To jest najlepszy bank. Miałam problemy finansowe i nie było żadnych problemów żeby dojść do porozumienia i bank Millennium zgodził się bez żadnych problemów na zmniejszenie rat. Doradcy w banku czy na infolinie bardzo mili,pomocni i nie było żadnej sprawy żeby nie dojść do porozumienia. Dziękuję pracownikom banku za pomoc. Zmieniłam konto z przelewami do Alior i bardzo żałuję ale to zmienię. Z Alior nikt nie zadzwoni, nie informuje o ważnych sprawach a w millenium były często informacje na aplikacji, jak były podejrzane sytuacje związane np z kartą to od razu pracownicy dzwonili i informowali mnie o zdarzeniach. Alior, mBank, Santander i inne to dopiero beznadziejne banki. W millenium czułam się bezpieczna. Inne banki powinni się uczyć od millenium podejścia do klienta.ZaletyProfesjonalne i uczynne podejście do klienta
Pomoc klientowi w trudnych dla niego czasu, szukanie kompromisu i rozwiązania
Opłaty za konto nie są kosmiczne jak w innych bankach
Dla mnie jako klienta który miał konta w różnych bankach to najlepszy bank
WadyNie zauważyłam wad