strona 16 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Martyna / 2022-08-24 20:50
pobieranie opłat bez poinformowania wcześniej za rozmowę z pracownikiem obsługi klienta -
-
~Marzz / 2022-09-09 11:50
Dramat , tam nie da się dodzwonić, 3x po 20 minut i nikt nie odbiera . Ładnie zarabiają na wykonanych do nich połączeniach ...Nie polecam ZaletybrakWadyBrak kontaktu -
~Matt / 2022-05-24 16:22
Obsługa w galerii krakowskiej (pawia 5 krakow) powinna zostać jak najszybciej zwolniona. Ich niekompetencja i wprowadzanie ludzi w błąd jest karygodne. Przychodzi się do banku, czeka się w kolejce przez 45 minut bo wszyscy siedzą sami w gabinetach albo rozmawiają o wycieczkach w wakacje a potem okazuje się ze Pani zapomniała powiedzieć ze do zamknięcia kredytu musza być dwoje właścicieli. W każdym innym banku można złożyć dyspozycje z poziomu aplikacji a tutaj trzeba osobiście. NIE POLECAM ZaletyBrakWadyObsługa w galerii krakowskiej (pawia 5 krakow) powinna zostać jak najszybciej zwolniona. Ich niekompetencja i wprowadzanie ludzi w błąd jest karygodne. Przychodzi się do banku, czeka się w kolejce przez 45 minut bo wszyscy siedzą sami w gabinetach albo rozmawiają o wycieczkach w wakacje a potem okazuje się ze Pani zapomniała powiedzieć ze do zamknięcia kredytu musza być dwoje właścicieli. W każdym innym banku można złożyć dyspozycje z poziomu aplikacji a tutaj trzeba osobiście. NIE POLECAM -
~mimbla / 2010-01-18 18:26
mimbla [...chello.pl]
to się nazywa spryt- jak chcesz zamknąć u nich konto to zapominają zamknąć przypisanego do konta kredytu odnawialnego z którego przez miesiąc lecą zlecenia stałe o czym nic nie wiesz bo przecież zamknąłeś konto - po 2 mies okazuje się że płacisz odsetki karne i opłatę za prowadzenie rachunku po 2 miesiącach od napisania przeze mnie reklamacji dowiaduję się że napisałam ją na nieodpowiednim druku- nowy druk- kartka z tabelką w którą przekopiowałam tekst - jak nic sprawa do rzecznika spraw konsumentaZaletyblisko do placówkiWadykontakt z pracownikami niekompetencja4lata -
~Natalia / 2020-04-24 07:04
Dramat, zlozony wniosek o kredyt hipoteczny jeszcze przed koronawirusem... wszystko bylo z mojej strony wporzadku, zdolnosc kredytowa, w przeszlosci wszystko splacane na czas, i operat byl ok,a bank odmowil i jeszcze nie raczyl powiedziec dlaczego... bo wirus?? Dramat. -
~Nick / 2021-01-20 21:32
Bardzo uważać. Wpłacasz ok, wypłacasz, czekasz. Za nic mają regulaminowe (!) terminy. Powalczę o karne odsetki, ale szanse widzę nikłe -
~Niezadowolona klientka / 2022-09-26 21:37
Jestem klientem banku od 4 lat. Na początku wszytko pięknie. Niestety od około 2 miesięcy koszmar. Brak osób kompetentnych, aby rozwiązać problem. Pracownicy banku kontaktują się za pomocą wewnętrznego systemu. Brak przepływu informacji, brak informacji z góry. Pieniędzy pobieraj i oddają albo pobierają i nie oddają i nikt nie potrafi wyjaśnić co dokładnie się dzieje. ZaletyNa chwile obecna brak. -
~Niezadowolony / 2021-10-07 16:45
Nigdy więcej Banku Millenium. Nie polecam nikomu. Bardzo ciężki kontakt, za każdym razem w placówce inny pracownik, brak opiekuna z którym można byłoby się skontaktować. Przez ich infolinię jic nie da rady załatwić. Obsługa kredytów hipotecznych TRAGICZNA! Analitycy skądś tam, nie czytają umów i podejmują decyzję opierając się chyba na własnych odczuciach albo nie wiem na czym. Odrzucają wnioski o transze nie czytając umowy kredytowej (kredyt na zakup działki i budowę), a oni piszą że inwestycja nie doinwestowana o 50tys, a z kapitału własnego wykonane kilka etapów do przodu (nie wliczyli kosztu kredytowania działki za 200tys). Później problem z przejściem na normalne raty (ciągną maksymalnie odsetki) wymagają zdjęć z wykończenia, gdze kredyt był tylko na budowę w stanie developerskim (nie czytają zakresu na jaki był udzielany kredyt) NIE POLECĘ NIKOMU TEGO BANKU!! Załatwienie czego kolwiek trwa miesiące i klient na tym tylko traci bo musi przez ten okres płacić dodatkowe ubezpieczenia spaca same odsetki a kapitał stoi bez zmian ZaletyBrak -
-
