strona 16 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2019-10-23 07:56
Ostrzeżenie!!! Kto ma konto w Euro Banku/ proszę sprawdźcie czy macie dostęp do swojego konta i pieniędzy. Od godziny 8/30 dzisiaj (22-10-2019)nie mogę dostać się do Euro Banku ani drogą elektroniczną , ani mobilną, ani infolinią ani w placówce stacjonarnej banku. Ciągle są podawane sprzeczne informacje . Jest godzina 13 ta( 5 i pół godziny od zgłoszenia) i brak reakcji ze strony banku Euro . Jak można ufać takiemu bankowi?? Co by było gdyby pieniądze były potrzebne w podróży lub przy zdarzeniu losowym. Totalne lekceważenie Będę nadal relacjonował w różnych mediach społecznościowych rozwój sytuacji. Będzie problem jeżeli takie nawyki obsługi będą przeniesione do Banku Millenium Godzina 18 ta (czyli 9 godzin od zgłoszenia problemu. Brak dostępu do środków- zero reakcji 22-10-2019 Euro Bank nie zrobił NIC żeby uruchomić dostęp do konta.
Bądż czujny gdy założysz konto w EuroBank/Millenium Dziś jest 23-10-2019( 24 godziny od zauważenia problemów z kontem i nadal nie mam dostępu do konta w Euro Bank/ Millenium W nocy otrzymałem odpowiedź od pana Damiana W. abym skontaktował się z infolinią. Właśnie dzwoniłem. Powiedziała pani że nic nie wie czemu nastąpił problem. Zgłosi do działu IT.. Termin odblokowania konta nieznany- mają czas. . Czyli nadal nic nie można załatwić ani w placówce ani na infolinia. Każdy odbija piłeczkę i udaje że się nic nie stało. Kto inny się tym zajmie . Nadal zwodzenie i przesyłanie dalej. Tak się dba o klientów w Euro/Millenium. Szukasz problemów zanieś tam pieniądze. Krzysztof Wojtczyk Kalisz
-
-
~LIDA / 2022-07-07 13:39
Najgorszy bank ze względu na tragiczną obsługę. Już 6 raz składam udokumentowanie remontu ze środków z kredytu. Za każdym razem coś jest nie tak. Za każdym razem mówią coś innego. Raz zdjęcia źle a kosztorys zamienny dobrze. Następnym razem zdjęcia ok, kosztorys źle. Raz każą w dwóch kolumnach uzupełniać a raz w jednej. I każą jeździć do siebie, bo na miejscu ma być uzupełniane, bo oboje braliśmy kredyt, i razem z mężem musimy brać wolne w pracy już 6raz. TRAGEDIA ZaletybrakWadytragiczna obsługa, niedouczeni pracownicy, niemili, -
~Maciej W / 2021-03-30 20:47
Ciągłę zmiany na gorsze, włączanie usług bez zgody klienta, brak ankiet potwierdzajacych czy wszystkie zmiany są korzystne dla klientów. Tragedia. Zaletyjest niby bankiemWadytragiczne podejście do klienta, uix i interfejs nie istnieją tam. -
~Magda / 2023-07-24 17:08
Pomagam rodzicom prowadzic rachunki, zmrozilo mnie jak zobaczylam, miesięczną opłatę 70zl za prowadzenie konta! To rozbój w biały dzień!!! W skali roku 840zl masakra piła mechaniczna, zwłaszcza, że co miesiąc są wpływy na konto. -
~Marcin / 2021-03-16 16:36
Najgorszy bank w Polsce. Odradzam szczerze. Nie jestem użytkownikiem, była nim moja zmarła mama, a dramat cokolwiek załatwić. Na infolinii, nawet jak macie nr raportu, to nic nie załatwicie ! ZaletyżadnychWadySame wady -
~Martyna / 2022-08-24 20:50
pobieranie opłat bez poinformowania wcześniej za rozmowę z pracownikiem obsługi klienta -
~Marzz / 2022-09-09 11:50
