Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 978 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ktoś62626 / 2023-04-19 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Te cała instytucja nie chce udzielić mi informacji dotyczące niespłaconego kredytu ratalneg mojego zmarłego ojca, ponieważ rzekomo nie jestem do tego upoważniona!! Mało tego, dowiedziałam się od ubezpieczyciela, iż dostali informacje od BM iż zmarły upowaznił moją osobę do zwrotu ubezpi,eczenia kredytu na wypadek śmierci. Jak mam zamknąć sprawę??
    ZaletyZero
    WadyTak
  • ~Daniel / 2023-04-19 06:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa tragedia na infolinii nie zna się na pracy nie potrafi pomyć po zatrudniali Ukraińców który do mnie mówi zrób ze przez aplikacje ja ci nie pomogę żart jakiś
    ZaletyBrak profesjonalizmu
    WadyBrak wiedzy
  • ~Aga / 2023-04-17 23:51
    Ocena: 2.67 / 5
    Drugi raz zostałam okradziona z pieniędzy na koncie. I nie , nie podaje nikomu hasła, pinów, nr kart ech.

    Jak znam ich zakrywka to odrzuca moja reklamacje, ale na pewno się odwołam.. nie poduszcxe. Zaluje za jestem ich klientem tak dligo
    ZaletyProsta w obsłudze aplikacja
    WadyCzęste kradzieże z konta, slaba obsługa,
  • ~Frajer pracujący w Niemczech / 2023-04-17 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Fałszują RSO - W umowie mam 9%RSO , a w rzeczywistości jest 25%... Kredyt 10 ts PLN koszt całkowity=RSO 12500 pln
    Brak możliwości zlecenia przelewu - Chciałem w ODDZIALE zrobić przelew - pani z wyrzutem powiedziała , że muszę sam to zrobić w internecie lub piździkiem ( czy blikiem - jakaś aplikacja dla pedofili)
    Chciałem w oddziale wypłacić euro bez zamawiania - pani odparła - Jak będzie , to dostanie pan euro... Usłyszałem to w centrum 300tysięcznego miasta.... NIE MAJĄ PIENIĘDZY....!!! 1000/tysiąc euro nie mieli...
    Bez balika dostaniesz (jak mają kasę ) tylko 1000 ojro . Z Aplikacją dla pedofili ( balik/bielik/bylik/może blick ) dostaniesz 2000 euro bez zamawiania....
    Czas stania w kolejce do okienka 40-50 minut.... Ludzie w kolejce wyzywają bank...
    Likwidują obsługę gotówki - miałem do banku 23 km - teraz mam 45 km....

    Mało kto wie , że przez kredyty frankowe milenium jest na skraju bankructwa i oni dalej klientów mają w d@e...
    Po otwarciu konta w Niemczech dostałem ofertę na 3xmniejsze RSO...
    Ciekawostką jest fakt , że oddziały franczyzowe/partnerzy mielonki mają NIEBOTYCZNIE WYSOKI POZIOM USŁUG.... Do franczyzy/partnera mielonki mam 700 metrów , ale oni mają zablokowaną opcję euro.... Dlatego muszę jechać do gównianego oddziału 45 km ( gdzie klient jest wrogiem , a Putin bogiem )
    ZaletyZmusili mnie odo otwarcia konta w NIEMCZECH... Popierają Putina
    WadyBrak Brak możliwości zlecenia przelewu....
  • ~Marcin / 2023-04-17 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    To jedna wielka tragedia!!! Cały czas przy logowaniu do aplikacji wrzucają reklamę pożyczki (mega drogiej). W końcu przypadkiem kliknąłem, że jestem zainteresowany i ... poszło zapytanie do BIKu. Nie wypełniałem żadnych wniosków.

    Doładowuję w aplikacji millenium banku konto telefoniczne w play - na 10 razy 2 razy pieniądze doszły. Gdy dzwoniłem kilka razy w tej sprawie - odsyłali do PLAYA!!!

    Teraz chce zrobić ważne przelewy wpisuję prawidłowe dane i... znowu wypluwa mi stronę do logowania.
    Przechodzę ścieżkę odzyskiwania hasła - mam tymczasowe nadane przez support - i... dalej to samo!!!

    Debilny chatbot nie chce mnie przepuścić nigdzie indziej.

