Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 966 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tadeusz / 2023-06-21 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Oni nie potrzebują klientów którzy otwierają i zamykają konto
    ZaletyBrak zalet
    WadyDo kitu
  • ~Zbyslaw / 2023-06-20 14:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank z jakim się spotkałem obsługa w placówce na poziomie podstawówki funkcjonalność komputera jak w latach 90 czas oczekiwania na jakie kolwiek zmiany aplikacji ciągnie się dniami naprawde już mam dość tego banku 1 i ostatni raz korzystam z ich usług
  • ~B.M. / 2023-06-14 13:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam w tym banku konto złotówkowe i eurowe.
    Karty do konta euro używam tylko za granicą. Zwykle znajduje się w sejfie.
    Jakiś czas temu zaczęły przychodzić do mnie sms-y, że ktoś płaci kartą w USA. Natychmiast zadzwoniłam do banku (połączenie trochę trwa) i zastrzegłam kartę.
    Okazało się, że ktoś zapłaciła za 4 abonamenty za chat GPT ....
    Zgłosiłam reklamację ale bank jej nie uznał!
    Podobno wszystko było zgodne z procedurami! To po co te sms-y?
    Cześto słyszy się, że wyciekły bankom dane klientów. Pewnie byłam wśród nich bo jak karty i kodów bardzo pilnuję.
    Tym razem to tylko 100 dolarów. A jak będzie 1000? 10 000? to samo odpowiedzą?
    Niewiarygodny bank!
    Likwiduję konto!
  • ~Minikoper97 / 2023-06-09 12:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank z jakim się spotkałem, spłata raty przypada w weekend, przelew puszczony w niedziele a w poniedziałek windykacja i naliczanie odsetek. Rekomenduje omijać szerokim łukiem. Za niedopłatę rzędu kilkudziesięciu groszy straszą BIKiem
  • ~RomanoVelSzafka / 2023-06-07 20:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Naciągacze i wieczne problemy. Nic dobrego w czasie rocznego korzystania z konta powiedzieć nie mogę. Obiecują złote góry twierdząc po czasie że żadne promocje nie istnieją. Totalna porażka.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyNiekompetentni pracownicy.
  • ~Mariio / 2023-06-05 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa konta walutowego tragedia . Jak za czasów PRL odebranie gotówki to oczekiwanie w kolejce . Czynne jedno stanowisko . Czas na zmiany
    ZaletyBrak
    WadyObsługa kont walutowych zatrzymana w latach 80
  • ~Dorota / 2023-06-03 13:12
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam konto w tym banku od ponad 20 lat. Wczoraj poszłam z nastoletnim synem z zamiarem otwarcia tam konta dla niego. I E tym momencie bank mnie bardzo rozczarował, bo myślałam, że są mniej biurokratyczni. Otóż ja i mój syn mamy różne nazwiska. Domyślając się, że bank będzie wymagał dokumentu potwierdzającego pokrewieństwo, złożyłam wniosek do USC o przesłanie odpisu aktu urodzenia. Naiwnie myślałam, że wystarczy w formie elektronicznej na skrzynkę ePUAP. Urżad przesłał mi taki dokument w pdf. Jakież było moje zdziwienie, kiedy dowiedziałam się, że bank nie uznaje dokumentu w takiej formie. Musi być w odpis oryginalny, na oryginalnym papierze, itd. Przecież bank ma moje dane, wie, że otrzymuję świadczenie 500plus, składam wnioski o wypłaty za jego pośrednictwem a ten dokument powinien być tylko formalnością. Przecież nastolatek chyba wie, kto jest jego opiekunem prawnym i raczej nie tu ryzyka jakiegoś nadużycia czy oszustwa. W końcu dziecko nie ma możliwości wzięcia kredytu, więc nie okradnie banku. Na szczęście jest inny bank, który biurokrację ograniczył do niezbędnego i absolutnego minimum. Ten bank zajmuje 1 miejsce w rankingu kont dla młodzieży i zyskał kolejnego klienta. Radości dziecka z faktu posiadania juz swojego własnego konta, na którym będzie mógł sobie oszczędzać nie było końca...brawo mBank!
    WadyBrak logicznego myślenia
  • ~Ags / 2023-05-31 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Miasto opole i 2 kasy do obsługi. Kpina mają umowę z UM i jak przyjdzie z jednostki to ma 30 50 wpłat czekania ponad Godzine. Przerwy techniczne pokrywające się w czasie w obu bankach. Czy ktoś ma rozum. Może wszyscy wprowadzimy przerwy techniczne. Bank badziewo
    ZaletyBrsk
  • ~Maciej727 / 2023-05-31 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Scam.Pytają się notorycznie w terenie czy nie chciałbym założyć konta. W czasie rozmowy mówi się dlaczego nie chce założyć konta i mówi "To cbociaż pokaże panu naszą aplikacje".Myślę ok pokazanie to nic złego.Pobieram apke a w pewnym momęcie widzę że aby się zalogować należy się zarejestrować i chcieli abym dał dowód osobisty. Tu mi się zapaliła lampka że pomimo mojej woli zakładają mi konto. Zrezygnowałem z daszego postępowania i zakończyłem rozmowę. NIE POLECAM!!!!!
    WadyNatarczywi ludzie. Wciskają konto pomimo woli
  • ~Ryszard / 2023-05-25 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Mnóstwo problemów z obsługą kredytu. Umowa kredytu, którą rozumieją tylko nieliczni analitycy tego parabanku. Odradzam.
    ZaletyChyba żadnych.
    WadyTraktowanie klienta przedmiotowe. Brak możliwości negocjacji. Niekorzystne zapisy w umowie kredytowej. Jeszcze więcej ale brak tu miejsca.
  • ~Tomek / 2023-05-24 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z którym miałem do czynienia Z całego serca odradzam Unikajcie jak ognia
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników bałagan
  • ~M. / 2023-05-16 19:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Odział w Grodzisku Mazowieckim godny polecenia. Przemiła obsługa, szybko rozładowywane kolejki. Pracownicy przekazują wszelkie informacje w dostępny sposób. Bardzo pomocni w rozwiązywaniu problemów. Profesjonalni i z indywidualnym podejściem do klienta.
  • ~Andreas / 2023-05-15 17:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Patologia.
    Beznadziejna obsługa klienta. Brak personelu przy większej ilości klientów.
    Nie można się umówić na konkretną godzinę w celu załatwienia sprawy.
    Przy wpłacie gotówki wymuszają wpłacanie do bankomatów, bo im się nie chce liczyć.
    W kilku oddziałach banku przy liczeniu gotówki w bilonach i w małych nominałach 10,20 zł. tak się ślimaczą i przedłużają, aby wkur....ć klienta. Ponadto przy potwierdzeniu płaconej kwoty kolejne wymuszanie używania aplikacji, mimo możliwości potwierdzenia pisemnego.
  • ~Renata / 2023-05-13 03:28
    Ocena: 2.33 / 5
    I chcę dodać do mojego poprzedniego wpisu, że odesłano mnie do kasy w celu uregulowania zobowiązania Mamy i tam spędziłam ok. 10-15 minut stojąc ledwo na nogach. Empatia i szanowanie tak wieloletniego klienta banku, mojej Mamy i mnie, bo też jestem klientem tego banku wymagała by przygotowania dokumentów i poproszenia mnie do wpłaty o podpisu.
    ZaletyBank ok, oferta, dostęp internet, infolinia.
    WadyPracownicy i kierownik w Olkuszu , nie polecam łagodnie mówiąc.
  • ~Renata / 2023-05-13 02:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłam załatwić sprawy spadkowe po mojej mamie w oddziale w Olkuszu. Miałam wiedzę z infolinii o potrzebnej dokumentacji, a panie w oddziale tzwn.rybka, chciały się mnie pozbyć i odesłać na kilka dni, zero empatii dla córki w żałobie. Nic się nie dało załatwić w tym dniu, jak im powiedziałam, że mam wiedzę od kierownika infolinii, bardzo empatycznego i kompetentnego, że z wymaganych dokumentów mam wszystkie i nie wyjdę z oddziału bez rozmowy z dyrektorem banku jak będzie konieczność, udało się sprawy załatwić zgodnie z moimi oczekiwaniami. Całość sprawy trwała ponad 3 godziny i mój chory ojciec na wydechach tlenowych musiał to wytrzymać. Olkusz odradzam zdecydowanie. Millenium ogólnie ok
    ZaletyBank ok
    WadyLudzie dobrani w Olkuszu masakra, bez wiedzy i bez empatii.
  • ~Joanna / 2023-05-09 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaprojektowana aplikacja mobilna nie jest dostosowana do konta technicznego. Uniemozliwia zmiane telefonu na potrzeby logowania sie do wlasnego konta. Brak mozliwosci zmiany danych na infolinii obslugi klienta. Wymuszenie osobistego stawiennictwa w oddziale banku. Brak mozliwosci dodania zagranicznego numeru.
    W przeszlosci oddzial banku nie posiadal takiej mozliwosci trzeba bylo dokonac zmiany zagranicznego numeru komorkowego poprzez infolinie obslugi klienta.
    Bank nie pozwala na dostep do wlasnego konta. Procedura jest skomplikowana I nieprzyjazna klientowi. Bank doslownie odmawia mi dostepu do mojego konta, jesli nie pojawie sie w placowce, a takiej mozliwosci nie ma na chwile obecna.
  • ~Mateusz / 2023-05-09 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich powiem tak ze ten bank to jakieś wielkie g..... ponieważ 13 lat temu wziolem w banku pożyczkę nogq mi się trochę powinela niestety nie mogłem zapłacić tego ale uregulowałem dług tylko kosztem tego że trafiłem do biku od 5 lat walczę z blikiem nie mogę nic kupuc na raty mam złożone reklamację pisma o wykreślenie z biku itd ale dalej zablokowany jest to przedawnienie ale mają to w dupie my nie mamy siły juz na walkę nie wiemy dokąd sie udać o pomoc a oni nawazyli piwa i nie chcą nam tego sprostować
  • ~Anna / 2023-05-08 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczne zachwanie konsultantki na infolini, za 1 zł odsetek wynikajăcych z jednodniowego opoznienia w splacie, zostalam poinformowana, ze jesli dzis nie uiszcze tej kwoty, wplynie to na bardzo negatywne stosunki miedzy mna a bankiem :)))))) Ale kredyciki dawac to mila obsluga...zenada
    Zaletybrak
  • ~yennefer / 2023-05-07 14:37
    Ocena: 1.33 / 5
    1- to co mnie teraz wkurzyło to pobieranie opłat za wyciąg z konta aktywnego. za darmo mam 12 mies a potem to już 10 zł za miesiąc!!!!!!!!!!!!!!!!co daje mi prawie 600 zł opłaty za informacje o moim koncie!!!! to są złodziejskie praktyki.
    2- jak zamykałam kartę kredytową to przez miesiąc ponad nie mogłam jej zamknąć bo...takie mają procedury. przecież jak spłacę całość karty i w oddziale potwierdzę, że chcę ja zamknąć to chyba nie wiem co czynię. trzeba mi dać jeszcze szanse się zastanowić, muszę odebrać minimum 2 tel od pani z centrali i potwierdzić telefonicznie, że pomimo, że mają dla mnie taką świetną ofertę to ja jestem zdecydowana zamknąć tą kartę
    3- chciałam skorzystać z lokat oprocentowanych na 6 proc, ale zasady kiedy jest sprawdzane saldo i kiedy należy wpłacić pieniądze, żeby się *łapały*na te 6 proc są niejasne i niezrozumiałe nawet dla pani w oddziale."no saldo było sprawdzane np. 7 kwietnia a następne to nie wiadomo. może za miesiąc a może za 3 miesiące"to jakaś wiedza tajemna
    robią wszystko, żeby nie trzymać u nich pieniędzy. Ze mną im się udało (konto mam od 2017)
    UCIEKAĆ JAK NAJDALEJ!!!!!!!
    Zaletyhahahahah/))))
    Wadyjw
  • ~Jola / 2023-05-06 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można cofnąć przelewu który jeszcze nie wyszedł..Przez aplikacje
    ZaletyBrak
    WadyW/w
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1203
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 966
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 858
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 826
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4463
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4412
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3882
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2918