i nr telefonu. Dzięki niej nie wniosłam sprawy do Sądu przeciwko banku Millennium, a była to moja czwarta placówka w tym mieście, do której udałam się po pomoc. Bank Millennium powinien kurczowo trzymać tą Panią w swoim zespole i należycie ją wynagradzać za świetną pracę jaką wykonuje!
~Angelika / 2022-09-26 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Miałam do załatwienia sprawę odnośnie zaciągniętego kredytu hipotecznego w banku Millennium i w tym celu udałam się do oddziału znajdującego się w Magnolii we Wrocławiu. Co za dramat!!! Nic nie byłam w stanie tam załatwić, chamska obsługa, niekompetentni pracownicy, brak jakiejkolwiek wiedzy, brak chęci pomocy nawet ze strony kierownika tego oddziału. Ci pracownicy nawet nie posiadają wiedzy jak wydrukować dokument przesłany z centrali twierdząc, że poczta w soboty nie dochodzi choć dokumenty są wysyłane do nich mailowo. Moja noga nigdy tam więcej nie postanie i żałuje, że wzięłam kredyt w tym banku. Przez 15 lat zostawiłam w tym banku kopę kasy, nie tak się traktuje klienta!
~Bogdan / 2022-09-26 10:29
Ocena: 1.67 / 5
nie polecam...bank, który lekceważy klienta.. niekompetentni pracownicy, straszne problemy w otrzymaniu i realizacji kredytu..
~Katarzyna / 2022-09-19 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientką banku millennium od wielu lat, nie polecam tego banku absolutnie, nawet wzięcie kredytu w wysokości 1000 złotych to ogromny problem. Od dłuższego czasu wyskakuje u mnie błąd, którego nikt w banku nie potrafi usunąć. Brak odpowiedzi na moje reklamacje. Jawne ignorowanie wieloletniego klienta, który przelewa do tego banku co miesiąc pensje i zawsze spłaca regularnie pożyczki (są pobierane automatycznie z mojego konta).Obecnie zmieniam bank. Nie polecam!!!
ZaletyMiła obsługa na infolinii
~szalanda / 2022-09-13 06:41
Ocena: 1.33 / 5
Dramatycznie kiepska obsługa w oddziałach; kompletny brak dyskrecji; wszyscy klienci chcąc nie chcąc uczestniczą w "interesach" innych, można się dowiedzieć kto ma debet, kredyt itp. a nawet być obecnym przy wypłacie wielkich kwot.
W Gdańsku w żadnym oddziale nie ma wydzielonych stanowisk zapewniających dyskrecję i bezpieczeństwo transakcji także gotówkowych (zostałam skierowana do Wejherowa)). Notoryczny niedobór obsługi skutkuje ogromnymi kolejkami i rosnącym napięciem, arogancją pracowników i zdenerwowaniem klientów (lepiej nie zaglądać do oddziału przy ul. Hallera!). Warunki jak w handlu kartoflami.
Trudno o kompetentną pomoc i nie można liczyć na wyczerpujące informacje, bo obsługa sama jest niedoinformowana i odsyła do infolinii.
~Luiza / 2022-09-12 14:18
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank jaki istnieje.
Od blisko roku mam naliczane opłaty karne za brak ubezpieczania kredytu hipotecznego. Ubezpieczenia nie mogę zrealizować na własną rękę, bo zajął się tym Bank (zgodnie z umową) i sprawa jest w toku... Wielokrotne wizyty w placówkach, telefony na Infolinie, pisanie skargi - po wielu miesiącach zaskutkowało w końcu przygotowaniem przez Bank Millennium odpowiedniego aneksu i polisy ubezpieczeniowej do kredytu, które podpisałam. Wydawało mi się, że sprawa zakończyła się sukcesem w czerwcu. Jednak od tego czasu nadal mam naliczane opłaty karne za brak ubezpieczenia, bo podpisane dokumenty od 3 miesięcy nie zostały przez bank wprowadzone. Na Infolinii każą czekać i pisać reklamacje. Ile można??? Straciłam wiarę, że cokolwiek uda się tam załatwić.
Zaletybrak
~Joanna Kirsz / 2022-09-11 12:18
Ocena: 2.00 / 5
Nie da się dodzwonić do banku. Nawet po zalogowaniu nikt nie odpowiada na infolinii, która niby jest czynna 24/7 .
Pozostaje rozmowa na czacie - z botem.
Bank słabo chroni transakcje klientów skoro zglaszam nieautoryzowana transakcję sklepu Google apo i otrzymuję odpowiedź, że bank beż problemu prześlę pieniądze złodziejowi i nie zamierza wstrzymać przelewu. Ja mogę tylko iść na policję, a prokuratura sprawę umorzy. Bank nie chroni klientów a sprzyja zlidziejom.
