Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Silvergta / 2022-08-22 17:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Odkad wzieliśmy hipoteke już były schody z wzięciem, potem niejasność ze strony pracowników q placówka h - każdy mówił coś innego do tego stopnia, że przyszedł list, że mogą nam zabrać mieszkanie... Dopiero na infolinii raz ktoś pomógł w tej sprawie i póki co do niedawna było ok. Do niedawna bo pierwsza sprawa * rozmowa o warunkach umowy hipotecznej brzmi udownodnij, że konkurencja ma lepszą ofertę - no pewnie, że ma. Żałosna. Zamiast zyskać dają mi powód napisać negatywną opinię. Dzisiaj pitna dobija próba wzięcia kredytu ratalnego na zakup sprzętu - czekałem 4 dni robocze i nie dostałem, bo awaria systemu. Dzwonienie na infolinię to ponad 30 minut czekania na połaczenie + nieogarnięci pracownicy podobnie z resztą jak w niektórych placówkach (nawet skanu raz nam nie dołączyli do dokumentów nim dało się przez aplikacje). Odradzam ten bank i będę go hejtował - bo straciłem tym raze. W szanse za zakup sprzętu dużo taniej niż było to chwilę po zakupie. Szukajcie hipoteki gdzie indziej. Jak usłyszałem jak u konkurencji wygląda umowa hipoteki byłem zaskoczony - szczegółowo, z przykładami ale dostanie, jasno i jeszcze na papierze. Tutaj sterta regułek.
    ZaletyChyba tylko kalkulator nadpłaty kredytu - to jedynie dobrze działającą rzecz warta pochwały, że jest.
    WadyBeznadziejna obsługa, brak pomocy ze strony infolinii (wyuczone regułki), oferta niekorzystna dla stałych klientów,brak dialogu z klientem odnośnie korzystnych dla obydwóch stron rozwiązań w zakresie dotychczasowych produktów.
  • ~Tomasz / 2022-12-23 12:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. W najbliższym czasie zrezygnuje z usług tego bank
    ZaletyBrak
    WadyDrożyzna i trzeba ich sprawdzać pobierają prowizje od konta 360 ,kto ma czas na reklamacje. Nie weryfikują adresów, wysyłają każdemu pieniądze choć dane się nie zgadzają. Bank nie godny zaufania
  • ~Turek / 2021-07-08 06:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Z winy pracowników mimo kilku interwencji nie wypłacono nam ostatniej transzy kredytu. O reszcie nawet nie wspomnę...
    Przenosimy kredyt jak najszybciej. Nie chce mieć nic wspólnego z tym pseudo bankiem...
    Zalety10% wkladu
    WadyNiekompetencja i olewanie klienta. Nierzetelność i słabe zabezpieczenia
  • ~Waldemr / 2020-05-20 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w Banku MILLENIUM od początku , jeszcze za czasów Banku Gdańskiego i co Mój Bank " zrnie Mnie jak chce, kwota raty jest większa od średniego Banku o 70 zł, straciłem do BM zaufanie.Rozmowa on line nic w tym temacie nie zmieniła, krótko powiedziano mi ,ze tak musi być. wziąłem kredyt gdzie indziej i planuje się przenieść do innego Banku
  • ~Wiesław / 2024-03-25 12:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Pracownik bez wiedzy wprowadza w błąd klienta Jeden pracownik mówi że mogę założyć lokatę a drugi nie
    Zalety..brak w tym czasie
    WadyNiewiarygodny pracownik
  • ~Zygmunt / 2024-06-14 21:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten Bank jest prostu śmieszny. Chciałem otworzyć limit kredytowy w koncie. Zarządali ode mnie zaświadzenia że pobieram 500+ pomimo że wysokość wnioskowanego limitu nie przekraczała mojej 1 msc wypłaty i nie miałem wobec banku i jakiegokolwiek inneg podmiotu żadnych innych zobowiązań.Wyśmiałem ich i zmieniłem bank na normalny.
    Zaletyzero zalet
    Wadycałkowicie zakłamane reklamy i skostniałe procedury.
