Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anonim / 2022-11-28 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank.Zlodzieje ukradli mi kasę.Nie mam za co żyć.Nie chcą mi oddać kasy.Brak zabezpieczeń.Oszusci i złodzieje.Obsluga klienta nie umie odpowiadać na pytania. Pracownicy banku nadają się do polerwoania u mnie podłóg.Obrażają ludzi.Takie chamy i prostaki. NIE UMIEJA ROZMAWIAC Z klientami.
    ZaletyZero
    WadyBrak kompetencji u pracowników banku.Nie chcą podać telefonu do dyrektora.
    Brak zabezpieczeń
    Kłamią w żywe oczy.
    Złodzieje.
    Oszukują klientów.
  • ~oszukany / 2022-11-25 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed tym bankiem !!!, błednie przez prawie rok pobierali mi ratę kredytu, a w odp. na reklamację, poradzili mi, że mam sobie obliczyć szkodę i iść z tym do sądu. Tak więc okradną was i nikt im nic nie zrobi....
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
  • ~kasia / 2022-11-23 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie potrafią pilnować pieniędzy a to jest ich jedyna rola. W ciągu roku na 2 kontach bliskich mi osób doszło do kradzieży. Oczywiście bank nie oddaje pieniędzy. (W jednym wypadku się udalo ale trzeba im było z gardeł wyciągnąć)
    Zaletybrak
    Wady-niekompetentny personel
    -nie potrafią zrobic jedynej rzeczy za którą są odpowiedzialni
    -nie oddają pieniędzy
  • ~Dorota / 2022-11-18 12:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Syn posiadał konto w tym banku. Po tragicznej śmierci syna usiłuję zamknąć konto i załatwić niezbędne formalności. Niestety, od trzech miesięcy Bank mnie zwodzi- pracownik co kilka dni prosi o donoszenie dokumentów (komplet już dostarczyłam- 07-09-2022),twierdząc,że takie wymagania stawia centrala. Cała procedura miała trwać 30 dni. Nie jest to bank, który poleciła bym znajomym po moich doświadczeniach
  • ~rekuc / 2022-11-15 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    24.10 zgłosiłem uszkodzenie karty płatniczej. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem nowej. Nikt z oddziału Czeladz Będzińska nie wie co dalej. Kontaktu z bankiem nie można nawiązć NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja
  • ~BylyKlientMillenium / 2022-11-11 08:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Przychodzę do oddziału Millenium we Władysławowie (woj. pomorskie) i mówię, że chciałbym założyć lokatę - otrzymuję odpowiedź, że z tego rachunku który mam (było to konto przeniesione z Euro banku po połączeniu Eurobanku z Millenium) jest to nie możliwe i ewentualnie mogę zamienić ten rachunek na płatne "Konto 360". Podziękowałem.
    Ponieważ jednak oddział we Władysławowie nie raz wprowadził już w błąd mnie i inne znajome mi osoby postanowiłem spróbować w oddziale w Pucku.
    Tutaj z kolei usłyszałem, że nie ma problemu żeby z tego konta które mam założyć lokatę - ale niestety lokata, która mnie interesowała (Horyzont Zysku) jest dostępna tylko przez internet. Na moje sugestie, że nigdy tak nie było a zakładałem tą lokatę kilka razy na przestrzeni ostatnich lat usłyszałem, że "teraz się zmieniło, od września chyba".
    Wobec powyższego poprosiłem o zamknięcie konta i zakończyłem moją przygodę z bankiem Millenium. Po wyjściu z oddziału sprawdziłem jeszcze raz ofertę "Horyzont Zysku" - na stronie Millenium widniało : "lokatę założysz w aplikacji, w millenet lub w oddziale".
    Są jakieś granice niekompetencji - to co się odwala w tych dwóch oddziałach zakrawa na sekwencję z filmu Stanisława Barei.
    Ja do tego banku nie wrócę już nigdy i będę odradzał każdemu.
    ZaletyBlisko, ale co z tego skoro "nic się nie da"
    WadyObsługa to ludzie z przypadku, bez wiedzy o finansach i bez wiedzy o ofercie banku. Człowiek czuje się jakby przyszedł do McDonalds a nie do banku.
  • ~Ku / 2022-11-11 01:07
    Ocena: 2.33 / 5
    1h czekania w placówce blues citi w kolejce. Następnie w dniu wypłaty kredytu hipotecznego kontaktują się, że nie mają dokumentów, które dostali. Tragedia.
    WadyBrak kompetencji pracowników.
  • ~Katarzyna L / 2022-11-10 13:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Widze, ze nie tylko ja i moja rodzina mamy klopot z wyplaceniem pieniedzy po zmarlym czlonku rodziny. Pani Dominika z placowki w Galerii Lodzkiej w Lodzi wydawala sie wrecz obrazona, ze musi zalatwiac nasza sprawe. Zupelny brak wiedzy dotyczacej procesu - zostalysmy upewnione, ze pieniadze zostana wyplacone w ciagu 10 dni roboczych, po 12stu dniach, przy zupelnym bvraku kontaktu ze strony banku musialysmy sie znow udac do placowki po to, by uslyszec, ze brakuje im aktu poswiadczenia dziedziczenia, ktory to akt zostal przedstawiony pracownicy banku przy pierwszej wizycie. Zalatwianie tego typu spraw po smierci bliskiej osoby jest samo w subie niesamowicie trudne i nieprzyjemne, a pracownicy banku Milenium, ktorzy wykazuja sie niczym poza kompletnym brakiem wiedzy i empatii na pewno tego procesu nie ulatwiaja.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak wiedzy i kompetencji, wrogie nastawienie do klienta, fatalna obsluga
  • ~kATARZYNA / 2022-11-10 09:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferty dla pozyskania nowych klientów szybko sprawnie i w miarę zrozumiale. Odzyskanie po śmierci członka rodziny funduszy wręcz niemozliwe. Panie bardzo długo, bardzo niejaśnie mówią co dalej .przy czym przy 4 krotnej wizycie i kolejkach po 1,5 god cieszą sie ,że nie mam dokumentu którego przedstawiłam juz 3 krotnie.!Nie polecam.Najgorszy bank jaki znam,żeby nie było że jestem jednostronna to w żuławskim i bs bez problemów załatwiono naszą sprawę. Mało tego pełnomocnictwo od notariusza w Milenium podobno sie nie liczy. Zart ? Nie polecam nikomu .
    Zaletyżadnych
    Wadyopieszałość , naciąganie na koszta przy kolejnych bezowocnych wizyt ,nieakceptowanie pełnomocnictwa od notariusza,
  • ~maciek / 2022-11-07 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby proces rezygnacji z konta a w szczególności z kart kredytowych. Brak przejrzystości w składanych wnioskach - widoczne tylko dla pracowników infolinii.
    Zaletyjak działa jest ok
    Wadyutrudniony proces rezygnacji z konta
  • ~Ireneusz / 2022-11-03 16:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja mam bardzo dobre doświadczenia z bankiem Millennium.
    Obsługa bardzo miłą i kompetentna.
    Wszystko jest jasne i wyjaśnione,
    Korzystam z usług w Warszawie na ul.Łukowskiej 16
    ZaletyTo co bank powinien zaproponować klientowi-dobra i miła obsługa
  • ~And / 2022-10-31 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jakiego doświadczyłem. 55 min czekania w kolejce przy 70% stuffu i będąc pierwszym w kolejce. Nieuprzejmosc, ignorancją. Oddział w Blue City

    Przyszedłem otworzyć subkonta a w efekcie tej ignorancji zamykam tutaj wszystko.
    Ludzi, omijajcie ten bank z daleka.
  • ~Karol / 2022-10-29 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam pracownicy naciągają na produkty już kilka razy została, zaproponowana mi karta kredytowa pomimo tego że jej nie potebrzebowalem i powtarzalem pracownikowi który twierdził ze brakuje mu do planu i za miesiąc przyjdę i zrezygnuje z tej karty. Tylko szkoda że pracownik nie mówi że taka karta wpływa na zdolność kredytową klienta. To jest naciąganie bo inaczej nie można tego nazwać. Zlikwidowałem konto bo już miałem dosyć tego nagabywania. Radzę omijać ten bank
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie klientów
  • ~Eeeeeee / 2022-10-29 20:14
    Ocena: 4.67 / 5
    Bank sobie chwalę. Nie wiem jak to będzie np przy kredycie ale na szczęście narazie go nie biorę. Sama aplikacja ok. Obsługa coraz gorszą mam wrażenie a tak poza tym to ok
  • ~Krystia / 2022-10-24 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa o ubezpieczenie do kredytu została odrzucona w aplikacji, udałam się do banku, a tam nie wiedzą jak mi pomóc i dlaczego umowa została odrzucona, nawet nie potrafią podpowiedzieć co może być przyczyną. Na infolinię nie da się dodzwonić. Żal
    Zaletybrak
    Wady-brak możliwości kontaktu z osobą kompetentną
    -nikt nie wie co jest źle
    -brak możliwości połączenia się przez infolinie, a w banku nic nie wiedzą
  • ~Dariusz / 2022-10-24 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    OSIEM LAT JESTEM Z TYM BANKIEM WCZEŚNIEJ EUROBANK KTÓRY DOWALAŁ SIĘ ŻE MAM ZAKOŃCZYĆ BUDOWĘ POMIMO ŻE TŁUMACZYŁEM ŻE NIE MOGĘ PONIEWAŻ MUSZĘ JESZCZE WYKONAĆ KILKA PRAC WYMAGAJĄCYCH KIEROWNIKA BUDOWY, NIESTETY NIE TRAFIAŁO RAZ W MIESIĄCU MONIT. ZMIENILI NA MILLENIUM NIE MA MONITÓW ALE JAK WKOŃCU CHCIAŁEM SKOŻYSTAĆ Z KREDYTU ODNAWIALNEGO TO USŁYSZAŁEM "NIE" POMIMO IŻ WIELOKROTNIE MI TO PROPONOWANO. NAZWA SIĘ ZMIENIŁA ALE LUDZIE NIE NIESTETY, JESZCZE DWA LATA MUSZĘ SIĘ Z NIMI MĘCZYĆ.
    ZaletyŻADNA
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
  • ~Wiki2098 / 2022-10-24 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!!
    Podpisanie wniosku o oprocentowanie stałe - marzec, w maju telefon, że coś się źle wydrukowało i musimy podjechać raz jeszcze.
    W czerwcu wreszcie informacja, ze możemy podpisać aneks.
    Mamy październik - nasz aneks podobno dalej w kolejce do wprowadzenia, a cza oczekiwania na ta chwile 100 dni roboczych!!!!!!
    Szkoda, że nie 1000...
    ZaletyBrak
    WadyZero konkretnej informacji
    Przedłużanie oczywistej rzeczy w nieskończoność
  • ~Wkurzona / 2022-10-21 21:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu. Pierwsza rzecz to przelewy- nie dochodzą na czas co mnie bardzo denerwuje!! Za każdym razem jak mam otrzymać przelew zlecony nawet i dzień wcześniej nigdy go nie ma na drugi dzień dodam że wcześniej nie było z tym problemu teraz nagle trzeba dwa dni czekać.
    Druga sprawa opłatą za prowadzenie kąta. Przy zakładaniu konta wynosiła 7zl nagle po 3 miesiącach z 7 zrobiło się ponad 40zl!!! Pracownicy banku twierdza zw zgodziłam się na jakieś dodatkowe ubezpieczenia i podpisałam to . W domu przeglądałam dokumenty i nic takiego nie podpisywałam stwierdzili ze zgubiłam widocznie kartkę. Oni niby też nie mogą mi tego pokazać bo jest w archiwum itd. Kłamcy i oszusty!0 nie polecam tego banku!
  • ~reev / 2022-10-21 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jest kompletnie nieudolny. Na wniosek z kwietnia w placówce w banku o zmianę oprocentowania zmiennego kredytu do stałe nadal nie dali rady obsłużyć. Zero kontaktu, a na reklamacje ciągle odpowiadają tak samo dodając kolejne dni na rozpatrzenie spawy. Obecnie mija 7 miesięcy i jeszcze tego nie zrobili. Skoro tak prosta operacja zajmuje im tyle czasu, to może wyobrazić sobie co tam się dzieje.
    Wakacje kredytowe również nie wchodzą do harmonogramu i każdą czekać.
    DRAMAT OBSŁUGOWY I KOMPLETNE IGNOROWANIE KLIENTÓW.
    Zaletyaplikacja działa
    Wadyobsługa bezpośrednia i internetowa
  • ~Tomasz / 2022-10-12 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejski Bank otworzyłem konto oszczędnościowe na 60dni, po dwudziestu dniach bank zamknął konto nie informując mnie i przelali środki na konto techniczne które nie generowało żadnej korzyści. Po 22 dniach dostałem informację że konto jest zamknięte. Strata za 22 dni 700zł!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1531
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 837
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4587
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3922
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971