Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 966 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2023-03-31 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Starogard Gdański ul Hallera. Kolejka do kasy średnio 50 minut.
  • ~Klaudia / 2023-03-29 12:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Poznań/Jestem w tym banku od 7 lat i jestem bardzo zadowolona, pracownicy banku są bardzo pomocni i sympatyczni. Zawsze wszystko wytłumaczą i doradzą. Oczywiście mogłoby się obyć bez ciągłych propozycji różnych ofert kredytów itp. Ale to już ich praca, aplikacja zawsze działa, także naprawdę polecam.
    ZaletySzybka realizacja przez bank, oraz pomoc gdy dzieje się jakiś problem.
    WadyMogłoby być więcej bankomatów Millenium w Poznaniu
  • ~Grzegorz / 2023-03-27 11:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank jak inne.Natomiast aplikacja mobilna to nieporozumienie.Po każdym restarcie telefonu nie można się zalogować na telefon ze względu na limit 5 urządzeń z zainstalowaną aplikacją.Z poziomu telefonu nic nie można zrobić bo woła o potwierdzenie usunięcia urządzenia na telefonie którego już nie posiadam.Za każdym razem konieczna wizyta w oddziale.Porażka.
  • ~janal23 / 2023-03-26 11:59
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem klientem tego Banku od wielu lat. Problemów drastycznych nie miałem. Najczęściej korzystam z placówki Wrocław-Carrefour. Wieczne kolejki i ciągłe zamykanie pod nazwą "przerwa techniczna" .Obsługa dość miła. Konto internetowe dość ciekawe. Oprocentowanie, jak odsetki spadały reakcja natychmiastowa, jak teraz rosną miesiącami nie ma zmian. W ogóle wysokość tych odsetek to żenada przy takiej inflacji jest to złodziejstwo. Zastanawiam się na zmianą banku.
  • ~Angrydoktor / 2023-03-24 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy z mężem z Białorusi, chcieliśmy wziąć kredyt hipoteczny. Pani w banku nam wszystko wyliczyła, zdolność ok (18.000 dochodu na rodzinę, bez dzieci, wykonujemy zawód medyczny), pytaliśmy na samym początku czy nasze obywatelstwo nie jest problemem bo wiemy ze inne banki odmawiają w większości przypadków ze względów politycznych. Pani powiedziała że nie wie o czymś takim. Jednak skonsultowała się z doradzą i się okazało, Białorusini dostaną odmowę niezależnie od zdolności kredytowej.
  • ~KK / 2023-03-22 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Po tym jak ktoś włamał mi się na konto, bank całą odpowiedzialność zrzucił na mnie i mnie obwinił o to, że ktoś włamał mi się na konto. Reklamacje składane do skutku niestety ciągle to samo - winny klient. Złodzieje inaczej tego nazwać nie można.
    ZaletyBRAK
    WadyCHCIWI, NIEKOMPETENTNI, OSZUŚCI
  • ~Kamil / 2023-03-16 05:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Odział w Bydgoszczy, niby mili ludzie ale nie potrafią przekazać konkretnych informacji i wprowadzają w błąd, ile razy można jeździć 50 km do miasta w sprawach kredytu. Jednego dnia niby wszystko jest ok, następnego już nie. Zero pomocy, ogólnie bank nie informuje o następnych krokach, za wszystkim musisz latać samemu . Zero zrozumienia i logicznego podejścia do problemu. Nie polecam.
  • ~Marta / 2023-03-15 13:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Miła obsługa. Konkrekretnie i rzeczowo. Indywidualne podejście do klienta. Polecam.
  • ~Katarzyna / 2023-03-14 09:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy jaki do tej pory spotkałam. Nie polecam szerokim łukiem lepiej omijać ,sprawy spadkowe ciągna sie miesiącami ( 7 miesiecy i dalej nie skonczona :() nie kompetentni pracownicy nie mówiąc juz o kierownikach ,zwłaszcza w Nowym Dworze Gdańskim. Bank nie przyjmuje wytycznych od notariusza Rzeczypospolitej , żenada, jadę juz kolejny raz i musze nie z mojej winy płacic za podróż ,mam wrażenie że robia to celowo aby zniechęcić człowieka wiec z tego wynika ta opinia.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji zwłaszcza kierowników placówek
  • ~Andrzej / 2023-03-11 13:58
    Ocena: 4.67 / 5
    Pierwszy raz skierowałem się do Banku Millenium - placówka w Sanoku. Spotkałem się z profesjonalnym podejściem do klienta. Mogę tylko pogratulować Bankowi takiej pracownicy jak Pani AGNIESZKA SAMBOROWSKA - rzeczowa, miła, cierpliwa i wyrozumiała.
