Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 981 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sara Neumiler / 2024-11-17 23:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Ewa Kochmala na infolini banku Millenium przezajebista kobieta pomocna i powinna otrzymać premie ! Dla klientów równa kobieta rozumiejącą problem i z chęcią pomocy od zaraz !
    ZaletyPomocna ,przyjacielska
  • ~Marek / 2024-10-30 09:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank katastrofa, nie polecam.
    Chciałem zamknąć konto, na koncie posiadałem ok 45zł, przypomnę że mieszkam za granicą i zależalo mi na tej sprawie. Pani za biurkiem powiedziała że nie można od razu zamknąć konta i mogę przyjść za kolejną podróżą do Polski, a tymczasem zrobi mi konto techniczne tymczasowe , oczywiście bezpłatne, potem zauważyła że mam środki na koncie , powiedziałem że wypłacę w okienku na co ona że nie mają możliwości wypłat, i poleciła wysłac komukolwiek, zaznaczając że nie będzie to za 50gr tylko za 7 zł bo to konto techniczne. Minęło kilka dni a teraz pobrano mi 4 zł za bezpieczną karte kredytową, nawet nie mogę nic na konto wysłac aby spłacic poza tym miało być wszystko za darmo.
    Banda złodzieji.
  • ~Stanisława / 2024-10-24 08:08
    Ocena: 4.33 / 5
    Obsługa w Banku Millenium Kraków Bronowice jest bardzo dobra . pani Klaudia Łypik rzetelnie wyjaśniła zawiłości bankowe , pełna kompetencja i traktowanie klienta jak partnera a nie intruza , cierpliwość i empatia na 10 .
    Zainteresowanie sprawą od początku załatwiania sprawy do końca .Takich pracowników winien mieć wszędzie
    wasz bank. Inne placówki banku to porażka .
    Zaletyempatia
    Wadyprzeszkolić pracowników innych placówek
  • ~art.340 / 2024-10-20 12:35
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 17.102024 udałem się do oddziału banku w Zielonej Górze placówka nr 459 aby zrobić porządek z kartami płatniczymi .Pani Wiktoria Jaroszko bardzo rzeczowo odpowiadała na moje pytania. Dodatkowo bardzo szybko przedstawiła na moja prośbę krótkie zastawienie dokumentów. Pozwoliło to na szybkie podjęcie decyzji z mojej strony i całkowite , pozytywne załatwienie spraw. Szkoda tylko, że mam małe szanse na ponowne spotkanie bo jestem mieszkańcem Katowic i w Zielonej Górze przebywałem na wypoczynku. Miło było spotkać takiego pracownika, dbającego o klienta i wysokie standardy banku.
    Zaletywygodne dla klienta miejsce oczekiwanie na załatwienie
  • ~nigrylod / 2024-10-19 11:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank który nie ufam swoim klientom!!!
    W żadnym wypadku nie polecam tego banku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyDobra obsluga
    WadyNiema zaufania do tego banku!!!!!!
  • ~Barbara / 2024-10-17 11:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa w banku Millennium w Puławach jest rewelacyjna, Panie są bardzo miłe i pomocne, według Mnie odpowiednie osoby na odpowiednim miejscu.
  • ~Elam / 2024-10-15 09:44
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 14.10.24 około godziny 12.30 byłam w placówce Banku przy ul. Marszałkowskiej 136.
    Na samym wejściu powitała nas bardzo sympatyczna Pani, udzieliła stosownych informacji.
    Następnie udaliśmy się do bardzo sympatycznej młodej osoby, która nas obsługiwała. Zaskoczeniem, bardzo pozytywnym była znajomość tematu względem obsługi Wspólnot Mieszkaniowych.
    Pani była bardzo sympatyczne, pomocna, kompetentna, nastawiona na pomoc Klientowi.
    Niestety nie zapisał tej Pani nazwiska , ale myślę że data, czas i miejsce ustalą daną osobę. Oby jak najwięcej takich osób w Banku Millenium.
  • ~….. / 2024-10-13 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank to porażka
    Wpłaciłam sporą sumę do banku przez bankomat pieniądze zostały mi zatrzymane a oni nic nie robią aby klient mógł z własnych pieniędzy korzystać . Co chwilę ta sama śpiewka ze czas oczekiwania taki i taki i że to nie ich bankomat pomimo że jest przy ich banku i karta była z ich banku. Brak słów.
    Czuję się okradziona z własnych pieniędzy.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyBrak kompetentnej obsługi
  • ~art.340 / 2024-10-10 19:51
    Ocena: 5.00 / 5
    1o października byliśmy z córką w oddziale banku Silesia w Katowicach. Zostaliśmy bardzo szybko i fachowo załatwieni przez pracownika Adriannę Dawidowicz. Wizyta trwała bardzo krótko z pozytywnym zakończeniem dla nas -klientów. Polecamy innym w/w pracownika. My na pewno w przyszłości wrócimy do tej Pani.
    WadyDla długoletnich klientów zbyt częsta zmiana lokalizacji o której nie są informowani klienci.
  • ~marianna / 2024-10-07 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to porazka. Nie szanuje klinetow. Niby oferuje obsluge poprzez aplinakcje i infolinie, ale tak na prawde jak potrzebujsze cokolwiek to slyszysz: to mozna tylko osobiscie w placowce. I to nawet jezeli jest kwestia wyplacenia Twoich pieniedzy, ktore zamrozili ci bez powod na rachunku technicznym.
  • ~Gosia / 2024-10-05 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki może być . Bank nie stosuje się do aktu notarialnego , każą mamie załatwiać sprawy gdzie mama jest osobą leżąca . Ma do banku przyjść osobiście.
    ZaletyBrak
    WadyBrak empatii
  • ~Pan M. / 2024-10-04 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku dodam, że zarabiam powyżej średniej krajowej. Mam stałą umowę o pracę. Dostałem odmowę na raty za telewizor, kosztujący 1600 zł, pomimo że niedawno raty wynoszące 3 tys, spłaciłem w mniej niż połowę przewidzianego czasu. Dlaczego? Ponieważ bankowi Milennium nie opłaca się taki klient jak ja, który splaca raty tak szybko. Paranoja.
    ZaletyŻadne
    WadyJw.
  • ~Bartek / 2024-10-01 07:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Konto załozone w sierpniu 2024.Mimo spełnienia waunkow promocji-wpływy 2 tys zł i platnosci kartą na ponad 500 zl, bank do dziś nie wypłacił premii za załozenie konta. Czas sie pożegnać i przejsc do konkurencji która jest solidna i wiarygodna
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Tadeusz / 2024-10-01 06:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo , istna tragedia Pani w Sopocie bezszczelna , skomplikowany proces działania bank ,problem z pobraniem wyciągów , brak kantoru dla przedsiębiorców za chwile tego banku już nie będzie , nie polecam nikomu bardzo skomplikowane w obsłudze dwie aplikacje , dramat
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Akil / 2024-09-28 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat.
    Od ponad tygodnia wszystkie bankomaty w moim mieście nie wypłacają pieniędzy. Próba kontaktu z bankiem skutkuje odpowiedzią jakiejś chamskiej pracownicy banku Anna M., która nic nie wnosi. Konto oszczędnościowe od kilku miesięcy nie nalicza odsetek. Odrażający bank.
    ZaletyBrak
    Wadychamstwo, buta, brak dostępu do gotówki, zawłaszczanie oprocentowania konta oszczędnościowego
  • ~Damian / 2024-09-25 10:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeden oddział z kasą w Radomiu . Wstyt kolejkowanie za komuny !!!!
  • ~Lidia / 2024-09-23 20:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam dziś korzystałam z usł€g oddziału W kieleckiej galerii Echo.Zakładałam konto Pani Renata pracownik tego oddziału była bardzo miła i profesjonalna pomogła sprawnie załóżyć konto co dla emeryta nie jest wcale łatwe.
    Serdecznie dziękuję za fachową i bardzo miłą obsługę polecam ten oddział również innym emerytom.
    Pozdrawiam Lidia
  • ~Bartek / 2024-09-21 20:17
    Ocena: 1.33 / 5
    21.09 korzystałem wpłatomatu w Redzie.Automat wziął wpłate i sie zawiesił, dostałem potwiedzenie wpłaty depozytu które sie nie zgadza z wpłaconą kwotą. Po złozeniu reklamacji dowiedziałem sie ze rozpatrzenie reklamacji trwa 21 dni roboczych.Żenada.Czekam na odszkodowanie i zwrot całości wpłaty bo to były pieniądze na opłacenie terminowych rachunków
    ZaletyBrak
    WadySa
  • ~Damian / 2024-09-20 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwonił do mnie pracownik aby zweryfikować mnie przy przelewie. Zachowywał się i mówił jak naciągacz gdy powiedziałem że nie podam danych jeśli nie udowodni że jest z banku zablokował konto.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa na bardzo niskim poziomie. Ludzie tam pracujący nadają się do Pchania karuzeli! Albo tarcia chrzanu!!!! A nie do pracy w banku.
  • ~FREDI / 2024-09-16 15:58
    Ocena: 5.00 / 5
    JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z OBSLUGI W BANKU MILLENIUM W RADOMSKU W DNIU 16 WRZESNIA 2024R
    ANNA JABŁECKA DORADCA BANKOWY ZASŁUGUJE NA NAJWYŻSZĄ OCENĘ. JEST KOMPETENTNA, PROFESJONALNA W TYM CO ROBI , MIŁA W KONTAKCIE OSOBISTYM . DORACTWO I INFORMACJE JAKIE UZYSKALISMY JA I MOJ MĄŻ SĄ WYCZERPUJĄCE I ZACHĘCAJĄCE DO DALSZEJ NASZEJ OBECNOSCI JAKO KLIJENCI TEGO BANKU OD WIELU JUZ LAT. WNETRZE BANKU JEST TUŻ PO REMONCIE I BARDZO ZYSKAŁ W WYGLĄDZIE , A OBSLUGA PRZEMIŁA JUŻ OD WEJSCIA DO BANKU. BEDZIEMY POLECAĆ WSZYSTKIM SZUKAJĄCYM DOBREGO BANKU WŁAŚNIE TEN BANK MILLENIUM W RADOMSKU.
    ZaletyPEŁNE ZADOWOLENIE Z OBSŁUGI I DORACTWA W BANKU , USYTUOWANIE BANKU I ŁATWA WYCZERPUJACA OBSŁUGA PRZEZ INTERNET
    WadyNIE MA
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2026
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 981
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 938
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 906
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024