Dramat , tam nie da się dodzwonić, 3x po 20 minut i nikt nie odbiera . Ładnie zarabiają na wykonanych do nich połączeniach ...Nie polecam ZaletybrakWadyBrak kontaktu -
~Matt / 2022-05-24 16:22
Obsługa w galerii krakowskiej (pawia 5 krakow) powinna zostać jak najszybciej zwolniona. Ich niekompetencja i wprowadzanie ludzi w błąd jest karygodne. Przychodzi się do banku, czeka się w kolejce przez 45 minut bo wszyscy siedzą sami w gabinetach albo rozmawiają o wycieczkach w wakacje a potem okazuje się ze Pani zapomniała powiedzieć ze do zamknięcia kredytu musza być dwoje właścicieli. W każdym innym banku można złożyć dyspozycje z poziomu aplikacji a tutaj trzeba osobiście. NIE POLECAM ZaletyBrakWadyObsługa w galerii krakowskiej (pawia 5 krakow) powinna zostać jak najszybciej zwolniona. Ich niekompetencja i wprowadzanie ludzi w błąd jest karygodne. Przychodzi się do banku, czeka się w kolejce przez 45 minut bo wszyscy siedzą sami w gabinetach albo rozmawiają o wycieczkach w wakacje a potem okazuje się ze Pani zapomniała powiedzieć ze do zamknięcia kredytu musza być dwoje właścicieli. W każdym innym banku można złożyć dyspozycje z poziomu aplikacji a tutaj trzeba osobiście. NIE POLECAM -
-
~mimbla / 2010-01-18 18:26
mimbla [...chello.pl]
to się nazywa spryt- jak chcesz zamknąć u nich konto to zapominają zamknąć przypisanego do konta kredytu odnawialnego z którego przez miesiąc lecą zlecenia stałe o czym nic nie wiesz bo przecież zamknąłeś konto - po 2 mies okazuje się że płacisz odsetki karne i opłatę za prowadzenie rachunku po 2 miesiącach od napisania przeze mnie reklamacji dowiaduję się że napisałam ją na nieodpowiednim druku- nowy druk- kartka z tabelką w którą przekopiowałam tekst - jak nic sprawa do rzecznika spraw konsumentaZaletyblisko do placówkiWadykontakt z pracownikami niekompetencja4lata -
~Natalia / 2020-04-24 07:04
Dramat, zlozony wniosek o kredyt hipoteczny jeszcze przed koronawirusem... wszystko bylo z mojej strony wporzadku, zdolnosc kredytowa, w przeszlosci wszystko splacane na czas, i operat byl ok,a bank odmowil i jeszcze nie raczyl powiedziec dlaczego... bo wirus?? Dramat. -
~Nick / 2021-01-20 21:32
Bardzo uważać. Wpłacasz ok, wypłacasz, czekasz. Za nic mają regulaminowe (!) terminy. Powalczę o karne odsetki, ale szanse widzę nikłe -
~Niezadowolona klientka / 2022-09-26 21:37
Jestem klientem banku od 4 lat. Na początku wszytko pięknie. Niestety od około 2 miesięcy koszmar. Brak osób kompetentnych, aby rozwiązać problem. Pracownicy banku kontaktują się za pomocą wewnętrznego systemu. Brak przepływu informacji, brak informacji z góry. Pieniędzy pobieraj i oddają albo pobierają i nie oddają i nikt nie potrafi wyjaśnić co dokładnie się dzieje. ZaletyNa chwile obecna brak. -
~Niezadowolony / 2021-10-07 16:45
