Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dora / 2021-01-29 11:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 4 dni nie mogę wpłacić w Bydgoszczy na Łabiszyńskiej pieniędzy, bankomat nieczynny. Wczoraj wieczorem pojechałam autobusem na Jagiellońską i to samo. Dzisiaj rano zwolniłam się z pracy, aby wpłacić w oddziale...oddział na Łabiszyńskiej zamknięty. Dodzwonić się nie można nigdzie. Co to jest? Rozumiem jakieś awarie..ale nie tyle czasu. Nie mogę wpłacić od kilku dni utargu a więc nie mogę zapłacić dostawcom. Konto firmowe na pewno przeniosę do innego banku. Nie pozdrawiam.
  • ~Dorotka / 2024-08-01 02:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank nie respektuje pism o odblokowaniu konta ani od komornika ani od syndyka. Jeśli ktoś ma problem ze spłatą kredytu i któraś z tych Instytucji zajęła konto ale po upewnieniu się, że na koncie są środki wolne od zajęcia i chcą, żeby bank odblokował konto Millennium tego nie zrobi. Trzeba chodzić osobiście do banku, żeby wypłacili twoje pieniądze. Nie ma się karty, nie ma dostępu do aplikacji mobilnej, zero wglądu do konta i informacji o środkach jakie tam są. Na infolinii się nic nie dowiecie, bo jest zablokowany milekod i po prostu tak jakby nie istniejecie dla tego banku. Dla Milenium "dostęp w pełnym zakresie do konta" właśnie to oznacza. Cofnąć się do podstawówki i nauczyć się czytać ze zrozumieniem!!! W weekend bank zamknięty, jesteś chory to nie dasz rady pójść i nie masz pieniędzy jak wypłacić, żadnego przelewu nie zrobisz. Bezczelnie dyskutowała pracownica tego banku z biurem syndyka, że nie odblokują konta pomimo wydanej pisemnej dyspozycji i określeniu w jakim zakresie klient może korzystać z konta??! Wszędzie jest napisane, że bank łamie prawo w tym względzie a oni dalej tak postępują! Przepraszam jedna Pani na infolinii była logiczna i trzymała naszą stronę ale szybciutko ja uciszyli i odsunęli od sprawy. Przykre to i smutne, że szary człowiek nic w tym świecie, gdzie rządzi mamona nie znaczy! Dlaczego na ten bank nie ma żadnego prawa?? Żenada! Nie polecam!
  • ~Ja / 2023-09-19 09:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Banda oszustów i nic więcej!!! Co innego w ofercie a co innego w oddziale !!! Konto założone wczoraj i...wczoraj zamknięte!!! Ebac oszustów!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie zdarzyłem zapoznać się ze wszystkimi !!
  • ~Jolanda / 2022-03-24 12:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego banku obsługa na żenująco niskim poziomie podejście pracownika na zasadzie " jak pani chce" dotyczące otwarcia konta firmowego z limitem kredytowym jest poza wszelką krytyką.
    ZaletyBezpłatne bankomaty
    WadyChyba cała reszta oferty
  • ~Józef / 2021-09-07 10:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Szkoda czasu i nerwów. Próbowałem wziąć kredyt hipoteczny i 2 razy "analizowali z tym samym skutkiem. Jak uzupełniłem pierwsze wydumane mankamenty " to przyczepi się do tego co niby byo dobrze. Nie wiem czy oni przypadkiem nie mają środków aby takie kredyty udzielać i tylko pozornie rozpatrują wnioski. Moi znajomi mieli to samo
  • ~Kasia / 2023-07-10 08:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety za każdym razem jakiś problem. Zero otwartości na klienta , brak kompetencji pracowników - niejednokrotnie zdarzało mi się, ze uzyskiwałam na jeden temat różne odpowiedzi ( inna w oddziale , inna na infolinii, inna w odpowiedzi na reklamacje). Posiadam w Millenium kredyt hipoteczny , który może i był na dobrych warunkach, ale przenoszę go do ING ze względu ja jakość obsługi po podpisaniu umowy. Obecnie czekam od prawie 2 tygodni za spłata kredytu - płace odsetki w ING i Millenium bo jak zwykle zostałam blednie poinformowana przez pracownika o procedurze spłaty!!! A w ramach reklamacji bank nie jest nic w stanie zrobić! Nie polecam jeśli ktoś ceni sobie spokoj
    ZaletyBrak
    WadyPowyżej
  • ~Katarzyna / 2023-03-14 09:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy jaki do tej pory spotkałam. Nie polecam szerokim łukiem lepiej omijać ,sprawy spadkowe ciągna sie miesiącami ( 7 miesiecy i dalej nie skonczona :() nie kompetentni pracownicy nie mówiąc juz o kierownikach ,zwłaszcza w Nowym Dworze Gdańskim. Bank nie przyjmuje wytycznych od notariusza Rzeczypospolitej , żenada, jadę juz kolejny raz i musze nie z mojej winy płacic za podróż ,mam wrażenie że robia to celowo aby zniechęcić człowieka wiec z tego wynika ta opinia.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji zwłaszcza kierowników placówek
  • ~Kawa / 2024-04-29 13:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank niestety nie honoruje mobywatela. Aby dopisać męża do konta musi on posiadać plastikowy dowód, bo pani w banku MUSI zrobić skan. Tyle z rodo jeżeli chodzi o Millennium.
  • ~kleszcz / 2020-03-12 20:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak słów na działanie infolinii - niekompetencja i bezczelność. Nieumiejętność słuchania, cztery różne opinie w kwestii jednej sprawy. Generalnie chamska obsługa (również Oddział przy pl. Hallera - szczególnie pani kierownik). Nie polecam, gorąco odradzam. Pazerka na cudze pieniądze.
  • ~Klientka z Poznania / 2019-02-20 23:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak kompetentnych pracownikow.
    Duża rotacja a co za tym idzie.....zatrudnianie nowych bez żadnej wiedzy....
    Jeśli idę do swojego banku i obsługuje mnie dziewczynka lat ok. 23, której zadaniem jest tylko ładnie sie uśmiechać i nie potrafiąca nic więcej, to to jest żenada.

    W dzisiejszych czasach klient wymaga kompetentnych informacji i pracowników
    a u Państwa niestety takich BRAK!!!!!!!
    ZaletyOddziały w CH, godziny otwarcia,
    WadyBrak uprzejmości, brak wiedzy,
  • ~Kopola / 2024-05-24 07:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Zakładanie konta miało trwać dobę. Bank nie odpowiedział po siedmiu (7) dobach!
    Zrezygnowałem z dalszego czekania i założyłem konto od ręki w innym banku.
    Nie polecam tego banku!
    ZaletyMiało być szybko i łatwo.
    WadyTen bank powinien sobie zrobić przerwę w działalności na zrewidowanie swojego stosunku do klientów
  • ~Krycha / 2024-12-04 09:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kiedy bank przeszedł pod Portugalczyków to po prostu tragedia. Obsługa coraz niższej kategorii.
    WadySame wady
  • ~Krzysztof / 2019-10-23 07:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostrzeżenie!!! Kto ma konto w Euro Banku/ proszę sprawdźcie czy macie dostęp do swojego konta i pieniędzy. Od godziny 8/30 dzisiaj (22-10-2019)nie mogę dostać się do Euro Banku ani drogą elektroniczną , ani mobilną, ani infolinią ani w placówce stacjonarnej banku. Ciągle są podawane sprzeczne informacje . Jest godzina 13 ta( 5 i pół godziny od zgłoszenia) i brak reakcji ze strony banku Euro . Jak można ufać takiemu bankowi?? Co by było gdyby pieniądze były potrzebne w podróży lub przy zdarzeniu losowym. Totalne lekceważenie Będę nadal relacjonował w różnych mediach społecznościowych rozwój sytuacji. Będzie problem jeżeli takie nawyki obsługi będą przeniesione do Banku Millenium Godzina 18 ta (czyli 9 godzin od zgłoszenia problemu. Brak dostępu do środków- zero reakcji 22-10-2019 Euro Bank nie zrobił NIC żeby uruchomić dostęp do konta.
