Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 965 opinii

1.80 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.86
  • Obsługa klienta
    1.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lidia / 2024-09-23 20:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam dziś korzystałam z usł€g oddziału W kieleckiej galerii Echo.Zakładałam konto Pani Renata pracownik tego oddziału była bardzo miła i profesjonalna pomogła sprawnie załóżyć konto co dla emeryta nie jest wcale łatwe.
    Serdecznie dziękuję za fachową i bardzo miłą obsługę polecam ten oddział również innym emerytom.
    Pozdrawiam Lidia
  • ~Bartek / 2024-09-21 20:17
    Ocena: 1.33 / 5
    21.09 korzystałem wpłatomatu w Redzie.Automat wziął wpłate i sie zawiesił, dostałem potwiedzenie wpłaty depozytu które sie nie zgadza z wpłaconą kwotą. Po złozeniu reklamacji dowiedziałem sie ze rozpatrzenie reklamacji trwa 21 dni roboczych.Żenada.Czekam na odszkodowanie i zwrot całości wpłaty bo to były pieniądze na opłacenie terminowych rachunków
    ZaletyBrak
    WadySa
  • ~Damian / 2024-09-20 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwonił do mnie pracownik aby zweryfikować mnie przy przelewie. Zachowywał się i mówił jak naciągacz gdy powiedziałem że nie podam danych jeśli nie udowodni że jest z banku zablokował konto.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa na bardzo niskim poziomie. Ludzie tam pracujący nadają się do Pchania karuzeli! Albo tarcia chrzanu!!!! A nie do pracy w banku.
  • ~FREDI / 2024-09-16 15:58
    Ocena: 5.00 / 5
    JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z OBSLUGI W BANKU MILLENIUM W RADOMSKU W DNIU 16 WRZESNIA 2024R
    ANNA JABŁECKA DORADCA BANKOWY ZASŁUGUJE NA NAJWYŻSZĄ OCENĘ. JEST KOMPETENTNA, PROFESJONALNA W TYM CO ROBI , MIŁA W KONTAKCIE OSOBISTYM . DORACTWO I INFORMACJE JAKIE UZYSKALISMY JA I MOJ MĄŻ SĄ WYCZERPUJĄCE I ZACHĘCAJĄCE DO DALSZEJ NASZEJ OBECNOSCI JAKO KLIJENCI TEGO BANKU OD WIELU JUZ LAT. WNETRZE BANKU JEST TUŻ PO REMONCIE I BARDZO ZYSKAŁ W WYGLĄDZIE , A OBSLUGA PRZEMIŁA JUŻ OD WEJSCIA DO BANKU. BEDZIEMY POLECAĆ WSZYSTKIM SZUKAJĄCYM DOBREGO BANKU WŁAŚNIE TEN BANK MILLENIUM W RADOMSKU.
    ZaletyPEŁNE ZADOWOLENIE Z OBSŁUGI I DORACTWA W BANKU , USYTUOWANIE BANKU I ŁATWA WYCZERPUJACA OBSŁUGA PRZEZ INTERNET
    WadyNIE MA
  • ~Długoletni klient / 2024-09-14 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wrocław Psie Pole to duża dzielnica,w 2019 roku było 103 tys mieszkańców,jest filia banku Millennium,ale co z tego ,mają nie sprawny bankomat od kilku dni w banku nie ma możliwości wypłaty, wysyłają do centrum miasta lub do bankomatu konkurencji (prowizja) i nikt się tym nie przejmuje.Czy nie można kupić nowy bankomat? A może lepiej sponsorować TVN i Milionerów Huberta ???
    ZaletyBrak!!!
    WadyOpis powyżej
  • ~ADA / 2024-09-12 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Ojciec ma w millenium rachunek i chciał przelać pieniądze na swój własny rachunek w innym banku.
    Po pierwsze ograniczenia kwotowe- tylko 50 tyś przez internet - albo jak masz aplikacje to max 200 tyś. Po drugie bank stwierdził ze przelew jest podejrzany więc dzwoniła infolinia - ponieważ ojciec się pomylił w odpowiedziach - to kazali iść do oddziału - a w oddziale kazali dzwonić na infolinie!!! a pieniądze kolejny dzień są zablokowane. Uciekamy z tego banku
    Wadyodsyłanie z infolinii do oddziału i z powrotem, blokowanie pieniędzy
  • ~Niezadowolony / 2024-09-11 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Znikają pieniądze z konta z przelewu z 800plus. Złodzieje.
    WadyZnikająca kasa i długie rozpatrywanie reklamacji
  • ~Oburzona / 2024-09-10 22:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety, nie polecam tego Banku. Zleciłam telefonicznie odbiór gotówki podając nominały banknotów. Zlecenie przyjęto. Następnego dnia w placówce w Krakowie Nowej Hucie przy odbiorze okazało się, że dostałam pieniądze w innych nie zamawianych nominałach. Pani obsługująca mnie była niesympatyczna, stwierdziła, że ona nie drukuje pieniędzy. Odpowiadała na moje pytania z musu. Pani nie kompetentna, robiła łaskę, że mnie obsługuje. Pieniądze były tylko raz przeliczone maszynowo, nie ręcznie i na koniec musiałam prosić o jakąś kopertę, którą mi rzuciła na biurko. Żenada nie obsługa! Omijać z daleka!!!
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Marta / 2024-09-07 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety informację o stanie konta wypływają do osób postronnych. Dramat!
  • ~Agulek / 2024-09-07 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra ten bank to jakaś porażka odciagneli mi do komornika z wypłaty a potem jeszcze z 800+ na dzieci odciagneli mi 200 zł nie wiedząc co przychodzi zaprzelew i potem takie akcje się dzieją nie polecam banku z ludzi nic sobie nie robią
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyZa każdym razem jak przyjdzie jakiś dodatkowy przelew a z reguły to jest z opieki społecznej trzeba robić reklamacje bo blokują mi
  • ~Zadowolona klientka / 2024-08-28 11:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta w banku millenium Rybnik ul.Raciborska 9 obsługa przez panią Wiesławę Kyrcz pełen profesjonalizm bardzo dziękuję
  • ~syfernius / 2024-08-26 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Millenium to koszmar dla klientów.Zmarła moja żona która ma w tym banku dwa kredyty.Zgłosiłem się z Aktem Zgonu.Jakie było moje zaskoczenie gdy na numer żony prztszedł sms z wiadomością że jak nie ma wpływów na konto to podnoszą oprocentowanie kredytów.Przecież konto jest zamknięte nawet jak się chce to nie można przelać.Po dostarczeniu Aktu poświadczenia dziedziczenia, chciałem spłacić jeden kredyt w oddziale w Kołobrzegu pani nie mogła tego zrobić bez decyzji opiekuna kredytu podobnie z wypłatą środków z żony konta,chociaż z centrali otrzymałem wiadość że w oddziale to załatwie.Ten bank nie dość że dolicza odsetki od ubezpieczenia i prowizji ,co też zgłosiłem.Otrzymnałem odpowieć że się na to zgodziłem , ale kredyt akceptowałem aplikacją mobilną i nie chcieli mi dać wersji pamierowej.To są złodzieje i bezczelni pracownicy.
    Zaletybrak
    Wadyj/w
  • ~Dorotka / 2024-08-01 02:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank nie respektuje pism o odblokowaniu konta ani od komornika ani od syndyka. Jeśli ktoś ma problem ze spłatą kredytu i któraś z tych Instytucji zajęła konto ale po upewnieniu się, że na koncie są środki wolne od zajęcia i chcą, żeby bank odblokował konto Millennium tego nie zrobi. Trzeba chodzić osobiście do banku, żeby wypłacili twoje pieniądze. Nie ma się karty, nie ma dostępu do aplikacji mobilnej, zero wglądu do konta i informacji o środkach jakie tam są. Na infolinii się nic nie dowiecie, bo jest zablokowany milekod i po prostu tak jakby nie istniejecie dla tego banku. Dla Milenium "dostęp w pełnym zakresie do konta" właśnie to oznacza. Cofnąć się do podstawówki i nauczyć się czytać ze zrozumieniem!!! W weekend bank zamknięty, jesteś chory to nie dasz rady pójść i nie masz pieniędzy jak wypłacić, żadnego przelewu nie zrobisz. Bezczelnie dyskutowała pracownica tego banku z biurem syndyka, że nie odblokują konta pomimo wydanej pisemnej dyspozycji i określeniu w jakim zakresie klient może korzystać z konta??! Wszędzie jest napisane, że bank łamie prawo w tym względzie a oni dalej tak postępują! Przepraszam jedna Pani na infolinii była logiczna i trzymała naszą stronę ale szybciutko ja uciszyli i odsunęli od sprawy. Przykre to i smutne, że szary człowiek nic w tym świecie, gdzie rządzi mamona nie znaczy! Dlaczego na ten bank nie ma żadnego prawa?? Żenada! Nie polecam!
  • ~Ludmila / 2024-07-31 11:05
    Ocena: 4.33 / 5
    Bardzo miła i profesjonalną obsługa w oddziale banka Millenium na ul.Powsinskiej w Warszawie. Ale najbardziej dotyczy to Anny Cienkiej. Zawsze czekam w kolejce właśnie na nią. Miła,uśmiechnięta,chętna do pomocy.Zdazalo się że nie odmowowila w pomocy w sprawie,której nie potrafili załatwić inni pracownicy. To świadczy o wysokim profesjonalizmie Pani Anny . Dziękuję
  • ~Barbara / 2024-07-29 14:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank Millennium.ul.Rsciborska w Rybniku jest bardzo miła obsługa klienta.naeet kawkę serwują ..polecam ten bank.. Wiesława Kyrcz bardzo kompetentna i zrozumiała informacje przekazywane są dla klienta.dziekuke
  • ~Elżbieta / 2024-07-24 18:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi banku milenium w Myślenicach. Pani Monika bardzo dokładnie i sumiennie podchodzi do sprawy.Zawsze wychodzę z banku zadowolona i świetnie obsłużony. Polecam bank Milenium
    WadyŻadnych
  • ~k_a / 2024-07-22 13:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka, sprawna obsługa. Doradca Pani Renata Grudzień miła i kompetentna.
  • ~Dominik / 2024-07-18 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Po spłaceniu rat za telefon na moim rachunku technicznym pozostały środki. Próbowałem przelać w aplikacji ale nie dało się. Nie wyświetliła się żadna informacja, co jest przyczyną. Wyświetlało się jedynie logo banku, a następnie znikało. Po napisaniu wiadomości do konsultanta, otrzymałem odpowiedź, że przelew z rachunku technicznego mogę wykonać jedynie w odziale banku. Będąc w galerii handlowej, chciałem załatwić tą sprawę przy okazji w wyspie banku. Oczywiście tam też się nie dało. Pozostaje mi jechać specjalnie do odziału banku, który jest dosyć daleko, żeby prosić się o własne pieniądze i zmarnować cenny czas. Poziom User Experience szoruje brzuchem po dnie.
  • ~Łukasz / 2024-07-16 16:07
    Ocena: 4.33 / 5
    Wiecie może czy da się w pl wypłacić limit walutowy w bankomacie euro?
    ZaletyOk
    WadyW miarę
  • ~Łukasz / 2024-07-16 16:07
    Ocena: 4.33 / 5
    Wiecie może czy da się w pl wypłacić limit walutowy w bankomacie euro?
    ZaletyOk
    WadyW miarę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1202
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 965
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 857
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 826
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2917