  • ~Adam / 2020-07-27 09:36
    Ocena: 1.67 / 5
    To kiedyś był dobry bank, ale teraz już nie jest. Bzdurne mechanizmy, na przykład zajęć komorniczych. Otóż: Przekroczyłem kwotę wolną od zajęcia, co zwyczajowo skutkuje przekazaniem środków (ponad ten limit) do komornika, i jest to rzecz całkowicie normalna. Co robi bank Millenium w przypadku gdy komornik zwraca te środki z powodu zbiegu egzekucji? :) Wysyła je automatycznie ponownie. Odbijanie "piłeczki" trwa tak długo, dopóki nie skończą się środki na koncie. Teraz wyjaśnię, dlaczego środki się kończą :) Otóż, do każdego przelewu do komornika, Bank życzy sobie prowizję 7,99 PLN, a co za tym idzie, pomniejsza za każdym razem kolejny raz wysyłaną kwotę o wysokość prowizji :) Na zgłoszenia bank nie reaguje w żaden pilny sposób. Ot tam odpowiada jakiś student praktykant, że reklamacja jest przyjęta i odpiszą w ciągu 30 dni. Na dziesięć pytań, wpływa dziesięć takich samych odpowiedzi, że sprawa została gdzieś tam przekazana, i gdzieś tam kiedyś odpiszą. Odbijanie piłeczki trwa nadal, pieniądze komornik zwraca, bank uporczywie je wysyła pobierając za każdym razem prowizję od tych samych pieniędzy, już kilkanaście razy. Sprawę kieruję do rzecznika Finansowego w dniu dzisiejszym, oraz rzecz jasna, zamykam rachunki w Banku Millenium.
    ZaletyKiedyś był to dobry bank
    Wadybeznadziejne mechanizmy rozliczeń, tragiczna obsługa klienta.
  • ~Aga / 2021-07-30 19:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalny Bank
    Pobrali nam ratę za kredyt który został spłacony. Przy składaniu reklamacji przez męża napisali że tylko współwłaściciel może uzyskać informację. A mnie nie udzielą informacji jako współwłaścicielowi bo nie mam millekodu.
  • ~Agnieszka / 2022-08-02 10:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam konta w tym banku od kilkunastu lat. Chciałam wziąć niewielki kredyt gotówkowy .Zarabiam dużo powyżej średniej krajowej i moje przychody bank może śledzić od kilkunastu lat. Procedura załatwienia sprawy przez telefon jest dramatyczna. Pracownicy są niekompetentni niedoinformowani, podają sprzeczne informacje. Od ponad tygodnia przyjmowali ode mnie kilkakrotnie deklaracje zgody itp. Od ponad tygodnia nie informują jaka jest decyzja banku. Przeciągają sprawę w nieskończoność. Pomijam już kwestie formalne, ale niekompetencja pracowników , brak jakiejkolwiek informacji jest dramatyczna.
    Wadyniekompetencja pracowników
  • ~AgnieszkaJ / 2024-12-21 23:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Om dłużej jestem klientką tym gorsza jest moja opinia na temat tego banku. Kredyty i inne oridukty wysoko oprocentowane, a jak wybiera się pridukt w innym miejscu to wtedy dzwonią do upadłego i się proszą. Jak trafi się reklamacja to system rozwiązywania tragiczny. Najgorzej rozwiązują obecnie moją reklamację związaną z bankomatem wewnątrz ich placówki. Każą mi czekać na własne pieniądze 35 dni, a w babkunpo godzinie czekania żeby zgłosić reklamację poinfirmowano że do końca dnia naprawią bankomat i powinnam mieć pieniądze na koncie. Ich urządzenie niesprawne a ja muszè cierpieć i mbue zablokowane pieniądze na Święta.
  • ~Alicja / 2023-01-27 20:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Millenium w Brzegu omijać z daleka. Nic nie da się załatwić ,ogromne kolejki , zła organizacja .
    ZaletyBrak
    WadyFatalna i naburmuszona obsługa.
  • ~Andrew / 2022-04-08 13:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Tam pracują jakieś AMEBY UMYSŁOWE!!!
    Złożyliśmy wniosek o kredyt hipoteczny przez agenta, zarobki wysokie, zapas zdolności jeszcze na około 200tys zł.
    Rezultat? WNIOSEK ODRZUCONY bo jakiś idiota z ich własnego zaświadczenia o zarobkach odczytał, że premie to moje wynagrodzenie zasadnicze! Czy wy zatrudniacie tam ludzi, którzy w ogóle umieją czytać?
    ZaletyBRAK
    Wady3 razy kontakt z infolinią nieudany, pracownicy do debile
  • ~Artur / 2021-10-21 13:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Niepoważny bank. Chyba czas na zmianę.
    Udałem się z wpłatą do oddziału. Od X czasu prawie wszędzie posługuję się dowodem osobistym w rządowej aplikacji mObywatel . Niestety w TYM banku odprawiono mnie z kwitkiem, mimo że przy wpłacie nie chodzi o stwierdzenie a jedynie potwierdzenie tożsamości .W innych bankach nie ma problemu.
    Dzisiaj ponownie udałem się z wpłatą i z plastikowym dowodem. Znowu odesłano mnie z kwitkiem, ponieważ w moim mieście żaden oddział nie prowadzi wpłat ani wypłat.
    Jak żyć?
  • ~BABAJAGA / 2022-05-19 11:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie przestrzegają RODO - np w placówce na ul Świeradowskiej wszyscy obecni słyszą o czym się mówi z pracownikiem i widzą czy i ile pieniędzy się wypłaca !!! Wg mnie to skandal i narażanie klientów na niebezpieczeństwo.
    Pracownicy na czacie nie potrafią udzielić odpowiedzi na dość proste pytania.
    Ogólnie słabo !!!!
    ZaletyBrak
    Wadyopisałam wyżej
  • ~Bartłomiej / 2021-12-16 14:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Dodzwonić się na infolinie to jakiś koszmar. Nie dość, że aplikacja oraz dostęp do konta mi się zablokowały bez powodu! to do tego nikt nie raczy pomóc w odblokowaniu. Jak już się udało dodzwonić to zostałem źle pokierowany co należy zrobić i funduje mi to ( na ten moment) 30 minut czekania na połączenie.
  • ~Bogdan / 2021-07-22 17:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Okropna obsluga - nie da sie zmienic adresu przez Internet, trzeba przychodzic do banku dwa razy podawajac TAKIE SAME dokumenty - bo procedury (dokladnie tak bylo powiedziane). Godziny pracy w prawie wszystkich placowkach bardzo ograniczone i nie da sie przyjsc bo masz prace
  • ~Bogdan / 2022-09-26 10:29
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam...bank, który lekceważy klienta.. niekompetentni pracownicy, straszne problemy w otrzymaniu i realizacji kredytu..
  • ~Bova / 2021-01-12 13:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Gdy mogą wcisnąć kredyt, pozyczkę lub inny produkt to wtedy działają bez zbędnej zwłoki.
    W połowie listopada zauważyłam na rachunku swojej karty kredytowej operację moneyback tylko że na minus - niecałe 30zł zrabowane z rachunku karty. Pomimo 3 reklamacji iwymiany maili, pieniędzy nie oddali mi do dziś.
  • ~BylyKlientMillenium / 2022-11-11 08:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Przychodzę do oddziału Millenium we Władysławowie (woj. pomorskie) i mówię, że chciałbym założyć lokatę - otrzymuję odpowiedź, że z tego rachunku który mam (było to konto przeniesione z Euro banku po połączeniu Eurobanku z Millenium) jest to nie możliwe i ewentualnie mogę zamienić ten rachunek na płatne "Konto 360". Podziękowałem.
    Ponieważ jednak oddział we Władysławowie nie raz wprowadził już w błąd mnie i inne znajome mi osoby postanowiłem spróbować w oddziale w Pucku.
    Tutaj z kolei usłyszałem, że nie ma problemu żeby z tego konta które mam założyć lokatę - ale niestety lokata, która mnie interesowała (Horyzont Zysku) jest dostępna tylko przez internet. Na moje sugestie, że nigdy tak nie było a zakładałem tą lokatę kilka razy na przestrzeni ostatnich lat usłyszałem, że "teraz się zmieniło, od września chyba".
    Wobec powyższego poprosiłem o zamknięcie konta i zakończyłem moją przygodę z bankiem Millenium. Po wyjściu z oddziału sprawdziłem jeszcze raz ofertę "Horyzont Zysku" - na stronie Millenium widniało : "lokatę założysz w aplikacji, w millenet lub w oddziale".
    Są jakieś granice niekompetencji - to co się odwala w tych dwóch oddziałach zakrawa na sekwencję z filmu Stanisława Barei.
    Ja do tego banku nie wrócę już nigdy i będę odradzał każdemu.
    ZaletyBlisko, ale co z tego skoro "nic się nie da"
    WadyObsługa to ludzie z przypadku, bez wiedzy o finansach i bez wiedzy o ofercie banku. Człowiek czuje się jakby przyszedł do McDonalds a nie do banku.
  • ~daniel / 2020-01-04 06:58
    Ocena: 1.67 / 5
    No i stało nie . Przelew wysłany 31 grudnia o 12 w południe nie dotarł do klienta nawet 3 stycznia !!!

    obsługa po złożeniu reklamacji ,, no zdarza się :: !!!!! paranoja
    Zaletyinternet
    Wadycała reszta głownie z przelewami do innych banków ,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976