Nigdy więcej Banku Millenium. Nie polecam nikomu. Bardzo ciężki kontakt, za każdym razem w placówce inny pracownik, brak opiekuna z którym można byłoby się skontaktować. Przez ich infolinię jic nie da rady załatwić. Obsługa kredytów hipotecznych TRAGICZNA! Analitycy skądś tam, nie czytają umów i podejmują decyzję opierając się chyba na własnych odczuciach albo nie wiem na czym. Odrzucają wnioski o transze nie czytając umowy kredytowej (kredyt na zakup działki i budowę), a oni piszą że inwestycja nie doinwestowana o 50tys, a z kapitału własnego wykonane kilka etapów do przodu (nie wliczyli kosztu kredytowania działki za 200tys). Później problem z przejściem na normalne raty (ciągną maksymalnie odsetki) wymagają zdjęć z wykończenia, gdze kredyt był tylko na budowę w stanie developerskim (nie czytają zakresu na jaki był udzielany kredyt) NIE POLECĘ NIKOMU TEGO BANKU!! Załatwienie czego kolwiek trwa miesiące i klient na tym tylko traci bo musi przez ten okres płacić dodatkowe ubezpieczenia spaca same odsetki a kapitał stoi bez zmian ZaletyBrak -
~Niko / 2023-02-25 14:38
Najgorszy bank jaki w życiu miałam oszukują na każdym kroku i tak zakręca ze szkoda słów zamykam wszystko co mam na tym koncie i otwieram inne. Nie polecam ZaletyBrakWadyWszystko jest nie tak tak beznadziejnego banku dawno nie widziałam -
~Oburzona / 2024-09-10 22:20
Niestety, nie polecam tego Banku. Zleciłam telefonicznie odbiór gotówki podając nominały banknotów. Zlecenie przyjęto. Następnego dnia w placówce w Krakowie Nowej Hucie przy odbiorze okazało się, że dostałam pieniądze w innych nie zamawianych nominałach. Pani obsługująca mnie była niesympatyczna, stwierdziła, że ona nie drukuje pieniędzy. Odpowiadała na moje pytania z musu. Pani nie kompetentna, robiła łaskę, że mnie obsługuje. Pieniądze były tylko raz przeliczone maszynowo, nie ręcznie i na koniec musiałam prosić o jakąś kopertę, którą mi rzuciła na biurko. Żenada nie obsługa! Omijać z daleka!!! ZaletyBrakWadyJak wyżej -
~Oburzony klient / 2023-11-02 11:43
Oddział w Gnieźnie. Pan bez pytania zaznacza zgody marketingowe i nawet nie przeprosi. Udostępnia dane tak po prostu. Proszę uważać! -
-
~Olga / 2022-03-15 18:02
Porażka, w każdym oddziale pracownik mówi co innego. Robią problemy na każdym kroku. Na byle zaświadczenie czeka się w nieskończoność. Bank nie ma od ręki potwierdzenia pełnomocnictwa swojego pracownika, każą na nie czekać podczas gdy w innych bankach jest to dostępne od ręki. Nie polecam. Zaletyłatwość nadpłacenia kredytu, pakiet pomocy różnych specjalistówWadyObsługa klienta, niekompetencja na każdym kroku)skąd Wy tych ludzi bierzecie?)rozbieżność w wiedzy pracowników, ponad godzina czekania na infolinii bez informacji, który jesteś w kolejce. -
~Oli / 2023-07-05 12:23
Masakra ! Dodzwonić się na infolinię z krótkim i prostym tematem graniczy z cudem. Millekod- nie każdy ma go przy sobie, odzyskiwanie, logowanie,nadawanie hasła, dramat! To wszystko trwa tydzień, a mogłoby trwać 3 minuty. Po pozyskaniu millekodu i wszystkich niezbędnych haseł, próby dodzwonienia się na infolinię potrafią trwać godzinę. Na prawdę rzadko pisze opinię, szczególnie te negatywne. Ale ile można :o -
~Piotr / 2021-04-14 13:03
Kredyt hipoteczny aneks, przeciąganie w czasie, brak woli rozwiązania, brak kompetencji wśród pracowników banku. ciekawe ze aneks dotyczy zmniejszenia kwoty kredytu. ZaletyBrakWadyPodejście do klienta, kompetencje personelu. -
~PIS / 2021-02-15 14:18
Nie polecam. Bardzo zła obsługa oraz zero kompetencji. WadyDużo
strona 16 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »