WadyDla długoletnich klientów zbyt częsta zmiana lokalizacji o której nie są informowani klienci.
strona 2 z 49
-
~art.340 / 2024-10-10 19:51
1o października byliśmy z córką w oddziale banku Silesia w Katowicach. Zostaliśmy bardzo szybko i fachowo załatwieni przez pracownika Adriannę Dawidowicz. Wizyta trwała bardzo krótko z pozytywnym zakończeniem dla nas -klientów. Polecamy innym w/w pracownika. My na pewno w przyszłości wrócimy do tej Pani. -
-
~marianna / 2024-10-07 12:20
ten bank to porazka. Nie szanuje klinetow. Niby oferuje obsluge poprzez aplinakcje i infolinie, ale tak na prawde jak potrzebujsze cokolwiek to slyszysz: to mozna tylko osobiscie w placowce. I to nawet jezeli jest kwestia wyplacenia Twoich pieniedzy, ktore zamrozili ci bez powod na rachunku technicznym. -
~Gosia / 2024-10-05 16:28
Najgorszy bank jaki może być . Bank nie stosuje się do aktu notarialnego , każą mamie załatwiać sprawy gdzie mama jest osobą leżąca . Ma do banku przyjść osobiście. ZaletyBrakWadyBrak empatii -
~Pan M. / 2024-10-04 01:15
Na początku dodam, że zarabiam powyżej średniej krajowej. Mam stałą umowę o pracę. Dostałem odmowę na raty za telewizor, kosztujący 1600 zł, pomimo że niedawno raty wynoszące 3 tys, spłaciłem w mniej niż połowę przewidzianego czasu. Dlaczego? Ponieważ bankowi Milennium nie opłaca się taki klient jak ja, który splaca raty tak szybko. Paranoja. ZaletyŻadneWadyJw. -
~Bartek / 2024-10-01 07:05
Konto załozone w sierpniu 2024.Mimo spełnienia waunkow promocji-wpływy 2 tys zł i platnosci kartą na ponad 500 zl, bank do dziś nie wypłacił premii za załozenie konta. Czas sie pożegnać i przejsc do konkurencji która jest solidna i wiarygodna ZaletyBrakWadyJak wyzej -
~Tadeusz / 2024-10-01 06:00
Szanowni Państwo , istna tragedia Pani w Sopocie bezszczelna , skomplikowany proces działania bank ,problem z pobraniem wyciągów , brak kantoru dla przedsiębiorców za chwile tego banku już nie będzie , nie polecam nikomu bardzo skomplikowane w obsłudze dwie aplikacje , dramat ZaletybrakWadysame -
~Akil / 2024-09-28 10:17
Dramat.
Od ponad tygodnia wszystkie bankomaty w moim mieście nie wypłacają pieniędzy. Próba kontaktu z bankiem skutkuje odpowiedzią jakiejś chamskiej pracownicy banku Anna M., która nic nie wnosi. Konto oszczędnościowe od kilku miesięcy nie nalicza odsetek. Odrażający bank.ZaletyBrakWadychamstwo, buta, brak dostępu do gotówki, zawłaszczanie oprocentowania konta oszczędnościowego -
~Damian / 2024-09-25 10:06
Jeden oddział z kasą w Radomiu . Wstyt kolejkowanie za komuny !!!! -
-
~Lidia / 2024-09-23 20:25
Witam dziś korzystałam z usł€g oddziału W kieleckiej galerii Echo.Zakładałam konto Pani Renata pracownik tego oddziału była bardzo miła i profesjonalna pomogła sprawnie załóżyć konto co dla emeryta nie jest wcale łatwe.
Serdecznie dziękuję za fachową i bardzo miłą obsługę polecam ten oddział również innym emerytom.
Pozdrawiam Lidia -
~Bartek / 2024-09-21 20:17
21.09 korzystałem wpłatomatu w Redzie.Automat wziął wpłate i sie zawiesił, dostałem potwiedzenie wpłaty depozytu które sie nie zgadza z wpłaconą kwotą. Po złozeniu reklamacji dowiedziałem sie ze rozpatrzenie reklamacji trwa 21 dni roboczych.Żenada.Czekam na odszkodowanie i zwrot całości wpłaty bo to były pieniądze na opłacenie terminowych rachunków ZaletyBrakWadySa -
~Damian / 2024-09-20 17:45
Zadzwonił do mnie pracownik aby zweryfikować mnie przy przelewie. Zachowywał się i mówił jak naciągacz gdy powiedziałem że nie podam danych jeśli nie udowodni że jest z banku zablokował konto. ZaletyBrakWadyObsługa na bardzo niskim poziomie. Ludzie tam pracujący nadają się do Pchania karuzeli! Albo tarcia chrzanu!!!! A nie do pracy w banku. -
~FREDI / 2024-09-16 15:58
JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z OBSLUGI W BANKU MILLENIUM W RADOMSKU W DNIU 16 WRZESNIA 2024R
ANNA JABŁECKA DORADCA BANKOWY ZASŁUGUJE NA NAJWYŻSZĄ OCENĘ. JEST KOMPETENTNA, PROFESJONALNA W TYM CO ROBI , MIŁA W KONTAKCIE OSOBISTYM . DORACTWO I INFORMACJE JAKIE UZYSKALISMY JA I MOJ MĄŻ SĄ WYCZERPUJĄCE I ZACHĘCAJĄCE DO DALSZEJ NASZEJ OBECNOSCI JAKO KLIJENCI TEGO BANKU OD WIELU JUZ LAT. WNETRZE BANKU JEST TUŻ PO REMONCIE I BARDZO ZYSKAŁ W WYGLĄDZIE , A OBSLUGA PRZEMIŁA JUŻ OD WEJSCIA DO BANKU. BEDZIEMY POLECAĆ WSZYSTKIM SZUKAJĄCYM DOBREGO BANKU WŁAŚNIE TEN BANK MILLENIUM W RADOMSKU.ZaletyPEŁNE ZADOWOLENIE Z OBSŁUGI I DORACTWA W BANKU , USYTUOWANIE BANKU I ŁATWA WYCZERPUJACA OBSŁUGA PRZEZ INTERNETWadyNIE MA -
~Długoletni klient / 2024-09-14 12:45
Wrocław Psie Pole to duża dzielnica,w 2019 roku było 103 tys mieszkańców,jest filia banku Millennium,ale co z tego ,mają nie sprawny bankomat od kilku dni w banku nie ma możliwości wypłaty, wysyłają do centrum miasta lub do bankomatu konkurencji (prowizja) i nikt się tym nie przejmuje.Czy nie można kupić nowy bankomat? A może lepiej sponsorować TVN i Milionerów Huberta ??? ZaletyBrak!!!WadyOpis powyżej -
~ADA / 2024-09-12 12:10
Ojciec ma w millenium rachunek i chciał przelać pieniądze na swój własny rachunek w innym banku.
Po pierwsze ograniczenia kwotowe- tylko 50 tyś przez internet - albo jak masz aplikacje to max 200 tyś. Po drugie bank stwierdził ze przelew jest podejrzany więc dzwoniła infolinia - ponieważ ojciec się pomylił w odpowiedziach - to kazali iść do oddziału - a w oddziale kazali dzwonić na infolinie!!! a pieniądze kolejny dzień są zablokowane. Uciekamy z tego bankuWadyodsyłanie z infolinii do oddziału i z powrotem, blokowanie pieniędzy -
~Niezadowolony / 2024-09-11 16:20
Nie polecam. Znikają pieniądze z konta z przelewu z 800plus. Złodzieje. WadyZnikająca kasa i długie rozpatrywanie reklamacji -
~Oburzona / 2024-09-10 22:20
Niestety, nie polecam tego Banku. Zleciłam telefonicznie odbiór gotówki podając nominały banknotów. Zlecenie przyjęto. Następnego dnia w placówce w Krakowie Nowej Hucie przy odbiorze okazało się, że dostałam pieniądze w innych nie zamawianych nominałach. Pani obsługująca mnie była niesympatyczna, stwierdziła, że ona nie drukuje pieniędzy. Odpowiadała na moje pytania z musu. Pani nie kompetentna, robiła łaskę, że mnie obsługuje. Pieniądze były tylko raz przeliczone maszynowo, nie ręcznie i na koniec musiałam prosić o jakąś kopertę, którą mi rzuciła na biurko. Żenada nie obsługa! Omijać z daleka!!! ZaletyBrakWadyJak wyżej -
-
~Marta / 2024-09-07 11:21
Niestety informację o stanie konta wypływają do osób postronnych. Dramat! -
~Agulek / 2024-09-07 09:19
Masakra ten bank to jakaś porażka odciagneli mi do komornika z wypłaty a potem jeszcze z 800+ na dzieci odciagneli mi 200 zł nie wiedząc co przychodzi zaprzelew i potem takie akcje się dzieją nie polecam banku z ludzi nic sobie nie robią ZaletyNie ma żadnych zaletWadyZa każdym razem jak przyjdzie jakiś dodatkowy przelew a z reguły to jest z opieki społecznej trzeba robić reklamacje bo blokują mi -
~Zadowolona klientka / 2024-08-28 11:59
Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta w banku millenium Rybnik ul.Raciborska 9 obsługa przez panią Wiesławę Kyrcz pełen profesjonalizm bardzo dziękuję -
~syfernius / 2024-08-26 12:22
Bank Millenium to koszmar dla klientów.Zmarła moja żona która ma w tym banku dwa kredyty.Zgłosiłem się z Aktem Zgonu.Jakie było moje zaskoczenie gdy na numer żony prztszedł sms z wiadomością że jak nie ma wpływów na konto to podnoszą oprocentowanie kredytów.Przecież konto jest zamknięte nawet jak się chce to nie można przelać.Po dostarczeniu Aktu poświadczenia dziedziczenia, chciałem spłacić jeden kredyt w oddziale w Kołobrzegu pani nie mogła tego zrobić bez decyzji opiekuna kredytu podobnie z wypłatą środków z żony konta,chociaż z centrali otrzymałem wiadość że w oddziale to załatwie.Ten bank nie dość że dolicza odsetki od ubezpieczenia i prowizji ,co też zgłosiłem.Otrzymnałem odpowieć że się na to zgodziłem , ale kredyt akceptowałem aplikacją mobilną i nie chcieli mi dać wersji pamierowej.To są złodzieje i bezczelni pracownicy. ZaletybrakWadyj/w
strona 2 z 49