Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 982 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Homelander / 2022-12-03 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamiast weekendu za miastem polecam spędzic go w oddziale Millenium w Galerii Bronowice w Krakowie. Panowie tutaj się nie spieszą i można posiedzieć 3 godziny w miłej atmosferze, jeśli chcemy to ten czas może umilić nam muzyka z infolinii, gdzie najpewniej i tak nie dodzwonimy się zanim zostaniemy obsłużeni.
    Aplikacja mobilna 0/10
    Aplikacja internetowa 0/10
    Obsługa 0/10
    Ilość wiecznych problemów 10/10
    Jeśli lubimy emocje i adrenalinę to polecam
  • ~Zawiedziony klient / 2022-12-02 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oszukuje na każdym kroku.Bank nie przestrzega prawa w kwestii zwrotu pieniędzy w razie kradzieży z konta nie oddaje na następny dzień.
    WadyNieprzejrzyste umowy kredytowe
  • ~Tyna / 2022-12-01 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ten bank pod każdym możliwym względem.
    ZaletyNie posiadają
    WadyBardzo bardzo dużo
  • ~Dominik / 2022-11-30 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pieniądze wpłynęły na konto hipoteczne 24.11.2022, a bank od tygodnia nie może zamknąć kredytu mając ponad 300tys na koncie. Ten złodziejski bank czeka do ostatniego dnia by za moje pieniądze jeszcze sobie dorobić. Sprawę zgłaszam do UOKiK, i KNF, bo to jest niedopuszczalne.
  • ~Elżbieta / 2022-11-29 20:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam
    Jestem zadowolona
    Miła obsługa i rzetelne załatwienie sprawy
    Polecam bank Milenium Gliwice sikornik
    Pozdrowienia dla p. Moniki
  • ~Marcin / 2022-11-29 10:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony z usług Banku Millennium.
    Bardzo dobra obsługa klienta, bez zbędnego czekania na załatwienie sprawy doradztwo finansowe na najwyższym poziomie, dobre oferty kredytów polecam.
    ZaletyObsługa klienta, kontakt
    Wadybrak
  • ~Hwdm / 2022-11-28 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to katastrofa trzeba słuchać milion opcji a i tak nie dodzwonisz się do konsultanta.
  • ~Kicia / 2022-11-28 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie polecam tego banku kilka lat jestem z nim związana i jestem wręcz wkurzona ponieważ miałam u nich kredyt spóźniłam się z rata a ci mnie windykacja i telefonami straszą chamy jedne .... niech straszą to sobie rozmowę nagram są na to paragrafy z tego co wiem....
    ZaletyŻadne
    WadyChamstwo i niekompetencja
  • ~Anonim / 2022-11-28 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank.Zlodzieje ukradli mi kasę.Nie mam za co żyć.Nie chcą mi oddać kasy.Brak zabezpieczeń.Oszusci i złodzieje.Obsluga klienta nie umie odpowiadać na pytania. Pracownicy banku nadają się do polerwoania u mnie podłóg.Obrażają ludzi.Takie chamy i prostaki. NIE UMIEJA ROZMAWIAC Z klientami.
    ZaletyZero
    WadyBrak kompetencji u pracowników banku.Nie chcą podać telefonu do dyrektora.
    Brak zabezpieczeń
    Kłamią w żywe oczy.
    Złodzieje.
    Oszukują klientów.
  • ~oszukany / 2022-11-25 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed tym bankiem !!!, błednie przez prawie rok pobierali mi ratę kredytu, a w odp. na reklamację, poradzili mi, że mam sobie obliczyć szkodę i iść z tym do sądu. Tak więc okradną was i nikt im nic nie zrobi....
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
  • ~kasia / 2022-11-23 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie potrafią pilnować pieniędzy a to jest ich jedyna rola. W ciągu roku na 2 kontach bliskich mi osób doszło do kradzieży. Oczywiście bank nie oddaje pieniędzy. (W jednym wypadku się udalo ale trzeba im było z gardeł wyciągnąć)
    Zaletybrak
    Wady-niekompetentny personel
    -nie potrafią zrobic jedynej rzeczy za którą są odpowiedzialni
    -nie oddają pieniędzy
  • ~Dorota / 2022-11-18 12:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Syn posiadał konto w tym banku. Po tragicznej śmierci syna usiłuję zamknąć konto i załatwić niezbędne formalności. Niestety, od trzech miesięcy Bank mnie zwodzi- pracownik co kilka dni prosi o donoszenie dokumentów (komplet już dostarczyłam- 07-09-2022),twierdząc,że takie wymagania stawia centrala. Cała procedura miała trwać 30 dni. Nie jest to bank, który poleciła bym znajomym po moich doświadczeniach
  • ~rekuc / 2022-11-15 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    24.10 zgłosiłem uszkodzenie karty płatniczej. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem nowej. Nikt z oddziału Czeladz Będzińska nie wie co dalej. Kontaktu z bankiem nie można nawiązć NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja
  • ~BylyKlientMillenium / 2022-11-11 08:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Przychodzę do oddziału Millenium we Władysławowie (woj. pomorskie) i mówię, że chciałbym założyć lokatę - otrzymuję odpowiedź, że z tego rachunku który mam (było to konto przeniesione z Euro banku po połączeniu Eurobanku z Millenium) jest to nie możliwe i ewentualnie mogę zamienić ten rachunek na płatne "Konto 360". Podziękowałem.
    Ponieważ jednak oddział we Władysławowie nie raz wprowadził już w błąd mnie i inne znajome mi osoby postanowiłem spróbować w oddziale w Pucku.
    Tutaj z kolei usłyszałem, że nie ma problemu żeby z tego konta które mam założyć lokatę - ale niestety lokata, która mnie interesowała (Horyzont Zysku) jest dostępna tylko przez internet. Na moje sugestie, że nigdy tak nie było a zakładałem tą lokatę kilka razy na przestrzeni ostatnich lat usłyszałem, że "teraz się zmieniło, od września chyba".
    Wobec powyższego poprosiłem o zamknięcie konta i zakończyłem moją przygodę z bankiem Millenium. Po wyjściu z oddziału sprawdziłem jeszcze raz ofertę "Horyzont Zysku" - na stronie Millenium widniało : "lokatę założysz w aplikacji, w millenet lub w oddziale".
    Są jakieś granice niekompetencji - to co się odwala w tych dwóch oddziałach zakrawa na sekwencję z filmu Stanisława Barei.
    Ja do tego banku nie wrócę już nigdy i będę odradzał każdemu.
    ZaletyBlisko, ale co z tego skoro "nic się nie da"
    WadyObsługa to ludzie z przypadku, bez wiedzy o finansach i bez wiedzy o ofercie banku. Człowiek czuje się jakby przyszedł do McDonalds a nie do banku.
  • ~Ku / 2022-11-11 01:07
    Ocena: 2.33 / 5
    1h czekania w placówce blues citi w kolejce. Następnie w dniu wypłaty kredytu hipotecznego kontaktują się, że nie mają dokumentów, które dostali. Tragedia.
    WadyBrak kompetencji pracowników.
  • ~Katarzyna L / 2022-11-10 13:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Widze, ze nie tylko ja i moja rodzina mamy klopot z wyplaceniem pieniedzy po zmarlym czlonku rodziny. Pani Dominika z placowki w Galerii Lodzkiej w Lodzi wydawala sie wrecz obrazona, ze musi zalatwiac nasza sprawe. Zupelny brak wiedzy dotyczacej procesu - zostalysmy upewnione, ze pieniadze zostana wyplacone w ciagu 10 dni roboczych, po 12stu dniach, przy zupelnym bvraku kontaktu ze strony banku musialysmy sie znow udac do placowki po to, by uslyszec, ze brakuje im aktu poswiadczenia dziedziczenia, ktory to akt zostal przedstawiony pracownicy banku przy pierwszej wizycie. Zalatwianie tego typu spraw po smierci bliskiej osoby jest samo w subie niesamowicie trudne i nieprzyjemne, a pracownicy banku Milenium, ktorzy wykazuja sie niczym poza kompletnym brakiem wiedzy i empatii na pewno tego procesu nie ulatwiaja.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak wiedzy i kompetencji, wrogie nastawienie do klienta, fatalna obsluga
  • ~kATARZYNA / 2022-11-10 09:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferty dla pozyskania nowych klientów szybko sprawnie i w miarę zrozumiale. Odzyskanie po śmierci członka rodziny funduszy wręcz niemozliwe. Panie bardzo długo, bardzo niejaśnie mówią co dalej .przy czym przy 4 krotnej wizycie i kolejkach po 1,5 god cieszą sie ,że nie mam dokumentu którego przedstawiłam juz 3 krotnie.!Nie polecam.Najgorszy bank jaki znam,żeby nie było że jestem jednostronna to w żuławskim i bs bez problemów załatwiono naszą sprawę. Mało tego pełnomocnictwo od notariusza w Milenium podobno sie nie liczy. Zart ? Nie polecam nikomu .
    Zaletyżadnych
    Wadyopieszałość , naciąganie na koszta przy kolejnych bezowocnych wizyt ,nieakceptowanie pełnomocnictwa od notariusza,
  • ~maciek / 2022-11-07 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby proces rezygnacji z konta a w szczególności z kart kredytowych. Brak przejrzystości w składanych wnioskach - widoczne tylko dla pracowników infolinii.
    Zaletyjak działa jest ok
    Wadyutrudniony proces rezygnacji z konta
  • ~Ireneusz / 2022-11-03 16:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja mam bardzo dobre doświadczenia z bankiem Millennium.
    Obsługa bardzo miłą i kompetentna.
    Wszystko jest jasne i wyjaśnione,
    Korzystam z usług w Warszawie na ul.Łukowskiej 16
    ZaletyTo co bank powinien zaproponować klientowi-dobra i miła obsługa
  • ~And / 2022-10-31 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jakiego doświadczyłem. 55 min czekania w kolejce przy 70% stuffu i będąc pierwszym w kolejce. Nieuprzejmosc, ignorancją. Oddział w Blue City

    Przyszedłem otworzyć subkonta a w efekcie tej ignorancji zamykam tutaj wszystko.
    Ludzi, omijajcie ten bank z daleka.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 940
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024