Najgorszy jaki do tej pory spotkałam. Nie polecam szerokim łukiem lepiej omijać ,sprawy spadkowe ciągna sie miesiącami ( 7 miesiecy i dalej nie skonczona :() nie kompetentni pracownicy nie mówiąc juz o kierownikach ,zwłaszcza w Nowym Dworze Gdańskim. Bank nie przyjmuje wytycznych od notariusza Rzeczypospolitej , żenada, jadę juz kolejny raz i musze nie z mojej winy płacic za podróż ,mam wrażenie że robia to celowo aby zniechęcić człowieka wiec z tego wynika ta opinia.
Zaletybrak
Wadybrak kompetencji zwłaszcza kierowników placówek
~Andrzej / 2023-03-11 13:58
Ocena: 4.67 / 5
Pierwszy raz skierowałem się do Banku Millenium - placówka w Sanoku. Spotkałem się z profesjonalnym podejściem do klienta. Mogę tylko pogratulować Bankowi takiej pracownicy jak Pani AGNIESZKA SAMBOROWSKA - rzeczowa, miła, cierpliwa i wyrozumiała.
Pozdrawiam serdecznie
~Julian M / 2023-03-10 15:20
Ocena: 4.33 / 5
W dniu 01.03. 2023 r. zakładałem konto w Banku Millennium w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 10, na miejscu zastałem miłą Panią Monikę Drelę , która poinformowała mnie o propozycjach lokat jakie w oferuję bank .
Pani Monika przedstawiła to w sposób tak przekonywujący i fachowy , że postanowiłem powierzyć swoje oszczędności w Banku Millennium pod okiem takich fachowców jak Pani Monika Drela.
Kierownictwu Placówki banku gratuluję profesjonalnego personelu i estetycznego wystroju placówki przyciągającego oko klienta , osobiście polecę innym członkom rodziny i zn.ajomym Bank Millennium i w/w placówkę z poważaniem Julian M
~MAREK / 2023-03-09 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Nikt nic nie wie, nikt nie może pomóc nawet jak chce, reklamacja trwa tygodniami, bank odcina klienta od pieniędzy z dnia na dzień bez powiadamiania pomimo ustawowego obowiązku - co gorsza sami nie wiedzą dla czego.
Bank omijać z daleka - byłem zadowolony do pierwszego problemu - od pory złożenia pierwszej reklamacji jestem olewany. Nigdy więcej millenium bank.
Zaletybrak
~Paweł / 2023-03-09 16:12
Ocena: 1.00 / 5
Brak przyzwoitości.
Kiedyś w kasie chciałem, wpłacić 1500 zł,
Pan z obsługi klienta, jakiż był uprzejmy, jaki życzliwy i jaki niestety fałszywy. Pan poprosił o dowód, sprawdził konto i mina mu się zmieniła, po czym przyjął gotówkę. Po wyjściu z banku, informacja na aplikację, 1500 mniej na twoim koncie -zajęcie komornicze. Mógł mi powiedzieć o zajęciu, prawo mu tego nie zabrania, zwykła przyzwoitości by tego wymagała. Ale ten bank gdzieś ma interes klienta. Jest więcej grzechów tego, tworu ale długo by pisać. Masz Pewne Jak W Banku? - No chyba nie milenium.
ZaletyBak
WadyNie godni zaufania
~MarcinHB / 2023-03-06 22:12
Ocena: 1.00 / 5
Chciwość przede wszystkim. Na każdym kroku. A jak trzeba obsłużyć klienta ze spółki z o.o. to zachowują się jakby mieli do czynienia conajmniej z trędowatym.
ZaletyBrak
WadyChciwość, chciwość, chciwość.
~Bp / 2023-03-06 09:30
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo fajny bank ale skoro w innym mogę dostać na start fajne promocje to ochodzę :).
ZaletyFajna aplikacja wszystko git
WadyNie dba o stałych klientów
~M / 2023-02-28 21:31
Ocena: 1.00 / 5
Analityk kredytowy miał oddzwonić w ciągu 24h, nigdy nie zadzwonił
ZaletyBrak
WadyZła obsługa
~Niko / 2023-02-25 14:38
Ocena: 1.67 / 5
Najgorszy bank jaki w życiu miałam oszukują na każdym kroku i tak zakręca ze szkoda słów zamykam wszystko co mam na tym koncie i otwieram inne. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyWszystko jest nie tak tak beznadziejnego banku dawno nie widziałam
I have been a customer of this bank since they just started operating, It used to be one of the best but now is total garbage. Apart of sluggish in processing complaints, their customer service so many of them have no idea what they are doing. I have been talking to more than 5 CS for over 1,5 months and so far NOTHING.
just want to let you know:
1) if you are calling their helpline, make sure to put on a loudspeaker and you make your own recording (just in case), because one idiot, I mean, I'm sorry 1 CS with a lack of knowledge is enough to ruin your financial planning.
2) If you have a credit card with Bank Millennium, make sure in the attachment under your credit card, if there is extra ANNEX to sign or not, because one day they may casually tell you ...