    Dno!
  • ~Andrzej / 2023-04-13 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują na kredytach, i nie tylko. Bank zaczyna chyba upadać dlatego trzymają pieniądze rękami, i nogami
    ZaletyAplikacja
    WadyNawet nie mają pieniędzy by wypłacić większe sumy
  • ~Marcin / 2023-04-12 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie moge zalozyc konta bankowego spolki bedac pelnomocnikiem. Zmiencie prawnikw natychmiast. Pelnomocnictwo notarialne posiadam.
  • ~Tomek / 2023-04-11 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    W jednej placówce obsługuje 5 osób. Obsługują jedną osobę. 4 osoby czekają w kolejce. Od 15tu minut wszyscy (obsluga)udają,że coś robią.... To jest jakaś komedia.
  • ~Tomashek / 2023-04-11 01:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Za próbę znalezienia placówki Millennium Bank przez telefon zapłaciłem 13,50 zł.
    Takiego dziadowania nie spodziewałem się w dzisiejszych czasach. A już na pewno nie od "porządnego" banku...!!!...
  • ~uy0u0-]-iok / 2023-04-08 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    dnooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
  • ~Erkin / 2023-04-07 00:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Generalnie nie wróże nic dobrego temu bankowi. Aplikacja na minus tyle utrudnień że aż szok. Dwa kontakt z konsultantem? NIEMOŻLIWY ponieważ nie masz aplikacji :) a gdyby nawet to się nie połączysz bo musisz podać jakiś "gówniany" kod. Nie polecam współpracy z tym bankiem.
    ZaletyKonsultanci pomocni
    WadyAplikacja, utrudnienia w związku z otrzymaniem informacji na koncie ratalnym.
  • ~X / 2023-04-06 07:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam u nich kredyt na zakup ratalny, został spłacony przed czasem, zatem zrobiła się nadpłata. Nie mogę odzyskać tej nadpłaty przelewem, bo nie. Wg infolinii mogę to zrobić wyłącznie osobiście w oddziale banku…. Nie polecam, nie każdy ma odział pod nosem i nie każdy może do niego iść. To jest utrudnianie, mam wrażenie celowe, tak w zasadzie przywłaszczenie w białych rękawiczkach.
    ZaletyBrak
  • ~Klient / 2023-03-31 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Starogard Gdański ul Hallera. Kolejka do kasy średnio 50 minut.
  • ~Klaudia / 2023-03-29 12:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Poznań/Jestem w tym banku od 7 lat i jestem bardzo zadowolona, pracownicy banku są bardzo pomocni i sympatyczni. Zawsze wszystko wytłumaczą i doradzą. Oczywiście mogłoby się obyć bez ciągłych propozycji różnych ofert kredytów itp. Ale to już ich praca, aplikacja zawsze działa, także naprawdę polecam.
    ZaletySzybka realizacja przez bank, oraz pomoc gdy dzieje się jakiś problem.
    WadyMogłoby być więcej bankomatów Millenium w Poznaniu
  • ~Grzegorz / 2023-03-27 11:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank jak inne.Natomiast aplikacja mobilna to nieporozumienie.Po każdym restarcie telefonu nie można się zalogować na telefon ze względu na limit 5 urządzeń z zainstalowaną aplikacją.Z poziomu telefonu nic nie można zrobić bo woła o potwierdzenie usunięcia urządzenia na telefonie którego już nie posiadam.Za każdym razem konieczna wizyta w oddziale.Porażka.
  • ~janal23 / 2023-03-26 11:59
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem klientem tego Banku od wielu lat. Problemów drastycznych nie miałem. Najczęściej korzystam z placówki Wrocław-Carrefour. Wieczne kolejki i ciągłe zamykanie pod nazwą "przerwa techniczna" .Obsługa dość miła. Konto internetowe dość ciekawe. Oprocentowanie, jak odsetki spadały reakcja natychmiastowa, jak teraz rosną miesiącami nie ma zmian. W ogóle wysokość tych odsetek to żenada przy takiej inflacji jest to złodziejstwo. Zastanawiam się na zmianą banku.
  • ~Angrydoktor / 2023-03-24 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy z mężem z Białorusi, chcieliśmy wziąć kredyt hipoteczny. Pani w banku nam wszystko wyliczyła, zdolność ok (18.000 dochodu na rodzinę, bez dzieci, wykonujemy zawód medyczny), pytaliśmy na samym początku czy nasze obywatelstwo nie jest problemem bo wiemy ze inne banki odmawiają w większości przypadków ze względów politycznych. Pani powiedziała że nie wie o czymś takim. Jednak skonsultowała się z doradzą i się okazało, Białorusini dostaną odmowę niezależnie od zdolności kredytowej.
  • ~KK / 2023-03-22 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Po tym jak ktoś włamał mi się na konto, bank całą odpowiedzialność zrzucił na mnie i mnie obwinił o to, że ktoś włamał mi się na konto. Reklamacje składane do skutku niestety ciągle to samo - winny klient. Złodzieje inaczej tego nazwać nie można.
    ZaletyBRAK
    WadyCHCIWI, NIEKOMPETENTNI, OSZUŚCI
  • ~Kamil / 2023-03-16 05:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Odział w Bydgoszczy, niby mili ludzie ale nie potrafią przekazać konkretnych informacji i wprowadzają w błąd, ile razy można jeździć 50 km do miasta w sprawach kredytu. Jednego dnia niby wszystko jest ok, następnego już nie. Zero pomocy, ogólnie bank nie informuje o następnych krokach, za wszystkim musisz latać samemu . Zero zrozumienia i logicznego podejścia do problemu. Nie polecam.
  • ~Marta / 2023-03-15 13:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Miła obsługa. Konkrekretnie i rzeczowo. Indywidualne podejście do klienta. Polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 914
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004