Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mimbla / 2010-01-18 18:26
    Ocena: 1.67 / 5
    mimbla [...chello.pl]
    to się nazywa spryt- jak chcesz zamknąć u nich konto to zapominają zamknąć przypisanego do konta kredytu odnawialnego z którego przez miesiąc lecą zlecenia stałe o czym nic nie wiesz bo przecież zamknąłeś konto - po 2 mies okazuje się że płacisz odsetki karne i opłatę za prowadzenie rachunku po 2 miesiącach od napisania przeze mnie reklamacji dowiaduję się że napisałam ją na nieodpowiednim druku- nowy druk- kartka z tabelką w którą przekopiowałam tekst - jak nic sprawa do rzecznika spraw konsumenta
    Zaletyblisko do placówki
    Wadykontakt z pracownikami niekompetencja
    4lata
  • ~Natalia / 2020-04-24 07:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat, zlozony wniosek o kredyt hipoteczny jeszcze przed koronawirusem... wszystko bylo z mojej strony wporzadku, zdolnosc kredytowa, w przeszlosci wszystko splacane na czas, i operat byl ok,a bank odmowil i jeszcze nie raczyl powiedziec dlaczego... bo wirus?? Dramat.
  • ~Nick / 2021-01-20 21:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo uważać. Wpłacasz ok, wypłacasz, czekasz. Za nic mają regulaminowe (!) terminy. Powalczę o karne odsetki, ale szanse widzę nikłe
  • ~Niezadowolona klientka / 2022-09-26 21:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem banku od 4 lat. Na początku wszytko pięknie. Niestety od około 2 miesięcy koszmar. Brak osób kompetentnych, aby rozwiązać problem. Pracownicy banku kontaktują się za pomocą wewnętrznego systemu. Brak przepływu informacji, brak informacji z góry. Pieniędzy pobieraj i oddają albo pobierają i nie oddają i nikt nie potrafi wyjaśnić co dokładnie się dzieje.
    ZaletyNa chwile obecna brak.
  • ~Niezadowolony / 2021-10-07 16:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej Banku Millenium. Nie polecam nikomu. Bardzo ciężki kontakt, za każdym razem w placówce inny pracownik, brak opiekuna z którym można byłoby się skontaktować. Przez ich infolinię jic nie da rady załatwić. Obsługa kredytów hipotecznych TRAGICZNA! Analitycy skądś tam, nie czytają umów i podejmują decyzję opierając się chyba na własnych odczuciach albo nie wiem na czym. Odrzucają wnioski o transze nie czytając umowy kredytowej (kredyt na zakup działki i budowę), a oni piszą że inwestycja nie doinwestowana o 50tys, a z kapitału własnego wykonane kilka etapów do przodu (nie wliczyli kosztu kredytowania działki za 200tys). Później problem z przejściem na normalne raty (ciągną maksymalnie odsetki) wymagają zdjęć z wykończenia, gdze kredyt był tylko na budowę w stanie developerskim (nie czytają zakresu na jaki był udzielany kredyt) NIE POLECĘ NIKOMU TEGO BANKU!! Załatwienie czego kolwiek trwa miesiące i klient na tym tylko traci bo musi przez ten okres płacić dodatkowe ubezpieczenia spaca same odsetki a kapitał stoi bez zmian
    ZaletyBrak
  • ~Niko / 2023-02-25 14:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank jaki w życiu miałam oszukują na każdym kroku i tak zakręca ze szkoda słów zamykam wszystko co mam na tym koncie i otwieram inne. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest nie tak tak beznadziejnego banku dawno nie widziałam
  • ~Oburzona / 2024-09-10 22:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety, nie polecam tego Banku. Zleciłam telefonicznie odbiór gotówki podając nominały banknotów. Zlecenie przyjęto. Następnego dnia w placówce w Krakowie Nowej Hucie przy odbiorze okazało się, że dostałam pieniądze w innych nie zamawianych nominałach. Pani obsługująca mnie była niesympatyczna, stwierdziła, że ona nie drukuje pieniędzy. Odpowiadała na moje pytania z musu. Pani nie kompetentna, robiła łaskę, że mnie obsługuje. Pieniądze były tylko raz przeliczone maszynowo, nie ręcznie i na koniec musiałam prosić o jakąś kopertę, którą mi rzuciła na biurko. Żenada nie obsługa! Omijać z daleka!!!
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Oburzony klient / 2023-11-02 11:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Oddział w Gnieźnie. Pan bez pytania zaznacza zgody marketingowe i nawet nie przeprosi. Udostępnia dane tak po prostu. Proszę uważać!
  • ~Olga / 2022-03-15 18:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka, w każdym oddziale pracownik mówi co innego. Robią problemy na każdym kroku. Na byle zaświadczenie czeka się w nieskończoność. Bank nie ma od ręki potwierdzenia pełnomocnictwa swojego pracownika, każą na nie czekać podczas gdy w innych bankach jest to dostępne od ręki. Nie polecam.
    Zaletyłatwość nadpłacenia kredytu, pakiet pomocy różnych specjalistów
    WadyObsługa klienta, niekompetencja na każdym kroku)skąd Wy tych ludzi bierzecie?)rozbieżność w wiedzy pracowników, ponad godzina czekania na infolinii bez informacji, który jesteś w kolejce.
  • ~Oli / 2023-07-05 12:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra ! Dodzwonić się na infolinię z krótkim i prostym tematem graniczy z cudem. Millekod- nie każdy ma go przy sobie, odzyskiwanie, logowanie,nadawanie hasła, dramat! To wszystko trwa tydzień, a mogłoby trwać 3 minuty. Po pozyskaniu millekodu i wszystkich niezbędnych haseł, próby dodzwonienia się na infolinię potrafią trwać godzinę. Na prawdę rzadko pisze opinię, szczególnie te negatywne. Ale ile można :o
  • ~Piotr / 2021-04-14 13:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Kredyt hipoteczny aneks, przeciąganie w czasie, brak woli rozwiązania, brak kompetencji wśród pracowników banku. ciekawe ze aneks dotyczy zmniejszenia kwoty kredytu.
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta, kompetencje personelu.
  • ~PIS / 2021-02-15 14:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Bardzo zła obsługa oraz zero kompetencji.
    WadyDużo
  • ~Poszkodowany / 2022-09-05 13:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzwonię na infolinię, pani mówi jedno. Idę do placówki, a tam pan mówi co innego. Na czacie dostaję jeszcze inne informacje na temat tej samej sprawy. Bałagan i chaos, w którym nikt się nie odnajduje, nawet ludzie, którzy teoretycznie mają Ci pomóc i rozwiązać problem. Zaczęło się od tego, że bank wydał mi dokumenty do kredytu hipotecznego z błędnymi danymi. W związku z tym wpis do KW przedłużył się o około 6 miesięcy, a w tym czasie bank nadal pobierał opłatę za podwyższone ryzyko. Ewidentna wina banku, co zresztą pracownicy przyznają. Niestety pieniądze nie do odzyskania - skargi, reklamacje, odwołania... wszystko jak kulą w płot. Bank popełnia błędy i każe za nie płacić klientom! Odradzam Bank Millennium.
    ZaletySą placówki otwarte po godzinie 17 w tygodniu oraz w soboty
    WadyNiekompletni pracownicy, chaos i bałagan, ignorancja klienta.
  • ~Prawdziwa opinia / 2019-11-14 11:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Złodziejsja lichwa i nic więcej!!!! Jak można tak traktować byłych klientów eurobanku po tej zafajdanej fuzji???? Bedziedzie się za to w piekle smażyć!!!
    WadyLichwa!!!!!
  • ~Rafal / 2019-09-16 14:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Personalne dno. Personel leniwy . Czesto na 4 osoby tylko jedna bywa przy kasie
  • ~re / 2019-10-22 06:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank nie odpowiedział na dwa pisma dotyczące wydania dokumentów w spawie kredytu frankowego. Zlozona zostala reklamacja, minelo 30 dni i dalej Bank milczy.
  • ~Rod / 2019-11-05 17:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Ich infolinia 801 ceni się jak 0700, a że nikt zwykle nie odbiera to czeka was najdroższe słuchanie muzyczki w życiu.
  • ~Roma / 2020-04-21 15:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank dobrze wygląda w reklamach ale gdy bank ma coś oddać to na każdą odpowiedź mają niby 30 dni i je dokładnie wykorzystują,po pierwszych 30 dniach sprawa niby jest poważna i potrzeba następnych 30 dni.po 60 dniach napisali że kwotę zwrócą po 30 dniach czyli razem już 90 dni,a gdy po 60 dniach się spytałem dlaczego nie ma przelewu to znowu nadali jakiś swój numer i następne 30 dnipo 120 dniach znowu zaproponowali następne 30 dni,ale wysłałem moją sprawę do Rzecznika finansowego i jakoś dziwne w tym samym dniu pieniądze znalazły się na koncie.
    ZaletyŁadna reklama
    Wadyzłośliwa, nie douczona obsługa przynajmniej taki mają stosunek do klienta
  • ~RomanoVelSzafka / 2023-06-07 20:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Naciągacze i wieczne problemy. Nic dobrego w czasie rocznego korzystania z konta powiedzieć nie mogę. Obiecują złote góry twierdząc po czasie że żadne promocje nie istnieją. Totalna porażka.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyNiekompetentni pracownicy.
  • ~Sara / 2019-11-30 17:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Połknęli eurobank, gdzie była aplikacja mobilna bardzo dobra, ich to wielki bałagan, nie pokazuje stanu dokładnego konta głównego, a jakieś sumy, co do innych opcji domyślają się sam, przelew to porażka, uwaga: osoby które miały konto walutowe w eurobanku, tam były wypłaty i wpłaty za darmo, obecnie 9 zł wpłata w kasie, 1,5 euro połyka bank za płatność walutową, więc nie zdziwcie się gdy w Niemczech zapłacicie i zabraknie wam euro, jednym słowem milenium to porażka
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co milenium
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976