Nie przestrzegają RODO - np w placówce na ul Świeradowskiej wszyscy obecni słyszą o czym się mówi z pracownikiem i widzą czy i ile pieniędzy się wypłaca !!! Wg mnie to skandal i narażanie klientów na niebezpieczeństwo.
Pracownicy na czacie nie potrafią udzielić odpowiedzi na dość proste pytania.
Ogólnie słabo !!!!
ZaletyBrak
Wadyopisałam wyżej
~Bartłomiej / 2021-12-16 14:52
Ocena: 1.67 / 5
Dodzwonić się na infolinie to jakiś koszmar. Nie dość, że aplikacja oraz dostęp do konta mi się zablokowały bez powodu! to do tego nikt nie raczy pomóc w odblokowaniu. Jak już się udało dodzwonić to zostałem źle pokierowany co należy zrobić i funduje mi to ( na ten moment) 30 minut czekania na połączenie.
~Bogdan / 2021-07-22 17:44
Ocena: 1.67 / 5
Okropna obsluga - nie da sie zmienic adresu przez Internet, trzeba przychodzic do banku dwa razy podawajac TAKIE SAME dokumenty - bo procedury (dokladnie tak bylo powiedziane). Godziny pracy w prawie wszystkich placowkach bardzo ograniczone i nie da sie przyjsc bo masz prace
~Bogdan / 2022-09-26 10:29
Ocena: 1.67 / 5
nie polecam...bank, który lekceważy klienta.. niekompetentni pracownicy, straszne problemy w otrzymaniu i realizacji kredytu..
~Bova / 2021-01-12 13:40
Ocena: 1.67 / 5
Gdy mogą wcisnąć kredyt, pozyczkę lub inny produkt to wtedy działają bez zbędnej zwłoki.
W połowie listopada zauważyłam na rachunku swojej karty kredytowej operację moneyback tylko że na minus - niecałe 30zł zrabowane z rachunku karty. Pomimo 3 reklamacji iwymiany maili, pieniędzy nie oddali mi do dziś.
~BylyKlientMillenium / 2022-11-11 08:48
Ocena: 1.67 / 5
Przychodzę do oddziału Millenium we Władysławowie (woj. pomorskie) i mówię, że chciałbym założyć lokatę - otrzymuję odpowiedź, że z tego rachunku który mam (było to konto przeniesione z Euro banku po połączeniu Eurobanku z Millenium) jest to nie możliwe i ewentualnie mogę zamienić ten rachunek na płatne "Konto 360". Podziękowałem.
Ponieważ jednak oddział we Władysławowie nie raz wprowadził już w błąd mnie i inne znajome mi osoby postanowiłem spróbować w oddziale w Pucku.
Tutaj z kolei usłyszałem, że nie ma problemu żeby z tego konta które mam założyć lokatę - ale niestety lokata, która mnie interesowała (Horyzont Zysku) jest dostępna tylko przez internet. Na moje sugestie, że nigdy tak nie było a zakładałem tą lokatę kilka razy na przestrzeni ostatnich lat usłyszałem, że "teraz się zmieniło, od września chyba".
Wobec powyższego poprosiłem o zamknięcie konta i zakończyłem moją przygodę z bankiem Millenium. Po wyjściu z oddziału sprawdziłem jeszcze raz ofertę "Horyzont Zysku" - na stronie Millenium widniało : "lokatę założysz w aplikacji, w millenet lub w oddziale".
Są jakieś granice niekompetencji - to co się odwala w tych dwóch oddziałach zakrawa na sekwencję z filmu Stanisława Barei.
Ja do tego banku nie wrócę już nigdy i będę odradzał każdemu.
ZaletyBlisko, ale co z tego skoro "nic się nie da"
WadyObsługa to ludzie z przypadku, bez wiedzy o finansach i bez wiedzy o ofercie banku. Człowiek czuje się jakby przyszedł do McDonalds a nie do banku.
~daniel / 2020-01-04 06:58
Ocena: 1.67 / 5
No i stało nie . Przelew wysłany 31 grudnia o 12 w południe nie dotarł do klienta nawet 3 stycznia !!!
obsługa po złożeniu reklamacji ,, no zdarza się :: !!!!! paranoja
Zaletyinternet
Wadycała reszta głownie z przelewami do innych banków ,
~Dora / 2021-01-29 11:39
Ocena: 1.67 / 5
Od 4 dni nie mogę wpłacić w Bydgoszczy na Łabiszyńskiej pieniędzy, bankomat nieczynny. Wczoraj wieczorem pojechałam autobusem na Jagiellońską i to samo. Dzisiaj rano zwolniłam się z pracy, aby wpłacić w oddziale...oddział na Łabiszyńskiej zamknięty. Dodzwonić się nie można nigdzie. Co to jest? Rozumiem jakieś awarie..ale nie tyle czasu. Nie mogę wpłacić od kilku dni utargu a więc nie mogę zapłacić dostawcom. Konto firmowe na pewno przeniosę do innego banku. Nie pozdrawiam.
~Dorotka / 2024-08-01 02:07
Ocena: 1.67 / 5
Bank nie respektuje pism o odblokowaniu konta ani od komornika ani od syndyka. Jeśli ktoś ma problem ze spłatą kredytu i któraś z tych Instytucji zajęła konto ale po upewnieniu się, że na koncie są środki wolne od zajęcia i chcą, żeby bank odblokował konto Millennium tego nie zrobi. Trzeba chodzić osobiście do banku, żeby wypłacili twoje pieniądze. Nie ma się karty, nie ma dostępu do aplikacji mobilnej, zero wglądu do konta i informacji o środkach jakie tam są. Na infolinii się nic nie dowiecie, bo jest zablokowany milekod i po prostu tak jakby nie istniejecie dla tego banku. Dla Milenium "dostęp w pełnym zakresie do konta" właśnie to oznacza. Cofnąć się do podstawówki i nauczyć się czytać ze zrozumieniem!!! W weekend bank zamknięty, jesteś chory to nie dasz rady pójść i nie masz pieniędzy jak wypłacić, żadnego przelewu nie zrobisz. Bezczelnie dyskutowała pracownica tego banku z biurem syndyka, że nie odblokują konta pomimo wydanej pisemnej dyspozycji i określeniu w jakim zakresie klient może korzystać z konta??! Wszędzie jest napisane, że bank łamie prawo w tym względzie a oni dalej tak postępują! Przepraszam jedna Pani na infolinii była logiczna i trzymała naszą stronę ale szybciutko ja uciszyli i odsunęli od sprawy. Przykre to i smutne, że szary człowiek nic w tym świecie, gdzie rządzi mamona nie znaczy! Dlaczego na ten bank nie ma żadnego prawa?? Żenada! Nie polecam!
~Ja / 2023-09-19 09:15
Ocena: 1.67 / 5
Banda oszustów i nic więcej!!! Co innego w ofercie a co innego w oddziale !!! Konto założone wczoraj i...wczoraj zamknięte!!! Ebac oszustów!!!
ZaletyBrak
WadyNie zdarzyłem zapoznać się ze wszystkimi !!
~Jac / 2025-05-22 13:47
Ocena: 1.67 / 5
Żyjemy w świecie idiotów i botów. które zapraszają do placówki banku. A w placówce nic nie można załatwić. Jakiś głupek wymyślił konto techniczne z którego po wcześniejszej spłacie kredytu nie można odzyskać nadpłaty jaka została na koncie. Po co te placówki skoro tam nie ma kasy. Będąc w placówce żądają aby uruchomić aplikację żeby coś załatwić. W placówce musimy wprowadzać piny, hasła odsłuchiwać kody weryfikacyjne, przecież to każdy może zrobić w domu. W placówce w Mysłowicach siedzą dwie blondynki... które nie potrafią obsługiwać smartfona. A klient nie może uruchomić aplikacji, bo w placówce nie ma zasięgu GSM, orange, play, T-mobile nie działa. A korzystanie z czyjegoś wi-fi jest niebezpieczne. Już nigdy nie skorzystam z kredytu banku Millenium.
~Jolanda / 2022-03-24 12:08
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam tego banku obsługa na żenująco niskim poziomie podejście pracownika na zasadzie " jak pani chce" dotyczące otwarcia konta firmowego z limitem kredytowym jest poza wszelką krytyką.
