Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 982 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sławek / 2020-01-03 12:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Millenium to jest banda złodziei w krawatach. Tych debili nawet nie stać na odpowiedź na oficjalne pismo. Ci złodzieje okopali się w biurowcu i do tych egzotycznych warchlaków nie ma dostępu pomimo, że płacimy za bilety, żeby zobaczyć te niedorozwinięte kreatury.
  • ~soknsolidowany / 2019-12-28 14:31
    Ocena: 1.33 / 5
    co to jest konsolidacja z eurobankiem czy naciaganie ludzi na dodatkowe splaty np dopisano Mi poonad 1300 zl dodatkowej splaty za raty w Eurobanku
    Zaletyzadne
    Wadyliczenie na naiwnosc klienta
  • ~szalanda / 2022-09-13 06:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramatycznie kiepska obsługa w oddziałach; kompletny brak dyskrecji; wszyscy klienci chcąc nie chcąc uczestniczą w "interesach" innych, można się dowiedzieć kto ma debet, kredyt itp. a nawet być obecnym przy wypłacie wielkich kwot.
    W Gdańsku w żadnym oddziale nie ma wydzielonych stanowisk zapewniających dyskrecję i bezpieczeństwo transakcji także gotówkowych (zostałam skierowana do Wejherowa)). Notoryczny niedobór obsługi skutkuje ogromnymi kolejkami i rosnącym napięciem, arogancją pracowników i zdenerwowaniem klientów (lepiej nie zaglądać do oddziału przy ul. Hallera!). Warunki jak w handlu kartoflami.
    Trudno o kompetentną pomoc i nie można liczyć na wyczerpujące informacje, bo obsługa sama jest niedoinformowana i odsyła do infolinii.
  • ~Tadek / 2020-04-20 19:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Fajny bank za przelanie środków ( wynagrodzenia ) z konta które zamykałem na drugie konto oczywiście w tym samym Banku naliczyli sobie ponad 100zl za przelew środków .Dno totslne.
    ZaletyMożna zrezygnować
    WadyLipa totalna
  • ~Tere / 2022-01-02 01:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Mając konto BIK i raporty generowane z BIK można dowiedzieć się jakie działania wykonuje bank bez zgody klienta. np; zapytanie o limit x 10 wzwyż anizeli ten na który wyrazilismy zgodę, Dowiadujemy się , że mamy opóźnienie w spłacie kredytu, bo zapłacilismy dzien wczesniej / bez zapisu o tym w umowie kredytu/.

    Zachecam do raportów BIK , co bank wyprawia zadziwi. Limitować zaufanie.
    Zaletykonto internetowe
    Wadyrozpatrywanie reklamacji, infolinia, działania bez zgody klienta.
  • ~Tomasz / 2024-04-10 14:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Proponuję zmienić nazwę na milenium, ale za innymi bankami
    ZaletyBrak
    WadyAwaria za awarią
  • ~Wkurzona / 2022-10-21 21:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu. Pierwsza rzecz to przelewy- nie dochodzą na czas co mnie bardzo denerwuje!! Za każdym razem jak mam otrzymać przelew zlecony nawet i dzień wcześniej nigdy go nie ma na drugi dzień dodam że wcześniej nie było z tym problemu teraz nagle trzeba dwa dni czekać.
    Druga sprawa opłatą za prowadzenie kąta. Przy zakładaniu konta wynosiła 7zl nagle po 3 miesiącach z 7 zrobiło się ponad 40zl!!! Pracownicy banku twierdza zw zgodziłam się na jakieś dodatkowe ubezpieczenia i podpisałam to . W domu przeglądałam dokumenty i nic takiego nie podpisywałam stwierdzili ze zgubiłam widocznie kartkę. Oni niby też nie mogą mi tego pokazać bo jest w archiwum itd. Kłamcy i oszusty!0 nie polecam tego banku!
  • ~yennefer / 2023-05-07 14:37
    Ocena: 1.33 / 5
    1- to co mnie teraz wkurzyło to pobieranie opłat za wyciąg z konta aktywnego. za darmo mam 12 mies a potem to już 10 zł za miesiąc!!!!!!!!!!!!!!!!co daje mi prawie 600 zł opłaty za informacje o moim koncie!!!! to są złodziejskie praktyki.
    2- jak zamykałam kartę kredytową to przez miesiąc ponad nie mogłam jej zamknąć bo...takie mają procedury. przecież jak spłacę całość karty i w oddziale potwierdzę, że chcę ja zamknąć to chyba nie wiem co czynię. trzeba mi dać jeszcze szanse się zastanowić, muszę odebrać minimum 2 tel od pani z centrali i potwierdzić telefonicznie, że pomimo, że mają dla mnie taką świetną ofertę to ja jestem zdecydowana zamknąć tą kartę
    3- chciałam skorzystać z lokat oprocentowanych na 6 proc, ale zasady kiedy jest sprawdzane saldo i kiedy należy wpłacić pieniądze, żeby się *łapały*na te 6 proc są niejasne i niezrozumiałe nawet dla pani w oddziale."no saldo było sprawdzane np. 7 kwietnia a następne to nie wiadomo. może za miesiąc a może za 3 miesiące"to jakaś wiedza tajemna
    robią wszystko, żeby nie trzymać u nich pieniędzy. Ze mną im się udało (konto mam od 2017)
    UCIEKAĆ JAK NAJDALEJ!!!!!!!