~Niko / 2023-02-25 14:38
Najgorszy bank jaki w życiu miałam oszukują na każdym kroku i tak zakręca ze szkoda słów zamykam wszystko co mam na tym koncie i otwieram inne. Nie polecam ZaletyBrakWadyWszystko jest nie tak tak beznadziejnego banku dawno nie widziałam -
~Oburzona / 2024-09-10 22:20
Niestety, nie polecam tego Banku. Zleciłam telefonicznie odbiór gotówki podając nominały banknotów. Zlecenie przyjęto. Następnego dnia w placówce w Krakowie Nowej Hucie przy odbiorze okazało się, że dostałam pieniądze w innych nie zamawianych nominałach. Pani obsługująca mnie była niesympatyczna, stwierdziła, że ona nie drukuje pieniędzy. Odpowiadała na moje pytania z musu. Pani nie kompetentna, robiła łaskę, że mnie obsługuje. Pieniądze były tylko raz przeliczone maszynowo, nie ręcznie i na koniec musiałam prosić o jakąś kopertę, którą mi rzuciła na biurko. Żenada nie obsługa! Omijać z daleka!!! ZaletyBrakWadyJak wyżej -
~Oburzony klient / 2023-11-02 11:43
Oddział w Gnieźnie. Pan bez pytania zaznacza zgody marketingowe i nawet nie przeprosi. Udostępnia dane tak po prostu. Proszę uważać! -
~Olga / 2022-03-15 18:02
Porażka, w każdym oddziale pracownik mówi co innego. Robią problemy na każdym kroku. Na byle zaświadczenie czeka się w nieskończoność. Bank nie ma od ręki potwierdzenia pełnomocnictwa swojego pracownika, każą na nie czekać podczas gdy w innych bankach jest to dostępne od ręki. Nie polecam. Zaletyłatwość nadpłacenia kredytu, pakiet pomocy różnych specjalistówWadyObsługa klienta, niekompetencja na każdym kroku)skąd Wy tych ludzi bierzecie?)rozbieżność w wiedzy pracowników, ponad godzina czekania na infolinii bez informacji, który jesteś w kolejce. -
~Oli / 2023-07-05 12:23
Masakra ! Dodzwonić się na infolinię z krótkim i prostym tematem graniczy z cudem. Millekod- nie każdy ma go przy sobie, odzyskiwanie, logowanie,nadawanie hasła, dramat! To wszystko trwa tydzień, a mogłoby trwać 3 minuty. Po pozyskaniu millekodu i wszystkich niezbędnych haseł, próby dodzwonienia się na infolinię potrafią trwać godzinę. Na prawdę rzadko pisze opinię, szczególnie te negatywne. Ale ile można :o -
~Piotr / 2021-04-14 13:03
Kredyt hipoteczny aneks, przeciąganie w czasie, brak woli rozwiązania, brak kompetencji wśród pracowników banku. ciekawe ze aneks dotyczy zmniejszenia kwoty kredytu. ZaletyBrakWadyPodejście do klienta, kompetencje personelu. -
~PIS / 2021-02-15 14:18
Nie polecam. Bardzo zła obsługa oraz zero kompetencji. WadyDużo -
~Poszkodowany / 2022-09-05 13:12
Dzwonię na infolinię, pani mówi jedno. Idę do placówki, a tam pan mówi co innego. Na czacie dostaję jeszcze inne informacje na temat tej samej sprawy. Bałagan i chaos, w którym nikt się nie odnajduje, nawet ludzie, którzy teoretycznie mają Ci pomóc i rozwiązać problem. Zaczęło się od tego, że bank wydał mi dokumenty do kredytu hipotecznego z błędnymi danymi. W związku z tym wpis do KW przedłużył się o około 6 miesięcy, a w tym czasie bank nadal pobierał opłatę za podwyższone ryzyko. Ewidentna wina banku, co zresztą pracownicy przyznają. Niestety pieniądze nie do odzyskania - skargi, reklamacje, odwołania... wszystko jak kulą w płot. Bank popełnia błędy i każe za nie płacić klientom! Odradzam Bank Millennium. ZaletySą placówki otwarte po godzinie 17 w tygodniu oraz w sobotyWadyNiekompletni pracownicy, chaos i bałagan, ignorancja klienta. -
-
~Prawdziwa opinia / 2019-11-14 11:11
Złodziejsja lichwa i nic więcej!!!! Jak można tak traktować byłych klientów eurobanku po tej zafajdanej fuzji???? Bedziedzie się za to w piekle smażyć!!! WadyLichwa!!!!! -
~Rafal / 2019-09-16 14:57
Personalne dno. Personel leniwy . Czesto na 4 osoby tylko jedna bywa przy kasie -
~re / 2019-10-22 06:48
Bank nie odpowiedział na dwa pisma dotyczące wydania dokumentów w spawie kredytu frankowego. Zlozona zostala reklamacja, minelo 30 dni i dalej Bank milczy. -
~Rod / 2019-11-05 17:29
Ich infolinia 801 ceni się jak 0700, a że nikt zwykle nie odbiera to czeka was najdroższe słuchanie muzyczki w życiu.
strona 16 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »