21.09 korzystałem wpłatomatu w Redzie.Automat wziął wpłate i sie zawiesił, dostałem potwiedzenie wpłaty depozytu które sie nie zgadza z wpłaconą kwotą. Po złozeniu reklamacji dowiedziałem sie ze rozpatrzenie reklamacji trwa 21 dni roboczych.Żenada.Czekam na odszkodowanie i zwrot całości wpłaty bo to były pieniądze na opłacenie terminowych rachunków
ZaletyBrak
WadySa
~Bartek / 2024-10-01 07:05
Ocena: 1.33 / 5
Konto załozone w sierpniu 2024.Mimo spełnienia waunkow promocji-wpływy 2 tys zł i platnosci kartą na ponad 500 zl, bank do dziś nie wypłacił premii za załozenie konta. Czas sie pożegnać i przejsc do konkurencji która jest solidna i wiarygodna
ZaletyBrak
WadyJak wyzej
~Bartosz / 2022-02-26 14:30
Ocena: 1.33 / 5
Najgorszy bank jaki można spotkać na swojej drodze. Wyprowadzono mi z konta blisko 700 000 zł!!! Sprawa zgłoszona na policji i w prokuraturze plus sprawa w sądzie. Uważajcie na ten bank i zgłaszajcie wszelkie oszustwa na policję. Nie może pracownik banku dotykać czyiś pieniędzy.
ZaletyBRAK
WadyNajgorsza obsługa, niekompetentni oraz niemili pracownicy.
~Bledar / 2023-11-13 13:23
Ocena: 1.33 / 5
złodzieje i szacunek do ludzi 0. dla nich każda okazja jest dobra, żeby ukraść ludziom pieniądze.Gdybym mógł wrócić, nie brałbym od nich kredytu hipotecznego, oszukają nawet na ubezpieczeniu domu
~Bold / 2020-11-21 14:09
Ocena: 1.33 / 5
Funkcjonownie tego banku to jakiś słaby żart. Jestem z poza Koszalina i najbliższy oddział obsługujący kredyty hipoteczne jest właśnie w Koszalinie. Cokolwiek chciałbym załatwić związanego z kredytem hipotecznym to muszę jechać do Koszalina. W dobie "pandemii" bank zamiast zrobić wszystko żeby załatwić sprawy online to robi w drugą stronę skracając godziny pracy nie udostępniając możliwości załatwienia formalności online. Do tego bardzo ciężko jest bankowi udostępnić jakiegokolwiek numeru telefonu do konkretnego oddziału w Koszalinie, trzeba dzwonić na tą idiotyczną infolinie na której się dowiaduje że numeru do oddziału nie ma. Tym samym przyjeżdżam do oddziału wcześniej zwalniając się z pracy i całuję klamkę bo w tych i tych dniach oddział jest zamknięty. Kretyński bank!!!!!
ZaletyŻadnych
WadyWyżej wymienione
~Daro5 / 2023-11-02 19:27
Ocena: 1.33 / 5
W nazwie Bank a gotówki w kasie brak. Oddziały bezgotówkowe to porażka
ZaletyOd kilku lat luz nie widzę zalet tego banku
WadyOddziały bezgotówkowe
~Dominik / 2021-12-22 17:18
Ocena: 1.33 / 5
Bank do obcokrajowców szczególnie dla Ukraińców ilość nie jakość szczególnie nawet obsługa nie zna języka ukraińskiego coś się każdy stara ale jak bym chciał na migi to umiał bym nawet arabski..
ZaletyNie ma
WadyPełno niedociągnięć w obsłudze kienta
~Don Arturro / 2020-05-26 15:52
Ocena: 1.33 / 5
Z Bankiem jestem związany od 2006 roku. Wówczas wszelkiego rodzaju formalności załatwiało się "od ręki".
Od 2 lat obserwuję niestety szybką postępującą degradację całego ich systemu: brak rzetelnej kadry na infolinii, niesłusznie naliczane kary, pomyłki ludzi pracujących w palcówkach oraz brak elementarnej wiedzy z zakresu bankowości. No i ostatnio dochodzą ciągłe problemy z logowaniem. OBRZYDLIWOŚĆ ODRADZAM ZAKŁADANIE KONTA !!!!!!!
Zaletybrak
Wadymnóstwo
~Ergo / 2021-07-13 13:53
Ocena: 1.33 / 5
Miałam konto w Eurobanku który przejął Millennium...przy zwykłym użytkowaniu typu płatność kartą nie ma problemu. Jeśli natomiast masz zajęcie komornicze o którym nie wiesz to bank zablokuje środki powiadomi tylko i wyłącznie poprzez pocztę w koncie bez żadnej widocznej wiadomości, bez innych kanałów typu SMS czy email..blokuja i przekazują już w 7 dni do organu egzekucyjnego.zenada na tle innych banków wypada to słabo, nie poleca już nikomu tego banku.
ZaletyBrak
WadyW sprawach trudnych nie ida w stronę klienta,nie pomoga!! Brak ważnych informacji !!
~esta / 2023-02-21 23:59
Ocena: 1.33 / 5
I have been a customer of this bank since they just started operating, It used to be one of the best but now is total garbage. Apart of sluggish in processing complaints, their customer service so many of them have no idea what they are doing. I have been talking to more than 5 CS for over 1,5 months and so far NOTHING.
just want to let you know:
1) if you are calling their helpline, make sure to put on a loudspeaker and you make your own recording (just in case), because one idiot, I mean, I'm sorry 1 CS with a lack of knowledge is enough to ruin your financial planning.
2) If you have a credit card with Bank Millennium, make sure in the attachment under your credit card, if there is extra ANNEX to sign or not, because one day they may casually tell you ...
"OH, YOU REQUESTED VIA HELPLINE NOT TO RENEW THE CREDIT CARD ONCE IT'SEXPIRED"
Now you have to pay the unpaid bill in 14 days.
ZaletyNone now
Wadytoo many to write, generally very BAD
~Ewa / 2022-06-21 00:14
Ocena: 1.33 / 5
Gdyby nie kredyt hipoteczny to dawno bym z niego uciekła,jest najgorszym bankiem z jakim miałam do czynienia. Najgorsza jest obsługa po prostu porażka
ZaletyNie ma
WadyPełno
~Ewa / 2024-01-22 13:40
Ocena: 1.33 / 5
Kredyt ratalny w Millennium Bank to jakiś koszmar. W celu wcześniejszej całkowitej spłaty kredytu zalogowałam się do "konta technicznego", gdzie system wyświetlił kwotę do spłaty - zrobiłam przelew. Po zaksięgowaniu okazało się, że system wyświetlił kolejną kwotę do spłaty - zrobiłam przelew. Następnie okazało się, że to dalej nie całość - zrobiłam kolejny przelew już na 7 gr. Chcąc dowiedzieć się jak mogę w końcu zamknąć ten kredyt zadzwoniłam na infolinię. Pan poinformował mnie, że nie jest w stanie mi udzielić informacji skąd te kolejne kwoty do zapłaty oraz, że jak zapłacę te 7 gr to kredyt będzie spłacony. Jak będzie zwrot to pieniądze trafią na konto techniczne. By wypłacić te pieniądze należy udać się do placówki. Oczywiście nie ma żadnej opcji realizacji tego on-line jak się nie ma konta w tym banku. Osobiście odradzam współpracę z tym podmiotem.
ZaletyBRAK
WadyLogowanie, dostęp do danych kredytu, niepełne informacje, słaba obsługa infolinii.
~Iwona / 2020-11-03 19:54
Ocena: 1.33 / 5
Wciąż nękają telefonami i smsami wciskając co się da Zamykam konto i tyle a miało być tak fajnie
ZaletyFajne konto
WadyNatrętność telefoniczna
~Iza / 2020-02-05 11:48
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia, po przejęciu Eurobanku to kpina, spłacam kredyt hipoteczny 9 lat, nigdy nie było problemu, a tu od listopada wiecznie coś, nie widać wszystkich transakcji, historia jest nie pełna, naliczają opłaty nie wiadomo za co, na infolinii nikt nic nie wie, już nie wspomnę, że tam się dodzwonić to tragedia!!! NIGDY W ŻYCIU MILLENNIUM!!!
Zaletybrak
~Jk / 2022-03-10 07:46
Ocena: 1.33 / 5
Wplatomaty w Poznaniu notorycznie nie przyjmują gotówki albo są ciągle zepsute. Nieporozumienie. Szczególnie ten na Słowiańskiej, ale dotyczy to też innych w Poznaniu.
~Katarzyna L / 2022-11-10 13:41
Ocena: 1.33 / 5
Widze, ze nie tylko ja i moja rodzina mamy klopot z wyplaceniem pieniedzy po zmarlym czlonku rodziny. Pani Dominika z placowki w Galerii Lodzkiej w Lodzi wydawala sie wrecz obrazona, ze musi zalatwiac nasza sprawe. Zupelny brak wiedzy dotyczacej procesu - zostalysmy upewnione, ze pieniadze zostana wyplacone w ciagu 10 dni roboczych, po 12stu dniach, przy zupelnym bvraku kontaktu ze strony banku musialysmy sie znow udac do placowki po to, by uslyszec, ze brakuje im aktu poswiadczenia dziedziczenia, ktory to akt zostal przedstawiony pracownicy banku przy pierwszej wizycie. Zalatwianie tego typu spraw po smierci bliskiej osoby jest samo w subie niesamowicie trudne i nieprzyjemne, a pracownicy banku Milenium, ktorzy wykazuja sie niczym poza kompletnym brakiem wiedzy i empatii na pewno tego procesu nie ulatwiaja.
ZaletyZadnych
WadyBrak wiedzy i kompetencji, wrogie nastawienie do klienta, fatalna obsluga
~Klient / 2024-07-08 07:47
Ocena: 1.33 / 5
Po raz kolejny nie działa strona tzw. "banku millenium" i nie można korzystać z własnych pieniędzy. Jest to jak zwykle wina :przeglądarki,komputera,kosmitów tylko nie zaocznego buractwa z Millenium nie będącego w stanie zapanować nad sytuacją. Dzwoniąc na infolinię tego kuriozalnego tworu należy podać WSZYSTKIE hasła i zabezpieczenia bo inaczej nawet po godzinie się nie dodzwonimy. Co to ma być?????????
ZaletyBRAK
Wadyfatalna obsługa
~Klijent banku / 2020-04-19 09:24
Ocena: 1.33 / 5
W dobie kryzysu związanego z covid-19 bank zaproponował wakację od spłaty rat kredytu na trzy miesiące. Spłata kredytu wydłuża się o te trzy miesiące. Brzmi ok, tyle że odsetki narastają przez okres wakacji od spłaty i do ostatniej raty kredytu są doliczane wszystkie odsetki za te trzy miesiące. Jeżeli miałeś rate 1000zł to ostatnia rata wyniesie 3000zł. Gratuluje podejścia banku do dramatów ludzi i że jeszcze chcecie na tym zarabiać. Wstyd.
ZaletyMożliwość rezygnacji.
WadyBank millenium.
~Lolina / 2020-07-29 14:17
Ocena: 1.33 / 5
Bank ksieguje kiedy chce wczoraz zostały wysłane pieniadze z innego banku o godz. 13:00, a ja nadal jestem bez przelewu to jest śmieszne wręcz żałosne JAK WROCE DO PL TO ZMIENIAM BANK NIE POLECAM......
ZaletyBrak
WadyNic pozytywnego
~lukste / 2020-03-25 14:28
Ocena: 1.33 / 5
"Geniusze"...
Chce załatwić sprawę kredytu,ale nie pamiętam millekodu. Dzwonię więc na infolinie,żeby go uzyskać.
Ale kontakt z doradcą jest tylko po wpisaniu millekodu!
BRAWO!