    Zaletyhahahahah/))))
    Wadyjw
  • ~Zbyslaw / 2023-06-20 14:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank z jakim się spotkałem obsługa w placówce na poziomie podstawówki funkcjonalność komputera jak w latach 90 czas oczekiwania na jakie kolwiek zmiany aplikacji ciągnie się dniami naprawde już mam dość tego banku 1 i ostatni raz korzystam z ich usług
  • ~Zdzislaw / 2020-07-01 21:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam nie polecam tego banku od razu w placówce doradca klienta informacje udzielane są nie jasne po dłuższej rozmowie glubiai przeczą same sobie na infolinii to samo podają informacje sprzeczne co inny operator inaczej tłumaczy mam komornika zawyżają kwota wolna od zajęcie aby jak najlepiej mniej było wolnej kwoty co nie którzy operatorzy są bardzo wulgarni nie spotkałem jeszcze takiego banku nie polecam to mafia a nie hank
  • ~Zeeq / 2021-12-03 10:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank ogólnie tragiczny. Ostatnio 3 razy załatwiałem ten sam problem na infolinii, do której żeby się dodzwonić to trzeba na prawdę uzbroić się w cierpliwość. Jak już się uda to obsługa strasznie niekompetentna, mówią, że coś naprawią i nie robią tego, dają rady, które nie działają. Ja osobiście miałem bardzo dużo problemów z kartą kredytową na którą namówiła mnie pani z działu sprzedaży, ogólnie karta spoko, ale jakieś dziwne blokady zostały na nią nałożone i podczas zakładania jej nie zostałem poinformowany o opłacie za nią. Nie polecam tego banku serdecznie.
  • ~Zofia / 2024-03-25 12:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo niemiła obsługa bank Millennium koło aury w Olsztynie pracownik bez wiedzy wprowadzający w błąd klienta oszustwo
    ZaletyBrak
    WadyMega
  • ~Zuzanna / 2020-12-05 12:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej nie chce mieć do czynienia. To jak mnie potraktowali to jakaś totalna porażka. Długo by pisać, ale w skrócie od sierpnia próbowałam zamknąć kartę kredytowa, ale przez błędy pracowników cały czas były jakieś problemy. A tu jakiś grosz nie spłacony, a tu nowy okres rozliczeniowy. Przez nich zaczynam mieć problemy w moim banku, którego używam na codzień. Wzięłam kredyt u siebie żeby spłacić u nich.
    Zero zaangażowania, zainteresowania klientem. Niestety nikomu nie polecę tego banku a wręcz stanowczo odradzę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zaangażowania banku w stosunku do klienta,
    Brak profesjonalizmu w obsłudze,

    Niekompetentności obsługi,
  • ~. / 2021-07-08 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomat nie przyjął wpłaty pieniędzy przez usterkę zgłoszono reklamcje Pani składający reklamacje z oburzeniem stwierdziła że to moja wina . Chamska obsługa nie pomocna nie wiedzącą co robić w takiej sytuacji . Porą zmienić bank.
    ZaletyŻadne
    WadyKażda możliwa.
  • ~... / 2021-03-28 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, nie można załatwić PROSTEJ sprawy bez odwiedzenia oddziału!!!
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~….. / 2024-10-13 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank to porażka
    Wpłaciłam sporą sumę do banku przez bankomat pieniądze zostały mi zatrzymane a oni nic nie robią aby klient mógł z własnych pieniędzy korzystać . Co chwilę ta sama śpiewka ze czas oczekiwania taki i taki i że to nie ich bankomat pomimo że jest przy ich banku i karta była z ich banku. Brak słów.
    Czuję się okradziona z własnych pieniędzy.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyBrak kompetentnej obsługi
  • ~*****MIllenium / 2021-07-14 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kasę wyciągają rękę, jeżeli chodzi o pomocy nikt nic nie wie i jest tylko odbijanie piłeczki. 1 gwiazdka to i tak zbyt wysoka ocena - powinno być 0
    Zaletybrak
    Wadyjedna wielka wada
  • ~123olo / 2023-04-26 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa dramat !!!. Mimo zalogowania sie w aplikacji bankowej i połączenia się z konsultantem, ten domagał sie ode mnie mojego nazwiska i imienia. A chciałem się dowiedzieć tylko jak zamknąć konto. Mając na uwadze wytyczne banku, aby żadnych danych osobowych nikomu nie podawać to jemu także nie podałem. BYŁEM PRZECIEŻ ZLOGOWANY DO APLIKACJI !!!! To w "nagrodę" ten pseudo konsultant zablokował mi dostęp do MOJEGO KONTA tak poprzez aplikację jak i przeglądarkę.
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁE MNÓSTWO
  • ~589987258 / 2022-05-02 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejne procedury logowania nowych klientów trudne nie jasne nie sprzyjające odpychające nigdy więcej nie skorzystam z usług tego banku. Jeżeli chodzi o raty dokumenty pdf zablokowane kodami ciekawe po co przecież nikt nie ma ochoty spłacać kogoś rat np: moich. Następnym razem jak będę co kupował na raty pierwsze co zrobię zapytam jaki bank udziela kredytu ratalnego.
  • ~AAA / 2022-05-25 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Bank pomimo, że mam spłacony cały kredyt żąda ode mnie jeszcze zapłaty kwoty, której pochodzenia nie potrafią wyjaśnić. Próby wyjaśnienia sprawy telefonicznie jak i osobiście w dziale banku nie przynoszą rezultatu, ponieważ pracownicy nic nie wiedzą tylko widzą kwotę.
    ZaletyZERO
    WadyNiekompetentni pracownicy, robienie z klienta debila
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 940
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4686
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024