WadyBank sprzyja złodziejom
~Marzz / 2022-09-09 11:50
Ocena: 1.67 / 5
Dramat , tam nie da się dodzwonić, 3x po 20 minut i nikt nie odbiera . Ładnie zarabiają na wykonanych do nich połączeniach ...Nie polecam
Zaletybrak
WadyBrak kontaktu
~Iwona / 2022-09-07 15:10
Ocena: 5.00 / 5
Polecam bardzo! Nasz ulubiony bank! W oddziale Poznań, ul. Traugutta przesympatyczna obsługa, ludzie zawsze gotowi pomóc.
ZaletyWszystko, czego potrzebujemy, znajdujemy w tym banku. Strona internetowa, aplikacja, wszystko działa doskonale.
~Wściekła / 2022-09-07 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki znam!!!! 4 miesiące czekam na wpisanie aneksu, dzwonię na infolinię co tydzień, za każdym razem otrzymuję inną informację. Dziś usłyszałam, że aneks został odrzucony, na pytanie dlaczego usłyszałam, że z winy Banku... KATASTROFA
~Romek / 2022-09-06 16:17
Ocena: 5.00 / 5
Mega zadowolony, szeroki wybór produktów, znakomita bankowość elektroniczna. W oddziale czasami kolejki, ale to pewnie wynika z dużej ilości klientów.
~Niezadowolony klient / 2022-09-06 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam banku Millennium. Na początku było wszystko w porządku byłam zadowolona, później się zaczął cyrk. W placówce w galerii handlowej panie nie wiedzą niczego! Nie ważne z czym przyszłam zawsze był problem wytłumaczyć wyjaśnić czy sprawdzić, kiedy zdecydowałam się na założeniu karty kredytowej to żałuję do dnia dzisiejszego. Mówili w placówce że trzeba miesięcznie spłacać 5% oferta mi odpowiadała, lecz potem okazuje się że w każdym miesiącu inaczej sobie podliczają powinnam płacić 150zł a w każdym miesiącu płacę różne sumy! Raz zdarzy się 160zł a za chwilę 200zł. I co najważniejsze pobierają pieniądze z konta bez wiedzy klinieta! Konto podstawowe konto już zamknęłam teraz staram się jak najszybciej zamknąć jeszcze kartę kredytową i zakończyć umowę z tym pseudo bankiem. Unikać ten bank szerokim łukiem!
ZaletyBRAK
WadyBrak wiedzy pracowników
Pobieranie pieniędzy bez wiedzy klinieta
Problem z udzieleniem pomocy klinieta
Ukrywania rzeczywistości działań danej karty
~Poszkodowany / 2022-09-05 13:12
Ocena: 1.67 / 5
Dzwonię na infolinię, pani mówi jedno. Idę do placówki, a tam pan mówi co innego. Na czacie dostaję jeszcze inne informacje na temat tej samej sprawy. Bałagan i chaos, w którym nikt się nie odnajduje, nawet ludzie, którzy teoretycznie mają Ci pomóc i rozwiązać problem. Zaczęło się od tego, że bank wydał mi dokumenty do kredytu hipotecznego z błędnymi danymi. W związku z tym wpis do KW przedłużył się o około 6 miesięcy, a w tym czasie bank nadal pobierał opłatę za podwyższone ryzyko. Ewidentna wina banku, co zresztą pracownicy przyznają. Niestety pieniądze nie do odzyskania - skargi, reklamacje, odwołania... wszystko jak kulą w płot. Bank popełnia błędy i każe za nie płacić klientom! Odradzam Bank Millennium.
ZaletySą placówki otwarte po godzinie 17 w tygodniu oraz w soboty
WadyNiekompletni pracownicy, chaos i bałagan, ignorancja klienta.
~Jacek / 2022-09-01 22:43
Ocena: 5.00 / 5
Używam bardzo długo i jestem zadowolony. Żadnych problemów obsługa klienta bardzo pomocna. Bank idzie klientowi bardzo ja rękę
ZaletyPomoc klienta
~Ktos / 2022-09-01 09:52
Ocena: 2.33 / 5
Bank jest beznadziejny. Przelewy wykonane poprzedniego dnia przychodza nastepnego o 12tej albo pozniej gdzie w innych bankach przychodza rano. Nie da sie dodzwonic nijak na infolinie a na czacie nie zalatwi sie prawie nic bo trzeba zadzwonic, wiec kolo sie zamyka. Za przelewy wlasne kasuja 7,50. No chore naprawde nie polecam.
~Nilena / 2022-08-30 11:51
Ocena: 1.33 / 5
Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338