"OH, YOU REQUESTED VIA HELPLINE NOT TO RENEW THE CREDIT CARD ONCE IT'SEXPIRED"
Now you have to pay the unpaid bill in 14 days.
ZaletyNone now
Wadytoo many to write, generally very BAD
~Magdalena / 2023-02-20 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Millennium Bank to najgorszy wybór dla przedsiębiorców.
Daję jedną gwiazdkę, ponieważ mniej nie można.
WadyBardzo drogo
W nieco trudniejszych sprawach (jak założenie karty EURO) odsyłają pomiędzy oddziałem a helpdeskiem, nikt nic nie wie.
~Łukasz / 2023-02-17 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank ever. Założyłem konto i ciężko pożałowałem. Obsługa niekompetentna do granic możliwości. Zwłaszcza w telefonicznym biurze obsługi. Gdybyście posadzili tam małpę, obsługa zyskałaby na profesjonalizmie!!! Nie powierzyłbym wam swoich pieniędzy, nawet gdybyście byli jedynym bankiem na świecie. Zabierzcie wyl się lepiej za tarcie chrzanu
ZaletyNie ma!!! Syf,gnój i sralnia
WadyLista jest długa
~Krzyś / 2023-02-16 16:45
Ocena: 1.00 / 5
Przy zmianie właściciela konta przy sp. Zo.o blokują konto na praktycznie 3 tygodnie bo takie mają procedury. Lipa straszna. Brak dbałości o klienta
WadySame
~Władysław / 2023-02-15 16:25
Ocena: 2.33 / 5
Bank który współdziała z oszustami zamiast dbać o interes klienta. Zrobią wszystko by oszukać kienta . usuną bariery
chroniące klienta np, limit dzienny transakcji, stworzą lipne dokumenty , by cię pogrązyć. Uwaga emeryci ten Bank
żeruje na tzw kredytach na klik, wystarczy ,że klikniesz i spłacasz niechciany kredyt.
Zaletybrak
Wadywspólpraca z oszustami
~Denys / 2023-02-13 22:25
Ocena: 1.00 / 5
bank potworów. uznany za podejrzany transfer p2p. nie żądał ode mnie żadnych dokumentów. po cichu wysłany do prokuratury. zablokowanie konta na pół roku. OK. prokurator wydaje postanowienie o zniesieniu blokady. i od 2 miesięcy ten nienormalny bank pisze - czekaj na odpowiedź. To niedopuszczalne, żebyśmy tak traktowali naszych klientów. takie banki należy zlikwidować. nie ma dla nich miejsca na rynku. złamał mi życie
Zaletyzaginiony
Wadykompletne lekceważenie klienta
~Megan / 2023-02-12 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Każdemu kto chciałby założyć konto lub wziąć kredyt w tym banku gorąco odradzam. Za wszystko pobierają horrendalne prowizje, na jakąkolwiek reklamacje, wniosek czeka się miesiącami na odpowiedź. Ponadto zabezpieczenia banku są na bardzo niskim poziomie- dwa razy zostałam okradziona, jeden raz została zeskanować moja karta bankomatową, drugi raz ktoś włamał się przez aplikacje na konto. Jeśli chodzi o wakacje kredytowe to również naliczają odsetki - mnie przy tacie 1600 zl naliczono 700 zł za miesiąc wakacji ( a miały być darmowe ale chyba nie w Millennium. Bardzo żałuję że wzięłam kredyt w tym banku. Wystrzegać ie się Millenium i omijajcie z daleka.
ZaletyBrak
~zawiedziony / 2023-02-12 13:26
Ocena: 1.00 / 5
Byłem klientem tego banku praktycznie od jego założenia. jednak w ciągu kilkunastu lat istnienia bardzo wiele się zmieniło.
Bank nie jest już przyjazny dla klientów. Krótkie godziny otwarcia, horrendalne opłaty i prowizje.
Na szczęście udało mi się i to jeszcze z niemałym problemem zamknąć konto firmowe oraz osobiste.
Nie chcę już nigdy więcej słyszeć o tym banku.
Zaletybrak
Wadywysokie opłaty
wygórowane prowizje
~zawiedziony / 2023-02-12 13:25
Ocena: 1.67 / 5
Byłem klientem tego banku praktycznie od jego założenia. jednak w ciągu kilkunastu lat istnienia bardzo wiele się zmieniło.
Bank nie jest już przyjazny dla klientów. Krótkie godziny otwarcia, horrendalne opłaty i prowizje.
Na szczęście udało mi się i to jeszcze z niemałym problemem zamknąć konto firmowe oraz osobiste.
Nie chcę już nigdy więcej słyszeć o tym banku.
Zaletybrak
Wadywysokie opłaty
wysokie prowizje
usługi na niskim poziomie
~SN / 2023-02-11 14:15
Ocena: 2.67 / 5
Bardzo byłam zadowolona z Eurobanku. Millenium po ich połączenie beznadziejnie wypada distałam kredyt 64 000 - miesięcznie spłacam (po podwyżkach stóp procentowych ) po 1000zł i przez 15 miesięcy spłaciłam 400 zł