    Pozdrawiam serdecznie
  • ~Julian M / 2023-03-10 15:20
    Ocena: 4.33 / 5
    W dniu 01.03. 2023 r. zakładałem konto w Banku Millennium w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 10, na miejscu zastałem miłą Panią Monikę Drelę , która poinformowała mnie o propozycjach lokat jakie w oferuję bank .
    Pani Monika przedstawiła to w sposób tak przekonywujący i fachowy , że postanowiłem powierzyć swoje oszczędności w Banku Millennium pod okiem takich fachowców jak Pani Monika Drela.
    Kierownictwu Placówki banku gratuluję profesjonalnego personelu i estetycznego wystroju placówki przyciągającego oko klienta , osobiście polecę innym członkom rodziny i zn.ajomym Bank Millennium i w/w placówkę z poważaniem Julian M







  • ~MAREK / 2023-03-09 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikt nic nie wie, nikt nie może pomóc nawet jak chce, reklamacja trwa tygodniami, bank odcina klienta od pieniędzy z dnia na dzień bez powiadamiania pomimo ustawowego obowiązku - co gorsza sami nie wiedzą dla czego.
    Bank omijać z daleka - byłem zadowolony do pierwszego problemu - od pory złożenia pierwszej reklamacji jestem olewany. Nigdy więcej millenium bank.
    Zaletybrak
  • ~Paweł / 2023-03-09 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak przyzwoitości.
    Kiedyś w kasie chciałem, wpłacić 1500 zł,
    Pan z obsługi klienta, jakiż był uprzejmy, jaki życzliwy i jaki niestety fałszywy. Pan poprosił o dowód, sprawdził konto i mina mu się zmieniła, po czym przyjął gotówkę. Po wyjściu z banku, informacja na aplikację, 1500 mniej na twoim koncie -zajęcie komornicze. Mógł mi powiedzieć o zajęciu, prawo mu tego nie zabrania, zwykła przyzwoitości by tego wymagała. Ale ten bank gdzieś ma interes klienta. Jest więcej grzechów tego, tworu ale długo by pisać. Masz Pewne Jak W Banku? - No chyba nie milenium.
    ZaletyBak
    WadyNie godni zaufania
  • ~MarcinHB / 2023-03-06 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciwość przede wszystkim. Na każdym kroku. A jak trzeba obsłużyć klienta ze spółki z o.o. to zachowują się jakby mieli do czynienia conajmniej z trędowatym.
    ZaletyBrak
    WadyChciwość, chciwość, chciwość.
  • ~Bp / 2023-03-06 09:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo fajny bank ale skoro w innym mogę dostać na start fajne promocje to ochodzę :).
    ZaletyFajna aplikacja wszystko git
    WadyNie dba o stałych klientów
  • ~M / 2023-02-28 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Analityk kredytowy miał oddzwonić w ciągu 24h, nigdy nie zadzwonił
    ZaletyBrak
    WadyZła obsługa
  • ~Niko / 2023-02-25 14:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank jaki w życiu miałam oszukują na każdym kroku i tak zakręca ze szkoda słów zamykam wszystko co mam na tym koncie i otwieram inne. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest nie tak tak beznadziejnego banku dawno nie widziałam
  • ~kudegunda chryzentyjska / 2023-02-22 18:59
    Ocena: 4.00 / 5
    git zcejniwcwpnijcwnjpicdwpjnicdwjnpcjnwidnciwjdcnwdicndcijdascijdncdjincdsjicndsjindsjiocnsdjicndsijcdnjio
    Zaletyez
    Wadycock
  • ~esta / 2023-02-21 23:59
    Ocena: 1.33 / 5
    I have been a customer of this bank since they just started operating, It used to be one of the best but now is total garbage. Apart of sluggish in processing complaints, their customer service so many of them have no idea what they are doing. I have been talking to more than 5 CS for over 1,5 months and so far NOTHING.
    just want to let you know:
    1) if you are calling their helpline, make sure to put on a loudspeaker and you make your own recording (just in case), because one idiot, I mean, I'm sorry 1 CS with a lack of knowledge is enough to ruin your financial planning.
    2) If you have a credit card with Bank Millennium, make sure in the attachment under your credit card, if there is extra ANNEX to sign or not, because one day they may casually tell you ...
    "OH, YOU REQUESTED VIA HELPLINE NOT TO RENEW THE CREDIT CARD ONCE IT'SEXPIRED"
    Now you have to pay the unpaid bill in 14 days.
    ZaletyNone now
    Wadytoo many to write, generally very BAD
  • ~Magdalena / 2023-02-20 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Millennium Bank to najgorszy wybór dla przedsiębiorców.
    Daję jedną gwiazdkę, ponieważ mniej nie można.
    WadyBardzo drogo
    W nieco trudniejszych sprawach (jak założenie karty EURO) odsyłają pomiędzy oddziałem a helpdeskiem, nikt nic nie wie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1204
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 966
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 858
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 826
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4468
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4413
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3883
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2922