ZaletyBezpłatne bankomaty
WadyChyba cała reszta oferty
~Józef / 2021-09-07 10:45
Ocena: 1.67 / 5
Szkoda czasu i nerwów. Próbowałem wziąć kredyt hipoteczny i 2 razy "analizowali z tym samym skutkiem. Jak uzupełniłem pierwsze wydumane mankamenty " to przyczepi się do tego co niby byo dobrze. Nie wiem czy oni przypadkiem nie mają środków aby takie kredyty udzielać i tylko pozornie rozpatrują wnioski. Moi znajomi mieli to samo
~Kasia / 2023-07-10 08:38
Ocena: 1.67 / 5
Niestety za każdym razem jakiś problem. Zero otwartości na klienta , brak kompetencji pracowników - niejednokrotnie zdarzało mi się, ze uzyskiwałam na jeden temat różne odpowiedzi ( inna w oddziale , inna na infolinii, inna w odpowiedzi na reklamacje). Posiadam w Millenium kredyt hipoteczny , który może i był na dobrych warunkach, ale przenoszę go do ING ze względu ja jakość obsługi po podpisaniu umowy. Obecnie czekam od prawie 2 tygodni za spłata kredytu - płace odsetki w ING i Millenium bo jak zwykle zostałam blednie poinformowana przez pracownika o procedurze spłaty!!! A w ramach reklamacji bank nie jest nic w stanie zrobić! Nie polecam jeśli ktoś ceni sobie spokoj
ZaletyBrak
WadyPowyżej
~Katarzyna / 2023-03-14 09:22
Ocena: 1.67 / 5
Najgorszy jaki do tej pory spotkałam. Nie polecam szerokim łukiem lepiej omijać ,sprawy spadkowe ciągna sie miesiącami ( 7 miesiecy i dalej nie skonczona :() nie kompetentni pracownicy nie mówiąc juz o kierownikach ,zwłaszcza w Nowym Dworze Gdańskim. Bank nie przyjmuje wytycznych od notariusza Rzeczypospolitej , żenada, jadę juz kolejny raz i musze nie z mojej winy płacic za podróż ,mam wrażenie że robia to celowo aby zniechęcić człowieka wiec z tego wynika ta opinia.
Zaletybrak
Wadybrak kompetencji zwłaszcza kierowników placówek
~Kawa / 2024-04-29 13:18
Ocena: 1.67 / 5
Bank niestety nie honoruje mobywatela. Aby dopisać męża do konta musi on posiadać plastikowy dowód, bo pani w banku MUSI zrobić skan. Tyle z rodo jeżeli chodzi o Millennium.
~kleszcz / 2020-03-12 20:14
Ocena: 1.67 / 5
Brak słów na działanie infolinii - niekompetencja i bezczelność. Nieumiejętność słuchania, cztery różne opinie w kwestii jednej sprawy. Generalnie chamska obsługa (również Oddział przy pl. Hallera - szczególnie pani kierownik). Nie polecam, gorąco odradzam. Pazerka na cudze pieniądze.
~Klientka z Poznania / 2019-02-20 23:21
Ocena: 1.67 / 5
Brak kompetentnych pracownikow.
Duża rotacja a co za tym idzie.....zatrudnianie nowych bez żadnej wiedzy....
Jeśli idę do swojego banku i obsługuje mnie dziewczynka lat ok. 23, której zadaniem jest tylko ładnie sie uśmiechać i nie potrafiąca nic więcej, to to jest żenada.
W dzisiejszych czasach klient wymaga kompetentnych informacji i pracowników
a u Państwa niestety takich BRAK!!!!!!!
ZaletyOddziały w CH, godziny otwarcia,
WadyBrak uprzejmości, brak wiedzy,
~Kopola / 2024-05-24 07:31
Ocena: 1.67 / 5
Zakładanie konta miało trwać dobę. Bank nie odpowiedział po siedmiu (7) dobach!
Zrezygnowałem z dalszego czekania i założyłem konto od ręki w innym banku.
Nie polecam tego banku!
ZaletyMiało być szybko i łatwo.
WadyTen bank powinien sobie zrobić przerwę w działalności na zrewidowanie swojego stosunku do klientów
~Krycha / 2024-12-04 09:26
Ocena: 1.67 / 5
Od kiedy bank przeszedł pod Portugalczyków to po prostu tragedia. Obsługa coraz niższej kategorii.