Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sylwia / 2022-02-02 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego banku,od 2 miesięcy mają problem z wyjaśnieniem mojej sprawy.Odsyłają od Jasia do Stasia itd. Nie potrafią naprawić prostej usterki ,masakra.
  • ~Szymon / 2023-09-11 09:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie można wysłać pieniędzy na moje konto ani blikiem ani zwykłym przelewem. Tak jak państwo czekali 10 na wypłatę tak samo i ja z tą różnicą że ja jej nie dostałem (różne osoby próbowały mi wpłacić w tym mama i brat i nie mogli). Dzwoniłem na infolinię i jedyną odpowiedzią jaką dostałem to nie wiedzą co zrobić natomiast w placówce banku było jeszcze lepiej bo powiedzieli że nie wiedzą co zrobić i dodali że mogę zamknąć konto w banku i zmienić bank. Więc w dużym skrócie mówić bank i pomoc jest do puki nie pojawi się problem. (teraz tylko czekać na taką akcję jak w mbanku)
    ZaletyWszystko dobrze do puki nie pojawi się problem
    WadyNiekompetentny personel
    Brak pomocy ze strony placówki jak i infolini
    Brak zaangażowania w rozwiązaniu problemu
  • ~Tomashek / 2023-04-11 01:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Za próbę znalezienia placówki Millennium Bank przez telefon zapłaciłem 13,50 zł.
    Takiego dziadowania nie spodziewałem się w dzisiejszych czasach. A już na pewno nie od "porządnego" banku...!!!...
  • ~Tomasz / 2020-01-19 13:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo słaby bank. System nie sumuje kwoty wydanej kartą w danym okresie a dzwoniąc na infolinię Pani konsultantka proponuje mi abym w XXI policzył na kalkulatorku każdą kwot dodając do siebie. Bank żyje czasami jeszcze kartki i długopisa. Bardzo kiepska obsługa i wieczne oczekiwanie na infolinii
    ZaletyBrak
    WadyZacofany i kiepski
  • ~Tomasz / 2022-02-24 16:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Bankomaty non stop nieczynne. Bank odmawia wyplaty gotowki, jest nieprzychylny klientowi. Dotyczy placowki na os teatralnym w Krakowie
    ZaletyBrak
    WadyCalosc
  • ~Tomek / 2020-11-23 21:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Do tej pory byłem zadowolony z usług banku Millenium. Nie odbiegała od innych porównywalnych banków, ale dość sprawna obsługa mobilna i dostępność transakcji telefonem, blik, przelewy natychmiastowe itp. oraz miła obsługa w oddziałach były tym, za co chwaliłem ten bank. Niestety do czasu, gdy zgubili 9 tysięcy złotych, które wpłacałem na konto. Dokonałem wpłaty we wpłatomacie banku Millenium i transakcja się zawiesiła. Otrzymałem powiadomienie w aplikacji mobilnej o tym, że wpłynęły środki, ale na koncie tych środków nie było. Złożyłem reklamację na infolinii. Minęły 3 dni. Na koncie nadal nie ma 9 tysięcy złotych. Nikt nie raczył zadzwonić, napisać, wyjaśnić i przeprosić ani powiedzieć co się dzieje z moją reklamacją. Sam telefonuję na infolinię, jadę do oddziału banku i pytam się, co dalej. Otrzymuję informację, że faktycznie jest to błąd banku. Pieniądze zostaną mi zwrócone, ale nikt nie wie kiedy. Nikt nie przeprasza i nie potrafi powiedzieć kiedy zostanie rozpatrzona moja reklamacja i otrzymam pieniądze. Natomiast w ciągu tych 3 dni zamiast informacji o tym, co się dzieje z moją reklamacją i kiedy bank naprawi swój błąd i zwróci mi pieniądze otrzymałem już cztery reklamy zachęcające do założenia konta firmowego, polecania konta innym i zaciągnięcia kredytu. Żenująco niska jakość obsługi. Kompletny brak zaufania do banku. Chyba pora na zmianę banku.
    ZaletyDuża dostępność usług online i w bankowości mobilnej.
    Wadynieprofesjonalna obsługa klienta. Brak komunikacji. Natłok reklam i niepotrzebnych ofert. Brak zaufania do banku, który ma awaryjny system (zawiesza się i powoduje zagubienie transakcji). Beznadziejny system reklamacji. Brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej.
  • ~Zadora / 2021-11-16 15:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziadostwo do entej potęgi. Infolinia to pomyłka. Na rozmową czeka się długo, a potem konsultantka odpowiada, że nic nie wie. Jedno trzeba przyznać. Załatwianie absurdalnie drogich rat trwa 4 minuty.
    WadyDużo
  • ~zawiedziony / 2023-02-12 13:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem klientem tego banku praktycznie od jego założenia. jednak w ciągu kilkunastu lat istnienia bardzo wiele się zmieniło.
    Bank nie jest już przyjazny dla klientów. Krótkie godziny otwarcia, horrendalne opłaty i prowizje.
    Na szczęście udało mi się i to jeszcze z niemałym problemem zamknąć konto firmowe oraz osobiste.
    Nie chcę już nigdy więcej słyszeć o tym banku.
    Zaletybrak
    Wadywysokie opłaty
    wysokie prowizje
    usługi na niskim poziomie
  • ~Zażenowany / 2020-03-05 17:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank to KATASTROFA !!!! Dodzwonienie na infolinię graniczy z cudem, być może jest tyle reklamacji że wszystkie linie są bez przerwy zajęte. Opłata za prowadzenie rachunku 12 zł. i kasują mimo że płaci się blikiem, robi przelewy i otrzymuje. To FARSA !!! ODRADZAM i namawiam do rezygnacji z ich usług !!!
  • ~Zdruzgotana polska rzeczywistoscia / 2022-12-27 23:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Od godziny probuje dodzwonic sie do pakiet pomocny Millenium Bank by skorzystac z ubezpieczenia i tego co oferuja. Troche sie czeka az odbiora I wysla lekarza czy inne co maja w ofercie 24/7 .
  • ~patryk / 2022-02-16 01:17
    Ocena: 1.50 / 5

    Od poniedziałku we Wrocławiu nie działa żaden bankomat i wpłatomat tego banku, dla mnie to jest szok i sprawa powinna trafić do prokuratury Jest już środa 2 w nocy i nic nie działa, mam pilna sprawę , nie mogę wpłacić gotówki w całym mieście.
    Skandal , zamykam konta w tym burdelu.
  • ~Paulina / 2022-03-22 10:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam banku Millennium, jestem stala klientka banku Millennium od 18 roku zycia, przez ponad 7 lat nie zmienialam banku, skorzystalam z oferty Millennium limitu w koncie przez pierwsze 2 lata super, niski procent, raz dostalam oferte przedluzenia limitu za darmo i w tamtym roku splacilam limit 80% zaleglosci gotowka i za odnowienie limitu w kolejnym roku nie pobierano oplat, niestety w tym roku przeszli samych siebie, za niska kwote limitu w tym momencie pobieraja wielki procent oraz co miesieczne odsetki debetowe, bank Millennium takze nie posiada dobrych ofert kont osobistych dla klientow zagranicznych, jestem zmuszona po powrocie calkowicie zamknac konto i przeniesc sie do ING.
    Zaletybrak
    Wadywyoskie oprocentowanie kredytow, brak zniżek dla stałych klientow, niekorzystna oferta kont osobistych
  • ~. / 2022-07-30 12:01
    Ocena: 1.33 / 5
    jezeli chca sie Panswto denerwowac, to warto zalozyc
    stanowoczo odradzam instalowanie aplikcji mobilnej - w przypadku jakby sie telefon zalal np, nie zrobicie przelewu, bo i tak potrzebne potwierdzenie aplikacji do jakiej nie macie dostepu!!!! jedyna opcja jest wtedy isc do oddzialu, lub zcekac pol godziny na polaczenie (w tygodniu - przez weekend wogoe nie odbieraja, ale trzymaja na linii by pobrac nawet 40zl za polaczenie)
    bankowosc online jest tak zla, nieintuicyjna, infolinia nie odbiera nawet przez pol godziny, ze zdecyduje sie zamknac konto
    Zaletyfajne konto walutowo oszczednosciowe
    Wadynajgorszy support jaki widzialam, bardzo drogie uslugi w banku (przelew blyskawiczny w oddzale 30 zl)
  • ~12345 / 2019-11-22 20:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem byłym (na szczęście) klientem Banku Millenium. Miałem konto 360°. Powiem tak. Na początku fajne było, że za prowadzenie konta wpływały drobne kwoty, w końcu na tym to miało polegać. Zdawałem sobie sprawę, że nie ma nic za darmo i kiedyś np w razie rezygnacji mogą chcieć odzyskać część kwoty, w końcu to bank, a banki prowadzą raczej złodzieje xD, ale że aż tak i to jeszcze nękając?
    Przyszedłem po jakimś czasie złożyć wypowiedzenie umowy i zamknąć konto ponieważ PO PROSTU z niego nie korzystałem. TAK banku miałem inne konto i musicie to uszanować, bo takie moje prawo! Ale bank wykorzystał jakieś aneksy do umowy (których nie dostałem) i choć zgodnie z moją umową powinni naliczyć opłatę maks 30zł za rezygnację (co i tak jest CHORE), to ostatecznie straciłem na banku około 70zł przez ich banksterskie sztuczki.
    Do wad dodam, że fajna skądinad (niektore opcje jak np wykaz tego na co wydajemy hajs były spoko) aplikacja millenium akurat jak złożyłem rezygnację zaczęła się psuć, zawieszać, reinstalować, aktualizować- sic!
    Udało mi się pozbyć tego problemu, to pojawił się kolejny- nękanie ze strony banku. Zaczęli dzwonić, jak zacząłem blokować numery- to dzwonili z innych, jak w końcu powiedziałem kilku paniom że to podchodzi pod nękanie, bo po prostu chciałem zrezygnować z konta w banku to dopiero wtedy się odczepili.
    Szczerze wszystkim odradzam, obsługa była miła tylko do czasu aż nie chciałem zamknąć konta, potem nagle wrogość i nieprofesjonalizm ????‍♂️.
    ZaletyJakkolwiek to nie wyszło ale możliwość zamkniecia konta
    WadyWymienione w opinii
  • ~Adela / 2022-02-10 11:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Dotyczy banku Millennium w Toruniu Szosa Chełmińska. SKANDAL!!! BANK nieczynny od 02.02.2022 do 08.02.2022. W Internecie brak jakiekolwiek informacji. Na infolinii uzyskałem informację, że 8 lutego będzie już otwarty. Byłam 9 lutego kilka minut po 16! Bank zamknięty czynny do 16. Do tej pory był czynny zawsze do 17. CZY Toruń to wieś!!?? W Internecie informacja , czynny do 17. Na infolinii również. Dzisiaj idę kolejny 4 raz,by załatwić swoje sprawy. Obsługa niemrawa. Kolejki do kas. Czynna jedna. WSTYD!!
    ZaletyŻadnych zalet. Kilka lat temu lider w obsłudze klientów.
  • ~Agnieszka Pulawy / 2023-11-12 19:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Wyplacajac gotówkę w placówce w Puławach należy bardzo pilnować i dokładnie liczyć. Wypłacają mniej niz ma byc. Oszukują i kradną.
  • ~Andrzej / 2010-03-22 21:53
    Ocena: 1.33 / 5
    nowa bankowość internetowa jest inna, ale ... coś chyba im nie wyszło - jest jeszcze bardziej prymitywna niż poprzednia - czy oni w ogóle to testowali pod względem obsługi przez klienta ??? czy po prostu wgrali słabą wersję i nie ma odwrotu.
  • ~Andrzej / 2021-07-07 18:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank tragiczny, pobierają prowizje za przelewy między swoimi kontami prawie 8 zł, obsługa 15 minut czekania i konsultantka i tak nie ogarnia strony banku, katastrofa.
    ZaletyBrak
    WadyMultum
  • ~Artur / 2022-05-09 20:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Nic, dosłownie nic nie potrafią zrobić jak należy... Nawet poinformować klienta telefonicznie o czekającej do podpisania umowie... Wieczne błędy i problemy podczas prowadzenia kredytu i ciągłe wzywanie aby podpisać coś drugi raz bo wynikł jakiś problem... Dno i żenada... Przy pierwszej okazji zmieniam bank bo po roku współpracy z millenium to się już człowiekowi odechciewa... Zero profesjonalizmu ba wręcz na minusie...
    ZaletyCo proszę?????!
    WadyChyba wszystko...
  • ~arturrro80 / 2021-05-18 10:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo odradzam. Bank bardzo nie ludzki. Liczy się dla nich tylko pieniądz...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976