Nie polecam pracownicy naciągają na produkty już kilka razy została, zaproponowana mi karta kredytowa pomimo tego że jej nie potebrzebowalem i powtarzalem pracownikowi który twierdził ze brakuje mu do planu i za miesiąc przyjdę i zrezygnuje z tej karty. Tylko szkoda że pracownik nie mówi że taka karta wpływa na zdolność kredytową klienta. To jest naciąganie bo inaczej nie można tego nazwać. Zlikwidowałem konto bo już miałem dosyć tego nagabywania. Radzę omijać ten bank
ZaletyBrak
WadyNaciąganie klientów
~Eeeeeee / 2022-10-29 20:14
Ocena: 4.67 / 5
Bank sobie chwalę. Nie wiem jak to będzie np przy kredycie ale na szczęście narazie go nie biorę. Sama aplikacja ok. Obsługa coraz gorszą mam wrażenie a tak poza tym to ok
~Krystia / 2022-10-24 17:36
Ocena: 1.00 / 5
Umowa o ubezpieczenie do kredytu została odrzucona w aplikacji, udałam się do banku, a tam nie wiedzą jak mi pomóc i dlaczego umowa została odrzucona, nawet nie potrafią podpowiedzieć co może być przyczyną. Na infolinię nie da się dodzwonić. Żal
Zaletybrak
Wady-brak możliwości kontaktu z osobą kompetentną
-nikt nie wie co jest źle
-brak możliwości połączenia się przez infolinie, a w banku nic nie wiedzą
~Dariusz / 2022-10-24 15:06
Ocena: 1.00 / 5
OSIEM LAT JESTEM Z TYM BANKIEM WCZEŚNIEJ EUROBANK KTÓRY DOWALAŁ SIĘ ŻE MAM ZAKOŃCZYĆ BUDOWĘ POMIMO ŻE TŁUMACZYŁEM ŻE NIE MOGĘ PONIEWAŻ MUSZĘ JESZCZE WYKONAĆ KILKA PRAC WYMAGAJĄCYCH KIEROWNIKA BUDOWY, NIESTETY NIE TRAFIAŁO RAZ W MIESIĄCU MONIT. ZMIENILI NA MILLENIUM NIE MA MONITÓW ALE JAK WKOŃCU CHCIAŁEM SKOŻYSTAĆ Z KREDYTU ODNAWIALNEGO TO USŁYSZAŁEM "NIE" POMIMO IŻ WIELOKROTNIE MI TO PROPONOWANO. NAZWA SIĘ ZMIENIŁA ALE LUDZIE NIE NIESTETY, JESZCZE DWA LATA MUSZĘ SIĘ Z NIMI MĘCZYĆ.
ZaletyŻADNA
WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
~Wiki2098 / 2022-10-24 14:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!!!
Podpisanie wniosku o oprocentowanie stałe - marzec, w maju telefon, że coś się źle wydrukowało i musimy podjechać raz jeszcze.
W czerwcu wreszcie informacja, ze możemy podpisać aneks.
Mamy październik - nasz aneks podobno dalej w kolejce do wprowadzenia, a cza oczekiwania na ta chwile 100 dni roboczych!!!!!!
Szkoda, że nie 1000...
ZaletyBrak
WadyZero konkretnej informacji
Przedłużanie oczywistej rzeczy w nieskończoność
~Wkurzona / 2022-10-21 21:16
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam tego banku nikomu. Pierwsza rzecz to przelewy- nie dochodzą na czas co mnie bardzo denerwuje!! Za każdym razem jak mam otrzymać przelew zlecony nawet i dzień wcześniej nigdy go nie ma na drugi dzień dodam że wcześniej nie było z tym problemu teraz nagle trzeba dwa dni czekać.
Druga sprawa opłatą za prowadzenie kąta. Przy zakładaniu konta wynosiła 7zl nagle po 3 miesiącach z 7 zrobiło się ponad 40zl!!! Pracownicy banku twierdza zw zgodziłam się na jakieś dodatkowe ubezpieczenia i podpisałam to . W domu przeglądałam dokumenty i nic takiego nie podpisywałam stwierdzili ze zgubiłam widocznie kartkę. Oni niby też nie mogą mi tego pokazać bo jest w archiwum itd. Kłamcy i oszusty!0 nie polecam tego banku!
~reev / 2022-10-21 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Bank jest kompletnie nieudolny. Na wniosek z kwietnia w placówce w banku o zmianę oprocentowania zmiennego kredytu do stałe nadal nie dali rady obsłużyć. Zero kontaktu, a na reklamacje ciągle odpowiadają tak samo dodając kolejne dni na rozpatrzenie spawy. Obecnie mija 7 miesięcy i jeszcze tego nie zrobili. Skoro tak prosta operacja zajmuje im tyle czasu, to może wyobrazić sobie co tam się dzieje.
Wakacje kredytowe również nie wchodzą do harmonogramu i każdą czekać.
DRAMAT OBSŁUGOWY I KOMPLETNE IGNOROWANIE KLIENTÓW.
Zaletyaplikacja działa
Wadyobsługa bezpośrednia i internetowa
~Tomasz / 2022-10-12 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejski Bank otworzyłem konto oszczędnościowe na 60dni, po dwudziestu dniach bank zamknął konto nie informując mnie i przelali środki na konto techniczne które nie generowało żadnej korzyści. Po 22 dniach dostałem informację że konto jest zamknięte. Strata za 22 dni 700zł!!!!
~W. / 2022-10-07 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Strzeżcie się Banku Millenium. Brak kompetencji pracowników i obsługi – za każdym razem mnie szokuje. Poniżej kilka z moich historii:
1. Przy podpisywaniu umowy kredytowej pracownik zapytał czy przy okazji możemy podpisać dodatkową opcje, którą będzie można zlikwidować na infolinii. Pracownik miał za to otrzymać dodatkowe pieniądze - dla mnie nie był to problem więc się zgodziłam. Nie powiedział mi jednak ze to nie jest kwestia podpisania jednego dokumentu ale szereg analiz. Mój pobyt zamiast trwac 0.5h trwała 3 godziny. Byłam pewna ze pracownik przygotowywuje umowę kredytową. Na koniec okazało się ze to chodziło o te dodatkowe atrakcje. Kiedy miałam już zrezygnować z tej opcji okazało się ze nie da soie tego zrobić przez infolinie. Musialam jechać wraz z męzem do oddziału banku. Jawne oszustwo.
2. Po podpisaniu umowy kredytowej miałam dostarczyć odpis z księgi wieczystej. TEN SAM DOKUMENT dostarczałam w kilku oddziałach( np. Oddział w Tomaszowie Mazowieckim, Józefowie i Warszawie – Wilanów) za każdym razem otrzymałam informacje ze dokument jest właściwy i w sumie to nie wiedzą dlaczego za każdym razem otrzymuje informacje o tym że weryfikacja dokumentu przebiegła negatywnie. Oczywiście pobierana była co miesiąc przez to kara z mojego konta. Dopiero po 4 miesiącach kiedy rozmowa w banku przeszła już niemal w sprzeczkę. Pracownik dowiedział się dlaczego mój dokument jest zły i wiedziałam jak powinien ten dokument prawidłowo wyglądać. Zaznaczam ze każdym w oddziałów rozmawiałam z osoba odpowiedzialną za kredyty hipoteczne.
3. Oddział na ulicy Kwiatkowskiego 1 Warszawa. Bylem w banku. Chciałem wpłacić pieniądze na konto pracownik zapewnił ze wpłatomat działa bez zarzutu i spokojnie mogę wpłacić. Powtórzyłem mu ze jest to dla mnie ważne. Ponownie zapewnił ze transakcja odbędzie się bez zarzutu. Bankomat wciągnął pieniądze. Kwota nie pojawiła się na moim koncie. Pracownik zapewnił ze pieniądze pojawia się w ciągu 2 godzin. Nie pojawiły się. Zaginęło około 12 tysięcy. Nie wpłaciłem na czas pieniędzy przez co zostałem obarczony dodatkowymi kosztami w wysokości 500 zł. Bank nie poczuł się do pokrycia tej strarty. Podczas skladania reklamacji otrzymałem jak zwykle bledną informacje ze pieniądze otrzymam po dwóch godzinach. Dopiero na infolinii sprostowano ze po 15 dniach!!. Spowodowało to dodatkowe koszty. Aby odzyskać te pieniądze kilkakrotnie byłem w banku lub wisiałem na infolinii. Straciłem mnóstwo nerwów, paliwa i jeszcze kara 500 zło które musiałem zapłacić a które bank nie zwrócił mi.
~Włąśnie od 10 minut czekam, aż ktoś odb / 2022-10-07 14:04
Ocena: 2.67 / 5
Infolinia tego banku to coś potwornego - czekanie po 20-30 minut aż ktoś odbierze to już od dawna standard. W oddziałach nie jest lepiej, nawet jak czekają 2 osoby, to do stanowiska nie przyjmują szybciej niż po 15-20 minutach.
ZaletyOferta niezła, ale w sumie niczym się nie wyróżnia
WadyStraszna obsługa na infolinii
~Piotr / 2022-10-07 08:49
Ocena: 1.00 / 5
Niestety bank millenium pobiera opłatę za prowadzenie konta pomimo że spełnione zostały warunki.W moim przypadku było tak już kilkukrotnie. Oczywiście po mojej interwencji,pracownik banku sprawdza i ze zdziwieniem stwierdza że faktycznie opłata została pobrana niesłusznie, i tak już kilka razy.Oczywiscie składam reklamacje,niesłusznie pobrane opłaty są zwracane, ale wymaga to ciągłej kontroli i udowadniania swoich racji,masakra ... Byc może kwota 20zl jaką ostatnio mi pobrano nie jest duża ale m fakt że sytuacja powtorzyla się już kilka razy sprawia że już odechciewa mi się powierzać moje pieniądze temu bankowi.
~Agnieszka / 2022-10-06 08:24
Ocena: 1.00 / 5
Chodzi tylko o to żeby założyć konto, lokatę a najlepiej wsiąść kredyt. Później klient to największy wróg. Nic nie można załatwić. Pracownicy oddziałów są niepomocni i chamscy. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyCałokształt do poprawy
~Ja / 2022-10-05 16:21
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to oszuści a wyjaśnienie jakiejkolwiek sprawy jest niemożliwe. Zrobią wszystko by chwycić klienta a później mają go gdzieś
WadyBank to porażka
~Siema / 2022-10-04 15:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie polcam kurs waluty drogi ze wszystkim utrudnienia żeby wypłacić w holandi trzeba dwa razy zamieniać płacić za kurs z polskie na euro i z euro na polskie ogólnie zjebany bank żałuje ze mam tu konto
ZaletyNic
WadyWszystko
~Ex klient Millenium / 2022-10-04 08:06
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejski bank !! Podpisujesz aneks na stałe...
...stopy procentowe w maju, a oni mają czelność we wrześniu podnieść ratę wg.. zmiennej stopy procentowej ! Szczyt wszystkiego ! Wycofuje sukcesywnie wszystkie produkty z tego złodziejskiego banku!!
ZaletyŻadnych!
WadyŁamią umowę którą podpisujecie!
Nie dotrzymują terminów!
5 miesięcy na wprowadzenie aneksu o stałe stopy procentowe!
Zwodzenie ,kłamanie , łamanie umowy !
~Ella / 2022-10-02 12:12
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam!!!
Jeśli cokolwiek stanie się z kontem / aplikacją / kartą - stracisz pół dnia na dodzwonienie się do konsultanta.
W tej chwili jest po 12:00, a ja dzwonię od godziny 9:00 i nic.
Najważniejsze są oferty, tam dodzwonisz się w ciągu kilku minut...
ZaletyBrak.
WadyBardzo trudny kontakt z obsługą klienta.
~Anna / 2022-09-30 16:33
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Wprowadzają aneks o stałe oprocentowanie 4 miesiące!
Zaletynie ma
Wadywszysto
~Tomm / 2022-09-27 16:11
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki może istnieć. Blokują konta bez podstawy prawnej. Zobaczymy się w sądzie.
~Niezadowolona klientka / 2022-09-26 21:37
Ocena: 1.67 / 5
Jestem klientem banku od 4 lat. Na początku wszytko pięknie. Niestety od około 2 miesięcy koszmar. Brak osób kompetentnych, aby rozwiązać problem. Pracownicy banku kontaktują się za pomocą wewnętrznego systemu. Brak przepływu informacji, brak informacji z góry. Pieniędzy pobieraj i oddają albo pobierają i nie oddają i nikt nie potrafi wyjaśnić co dokładnie się dzieje.
ZaletyNa chwile obecna brak.
~Klient / 2022-09-26 16:29
Ocena: 2.67 / 5
Witam
Jestem klientem od wielu lat. Dzisiaj trafiłem do placówki franczyzowej w Zgorzelcu chcąc uaktualnić dane osobowe. Niestety spotkałem się z chamstwem 2 pań które obsługiwały klientów. Najpierw poproszono mnie aby poczekać ponieważ trwa liczenie pieniędzy a później panie dyskutowały sobie na temat wycieczki zagranicznej.
Po 20 min. Oczekiwania gdzie na sali która ma ok 20 M2 siedziałem sam i upomniałem się o obsługę to zostałem poinformowany że nadal mam czekać, ale na co? Za chwilę do placówki weszła nastęnna klientka która została wysluchana. Zapytałem się a ja.. na to pani odparła że mnie nie widziała.. jedynego klienta który przebywał w placówce...!! Wstała za biurka i zapytała się ,,po co Pan tu przyszedł,, odparłem , gdyby planu nie była tak zajęta rozmową o wycieczce to wiedziała by ... ponieważ już powiedziałem. Na to usłyszałem .. ,,przed panem to trzeba czerwony dywan rozcielić,, Dalej to już tylko była pysk9wka Pań które w tym dniu 26.09.22 były w pracy.
Reasumując
Z takim chamstwem i brakiem kompetencji już dawno się nie spotkałem w żadnym banku. Te panie nie powinny pracować w żadnym banku.
ZaletyBrak
WadyObsługa która zasługuje na zwolnienie z pracy.