    Bądż czujny gdy założysz konto w EuroBank/Millenium Dziś jest 23-10-2019( 24 godziny od zauważenia problemów z kontem i nadal nie mam dostępu do konta w Euro Bank/ Millenium W nocy otrzymałem odpowiedź od pana Damiana W. abym skontaktował się z infolinią. Właśnie dzwoniłem. Powiedziała pani że nic nie wie czemu nastąpił problem. Zgłosi do działu IT.. Termin odblokowania konta nieznany- mają czas. . Czyli nadal nic nie można załatwić ani w placówce ani na infolinia. Każdy odbija piłeczkę i udaje że się nic nie stało. Kto inny się tym zajmie . Nadal zwodzenie i przesyłanie dalej. Tak się dba o klientów w Euro/Millenium. Szukasz problemów zanieś tam pieniądze. Krzysztof Wojtczyk Kalisz





  • ~LIDA / 2022-07-07 13:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank ze względu na tragiczną obsługę. Już 6 raz składam udokumentowanie remontu ze środków z kredytu. Za każdym razem coś jest nie tak. Za każdym razem mówią coś innego. Raz zdjęcia źle a kosztorys zamienny dobrze. Następnym razem zdjęcia ok, kosztorys źle. Raz każą w dwóch kolumnach uzupełniać a raz w jednej. I każą jeździć do siebie, bo na miejscu ma być uzupełniane, bo oboje braliśmy kredyt, i razem z mężem musimy brać wolne w pracy już 6raz. TRAGEDIA
    Zaletybrak
    Wadytragiczna obsługa, niedouczeni pracownicy, niemili,
  • ~Maciej W / 2021-03-30 20:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Ciągłę zmiany na gorsze, włączanie usług bez zgody klienta, brak ankiet potwierdzajacych czy wszystkie zmiany są korzystne dla klientów. Tragedia.
    Zaletyjest niby bankiem
    Wadytragiczne podejście do klienta, uix i interfejs nie istnieją tam.
  • ~Magda / 2023-07-24 17:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Pomagam rodzicom prowadzic rachunki, zmrozilo mnie jak zobaczylam, miesięczną opłatę 70zl za prowadzenie konta! To rozbój w biały dzień!!! W skali roku 840zl masakra piła mechaniczna, zwłaszcza, że co miesiąc są wpływy na konto.
  • ~Marcin / 2021-03-16 16:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Odradzam szczerze. Nie jestem użytkownikiem, była nim moja zmarła mama, a dramat cokolwiek załatwić. Na infolinii, nawet jak macie nr raportu, to nic nie załatwicie !
    Zaletyżadnych
    WadySame wady
  • ~Martyna / 2022-08-24 20:50
    Ocena: 1.67 / 5
    pobieranie opłat bez poinformowania wcześniej za rozmowę z pracownikiem obsługi klienta
  • ~Marzz / 2022-09-09 11:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat , tam nie da się dodzwonić, 3x po 20 minut i nikt nie odbiera . Ładnie zarabiają na wykonanych do nich połączeniach ...Nie polecam
    Zaletybrak
    WadyBrak kontaktu
  • ~Matt / 2022-05-24 16:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa w galerii krakowskiej (pawia 5 krakow) powinna zostać jak najszybciej zwolniona. Ich niekompetencja i wprowadzanie ludzi w błąd jest karygodne. Przychodzi się do banku, czeka się w kolejce przez 45 minut bo wszyscy siedzą sami w gabinetach albo rozmawiają o wycieczkach w wakacje a potem okazuje się ze Pani zapomniała powiedzieć ze do zamknięcia kredytu musza być dwoje właścicieli. W każdym innym banku można złożyć dyspozycje z poziomu aplikacji a tutaj trzeba osobiście. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyObsługa w galerii krakowskiej (pawia 5 krakow) powinna zostać jak najszybciej zwolniona. Ich niekompetencja i wprowadzanie ludzi w błąd jest karygodne. Przychodzi się do banku, czeka się w kolejce przez 45 minut bo wszyscy siedzą sami w gabinetach albo rozmawiają o wycieczkach w wakacje a potem okazuje się ze Pani zapomniała powiedzieć ze do zamknięcia kredytu musza być dwoje właścicieli. W każdym innym banku można złożyć dyspozycje z poziomu aplikacji a tutaj trzeba osobiście. NIE POLECAM
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976